'Ronaldo legt giga-eis neer bij Real Madrid: gebrek aan respect van club'

    'Ronaldo legt giga-eis neer bij Real Madrid: gebrek aan respect van club'

    dinsdag 16 januari 2018 om 12:50

    Cristiano Ronaldo heeft bij Real Madrid de eis neergelegd om zijn salaris zo snel mogelijk te verhogen. De Real Madrid-ster wil meer dan 40 miljoen euro per jaar verdienen.

    Dat meldt El Mundo. De laatste dagen werd in Spanje al gemeld dat Ronaldo ontevreden is over de niet-nagekomen belofte van een nieuw contract. Nu Lionel Messi een nieuwe verbintenis heeft getekend bij Barcelona ter waarde van 40 miljoen euro per jaar, wil Ronaldo de Argentijn weer overtreffen.

    Volgens El Mundo heeft Ronaldo dit nu ook bij de clubleiding kenbaar gemaakt. De Portugees zou hebben gezegd dat hij 'een gebaar van de club' nodig heeft en dat hij het als 'een gebrek aan respect' beschouwt dat hij niet de best betaalde voetballer ter wereld is. Hij zou zich derhalve 'niet geliefd' voelen en dat zou invloed hebben op zijn sportieve prestaties dit seizoen.

    Poll

    Hoort Ronaldo meer te verdienen dan Messi?

    (4137 stemmen)

    Plaats een reactie

    thierryer +1661
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:52
    Die is einde van het seizoen pleitos naar Manu en dan komen Kane en Neymar.
    Vind ik leuk
    chicken +11360
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:55
    Lijkt me de beste oplossing die jankbak zo snel mogelijk te dumpen...ieder jaar ongelukkig onbegrepen en verdrietig..
    Vind ik leuk
    forza nec +1089
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:59
    Ronaldo heeft gewoon gelijk
    Hij hoort het zelfde als mesi te verdienen wrm hij is net zo goed., over uit.
    Vind ik leuk
    LifeErazor +1517
    dinsdag 16 januari 2018 om 13:11
    marketing technisch is Ronaldo veeeeel meer waard dan Messi.
    Vind ik leuk
    popiejopie +2684
    dinsdag 16 januari 2018 om 13:22
    Privé wel inderdaad maar niet voor de club.
    Vind ik leuk
    forza nec +1089
    dinsdag 16 januari 2018 om 13:26
    Idd
    Vind ik leuk
    Rodajc +14649
    dinsdag 16 januari 2018 om 15:00
    Als hij marketingtechnisch meer waard is levert het de club ook meer op
    Vind ik leuk
    popiejopie +2684
    dinsdag 16 januari 2018 om 15:25
    Waarom? Krijgt Real een aandeel van zijn onderbroeken verkoop etc.?

    En er worden trouwens meer shirtjes met Messi erop verkocht dan met Ronaldo.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 januari 2018 om 15:30]
    Vind ik leuk
    Rodajc +14649
    dinsdag 16 januari 2018 om 15:32
    Nee het onder contract hebben staan van 's werelds beste voetballer (al wordt dat subjectief maar toch officieel beoordeeld) levert de club ook extra sponsoren, volgers en zelfs 'fans' op.
    Vind ik leuk
    popiejopie +2684
    dinsdag 16 januari 2018 om 15:43
    De gouden bal bedoel je?

    Die Messi net zo veel en nogmaals in shirtverkoop is dit niet terug te zien. er worden namelijk meer Messi shirtjes dan Ronaldo shirtjes verkocht.
    Vind ik leuk
    Rodajc +14649
    dinsdag 16 januari 2018 om 15:47
    Het verschil in shirtverkoop maakt voor die clubs echt vrij weinig uit, slechts een (relatief) klein gedeelte van de omzet. Ronaldo heeft wel gewoon een belangrijke rol gespeeld in het winnen van 3 opeenvolgende Champions Leagues, levert een stuk meer op
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 januari 2018 om 15:48]
    Vind ik leuk
    Paddepoel +437
    dinsdag 16 januari 2018 om 15:56
    Real Madrid heeft de Champions League niet 3 keer achter elkaar gewonnen.
    Barcelona won hem in 2015.
    Vind ik leuk
    Rodajc +14649
    dinsdag 16 januari 2018 om 15:59
    Klopt ja excuses. 3 van de laatste 4 edities
    Vind ik leuk
    Koeien +2601
    dinsdag 16 januari 2018 om 17:03
    Real/Adidas verkoopt zo'n anderhalf miljoen shirts per jaar, waar geschat toch zo'n 80% wel van Ronaldo is.

