Update: 'Teleurgestelde Mahrez blijft opnieuw weg bij training Leicester'

Update: 'Teleurgestelde Mahrez blijft opnieuw weg bij training Leicester'

vrijdag 2 februari 2018 om 11:51

Riyad Mahrez heeft donderdag verstek laten gaan op de training van Leicester City. De Premier League-club liet de Algerijnse sterspeler niet naar Manchester City vertrekken op deadlineday.

Manchester City was bereid ver te gaan, maar Leicester plakte een prijskaartje van 108,5 miljoen euro op het hoofd van Mahrez. Een last minute-transfer kwam daardoor niet van de grond. Mahrez is zwaar teleurgesteld, zo blijkt uit een bericht van Sky Sports. Hij meldde zich donderdag niet op de Leicester-training.

"Riyad voelt zich heel depressief over de gang van zaken de laatste twee dagen", liet een vriend van Mahrez al weten. "Hij snapt niet waarom Leicester hem zo behandelt. Dit is de vierde transferperiode op rij dat Leicester heeft gezegd dat het wilde meewerken aan een transfer. Hij voelt dat dat hij alles heeft gedaan voor deze club."

City-manager Pep Guardiola gaf Mahrez na de 3-0 zege op West Bromwich Albion overigens nog een sprankje hoop op een zomertransfer. "Iedereen weet dat we hebben geprobeerd hem te halen, maar we konden hem niet betalen. We hebben het geprobeerd in de zomer, we hebben het geprobeerd in de winter. We blijven het proberen."

Update 01/02 19.16: Volgens The Daily Mail kan Mahrez een megaboete verwachten van zijn werkgever. De Algerijn geeft al twee dagen geen teken van leven en liet het duel met Everton van woensdagavond (2-1 verlies) aan zich voorbij gaan. Leicester gaat de maximale straf opleggen, zo is de verwachting: een boete van 235.000 euro. 

Update 02/02 11.50: Riyad Mahrez is hard bezig zichzelf onmogelijk te maken bij Leicester City. Sky Sports meldt vrijdag dat de Algerijnse sterspeler, die niet naar Manchester City mocht, voor de tweede opeenvolgende dag afwezig is bij de training. 

Plaats een reactie

Hyena +23123
donderdag 1 februari 2018 om 17:07
Ze sporen niet bij Leicester.
Vind ik leuk
donderdag 1 februari 2018 om 17:09
En niet bij city.
Vind ik leuk
donderdag 1 februari 2018 om 18:38
Waarom niet? Ze hebben op het moment misschien wel de beste selectie en mooiste spel.
Vind ik leuk
donderdag 1 februari 2018 om 18:50
Mag ook wel met zulke belachelijke uitgaven
Vind ik leuk
donderdag 1 februari 2018 om 19:39
Wat is belachelijk volgens jou, City betaald standaard salarissen dat spelers meer gaan verdienen als ze meer presteren is de normaalste zaak van de wereld. Dat City niet meegaat in 500.000 euro per week van Sanchez die United hem betaald is te prijzen sterker nog de Bruijne kreeg maar 320.000 per week.
Vind ik leuk
donderdag 1 februari 2018 om 19:42
'Maar' 320.000 per week, dat ze maar oppassen dat de spelers niet in hongerstaking gaan zeg....

City is zelf begonnen met deze belachelijke uitgaven, zij hebben heel die transfermarkt gek gemaakt. Dus dat zielige gedoe over salarissen hebben ze helemaal aan zichzelf te danken
Vind ik leuk
donderdag 1 februari 2018 om 19:43
Nee onjuist, Chelsea is begonnen toe die gekke rus een droom had.
Vind ik leuk
Sanders +2110
donderdag 1 februari 2018 om 19:55
"Dat City niet meegaat in 500.000 euro per week van Sanchez die United hem betaald is te prijzen sterker nog de Bruijne kreeg maar 320.000 per week. "

Probeer je nu te doen alsof city normaal met geld om gaat?
[Reactie gewijzigd op donderdag 1 februari 2018 om 19:55]
Vind ik leuk
donderdag 1 februari 2018 om 20:01
In de meeste gevallen wel, als je kijkt wat Barcelona en Real betalen en daarnaast de meeste Engelse clubs behoort City niet eens tot de middenmoot.
Vind ik leuk
Sanders +2110
donderdag 1 februari 2018 om 20:14
city heeft de afgelopen tien jaar meer dan een biljoen alleen al aan transfers uitgegeven. Dat vind meneer blijkbaar normaal. Ik heb ook meer respect voor clubs als barca of united die dit soort bedragen betalen met hard verdiend werk dan een club als city die even door een olie mafkees worden volgepropt met geld.
Vind ik leuk
donderdag 1 februari 2018 om 20:33
laporte 65
walker 57
mendy 57
stones 55
een verdediging van 234 miljoen dat is abnormaal en dan nog een 2e back van 55 miljoen ofzo...
Vind ik leuk
Twardt +246
donderdag 1 februari 2018 om 23:15
Je bent Sandler vergeten, das toch ook al weer 3mln.
Vind ik leuk
donderdag 1 februari 2018 om 21:16
Een biljoen is 1000 miljard. Dat men dat even weet. Dat heeft de hele voetbalwereld op deze planeet nog niet uitgegeven.
Vind ik leuk
Sanders +2110
donderdag 1 februari 2018 om 20:15
of psg, gatverdamme das pas een vies clubje
Vind ik leuk
donderdag 1 februari 2018 om 22:28
Niet eens tot de middenmoot? Hou toch op man, je kan ook te erg overdrijven. Barca heeft met Neymars geld 2 spelers exclusief bonussen gehaald. Prijzig zeker, maar meeste hadden ze kunnen betalen door het vertrek van een speler. Hoeveel heeft City alleen aan de verdediging al uitgegeven?
Vind ik leuk
Obl93 +893
donderdag 1 februari 2018 om 20:24
Ik mag toch aannemen dat je dit allemaal met een vleugje sarcasme opschrijft?
Vind ik leuk
donderdag 1 februari 2018 om 20:30
Sarcasme of niet, dit is wel de werkelijkheid vandaag de dag.
Vind ik leuk
ricsta +496
donderdag 1 februari 2018 om 20:56
Je eigen werkelijkheid denk ik? Omdat PSG nu meer uitgeeft is City maar een middenmoot qua uitgaven? Mede ziek makers van het voetbal.
[Reactie gewijzigd op donderdag 1 februari 2018 om 20:57]
Vind ik leuk
donderdag 1 februari 2018 om 20:11
Wat is belachelijk als je er resultaat mee boekt?

Er gaat nu eenmaal meer geld om in het voetbal dan vroeger, het zou raar zijn als de spelers daar niet van mee mogen profiteren.
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 12:11
Heel het voetbal is belachelijk.
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 13:07
Het is een branche geworden waar meer geld in omgaat dan vroeger. Verder is het nog steeds zo dat wie er meer scoort dan de ander wint.
Vind ik leuk
Guust +4541
donderdag 1 februari 2018 om 23:54
Dus omdat ze dat hebben en spelen moet een Leicester hun beste speler ook maar gewoon daarheen laten gaan, als het geld niet nodig is dan niet, beetje raar punt.
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 08:57
Ik zeg toch ook nergens dat Leicester de speler moet laten gaan?
Vind ik leuk
donderdag 1 februari 2018 om 18:36
Dit zal vooral door die Thaise eigenaar komen, sravinappisteekielos of hoe die ook heet.
Vind ik leuk
forza nec +1151
donderdag 1 februari 2018 om 19:35
Leuke foto ook past goed bij het bedrag wat hij moet dokken.
Vind ik leuk
donderdag 1 februari 2018 om 19:41
Hij heeft Leicester 400.000 euro gekost...waar praten we over
Vind ik leuk
donderdag 1 februari 2018 om 20:43
Geweldige zet van Leicester toch, een sein voor Mahrez om definitief weg te blijven waardoor Leicester nog meer schade leidt.
Vind ik leuk
donderdag 1 februari 2018 om 21:21
Geweldige zet van Leicester? Ze moeten die Mahrez een paar knallen voor zijn kop geven. Ondankbaar verwend kreng. Verdiend een vermogen. Het is niet zo dat hij honger lijdt hè.
Vind ik leuk
Artikia +1813
vrijdag 2 februari 2018 om 12:18
Het is ook niet zo dat Leicester er zo slecht van af zou komen met een transfer hè. Mahrez was één van de belangrijkste schakels in het onmogelijke kampioenschap, en heeft hen maar 4 ton gekost. Bovendien zeggen ze hem toe mee te willen werken aan een transfer. Maar dan wel voor minimaal 110 miljoen. Wie is hier nou ondankbaar?
Vind ik leuk
Noudyo. +13112
donderdag 1 februari 2018 om 17:09
Oh God, wat heeft Riyad toch een verschrikkelijk leven zeg. Hij zal het nu moeten doen met slechts een hongerloontje...

Verwende kinderen zijn die voetballers. Je hebt een contract getekend, daar hou je je nu eenmaal aan
Vind ik leuk
donderdag 1 februari 2018 om 17:17
Daar gaat het toch helemaal niet om!

Het is zo lekker populair om een beetje te roepen over hoe zwaar de voetballers het hebben of dat ze bij hun huidige team ook al voldoende verdienen.

LC heeft Mahrez belooft mee te zullen werken aan een vertrek nadat hij gebleven is in het jaar dat ze kampioen werden. Als Man City dan langskomt met 70+ mil, is het meer dan logisch dat je als Mahrez zijnde verwacht dat LC meewerkt aan een vertrek.

Om die reden snap ik heel goed dat hij er even ''ziek'' van is.
[Reactie gewijzigd op donderdag 1 februari 2018 om 17:17]
Vind ik leuk
Quareck +4033
donderdag 1 februari 2018 om 17:20
Ze werken ook mee, ze hangen er een prijskaartje aan, ze hadden ook kunnen zeggen dat hij niet weg mocht. Maar ze willen mee werken als er genoeg betaald wordt, en dit bedrag is tegenwoordig helemaal niet meer absurd!
Vind ik leuk
donderdag 1 februari 2018 om 17:25
En zo is het. Als Leicester City zijnde ‘mag’ je zelf bepalen wat je voor een speler wilt ontvangen. Dat Manchester City niet betaalt en net als Arsenal voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten, is tot daar aan toe. Mahrez moet niet janken en gewoon doen waar hij riant voor betaalt wordt. Jankbal! Zum kotsen.
Vind ik leuk
donderdag 1 februari 2018 om 17:30
70+ mil & een speler klinkt als helemaal geen verkeerde aanbieding voor iemand die voor 2,5 mil (?) gehaald is en vervolgens de club ook nog 1,5 trouw is gebleven ondanks hij wist dat er vrij weinig meer te behalen was met LC na het kampioenschap.

Om die reden zou het LC sieren als de hem deze kans hadden gegeven om voor een mooi bedrag naar Man C te gaan.
Vind ik leuk
#Keizerout +12079
donderdag 1 februari 2018 om 19:31
Het zou ze in ieder geval een klein beetje sieren als ze enig begrip zouden tonen en niet als een krijsend en stampend klein kind te reageren en een belachelijk hoge boete te geven.
Vind ik leuk
donderdag 1 februari 2018 om 21:25
Zo graag wil City hem dus niet. Tegenwoordig kosten dit soort spelers met een AH bonuskaart 100 miljoen.
Vind ik leuk
Jozef +26208
donderdag 1 februari 2018 om 21:38
Die boete is voor jou en mij belachelijk.

Je weet toch dat dat voor dergelijke voetballers niet veel is?
Vind ik leuk
#Keizerout +12079
donderdag 1 februari 2018 om 21:51
Ik blijf het onevenredig vinden voor het aantal dagen dat hij heeft gemist en de reden. Aan de andere kant zie ik net dat hij ook een wedstrijd heeft gemist. En dat had ik dan weer gemist. Dan is de maximale boete terecht. Al heb je dan wel een probleem als iemand 2 wedstrijden mist. Welke boete geef je dan?
Vind ik leuk
Jozef +26208
donderdag 1 februari 2018 om 21:54
Geen idee. Mahrez heeft de macht en probeert een onwerkbare werksfeer te creëren. Daardoor zal hij niet veel meer spelen en komende zomer toch zijn zin krijgen, omdat hij voor een fors lager bedrag verkocht zal worden.

Die boete is eigenlijk nog veel en veel te laag. Het moet je in je privé raken. Dat is het hele probleem denk ik.
Vind ik leuk
#Keizerout +12079
donderdag 1 februari 2018 om 22:03
Dat weet ik niet. Misschien zit hij er ook wel even doorheen omdat voor zijn gevoel hem een droomkans is ontnomen.
Op dit moment is bij City spelen onder Guardiola één van de hoogst haalbare dingen voor een voetballer. Als je dan een tijdje geleden met je club hebt afgesproken dat je op den duur mag vertrekken bij een mooie kans en een goed bod is het denk ik niet vreemd om gewoon echt even heel erg teleurgesteld te zijn.

Als het zo is dat hij het doet om moeilijk te doen, wat ik niet denk, omdat hij nog een half jaar te gaan heeft tot hij kan vertrekken, dan heb je gelijk en mag het een hele hoge boete zijn.

