Transfergeruchten rond El Khayati: Een mooie grote club die bij mij past

Transfergeruchten rond El Khayati: "Een mooie grote club die bij mij past"

zondag 14 januari 2018 om 13:35

Mocht er deze maand een mooie buitenlandse club voor hem aankloppen in Den Haag, dan staat ADO-uitblinker Nasser El Khayati zeker open voor een transfer. Dat zegt de middenvelder in gesprek met het Algemeen Dagblad. 

"Voor een mooie grote club sta ik sowieso open. De club weet dat ik blij was dat ik hier kon spelen, maar ook dat ik de ambitie heb om hogerop te gaan. ADO is niet mijn eindstation", aldus de 28-jarige El Khayati. 

Op dit moment speelt er niet concreets. Een overstap naar Northampton Town, de club van trainer Jerrel Hasselbaink, is dus ook niet aan de orde. "De club doet het niet zo goed en Jimmy is daar trainer. Dan komen die geruchten."

"Maar ik heb zelf niet met die club gesproken. Dat ga ik ook niet doen. Ik heb mooie dingen meegemaakt in League One, maar om daar nu terug te keren terwijl ik lekker bezig ben en gelukkig ben bij ADO lijkt me geen goed idee."

Wat dan wél een goede stap is? "Een mooie grote club die bij mij past. Een club die zeker aanvallend voetbal speelt en altijd op de helft van de tegenstander is. Ik geloof in mezelf en heb vertrouwen genoeg. Ik weet ook dat ik het echt kan, maar echt plannen doe ik niet."

Poll

Is El Khayati een aanwinst voor een Nederlandse topclub?

(737 stemmen)

Plaats een reactie

Koeroe +3410
zondag 14 januari 2018 om 13:44
Heeft de pech dat Marokko op zijn positie al wat goede spelers heeft anders had hij er allang bij gezeten
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 13:44
1 van die gastjes bij je club, kan nog.
Meerdere zorgen voor overlast.
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 14:25
Wat bedoel je met 'die gastjes'?
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 15:17
Marrokanen denk ik
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 16:03
Marokkaantjes, mag je tegenwoordig niet meer zeggen.
Dan ben je namelijk gelijk een racist.
Daarom noemt hij ze gastjes denk ik.
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 17:28
Dat mocht vroeger ook niet, hoor.
Vind ik leuk
Tweey +617
zondag 14 januari 2018 om 15:07
Die gastjes?
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 15:23
Wat ben jij eigenlijk voor een sukkeltje? Heb je het over Marokkanen?
Vind ik leuk
Rodajc +2897
maandag 15 januari 2018 om 00:19
Niet om vervelend te zijn maar vraag het me gewoon echt af en viel me op. Enig idee waarom je steeds zo'n groot aantal likes krijgt op relatief 'gewone' reacties?
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 13:46
In welke mate is dit een ander artikel dan het artikel van 10 januari rond El Khayati?
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 13:48
Hoe meer hoe beter, wij zijn geil bij DH.
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 13:56
De datum is anders..
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 13:47
Die gaat ons nog wel wat opleveren.
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 13:50
Kom maar naar utrecht
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 14:42
Onbetaalbaar voor Utrecht en als je het stuk had gelezen dan had je geweten dat een club als Utrecht hier niet van toepassing is. Dan kan hij beter bij ADO blijven en denk niet dat Utrecht hem meer als 4 ton kan betalen wat ie nu al krijgt in Den Haag.
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 15:15
Niks is onbetaalbaar voor utrecht het licht er helemaal aan of ome van seumeren zn portomonnee wilt trekken
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 15:42
Nou ik weet wel zeker dat van Seumeren dergelijke bedragen die er gevraagd worden niet gaat aftikken. Niet realistisch voor een club als Utrecht.
Vind ik leuk
Broes +838
zondag 14 januari 2018 om 13:52
Dat vind ik nu een heerlijke voetballer, een speler die alles op techniek en gevoel doet. Hij zal het niet moeten hebben van een tactisch keurslijf en je aan de afspraken houden, daarom zal het moeilijk voor hem zijn om bij een topclub te slagen. Maar met zijn surplus aan technische vaardigheden is hij zeer aantrekkelijk voor de subtop. Ik hoop dat hij in NL blijft.
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 14:44
Hij speelt al in de subtop, dus dus die stap is niet aan de orde hier-;)
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 15:19
Geen suptop, dit is het hoogst haalbare voor ado, als ze een normaal seizoen draaien eindigen ze tussen 10-14
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 15:47
Ze doen niks ónder voor Utrecht dit seizoen en de ranglijst is er ook naar. Utrecht kan ook zomaar op die plaatsen eindigen als het ff tegenzit. Utrecht heeft een vergelijkbare begroting als Den Haag en betaald ook geen hogere salarissen uit.
Vind ik leuk
... +6
zondag 14 januari 2018 om 13:52
kan goed Jeroen van Ginkel vervangen die bij PiSV en Cocku speelt
Vind ik leuk
LarsNL16 +2049
zondag 14 januari 2018 om 13:55
Heb je hier voor een account aangemaakt?
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 14:45
PSV zou een uitstekende stap zijn voor EL Kayati en daar mikt hij ook op.
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 14:11
Jeroen van Ginkel Haha,wat een druif ben je ook he.Ik wist niet dat Khayati ambities als DJ had.
Vind ik leuk
Tweey +617
zondag 14 januari 2018 om 15:07
Weer dat verhaal van een week geleden?
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 15:11
Hij is goed genoeg voor ADO maar een club hogerop is teveel voor hem.
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 16:00
Met zijn kwaliteiten kan hij zo mee bij Feyenoord-:) geen enkele speler bij Feyenoord is zo creatief als Kayati-;)
Vind ik leuk
jeepee +762
zondag 14 januari 2018 om 16:58
Is dit die gozer die niet zo lang geleden vanuit Engeland nog een open sollicitatie plaatste bij alle drie de clubs uit de Nederlandse Top 3?
Vind ik leuk
allround +1087
maandag 15 januari 2018 om 09:02
Ik geniet van de speler en mens Khayati. Maar één zwaluw maakt nog geen zomer. Wanneer hij de lijn van dit seizoen (en de helft van vorige) door kan trekken, dan kan je spreken van een aanwinst voor een team als PSV / Ajax. Maar aangezien Feyenoord creativiteit - op het middenveld - mist en het feit dat Feyenoord veel bij ADO heeft gewinkeld zou dit ook een goede optie zijn voor Nasser. Daarbij: Nasser is Rotterdammer.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Transfergeruchten rond El Khayati: "Een mooie grote club die bij mij past"