Feyenoord-aanvaller wil vertrekken door komst Van Persie: Kansloze missie

    Feyenoord-aanvaller wil vertrekken door komst Van Persie: "Kansloze missie"

    dinsdag 16 januari 2018 om 07:50

    Bilal Basacikoglu (22) wil vertrekken bij Feyenoord. Door de aanstaande komst van Robin van Persie naar De Kuip krijgt de jonge vleugelaanvaller nóg minder kans op speeltijd, weet zijn zaakwaarnemer Yalcin Zöhre.

    "Bilal kan pas van waarde zijn als hij ritme heeft", aldus Zöhre in gesprek met het Algemeen Dagblad. "Met de komst van Robin van Persie en korte invalbeurten van maar een paar minuten lijkt het bij Feyenoord een kansloze missie geworden."

    Volgens het AD is er vanuit Turkije belangstelling voor Bilal, die in 2014 voor miljoenen euro's de overstap maakte van sc Heerenveen naar Feyenoord. Kayserispor is geïnteresseerd. Dit seizoen komt Bilal amper aan de bak in Rotterdam-Zuid. Trainer Giovanni van Bronckhorst deed tijdens de eerste competitiehelft vijf keer een beroep op de aanvaller in de Eredivisie. In de Champions League viel Bilal twee keer in. Hij heeft bij Feyenoord een contract tot medio 2020. 

    Maandag gaf ook reservedoelman Kenneth Vermeer aan dat hij deze maand afscheid wil nemen van Feyenoord. 

    Plaats een reactie

    Sytz +3254
    dinsdag 16 januari 2018 om 07:53
    Daar is geen van Persie bij nodig hoor
    Vind ik leuk
    Korm +36696
    dinsdag 16 januari 2018 om 07:54
    Hij heeft kansen gehad maar de kans niet gepakt. Niet goed genoeg voor dit niveau
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 08:16
    Korm hij krijgt nog iedere maand de kans om zijn loonzakje op te halen !!!!!!
    Vind ik leuk
    mcmodd +23979
    dinsdag 16 januari 2018 om 08:55
    Hij is dus niet in alle gevallen kansloos. Dat vind ik dus toch goed. Een contract is een deal, hij heeft zich beschilbaar gehouden en hard getraind, de club houdt zich aan haar ‘part of the deal’, ze betalen een vooraf overeengekomen som geld.
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5048
    dinsdag 16 januari 2018 om 09:36
    ik kan heeeeeel veeeeeeeel slechte dingen over hem zeggen. Vind echter wel dat hij nooit verzaakt. Als ie de kans krijgt, dan wil hij ook best. Hij kan het helaas echter niet.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31279
    dinsdag 16 januari 2018 om 17:23
    Bij tijd en wijlen dacht ik dat hij zijn belofte alsnog in zou gaan lossen, maar het pleit is beslecht: niet goed genoeg. Tijd om te gaan.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +9004
    dinsdag 16 januari 2018 om 07:54
    Weg met de middelmaat bij feyenoord:bilal, kramert en nelom. Het liefst zsm.
    Vind ik leuk
    rinirat +2652
    dinsdag 16 januari 2018 om 10:11
    Toornstra..Jones Diks
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +9004
    dinsdag 16 januari 2018 om 10:20
    Toornstra en Jones halen hun niveau van vorig jaar niet. Diks moet inderdaad worden teruggestuurd.
    Vind ik leuk
    Mari +9346
    dinsdag 16 januari 2018 om 10:39
    Kan je op de knop wijzigen klikken en nog wat spelers toevoegen
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 11:56
    Gaat het eindelijk gebeuren wacht er al 3 jaar.
    Alle 3 weg!
    Vind ik leuk
    Paddepoel +442
    dinsdag 16 januari 2018 om 16:03
    Als je middelmaat weg wil, wat moet je dan nog met een v. Persie?? De man die 2 seizoenen echt top heeft gespeeld in zijn carriere...1 jaar echt top bij Arsenal, en 1 jaar echt top bij Man Utd..voor de rest was het nou ook weer niet zo bijzonder hoor.
    Meest onterecht opgehemelde speler die er is.

    En dan heb ik het nog niet eens over zijn vele blessures..ze noemen Robben de man van glas, maar man man man, kijk eens hoe vaak v. Persie er wel niet naast stond met een blessure.
    Vind ik leuk
    ruuddevil +2990
    dinsdag 16 januari 2018 om 07:54
    Had ie dan serieus het idee dat het nog iets ging worden bij Feyenoord toen hij zijn contract verlengde. Wat een dramatische voetballer.
    Vind ik leuk
    rinirat +2652
    dinsdag 16 januari 2018 om 10:11
    Waarom werd zijn contract dan verlengd......
    Vind ik leuk
    Dutchies +591
    dinsdag 16 januari 2018 om 07:57
    Wat heeft de komst van Van Persie te maken met de speeltijd van Bilal? Neem aan dat hij niet voor rechtsbuiten aangetrokken wordt. Maar strik erom, zakgeld meegeven en versturen.
    Vind ik leuk
    rinirat +2652
    dinsdag 16 januari 2018 om 10:27
    Waar gaat hij dan spelen?
    Vind ik leuk
    Dutchies +591
    dinsdag 16 januari 2018 om 11:05
    Stand-in voor Jørgensen. Kan me NL niet voorstellen dat hij een basisplaats krijgt ten koste van hem of Berghuis. Daarnaast vind ik RvP geen rechtsbuiten.
    Vind ik leuk
    Setovitch +1432
    dinsdag 16 januari 2018 om 07:59
    goh wat gek dat die wil vertrekken
    Vind ik leuk
    Staaijman74 +1054
    dinsdag 16 januari 2018 om 08:00
    Rvp is er nog niet of er is al hommeles
    Vind ik leuk
    baboushka +1353
    dinsdag 16 januari 2018 om 08:10
    Lijkt me alleen maar een goede zaak dat hij vertrekt. Nu vandaag hopen voor Feyenoord dat van Persie zijn krabbel zet.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9455
    dinsdag 16 januari 2018 om 08:04
    Hij is voor een handtje vol schelpen op te halen :0)
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 08:05
    En terecht, ze roepen het op zichzelf af! Als ik in Vermeer zijn schoenen zou staan, zou ik iedereen de zeik lauw maken. Tis echt frustrerend dat een mindere de voorkeur krijgt, ondanks dat de fouten zich opstapelen
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26498
    dinsdag 16 januari 2018 om 08:07
    Eindelijk hebben Bilal en zijn zaakwaarnemer het ook in de gaten.. Bilal is middelmaat en niet waar Feyenoord naar zoekt.
    Vind ik leuk
    Ryan82 +980
    dinsdag 16 januari 2018 om 08:08
    Dat is wederzijds Bilal.
    Vind ik leuk
    Och jeh +2033
    dinsdag 16 januari 2018 om 08:08
    Bye bye zwaai zwaai, ik breng hem achterop de fiets naar Turkije met een grote strik om zijn hoofd.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 08:23
    is wel ver Ochjeh 1 lekbandje en je bent ermee genaaid
    Vind ik leuk
    Och jeh +2033
    dinsdag 16 januari 2018 om 08:37
    Dat heb ik er allemaal voor over, zo lang deze droeftoeter maar weg gaat :)
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +12045
    dinsdag 16 januari 2018 om 08:19
    Lekker gemotiveerde speler die voor zijn kansen gaat! Eagles niveau (-:
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9455
    dinsdag 16 januari 2018 om 08:20
    Hahahaha!!!
    Vind ik leuk
    Koeroe +12636
    dinsdag 16 januari 2018 om 08:27
    Ik schaam me kapot voor deze clown. Nelom, Diks, Hofland, Lucius, De Cler, Vincken, Cabral zie/zag ik allemaal nog liever dan deze nietsnut. Werkelijk waar niets goed gedaan in al die jaren en dan nog dat vingertje laatst bij de 7-0(!) tegen Sparta. Walgelijk mannetje
    Vind ik leuk
    Sideburnn +2897
    dinsdag 16 januari 2018 om 08:44
    Bilal zou alleen in de kuip mogen komen als hij een kaartje koopt ;-)
    Vind ik leuk
    Dharmpie +601
    dinsdag 16 januari 2018 om 08:36
    Het lampje gaat gelukkig aan bij Bilal, hopelijk doet hij wat hij zegt. Heeft nooit iets kunnen toevoegen aan het spel van Feyenoord. Helaas zag alleen Gio veel in hem. Van mij had hij al lang geleden mogen vertrekken.
    Vind ik leuk
    Sideburnn +2897
    dinsdag 16 januari 2018 om 08:42
    Bilal in de ed is zowiezo kansloos.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 08:48
    Hoezo?? Voor jullie prima speler...
    Vind ik leuk
    Splintair +1977
    dinsdag 16 januari 2018 om 08:44
    Klopt
    Vind ik leuk
    RtdDub +13612
    dinsdag 16 januari 2018 om 08:50
    Ach, ook hij heeft vorig seizoen zijn waarde gehad als invaller in de laatste delen van wedstrijden met zijn snelheid.
    Als je met 5x basis en 19 invalbeurten 13de wordt in het assist klassement heb je je bijdrage meer dan geleverd.

    Maar hij is gewoon bij lange na niet goed genoeg voor de basis.
    Vind ik leuk
    remakil +5927
    dinsdag 16 januari 2018 om 08:59
    Bilal kan pas van waarde zijn, als hij ritme heeft? Wat een grappie... hij heeft nog nooit ritme gehad. Is een zwaar overschatte speler, meer niet...
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 09:15
    Deze speler pakte bij het kampioenschap de microfoon. Walgelijk was dat grrrrr. Gauw weggaan.
    Vind ik leuk
    Vlietje +296
    dinsdag 16 januari 2018 om 09:16
    Moet toch niet gekker worden dat zo een beperkte voetballer zegt dat hij weg WILT bij Feyenoord... deze jongen zou niet eens in de basis staan bij Telstar... hij moet blij zijn dat hij überhaupt mee mag trainen
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31822
    dinsdag 16 januari 2018 om 09:35
    Haha bilal en ritme. Houdoe lamzak.
    Vind ik leuk
    Pds010 +1215
    dinsdag 16 januari 2018 om 09:49
    Gelukkig gaat ze zaken waarnemer nu druk uit oefenen weg met die gozer!
    Vind ik leuk
    richarddd +270
    dinsdag 16 januari 2018 om 10:07
    Tabee bakkiechocoladevla! Lekker naar top Oss, of een club uit de Turkse 2e divisie!
    Vind ik leuk
    rinirat +2652
    dinsdag 16 januari 2018 om 10:17
    Het is toch heel raar dat heel Feyenoord deze jongen afvalt... het technisch beleid heeft hem een contract gegeven en Diks,en Nelom en Toornstra en Jones.
    Mensen die allemaal te kort komen... aan wie legt het dat eigenlijk.
    En nu komt v Persie 34 jaar blessure gevoelig ook voor een hoop geld...........
    Hou er rekening mee dat hij niet de verlosser gaat worden,het kan wel eens tegenvallen.....
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 10:22
    Ze gaan weer verjongen oftewel oude van dagen van stal halen is belangrijker dan de jeugd , echt zeer goed bezig dus niet van Bronckhorst met kornuiten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 10:30
    Hij krijgt nog minder kans op speeltijd omdat hij gewoon een kansloze gast is. Echt onbegrijpelijk hoe hij ooit bij Feyenoord terecht is gekomen.
    Een heel raar mannetje is het, echt op en top kansloos. Probeer het lekker in de Premier League ofzo man, kansloze tekkel.
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5550
    dinsdag 16 januari 2018 om 10:32
    Mooi, die is toch niet goed genoeg. Geeft jeugd ook weer wat meer ruimte, hopelijk komen Hansson en Touré nu wat meer in beeld. Kan me niet voorstellen dat zij het nog slechter dan Bilal zouden doen
    Vind ik leuk
    rinirat +2652
    dinsdag 16 januari 2018 om 10:47
    De jeugd v Persie
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5550
    dinsdag 16 januari 2018 om 10:54
    Van Persie speelt op een totaal andere positie, dus geen concurrentie
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 10:57
    Deze heeft in principe alles, maar is helaas zo dom als een deur. Bij een counterclub zo het er zomaar wel uit kunnen komen.
    Vind ik leuk
    5by5 +1280
    dinsdag 16 januari 2018 om 11:14
    Het was een leuke speler en ik had ook altijd het vertrouwen dat die het ging halen maar het was altijd net niet. Mogelijk komt die bij een andere club wel uit de verf maar bij Feyenoord zat het er voor Bilal niet in.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 11:41
    Hij heeft gelijk net als Nelon een grote strik er om en verkopen beter worden ze toch niet !
    Veel succes bij jullie volgende club !
    Wel zonde van Keneth die verdient meer !
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 11:45
    Waarom gaat hij niet het komend half jaar voor Dickie spelen en in de zomer dan een transfer maken...wie weet speelt hij zich in de kijker bij nog meer clubs
    Vind ik leuk
    Nielsk +1199
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:03
    Zolang er de juiste prijs betaald wordt, laten gaan. Kampioen wordt je niet, beker kan je nog pakken en jeugd staat klaar om hem, Kramer, Nelom en eventueel Diks te vervangen. Haal je RVP zal waarschijnlijk Toornstra op de flanken belanden, maar liever een jeugd speler er achter of een speler die bij zijn club niet veel aan spelen toe komt maar wel een versterking voor Feyenoord zou zijn
    Vind ik leuk
    orion73 +1480
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:03
    Als er 1 speler is die onwaarschijnlijk veel krediet en speeltijd heft gekregen is Bilal het wel. Gewoon gewogen en te licht bevonden als je na 3 jaar nog steeds geen vaste waarde bent.
    Vind ik leuk
    Nielsk +1199
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:05
    Zie een Tapia, krijgt de speeltijd (wedstrijden achter elkaar) en het vertrouwen en zie eens aan... Dat heeft Bilal niet gehad, maar ik ben ook zeker niet kapot van zijn kwaliteiten
    Vind ik leuk
    orion73 +1480
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:08
    Bilal heeft in zijn beginperiode heel veel gespeeld maar maakte het gewoon niet waar. En als je dan als invaller het ook niet laat zien dan houdt het gewoon een keer op.
    Vind ik leuk
    Nielsk +1199
    woensdag 17 januari 2018 om 20:07
    Heel veel gespeeld, heb ik iets gemist? Dan heb je het over het begin, elke speler moet wennen. Amrabat, Tapia, vd Heijden, Botteghin. Hebben allemaal die periode gehad
    Vind ik leuk
    orion73 +1480
    woensdag 17 januari 2018 om 22:34
    Hij zit er ondertussen 3,5 jaar. Hoelang wil je nog wachten? Als je na 3,5 jaar nog geen basisspeler bent kom je gewoonweg tekort.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:10
    Strik erom en wegwezen
    Vind ik leuk