Jans hoopt: Hij wil naar het WK, hij speelt hier en hij wordt vader in maart

    Jans hoopt: "Hij wil naar het WK, hij speelt hier en hij wordt vader in maart"

    woensdag 17 januari 2018 om 23:25

    Ron Jans sluit niet uit dat Mimoun Mahi ook na de winterse transferperiode onder contract staat bij FC Groningen. De aanvaller is nog steeds niet weg.

    Het is geen geheim dat Mahi openstaat voor een transfer, terwijl Groningen ook niet tegenstribbelt als het juiste bod op tafel komt. Op dit moment is het echter rustig. "Mimoun Mahi stond eigenlijk al een poosje op de nominatie om te vertrekken, maar die is er nog steeds", zegt Jans, technisch manager in Groningen, tegen FOX Sports.

    "Je kunt hem het beste zelf vragen, maar er speelt een aantal dingen waardoor de situatie voor hém nu anders is. Hij wil naar het WK, hij speelt hier en hij wordt vader in maart. Ik heb het gevoel dat Mimoun met overtuiging blijft - als hij zou blijven. Dan kunnen we nog heel veel plezier aan hem beleven."

    Jans weet ook dat het snel kan gaan. "Voor 1 februari kan het best zijn dat iemand zegt: hé, die Mahi is te koop. Als er heel hoge bedragen komen, dan kan dat ook gebeuren."

    Poll

    Gaat Mahi in januari nog vertrekken?

    (352 stemmen)

    Plaats een reactie

    woensdag 17 januari 2018 om 23:30
    Ik hoop dat hij in ieder geval nog tot het WK in de Eredivisie blijft. Mocht Marokko het goed doen, straalt dat goed af op de Eredivisie en dat kunnen we wel gebruiken.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24747
    woensdag 17 januari 2018 om 23:43
    Dus Idrissi weg, Padt in de etalage en Mahi in de etalage. Ambitieus hoor Jans.
    Vind ik leuk
    Rodajc +12681
    woensdag 17 januari 2018 om 23:51
    Als die 2 ook nog weggaan moeten ze echt gaan oppassen
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24747
    woensdag 17 januari 2018 om 23:59
    Dit is echt belachelijk. Dan vliegen ze er gewoon uit.
    Vind ik leuk
    Rodajc +12681
    donderdag 18 januari 2018 om 00:05
    Naja Twente en Sparta doen dadelijk niks meer onder qua spelersmateriaal en bij NAC en Roda wordt wel gewoon goed gewerkt. Willem II doet ook niks onder qua materiaal. Groningen lijkt in een vrije val te zitten, zonder enige passie te spelen en Mahi en Padt zijn nu nog de laatste 2 met echt bovengemiddelde kwaliteit. Mochten die weg gaan kan het echt zwaar worden
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24747
    donderdag 18 januari 2018 om 00:11
    Ja dan heb je slechte selectie, slechte trainer en nauwelijks fans. Drama dit. Ik snap ook niet hoe het komt
    Vind ik leuk
    donderdag 18 januari 2018 om 00:08
    Dit gaat niet goed komen!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 18 januari 2018 om 00:09]
    Vind ik leuk
    yuuup +8947
    donderdag 18 januari 2018 om 03:27
    Meest warrige titel ooit?
    Vind ik leuk
    peinke +1881
    donderdag 18 januari 2018 om 08:31
    Nog even een uitverkoop-praatje van Jans! Conclusie: FC Groningen is denk ik helemaal niet blij als hij na deze winterse transferperiode met volle overtuiging blijft. De trots van het noorden vlakt af tot een zwalkende BVO waar veel dingen niet meer schijnen te lukken.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 januari 2018 om 19:38
    Niemand wil hem dus nu gaat meneertje Mahi doen alsof hij zelf wel wil blijven. Zal zijn ego niet goed doen.
    Groningen maakt duidelijk met dit soort verhalen dat ze hem graag kwijt willen en van mij mag ie gaan!

    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Jans hoopt: "Hij wil naar het WK, hij speelt hier en hij wordt vader in maart"