Update: 'Ook Engelse degradatiekandidaat laat oog vallen op Nelom'

Update: 'Ook Engelse degradatiekandidaat laat oog vallen op Nelom'

Gepubliceerd: maandag 15 januari 2018 om 18:30ma 15-01-2018 om 18:30

Miquel Nelom is mogelijk aan zijn laatste dagen als speler van Feyenoord bezig. Het Algemeen Dagblad meldt dat er belangstelling vanuit binnen- en buitenland is voor de 27-jarige linksback, bezig aan alweer zijn zevende seizoen in Rotterdam-Zuid.

De Spaanse degradatiekandidaat Deportivo Alavés werd onlangs al genoemd als mogelijke nieuwe werkgever van Nelom en is volgens het AD nog steeds serieus geïnteresseerd. Ook Vitesse heeft navraag gedaan naar de linksback, die in de hiërarchie is gepasseerd door Ridgeciano Haps en Tyrell Malacia. Hoewel Nelom over een aflopend contract beschikt en nauwelijks aan spelen toekomt, lijkt technisch directeur Martin van Geel niet van plan om hem voor een vriendenprijsje te laten vertrekken.

Nelom is zeker niet de enige Feyenoorder die een winterse transfer zou kunnen maken. Eerder op de dag werd gemeld dat doelman Kenneth Vermeer ontevreden is over zijn reserverol en zo snel mogelijk wil vertrekken. Voor Bilal Basacikoglu zou er interesse zijn vanuit Turkije. Robin van Persie wordt naar verwachting binnenkort gepresenteerd en is tot dusver de enige inkomende wintertransfer.

Update 18.30: Miquel Nelom staat volgens The Daily Mail ook in de belangstelling van Birmingham City. Het contract van de 27-jarige linksback van Feyenoord, die in Rotterdam geen basisplek meer heeft, loopt komende zomer af. Birmingham staat voorlaatste in The Championship, een punt voor hekkensluiter Sunderland.

Poll

Is Nelom al overbodig door de doorbraak van Malacia?

(2596 stemmen)

Plaats een reactie

J Kiprich +18999
maandag 15 januari 2018 om 08:14
Drie "boventalligen" een exodus noemen vind ik een tikkie overdreven.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 08:15
Haha ja dat was ook mijn gedachten toen ik zag dat het over o.a. nelom ging.
Vind ik leuk
Ryan82 +1074
maandag 15 januari 2018 om 08:21
Een tikkeltje?? Ik vind dat het dit moet zijn : Feyenoord verlost van matige spelers die eigenlijk bij Roda horen te spelen. *Behalve Kenneth dan.
Vind ik leuk
Rodajc +18671
maandag 15 januari 2018 om 09:11
Stuur ze maar naar het zuiden hoor, helemaal prima
Vind ik leuk
Suomi71 +1133
maandag 15 januari 2018 om 11:18
Ze vergeten behalve deze drie Kramer nog te noemen. Nog geen exodus maar wel veel als ze allen vertrekken.
Vind ik leuk
Ryanaz +2820
maandag 15 januari 2018 om 08:15
Nelom links en Dabo rechts word slapstick daar in arnhem
Vind ik leuk
Antikunstgras +13955
maandag 15 januari 2018 om 18:40
Ik twijfelde nog, maar nu weet ik het zeker; die engelse competitie is dolgedraaid..
Vind ik leuk
Come on Utreg +29727
maandag 15 januari 2018 om 08:18
Kom op, van Geel! Hark die knaken bij elkaar en verfris de selectie. Vermeer kan je vast voor een mooie prijs kwijt. Bijlow kan je doorschuiven. Elke Euro die je voor Bilal en Nelom krijgt, is pure winst.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 08:20
Mocht hij gaan moet ik hem toch even verdedigen.
Nee, Nelom is geen absolute topper, maar wél een op en top prof. meerendeel van zijn carriere op de bank gezeten en nooit geklaagd en wanneer het moest alles gegeven voor Feyenoord. Ik hoop daf hij een mooie club vindt.
Vind ik leuk
J Kiprich +18999
maandag 15 januari 2018 om 08:24
Geen onvertogen woord over Nelom inderdaad! Op en top prof maar simpelweg niet goed genoeg.
Vind ik leuk
Blijdorp010 +10012
maandag 15 januari 2018 om 08:52
Buiten het dragen van die gouden ketting tijdens een wedstrijd, ben ik het helemaal met je eens.
Vind ik leuk
Eddy T67 +2334
maandag 15 januari 2018 om 08:22
Ruilen met Buttner?
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 08:48
Euh nee..... Laat hem maar lekker in Arnhem!
Vind ik leuk
Sandokan +760
maandag 15 januari 2018 om 08:22
Van mij mag Nelom komen, maar als dit ten koste gaat van eigen jeugd, zoals bijvoorbeeld Lelieveld, hoeft hij niet te komen wat mij betreft.
Vind ik leuk
erikvites +10
maandag 15 januari 2018 om 09:02
Nelom --> linksback
Lelieveld --> rechtsback

Maar begrijp wel wat je bedoelt...
Ik vind aan de andere kant faye ook niks.
Voor mij hoeft nelom niet te komen, gewoon kruiswijk als back opstellen..
Vind ik leuk
Smithsonian +43365
maandag 15 januari 2018 om 08:27
Allemaal lekker gaan mennekes.
Vind ik leuk
Connie Veren +5699
maandag 15 januari 2018 om 08:38
nelom en bilal weg is een godsgeschenk. Vermeer vind ik wel jammer.
Vind ik leuk
Mari +12501
maandag 15 januari 2018 om 09:02
Vermeer wil weg om ergens anders prijzen te gaan winnen heette het toch?
Als eerste keeper gebeurt dat nooit.
Zijn club wint prijzen. Hij niet.
Van Geel kan zich inzake Nelom beter coulant opstellen. Liever 50.000 euro in plaats van nul euro. Bovendien ben je van het salaris af.
Vind ik leuk
erikvites +10
maandag 15 januari 2018 om 09:07
Ik snap dat feyenoord er van af wil, maar Nelom hoeft niet bij mijn club te komen spelen.
Het was altijd wel leuk om naar te kijken, want het amusement gehalte was altijd hoog bij deze jongen.

Vitesse heeft trouwens ook al 3/4 personen voor de linksback positie op dit moment: Kruiswijk, Faye, Buttner(zolang hij er nog is) en eventueel Oude Kotte.. Genoeg keus.
Haal liever een goede keeper en een linksbuiten met een goed linkerbeen!
Vind ik leuk
VA1 +2905
maandag 15 januari 2018 om 12:00
Precies.
Vind ik leuk
guusje +1452
maandag 15 januari 2018 om 09:09
eehhh.... Exodus heeft (als mijn geschiedkundige kennis mij niet in de staak laat)toch betrekking op bewoners uit 020?!?!
Vind ik leuk
The Iceman +16364
maandag 15 januari 2018 om 10:33
Zeker, met die rechtsbuiten van Chelsea ;-)
Vind ik leuk
VA1 +2905
maandag 15 januari 2018 om 11:59
Die zijn allebei van ons... Zowel Rashica als Van Bergen.
Vind ik leuk
The Iceman +16364
maandag 15 januari 2018 om 12:18
Ik bedoelde natuurlijk Moses ;-)
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 09:15
domme supporter om alsmaar leed vermaak te maken over spelers die het niet redden bij ons Cluppie, maar men moet nooit vergeten deze gasten hebben zich wel ingezet voor Feyenoord oké het zijn geen wereld toppers, maar het zijn wel mensen met gevoel,
Vind ik leuk
fr1963 +4368
maandag 15 januari 2018 om 10:25
Exodus dreigt......hahaha!
Wat een kop. Het vertrek van dit trio is geen bedreiging maar een verlossing!

Vind ik leuk
VA1 +2905
maandag 15 januari 2018 om 11:58
Prima speler om erbij te hebben. Maar eerst zorgen dat Vermeer deze kant op komt.
Vind ik leuk
soksa +1763
maandag 15 januari 2018 om 12:52
3 spelers die allemaal geen basisplaats hebben en dan van een exodus spreken hahah
Vind ik leuk
Just Nuts +679
maandag 15 januari 2018 om 15:09
prima ontwikkelingen lijkt me zeker als we er nog iets voor krijgen. als we toch keer krap komen te zitten gewoon voor de Jeugd gaan
Vind ik leuk
Setovitch +1419
maandag 15 januari 2018 om 18:35
Wow hoe kan een scout nou Nelom scouten voor zulke ploegen op basis van welke wedstrijd(en) ?
Vind ik leuk
Rodajc +18671
maandag 15 januari 2018 om 18:43
Toch jammer als clubs als Sunderland en Birmingham volgend jaar in de League One zouden spelen
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 18:46
Lekker belangrijk!!
Is nog Ajax nieuws ;)))
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 18:57
Ja waar blijft het Ajax nieuws? Altijd maar weer artikelen over andere clubs, nooit eens over Ajax
Vind ik leuk
Guust +6399
maandag 15 januari 2018 om 19:15
Zonde als hij weggaat, ging net zo lekker als hij mee deed.
Vind ik leuk
JapAZ +522
maandag 15 januari 2018 om 20:14
Welke doorbraak van Malacia, heeft 4 wedstrijdjes gespeeld ofzo.
Vind ik leuk
den-man21 +318
maandag 15 januari 2018 om 21:02
niet te geloven 1 van de aller slechtste backs van de eredivisie
Vind ik leuk
bennings +360
maandag 15 januari 2018 om 21:23
Ajax Vermeer terughalen en Lamprou gauw van de hand doen al wie niemand die hebben,Onana vertrekt volgend seizoen dan word Vermeer weer eerste doelman .
Vind ik leuk
fritsie +882
maandag 15 januari 2018 om 22:30
Ze zijn gek bij Birmingham City. Sta op een degradatieplek en dan wil je Nelom halen.

Als aanvallen de beste verdediging is dan kunnen alleen clubs die zo dominant spelen als Barça kunnen zich veroorloven om met deze jongen te spelen.

Dan nog liever Dijks
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws