Roda JC haalt gewezen toptalent binnen: Ervaring in Europese wedstrijden

    Roda JC haalt gewezen toptalent binnen: "Ervaring in Europese wedstrijden"

    maandag 15 januari 2018 om 17:06

    De kogel is door de kerk: Roda JC heeft zich versterkt met Donis Avdijaj. De 21-jarige aanvaller wordt tot het einde van het seizoen gehuurd van Schalke 04.

    De laatste formaliteiten worden op dit moment afgerond, meldt Roda JC via de officiële kanalen. Alleen de medische keuring kan nog roet in het eten gooien. Avdijaj trainde afgelopen week al mee bij de hekkensluiter van de Eredivisie.

    "We zijn verguld met de komst van Donis naar Roda JC. Donis heeft ervaring in Europese wedstrijden en kan op meerdere aanvallende posities uit de voeten", reageert technisch directeur Harm van Veldhoven. "Hij is een technisch begaafde spelers die bezit over scorend vermogen."

    Avdijaj doorliep de jeugdopleiding bij Osnabrück en Schalke 04 en debuteerde in 2014 in het eerste elftal van Die Königsblauen. Hij is meervoudig Duits jeugdinternational en speelde tot op heden één interland voor het nationale elftal van Kosovo.

    Plaats een reactie

    Rodapaus +5343
    maandag 15 januari 2018 om 17:09
    Welkom döner avdijaj!
    Vind ik leuk
    PWRJC +181
    maandag 15 januari 2018 om 17:22
    Het is toch A.Donis?

    Naar verluidt, zeer geliefd bij de vrouwelijke fans van Schalke.
    Vind ik leuk
    maandag 15 januari 2018 om 17:11
    Vreemdelingenlegioen
    Vind ik leuk
    maandag 15 januari 2018 om 17:16
    Chinese pottekijkers
    Vind ik leuk
    den-man21 +323
    maandag 15 januari 2018 om 17:20
    boeiuh !
    Vind ik leuk
    HanV +3710
    maandag 15 januari 2018 om 17:25
    Valt wel mee, als ik dit lijstje mag geloven
    https://www.transfermarkt.nl/eredivisie/legionaereeinsaetze/wettbewerb/NL1

    dan staan ze maar 4e met de meeste inbreng van buitenlanders.
    Nummers 3, 2 en 1 zijn Vitesse, FC Twente en NAC.
    Vind ik leuk
    Rodajc +12681
    maandag 15 januari 2018 om 17:39
    En dan moet je je voorstellen dat je binnen 5 minuten in Duitsland bent en binnen nog geen halfuur in België, natuurlijk is dat het buitenland maar om maar aan te geven dat 10 van onze 13 buitenlanders voor ons geen buitenlanders zijn. Verder voelen Kurto en Gnjatic zich hier prima op hun gemak en is Gustafson duidelijk een versterking gebleken
    Vind ik leuk
    PWRJC +181
    maandag 15 januari 2018 om 18:34
    Dat kan ik waarderen, een reactie met zelfspot!

    Ni hao !!
    ;)
    Vind ik leuk
    maandag 15 januari 2018 om 20:19
    Hahaha en jullie hebben allemaal spelers uit Sittard, dan schijnt de zo'n bij jullie wel erg hard.
    Vind ik leuk
    maandag 15 januari 2018 om 17:12
    Roda speelt alleen in de winterstop Europees...
    Vind ik leuk
    maandag 15 januari 2018 om 17:14
    Nee hoor.. in trainingspartijtjes ook ;)
    Vind ik leuk
    maandag 15 januari 2018 om 17:18
    O ja :)
    Vind ik leuk
    den-man21 +323
    maandag 15 januari 2018 om 17:21
    erg he ! Denk dat er bij jullie net zoveel buitenlanders rondlopen
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24747
    maandag 15 januari 2018 om 17:15
    Handig bij Roda, Europese ervaring
    Vind ik leuk
    RJC045 +574
    maandag 15 januari 2018 om 17:17
    Ook wel de Kosovaarse Messi genoemd, goede aanwinst.
    Vind ik leuk
    maandag 15 januari 2018 om 17:22
    Serieus talent..
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5011
    maandag 15 januari 2018 om 17:31
    Avdijaj lijkt me een goede aanwinst voor Roda JC.
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5343
    maandag 15 januari 2018 om 17:32
    Dani en Doni in de spits!
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +23918
    maandag 15 januari 2018 om 17:44
    Klinkt als prima aanwinst. Netjes Roda
    Vind ik leuk
    FSCeara +8046
    maandag 15 januari 2018 om 18:03
    Ik dacht dat ze hibtelaar hadden gehaald hahaha
    Vind ik leuk
    almsend95 +264
    maandag 15 januari 2018 om 19:01
    Tja roda.. haha
    Vind ik leuk
    Uitvak030 +296
    maandag 15 januari 2018 om 19:22
    Ik heb altijd al het gevoel dat ik in Duitsland ben als ik bij die club op bezoek ga.... maar als ze nou ook nog Duits in hun berichtgeving gaan spreken......
    Vind ik leuk
    den-man21 +323
    maandag 15 januari 2018 om 21:18
    beter duits dan hollander. Let op geen Nederlander maar Hollander
    Vind ik leuk
    FCKip +510
    maandag 15 januari 2018 om 21:19
    Misschien omdat het een Duitser is? Soms is het leven niet zo ingewikkeld...
    Vind ik leuk
    ypy14 +17
    maandag 15 januari 2018 om 19:39
    eng snorretje
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:27
    Ja, herinner hem weer van het partijtje knikkeren. Hij was destijds chagrijnig want ik won.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Roda JC haalt gewezen toptalent binnen: "Ervaring in Europese wedstrijden"