Maar ik denk vooral dat Leicester even met hem moet gaan praten in plaats van boetes uitdelen. Boos worden kan altijd nog.
Vind ik leuk
Jozef +26208
donderdag 1 februari 2018 om 22:11
Hij heeft toch nog een contract tot 2020? Dat tekende hij anderhalf jaar terug na het onverwachte kampioenschap. Hij benutte dat feit maximaal met een droomcontract dat hem 100.000 pond per week opbracht.

Als het mijn zoon was kreeg hij een forse preek van me. Hij gedraagt zich als een verwend kind. Als je zo'n mooi contract hebt, dan is dat een uiting van waardering van een club die daarmee tevens aangeeft je dolgraag te willen houden.

Dan is het dus volstrekt logisch dat hij alleen voor de hoofdprijs mag vertrekken.
Dat vind ik he...
Vind ik leuk
#Keizerout +12079
donderdag 1 februari 2018 om 23:31
Dat alles neemt niet weg dat je heel erg teleurgesteld kunt zijn.
Helemaal als het klopt dat hij met Leicester had afgesproken dat er te praten viel bij een mooie kans.

Ik zou dat geen verwend kind noemen.
Daarnaast, als jouw kind verwend is moet je meestal zelf in de spiegel kijken, want kinderen verwennen zichzelf niet.
Die club heeft zelf ook voordeel aan dat contract. En daarnaast mag je best teleurgesteld zijn als je je droom in rook op ziet gaan.

Ik vind 70 miljoen voor Mahrez een mooie prijs.
Vind ik leuk
Jozef +26208
vrijdag 2 februari 2018 om 08:01
Tja, zaken zijn zaken hoor. Als je veel geeft zoals Leicester dan mag je verwachten dat ze je niet zomaar laten weglopen. Ze willen hem de kans geven, maar gezien zijn kwalitateiten, duur en hoogte van zijn contract is dat logischerwijs voor de hoofdprijs.

Heb sowieso moeite met het feit dat contracten weinig voorstellen trouwens.

Vind ik leuk
JustH +3552
donderdag 1 februari 2018 om 17:23
Ohhhhh is hij ziek
Vind ik leuk
donderdag 1 februari 2018 om 17:37
Hij zal op dezelfde manier ''ziek'' zijn als dan LC ''heeft meegewerkt'' aan een vertrek.

Dank je verder voor de mooie inhoudelijke bijdrage! Mensen zoals jij helpen deze site echt een nieuw niveau te halen.

Vind ik leuk
JustH +3552
donderdag 1 februari 2018 om 18:17
Blij dat je er van kan genieten,
Het plaatsen was voor mij ook heel bijzonder.
Vind ik leuk
Noudyo. +13112
donderdag 1 februari 2018 om 17:24
Ik heb nooit van die belofte gehoord. Voor zoverre ik het weet heeft hij met z'n volle verstand een contract getekend in 2016, waarmee hij 100,000£ per week verdient, die tot 2020 doorloopt. Als je niet komt opdagen voor het werk, lijkt mij dat ze zijn salaris gewoon in moeten houden.
Vind ik leuk
donderdag 1 februari 2018 om 17:42
Dat is vaak voorbij gekomen, dus ben er even vanuit gegaan dat dit waar is.

Natuurlijk heeft hij met zijn volle verstand een contract getekend, maar wat is de andere optie?

Niet verlengen en gratis de deur uitlopen = ook klagen omdat hij dan een geldwolf is of zijn vorige team geen transfersom gunt

wel verlengen en weg willen = klagen en horen dat je eigenlijk op de tribune zou moeten zitten zonder salaris.

Het zal nooit goed zijn, maar als LC heeft belooft mee te werken aan een transfer vind ik 70 mi; + een speler toch een erg nette aanbieding.

Vind ik leuk
Noudyo. +13112
donderdag 1 februari 2018 om 19:33
Als die belofte is gemaakt door Leicester, dan is het een begrijpelijke actie van Mahrez. Maar nu Leicester hem die boete laat betalen, lijkt het me onwaarschijnlijk
Vind ik leuk
Jozef +26208
donderdag 1 februari 2018 om 21:57
Helemaal eens Noudyo. Normaal gesproken zou je weigeren om zo'n jongen nog op te stellen tot 2020, maar de makke is dat je als club dan onvoorstelbaar veel geld misloopt.

Die situatie misbruikt de misselijk makende Mahrez.
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 12:14
Hij heeft zelf het contract getekend
Vind ik leuk
donderdag 1 februari 2018 om 19:12
Dit idd. Godnondejuh zeg.
Vind ik leuk
donderdag 1 februari 2018 om 21:31
Wil je nondejuh er buiten laten alsjeblieft.
Vind ik leuk
donderdag 1 februari 2018 om 21:33
We hebben een deal. Beiden tevreden, mooi toch?
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 13:37
Toppie
Vind ik leuk
Sil Meijer +13333
donderdag 1 februari 2018 om 17:10
Vind je het gek dat je een van je beste spelers niet laat gaan? Geen salaris meer geven deze speler. Mensen die werken kunnen toch ook niet als ze naar een ander bedrijf worden niet meer gaan werken voor dat andere bedrijf? Hetzelfde gold voor Van Dijk, Dembele enz...
Vind ik leuk
donderdag 1 februari 2018 om 17:20
Jij moet nooit baas worden bij een club, pure kapitaalvernietiging
Vind ik leuk
donderdag 1 februari 2018 om 17:22
Typisch een domme reactie van een Ajax fan. Hoe kan je iemand opeens geen salaris geven? Of ze hem naar het tweede of derde elftal sturen, het afgesproken salaris moeten ze toch ophoesten, pik. Dat staat namelijk in hetzelfde contract waar jij op doelt.
Vind ik leuk
donderdag 1 februari 2018 om 17:27
Een speler moet zijn waffel houden en het contract, die diegene met zijn’volle verstand’ tekent, uitdienen! En niet tussentijds oprotten. Maar dit soort jankballen kunnen van mijn part gelijk opsodemieteren. Schop onder de ballen en weg ermee.
Vind ik leuk
donderdag 1 februari 2018 om 17:45
En als hij dan ''gratis'' de deur uitloop naar een andere ploeg is het zeker een achterbakse geldwolf!

Er zijn zelfs spelers die speciaal verlengt hebben zodat de club er nog iets aan over houdt.. maar dit vind jij zeker ook helemaal niets?
Vind ik leuk
donderdag 1 februari 2018 om 17:50
Zie je mij dat ergens typen? Als diegene netjes zijn contract uitdient heeft diegene gedaan waar hij voor getekend heeft. Prima dus. En als diegene bijtekent zodat de club nog wat diegene kan verdienen is dat meedenken en toch een klein beetje clubliefde. Helemaal prima dus. Neen, Unknown007. Geen vooroordelen graag. Een fijne avond nog.
Vind ik leuk
Rodajc +4692
donderdag 1 februari 2018 om 18:14
Ben het met je eens!
Vind ik leuk
donderdag 1 februari 2018 om 20:25
Dank u en succes vanavond!
[Reactie gewijzigd op donderdag 1 februari 2018 om 20:25]
Vind ik leuk
meinema +293
donderdag 1 februari 2018 om 20:14
Als jij een 3jarig contract tekent bij je baantje.. als je die hebt.. kun je ook gewoon ontslag nemen. Ga niet appels en peren vergelijken en denk normaal na
Vind ik leuk
donderdag 1 februari 2018 om 20:27
Kan ja. Maar waarom tekent men met ‘vol’ verstand dan? Allemaal van die sjappies als je het mij zegt. Maar goed meneer/mevrouw meinema zonder hoofdletter, ik heb een contract voor onbepaalde tijd. Dat is dus iets wat ik zelf in mag vullen en niet opgelegd wordt. Dat betekent ook waardering en kennis/kunde. Iets wat voetballers dus ontberen met hun maximaal 5-jarig contract. ;-) een fijne avond gewenst.
Vind ik leuk
Sil Meijer +13333
donderdag 1 februari 2018 om 17:36
Ik probeer hiermee te zeggen dat ze dat eigenlijk in moeten voeren als een trainer niet naar de training komt dat hij die week geen salaris krijgt.
Vind ik leuk
M.J. +69
donderdag 1 februari 2018 om 17:11
Ja dit zag iedereen wel aankomen. Gaat in de zomer voor 30 miljoen weg.
Vind ik leuk
badeend. +1215
donderdag 1 februari 2018 om 17:15
vind je het gek dat je in de laatste uren niet weg mag als er geen vervanger meer gehaald kan worden? als city hem zo graag wilde hadden ze hem wel eerder gekocht.
Vind ik leuk
stratumseind +102535
donderdag 1 februari 2018 om 17:17
Werkweigering , Leicester zou m op bier en brood moeten zetten zo lang hij niet speelt.
Vind ik leuk
donderdag 1 februari 2018 om 17:21
Denkt niet dat hij drinkt, aangezien hij zwaar gelovig is
Vind ik leuk
stratumseind +102535
donderdag 1 februari 2018 om 17:23
dat ben ik ook maar dat wil niks zeggen over zijn dorst
Vind ik leuk
donderdag 1 februari 2018 om 17:24
Hij zal vast bier lusten maar dan wel stiekem
Vind ik leuk
stratumseind +102535
donderdag 1 februari 2018 om 17:25
ik drink ook hoofdzakelijk niet meer in het openbaar
Vind ik leuk
donderdag 1 februari 2018 om 17:28
Daarom zit je thuis geïsoleerd....
Vind ik leuk
stratumseind +102535
donderdag 1 februari 2018 om 17:29
gelukkig wel
Vind ik leuk
donderdag 1 februari 2018 om 17:35
Dubbelzinnige uitspraak meneer kluizenarumseind ;-)
Vind ik leuk
stratumseind +102535
donderdag 1 februari 2018 om 17:39
ik kan niet uitleggen hoe lekker dat is, woorden schieten tekort
Vind ik leuk
donderdag 1 februari 2018 om 17:21
Meestal haat ik werkweigeraars in de voetbalwereld, maar ik geeff Mahrez gelijk. Leicester heeft hem genaaid
Vind ik leuk
Quareck +4033
donderdag 1 februari 2018 om 17:22
En als hij dan nog niet luistert, ook zijn brood afpakken
Vind ik leuk
donderdag 1 februari 2018 om 17:23
Hij kan zn eigen maaltijden wel betalen zonder de hulp van Leicester...
Vind ik leuk
stratumseind +102535
donderdag 1 februari 2018 om 17:25
kan zijn maar dan nog geen reden om weg te blijven , hij staat nog altijd onder contract en zal op het eind van de maand zijn loonstrookje wel weer gewoon willen ontvangen toch?
Vind ik leuk
Sil Meijer +13333
donderdag 1 februari 2018 om 17:37
Hzo heeft Leicester hem genaaid?
Vind ik leuk
donderdag 1 februari 2018 om 17:38
Beloven dat hij weg mag voor een transfer in 2017/2018 als hij in 2016 zou bijtekenen en dan boden van 70 miljoen niet acccepteren
Vind ik leuk
donderdag 1 februari 2018 om 17:47
Kijk, eindelijk iemand anders die het ook door heeft!
Vind ik leuk
#Keizerout +12079
donderdag 1 februari 2018 om 19:34
Ik sta ook aan jouw kant.
Vind ik leuk
JustH +3552
donderdag 1 februari 2018 om 17:24
Jouw dieet dus :-)
Vind ik leuk
stratumseind +102535
donderdag 1 februari 2018 om 17:26
hahaha touche
Vind ik leuk
donderdag 1 februari 2018 om 17:28
Ik denk dat jij gelijk tekent bij Leicester dan. Je zou het brood vast vervangen door bitterballen of kroketten of iets dergelijks.
Vind ik leuk
stratumseind +102535
donderdag 1 februari 2018 om 17:29
geef me eens ongelijk.....
Althans als ik dat trainen mag overslaan want ik ben nogal chronisch lui
Vind ik leuk
donderdag 1 februari 2018 om 17:34
Je bent toch zo 2017 stratum. Of zit dat ‘chronisch’ lui zijn in een 5(00)jaren-plan? ;-)
Vind ik leuk
stratumseind +102535
donderdag 1 februari 2018 om 17:35
dat zit m in "de rest van mijn jaren hier op onze aardkloot plan"
Vind ik leuk
donderdag 1 februari 2018 om 17:37
Mooie ambitie! Ga ervoor.
Vind ik leuk
John M. +3543
donderdag 1 februari 2018 om 17:36
Een typische reactie van jou. Anderen zouden zeggen: op water en brood.
Vind ik leuk
stratumseind +102535
donderdag 1 februari 2018 om 17:38
van water ga je roesten
Vind ik leuk
John M. +3543
donderdag 1 februari 2018 om 17:41
Als ik mocht kiezen zou ik geen water nemen.
Vind ik leuk
Vato75 +1331
donderdag 1 februari 2018 om 17:37
Is gewoon werkweigering
Vind ik leuk
poklane +3784
donderdag 1 februari 2018 om 17:47
Gewoon een maandsalaris inhouden. Oprotten met dit soort shit, je hebt weldenkend een contract ondertekend.
Vind ik leuk
meinema +293
donderdag 1 februari 2018 om 20:18
In overleg..
Vind ik leuk
Teo Smith +16480
donderdag 1 februari 2018 om 17:50
Als manchester city hem niet kan betalen dan kun je leicester net zo goed failliet verklaren, wat een debiele(n) club is dat zeg...
Vind ik leuk
mcmodd +15207
donderdag 1 februari 2018 om 18:10
Je weet natuurlijk niet alles, maar als we uit dit verhaal de goede conclusie kunnen trekken dat Leister Riyad Mahsrez geen enkele kans krijgt om een transfer te maken, alleen omdat Leicester hem door teveel te vragen aan zich bindt, dan is dat bijna een misdaad te noemen. Dit soort ‘slavernij’ is nu juist afgeschaft met het Bosmanarrest, om de transfermogelijkheden van spelers te verruimen, niet om de regels te misbruiken. Maar nogmaals, alleen als mijn aanname geldt en derhalve mijn conclusie ook.
[Reactie gewijzigd op donderdag 1 februari 2018 om 18:11]
Vind ik leuk
FSCeara +4418
donderdag 1 februari 2018 om 18:20
Stom van Leicester.krijg je hetzelfde geval als Dortmund.speler niet meer gemotiveers terwijl hij altijd alles heeft gegeven.daarbij hebben ze al paar keer beloofd mee te werken maar niet echt.
Vind ik leuk
Dezeun +1019
donderdag 1 februari 2018 om 19:20
En terecht werkweigering
Vind ik leuk
Foebele +43442
donderdag 1 februari 2018 om 19:21
Gewoon er met de pet naar gooien tot ze je laten gaan, voor nog niet de helft van wat ze nu hadden kunnen vangen!
Vind ik leuk
kevinleo +2084
donderdag 1 februari 2018 om 19:28
Als dit waar is, vind ik dit echt van de zotte. Tuurlijk moet Mahrez zich aan het contract houden en dan kan je niet zomaar wegblijven, mag ik ook niet bij mijn werkgever. Wat ik wel schandalig vind is dat Mahrez al na het kampioenschap weg mocht, toen niet van gekomen door de uitloop. Vorige winter en deze zomer ook het zelfde verhaaltje, nu bij een mooi bedrag en mooie transfer (dus win-win) word Leicester ineens inhallerig en willen ze meer, waardoor ze dus hun eigen speler uit het oog verliezen en hem een transfer ontnemen. Deze jongen is elke keer netjes gebleven na het afketsen van transfers en heeft alles gegeven ondanks de verbroken beloften. En dan nu zit hij een keer in zak en as en gaan ze hem ook nogeens een boete opleggen door hun eigen wanbeleid.
Vind ik leuk
stratumseind +102535
donderdag 1 februari 2018 om 19:37
een weekgeld , hij zal er geen honger door lijden
Vind ik leuk
donderdag 1 februari 2018 om 19:43
Ah gossie depri Zou geld dan toch niet gelukkig maken?
Vind ik leuk
Rodajc +4692
donderdag 1 februari 2018 om 19:44
235k voor 2 gemiste trainingsdagen? Beetje veel.
Vind ik leuk
donderdag 1 februari 2018 om 20:29
Nee hoor. Dit is pure werkweigering. Ik vind het te soft. Zou hem gewoon naar het 6e elftal van Leicester City sturen.
Vind ik leuk
Setovitch +1085
donderdag 1 februari 2018 om 19:46
terecht
Vind ik leuk
Nick Kools +12368
donderdag 1 februari 2018 om 19:50
Ja vooral zo door gaan, gun die man ff de tijd om zijn teleurstelling te verwerken.
Lijkt me ook logisch na 3 eerdere pogingen om te gaan.
Vind ik leuk
FSCeara +4418
donderdag 1 februari 2018 om 20:18
Poeh poeh.dat is een weeksalaris. Daar zal hij echt wakker van liggen !
Vind ik leuk
donderdag 1 februari 2018 om 20:21
Terecht. Die kerel staat onder contract en dit is werkweigering. Goed recht om een hoog bedrag te vragen. Het is geen liefdadigheidsinstelling..
Vind ik leuk
donderdag 1 februari 2018 om 20:28
Mooi man. Pluk die Mahrez maar kaal. Zwakkeling!
Vind ik leuk
donderdag 1 februari 2018 om 20:28
Twee weken salaris
Vind ik leuk
donderdag 1 februari 2018 om 20:28
Ze motivatie was al zeer laag en door deze boete gaat het naar een dramatisch bodem niveau waardoor die veel minder gaat presteren.
Daardoor wordt die minder waard en mogen ze uiteindelijk hopen dat ze nog eens een bod krijgen van €77.000.000
Verhaal wordt eigenlijk nog triester als je weet dat ze deze speler voor €400.000 hebben gekocht.. bizar mensen.
Vind ik leuk
donderdag 1 februari 2018 om 20:56
laffe daad dit van Leicester. Je kunt verwachten als een speler met een transfer bezig is dat hij met zijn gedachten niet bij de wedstrijd tegen Everton zit. Dit is gewoon puur bangmakerij. Belachelijk dat je je spelers geen mooie transfer gunt ook al is naar een competitiegenoot.
Vind ik leuk
SvL +61
donderdag 1 februari 2018 om 21:10
Sow lekkere boete !!
Vind ik leuk
Gid010 +107
donderdag 1 februari 2018 om 21:45
Wat een club, die speler mag zijn onvrede uiten. Hij heeft geschiedenis geschreven voor die club.. Ik vond al raar hoe ze met Ranieri zijn omgegaan!
Dan als Meester gaan spelen door zo n straf te geven, echt belachelijk
Vind ik leuk
Ray01 +61
donderdag 1 februari 2018 om 22:49
Ja sorry hoor. Maar dit is niet de manier hoe een club met een speler die zich al zo lang bewijst mee moet omgaan.. Op slotdag een onbetaalbare prijskaartje ophangen aan zijn hoofd terwijl je al 4 transferperioden aangeeft dat hij mag vertrekken.. Raar ! En niet vreemd dat die jongen zich even niet kan opladen nu en zich goed ziek voelt..
(slimmer zou zijn dat hij zich ziek zou melden, maar dat is een andere discussie..)
Vind ik leuk
mba4u2c +1057
vrijdag 2 februari 2018 om 03:52
Daar kun je een mooie auto voor kopen...
Vind ik leuk
dhrwobo +12657
vrijdag 2 februari 2018 om 11:59
Goh... je mag niet generaliseren, maar wederom een voorbeeld van een goede islamitische voetballer die zich niet professioneel kan blijven gedragen als hij z'n zin niet krijgt.. bah
Vind ik leuk
Sil95 +6940
vrijdag 2 februari 2018 om 12:06
Normaal gesproken zou ik dit soort acties van spelers naar hun clubs toe als ordinaire werkweigering zien. In het geval van Mahrez ligt dat naar mijn mening anders. Als hem beloofd is dat men mee zou werken aan een transfer en dat vervolgens niet wordt nagekomen is het meer dan begrijpelijk dat hij stuk zit. Dit was het perfecte moment voor een overstap. Mahrez is de club bijna twee jaar lang trouw gebleven na het veroveren van het landskampioenschap , terwijl hij zelf ook wel wist dat dit niet meer zou gebeuren. Leicester had een prachtig bedrag plus een speler van Manchester City kunnen krijgen maar slaan dit alles af. Onbegrijpelijk!
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 12:12
Kut club dat Leicester City.....
Vind ik leuk
HveenLFC +3994
vrijdag 2 februari 2018 om 12:28
Ironisch niet? ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 12:32
nee, maar ben het de laatste tijd niet eens met het transferbeleid.. Iborra?

Daarnaast kan je op deze manier echt niet omgaan met Mahrez.. Dus nee, ben niet helemaal content met de huidige gang van zaken.
Vind ik leuk
HveenLFC +3994
vrijdag 2 februari 2018 om 12:46
Ik had het over ironisch vanwege je gebruikersnaam :P

Ben het wel eens dat Leicester zich ondankbaar tegen over Mahrez opstellen. Al hoewel ik het gedrag van Mahrez zelf niet goed vind, kan ik het begrijpen.
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 12:21
Letterlijk en figuurlijk nul incasseringsvermogen
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 13:05
wat oneerlijk zeg voor Mahrez.... had hij dat ook bij het ondertekenen van een nieuw megacontract (ongeveer 1,5 jaar terug).
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 16:11
Meneertje Mahrez is niet helemaal bij zijn volle verstand dunkt me, hij weet van zichzelf ook wel dat hij niveau man city niet aan kan, en hij zal ook wel qeten tot wanneer hij bij Leicester onder contract staat, tot die tijd heeft hij weinig te eisen.
Vind ik leuk
vrijdag 2 februari 2018 om 23:29
Snap zijn frustratie maar niet komen opdagen is best wel kinderachtig
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Update: 'Teleurgestelde Mahrez blijft opnieuw weg bij training Leicester'