Negatieve reacties na Ajax-transfer: Opeens ben je dan geen goede speler meer

Negatieve reacties na Ajax-transfer: "Opeens ben je dan geen goede speler meer"

dinsdag 16 januari 2018 om 19:31

Perr Schuurs speelde afgelopen vrijdag met zijn Fortuna Sittard tegen Jong Ajax in de Jupiler League. Vanaf komende zomer speelt de centrale verdediger voor de club uit de hoofdstad, waardoor het een speciale avond was. 

"In aanloop naar zo'n wedstrijd wordt er wel anders naar je gekeken", zegt Schuurs tegen Ajax TV. "Er komt dan ook wel een bepaalde druk op te liggen, maar voor mij was het gewoon een wedstrijd waarin we drie punten moesten pakken en ik me moest laten zien. Ik denk wel dat dat gelukt is." Fortuna won met 2-1 en pakte de periodetitel.

Sinds december is het bekend dat Schuurs komende zomer de overstap maakt naar Ajax. Wat er veranderd is? "Je wordt sneller herkend als je voor de beste club van Nederland speelt. Ik ben er heel trots op en ik geniet er vooral van. Ik heb er zo veel zin in, dat is niet normaal", aldus Schuurs. 

"De reacties zijn natuurlijk niet altijd positief, maar ik kijk alleen naar de mensen die mij steunen en helpen. Natuurlijk heb je fans van andere clubs, die het jammer vinden dat je niet naar die club bent gekomen. Opeens ben je dan geen goede speler meer. Voor mij maakt dat niets uit", besluit de achttienjarige mandekker. PSV hoopte lange tijd ook op de handtekening van Schuurs, maar het Fortuna-talent koos zoals bekend voor Ajax.

Plaats een reactie

dinsdag 16 januari 2018 om 19:37
Ik vind het ook jammer dat je niet naar mijn club bent gekomen... maar snap het wel hoor;)
Vind ik leuk
Aal +18166
dinsdag 16 januari 2018 om 19:37
De nieuwe Van Dijk!
Vind ik leuk
Utca030 +6153
dinsdag 16 januari 2018 om 19:46
Jan van dijk
Vind ik leuk
3Bier +4982
dinsdag 16 januari 2018 om 19:58
Gregor van Dijk
Vind ik leuk
Alain2708 +8740
dinsdag 16 januari 2018 om 20:13
Bill van Dijk
Vind ik leuk
3Bier +4982
dinsdag 16 januari 2018 om 20:19
Wendy van Dijk
Vind ik leuk
Stranger +3483
dinsdag 16 januari 2018 om 22:54
Co van Dijk.
Vind ik leuk
Jens1999 +17790
dinsdag 16 januari 2018 om 19:37
Hij begint al een echte Ajacied te worden.... xD
Vind ik leuk
Kopsterk +6953
dinsdag 16 januari 2018 om 19:40
Omdat ie uit de provincie komt?
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 19:42
Volgens mij komt iedereen uit een provincie ;-)
Vind ik leuk
Kopsterk +6953
dinsdag 16 januari 2018 om 19:43
Kun je dat tegen je mede Ajacieden zeggen, bij voorbaat dank, scheelt heel veel reacties daarover namelijk
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 19:45
Zal er wel mee te maken hebben dat ik uit Brabant kom :-)
Vind ik leuk
Kopsterk +6953
dinsdag 16 januari 2018 om 19:46
Ah een mede provinciaal! haha
Vind ik leuk
base +1065
dinsdag 16 januari 2018 om 23:14
Dat komen alle normale ajax supporters vandaan ;)
Vind ik leuk
3Bier +4982
dinsdag 16 januari 2018 om 20:02
Lekker laten gaan joh. Mag hopen dat je het niet als belediging ziet. Degene die Eindhovenaren nog als provincialen zien zijn een beetje de realiteit kwijt. De 1 zegt Lampies en Provincialen de ander zegt Neuzen en Joden. Allemaal triest maar zou er niet om reageren. Zonde van de moeite.
Vind ik leuk
Kopsterk +6953
dinsdag 16 januari 2018 om 20:03
Ik voel me er zeker niet beledigd door, vond het gewoon en passende reactie, iedereen mag mij noemen zoals ze willen het zijn maar woorden he ;)
Vind ik leuk
Jens1999 +17790
dinsdag 16 januari 2018 om 19:43
Nee.... omdat ie net als iedere Ajacied wel weet dat ondanks Ajax 3 jaar geen kampioen is geworden.... Ajax de beste en mooiste club van Nederland is.... xD
Vind ik leuk
Utca030 +6153
dinsdag 16 januari 2018 om 19:48
Wat kan jij liegen zeg. De lelijkste stadion dat dan weer wel.
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 20:01
Het*
Vind ik leuk
Banaan +664
dinsdag 16 januari 2018 om 20:05
Mr. Feyenoord*
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 20:07
Sterke reactie, haha. Als ik het kon aanpassen had ik dat wel al gedaan, helaas kan dat niet meer.
Vind ik leuk
Olfie +3470
dinsdag 16 januari 2018 om 20:24
Broodje kroket*
Vind ik leuk
Utca030 +6153
dinsdag 16 januari 2018 om 20:08
Het dan.
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 20:12
Nog meer boeruh.
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 20:11
Inderdaad, de beste club van nederland. Hij praat in tegenstelling tot mij geen onzin....
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 23:46
Zijn er niet veel met je eens man.
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 23:22
Klopt , hij is idd best lelijk
Vind ik leuk
Rodajc +7930
dinsdag 16 januari 2018 om 19:38
Grootste*
Vind ik leuk
forza nec +1134
dinsdag 16 januari 2018 om 19:38
Beugelbekie
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 januari 2018 om 19:39]
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 19:43
Heerlijke speler, echt niet normaal de mentale rijpheid en het natuurlijk leiderschap dat hij in het veld uitstraalt. 18 jaar... Stak er met kop en schouders bovenuit afgelopen vrijdag.
Vind ik leuk
Hansdeg +960
dinsdag 16 januari 2018 om 19:39
Ach wordt toch niks bij 020
Vind ik leuk
#Keizerout +17264
dinsdag 16 januari 2018 om 19:42
Jaloerssss
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 20:19
doet pijn he als je zelf voor een middenmoter ben
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 19:40
jaloezie
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 19:41
Hij lijkt veel op rapper Sjors uit Limburg
Vind ik leuk
Rodajc +7930
dinsdag 16 januari 2018 om 22:44
Nee dat komt omdat elke Limburger zo trots op rapper Sjors is dat we allemaal een lookalike willen zijn
Vind ik leuk
stratumseind +128184
dinsdag 16 januari 2018 om 19:42
Benieuwd of ie al een seizoenkaart heeft van ajax
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 19:44
Ja heeft-ie nu ook.
Vind ik leuk
stratumseind +128184
dinsdag 16 januari 2018 om 19:44
joh
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 20:02
Wel een bikkel: koud z'n rijbewijs en gewoon in de auto door de sneeuw naar Ajax-PSV :-)
Vind ik leuk
3Bier +4982
dinsdag 16 januari 2018 om 20:04
Kon hij met eigen ogen zien dat hij de juiste keuze heeft gemaakt.
Vind ik leuk
stratumseind +128184
dinsdag 16 januari 2018 om 20:08
geef mij dan maar een ritje in de lente naar eindhoven om de zegetocht van de platte kar mee te maken....
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 20:40
Hehe het enige wat ik mooi vind aan Eindhoven is als ik het langzaam in mijn achteruitkijkspiegel zie verdwijnen als ik richting Amsterdam rij.;-)
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 20:14
Happen doen ze graag hè?
Vind ik leuk
stratumseind +128184
dinsdag 16 januari 2018 om 20:15
tis goei visweer.....
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 20:16
Biertje erbij?
Vind ik leuk
stratumseind +128184
dinsdag 16 januari 2018 om 20:18
nou als je het toch vraagt......
ik zeg geen nee
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 20:22
Op het stadhuisplein 2018.
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 19:48
heerlijk sarcasme:)
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 januari 2018 om 20:01]
Vind ik leuk
Foebele +44408
dinsdag 16 januari 2018 om 20:05
Had ie voor PSV getekend dan had hij de komende 4 jaar niet gespeeld, dat weet jij ook wel. Dus voor welke club hij ook zou tekenen, direct uitzicht op een basisplek is er gewoon niet en ik snap best dat als de top interesse toont het moeilijk is om te weigeren en te kiezen voor pak hem beet AZ.

Overigens kun je bij Ajax vrij snel je plek afdwingen als je het goed doet, dus het kan zomaar zijn dat hij volgend jaar z'n speelminuten zo hier en daar wel gaat krijgen.
Vind ik leuk
AlwaysMe +1458
dinsdag 16 januari 2018 om 20:15
kan me anders nog wel wat jonge spelers herinneren die moesten gaan wennen aan het Ajax systeem.

In iedergeval snapt hij het al een beetje, je gaat voor Ajax spelen en opeens ben je geen goede speler. Niet om een specifieke reden, maar op den duur zullen Ajacieden weer geilen op een andere JONGE speler die op jouw positie speelt en 100% naar Barcelona kan, tot die speler ook weer er niets meer van kan.

Vind ik leuk
Foebele +44408
dinsdag 16 januari 2018 om 20:23
Raar verhaal.
Vind ik leuk
Rodajc +7930
dinsdag 16 januari 2018 om 22:45
Neem aan dat hij zijn spaarrekening daarvoor niet heeft hoeven te plunderen maar gewoon de Arena binnen kan wandelen
Vind ik leuk
stratumseind +128184
dinsdag 16 januari 2018 om 23:25
die kans is aanwezig
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 19:43
Inderdaad, Ajax is de mooiste, grootste en beste club van Nederland! Geen speld tussen te krijgen!!
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 19:59
Intussen passen er in drie jaar heel wat spelden tussen. Vrachtwagens vol ;)
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 21:06
Hap hap hap, tenminste wel de Europa League finale gehaald!!
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 21:24
Gefeliciteerd met de finale dan, waren er veel mensen bij de huldiging aanwezig?
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 23:14
Ik proef een hoop jaloezie en afgunst!
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 23:16
Hahaha nou echt niet, dit is gewoon humor.
Doemdenker!
Vind ik leuk
Rodajc +7930
dinsdag 16 januari 2018 om 22:46
Vooralsnog alleen de grootste
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 23:27
Weetje nog wel wat jou mooie club op haar geweten heeft met nouri ,?
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 00:08
Sukkel, misselijk mannetje, VP verwijder Groteghalid a.u.b.!
Vind ik leuk
Hesses +916
dinsdag 16 januari 2018 om 19:46
Je wordt sneller herkend als je voor de beste club van Nederland speelt

Hij is in de war..."beste club van nederland" ? Weet dit jochie wel dat hij niet bij Feyenoord heeft getekend ?
Hij bedoelde waarschijnlijk " de beste club van Noord Holland" ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 19:49
we zijn altijd bereidwillig om vp te helpen als ze iets verkeerd hebben opgeschreven...
Vind ik leuk
John040 +916
dinsdag 16 januari 2018 om 19:53
De beste club ......heeft al 3 jaar, na dit jaar 4 jaar, geen prijs gepakt sukkeltje. En dat ze nog 4 verdedigers aangetrokken bebben en waarschijnlijk met de zomer nog een paar laat zien op welk plan jij komt. Jong Ajax of word vehuurt in de volgende winter maar basisplaats niet dat zie je in de aankoop woede.
Vind ik leuk
Foebele +44408
dinsdag 16 januari 2018 om 20:03
Zielige reactie zeg.
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 20:09
Eens.
Vind ik leuk
3Bier +4982
dinsdag 16 januari 2018 om 20:06
Inderdaad want bij Ajax krijgt de jeugd geen kansen....
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 22:01
Laatste 10 seizoenen 4 keer kampioen, toch ook mooi?
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 23:53
Is te weinig om jezelf de beste club te noemen
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 14:11
Heb je gelijk in, dan moet je alle prijzen tellen, en dan blijken we sowieso de beste club te zijn......
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 19:54
Je zegt schuurs dat je bij de beste klub van Nederland Ajax telt Feijenoord psv az niet mee als je dit al gaat zeggen je moet het eerst late zien Fortuna sitard is geen Ajax psv Feijenoord az Vitesse
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 19:55
Hij kiest niet zo maar voor Ajax natuurlijk,slim ventje hoor! Mooiste en grootste club van Nederland en straks na de metamorfose ook nog het mooiste stadion. Verder lees ik hier constant maar weer pure afgunst zodra het over Ajax gaat.... zo denk ik gelukkig al bijna 50 jaar over bepaalde clubs die geen haar beter zijn.
Vind ik leuk
Kopsterk +6953
dinsdag 16 januari 2018 om 20:04
Jij bent dus ook geen haar beter dan de mensen die afgunst tonen naar Ajax toe....?
Vind ik leuk
Stranger +3483
dinsdag 16 januari 2018 om 22:59
Goh dat jij vopor zo'n onzin een account aanmaakt.
Mooiste club =discutabel
Grootste club is discutabel
Mooiste stadion is discutabel.

Wat niet discutabel is dat je jezelf wegzet als net zo'n zielig persoon als de supporters van andere clubs die je afgunst verwijt. En dat voor een man/vrouw die al dik in de 50 is;-)
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 00:23
Zit je weer in jezelf te praten?
Vind ik leuk
Stranger +3483
woensdag 17 januari 2018 om 09:12
Is jouw IQ zo laag dat je niet ziet dat ik op een post reageer?
Vind ik leuk
Pds010 +664
dinsdag 16 januari 2018 om 19:59
Deze jongen had beter een tussenstop kunnen maken bij clubs als AZ of Utrecht beter voor ze ontwikkeling dan elke week weer in die jupiler league spelen.
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 20:01
Beckenbauer was niets ivm Schuurs nu.
Vind ik leuk
Kopsterk +6953
dinsdag 16 januari 2018 om 21:51
Beckenbauer mag Schuurs schoenen nog niet poetsen en is zijn blik niet waardig! Je hebt helemaal gelijk.
Vind ik leuk
Foebele +44408
dinsdag 16 januari 2018 om 20:02
Zelfs mij valt op dat dit inmiddels Ajaxtvprimeur geworden is! ;-)

Overigens heb ik ook al een stuk of 10 dezelfde topics gelezen over onze nieuwe aanwinst Perr, allen met min of meer dezelfde boodschap!

Het wordt tijd dat de competitie weer gaat beginnen...
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 21:00
Limburger
Vind ik leuk
Rodajc +7930
dinsdag 16 januari 2018 om 22:47
Jouw reacties zijn wel consistent moet ik zeggen
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 22:02
Beste club van Nederland? Volgt hij de eredivisie niet?
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 23:28
Hij kan niet lezen
Vind ik leuk
Cookee +8514
dinsdag 16 januari 2018 om 22:07
Mooie promotie straks naar de Jupiler bij Ajax-2.
Hoop dat het meevalt voor hem.
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 22:17
Is pure jaloezie , geen klootbaviaan van aantrekken.
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 22:25
Ron Dijkstra... die de groeten nog even aan je hoerige moedertje.
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 00:25
Hoe weet jij dat?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws