Nieuwe spits onderweg naar FC Utrecht: Ik zou het wel toejuichen

Nieuwe spits onderweg naar FC Utrecht: "Ik zou het wel toejuichen"

dinsdag 16 januari 2018 om 15:48

Alles wijst erop dat Samuel Armenteros binnen enkele dagen de overstap maakt naar FC Utrecht. Willem Janssen, captain van de nummer zes van de Eredivisie, juicht de komst van de spits toe. 

De verdediger denkt dat Armenteros (27) een prima aanwinst zal zijn voor Utrecht. "Het is voor iedereen bekend dat hij een hele goede spits voor de Eredivisie is en ik dacht dat hij er vorig jaar bij Heracles negentien keer gescoord heeft", aldus Janssen voor de camera van FOX Sports.

"Ik heb zelf ook een seizoen tegen hem gespeeld. Ik denk dat hij een welkome aanvulling is voor onze groep en dat hij met zijn kwaliteiten absoluut past in ons systeem. Ik zou het wel toejuichen als hij deze kant op zou komen, ja."

FC Utrecht-eigenaar Frans van Seumeren bevestigde maandagavond dat de club 'dichtbij' de komst van Armenteros is. De Zweed met Cubaanse roots gaat gehuurd worden van Serie A-hekkensluiter Benevento. 

Poll

FC Utrecht en Armenteros: goede combinatie?

(1243 stemmen)

Plaats een reactie

Aal +18386
dinsdag 16 januari 2018 om 15:50
Heeft weinig gespeeld, dus hoop dat hij er gelijk weer staat!
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 15:53
Dan kan Labydad dus naar Ajax. Zit er niet echt op te wachten. Maar hij zou een hoop goed kunnen maken. Laten invallen in Eindhoven en lekker laten uitfluiten. Dan uiteindelijk de beslissende scoren en dan de vinger voor de mond met juichen ;-)
Vind ik leuk
R2 +4821
dinsdag 16 januari 2018 om 16:22
Ik ben persoonlijk niet voor het uitfluiten van Labyad. Alles is al jaren geleden gebeurd en Labyad is sindsdien ook wat jaartjes ouder en wijzer. Ik zie hem persoonlijk liever bij PSV dan bij Ajax al zit dat er niet in denk ik.
Vind ik leuk
Kees Bman +3661
dinsdag 16 januari 2018 om 15:53
Ik vind net niet.
Vind ik leuk
mcmodd +18777
dinsdag 16 januari 2018 om 15:55
Kijk hier eens wat hier ook gebeurt: Frans van Seumeren spreekt de verwachting uit dat Armenteros gauw bij ons gaat tekenen. Dit is een trendbreuk. Toen Ten Hag er nog was deelde deze dit soort nieuws met de pers, je zou verwachten dat De Jong dit ook zou overnemen. Nee, in dit geval dus Frans. Voor mij is alles goed, als die Armenteros maar voor ons tekent.
Vind ik leuk
Aarebei +170
dinsdag 16 januari 2018 om 16:09
onzin.
Vind ik leuk
Filip_FCU +9443
dinsdag 16 januari 2018 om 17:29
Komt omdat er toevallig een niewjaarsconferance was, of niet?
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 17:53
Frans is de laatste weken opvallend aanwezig met transferzaken. De Jong horen we er niet over. Ten Hag was naast coach ook TD. De Jong heeft waarschijnlijk zijn handen vol op dit moment.
Vind ik leuk
mcmodd +18777
woensdag 17 januari 2018 om 08:51
Dat bedoel ik. Aarebei, bedankt voor je enorme bijdrage. Sterke argumentatie ook. Ga zo door man. Ik zou als ik jou was een 2 procent abonnement nemen, daar heb je zat aan.
Vind ik leuk
Dedan002 +2349
dinsdag 16 januari 2018 om 16:00
Uitstekende spits voor Utrecht. We missen nu een type zoals hij voorin. Dessers had het moeten worden maar valt tegen.
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 16:58
Het vertrouwen in Dessers is nu denk ik wel op .
Vind ik leuk
Thobar +3562
dinsdag 16 januari 2018 om 18:08
En welk type is dat dan wel. Een counterspits die geeneen duel aangaat en loert op een foutje van de verdediger.
Armenteros heeft kwaliteiten maar of die bij Utrecht passen is de vraag.
Vind ik leuk
Dedan002 +2349
dinsdag 16 januari 2018 om 18:53
Armemteros kan een balvasthouden en verdedigers bezig houden, maar bovenal ook makkelijk scoren. Iets dat er nogal aan schortte bij Utrecht.
Vind ik leuk
Thobar +3562
woensdag 17 januari 2018 om 08:47
Armenteros is absoluut geen target man laat staan dat hij oorlog kan maken om wat te forceren. Hij gaat maar weinig duels aan. Is wel slim en leep zodat verdedigers op hun tellen moeten passen maar heb je als team de verdediging op orde dan wordt het knap moeilijk voor een type spits als Armenteros om nog wat gedaan te krijgen.
Vind ik leuk
Rood&wit +2710
dinsdag 16 januari 2018 om 16:05
Goede zet ! Nu nog een linksback En we gaan er weer tegen aan!
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 16:14
Bij Heracles stak hij er bovenuit. Meestal. Maar dat hij pas 27 is. Ik dacht al 32.
Vind ik leuk
BS +901
dinsdag 16 januari 2018 om 16:31
Wat ik al eerder zei, uitstekende spits voor Utrecht. De druk ligt bij Utrecht toch lager als de top 3, kan bij Utrecht vrij uit voetballen. Maar dacht dat het al rond was, dus toch nog niet, wachten maar af, in de voetballerij weet je het maar nooit
Vind ik leuk
Utca030 +6179
dinsdag 16 januari 2018 om 16:38
Toppertje echt een aanwins.uuuuuuuuuuuuuuuuiiuu
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 16:55
Gelijk vastleggen voor volgend seizoen ,het is idd alleen effe afwachten hoe fit hij is.
Vind ik leuk
tikkietoe +4357
dinsdag 16 januari 2018 om 17:03
Ik zou tevreden zijn met de komst van Armenteros, maar vooralsnog is er niks getekend, dus wacht ik op een VP artikel waar in dat bevestigd is.
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 17:43
Armenteros doet me een beetje denken aan Lacazette. Ik denk dat hij geweldig is voor Utrecht. Een hele goeie vervanger vind ik persoonlijk.
Vind ik leuk
Pec010 +1547
dinsdag 16 januari 2018 om 17:48
Huh? Dat zie ik echt totaal niet. Waarin lijken ze op elkaar?
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 18:49
Goeie vraag.
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 09:42
Ze zijn in mijn ogen korte spitsen, maar heel dodelijk als ze een kans krijgen. Een beetje zelfde body, kort maar sterk. Alleen is Lacazette wat donkerder getint en is als spits gevaarlijker.
Bij Heracles scoorde hij relatief veel, daar viel hij echt op als een scorende spits.
Vind ik leuk
Bals +314
dinsdag 16 januari 2018 om 18:54
Leuk spelertje maar niet meer dan dat.
Vind ik leuk
Het Brein +2973
dinsdag 16 januari 2018 om 19:14
Jammer dat Utrecht zo'n speler haalt...
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 20:58
Tis wat anders dan een Cubaan met Zweedse roots.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Nieuwe spits onderweg naar FC Utrecht: "Ik zou het wel toejuichen"