Update: 'Teleurgestelde Mahrez blijft opnieuw weg bij training Leicester'

    Update: 'Teleurgestelde Mahrez blijft opnieuw weg bij training Leicester'

    vrijdag 2 februari 2018 om 11:51

    Riyad Mahrez heeft donderdag verstek laten gaan op de training van Leicester City. De Premier League-club liet de Algerijnse sterspeler niet naar Manchester City vertrekken op deadlineday.

    Manchester City was bereid ver te gaan, maar Leicester plakte een prijskaartje van 108,5 miljoen euro op het hoofd van Mahrez. Een last minute-transfer kwam daardoor niet van de grond. Mahrez is zwaar teleurgesteld, zo blijkt uit een bericht van Sky Sports. Hij meldde zich donderdag niet op de Leicester-training.

    "Riyad voelt zich heel depressief over de gang van zaken de laatste twee dagen", liet een vriend van Mahrez al weten. "Hij snapt niet waarom Leicester hem zo behandelt. Dit is de vierde transferperiode op rij dat Leicester heeft gezegd dat het wilde meewerken aan een transfer. Hij voelt dat dat hij alles heeft gedaan voor deze club."

    City-manager Pep Guardiola gaf Mahrez na de 3-0 zege op West Bromwich Albion overigens nog een sprankje hoop op een zomertransfer. "Iedereen weet dat we hebben geprobeerd hem te halen, maar we konden hem niet betalen. We hebben het geprobeerd in de zomer, we hebben het geprobeerd in de winter. We blijven het proberen."

    Update 01/02 19.16: Volgens The Daily Mail kan Mahrez een megaboete verwachten van zijn werkgever. De Algerijn geeft al twee dagen geen teken van leven en liet het duel met Everton van woensdagavond (2-1 verlies) aan zich voorbij gaan. Leicester gaat de maximale straf opleggen, zo is de verwachting: een boete van 235.000 euro. 

    Update 02/02 11.50: Riyad Mahrez is hard bezig zichzelf onmogelijk te maken bij Leicester City. Sky Sports meldt vrijdag dat de Algerijnse sterspeler, die niet naar Manchester City mocht, voor de tweede opeenvolgende dag afwezig is bij de training. 

    Plaats een reactie

    Hyena +29743
    donderdag 1 februari 2018 om 17:07
    Ze sporen niet bij Leicester.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12852
    donderdag 1 februari 2018 om 17:09
    En niet bij city.
    Vind ik leuk
    popiejopie +2686
    donderdag 1 februari 2018 om 18:38
    Waarom niet? Ze hebben op het moment misschien wel de beste selectie en mooiste spel.
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5550
    donderdag 1 februari 2018 om 18:50
    Mag ook wel met zulke belachelijke uitgaven
    Vind ik leuk
    popiejopie +2686
    donderdag 1 februari 2018 om 20:11
    Wat is belachelijk als je er resultaat mee boekt?

    Er gaat nu eenmaal meer geld om in het voetbal dan vroeger, het zou raar zijn als de spelers daar niet van mee mogen profiteren.
    Vind ik leuk
    san the man +1084
    vrijdag 2 februari 2018 om 12:11
    Heel het voetbal is belachelijk.
    Vind ik leuk
    popiejopie +2686
    vrijdag 2 februari 2018 om 13:07
    Het is een branche geworden waar meer geld in omgaat dan vroeger. Verder is het nog steeds zo dat wie er meer scoort dan de ander wint.
    Vind ik leuk
    Guust +5704
    donderdag 1 februari 2018 om 23:54
    Dus omdat ze dat hebben en spelen moet een Leicester hun beste speler ook maar gewoon daarheen laten gaan, als het geld niet nodig is dan niet, beetje raar punt.
    Vind ik leuk
    popiejopie +2686
    vrijdag 2 februari 2018 om 08:57
    Ik zeg toch ook nergens dat Leicester de speler moet laten gaan?
    Vind ik leuk
    donderdag 1 februari 2018 om 18:36
    Dit zal vooral door die Thaise eigenaar komen, sravinappisteekielos of hoe die ook heet.
    Vind ik leuk
    forza nec +1089
    donderdag 1 februari 2018 om 19:35
    Leuke foto ook past goed bij het bedrag wat hij moet dokken.
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14486
    donderdag 1 februari 2018 om 17:09
    Oh God, wat heeft Riyad toch een verschrikkelijk leven zeg. Hij zal het nu moeten doen met slechts een hongerloontje...

    Verwende kinderen zijn die voetballers. Je hebt een contract getekend, daar hou je je nu eenmaal aan
    Vind ik leuk
    Unknown007 +1878
    donderdag 1 februari 2018 om 17:17
    Daar gaat het toch helemaal niet om!

    Het is zo lekker populair om een beetje te roepen over hoe zwaar de voetballers het hebben of dat ze bij hun huidige team ook al voldoende verdienen.

    LC heeft Mahrez belooft mee te zullen werken aan een vertrek nadat hij gebleven is in het jaar dat ze kampioen werden. Als Man City dan langskomt met 70+ mil, is het meer dan logisch dat je als Mahrez zijnde verwacht dat LC meewerkt aan een vertrek.

    Om die reden snap ik heel goed dat hij er even ''ziek'' van is.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 1 februari 2018 om 17:17]
    Vind ik leuk
    Quareck +7143
    donderdag 1 februari 2018 om 17:20
    Ze werken ook mee, ze hangen er een prijskaartje aan, ze hadden ook kunnen zeggen dat hij niet weg mocht. Maar ze willen mee werken als er genoeg betaald wordt, en dit bedrag is tegenwoordig helemaal niet meer absurd!
    Vind ik leuk
    Unknown007 +1878
    donderdag 1 februari 2018 om 17:30
    70+ mil & een speler klinkt als helemaal geen verkeerde aanbieding voor iemand die voor 2,5 mil (?) gehaald is en vervolgens de club ook nog 1,5 trouw is gebleven ondanks hij wist dat er vrij weinig meer te behalen was met LC na het kampioenschap.

    Om die reden zou het LC sieren als de hem deze kans hadden gegeven om voor een mooi bedrag naar Man C te gaan.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30199
    donderdag 1 februari 2018 om 19:31
    Het zou ze in ieder geval een klein beetje sieren als ze enig begrip zouden tonen en niet als een krijsend en stampend klein kind te reageren en een belachelijk hoge boete te geven.
    Vind ik leuk
    donderdag 1 februari 2018 om 21:25
    Zo graag wil City hem dus niet. Tegenwoordig kosten dit soort spelers met een AH bonuskaart 100 miljoen.
    Vind ik leuk
    Jozef +38635
    donderdag 1 februari 2018 om 21:38
    Die boete is voor jou en mij belachelijk.

    Je weet toch dat dat voor dergelijke voetballers niet veel is?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30199
    donderdag 1 februari 2018 om 21:51
    Ik blijf het onevenredig vinden voor het aantal dagen dat hij heeft gemist en de reden. Aan de andere kant zie ik net dat hij ook een wedstrijd heeft gemist. En dat had ik dan weer gemist. Dan is de maximale boete terecht. Al heb je dan wel een probleem als iemand 2 wedstrijden mist. Welke boete geef je dan?
    Vind ik leuk
    Jozef +38635
    donderdag 1 februari 2018 om 21:54
    Geen idee. Mahrez heeft de macht en probeert een onwerkbare werksfeer te creëren. Daardoor zal hij niet veel meer spelen en komende zomer toch zijn zin krijgen, omdat hij voor een fors lager bedrag verkocht zal worden.

    Die boete is eigenlijk nog veel en veel te laag. Het moet je in je privé raken. Dat is het hele probleem denk ik.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30199
    donderdag 1 februari 2018 om 22:03
    Dat weet ik niet. Misschien zit hij er ook wel even doorheen omdat voor zijn gevoel hem een droomkans is ontnomen.
    Op dit moment is bij City spelen onder Guardiola één van de hoogst haalbare dingen voor een voetballer. Als je dan een tijdje geleden met je club hebt afgesproken dat je op den duur mag vertrekken bij een mooie kans en een goed bod is het denk ik niet vreemd om gewoon echt even heel erg teleurgesteld te zijn.

    Als het zo is dat hij het doet om moeilijk te doen, wat ik niet denk, omdat hij nog een half jaar te gaan heeft tot hij kan vertrekken, dan heb je gelijk en mag het een hele hoge boete zijn.

    Maar ik denk vooral dat Leicester even met hem moet gaan praten in plaats van boetes uitdelen. Boos worden kan altijd nog.
    Vind ik leuk
    Jozef +38635
    donderdag 1 februari 2018 om 22:11
    Hij heeft toch nog een contract tot 2020? Dat tekende hij anderhalf jaar terug na het onverwachte kampioenschap. Hij benutte dat feit maximaal met een droomcontract dat hem 100.000 pond per week opbracht.

    Als het mijn zoon was kreeg hij een forse preek van me. Hij gedraagt zich als een verwend kind. Als je zo'n mooi contract hebt, dan is dat een uiting van waardering van een club die daarmee tevens aangeeft je dolgraag te willen houden.

    Dan is het dus volstrekt logisch dat hij alleen voor de hoofdprijs mag vertrekken.
    Dat vind ik he...
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30199
    donderdag 1 februari 2018 om 23:31
    Dat alles neemt niet weg dat je heel erg teleurgesteld kunt zijn.
    Helemaal als het klopt dat hij met Leicester had afgesproken dat er te praten viel bij een mooie kans.

    Ik zou dat geen verwend kind noemen.
    Daarnaast, als jouw kind verwend is moet je meestal zelf in de spiegel kijken, want kinderen verwennen zichzelf niet.
    Die club heeft zelf ook voordeel aan dat contract. En daarnaast mag je best teleurgesteld zijn als je je droom in rook op ziet gaan.

    Ik vind 70 miljoen voor Mahrez een mooie prijs.
    Vind ik leuk
    Jozef +38635
    vrijdag 2 februari 2018 om 08:01
    Tja, zaken zijn zaken hoor. Als je veel geeft zoals Leicester dan mag je verwachten dat ze je niet zomaar laten weglopen. Ze willen hem de kans geven, maar gezien zijn kwalitateiten, duur en hoogte van zijn contract is dat logischerwijs voor de hoofdprijs.

    Heb sowieso moeite met het feit dat contracten weinig voorstellen trouwens.

    Vind ik leuk
    JustH +15476
    donderdag 1 februari 2018 om 17:23
    Ohhhhh is hij ziek
    Vind ik leuk
    Unknown007 +1878
    donderdag 1 februari 2018 om 17:37
    Hij zal op dezelfde manier ''ziek'' zijn als dan LC ''heeft meegewerkt'' aan een vertrek.

    Dank je verder voor de mooie inhoudelijke bijdrage! Mensen zoals jij helpen deze site echt een nieuw niveau te halen.

    Vind ik leuk
    JustH +15476
    donderdag 1 februari 2018 om 18:17
    Blij dat je er van kan genieten,
    Het plaatsen was voor mij ook heel bijzonder.
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14486
    donderdag 1 februari 2018 om 17:24
    Ik heb nooit van die belofte gehoord. Voor zoverre ik het weet heeft hij met z'n volle verstand een contract getekend in 2016, waarmee hij 100,000£ per week verdient, die tot 2020 doorloopt. Als je niet komt opdagen voor het werk, lijkt mij dat ze zijn salaris gewoon in moeten houden.
    Vind ik leuk
    Unknown007 +1878
    donderdag 1 februari 2018 om 17:42
    Dat is vaak voorbij gekomen, dus ben er even vanuit gegaan dat dit waar is.

    Natuurlijk heeft hij met zijn volle verstand een contract getekend, maar wat is de andere optie?

    Niet verlengen en gratis de deur uitlopen = ook klagen omdat hij dan een geldwolf is of zijn vorige team geen transfersom gunt

    wel verlengen en weg willen = klagen en horen dat je eigenlijk op de tribune zou moeten zitten zonder salaris.

    Het zal nooit goed zijn, maar als LC heeft belooft mee te werken aan een transfer vind ik 70 mi; + een speler toch een erg nette aanbieding.

    Vind ik leuk
    Noudyo. +14486
    donderdag 1 februari 2018 om 19:33
    Als die belofte is gemaakt door Leicester, dan is het een begrijpelijke actie van Mahrez. Maar nu Leicester hem die boete laat betalen, lijkt het me onwaarschijnlijk
    Vind ik leuk
    Jozef +38635
    donderdag 1 februari 2018 om 21:57
    Helemaal eens Noudyo. Normaal gesproken zou je weigeren om zo'n jongen nog op te stellen tot 2020, maar de makke is dat je als club dan onvoorstelbaar veel geld misloopt.

    Die situatie misbruikt de misselijk makende Mahrez.
    Vind ik leuk
    san the man +1084
    vrijdag 2 februari 2018 om 12:14
    Hij heeft zelf het contract getekend
    Vind ik leuk
    donderdag 1 februari 2018 om 19:12
    Dit idd. Godnondejuh zeg.
    Vind ik leuk
    Jeroen Water +3001
    donderdag 1 februari 2018 om 21:31
    Wil je nondejuh er buiten laten alsjeblieft.
    Vind ik leuk
    donderdag 1 februari 2018 om 21:33
    We hebben een deal. Beiden tevreden, mooi toch?
    Vind ik leuk
    Jeroen Water +3001
    vrijdag 2 februari 2018 om 13:37
    Toppie
    Vind ik leuk
    Sil Meijer +13024
    donderdag 1 februari 2018 om 17:10
    Vind je het gek dat je een van je beste spelers niet laat gaan? Geen salaris meer geven deze speler. Mensen die werken kunnen toch ook niet als ze naar een ander bedrijf worden niet meer gaan werken voor dat andere bedrijf? Hetzelfde gold voor Van Dijk, Dembele enz...
    Vind ik leuk
    donderdag 1 februari 2018 om 17:20
    Jij moet nooit baas worden bij een club, pure kapitaalvernietiging
    Vind ik leuk
    BesteOoit +490
    donderdag 1 februari 2018 om 17:22
    Typisch een domme reactie van een Ajax fan. Hoe kan je iemand opeens geen salaris geven? Of ze hem naar het tweede of derde elftal sturen, het afgesproken salaris moeten ze toch ophoesten, pik. Dat staat namelijk in hetzelfde contract waar jij op doelt.
    Vind ik leuk
    Sil Meijer +13024
    donderdag 1 februari 2018 om 17:36
    Ik probeer hiermee te zeggen dat ze dat eigenlijk in moeten voeren als een trainer niet naar de training komt dat hij die week geen salaris krijgt.
    Vind ik leuk
    M.J. +196
    donderdag 1 februari 2018 om 17:11
    Ja dit zag iedereen wel aankomen. Gaat in de zomer voor 30 miljoen weg.
    Vind ik leuk
    badeend. +1408
    donderdag 1 februari 2018 om 17:15
    vind je het gek dat je in de laatste uren niet weg mag als er geen vervanger meer gehaald kan worden? als city hem zo graag wilde hadden ze hem wel eerder gekocht.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171228
    donderdag 1 februari 2018 om 17:17
    Werkweigering , Leicester zou m op bier en brood moeten zetten zo lang hij niet speelt.
    Vind ik leuk
    donderdag 1 februari 2018 om 17:21
    Denkt niet dat hij drinkt, aangezien hij zwaar gelovig is
    Vind ik leuk
    stratumseind +171228
    donderdag 1 februari 2018 om 17:23
    dat ben ik ook maar dat wil niks zeggen over zijn dorst
    Vind ik leuk
    donderdag 1 februari 2018 om 17:24
    Hij zal vast bier lusten maar dan wel stiekem
    Vind ik leuk
    stratumseind +171228
    donderdag 1 februari 2018 om 17:25
    ik drink ook hoofdzakelijk niet meer in het openbaar
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    donderdag 1 februari 2018 om 17:21
    Meestal haat ik werkweigeraars in de voetbalwereld, maar ik geeff Mahrez gelijk. Leicester heeft hem genaaid
    Vind ik leuk
    Quareck +7143
    donderdag 1 februari 2018 om 17:22
    En als hij dan nog niet luistert, ook zijn brood afpakken
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    donderdag 1 februari 2018 om 17:23
    Hij kan zn eigen maaltijden wel betalen zonder de hulp van Leicester...
    Vind ik leuk
    stratumseind +171228
    donderdag 1 februari 2018 om 17:25
    kan zijn maar dan nog geen reden om weg te blijven , hij staat nog altijd onder contract en zal op het eind van de maand zijn loonstrookje wel weer gewoon willen ontvangen toch?
    Vind ik leuk
    Sil Meijer +13024
    donderdag 1 februari 2018 om 17:37
    Hzo heeft Leicester hem genaaid?
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    donderdag 1 februari 2018 om 17:38
    Beloven dat hij weg mag voor een transfer in 2017/2018 als hij in 2016 zou bijtekenen en dan boden van 70 miljoen niet acccepteren
    Vind ik leuk
    Unknown007 +1878
    donderdag 1 februari 2018 om 17:47
    Kijk, eindelijk iemand anders die het ook door heeft!
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30199
    donderdag 1 februari 2018 om 19:34
    Ik sta ook aan jouw kant.
    Vind ik leuk
    JustH +15476
    donderdag 1 februari 2018 om 17:24
    Jouw dieet dus :-)
    Vind ik leuk
    stratumseind +171228
    donderdag 1 februari 2018 om 17:26
    hahaha touche
    Vind ik leuk
    John M. +4775
    donderdag 1 februari 2018 om 17:36
    Een typische reactie van jou. Anderen zouden zeggen: op water en brood.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171228
    donderdag 1 februari 2018 om 17:38
    van water ga je roesten
    Vind ik leuk
    John M. +4775
    donderdag 1 februari 2018 om 17:41
    Als ik mocht kiezen zou ik geen water nemen.
    Vind ik leuk
    Vato75 +2239
    donderdag 1 februari 2018 om 17:37
    Is gewoon werkweigering
    Vind ik leuk
    poklane +4926
    donderdag 1 februari 2018 om 17:47
    Gewoon een maandsalaris inhouden. Oprotten met dit soort shit, je hebt weldenkend een contract ondertekend.
    Vind ik leuk
    meinema +1340
    donderdag 1 februari 2018 om 20:18
    In overleg..
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31823
    donderdag 1 februari 2018 om 17:50
    Als manchester city hem niet kan betalen dan kun je leicester net zo goed failliet verklaren, wat een debiele(n) club is dat zeg...
    Vind ik leuk
    mcmodd +23979
    donderdag 1 februari 2018 om 18:10
    Je weet natuurlijk niet alles, maar als we uit dit verhaal de goede conclusie kunnen trekken dat Leister Riyad Mahsrez geen enkele kans krijgt om een transfer te maken, alleen omdat Leicester hem door teveel te vragen aan zich bindt, dan is dat bijna een misdaad te noemen. Dit soort ‘slavernij’ is nu juist afgeschaft met het Bosmanarrest, om de transfermogelijkheden van spelers te verruimen, niet om de regels te misbruiken. Maar nogmaals, alleen als mijn aanname geldt en derhalve mijn conclusie ook.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 1 februari 2018 om 18:11]
    Vind ik leuk
    FSCeara +8730
    donderdag 1 februari 2018 om 18:20
    Stom van Leicester.krijg je hetzelfde geval als Dortmund.speler niet meer gemotiveers terwijl hij altijd alles heeft gegeven.daarbij hebben ze al paar keer beloofd mee te werken maar niet echt.
    Vind ik leuk
    Dezeun +5050
    donderdag 1 februari 2018 om 19:20
    En terecht werkweigering
    Vind ik leuk
    Foebele +54947
    donderdag 1 februari 2018 om 19:21
    Gewoon er met de pet naar gooien tot ze je laten gaan, voor nog niet de helft van wat ze nu hadden kunnen vangen!
    Vind ik leuk
    kevinleo +2586
    donderdag 1 februari 2018 om 19:28
    Als dit waar is, vind ik dit echt van de zotte. Tuurlijk moet Mahrez zich aan het contract houden en dan kan je niet zomaar wegblijven, mag ik ook niet bij mijn werkgever. Wat ik wel schandalig vind is dat Mahrez al na het kampioenschap weg mocht, toen niet van gekomen door de uitloop. Vorige winter en deze zomer ook het zelfde verhaaltje, nu bij een mooi bedrag en mooie transfer (dus win-win) word Leicester ineens inhallerig en willen ze meer, waardoor ze dus hun eigen speler uit het oog verliezen en hem een transfer ontnemen. Deze jongen is elke keer netjes gebleven na het afketsen van transfers en heeft alles gegeven ondanks de verbroken beloften. En dan nu zit hij een keer in zak en as en gaan ze hem ook nogeens een boete opleggen door hun eigen wanbeleid.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171228
    donderdag 1 februari 2018 om 19:37
    een weekgeld , hij zal er geen honger door lijden
    Vind ik leuk
    Lusitano +309
    donderdag 1 februari 2018 om 19:43
    Ah gossie depri Zou geld dan toch niet gelukkig maken?
    Vind ik leuk
    Rodajc +14683
    donderdag 1 februari 2018 om 19:44
    235k voor 2 gemiste trainingsdagen? Beetje veel.
    Vind ik leuk
    Setovitch +1432
    donderdag 1 februari 2018 om 19:46
    terecht
    Vind ik leuk
    Nick Kools +12403
    donderdag 1 februari 2018 om 19:50
    Ja vooral zo door gaan, gun die man ff de tijd om zijn teleurstelling te verwerken.
    Lijkt me ook logisch na 3 eerdere pogingen om te gaan.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8730
    donderdag 1 februari 2018 om 20:18
    Poeh poeh.dat is een weeksalaris. Daar zal hij echt wakker van liggen !
    Vind ik leuk
    VanGoal +707
    donderdag 1 februari 2018 om 20:21
    Terecht. Die kerel staat onder contract en dit is werkweigering. Goed recht om een hoog bedrag te vragen. Het is geen liefdadigheidsinstelling..
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3176
    donderdag 1 februari 2018 om 20:28
    Twee weken salaris
    Vind ik leuk
    WHAAAAAA +138
    donderdag 1 februari 2018 om 20:28
    Ze motivatie was al zeer laag en door deze boete gaat het naar een dramatisch bodem niveau waardoor die veel minder gaat presteren.
    Daardoor wordt die minder waard en mogen ze uiteindelijk hopen dat ze nog eens een bod krijgen van €77.000.000
    Verhaal wordt eigenlijk nog triester als je weet dat ze deze speler voor €400.000 hebben gekocht.. bizar mensen.
    Vind ik leuk
    donderdag 1 februari 2018 om 20:56
    laffe daad dit van Leicester. Je kunt verwachten als een speler met een transfer bezig is dat hij met zijn gedachten niet bij de wedstrijd tegen Everton zit. Dit is gewoon puur bangmakerij. Belachelijk dat je je spelers geen mooie transfer gunt ook al is naar een competitiegenoot.
    Vind ik leuk
    SvL +319
    donderdag 1 februari 2018 om 21:10
    Sow lekkere boete !!
    Vind ik leuk
    Gid010 +668
    donderdag 1 februari 2018 om 21:45
    Wat een club, die speler mag zijn onvrede uiten. Hij heeft geschiedenis geschreven voor die club.. Ik vond al raar hoe ze met Ranieri zijn omgegaan!
    Dan als Meester gaan spelen door zo n straf te geven, echt belachelijk
    Vind ik leuk
    Ray01 +74
    donderdag 1 februari 2018 om 22:49
    Ja sorry hoor. Maar dit is niet de manier hoe een club met een speler die zich al zo lang bewijst mee moet omgaan.. Op slotdag een onbetaalbare prijskaartje ophangen aan zijn hoofd terwijl je al 4 transferperioden aangeeft dat hij mag vertrekken.. Raar ! En niet vreemd dat die jongen zich even niet kan opladen nu en zich goed ziek voelt..
    (slimmer zou zijn dat hij zich ziek zou melden, maar dat is een andere discussie..)
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3315
    vrijdag 2 februari 2018 om 03:52
    Daar kun je een mooie auto voor kopen...
    Vind ik leuk
    dhrwobo +26833
    vrijdag 2 februari 2018 om 11:59
    Goh... je mag niet generaliseren, maar wederom een voorbeeld van een goede islamitische voetballer die zich niet professioneel kan blijven gedragen als hij z'n zin niet krijgt.. bah
    Vind ik leuk
    Sil95 +10800
    vrijdag 2 februari 2018 om 12:06
    Normaal gesproken zou ik dit soort acties van spelers naar hun clubs toe als ordinaire werkweigering zien. In het geval van Mahrez ligt dat naar mijn mening anders. Als hem beloofd is dat men mee zou werken aan een transfer en dat vervolgens niet wordt nagekomen is het meer dan begrijpelijk dat hij stuk zit. Dit was het perfecte moment voor een overstap. Mahrez is de club bijna twee jaar lang trouw gebleven na het veroveren van het landskampioenschap , terwijl hij zelf ook wel wist dat dit niet meer zou gebeuren. Leicester had een prachtig bedrag plus een speler van Manchester City kunnen krijgen maar slaan dit alles af. Onbegrijpelijk!
    Vind ik leuk
    vrijdag 2 februari 2018 om 12:12
    Kut club dat Leicester City.....
    Vind ik leuk
    HveenLFC +4405
    vrijdag 2 februari 2018 om 12:28
    Ironisch niet? ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 2 februari 2018 om 12:32
    nee, maar ben het de laatste tijd niet eens met het transferbeleid.. Iborra?

    Daarnaast kan je op deze manier echt niet omgaan met Mahrez.. Dus nee, ben niet helemaal content met de huidige gang van zaken.
    Vind ik leuk
    HveenLFC +4405
    vrijdag 2 februari 2018 om 12:46
    Ik had het over ironisch vanwege je gebruikersnaam :P

    Ben het wel eens dat Leicester zich ondankbaar tegen over Mahrez opstellen. Al hoewel ik het gedrag van Mahrez zelf niet goed vind, kan ik het begrijpen.
    Vind ik leuk
    Zot Joke +526
    vrijdag 2 februari 2018 om 12:21
    Letterlijk en figuurlijk nul incasseringsvermogen
    Vind ik leuk
    vrijdag 2 februari 2018 om 13:05
    wat oneerlijk zeg voor Mahrez.... had hij dat ook bij het ondertekenen van een nieuw megacontract (ongeveer 1,5 jaar terug).
    Vind ik leuk
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:11
    Meneertje Mahrez is niet helemaal bij zijn volle verstand dunkt me, hij weet van zichzelf ook wel dat hij niveau man city niet aan kan, en hij zal ook wel qeten tot wanneer hij bij Leicester onder contract staat, tot die tijd heeft hij weinig te eisen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 2 februari 2018 om 23:29
    Snap zijn frustratie maar niet komen opdagen is best wel kinderachtig
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws