Roda JC haalt gewezen toptalent binnen: Ervaring in Europese wedstrijden

Roda JC haalt gewezen toptalent binnen: "Ervaring in Europese wedstrijden"

maandag 15 januari 2018 om 17:06

De kogel is door de kerk: Roda JC heeft zich versterkt met Donis Avdijaj. De 21-jarige aanvaller wordt tot het einde van het seizoen gehuurd van Schalke 04.

De laatste formaliteiten worden op dit moment afgerond, meldt Roda JC via de officiële kanalen. Alleen de medische keuring kan nog roet in het eten gooien. Avdijaj trainde afgelopen week al mee bij de hekkensluiter van de Eredivisie.

"We zijn verguld met de komst van Donis naar Roda JC. Donis heeft ervaring in Europese wedstrijden en kan op meerdere aanvallende posities uit de voeten", reageert technisch directeur Harm van Veldhoven. "Hij is een technisch begaafde spelers die bezit over scorend vermogen."

Avdijaj doorliep de jeugdopleiding bij Osnabrück en Schalke 04 en debuteerde in 2014 in het eerste elftal van Die Königsblauen. Hij is meervoudig Duits jeugdinternational en speelde tot op heden één interland voor het nationale elftal van Kosovo.

Plaats een reactie

Rodapaus +3507
maandag 15 januari 2018 om 17:09
Welkom döner avdijaj!
Vind ik leuk
PWRJC +109
maandag 15 januari 2018 om 17:22
Het is toch A.Donis?

Naar verluidt, zeer geliefd bij de vrouwelijke fans van Schalke.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 17:10
Alweer?
Vind ik leuk
Rodapaus +3507
maandag 15 januari 2018 om 17:13
Dit is zijn tweelingbroer Adonis Vdijaj
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 17:15
Van Persie alweer
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 17:11
Vreemdelingenlegioen
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 17:16
Chinese pottekijkers
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 17:20
boeiuh !
Vind ik leuk
HanV +2712
maandag 15 januari 2018 om 17:25
Valt wel mee, als ik dit lijstje mag geloven
https://www.transfermarkt.nl/eredivisie/legionaereeinsaetze/wettbewerb/NL1

dan staan ze maar 4e met de meeste inbreng van buitenlanders.
Nummers 3, 2 en 1 zijn Vitesse, FC Twente en NAC.
Vind ik leuk
Rodajc +4692
maandag 15 januari 2018 om 17:39
En dan moet je je voorstellen dat je binnen 5 minuten in Duitsland bent en binnen nog geen halfuur in België, natuurlijk is dat het buitenland maar om maar aan te geven dat 10 van onze 13 buitenlanders voor ons geen buitenlanders zijn. Verder voelen Kurto en Gnjatic zich hier prima op hun gemak en is Gustafson duidelijk een versterking gebleken
Vind ik leuk
PWRJC +109
maandag 15 januari 2018 om 18:34
Dat kan ik waarderen, een reactie met zelfspot!

Ni hao !!
;)
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 20:19
Hahaha en jullie hebben allemaal spelers uit Sittard, dan schijnt de zo'n bij jullie wel erg hard.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 17:12
Roda speelt alleen in de winterstop Europees...
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 17:14
Nee hoor.. in trainingspartijtjes ook ;)
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 17:18
O ja :)
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 17:21
erg he ! Denk dat er bij jullie net zoveel buitenlanders rondlopen
Vind ik leuk
#Keizerout +12079
maandag 15 januari 2018 om 17:15
Handig bij Roda, Europese ervaring
Vind ik leuk
RJC045 +245
maandag 15 januari 2018 om 17:17
Ook wel de Kosovaarse Messi genoemd, goede aanwinst.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 17:22
Serieus talent..
Vind ik leuk
tikkietoe +3593
maandag 15 januari 2018 om 17:31
Avdijaj lijkt me een goede aanwinst voor Roda JC.
Vind ik leuk
Rodapaus +3507
maandag 15 januari 2018 om 17:32
Dani en Doni in de spits!
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 17:44
Klinkt als prima aanwinst. Netjes Roda
Vind ik leuk
FSCeara +4418
maandag 15 januari 2018 om 18:03
Ik dacht dat ze hibtelaar hadden gehaald hahaha
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 19:01
Tja roda.. haha
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 19:22
Ik heb altijd al het gevoel dat ik in Duitsland ben als ik bij die club op bezoek ga.... maar als ze nou ook nog Duits in hun berichtgeving gaan spreken......
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 21:18
beter duits dan hollander. Let op geen Nederlander maar Hollander
Vind ik leuk
FCKip +346
maandag 15 januari 2018 om 21:19
Misschien omdat het een Duitser is? Soms is het leven niet zo ingewikkeld...
Vind ik leuk
ypy14 +18
maandag 15 januari 2018 om 19:39
eng snorretje
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 19:46
Er was eens een Oostenrijker genaamd Arnautović die het talent bezat om zichzelf de nek om te draaien en als je nu al wordt verhuurt aan Roda tsja......
Vind ik leuk
PWRJC +109
maandag 15 januari 2018 om 19:54
Die van West Ham United bedoel je? Die nu in de Premier League speelt?

*in je eigen belevingswereld was dit ongetwijfeld zeer gevat*
Vind ik leuk
FCKip +346
maandag 15 januari 2018 om 21:21
Haha mooie simpele reactie van 'de ajacied'. Had ik maar zo'n carrière als Arnautovic. Wie kan zeggen dat hij in de Premier League speelt? Is toch another cook dan Ajax en de Eredivisie...
[Reactie gewijzigd op maandag 15 januari 2018 om 21:22]
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 21:27
Ja, herinner hem weer van het partijtje knikkeren. Hij was destijds chagrijnig want ik won.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Roda JC haalt gewezen toptalent binnen: "Ervaring in Europese wedstrijden"