Negatieve reacties na Ajax-transfer: Opeens ben je dan geen goede speler meer

    Negatieve reacties na Ajax-transfer: "Opeens ben je dan geen goede speler meer"

    dinsdag 16 januari 2018 om 19:31

    Perr Schuurs speelde afgelopen vrijdag met zijn Fortuna Sittard tegen Jong Ajax in de Jupiler League. Vanaf komende zomer speelt de centrale verdediger voor de club uit de hoofdstad, waardoor het een speciale avond was. 

    "In aanloop naar zo'n wedstrijd wordt er wel anders naar je gekeken", zegt Schuurs tegen Ajax TV. "Er komt dan ook wel een bepaalde druk op te liggen, maar voor mij was het gewoon een wedstrijd waarin we drie punten moesten pakken en ik me moest laten zien. Ik denk wel dat dat gelukt is." Fortuna won met 2-1 en pakte de periodetitel.

    Sinds december is het bekend dat Schuurs komende zomer de overstap maakt naar Ajax. Wat er veranderd is? "Je wordt sneller herkend als je voor de beste club van Nederland speelt. Ik ben er heel trots op en ik geniet er vooral van. Ik heb er zo veel zin in, dat is niet normaal", aldus Schuurs. 

    "De reacties zijn natuurlijk niet altijd positief, maar ik kijk alleen naar de mensen die mij steunen en helpen. Natuurlijk heb je fans van andere clubs, die het jammer vinden dat je niet naar die club bent gekomen. Opeens ben je dan geen goede speler meer. Voor mij maakt dat niets uit", besluit de achttienjarige mandekker. PSV hoopte lange tijd ook op de handtekening van Schuurs, maar het Fortuna-talent koos zoals bekend voor Ajax.

    Plaats een reactie

    D0mmeLFCT65 +17519
    dinsdag 16 januari 2018 om 19:37
    Ik vind het ook jammer dat je niet naar mijn club bent gekomen... maar snap het wel hoor;)
    Vind ik leuk
    Aal +21353
    dinsdag 16 januari 2018 om 19:37
    De nieuwe Van Dijk!
    Vind ik leuk
    Utca030 +9660
    dinsdag 16 januari 2018 om 19:46
    Jan van dijk
    Vind ik leuk
    3Bier +6902
    dinsdag 16 januari 2018 om 19:58
    Gregor van Dijk
    Vind ik leuk
    Alain2708 +12641
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:13
    Bill van Dijk
    Vind ik leuk
    3Bier +6902
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:19
    Wendy van Dijk
    Vind ik leuk
    Stranger +4383
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:54
    Co van Dijk.
    Vind ik leuk
    Jens1999 +20584
    dinsdag 16 januari 2018 om 19:37
    Hij begint al een echte Ajacied te worden.... xD
    Vind ik leuk
    Kopsterk +6971
    dinsdag 16 januari 2018 om 19:40
    Omdat ie uit de provincie komt?
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 19:42
    Volgens mij komt iedereen uit een provincie ;-)
    Vind ik leuk
    Kopsterk +6971
    dinsdag 16 januari 2018 om 19:43
    Kun je dat tegen je mede Ajacieden zeggen, bij voorbaat dank, scheelt heel veel reacties daarover namelijk
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 19:45
    Zal er wel mee te maken hebben dat ik uit Brabant kom :-)
    Vind ik leuk
    Kopsterk +6971
    dinsdag 16 januari 2018 om 19:46
    Ah een mede provinciaal! haha
    Vind ik leuk
    base +2034
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:14
    Dat komen alle normale ajax supporters vandaan ;)
    Vind ik leuk
    3Bier +6902
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:02
    Lekker laten gaan joh. Mag hopen dat je het niet als belediging ziet. Degene die Eindhovenaren nog als provincialen zien zijn een beetje de realiteit kwijt. De 1 zegt Lampies en Provincialen de ander zegt Neuzen en Joden. Allemaal triest maar zou er niet om reageren. Zonde van de moeite.
    Vind ik leuk
    Kopsterk +6971
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:03
    Ik voel me er zeker niet beledigd door, vond het gewoon en passende reactie, iedereen mag mij noemen zoals ze willen het zijn maar woorden he ;)
    Vind ik leuk
    Jens1999 +20584
    dinsdag 16 januari 2018 om 19:43
    Nee.... omdat ie net als iedere Ajacied wel weet dat ondanks Ajax 3 jaar geen kampioen is geworden.... Ajax de beste en mooiste club van Nederland is.... xD
    Vind ik leuk
    Utca030 +9660
    dinsdag 16 januari 2018 om 19:48
    Wat kan jij liegen zeg. De lelijkste stadion dat dan weer wel.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:01
    Het*
    Vind ik leuk
    Banaan +713
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:05
    Mr. Feyenoord*
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:07
    Sterke reactie, haha. Als ik het kon aanpassen had ik dat wel al gedaan, helaas kan dat niet meer.
    Vind ik leuk
    Olfie +4147
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:24
    Broodje kroket*
    Vind ik leuk
    Utca030 +9660
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:08
    Het dan.
    Vind ik leuk
    Hopaaaaa +595
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:12
    Nog meer boeruh.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11998
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:11
    Inderdaad, de beste club van nederland. Hij praat in tegenstelling tot mij geen onzin....
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:46
    Zijn er niet veel met je eens man.
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1044
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:22
    Klopt , hij is idd best lelijk
    Vind ik leuk
    Rodajc +12681
    dinsdag 16 januari 2018 om 19:38
    Grootste*
    Vind ik leuk
    forza nec +1111
    dinsdag 16 januari 2018 om 19:38
    Beugelbekie
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 januari 2018 om 19:39]
    Vind ik leuk
    Uncle Fester +1780
    dinsdag 16 januari 2018 om 19:43
    Heerlijke speler, echt niet normaal de mentale rijpheid en het natuurlijk leiderschap dat hij in het veld uitstraalt. 18 jaar... Stak er met kop en schouders bovenuit afgelopen vrijdag.
    Vind ik leuk
    Hansdeg +1228
    dinsdag 16 januari 2018 om 19:39
    Ach wordt toch niks bij 020
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24747
    dinsdag 16 januari 2018 om 19:42
    Jaloerssss
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1681
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:19
    doet pijn he als je zelf voor een middenmoter ben
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 19:40
    jaloezie
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 19:41
    Hij lijkt veel op rapper Sjors uit Limburg
    Vind ik leuk
    Rodajc +12681
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:44
    Nee dat komt omdat elke Limburger zo trots op rapper Sjors is dat we allemaal een lookalike willen zijn
    Vind ik leuk
    stratumseind +147321
    dinsdag 16 januari 2018 om 19:42
    Benieuwd of ie al een seizoenkaart heeft van ajax
    Vind ik leuk
    Uncle Fester +1780
    dinsdag 16 januari 2018 om 19:44
    Ja heeft-ie nu ook.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147321
    dinsdag 16 januari 2018 om 19:44
    joh
    Vind ik leuk
    Uncle Fester +1780
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:02
    Wel een bikkel: koud z'n rijbewijs en gewoon in de auto door de sneeuw naar Ajax-PSV :-)
    Vind ik leuk
    3Bier +6902
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:04
    Kon hij met eigen ogen zien dat hij de juiste keuze heeft gemaakt.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147321
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:08
    geef mij dan maar een ritje in de lente naar eindhoven om de zegetocht van de platte kar mee te maken....
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:40
    Hehe het enige wat ik mooi vind aan Eindhoven is als ik het langzaam in mijn achteruitkijkspiegel zie verdwijnen als ik richting Amsterdam rij.;-)
    Vind ik leuk
    Hopaaaaa +595
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:14
    Happen doen ze graag hè?
    Vind ik leuk
    stratumseind +147321
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:15
    tis goei visweer.....
    Vind ik leuk
    Hopaaaaa +595
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:16
    Biertje erbij?
    Vind ik leuk
    stratumseind +147321
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:18
    nou als je het toch vraagt......
    ik zeg geen nee
    Vind ik leuk
    Hopaaaaa +595
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:22
    Op het stadhuisplein 2018.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7998
    dinsdag 16 januari 2018 om 19:48
    heerlijk sarcasme:)
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 januari 2018 om 20:01]
    Vind ik leuk
    Foebele +51274
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:05
    Had ie voor PSV getekend dan had hij de komende 4 jaar niet gespeeld, dat weet jij ook wel. Dus voor welke club hij ook zou tekenen, direct uitzicht op een basisplek is er gewoon niet en ik snap best dat als de top interesse toont het moeilijk is om te weigeren en te kiezen voor pak hem beet AZ.

    Overigens kun je bij Ajax vrij snel je plek afdwingen als je het goed doet, dus het kan zomaar zijn dat hij volgend jaar z'n speelminuten zo hier en daar wel gaat krijgen.
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1668
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:15
    kan me anders nog wel wat jonge spelers herinneren die moesten gaan wennen aan het Ajax systeem.

    In iedergeval snapt hij het al een beetje, je gaat voor Ajax spelen en opeens ben je geen goede speler. Niet om een specifieke reden, maar op den duur zullen Ajacieden weer geilen op een andere JONGE speler die op jouw positie speelt en 100% naar Barcelona kan, tot die speler ook weer er niets meer van kan.

    Vind ik leuk
    Foebele +51274
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:23
    Raar verhaal.
    Vind ik leuk
    Rodajc +12681
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:45
    Neem aan dat hij zijn spaarrekening daarvoor niet heeft hoeven te plunderen maar gewoon de Arena binnen kan wandelen
    Vind ik leuk
    stratumseind +147321
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:25
    die kans is aanwezig
    Vind ik leuk
    Hesses +948
    dinsdag 16 januari 2018 om 19:46
    Je wordt sneller herkend als je voor de beste club van Nederland speelt

    Hij is in de war..."beste club van nederland" ? Weet dit jochie wel dat hij niet bij Feyenoord heeft getekend ?
    Hij bedoelde waarschijnlijk " de beste club van Noord Holland" ;-)
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7998
    dinsdag 16 januari 2018 om 19:49
    we zijn altijd bereidwillig om vp te helpen als ze iets verkeerd hebben opgeschreven...
    Vind ik leuk
    John040 +1912
    dinsdag 16 januari 2018 om 19:53
    De beste club ......heeft al 3 jaar, na dit jaar 4 jaar, geen prijs gepakt sukkeltje. En dat ze nog 4 verdedigers aangetrokken bebben en waarschijnlijk met de zomer nog een paar laat zien op welk plan jij komt. Jong Ajax of word vehuurt in de volgende winter maar basisplaats niet dat zie je in de aankoop woede.
    Vind ik leuk
    Foebele +51274
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:03
    Zielige reactie zeg.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:09
    Eens.
    Vind ik leuk
    3Bier +6902
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:06
    Inderdaad want bij Ajax krijgt de jeugd geen kansen....
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:01
    Laatste 10 seizoenen 4 keer kampioen, toch ook mooi?
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:53
    Is te weinig om jezelf de beste club te noemen
    Vind ik leuk
    woensdag 17 januari 2018 om 14:11
    Heb je gelijk in, dan moet je alle prijzen tellen, en dan blijken we sowieso de beste club te zijn......
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 19:54
    Je zegt schuurs dat je bij de beste klub van Nederland Ajax telt Feijenoord psv az niet mee als je dit al gaat zeggen je moet het eerst late zien Fortuna sitard is geen Ajax psv Feijenoord az Vitesse
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 19:55
    Hij kiest niet zo maar voor Ajax natuurlijk,slim ventje hoor! Mooiste en grootste club van Nederland en straks na de metamorfose ook nog het mooiste stadion. Verder lees ik hier constant maar weer pure afgunst zodra het over Ajax gaat.... zo denk ik gelukkig al bijna 50 jaar over bepaalde clubs die geen haar beter zijn.
    Vind ik leuk
    Kopsterk +6971
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:04
    Jij bent dus ook geen haar beter dan de mensen die afgunst tonen naar Ajax toe....?
    Vind ik leuk
    Stranger +4383
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:59
    Goh dat jij vopor zo'n onzin een account aanmaakt.
    Mooiste club =discutabel
    Grootste club is discutabel
    Mooiste stadion is discutabel.

    Wat niet discutabel is dat je jezelf wegzet als net zo'n zielig persoon als de supporters van andere clubs die je afgunst verwijt. En dat voor een man/vrouw die al dik in de 50 is;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 17 januari 2018 om 00:23
    Zit je weer in jezelf te praten?
    Vind ik leuk
    Stranger +4383
    woensdag 17 januari 2018 om 09:12
    Is jouw IQ zo laag dat je niet ziet dat ik op een post reageer?
    Vind ik leuk
    Pds010 +841
    dinsdag 16 januari 2018 om 19:59
    Deze jongen had beter een tussenstop kunnen maken bij clubs als AZ of Utrecht beter voor ze ontwikkeling dan elke week weer in die jupiler league spelen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:01
    Beckenbauer was niets ivm Schuurs nu.
    Vind ik leuk
    Kopsterk +6971
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:51
    Beckenbauer mag Schuurs schoenen nog niet poetsen en is zijn blik niet waardig! Je hebt helemaal gelijk.
    Vind ik leuk
    Foebele +51274
    dinsdag 16 januari 2018 om 20:02
    Zelfs mij valt op dat dit inmiddels Ajaxtvprimeur geworden is! ;-)

    Overigens heb ik ook al een stuk of 10 dezelfde topics gelezen over onze nieuwe aanwinst Perr, allen met min of meer dezelfde boodschap!

    Het wordt tijd dat de competitie weer gaat beginnen...
    Vind ik leuk
    Napolitanos +8387
    dinsdag 16 januari 2018 om 21:00
    Limburger
    Vind ik leuk
    Rodajc +12681
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:47
    Jouw reacties zijn wel consistent moet ik zeggen
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:02
    Beste club van Nederland? Volgt hij de eredivisie niet?
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1044
    dinsdag 16 januari 2018 om 23:28
    Hij kan niet lezen
    Vind ik leuk
    Cookee +9640
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:07
    Mooie promotie straks naar de Jupiler bij Ajax-2.
    Hoop dat het meevalt voor hem.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:17
    Is pure jaloezie , geen klootbaviaan van aantrekken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 22:25
    Ron Dijkstra... die de groeten nog even aan je hoerige moedertje.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 januari 2018 om 00:25
    Hoe weet jij dat?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws