BILD: Arsenal is 'heiß' op sensationele winterdeal met Borussia Dortmund

BILD: Arsenal is 'heiß' op sensationele winterdeal met Borussia Dortmund

Gepubliceerd: maandag 15 januari 2018 om 13:52ma 15-01-2018 om 13:52

Ook in Duitsland wordt gemeld dat Pierre-Emerick Aubameyang in de belangstelling staat van Arsenal. De Londenaren zien in de omstreden spits van Borussia Dortmund de opvolger van Alexis Sánchez.

Het Duitse BILD claimt maandag over informatie te beschikken dat Arsenal 'heiß' is op de komst van Aubameyang. Vrij vertaald: The Gunners wil hem maar wat graag aan de selectie toevoegen. Aubameyang moet het vertrek van Alexis Sánchez naar Manchester United of Manchester City vanaf deze maand opvangen.

Aubameyang koerst af op een vertrek bij Dortmund, nadat hij zondag opnieuw negatief in het nieuws kwam. De Gabonese spits skipte de wedstrijdbespreking op zaterdag en werd daardoor geschorst voor de competitiewedstrijd tegen VfL Wolfsburg (0-0). Bij Dortmund is het geduld inmiddels op, want het is de derde keer dit seizoen dat Aubameyang om disciplinaire redenen uit de selectie is gezet.

Lees ook:  'Aubameyang forceert transfer en wordt best betaalde Arsenal-speler ooit'

Poll

Is Arsenal een goede club voor Aubameyang?

(2926 stemmen)

Plaats een reactie

thierryer +1973
maandag 15 januari 2018 om 14:01
Arsenal moet wel, ze hebben echt geen topelftal momenteel. Het wordt tijd dat ze eens grote namen halen. Dortmund moet deze nietsnut gewoon direct verkopen.
Vind ik leuk
Bongo +1332
maandag 15 januari 2018 om 14:03
Is echt flink wat stappen achteruit.
Ook al is Dortmund niet in form ze hebben een veel beter team dan Arsenal.
Denk dat Dortmund beter af is zonder hem.
Vind Dortmund 1 van de mooiste clubs van de wereld met een fantastische aanhang.
Altijd sfeer.
Is London is het een dooie boel
Vind ik leuk
Mall00t +5680
maandag 15 januari 2018 om 14:04
Premier League ipv Bundesliga lijkt mij allesbehalve een stap achteruit.
Vind ik leuk
Bongo +1332
maandag 15 januari 2018 om 14:11
Qua competitie mss wel maar qua team zeker stappen achteruit.
Denk dat qua niveau mss de Pl iets sterker is maar niet heel veel.
Vind ik leuk
Bep Slatter +11514
maandag 15 januari 2018 om 14:05
Eens daarom kan Dortmund die kleuter maar beter verkopen.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 januari 2018 om 14:05]
Vind ik leuk
reyes +1231
maandag 15 januari 2018 om 14:16
In Dortmund is buiten het stadion niet bijster veel sfeer. Londen is een veel levendigere stad.
Vind ik leuk
TheMariner +3936
maandag 15 januari 2018 om 14:08
Zelfde karaktertje als Sanchez, geen vechters maar mooiweer voetballers, lopen weg bij de minste of geringste tegenslag.
Vind ik leuk
Foebele +53581
maandag 15 januari 2018 om 14:11
Arsenal, zolang Wenger er zit zal het nooit meer wat worden, die kerel hadden ze al moeten ontslaan toen de uitloop begon met van Persie die eieren voor zijn geld koos.
Vind ik leuk
Antonio_4 +2150
maandag 15 januari 2018 om 14:35
Arsenal is echt niet meer te volgen. Sanchez en Aubameyang zijn totaal niet met elkaar te vergelijken. Je haalt zo eerder een concurrent van Lacazette binnen. En dan ook nog eens iemand waarbij wat draadjes loszitten.

En pleur nou als bakken met geld over de toonbank voor verdedigend ingestelde spelers ffs!
Vind ik leuk
Bizzy +23317
maandag 15 januari 2018 om 15:22
Speler in kwestie gaat op sportief vlak nauwelijks vooruit.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 23:33
mooi duo met lacazette
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws