De Boer verrast door spectaculaire PSV-deal: Champions League, in principe

    De Boer verrast door spectaculaire PSV-deal: "Champions League, in principe"

    zaterdag 20 januari 2018 om 19:22

    Ronald de Boer is verrast door de transfer van Jürgen Locadia naar de Premier League. Vrijdag verkaste de spits van PSV naar Brighton & Hove Albion, voor ongeveer zestien miljoen euro. 

    "Ik had niet verwacht dat-ie weg zou gaan", zei De Boer zaterdagavond bij De Eretribune op FOX Sports. "PSV strijdt om het kampioenschap. Ze staan er goed voor, dus dan ga je in principe Champions League spelen. Met Brighton ga je naar degradatievoetbal."

    "Ik weet ook wel dat het geld aantrekkelijk is. En het is de meest aantrekkelijke competitie ter wereld. Doe je het daar een seizoen redelijk, dan sta je gelijk op het netvlies van andere scouts in Engeland", vervolgt hij.

    "Je hoort natuurlijk ook dat PSV in de rode cijfers stond. Nu schrijven ze weer zwarte cijfers. Dus ik begrijp het wel." Locadia werd zaterdagmiddag voorgesteld aan de fans van Brighton. Vanaf de tribune zag de geblesseerde spits zijn nieuwe team met 4-0 verliezen van Chelsea

    Poll

    Is Brighton een goede club voor Locadia?

    (1633 stemmen)

    Plaats een reactie

    Pino61 +12659
    zaterdag 20 januari 2018 om 19:26
    Rare move, rare speler, rare club
    Vind ik leuk
    stratumseind +171219
    zaterdag 20 januari 2018 om 19:27
    Rare vogel
    Vind ik leuk
    Bizzy +20978
    zaterdag 20 januari 2018 om 19:28
    Whuahahaaaa
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 januari 2018 om 19:31
    Rare reactie.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171219
    zaterdag 20 januari 2018 om 19:43
    raar gordijntje
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 januari 2018 om 19:49
    Hoezo raar, heel populair in jouw regio.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171219
    zaterdag 20 januari 2018 om 19:58
    93 jaar geleden wel ja
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 januari 2018 om 20:00
    Wat is nu populair dan? Calimero motief?
    Vind ik leuk
    stratumseind +171219
    zaterdag 20 januari 2018 om 20:10
    nee een stropdas met een 1 erop
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 januari 2018 om 20:13
    Beetje gedateerd, jammer.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89516
    zaterdag 20 januari 2018 om 20:35
    Slechte reacties zeg.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8820
    zondag 21 januari 2018 om 10:20
    Formule 1 bedoelt die ouwe, toen Max steeds uitviel hebben ze die meuk in Eindoven en omstreken versleten
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 januari 2018 om 19:34
    Onbegrijpelijk toch dit?
    Vind ik leuk
    stratumseind +171219
    zaterdag 20 januari 2018 om 19:39
    wat?
    Vind ik leuk
    Huomel +1199
    zaterdag 20 januari 2018 om 19:28
    je vergeet te eindigen met 'rare Pino61'.
    Vind ik leuk
    Senna +6266
    zaterdag 20 januari 2018 om 22:09
    Gekke boer
    Vind ik leuk
    stratumseind +171219
    zaterdag 20 januari 2018 om 19:27
    Zo dat was een mooie goal van locadia.....
    Vind ik leuk
    pinkelman +4160
    zaterdag 20 januari 2018 om 19:27
    de rode cijfers: brands en gebrands zijn dolblij met deze transfer want met de Jong ging het maar niet gebeuren en die 20 miljoen voor Lozana en Romero moet wel ergens vandaan komen.
    Vind ik leuk
    Huomel +1199
    zaterdag 20 januari 2018 om 19:29
    hey pinkelman.. ben jij de nieuwe financiële man van PSV??
    Vind ik leuk
    stratumseind +171219
    zaterdag 20 januari 2018 om 19:46
    al weer 1 ?
    Vind ik leuk
    Huomel +1199
    zaterdag 20 januari 2018 om 20:23
    er zijn er hier op VP zo veel van dat ze zelfs gratis hun financiële expertises hier openbaar neer kwakken.. zou dat wat zeggen over hun expertise niveau??
    Vind ik leuk
    baboushka +1353
    zaterdag 20 januari 2018 om 20:10
    Zou idd een beetje raar zijn als ze er niet blij mee zouden zijn. Locadia is gemakkelijk op te vangen. Denk dat ze locadia ook liever verkochten dan de jong.
    Vind ik leuk
    Sky +379
    zaterdag 20 januari 2018 om 19:27
    Iedereen was verbaast, dat ze voor Locadia 16 miljoen geven.
    Vind ik leuk
    Huomel +1199
    zaterdag 20 januari 2018 om 19:31
    nou niet iedereen... Brighton & Hove Albion is zeker van hun zaak bij het contracteren van een goede spits.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14409
    zaterdag 20 januari 2018 om 20:04
    Goede spitsen komen bij betere clubs dan Brighton terecht.
    Vind ik leuk
    Huomel +1199
    zaterdag 20 januari 2018 om 20:20
    je hebt natuurlijk verschillende niveaus..

    Locadia is een goede spits voor Brighton & Hove Albion daar valt niet omheen te draaien.

    Aan hem om te tonen dat hij ook bij een nog betere club kan spelen.. daar is zo'n Brighton een interessante club voor om het te laten zien!
    Vind ik leuk
    pico323 +6043
    zaterdag 20 januari 2018 om 19:30
    Overschatte speler, zeer matige voetballer.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 januari 2018 om 19:33
    Zeg maar gerust slechte speler. Miskoop van het jaar is nu al bekend.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 januari 2018 om 19:43
    Dat klopt, dat is Jan Klaasen van Everton. Dat was afgelopen september overigens al bekend.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 januari 2018 om 19:52
    Jan Klaasen komt uit Eindhoven en is geen voetballer.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14409
    zaterdag 20 januari 2018 om 20:05
    In september is het seizoen net begonnen, knap dat je dan al beoordeeld kan worden over een heel seizoen. Beter opletten in de klas jochie.
    Vind ik leuk
    baboushka +1353
    zaterdag 20 januari 2018 om 20:23
    Idd hoewel ik wel verwacht dat Klaasen dit seizoen wel vrij constant zal zijn in zijn prestaties. Zal niet veel slechte wedstrijden spelen voor Everton.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171219
    zaterdag 20 januari 2018 om 19:30
    Wie zit er naast botox bartje het aap noot mies bordje te leren ?
    Is dat die rotterdamse rapper?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 januari 2018 om 19:49]
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 januari 2018 om 19:39
    Ik denk Bloemetjesgordijn!
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 januari 2018 om 19:35
    Die Drenthe is ook lekker geinteresseerd hahaha
    Vind ik leuk
    Dorzon +4405
    zaterdag 20 januari 2018 om 19:39
    Dus de Boer die destijds een zaak begon omdat hij bij Barca aanzienlijk meer kon verdienen dan bij ajax vind het vreemd dat iemand anders zijn zakken gaat vullen in de UK. Iets met pot en een ketel en verwijten
    Vind ik leuk
    Vato75 +2239
    zaterdag 20 januari 2018 om 19:54
    Vooronden cl haalt psv toch niet geen ene nl club trouwens cl is historie
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 januari 2018 om 20:06
    Kan zijn visitekaartje gaan afgeven en binnen een paar jaar een mooie volgende stap maken. Komt zijn gouden auto toch nog van pas.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 januari 2018 om 20:25
    Ja en . Ronald ben je jaloers neusje .
    Vind ik leuk
    Mass +5344
    zaterdag 20 januari 2018 om 20:48
    Van CL naar degradatievoetbal....net als??...)
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 januari 2018 om 20:49]
    Vind ik leuk
    Foebele +54947
    zaterdag 20 januari 2018 om 21:01
    Jongens hebben het tegenwoordig al heel gauw in hun bol, denken na 1 leuke pot in de eredivisie dat ze de shit zijn en al toe zijn aan een hoger niveau.

    Ze komen niet voor niets allemaal terug naar Nederland zonder enige vorm van succes te hebben gehad.

    Verpest, dat is wat onze voetballertjes zijn, verpest tot op het bot en daarom maken ze stuk voor stuk domme keuzes!

    Locadia in de PL tegen top verdedigers, dat geloof je toch alleen als je niet goed wijs bent!
    Vind ik leuk
    pico323 +6043
    zaterdag 20 januari 2018 om 21:13
    Klopt Foebele die jongen valt direct door de mand. Zeer matige voetballer.
    Vind ik leuk
    Foebele +54947
    zaterdag 20 januari 2018 om 21:41
    Ben zelfs van mening dat PSV al net wat te hoog gegrepen was voor hem, leuk hoor in de eredivisie, maar PSV moet ook in Europa mee kunnen.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2290
    zondag 21 januari 2018 om 09:23
    Weer een heel verhaal, maar eigenlijk zeg je dat je het niet snapt en het vreemd vindt. Anderzijds snap je het dan weer wel vanwege de rode cijfers. Zo simpel is het toch? Psv had het geld nodig en zou in de toekomst absoluut geen bod van meer dan 16 miljoen krijgen voor een speler als Locadia.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws