Van den Brom over 'cement tussen de stenen' van AZ: 'Zo nog nooit gezien'

Van den Brom over 'cement tussen de stenen' van AZ: 'Zo nog nooit gezien'

Gepubliceerd: maandag 29 januari 2018 om 21:23ma 29-01-2018 om 21:23

AZ-trainer John van den Brom is blij met de Noren Jonas Svensson en Fredrik Midtsjo. Van den Brom vindt Midtsjo het 'cement tussen de stenen' van AZ.

"Binnen de club hebben we de ervaring met Noorse spelers dat ze zich snel aanpassen", zegt Van den Brom tegen FOX Sports. "Deze jongens staan er vanaf het begin alsof ze nooit anders hebben gedaan. Of Midtsjo het cement tussen de stenen is van AZ? Ja, een mooie. Zo had ik het nog nooit gezien. Hij is heel belangrijk in het bij elkaar houden van het elftal. Het cement tussen de stenen, laten we het daarop houden."

Midtsjo krijgt dezelfde stelling voorgeschoteld. "Waarschijnlijk. Ik voel dat ik het goed heb gedaan. Ik werk hard voor het team. Ik doe het werk om een goede balans te vinden in het team. Daar kan ik het wel mee eens zijn."

Poll

Eens met Vd Brom?

(329 stemmen)

Plaats een reactie

Stinoo +672
maandag 29 januari 2018 om 21:26
Denen, Noren, allemaal hetzelfde
Vind ik leuk
5697956 +3689
maandag 29 januari 2018 om 21:58
Racist!!
Vind ik leuk
AZistheclub +2385
maandag 29 januari 2018 om 21:28
"AZ-trainer John van den Brom is blij met de Denen Jonas Svensson en Fredrik Midtsjo. "

Noren* is het zo moeilijk?
Vind ik leuk
Metal +3077
maandag 29 januari 2018 om 21:36
noem ze gewoon Vikingen, dan zit je altijd goed :)
Vind ik leuk
pinkelman +4379
maandag 29 januari 2018 om 21:35
Deze twee internationals hebben AZ echt naar een hoger plan gebracht.
Hele belangrijke schakels voor dat elftal met hun ervaring tussen al die jonkies.
[Reactie gewijzigd op maandag 29 januari 2018 om 21:35]
Vind ik leuk
19AZ82 +1966
maandag 29 januari 2018 om 21:48
Zij zijn beiden ook nog maar 24 , maar als je kijkt naar de rest zijn het de oudere jongens van de selectie. Doen het allebei voor mij boven verwachting. Super goed gescout weer.
Vind ik leuk
mike-alkmaar +3822
dinsdag 30 januari 2018 om 00:49
Ik denk dat Midtsjo ook nog wel is een heel mooi bedrag kan gaan opleveren in de toekomst , zeker als hij zich zo blijft ontwikkelen.
Maar goed gedaan door de scouting idd.
Vind ik leuk
Jou Hader +302
maandag 29 januari 2018 om 21:40
AZ heeft een leuk elftal. Tweede of derde plek zou mooi zijn voor ze. Moeten we hier in Utrecht nog hard voor werken ;)
Vind ik leuk
Vakkie D +4604
maandag 29 januari 2018 om 23:32
Dat moet AZ ook hoor. Zal ook de wedstrijden moeten blijven winnen.
Vind ik leuk
pos +9748
maandag 29 januari 2018 om 21:41
Top aankopen. Vooral die Midtsjo is echt een grote voltreffer.
Vind ik leuk
19AZ82 +1966
maandag 29 januari 2018 om 21:53
En Svensson is ook een verademing tov Mattias Johansson.
Vind ik leuk
mike-alkmaar +3822
dinsdag 30 januari 2018 om 00:50
Haha ja maar dat gaat al snel , wat heb ik mij vreselijk geïrriteerd aan die jongen , niet eens ze inzet want die was top, hij kwam gewoon op elk gebied tekort.
Vind ik leuk
De Hout +2017
maandag 29 januari 2018 om 23:13
Harde werkers en razendsnel geïntegreerd. Svensson is er een jaar en spreekt al vrij goed Nederlands. Grote klasse!
Vind ik leuk
joeri99 +13
dinsdag 30 januari 2018 om 00:16
Altijd mooie uitspraken.Ik werk hard voor het team.Tegenwoordig is het ook een hype om te zeggen "ik denk dat".Dus Fredrik Midtsjø even je zin beter formuleren...het zou in het hedendaagse voetbal het volgende moeten zijn "Ik denk dat ik hard werk voor het team "
Vind ik leuk
Erik7494 +1424
dinsdag 30 januari 2018 om 07:12
Midtsjø wordt bijna nooit genoemd, maar ik denk dat het een van de 5 beste spelers van de Eredivisie is. Speelt niet opvallend, eist niet de aandacht op, maar doet zo'n beetje alles goed.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 30 januari 2018 om 07:13]
Vind ik leuk
mchollie +3625
dinsdag 30 januari 2018 om 08:54
Midsjo is een hele belangrijke aankoop gebleken. Een goede stofzuiger en spelverdeler zoals hij zie je niet vaak.

Door hem voetbalt AZ zeker beter.

Op naar morgen avond.

Forza AZ.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws