Transfergeruchten rond El Khayati: Een mooie grote club die bij mij past

    Transfergeruchten rond El Khayati: "Een mooie grote club die bij mij past"

    zondag 14 januari 2018 om 13:35

    Mocht er deze maand een mooie buitenlandse club voor hem aankloppen in Den Haag, dan staat ADO-uitblinker Nasser El Khayati zeker open voor een transfer. Dat zegt de middenvelder in gesprek met het Algemeen Dagblad. 

    "Voor een mooie grote club sta ik sowieso open. De club weet dat ik blij was dat ik hier kon spelen, maar ook dat ik de ambitie heb om hogerop te gaan. ADO is niet mijn eindstation", aldus de 28-jarige El Khayati. 

    Op dit moment speelt er niet concreets. Een overstap naar Northampton Town, de club van trainer Jerrel Hasselbaink, is dus ook niet aan de orde. "De club doet het niet zo goed en Jimmy is daar trainer. Dan komen die geruchten."

    "Maar ik heb zelf niet met die club gesproken. Dat ga ik ook niet doen. Ik heb mooie dingen meegemaakt in League One, maar om daar nu terug te keren terwijl ik lekker bezig ben en gelukkig ben bij ADO lijkt me geen goed idee."

    Wat dan wél een goede stap is? "Een mooie grote club die bij mij past. Een club die zeker aanvallend voetbal speelt en altijd op de helft van de tegenstander is. Ik geloof in mezelf en heb vertrouwen genoeg. Ik weet ook dat ik het echt kan, maar echt plannen doe ik niet."

    Poll

    Is El Khayati een aanwinst voor een Nederlandse topclub?

    (1978 stemmen)

    Plaats een reactie

    Koeroe +8978
    zondag 14 januari 2018 om 13:44
    Heeft de pech dat Marokko op zijn positie al wat goede spelers heeft anders had hij er allang bij gezeten
    Vind ik leuk
    zondag 14 januari 2018 om 13:46
    In welke mate is dit een ander artikel dan het artikel van 10 januari rond El Khayati?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78575
    zondag 14 januari 2018 om 13:48
    Hoe meer hoe beter, wij zijn geil bij DH.
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +15482
    zondag 14 januari 2018 om 13:56
    De datum is anders..
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78575
    zondag 14 januari 2018 om 13:47
    Die gaat ons nog wel wat opleveren.
    Vind ik leuk
    zondag 14 januari 2018 om 13:50
    Kom maar naar utrecht
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17193
    zondag 14 januari 2018 om 14:42
    Onbetaalbaar voor Utrecht en als je het stuk had gelezen dan had je geweten dat een club als Utrecht hier niet van toepassing is. Dan kan hij beter bij ADO blijven en denk niet dat Utrecht hem meer als 4 ton kan betalen wat ie nu al krijgt in Den Haag.
    Vind ik leuk
    zondag 14 januari 2018 om 15:15
    Niks is onbetaalbaar voor utrecht het licht er helemaal aan of ome van seumeren zn portomonnee wilt trekken
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17193
    zondag 14 januari 2018 om 15:42
    Nou ik weet wel zeker dat van Seumeren dergelijke bedragen die er gevraagd worden niet gaat aftikken. Niet realistisch voor een club als Utrecht.
    Vind ik leuk
    Broes +940
    zondag 14 januari 2018 om 13:52
    Dat vind ik nu een heerlijke voetballer, een speler die alles op techniek en gevoel doet. Hij zal het niet moeten hebben van een tactisch keurslijf en je aan de afspraken houden, daarom zal het moeilijk voor hem zijn om bij een topclub te slagen. Maar met zijn surplus aan technische vaardigheden is hij zeer aantrekkelijk voor de subtop. Ik hoop dat hij in NL blijft.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17193
    zondag 14 januari 2018 om 14:44
    Hij speelt al in de subtop, dus dus die stap is niet aan de orde hier-;)
    Vind ik leuk
    zondag 14 januari 2018 om 15:19
    Geen suptop, dit is het hoogst haalbare voor ado, als ze een normaal seizoen draaien eindigen ze tussen 10-14
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17193
    zondag 14 januari 2018 om 15:47
    Ze doen niks ónder voor Utrecht dit seizoen en de ranglijst is er ook naar. Utrecht kan ook zomaar op die plaatsen eindigen als het ff tegenzit. Utrecht heeft een vergelijkbare begroting als Den Haag en betaald ook geen hogere salarissen uit.
    Vind ik leuk
    zondag 14 januari 2018 om 14:11
    Jeroen van Ginkel Haha,wat een druif ben je ook he.Ik wist niet dat Khayati ambities als DJ had.
    Vind ik leuk
    Tweey +1170
    zondag 14 januari 2018 om 15:07
    Weer dat verhaal van een week geleden?
    Vind ik leuk
    jeepee +823
    zondag 14 januari 2018 om 16:58
    Is dit die gozer die niet zo lang geleden vanuit Engeland nog een open sollicitatie plaatste bij alle drie de clubs uit de Nederlandse Top 3?
    Vind ik leuk
    allround +1493
    maandag 15 januari 2018 om 09:02
    Ik geniet van de speler en mens Khayati. Maar één zwaluw maakt nog geen zomer. Wanneer hij de lijn van dit seizoen (en de helft van vorige) door kan trekken, dan kan je spreken van een aanwinst voor een team als PSV / Ajax. Maar aangezien Feyenoord creativiteit - op het middenveld - mist en het feit dat Feyenoord veel bij ADO heeft gewinkeld zou dit ook een goede optie zijn voor Nasser. Daarbij: Nasser is Rotterdammer.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Transfergeruchten rond El Khayati: "Een mooie grote club die bij mij past"