Real Madrid glijdt opnieuw uit en verliest ook thuis van Villarreal

    Real Madrid glijdt opnieuw uit en verliest ook thuis van Villarreal

    zaterdag 13 januari 2018 om 18:23

    De druk op Zinédine Zidane wordt groter en groter bij Real Madrid. De Madrilenen verloren zaterdagmiddag thuis met 0-1 van Villarreal, waardoor er de afgelopen wedstrijden maar één keer gewonnen is.

    Real begon met duidelijke intenties aan de wedstrijd, maar gescoord werd er niet. De ploeg van Zidane had wellicht meer verdiend. Real domineerde de wedstrijd en kreeg kansen, maar bleek in de afronding onnauwkeurig en slordig. Het was voor Villarreal een kwestie van tegenhouden, want de bezoekers kwamen nauwelijks bij doelman Keylor Navas in de buurt.

    Cristiano Ronaldo kreeg twee grote kansen, maar de inzetten van de Portugees werden gepareerd door de doelman van Villarreal. Real vond tevens dat het recht had op twee penalty's, maar die wilde de scheidsrechter niet geven. Het leek een kwestie van tijd voor De Koninlijke de ban zou breken in Bernabeu, maar drie minuten voor tijd kreeg de ploeg de deksel op de neus. Pablo Fornals was op fraaie wijze trefzeker, nadat een eerdere inzet niet werd benut. Vanaf dat moment stortte Real in, dat een nederlaag niet meer kon voorkomen.

    De achterstand op FC Barcelona bedraagt nu maar liefst zestien punten, al moeten beide ploegen nog een wedstrijd extra spelen. De landstitel lijkt definitief buiten bereik voor Real en Zidane.

    Poll

    Gaat dit Zidane de kop kosten?

    (488 stemmen)

    Plaats een reactie

    Jens1999 +20609
    zaterdag 13 januari 2018 om 18:25
    En weer niet gewonnen.... Het madrileense kaartenhuis stort steeds verder in elkaar.... xD
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12021
    zaterdag 13 januari 2018 om 18:57
    En flappie met hun..
    Vind ik leuk
    chicken +10495
    zaterdag 13 januari 2018 om 19:24
    Raar genoeg weer nergens te bekennen..
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12021
    zaterdag 13 januari 2018 om 19:36
    Best vreemd ja, hij is altijd de eerste op topics van die (voor mij) rampenclub.
    Vind ik leuk
    chicken +10495
    zaterdag 13 januari 2018 om 19:37
    Zal zo wel opduiken op een ajax topic..;)
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12021
    zaterdag 13 januari 2018 om 19:39
    Haha, zou zo maar kunnen. Maar ook dan is het resultaat bepalend..
    Vind ik leuk
    chicken +10495
    zaterdag 13 januari 2018 om 19:42
    Er is een nieuwe topic van aad de mos over ajax....dat laat geen ruimte voor excuses..
    Vind ik leuk
    elijah +1490
    zaterdag 13 januari 2018 om 21:44
    Jeetje...Madrid mist 2 sterkhouders in de basis en hopla...alles stort in elkaar. Zonder Ramos is de verdediging van Real echt niks! Pepe hadden ze nooit moeten laten gaan en boven dien...waarom hebben ze geen aankopen gedaan... Barcelona dus sowieso kampioen!
    Vind ik leuk
    goedemorgen +3028
    zondag 14 januari 2018 om 00:30
    Je profiel geeft aan dat je buitenlandse club Real is.
    Dan heb je ook gezien dat de beste wedstrijden met de tweede keus soms zelfs derde keus was lijkt me.
    Elk team heeft wel eens een dipje maar dit is is echt dramatisch, alleen de de beker en Champions League nog.
    Competitie is helaas over.
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6275
    zaterdag 13 januari 2018 om 18:26
    hahahahah :D ahahahah
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 18:27]
    Vind ik leuk
    Lurton +2057
    zaterdag 13 januari 2018 om 18:41
    Ik ga ook zo goed op het kwakkelende Madrid.
    Dat me ex helemaal fan is van Madrid is Doet het dan dubbel goed.

    Walgelijke club. Was ook een kwal van een vrouw.
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6275
    zaterdag 13 januari 2018 om 18:46
    hahaha dubbelfeest in huize Lurton! :D
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3615
    zaterdag 13 januari 2018 om 18:51
    Iedereen weet het nu ,domme zet vind ik ,geen fatsoen dus.
    Vind ik leuk
    AtlétiNEC +392
    zondag 14 januari 2018 om 10:09
    Ik heb ook slechte herinneringen aan vrouwen die voor real zijn... misschien komt het door mijn clubvoorkeur maar okay
    Vind ik leuk
    Koeroe +11222
    zaterdag 13 januari 2018 om 18:26
    Lekkere goal zeg
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +11364
    zaterdag 13 januari 2018 om 18:26
    Gaat lekker daar, Zidane zal wel ontslagen worden.
    Vind ik leuk
    Gewoon Bas +1682
    zaterdag 13 januari 2018 om 18:28
    Neuh, zo'n man ontsla je niet, het is geen keizer ;P
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18229
    zaterdag 13 januari 2018 om 18:37
    Koning, keizer, admiraal Kakken moeten we allemaal
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +17668
    zaterdag 13 januari 2018 om 18:41
    Had hij maar een fatsoenlijke spits moeten halen.
    Aubameyang smeekte zowat op zn blote knieën om voor Real te mogen spelen, die was op zn slippers vanaf Dortmund komen lopen.
    Weet zeker dat die er wel een aantal meer inschiet dan de huidige spitsen.
    Vind ik leuk
    Mars78 +108
    zaterdag 13 januari 2018 om 18:28
    Knap afgemaakt doelpunt
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6438
    zaterdag 13 januari 2018 om 18:29
    Real was niet best in de afwerking

    Maar het lijkt toch tijd te worden om eens door te gaan selecteren
    Ronaldo lijkt toch echt zo langzamerhand een beetje minder te worden

    (Blijft een fenomenale speler)
    Maar er moet echt wat bij aan de kant van Real

    Morata wordt enorm gemist met zijn goals en inzet

    Bale begint onderhand een beetje lachwekkend te worden
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12021
    zaterdag 13 januari 2018 om 19:41
    Jij durft. Kijk maar uit dat flappie dit niet leest.
    Vind ik leuk
    Laliga +1858
    zaterdag 13 januari 2018 om 18:30
    Begint echt bizar te worden dit , moet er stiekem wel een beetje om lachen .. voor de competitie was iedereen er zeker van real word kampioen, nu 16 punten achter 16 ... :o
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2847
    zaterdag 13 januari 2018 om 18:44
    Er zijn er nu die best hun seizoen kaart inleveren,! wat een heerlijke goal van Villa Real , Waar blijven nu de Madrista's?
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 18:30
    Heerlijk dit haha. Genieten dit!
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 18:31
    hahahahahah hahahahahaah hahahahahahah heerlijk!!!
    Vind ik leuk
    Villarreal +113
    zaterdag 13 januari 2018 om 18:31
    Real Madrid vindt iedere wedstrijd dat ze een aantal penalty's moeten hebben niets nieuws dus. Voor ons belangrijke punten waar we heeeeeeeel blij mee zijn.
    Vind ik leuk
    Hammers96 +2340
    zaterdag 13 januari 2018 om 18:49
    Buiten het feit dat Villarreal zich goed heeft verdedigd had real 2 penalty's moeten hebben , kopbal Bale waarna een arm een doelpunt voorkomt en die actie van Ronaldo.
    Die Ronaldo speelt dit seizoen op niveau 2e Liga zeg. Zou mooi zijn als real een jaar niet in de CL uitkomt volgend seizoen
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 18:31
    Real knock out
    Vind ik leuk
    berwi +428
    zaterdag 13 januari 2018 om 18:32
    HEERLIJK
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 18:41
    Hoe is het mogelijk. De hele wedstrijd zo'n beetje op de helft van Villareal gespeeld en een wereld aan kansen. Het positiespel was van erg hoog niveau maar die bal wil er gewoon niet in.
    Het kampioenschap wordt niks maar drie keer de CL op rij is ook lekker.
    Vind ik leuk
    stollie38 +17481
    zaterdag 13 januari 2018 om 18:43
    Haha prachtig dit van de Champions League naar de Europa League. En Christina ontdekte vast dat zijn gouden bal een vergrootte Ferrero Roche was. :-D
    Vind ik leuk
    Thojax +44
    zaterdag 13 januari 2018 om 18:46
    Ik ben wel benieuwd hoe jullie de toekomstige opstelling van Real zien. Wie moet er aangekocht worden volgens jullie?
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1570
    zaterdag 13 januari 2018 om 19:11
    Sta er nog steeds van te kijken hoe Real (en dan vooral Perez) zomaar Pepe, Danilo, Morata en Diaz lieten vertrekken zonder ook maar iets ervoor terug te halen. Tel daarbij op dat je een hoop sterkhouders hebt die vaak geblesseerd zijn.

    Misschien dat Perez al zijn geld in de verbouwing van het stadion heeft gestoken en nu even de hand op knip houdt ofzo... maar juist hij was altijd de man met grote mond die vond dat de beste spelers bij Real moeten spelen en ze elk jaar voor een prijs moeten gaan. Tig coaches die hij eruit heeft geflikkerd die het stukken minder slecht deden dan nu.

    Toekomstige opstelling is lastig, maar in ieder geval moeten ze toch echt dringend versterking halen voor de posities centraal achterin en in de aanval. Vooral de spitspositie is echt zwaar onder de maat bezet.
    Vind ik leuk
    pdavie +434
    zaterdag 13 januari 2018 om 18:52
    Genieten! :-))))
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7476
    zaterdag 13 januari 2018 om 19:02
    Zo zeg wat wordt die travo oud zeg
    Vind ik leuk
    Christiano +1090
    zaterdag 13 januari 2018 om 19:17
    Real is aan renovatie toe. De kern van deze ploeg heeft het heilige vuur niet meer. Niet gek als je alles hebt gewonnen wat er te winnen valt.
    Ben verder ook bang dat Ronaldo een probleem gaat worden. Hij heeft nu net zo’n periode als Messi een paar jaar geleden een keer had: er lukt weinig en hij belangrijker nog, hij stopt er weinig energie in. Hij moet steeds meer bediend worden door medespelers en hij mist de actieradius om zelf kansen te creëren. Maar als hij niet scoort heb je niets aan hem, hij doet amperaan het spel en creeert geen ruimte voor medespelers. Medespelers gaan zich daar na een tijdje aan ergeren maar Zidane durft hem niet te wisselen. Ben benieuwd hoe dat verder gaat.
    Vind ik leuk
    Mo +11045
    zaterdag 13 januari 2018 om 19:19
    Haha heerlijk. Barca kampioen!
    Denk dat Zidane nog wel wat krediet heeft maar dit moet uiteraard heel snel gaan veranderen
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 19:20]
    Vind ik leuk
    Paddepoel +429
    zaterdag 13 januari 2018 om 19:32
    Lekker man.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 19:33
    Sowieso verloren seizoen,Real moet nu voorbereidingen treffen voor komend seizoen, doorselecteren en spelers( Benzema, Marcelo, Keylor Navas) die niet( meer) voldoen vervangen.Het kost wat ( Barça, ManCity, PSG)maar dan domineer je wel.Ik denk alleen dat Barcelona voorlopig de toon gaat zetten in Spanje en ver daarbuiten.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 20:25
    Real heeft dringend nieuwe aankopen nodig. Het was weer om te huilen zoals tegen Barca zelfde spelbeeld eerst helft goed tweede helft waardeloos.


    Voor de losers die mij gemist hebben ik moet ook mijn dingen doen..
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 20:26]
    Vind ik leuk
    stollie38 +17481
    zaterdag 13 januari 2018 om 20:40
    Missen doen we je niet, maar nog één misstap en het wordt Europa League.
    Vind ik leuk
    Liwwadder +3934
    zaterdag 13 januari 2018 om 20:45
    hahahaaa! Estupendooo!!
    Vind ik leuk
    zondag 14 januari 2018 om 00:05
    real Madrid is het kwijt
    Vind ik leuk