BILD: Arsenal is 'heiß' op sensationele winterdeal met Borussia Dortmund

    BILD: Arsenal is 'heiß' op sensationele winterdeal met Borussia Dortmund

    maandag 15 januari 2018 om 13:52

    Ook in Duitsland wordt gemeld dat Pierre-Emerick Aubameyang in de belangstelling staat van Arsenal. De Londenaren zien in de omstreden spits van Borussia Dortmund de opvolger van Alexis Sánchez.

    Het Duitse BILD claimt maandag over informatie te beschikken dat Arsenal 'heiß' is op de komst van Aubameyang. Vrij vertaald: The Gunners wil hem maar wat graag aan de selectie toevoegen. Aubameyang moet het vertrek van Alexis Sánchez naar Manchester United of Manchester City vanaf deze maand opvangen.

    Aubameyang koerst af op een vertrek bij Dortmund, nadat hij zondag opnieuw negatief in het nieuws kwam. De Gabonese spits skipte de wedstrijdbespreking op zaterdag en werd daardoor geschorst voor de competitiewedstrijd tegen VfL Wolfsburg (0-0). Bij Dortmund is het geduld inmiddels op, want het is de derde keer dit seizoen dat Aubameyang om disciplinaire redenen uit de selectie is gezet.

    Lees ook:  'Aubameyang forceert transfer en wordt best betaalde Arsenal-speler ooit'

    Poll

    Is Arsenal een goede club voor Aubameyang?

    (2925 stemmen)

    Plaats een reactie

    thierryer +1249
    maandag 15 januari 2018 om 14:01
    Arsenal moet wel, ze hebben echt geen topelftal momenteel. Het wordt tijd dat ze eens grote namen halen. Dortmund moet deze nietsnut gewoon direct verkopen.
    Vind ik leuk
    Bongo +1388
    maandag 15 januari 2018 om 14:03
    Is echt flink wat stappen achteruit.
    Ook al is Dortmund niet in form ze hebben een veel beter team dan Arsenal.
    Denk dat Dortmund beter af is zonder hem.
    Vind Dortmund 1 van de mooiste clubs van de wereld met een fantastische aanhang.
    Altijd sfeer.
    Is London is het een dooie boel
    Vind ik leuk
    Mall00t +5559
    maandag 15 januari 2018 om 14:04
    Premier League ipv Bundesliga lijkt mij allesbehalve een stap achteruit.
    Vind ik leuk
    Bongo +1388
    maandag 15 januari 2018 om 14:11
    Qua competitie mss wel maar qua team zeker stappen achteruit.
    Denk dat qua niveau mss de Pl iets sterker is maar niet heel veel.
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10438
    maandag 15 januari 2018 om 14:05
    Eens daarom kan Dortmund die kleuter maar beter verkopen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 januari 2018 om 14:05]
    Vind ik leuk
    reyes +1266
    maandag 15 januari 2018 om 14:16
    In Dortmund is buiten het stadion niet bijster veel sfeer. Londen is een veel levendigere stad.
    Vind ik leuk
    TheMariner +3009
    maandag 15 januari 2018 om 14:08
    Zelfde karaktertje als Sanchez, geen vechters maar mooiweer voetballers, lopen weg bij de minste of geringste tegenslag.
    Vind ik leuk
    Foebele +51656
    maandag 15 januari 2018 om 14:11
    Arsenal, zolang Wenger er zit zal het nooit meer wat worden, die kerel hadden ze al moeten ontslaan toen de uitloop begon met van Persie die eieren voor zijn geld koos.
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1570
    maandag 15 januari 2018 om 14:35
    Arsenal is echt niet meer te volgen. Sanchez en Aubameyang zijn totaal niet met elkaar te vergelijken. Je haalt zo eerder een concurrent van Lacazette binnen. En dan ook nog eens iemand waarbij wat draadjes loszitten.

    En pleur nou als bakken met geld over de toonbank voor verdedigend ingestelde spelers ffs!
    Vind ik leuk
    Bizzy +18707
    maandag 15 januari 2018 om 15:22
    Speler in kwestie gaat op sportief vlak nauwelijks vooruit.
    Vind ik leuk
    maandag 15 januari 2018 om 23:33
    mooi duo met lacazette
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    BILD: Arsenal is 'heiß' op sensationele winterdeal met Borussia Dortmund