'Niemand kan zeggen dat ik er met de pet naar heb gegooid bij Feyenoord'

    'Niemand kan zeggen dat ik er met de pet naar heb gegooid bij Feyenoord'

    maandag 15 januari 2018 om 08:18

    De reserverol bij Feyenoord valt Kenneth Vermeer erg zwaar. Het afgelopen jaar speelde hij maar drie officiële wedstrijden, omdat Brad Jones de voorkeur krijgt. Nu wil Vermeer weg bij Feyenoord.

    Vermeer kreeg vrijdag te horen dat hij ook in de tweede seizoenshelft reservekeeper is. De Telegraaf pakt maandag groot uit met het nieuws dat Vermeer woest is, binnen 24 uur een gesprek wil met Feyenoord en aast op een transfer.

    "Je speelt niet en hebt niet directe invloed op wedstrijden. Maar je bent onderdeel van de groep en ik doe er echt alles aan om de jongens te ondersteunen", zegt Vermeer in de ochtendkrant. "Ik ben niet iemand die bij de pakken neer gaat zitten, maar iemand die keihard traint en ook wil dat de andere jongens hun best doen. Anders kan ik ook geïrriteerd raken. Niemand moet over mij kunnen zeggen dat ik er met de pet naar heb gegooid. Ik ben geen opgever, dat ben ik nooit geweest."

    Lees ook: 'Woeste Vermeer eist binnen 24 uur gesprek met Feyenoord en wil weg'

    Poll

    Snap jij Vermeer?

    (4731 stemmen)

    Plaats een reactie

    Barrybatsbak +1466
    maandag 15 januari 2018 om 08:23
    gewoon lekker ergens anders gaan voetballen.
    Vind ik leuk
    Mari +8422
    maandag 15 januari 2018 om 09:23
    Clubs zat.
    Hij woont toch in Almere?
    Almere city
    Heerenveen
    Twente
    Vitesse
    Vind ik leuk
    Elledoet +380
    maandag 15 januari 2018 om 17:59
    Idd. Clubs zat maar een geweldige naai streek van van Geel en Gio. 28 December meld een club zich dat ze Vermeer willen hebben en dan denken ze er 3 dagen over na om dan te zeggen nee. Dan geef je Vermeer het gevoel dat hij kans maakt om eerste keeper te worden. Maar nog geen week erna zeg je tegen hem nee je wordt een 2de doelman en dan niet na de voorbereiding maar voor de laatse wedstrijd. Schoften zijn ze. Had dan tegen hem gezed ga maar en kom in de zomer maar wedstrijd fit terug of verdien dan aan hem. Maar nu heb je een ontevreden keeper op de bank die geen extra stap zal geven en je breekt zijn moraal. Ongeloofelijk dat Gio die zelf speler was zo kan omgaan met eem voorbeeld prof. Vermeer het gaat je goed. Je bent de beste keeper op de Nederlandse velden!!
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 januari 2018 om 18:02]
    Vind ik leuk
    Sazzz +11315
    dinsdag 16 januari 2018 om 08:35
    Dat is toch hun goed recht? Vermeer heeft toch zelf dat contract getekend? Feyenoord hoeft niet mee te werken, zelfs al zou vermeer zesde keeper worden. Ze hebben niet gezegd: "we laten jou niet gaan omdat je bij ons eerste keeper bent of gaat zijn". Dat is iets wat vermeer er dan zelf van gemaakt heeft. Elke topclub wil twee topkeepers.
    En over naaistreken gesproken... Daar zal mulder tov vermeer ook best nog wat te zeggen hebben. En dat was echt heel kort voor het einde van de transfer window.
    Vind ik leuk
    Elledoet +380
    dinsdag 16 januari 2018 om 09:21
    Wat loop jij onzin uit te kramen zeg.... Ze konden aan hem verdienen. Of hij kon in de zomer terug komen wedsrrijd fit..en een keuze wie er moet keepen had GIO al lang gemaakt. Vermeer weet wat concurentie is ...met Stekelenburg en met Cillissen.maar FDB was altijd duidelijk. Vermeer klaagt nooit dus als er met je wordt gespeelt dan hoor je voor jezelf optekomen.Nee ze naaien hem met deze kut streek en wie schiet er nu iets mee op. Willen ze kans maken op de titel dan moeten alle neuzen de zelfde kant op staan maar met dit gezeik van vanGeel en Gio maken ze het elftal kapot...je word geen kampioen met 11 man maar met gemiddel 18 tot 19 man. En als die 7 man niet gemotiveerd zijn om alles te geven dan zal je nooit een prijs. Pakken en dat hoop ik. Ik hou van voetbal maar van deze naaistreken is is voetbal ontwaardig....Gio je hebt alles kapot gemaakt in je elftal en de rekening had je al 5de plek en nu zal het 9 of 10 plek worden...
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 januari 2018 om 09:23]
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31422
    maandag 15 januari 2018 om 08:26
    Heerenveen?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26072
    maandag 15 januari 2018 om 08:29
    Dat zou een mooie oplossing zijn voor een half jaar! Volgend seizoen nieuwe kansen.
    Vind ik leuk
    Mari +8422
    maandag 15 januari 2018 om 09:30
    Voor komend weekend heeft hij het arrangement geboekt dat op deze site wordt aangeprezen:
    unieke overnachting en de wedstrijd vanaf je balkon te zien
    Vind ik leuk
    Spartan +6668
    maandag 15 januari 2018 om 08:44
    Staat die er volgend jaar weer naast als Hahn het op zijn heupen krijgt.
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10779
    maandag 15 januari 2018 om 08:45
    Ruilen v4oir Hahn?
    Vind ik leuk
    maandag 15 januari 2018 om 08:26
    Is ook gewoon te goed voor de Feyenoord bank. Lekker ergens anders nog een paar jaartjes keepen. Kan Feyenoord gelijk Bijlow doorschuiven. Win-win situatie.
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1887
    maandag 15 januari 2018 om 08:27
    Hij heeft nooit moeilijk gedaan, toch lees je in andere topics dat hij een zeur is of zich verwend gedraagt. Ik vind de keuze van Gio ook onbegrijpelijk en als sportman die in zijn recht staat om in de transferperiode te kijken of er een andere oplossing is staat Vermeer in zijn recht om zijn vertrekwensen duidelijk te maken.
    Vind ik leuk
    Sazzz +11315
    maandag 15 januari 2018 om 08:39
    Maar daarmee leg je weldegelijk een bom onder bepaalde relaties, waaronder die met je collega keeper. Het is ontzettend duidelijk dat hij vindt dat hij beter is en het is nu ook duidelijk dat hij de bank niet accepteert. Hij doet nu weldegelijk moeilijk
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1887
    maandag 15 januari 2018 om 08:59
    Welke bom onder welke relatie? Alsof Jones ook niet begrijpt dat een goede keeper zoals Vermeer bij veel andere clubs wel onder de lat zou staan en dan ook de ambitie mag hebben om dat ergens te gaan doen. Jones, die zelf vaak genoeg bankzitter is geweest zal de laatste zijn die Vermeer niet begrijpt.

    De woorden dat hij beter dan zijn collega is heeft hij niet in de mond genomen. Die vliegenvanger van Vitesse, die legde een bom onder de relatie met Zoet toen hij nog bij PSV was.
    Vind ik leuk
    Sazzz +11315
    maandag 15 januari 2018 om 09:07
    Zijn gedrag anders wel. Hij is er totaal vanuit gegaan dat ie eerste keeper zou zijn, anders zou hij nu niet zo reageren. Het is ook niet zo dat vriendelijk vraagt om te mogen vertrekken, hij eist en is woedend
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1887
    maandag 15 januari 2018 om 10:20
    Waar is er een interview te zien dat hij woedend is? Zijn reacties zijn vooralsnog gewoon netjes geweest, stop met zaken te verzinnen die er niet zijn.

    Hij eist inderdaad een gesprek. Wij weten niet wat de afspraken waren in December aangaande zijn kansen, het kan zijn dat een deel van de leiding hem een ander beeld van zijn kansen geschetst heeft. Is niet alsof dat niet vaker is voorgekomen. Jij insinueert teveel en gaat het dan in alle topics lopen verkondigen alsof het een waarheid is. Je weet van helemaal niets.
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 januari 2018 om 10:21]
    Vind ik leuk
    Mari +8422
    maandag 15 januari 2018 om 09:26
    Vermeer is deze situatie bekend.
    Hij is een vertrek aan het forceren en wil er weer als een dief in de nacht er van door gsan
    Vind ik leuk
    henkvlis +3861
    maandag 15 januari 2018 om 08:37
    Vermeer heeft er inderdaad nooit met de pet naar gegooid bij Feyenoord.
    Ik heb hem trouwens nooit met pet op zien keepen.

    Hij verdient het wel om ergens in de eredivisie in de basis te keepen.
    Erg goed lijnkeeper, wat zwakker bij hoge ballen.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16245
    maandag 15 januari 2018 om 08:37
    Er is vast wel een leuke club in het buitenland..
    Vind ik leuk
    Sazzz +11315
    maandag 15 januari 2018 om 08:41
    Voor een 32 jarige keeper die de laatste seizoen(en) weinig heeft gespeeld?
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16245
    maandag 15 januari 2018 om 08:45
    Ik las net dat Vermeer in december al naar een leuke buitenlandse club kon, maar dat Feyenoord dat tegen heeft gehouden en dat Vermeer daarom nu zo pissed is..
    Vind ik leuk
    Sazzz +11315
    maandag 15 januari 2018 om 08:52
    Dat is toch het recht van Feyenoord om te doen? Hij heeft toch zelf dat contract tot 2020 getekend? Het lijkt erop dat hijzelf er helemaal vanuit is gegaan dat hij na de winterstop eerste keeper zou zijn en nu dat niet blijkt te zijn is het janken.
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1887
    maandag 15 januari 2018 om 10:34
    Alle onzin die je maar blijft verkondigen hier. Alain zegt dat er vast wel een leuke club in het buitenland is voor hem, jij spreekt dat tegen en hij geeft aan dat er in December al een mogelijkheid was. Oftewel, je hebt ongelijk!

    Kampioen insinuaties op basis van niets 2018 ligt voor het grijpen.
    Vind ik leuk
    Sazzz +11315
    maandag 15 januari 2018 om 14:58
    Ik zeg toch ook niet dat het niet zo is? Maar Feyenoord heeft toch gewoon het recht om hem aan zijn contract te houden? Tenzij daarin staat dat hij per se eerste keeper moet zijn
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1887
    maandag 15 januari 2018 om 15:55
    Dat recht heeft Feijenoord, maar jij insinueert dat hij op zaken vooruit is gelopen of een basisplek eist. Als je niet weet wat er in zijn contract staat, dan weet je hoogstwaarschijnlijk ook niet wat er in December besproken is aangaande zijn rol in het elftal.

    Meestal als een club een aanbieding afwijst geven ze uitleg aan een speler, vooral als deze speler een bankzitter is en er dus baat bij heeft om ergens anders te gaan spelen. We mogen er dus vanuit gaan dat er een gesprek heeft plaatsgevonden echter kunnen we alleen gissen naar de afspraken die er gemaakt zijn n.a.v. dat gesprek.

    Kortom, jij weet niet of hij aan het "janken" is en je moet ophouden met nonsense verspreiden, iets dat je al doet sinds dat er nieuws is over Vermeer zijn onvrede.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16245
    maandag 15 januari 2018 om 13:17
    Het lijkt er eerder op dat Vermeer totaal geen eerlijke kans heeft gehad, welke hij wel zou krijgen, en als je toch niks in hem ziet, laat hem dan gewoon vertrekken. Vangt Feyenoord ook nog een transfersom.
    Vind ik leuk
    Sazzz +11315
    maandag 15 januari 2018 om 15:01
    Maar wat is een eerlijke kans? Moet je daarvoor per se een wedstrijd spelen? Ik neem aan dat Gio ze beiden regelmatig ziet en dat hij ook zijn keeperstrainer regelmatig spreekt. Daarnaast zijn het ook twee totaal verschillende keepers.
    En het kan ook zomaar zijn dat ze Bijlow nog niet goed genoeg vinden en daarom zowel Jones als vermeer willen behouden.
    Vind ik leuk
    maandag 15 januari 2018 om 08:47
    Gewoon lekker weg gaan daar. Hebben ze een topkeeper in hun team, stellen ze em niet op.

    Je eigen plan trekken chef ;-)
    Vind ik leuk
    Sazzz +11315
    maandag 15 januari 2018 om 08:54
    Je kunt een hoop zeggen van Vermeer, maar niet dat hij een topkeeper is. Daarvoor is hij gewoon te incompleet
    Vind ik leuk
    maandag 15 januari 2018 om 19:27
    Ik vind dat hij dé keeper is van NL
    Vind ik leuk
    Sazzz +11315
    dinsdag 16 januari 2018 om 08:27
    Nee, dat is hij niet. Het feit dat hij gefaald heeft bij Willem II, gefaald heeft bij Ajax en nu kennelijk niet aantoonbaar kan bewijzen echt beter te zijn dan Jones zegt al genoeg. Hij is in bepaalde opzichten één van de besten, maar in andere juist één van de minderen.
    Vind ik leuk
    Elledoet +380
    dinsdag 16 januari 2018 om 09:28
    Wat een onzin weer. Jij is vanaf de jeugd de beste van Nederland....niet mijn woorden maar die van van Gaal. Jij heeft Stekenburg uit de basis gekeept jij is Europees kampioen 2 x en heeft met Ajax 2 van de 4 landskampioen schaapen in de basis gekeept. Lil geen onzin man. Hij is en blijft de beste Nederlandse keeper op dit moment.
    Vind ik leuk
    Sazzz +11315
    woensdag 17 januari 2018 om 09:08
    Hij heeft bij Willem II gefaald, bij Ajax heeft ie idd steek er even uitgekeept, maar daarna speelde hij dramatisch. Onder jol kregen beiden weer een kans en verloor hij zijn plek weer aan Steek. Toen Steek vertrok werd hij eerste keeper, maar verloor uiteindelijk die plek, terecht, aan Cillessen. Bij Feyenoord heeft hij het naar behoren gedaan, maar ook daar is een periode geweest dat iedereen zich afvroeg waarom Hahn niet een kans kreeg. Dit blessures is hij er nu naast komen te staan en heeft hij kennelijk niet bewezen echt beter te zijn dan zijn concurrent. Dus beste keeper van Nederland? Nee, dacht het niet. Heeft niet eens een eindtoernooi meegemaakt. Dus doe eerst je huiswerk voordat je mij beschuldigt van onzin "lillen"
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:56
    Tsjah dat is dan jouw mening...ik denk er anders over.
    Vind ik leuk
    Sazzz +11315
    woensdag 17 januari 2018 om 09:09
    Dat mag :)
    Vind ik leuk
    RtdDub +12766
    maandag 15 januari 2018 om 08:52
    Valt me in al die Vermeer topics op dat het vooral de niet-Feyenoorders zijn die om het hardst roepen dat Vermeer in de goal moet.

    Je zou er haast wat achter gaan zoeken.
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1887
    maandag 15 januari 2018 om 09:02
    Valt wel mee hoor, ook veel Feijenoorders hetzelfde zien roepen. Vermeer heeft Feijenoord vaak in leven geholpen toen het slecht ging. Jones deed het heel goed toen het met Feijenoord goed ging, maar toen het slecht ging kon hij geen punt voor ze pakken.
    Vind ik leuk
    RtdDub +12766
    maandag 15 januari 2018 om 09:05
    En nu hij weer een tijd een vast koppel voor hem heeft keept ie ook weer gewoon degelijk.
    2 jaar lang Vermeer in de goal en bij iedere vrije trap, corner en hoge voorzet brak het zweet je uit.
    Vorig seizoen 0 tegen goals uit standaard situaties.
    Vind ik leuk
    maandag 15 januari 2018 om 09:18
    nee ergens anders, hij hoort eerste keeper te zijn in Feyenoord 1 en niet door gaan met Jones hij is te oud en te traag geworden zien jullie dit niet.
    Vind ik leuk
    Sazzz +11315
    dinsdag 16 januari 2018 om 08:40
    Nee, vermeer is nog een jonkie wou je zeggen? Vermeer is misschien sneller, maar door de lucht hopeloos en een bron van onrust achterin
    Vind ik leuk
    Elledoet +380
    woensdag 17 januari 2018 om 09:54
    Weer loop je onzin uittekramen wat betreft hoge ballen. Hij heeft een aantal in zijn mindere periode gehad maar komt er niet vanaf omdat gatsen zoals jij het iedere keer zeggen. In de periode toen het 4 wedstrijden minder ging ...ja 4 wedstrijden moets FdB hem wisselen omdat de pers en publiek hem eruit wou. FdB wou het niet. Hij had toen prive problemen hij mocht zijn dochterr niet zien. Maar dat is een ieder vergeten.Er is in de geschiedenis nog nooit zo n hetse geweest naar een speler als toen tegen Vermeer. En onthou ook de woorden van van Gaal toen hij naar ManU. Ging hij wou Vermeer meenemen maar hij speelde niet. Zijn woorden waren dat hij de Beste keeper is van de Nederlandse velden. Dus stop met je onzin want een beter oordeel dan van Gaal heb je niet.Of wil je zeggen dat je er meer verstand hebt dan hem.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 januari 2018 om 09:56]
    Vind ik leuk
    Sazzz +11315
    woensdag 17 januari 2018 om 15:31
    Hahaha, De Boer is mans genoeg om zijn eigen beslissingen te maken. Heeft ie altijd gedaan. En vermeer staat erom bekend dat hij slecht is bij hoge ballen. Hij is geniaal op zijn lijn, daar is hij waarschijnlijk één van de besten. En Van Gaal heeft nauwelijks met hem gewerkt, De Boer wel. En als van Gaal hem zoooooo graag had gewild, dan had ie m wel gehaald, hij kostte niks. Ipv daarvan ging hij voor een andere reserve keeper, namelijk Romero
    Vind ik leuk
    Elledoet +380
    woensdag 17 januari 2018 om 15:56
    Weer onzin van Gaal zijn mening over Vermeer kan jr grwoon Googlen haha.
    En je bent vergeten omdat het je goed uitkomt dat alle sport programmas en het belangerijkste de Telegraaf hem uit het elftal sprak. Dus stop met je onzin. Vermeer is de beste keeper op de Nederlandse velden en dat zijn de woorden van Van Gaal en die slaat een ieder hoger aan dan jouw stom geouwehoer. Kom met feiten en niet met je gevoel want daar kan niemand wat mee. Maar feiten zijn de enige die tellen en dat is dat Vermeer gewoon de beste is.
    Vind ik leuk
    Sazzz +11315
    woensdag 17 januari 2018 om 22:22
    Waar baseer jij in vredesnaam op dat hij de beste is? Nooit actief geweest op een eindtoernooi, bij zowel Ajax als Feyenoord op de bank beland. Inmiddels 32 en nog in Nederland zitten. En nogmaals Van Gaal heeft niet zoveel met hem gewerkt. Hij ziet graag een meevoetballende keeper. Dat maakt vermeer niet per se de beste. En die uitspraken van Van Gaal dateren van 2013/2014. Erg lang geleden. Van marwijk vond /vind Steek de beste.
    Vind ik leuk
    Mari +8422
    maandag 15 januari 2018 om 09:21
    Nu wel
    Vind ik leuk
    maandag 15 januari 2018 om 10:08
    zijn zoontje woont in eindhoven ,dus als zoet vertrekt zou het de ideale vervanger zijn ..
    Vind ik leuk
    fr1963 +2973
    maandag 15 januari 2018 om 10:17
    Goed genoeg voor elke subtopper in Europa.....hij heeft gewoon zwaar pech gehad met zijn blessure....Jones brengt veel rust achterin, de minst gepasseerde keeper in eredivisie ondanks het belachelijke grote aantal geblesseerde verdedigers!
    Vind ik leuk
    Reyhan +361
    maandag 15 januari 2018 om 15:46
    haha, jij hebt zeker het merendeel van de wedstrijden voor de winterstop niet gezien, anders had je wel met een ander oordeel gekomen. Jones is 1 van de redenen waarom Feyenoord momenteel buiten de top 3 staat.
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 januari 2018 om 15:47]
    Vind ik leuk
    fr1963 +2973
    maandag 15 januari 2018 om 20:48
    Dat komt omdat er veel te weinig scorend vermogen was....
    Zoals gezegd, de minst gepasseerde keeper tot nu toe....dat ze 3e staan komt dus niet door het aantal tegengoals.
    Vind ik leuk
    maandag 15 januari 2018 om 10:26
    Vermeer heeft gelijk !!!!
    Vind ik leuk
    maandag 15 januari 2018 om 10:43
    Laat maar bij Vitesse komen,altijd beter dan Pasveer
    Vind ik leuk
    Harry.f +232
    maandag 15 januari 2018 om 11:11
    het is onterecht want hij is de beste.Maar ik kan begrijpen dat Van Bronckhorst niet zijn verdediging omgooit vlak voor twee zeer belangrijke weken.
    Vind ik leuk
    maandag 15 januari 2018 om 11:26
    Fantastische prof, die volkomen gelijk heeft. Gio heeft een plaat voor zijn kop, Jones zal 2 armen moeten kwijtraken wil hij gepasseerd worden.
    Vind ik leuk
    michelhx +3632
    maandag 15 januari 2018 om 12:24
    Vermeer heeft er met de pet naar heb gegooid bij Feyenoord.

    Iemand kan dat dus wel degelijk zeggen.
    Vind ik leuk
    Gizmo +3853
    maandag 15 januari 2018 om 19:24
    Zo komt Kenneth er dan achter dat het gras bij de buren groener lijkt, maar niet is !!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Niemand kan zeggen dat ik er met de pet naar heb gegooid bij Feyenoord'