'Twee Engelse clubs melden zich officieel bij Feyenoord en zaakwaarnemer'

'Twee Engelse clubs melden zich officieel bij Feyenoord en zaakwaarnemer'

woensdag 17 januari 2018 om 09:19

Twee clubs hebben zich bij Feyenoord gemeld voor Miquel Nelom. Sheffield Wednesday en Birmingham City hebben hun interesse officieel gemaakt, meldt De Telegraaf.

De twee clubs uit het Championship hebben ook hun belangstelling kenbaar gemaakt bij de zaakwaarnemer van Nelom. Feyenoord is bereid mee te werken aan het vertrek van de linksback, die te maken heeft met de concurrentie van Tyrell Malacia en Ridgeciano Haps. "Miquel is de langstzittende in de selectie. Hij zit hier zeven jaar en het is tijd voor een nieuwe impuls in zijn carrière. Daarom zijn we bereid mee te werken", aldus technisch directeur Martin van Geel.

Sheffield Wednesday, dat onder leiding staat van Jos Luhukay en ook Heracles Almelo-middenvelder Joey Pelupessy wil hebben, staat zeventiende in het Championship. Birmingham City staat op de 23e plek.

Plaats een reactie

Bertjes +151
woensdag 17 januari 2018 om 09:27
Hebben die Engelse scouts poep in hun ogen ofzo?
Vind ik leuk
RtdDub +2982
woensdag 17 januari 2018 om 09:32
Ik weet dat het heel lollig is om Nelom maar de grond in te blijven trappen maar het is gewoon een linksback van een Nederlandse topclub, international met veel Europese ervaring, die bij zo'n beetje bij 15 van de 18 eredivisie ploegen in de basis zou staan.
En dan zie ik hem de concurrentie ven Brenet en Dijks ook niet eens verliezen.

Echt, verzin eens wat origineels.

[Reactie gewijzigd op woensdag 17 januari 2018 om 09:34]
Vind ik leuk
Bertjes +151
woensdag 17 januari 2018 om 09:35
Buiten het feit dat Brenet en Dijks er misschien net zo weinig van kunnen is Nelom toch helemaal geen materiaal voor een Nederlandse topclub? Het is gewoon niveau Excelsior-NEC etc.
Vind ik leuk
Splintair +1184
woensdag 17 januari 2018 om 09:41
Dat klopt. Hij wordt toch ook niet begeerd door Ajax,PSV, Liverpool of Chelsea? Maar door twee clubs uit de championship, niveau middenmoot eredivisie. Zou daar prima functioneren dunkt me
Vind ik leuk
RtdDub +2982
woensdag 17 januari 2018 om 09:45
Als back up linksback heeft ie mij nooit in de weg gezeten in De Kuip.
En als hij eens speelde ging ik ook niet wakker liggen, zeker niet in thuiswedstrijden.
Maar na die ene wedstrijd tegen Heerenveen uit waar hij echt een 100% off-day had is het jachtseizoen op hem geopend.
En omdat het geen zeikerdje is en gewoon niet reageert op al die professoren op tv, blijven ze er lekker mee doorgaan omdat het zo'n makkelijk slachtoffer is.
Met als gevolg dat de keyboard warriors op het internet er lekker aan mee gaan doen.
Lekker makkelijk "likes" scoren.

Noem eens betaalbare, betere linksbacks met een Nederlands paspoort (Pieters en van Aanholt verdienen veel te veel voor Nederlandse clubs)?
Echte linksbacks, geen gemaakte of "die kan het ook" linksbacks als Kongolo.
De hele eredivisie, behalve Feyenoord is op zoek naar een behoorlijke linksback.
[Reactie gewijzigd op woensdag 17 januari 2018 om 09:46]
Vind ik leuk
Zultkop +2277
woensdag 17 januari 2018 om 10:24
Nu hebben we de luxe van een jongen als Malacia achter de hand...
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 09:55
Sorry Bertjes,hij heeft absoluut zijn beperkingen maar heeft 120 eredivisie duels op zijn naam sinds 2011, dus zo beroerd zal het niet zijn.... . Hij is onder Koeman , Rutten en Gio al jaren lang afwisselend bassisspeler en invaller, die zullen toch niet alle drie poep in hun ogen hebben??
Vind ik leuk
Aal +16431
woensdag 17 januari 2018 om 09:36
Zou inderdaad wel eens minder mogen. Het is gewoon te matig, maar door bij Feyenoord te spelen gaan er wel makkelijker deuren open.

Hoop dat ie de criticasters de mond kan snoeren door goed te presteren in Engeland!
Vind ik leuk
Guust +4529
woensdag 17 januari 2018 om 09:55
Huh uit jouw mond, het zou wel eens minder mogen, volgens mij ben jij zelf altijd heel erg als het om Ajax gaat. Is dat 1 van je goede voornemens dan, zelf minder kritisch zijn.
Vind ik leuk
Aal +16431
woensdag 17 januari 2018 om 10:00
Ik denk dat jij het over mijn alter ego hebt die het leuk vindt om mijn naam te gebruiken.
Vind ik leuk
Guust +4529
woensdag 17 januari 2018 om 10:08
Ja die heb je helaas hier, namen van andere gebruiken.
Vind ik leuk
slaski +1872
woensdag 17 januari 2018 om 09:54
Nee, gewoon wat pondjes te veel. En als je daar te veel van hebt ga je rare dingen doen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 17 januari 2018 om 09:55]
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 09:28
Leuk voor hem. Het is hem gegund.
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 09:36
Absoluut. Altijd loyaal aan Feyenoord geweest.
Vind ik leuk
mcmodd +15018
woensdag 17 januari 2018 om 09:30
Nou meneer Van Geel, je kunt ook wel gewoon toegeven dat je Nelom nu wel kunt lozen. Fijne speler, altijd geweest, heeft gewoon pech dat hij er tegenaan loopt dat sympathieën binnen clubs nogal variëren, dat clubs vaak na verloop van tijd minder trouw zijn aan wat ze in huis hebben, nieuwsgierig als ze zijn naar steeds weer een nieuw persoon in de plaats van oudgedienden. Bovendien, je moet wat met je geld hè?
[Reactie gewijzigd op woensdag 17 januari 2018 om 09:31]
Vind ik leuk
13 +5671
woensdag 17 januari 2018 om 09:35
Nelom is heus waardevol geweest als reserve maar in de basis zien we toch echt liever Kongolo, Haps, Malacia.
Vind ik leuk
mcmodd +15018
woensdag 17 januari 2018 om 09:43
Ja, ik begrijp dat je die voorkeur hebt en Van Geel heeft dat met je gemeen, maar hij zegt het anders. Daarmee gaat hij juist een beetje voorbij aan Neloms gevoel, opportunisme is hem niet vreemd.
Vind ik leuk
13 +5671
woensdag 17 januari 2018 om 09:49
Nelom scheen afgelopen zomer wel een stap te willen maken, maar Feyenoord wilde graag dat hij bleef. Nu Malacia het verrassend goed doet, komt Feyenoord een vertrek van Nelom natuurlijk wel goed uit. Dus nu zou het voor beide partijen leuk zijn als Nelom een transfer krijgt waar hij blij van wordt. Jij vindt dat Van Geel met meer waardering over Nelom zou moeten praten?
Oh, jij bedoelt dat gelul van bereid zijn om mee te werken, terwijl je gewoon eerlijk zou kunnen zeggen dat het voor beide partijen nu prima is. Voor Nelom omdat hij vermoedelijk geen zin heeft om een half jaar niet aan spelen toe te komen, en voor Feyenoord om er nog iets aan te verdienen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 17 januari 2018 om 09:56]
Vind ik leuk
RtdDub +2982
woensdag 17 januari 2018 om 09:56
Enige verrassende aan Malacia is dat hij het nu al goed doet.
Er is een reden waarom ze Woudenberg zo makkelijk lieten gaan ondanks dat alle professoren Feyenoord voor gek verklaarden.
Ze kochten Haps, Nelom al jaren een nooit zeurende back up, Malacia die er aan zit te komen en een mooiere toekomst werd toebedacht dan Woudenberg.
Dan laat je Woudenberg dus inderdaad lekker gaan.
En nu moet Heerenveen Bulthuis aantrekken omdat Woudenberg dus inderdaad niet zo goed is als hij leek.
Vind ik leuk
mcmodd +15018
woensdag 17 januari 2018 om 10:05
Nee, dat laatste zie ik anders. Van Geel zegt hier dat Nelom toe is aan een volgende inpuls en in de praktijk blijkt gewoon dat hij van Nelom af wil omdat hij, zoals jij zegt, nu liever voor de twee andere kandidaten gaat. Hij zou ook Nelom een volgende impuls hebben kunnen geven, althans de trainer, om hem binnen de club die PSV ook is, de volgende kwaliteitsstap te laten maken. Tenzij Cocu niet in staat is om spelers beter te maken, maar dat is een ander verhaal. Een club als PSV heeft nu juist zó’n trainer nodig.
Vind ik leuk
13 +5671
woensdag 17 januari 2018 om 14:49
Nu raak ik in de war. Ik weet niets van interesse van PSV voor Feyenoorder Nelom? En zo ja, mag Nelom van Van Geel niet naar PSV?
Vind ik leuk
mcmodd +15018
woensdag 17 januari 2018 om 16:23
Ik denk dat ik maar moet stoppen, heb gisteren tot laat gewerkt. Maar voor de goede orde: ik bedoelde natuurlijk Feyenoord en Van Bronckhorst.
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 09:33
Is toch fantastisch voor die jongen. Heeft zich naar het blijkt altijd loyaal opgesteld ten op zichte van Feyenoord. Als je dan in de Championship kunt spelen tegen een meer dan leuke vergoeding, volle stadions etc etc is dat een verrijking voor je carrière.
Vind ik leuk
Hammie +778
woensdag 17 januari 2018 om 09:37
Sssst niets zeggen over Nelom, het is een fantastische voetballer..

Anders gaat hij nooit weg.....sstttt
Vind ik leuk
Rodajc +4568
woensdag 17 januari 2018 om 09:37
Verdient hij wel, zie hem ook nog wel slagen ondanks alle scepsis
Vind ik leuk
Och jeh +1410
woensdag 17 januari 2018 om 09:38
Ik breng Bilal met de fiets naar Turkije en Nelom waar hij naar toe wil, geen enkel probleem, grote strik eromheen en over tot de orde van de dag.
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 09:43
Dit is de creme de lá creme van de scouting in Engeland! Good job boys!
Vind ik leuk
Horas +171
woensdag 17 januari 2018 om 09:45
Nelom was nooit de beste speler van de Eredivisie, maar wel één met de beste mentaliteit: nooit klagen, nooit zielig jengelen in de pers, maar gewoon professioneel en gedisciplineerd zijn werk doen.

Heel veel spelers (ouder en jonger) kunnen wat dat aangaat, niet in de schaduw staan van Nelom. Ik hoop dat hij een leuke club vindt, waar hij met heel veel plezier nog lang kan spelen en ik hoop dat er een goede jeugdtrainer in Nelom schuilt, die jonge generaties voetballers mentaal veel goeds mee kan geven.

Respect voor Nelom.
Vind ik leuk
Hansdeg +785
woensdag 17 januari 2018 om 09:54
Strik omheen en zelf wegbrengen
Vind ik leuk
Dorzon +2699
woensdag 17 januari 2018 om 09:58
toch lekker voor hem een verdubbeling van zijn salaris
Vind ik leuk
Mari +3341
woensdag 17 januari 2018 om 10:00
Ayoub zal balen. Te snel getekend.
Een kans om naar het buitenland te gaan.
Zeker met zijn transfervrije status
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 11:33
Wat heeft Ayoub met de eventuele transfer van Nelom te maken?
Vind ik leuk
Mari +3341
woensdag 17 januari 2018 om 15:57
Kleinere Engelse clubs zijn op zoek naar bruikbare voetballers in Nederland volgens dit artikel. Ayoub is zeker bruikbaar, echter hij heeft te snel getekend.
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 17:44
Ik denk dat Ayoub een ander plaatje in zijn hoofd heeft. Hier doorbreken en naar een Engelse middenmotor misschien
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 10:24
ik vond de mening van rtd dub heel goed, Nelon zou voor vele clubs een versterking zijn
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 11:35
Absoluut, Lord Nelom is een redelijk constante 6. Soms een uitschieter naar een 7 en 1x een uitschieter naar beneden.
Vind ik leuk
Teo Smith +16382
woensdag 17 januari 2018 om 10:24
Houdoe.
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 10:29
Kom op Feyenoord, gun Nelom zijn " wereld transfer " en zet niet in op b.v. zo,n 25 miljoen euro,tjes........
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 10:42
Nu nog een mooie prijs op tafel leggen. En we hebben een Deal .
Vind ik leuk
BassieN +9646
woensdag 17 januari 2018 om 12:51
Ja Nelom kom maar lekker hier in Birmingham spelen, prima club en supporters in ook nog eens een mooie competitie. En in de stad kun je heerlijk eten ;)
Vind ik leuk
Gid010 +86
woensdag 17 januari 2018 om 13:41
Nelom is een back die misschien niet de beste linksback is. Hij heeft 7 jaar in een selectie gezeten van een topclub. Wanneer als je back in de top 3 in de eredivisie speelt, ben je echt wel in staat om mee te kunnen op het niveau van de championship in Engeland. Dus zoveel poep hebben die Engelse scouts niet in hun ogen!
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 14:23
Hij stond er altijd op 1 wedstrijd na , sinds 2011
Klaagde nooit als die weer tijd op de bank zat
Ik heb hem ook goede wedstrijden zien spelen
Commentaar kwam altijd uit de zelfde hoek en alle volgers er weer achteraan hij zegt toch niks terug.
Nelom bedankt ik hoop op een mooie club voor je , succes
Vind ik leuk
Harremans +1393
woensdag 17 januari 2018 om 14:43
Hij moet nog even langs komen voor een goed afscheid, met een mooi spandoek. Heeft die jongen wel verdient. Top prof die het maximale uit zn talenten haalt en nooit zeurt. Lijkt me echt een prima jongen, moeten we als legioen goed afscheid van nemen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Twee Engelse clubs melden zich officieel bij Feyenoord en zaakwaarnemer'