    Per shirt betaal je zo'n €70,-, dus dat is in omzet wel 105 miljoen. Wat er uiteindelijk in de kas van Real belandt zou ik niet weten, maar het is toch wel een bedrag waar je Melvin Plaatje een tijd van salaris mee kan voorzien.
    Vind ik leuk
    Vermeer1989 +3270
    woensdag 17 januari 2018 om 02:48
    Ik dacht ooit te lezen dat Ronaldo ook inkomsten heeft uit de shirt verkoop maar kan ernaast zitten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 13:58
    Klopt maar voetballend is Messi veeeeeeel meer waard dan Ronaldo
    Vind ik leuk
    Sportvogel +172
    dinsdag 16 januari 2018 om 15:54
    En laat dat nou net het geen zijn waar het om draait...!
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:15
    Laat dat nou net het gene zijn waar het niet om draai
    Vind ik leuk
    1903 +217
    dinsdag 16 januari 2018 om 14:50
    Omdat Ronaldo jonger is, baseer je dat daar op? Kerel kijk je wel eens spaans voetbal, althans de wedstrijden van zowel Real Madrid als Barcelona? Messi is tig keer beter als Ronaldo, wat Messi met de bal kan dat is ongekend en zo verfijnd. Ronaldo mag nog nie eens naar Messi,s Schoenen kijken.
    Vind ik leuk
    chicken +11360
    dinsdag 16 januari 2018 om 15:03
    Messi is een natuurtalent van het allerergste soort..Ronaldo heeft zich opgetraind, respect daarvoor, maar het spel zet hij niet naar zijn hand en dat kan messi wel..
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 15:22
    Hahahah wtf man.. Spel zet hij niet naar zijn hand?? Als Ronaldo niet presteert dan doet Real dat ook niet. Een Ronaldo in vorm had ervoor gezorgd dat Real nu dicht bij Barca had gestaan.
    Vind ik leuk
    chicken +11360
    dinsdag 16 januari 2018 om 15:59
    Precies andersom....als real niet voor hem loopt presteert hij niets..
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:19
    Ronaldo is ook geen spelverdeler. Dus voor hem is het lastiger om de game naar zn hand te zetten
    Vind ik leuk
    thierryer +1661
    dinsdag 16 januari 2018 om 15:03
    Messi is jonger by the way!
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +11746
    dinsdag 16 januari 2018 om 15:28
    Messi is twee jaar jonger dan Ronaldo
    Vind ik leuk
    Paddepoel +437
    dinsdag 16 januari 2018 om 15:57
    Messi is jonger, Ronaldo is 2 jaar ouder.
    Maar verder met je eens..Messi is vele malen belangrijker.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 17:33
    Ze geven hem die gouden bal voor de grap zeker?
    Dat jij je persoonlijke voorkeur als feit ziet wil niet zeggen dat je gelijk hebt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:24
    De goudenbal is marketing. Dat weten jullie allemaal hier. Of Messi hem nou wint of Ronaldo
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 19:38
    24 juni 1987 (30 jaar) messi geboren dus wie is jonger.
    Vind ik leuk
    popiejopie +2684
    dinsdag 16 januari 2018 om 13:18
    Daar zijn de meningen over verdeeld
    Vind ik leuk
    Youri99 +9365
    dinsdag 16 januari 2018 om 14:16
    Op het moment niet lijkt me.
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +3007
    dinsdag 16 januari 2018 om 14:19
    Hij is goed maar een Messi is net dat ietsje beter , CR7 kan door dat hij groter is niet die dribbelen als Messi die met de vingers in de neus 4 verdedigers kan passeren zonder problemen, sorry voor u maar uw idool is geen natuurtalent , en Messi wel .
    Je kan en mag de stijl van Messi niet vergelijken CR7Sorry
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 14:30
    geen excuses nodig Nummer Diez, je hebt helemaal gelijk (vind ik)
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 15:23
    Zowel Messi als Ronaldo zijn natuurtalenten. Deze twee zijn de beste spelers ooit, veruit de beste statistieken van spelers die in topcompetities hebben gespeeld.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 18:23
    Beste van dit tijdperk denk ik,

    Ik denk dat Messi en Cristiano het erg zwaar hadden gehad tegen stam maldini nesta cafu in hun toptijd bij AC milan, verdedigers van toen heb je niet meer. Couto f de boer, custacorta, desaily matarazzi, adams( verdediger zonder voortanden gek) kan zo blijven doorgaan

    Wat heb je nu voor gasten lopen. Cristiano tegen John de wolf had 10 min geduurd en dan had Cristiano 6 maanden niet gevoetbald en John max 2 wedstrijdjes
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 januari 2018 om 18:26]
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:27
    Ronaldo heeft ook onderdelen in zn spel die beter zijn dan Messi. Bv koppen en zn snelheid
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +3007
    woensdag 17 januari 2018 om 11:17
    Snelhei niet mee eens eens Messi weg is hou je hem niet tegen , en met de nodige dribbels erbij. Koppen mee eens door zijn lengte maar snelheid no way
    Vind ik leuk
    chicken +11360
    dinsdag 16 januari 2018 om 15:01
    Had die bij barca moeten spelen dan was die eis reëel geweest.
    Vind ik leuk
    Frenk16 +38
    dinsdag 16 januari 2018 om 17:07
    Gelijk?
    Man dit gaat nergens over.
    Zou hij het merken als hij 30 miljoen verdient per jaar ipv 40.
    Deze gasten zijn de schaamte voorbij.
    Geen respect met minder als 40 miljoen per jaar?
    Laat gaan deze randde.iel!!
    Dit mannetje heeft geen respect voor de gewone man op de tribune waarvan het kaartje weer wordt verhoogd om dit belachlijk hoog salaris nog verder op te krikken.
    Hoe ziek kan je zijn
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 17:17
    Aldus de media.
    Vind ik leuk
    Laliga +2165
    dinsdag 16 januari 2018 om 13:02
    Gebeurt niet . Tottenham heeft al gezegd kane is 300 mil plus neymar 4/500 , en nee zelfs real kan dat niet op tafel leggen
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 13:19
    Dont underraste Fiorentino Perez mah nigge !
    Vind ik leuk
    RtdDub +13612
    dinsdag 16 januari 2018 om 13:24
    Die heeft al een paar keer het vel over zijn neus getrokken gekregen van die Levy van Spurs.
    Perez weet dat 1 ding heel zeker is in het leven: Als Levy zegt: Ik moet 300 miljoen hebben, dan ga je dat ook gewoon betalen en geen euro minder.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 13:33
    En uiteindelijl heeft Perez toch wat hij wilt !
    En kijk naar de afgelopen jaren wat voor successen real heeft geboekt tegenover spurs
    Vind ik leuk
    RtdDub +13612
    dinsdag 16 januari 2018 om 14:48
    Dat bedoel ik niet.
    Lees de Modric saga maar eens na.
    Onderhandelingen duurden weken en op het eind betaalde Real gewoon wat er in minuut 1 al gevraagd werd door Levy.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5407
    dinsdag 16 januari 2018 om 13:45
    Wat gaat hij precies bij Elvis Manu doen?
    Vind ik leuk
    Arie1976 +718
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:53
    pfff wordt je toch moe van...
    gebrek aan respect hou toch ff op zeg...
    Vind ik leuk
    Stack5 +3038
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:53
    Aparte gast is het toch.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:53
    Waar praten we nog over. Pfffff wat een belachelijke bedragen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:53
    Eis van de speler of de makelaar ?
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:54
    waneer is het genoeg voor díe gasten.....
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30044
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:55
    Als dat laatste klopt valt dat me tegen van iemand die over het algemeen heel professioneel bezig is met zijn sport
    Vind ik leuk
    Just dekler +1748
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:59
    Tenminste iemand die niet gelijk alles geloofd wat er geschreven wordt.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30044
    dinsdag 16 januari 2018 om 13:01
    Het lijkt me gewoon zo gek dat iemand die echt heel hard werkt om goed te zijn zich verschuilt achter "als ik meer geld zou krijgen scoor ik meer"
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +3007
    dinsdag 16 januari 2018 om 14:27
    Je moet wel toegeven dat Ronaldo heel erg bezig is, om altijd en met alles wat Messi betreft zich te meten met hem , de gouden bal , de meeste goals , en ik kan nog van alles opnoemen.
    Hij heeft de pech dat Messi enkele jaartjes na hem, uitbreekt als een van de beste ooit. Ronaldo is een buitengewoon goede speler , maar Messi is een tikje beter.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30044
    dinsdag 16 januari 2018 om 14:30
    Dat is zo, maar hij is wel heel professioneel bezig met die strijd. Dan ga je toch niet ineens slechter voetballen omdat messi meer verdient?
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +3007
    dinsdag 16 januari 2018 om 14:47
    Ik weet niet wat het is met Ronaldo , maar zoals ik het zie , is het dat hij niet gelukkig is in Real, er scheelt iets maar wat .
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30044
    dinsdag 16 januari 2018 om 14:52
    Dat klopt, maar het kan bijna het geld niet zijn. Zowel bij Ronaldo als Messi is hun salaris maar een klein deel van hun inkomsten.
    Dat het voor geen meter loopt bij CR7 klopt :p
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:57
    Dus als ik het nu op een wegschaal leg, ga ik er van uit dat een bedrag rond de 40 000 001-40 000 005 genoeg is?
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9455
    dinsdag 16 januari 2018 om 12:59
    Ik geef Ronaldo groot gelijk .
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 13:24
    Ik ook! Ik vind het een betere sportman dan messi
    Vind ik leuk
    power +5799
    dinsdag 16 januari 2018 om 13:38
    waarom dat dan?
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 14:03
    Omdat dat mijn mening is
    Vind ik leuk
    power +5799
    dinsdag 16 januari 2018 om 14:37
    dat weet ik jou mening is, dus je kan niet uitleggen waarom,
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +3007
    dinsdag 16 januari 2018 om 14:30
    Power op zulke onzin van beter dan Messi daar ga je best niet te veel op in ;
    Die zijn zoals wij voor Barça maar iets fanatieker en dragen oogkleppen, thats it
    Vind ik leuk
    power +5799
    dinsdag 16 januari 2018 om 14:40
    Mee eens, laat ze lekker lullen ik weet wie beter is en wie minder
    Vind ik leuk
    remakil +5927
    dinsdag 16 januari 2018 om 13:00
    Huilie huilie bij CR7... begrip zit kennelijk in zijn bankrekening. Daarom schiet hij nu ook alles naast, over of op de doelman...
    Vind ik leuk
    GetRekt +1779
    dinsdag 16 januari 2018 om 13:01
    Bizar dat mensen gelijk denken dat dit de waarheid is en gelijk Ronaldo moeten beledigen. Er is al zoveel onzin over hem geschreven in het verleden. Een beetje nuance in de reacties is wel gepast.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171219
    dinsdag 16 januari 2018 om 13:05
    Jongen jongen jongen hoezo olie op het vuur?
    Vind ik leuk
    pos +8778
    dinsdag 16 januari 2018 om 13:06
    Hij vindt geloof ik dat zijn salaris steeds meer moet stijgen terwijl zijn prestaties steeds minder worden.
    Vind ik leuk
    fr0do +1371
    dinsdag 16 januari 2018 om 13:07
    Die is binnenkort weg bij Madrid, kan Madrid mooi nieuwe spelers halen van het geld wat Ronaldo normaal kost en inspelen op de toekomst
    Vind ik leuk
    base +2261
    dinsdag 16 januari 2018 om 13:08
    Mij is altijd geleerd eerst presteren dan pas eisen stellen vind nu niet dat Ronaldo zo geweldig presteerde dit seizoen.
    Jullie wel mede analisten ;) ?
    Vind ik leuk
    frankn27 +5552
    dinsdag 16 januari 2018 om 13:14
    Zo goed is hij niet meer en ook al aardig op leeftijd ik zou ook afscheid gaan nemen van hem
    Vind ik leuk
    RBDK +137
    dinsdag 16 januari 2018 om 13:14
    Ronaldo is wel een paar jaartjes ouder dan Messi en hij zal niet meer beter worden. Als hij meer wil gaan verdienen, wat al belachelijk veel is, moet hij in China gaan ballen.
    Een beetje vreemd om respect in geld uit te drukken als je al by far de best betaalde speler bij de beste club van de wereld bent.
    Vind ik leuk
    hantayo +1070
    dinsdag 16 januari 2018 om 13:17
    Een 'gebaar van de club' zou zijn: verkopen.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13612
    dinsdag 16 januari 2018 om 13:17
    Gezien zijn 4 goals en Reals 19 punten achterstand dit seizoen zou ik fijn zeggen: weet je wat, Diva, krijg lekker het lazurus maar
    Vind ik leuk
    Guust +5702
    dinsdag 16 januari 2018 om 13:19
    Volgens mij heb je geen respect als je dat soort salariseisen neerlegd, man de wereld staat op zijn kop want 30 miljoen is niet genoeg. Maar ja de clubs doen het zelf.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5407
    dinsdag 16 januari 2018 om 13:49
    Denk het ook. Als hij nou 30 mln per jaar zou doneren aan goede doelen zou het weer een toffe peer zijn....van 10 mln per jaar moet hij toch ook wel rond kunnen komen?
    Vind ik leuk
    Guust +5702
    dinsdag 16 januari 2018 om 15:07
    Precies
    Vind ik leuk
    RtdDub +13612
    dinsdag 16 januari 2018 om 15:10
    Hij doet genoeg op dat gebied maar juist op dat gebied doet ie niet aan zelfverheerlijking door alles te laten vastleggen door de pers.

    https://www.thesun.co.uk/sport/football/4966031/cristiano-ronaldo-ballon-dor-charity/
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1258
    dinsdag 16 januari 2018 om 13:20
    Hij voetbalde toch voor de passie...en dan zo'n salarisverhoging eisen?
    Vind ik leuk
    derksen +8845
    dinsdag 16 januari 2018 om 13:22
    Wordt het toch weer ineens kwalnaldo
    Vind ik leuk
    Kevinm +1830
    dinsdag 16 januari 2018 om 13:28
    Totaal krankzinnig als hier ook maar een schijntje waarheid in terug te vinden is. Zou Ronaldo écht niet beseffen dat hij als voetballer niet in de buurt komt van Messi's niveau?
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 14:03
    mmm ik kan me vergissen maar volgens mij heeft Ronaldo de laatste 2 jaar Ballon_d'Or gewonnen dus de laatste 2 jaar de beste van de wereld?

    Dus hij heeft zeker recht van spreken ook al is dit seizoen zeer matig.
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +3007
    dinsdag 16 januari 2018 om 14:38
    Messi daarvoor jong en noem hem aub niet de beste ter wereld , en noem jij hem nu matig???? Dan vraag ik u beleefd om die oogkleppen af te zetten
    Vind ik leuk
    Kevinm +1830
    dinsdag 16 januari 2018 om 14:59
    De Ballon d'Or is een lachertje tegenwoordig.Pure marketing strategie om Ronaldo die prijs weer te geven. Het ergste ervan is nog dat de volgende generatie serieus zal denken dat Ronaldo daadwerkelijk in de buurt van het niveau van Messi kwam. Zij zullen alleen de statistieken zien. Waarvan ieder vijf gouden ballen het meest in het oog springt.
    Vind ik leuk
    Arbee +2233
    dinsdag 16 januari 2018 om 15:56
    Alleen moet je niet vergeten dat de Ballon d'Or niet meer dan een populariteitsverkiezing van een clubje journalisten is, waarbij voornamelijk wordt gekeken naar het aantal prijzen dat je in teamverband hebt gepakt. Of een speler daadwerkelijk goed is kun je beter aflezen aan zijn statistieken en door te kijken naar wedstrijden en samenvattingen. Als Messi het hele seizoen fenomenaal speelt, maar Barcelona in de halve finale uit de Champions vliegt, terwijl Ronaldo het hele seizoen als een drol speelt en in de CL finale een goal scoort waardoor Real de cup pakt, dan kun je de klok erop gelijk zetten dat Ronaldo die individuele prijs wint. Dit is trouwens geen aanval op Ronaldo, andersom zou er precies hetzelfde gehandeld worden.
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +3007
    dinsdag 16 januari 2018 om 14:36
    Volkomen mee eens Kevin , maar niet alleen Ronaldo beseft dat niet maar ook zijn fans , en dat snap ik dus niet he, je kan een idool hebben maar je moet toegeven dat Ronaldo nooit aan een Messi kan tippen , hoe goed hij ook geweest IS , maar dat, dat wervelende dribbelwonder zou moeten onderdoen voor Ronaldo is te gek voor woorden
    Vind ik leuk
    woensdag 17 januari 2018 om 09:26
    hoe je het ook wend of draait of keert zijn het bijde fantastische voetballers en zeer belangrijk voor hun club (ze hebben allebij hun mindere periodes gehad)
    Ik vind het verschil voornamelijk zitten in de trainingsarbeid e.d.
    En het total plaatje als voetballer.
    Messie fantastische dribbelaar (En laatste jaren wordt zijn overzicht en steekpaas ook wat beter)
    Ronaldo meer totaal voetballer, minder in dribbelen,
    maar beter in koppen afstandsschoten vrijetrappen (verder eweg etc).
    En veel meer afgetraind, dus hij is er meer mee bezig met fysiek, voeding etc) ik heb altijd het idee gehad dat ROnaldo er veel meer voor heft moeten trainen (alles aanleren alles bijleren alles trainen t.o.v. messie) en dat vind ik nog knapper, en ik blijf erbij je moet minimaal in 2 grote compentities (landen)
    Het hebben laten zien dan ben je echt groot en goed.
    niet bij 1 team je hele voetbal leven lang.
    Vind ik leuk
    BesteOoit +490
    dinsdag 16 januari 2018 om 13:29
    Hahah ten eerste lijkt dit mij een onzin bericht want Mundo heeft daar handje van. Mocht ie echt zoveel willen dan moet ie zich echt weggooien. Op dit moment moet hij helemaal niks eisen. Beste man is bezig aan een triest seizoen in Liga en is bijna 33 jaar. Perez stuurt hem weg als ie zijn bek open blijft trekken.
    Vind ik leuk
    gustare +614
    dinsdag 16 januari 2018 om 13:30
    Kan me zomaar voorstellen dat dit de woorden van de zaakwaarnemers zijn en niet van Ronaldo zelf.
    Vind ik leuk
    berwi +453
    dinsdag 16 januari 2018 om 13:31
    zielig figuur of meer verdienen dan messi invloed heeft op zijn spel
    hij is gewoon over de top
    Vind ik leuk
    BesteOoit +490
    dinsdag 16 januari 2018 om 13:32
    Sowieso is hij voor respect bij de verkeerde club. Real had niet eens respect voor Raul, Morientes, Guti en Cassilas en dat waren echt kinderen van de club.
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +3007
    dinsdag 16 januari 2018 om 14:42
    Daar ben ik het mee eens , de manier waarop al deze spelers en zeker Cassilas aan de kant is geschoven, die alles gedaan heeft voor zijn geliefd Real en aan de deur gezet als een zak vuil laat maar eens zien wat een mentaliteit Perez heeft op een schaal van 10 -1
    Vind ik leuk
    G-Town 1986 +1069
    dinsdag 16 januari 2018 om 13:39
    Ach gossie Ronaldo toch wat heb je het ook zwaar jongen het leven is ook zo oneerlijk (Arrogante zeikstraal << tenminste wanneer het op dingen aankomt als salarissen) .
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 januari 2018 om 13:41]
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 13:39
    schandalig hie hebberig voetballers tegenwoordig zijn alles draait om geld .
    Vind ik leuk
    El torro +303
    dinsdag 16 januari 2018 om 13:39
    wat een sukkel die vent.hij veel meer als Messi verdienen moet jij maar eens beter als Messi worden en dat gaat hem zeker niet lukken die dwaas
    Vind ik leuk
    Mass +5344
    dinsdag 16 januari 2018 om 13:45
    Ronaldo is op zijn retour, en dat weet Perez ook. Hij zal denk ik verkocht worden aan United, nu hij nog iets opleverd...
    Vind ik leuk
    Mari +9324
    dinsdag 16 januari 2018 om 14:01
    De druppel. Ronaldo gooit zijn eigen glazen in. Ik ben benieuwd waar hij volgend jaar voetbalt. Hij is minder, maar wil meer.
    Toch raar, dat je van andere grote spelers nooit hoort dat ze klagen over hun salaris.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 14:01
    Ga ik ook doen bij mijn baas; lijkt me leuk
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 14:09
    Zulke berichten ga je nooit horen over messi
    Vind ik leuk
    Hyena +29648
    dinsdag 16 januari 2018 om 14:31
    Wat een onzin.

    Messi is ook een ontzettende gier en tracht met zijn zaakwaarnemer altijd zoveel mogelijk te verdienen. Heeft al meerdere keren gedreigd met een vertrek en is al betrokken geweest bij de nodige relletjes.

    Ohja, en iets met belastingfraude.
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +3007
    dinsdag 16 januari 2018 om 14:44
    Iedereen daar hoor verleden week Modric remember ?
    En er zullen er nog volgen
    Vind ik leuk
    woensdag 17 januari 2018 om 04:16
    Messi ga je nooit horen zeggen dat hij meer wil verdienen dan ronaldo en over die belasting fraude ik denk meer dat het aan zijn zaakwaarnemer ligt niet aand messi zelf en trouwens hij is niet de enige die werd verdacht voor belasting fraude in spanje
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1461
    dinsdag 16 januari 2018 om 14:13
    Ja wat een zwaar leven, dat kan alleen verwacht worden met een flink salaris. Triest wat deze man verdient en wat ie er allemaal voor moet doen is te gek voor woorden. #Jankjong
    Vind ik leuk
    Mars78 +105
    dinsdag 16 januari 2018 om 14:29
    Wat en jaloezie zeg. Ik ben groot en hij is klien, het is niet eerlijk.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 15:00
    Wat die kerel dit seizoen laat zien, op en buiten het veld, is niet eens 1/10 van dat bedrag waard, sorry.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6607
    dinsdag 16 januari 2018 om 15:07
    Bijna 33 en je ziet het toch wat minder worden allemaal

    Ik denk dat Real een transfersom voor hem moet vangen nu het nog kan

    Het gaat er niet meer beter op worden
    Vind ik leuk
    Madrileen +396
    dinsdag 16 januari 2018 om 15:47
    Wat is er met al de vp mensen, elke keer roepen van Ronaldo dit Ronaldo dat... begrijp me niet verkeerd maar jullie zitten wel heel diep in Barcelona (Messi) en geloof me dit is echt een onzingerucht.
    Vind ik leuk
    Liwwadder +3914
    dinsdag 16 januari 2018 om 15:53
    Hahaha..grote bek R7? Rot dan maar op. :-p
    Vind ik leuk
    Paddepoel +437
    dinsdag 16 januari 2018 om 16:00
    Ronaldo loopt op zijn eind en speelt tegenwoordig vaker minder dan heel erg top.
    Die gaan echt niet nog een keer veel meer salaris betalen alsof hij nog 26 is ofzo.
    Real wil denk ik ook van hem af nu ze er nog iets voor kunnen krijgen..wordt alleen maar minder met Ronaldo nu.
    Vind ik leuk
    Arbee +2233
    dinsdag 16 januari 2018 om 16:00
    Als Ronaldo en zijn zaakwaarnemers inderdaad zo in elkaar zitten dat ze minimaal hetzelfde als Messi willen verdienen, gaan ze echt niet op "slechts" 40 miljoen inzetten. Uit onlangs gelekte documenten blijkt namelijk dat Messi de met ingang van zijn nieuwe contract boven de 100 miljoen per jaar uitkomt, exclusief bonussen bij het winnen van titels en bekers.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 16:15
    Te krankzinnig voor woorden, 90 % belasting heffen!
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 16:19
    Tsja
    Vind ik leuk
    Freddy M. +1040
    dinsdag 16 januari 2018 om 16:20
    Hoezo? Contract is contract had hij maar moeten tekenen met de voorwaarde dat als Messi meer krijgt hij ook meer wil. Als hij morgen doodschop krijgt en nooit meer kan spelen en real wil het lopende contract afkopen voor weinig geld zegt hij ook contract is contract. Hebben ze dan nooit genoeg!!
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +1259
    dinsdag 16 januari 2018 om 16:22
    Zielig mannetje
    Vind ik leuk
    BesteOoit +490
    dinsdag 16 januari 2018 om 16:38
    Stop aub met die onzin van natuurtalent en hard werken bla bla. Cristiano kwam bij united binnen als de grootste talent van de wereld. Ze hadden beiden evenveel talent maar Messi heeft zich beter ontwikkeld en is gewoon een beter voetballer. Na het beëindigen van hun carrières zal iedereen zeggen dat Leo gewoon 2-3 klassen beter was.
    Vind ik leuk
    Wurmpie +261
    dinsdag 16 januari 2018 om 17:45
    T is al belachelijk dat ook maar iemand dat verdient
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 18:09
    “Dat hij niet de best betaalde voetballer ter wereld.” Wat is het vervolgwoord? Moeten we raden? Dat hij niet de best betaalde voetballer ter wereld mag schuren? Mag slaan? Is? Mag kussen? Wat komt daarna?

    En wat is ‘sportiebe’? Is dit een Duitse site?

    Vind ik leuk
    Smash +3327
    dinsdag 16 januari 2018 om 18:16
    Wat een verschrikkelijk groot kind is dit zeg! Gebrek aan respect! Wat een oetlul!
    Vind ik leuk
    Drobtine +2524
    dinsdag 16 januari 2018 om 18:34
    Jankerd ga eerst weer eens voetballen schopt geen deuk in een pak boter op het moment
    Vind ik leuk
    52N6E +1009
    dinsdag 16 januari 2018 om 18:34
    Ronaldo moet zich niet druk maken over Messi of zijn salaris. MAdrid moet gewoon weer eens wedstrijden winnen....
    Vind ik leuk
    Christiano +1086
    dinsdag 16 januari 2018 om 18:38
    Die Ronaldo toch. Vijf gouden ballen winnen, de sterren van de hemel betaald krijgen maar toch nog meer respect willen.
    Dat is nou juist zijn grote kwaliteit binnen het veld maar zijn grootste makke buiten het veld: het is nooit goed genoeg.

    Nu hij langzaam op zijn retour is zou ik hem als Real zijnde lekker van de hand doen. Er is vast nog wel een knettergekke sjeik die dik voor hem wil betalen en Real kan dan gaan bouwen aan een nieuwe ploeg.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 19:30
    ten eerste Messi de beste speler van de wereld die genen Ronaldo stemmen die hebben geen verstand van voetbal
    Ronaldo over paard getild vervelend ventje hij moest zijn eigen schamen om te vragen om nog meer te gaan verdienen bij de club ik vind het schadalig
    zo veel geld de spelers verdienen
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 19:41
    Dan moet hij eerst sportief gezien Messi maar eens proberen te overtreffen.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 januari 2018 om 14:45
    Ik mag zijn spullen pakken en graag naar de uitgang zijn dagen zijn al geteld
    Vind ik leuk
    donderdag 18 januari 2018 om 16:30
    Deze gast kent echt de waarde van geld niet meer he :s
    Meer meer en meer, dat is het enige wat kan tellen bij hem, egoïstisch mannetje!
    Vind ik leuk
    donderdag 25 januari 2018 om 07:41
    Cristiano hoort slechts de helft van Messi te krijgen
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws