Nederlandse revelatie bevestigt interesse van topteams: Aardig wat clubs

    Nederlandse revelatie bevestigt interesse van topteams: "Aardig wat clubs"

    zaterdag 13 januari 2018 om 22:02

    Hans Hateboer mag dromen van een transfer naar de absolute top. Diverse grote clubs hebben de Nederlandse rechtsback op de korrel. Dat bevestigt hij zelf in gesprek met RTV Noord

    Vrijdag kwam Voetbal International op de proppen met het bericht dat onder meer AC Milan interesse heeft in de 23-jarige Hateboer. "Ik ga niet op namen in. Maar er zijn in ieder geval aardig wat clubs geïnteresseerd", reageert hij. 

    Een jaar geleden maakte Hateboer de overstap van FC Groningen naar Atalanta Bergamo. Aanvankelijk zat de vleugelverdediger regelmatig op de bank bij de subtopper uit de Serie A. Dit seizoen speelt hij bijna alles. In de competitie en de Europa League kwam hij al tot 23 wedstrijden, waarvan 22 als basisspeler.

    Bij Atalanta heeft Hateboer een contract tot de zomer van 2020. Hans Nijland, directeur van FC Groningen, wil in gesprek met RTV Noord niet zeggen of zijn club een doorverkooppercentage heeft bedongen bij de verkoop van de back. 

    Poll

    Verdient Hateboer een oproep voor Oranje?

    (1833 stemmen)

    Plaats een reactie

    Ekster +243
    zaterdag 13 januari 2018 om 22:14
    Dat heeft Nijland dus gewon niet gedaan. Anders had die dat wel gemeld .Denk dat die
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 22:18
    Klasse van die jongen. Had bij Groningen al een enorme drive. Je ziet wat niet zeiken en ervoor gaan kan opleveren...
    Vind ik leuk
    Martinus69 +4389
    zaterdag 13 januari 2018 om 22:42
    Ja, maar nooit opgeroepen voor Oranje... dan liever ene Veltman. Gewoon weer een voorbeeld van de tunnelvisie van onze bondscoaches en vele voetbalkenners... kansloos voetballand eigenlijk....


    -- Al jaren gelukkig anti-Oranje. Niet een Nederlands elftal --
    Vind ik leuk
    Rodajc +14348
    zaterdag 13 januari 2018 om 23:30
    Negatief figuur
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6403
    zondag 14 januari 2018 om 06:43
    Heuh! Daar is ie weer! Met de standaard punchline.

    Henk.

    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26324
    zaterdag 13 januari 2018 om 22:18
    Knap! Ik had niet verwacht dat Hateboer het zo goed zou doen bij Atalanta.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31562
    zaterdag 13 januari 2018 om 22:20
    Gelijk gaan man.
    Vind ik leuk
    zwollie +7518
    zaterdag 13 januari 2018 om 23:01
    Blijven dromen Mateboer
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9477
    zondag 14 januari 2018 om 00:10
    En de Nederlandse clubs sliepen
    Vind ik leuk
    Kevindo +709
    zondag 14 januari 2018 om 11:52
    Voor een jongen als Hateboer is het echt waanzinnig wat hij momenteel beleeft in Italië. Op basis van zijn vertoonde spel is de interesse van andere clubs niet onverdiend. Integendeel zelfs. Echter denk ik ook direct, en met alle respect natuurlijk, als een club als A.C Milan interesse heeft in Hateboer, hoe dramatisch ver is het niveau van A.C Milan in pak m' beet tien a vijftien jaar gedaald. Zo triest voor zo'n roemruchte club. Niettemin gun ik Hateboer het natuurlijk om zo ver mogelijk te komen in zijn carrière.
    Vind ik leuk
    AjaxSnake +645
    zondag 14 januari 2018 om 12:04
    Ik vind dit toch wel DE verassing van het seizoen. Niet verwacht.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws