Flinke smet op zege Feyenoord: 'Het ziet er waarschijnlijk niet goed uit'

    Flinke smet op zege Feyenoord: 'Het ziet er waarschijnlijk niet goed uit'

    vrijdag 9 februari 2018 om 06:50

    Feyenoord vreest voor een langdurige absentie van Sam Larsson. De Zweedse vleugelspeler viel donderdag al in de eerste helft van de wedstrijd tegen FC Groningen (3-0) geblesseerd uit.

    "Een hamstringblessure. Het ziet er waarschijnlijk niet goed uit", laat Van Bronckhorst weten aan het Algemeen Dagblad. Opvallend genoeg bracht de oefenmeester niet Jean-Paul Boëtius, maar Bilal Basacikoglu als vervanger van Larsson.

    Van Bronckhorst deelt een pluim uit aan Robin van Persie, die als invaller schitterend doel trof. "Dit doelpunt tekent de voetballer die Robin is, het was een prachtige treffer. We hebben allemaal gezien wat hij kan brengen. Hij traint goed, wordt sterker en fitter. Robin heeft nu een aantal invalbeurten gehad, dat bouwen we rustig op."

    Ook Jerry St. Juste krijgt complimenten. "Hij had na een aantal tikken last van zijn ribben, in de rust was er twijfel of hij door kon gaan. Maar hij speelde fantastisch in de tweede helft. Dat typeert zijn karakter", aldus Van Bronckhorst.

    Plaats een reactie

    vrijdag 9 februari 2018 om 06:55
    Wat een toptrainer is Gio toch. 2 gouden wissels. Wat een inzicht.

    Gaarne alleen reacties, die ik leuk vind. En vandaag ben ik erg kieskeurig.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Guusman +5944
    vrijdag 9 februari 2018 om 07:07
    Weet je daarvan ook het gemiddelde vanaf begin seizoen?
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 februari 2018 om 07:13
    Mijn geheugen reikt helaas niet verder dan gisteren.
    Vind ik leuk
    Guusman +5944
    vrijdag 9 februari 2018 om 07:19
    Ok Wim, ik vergeef het je.
    Zelf ook geen zin om te rekenen, maar het zal ergens tussen een teen en een been per wedstrijd liggen gok ik ;))
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21070
    vrijdag 9 februari 2018 om 07:20
    "Top"trainer haha.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 februari 2018 om 07:29
    Laat ik de 12e zijn in een half uur om je reactie te liken.
    Vind ik leuk
    mcmodd +19625
    vrijdag 9 februari 2018 om 07:40
    Die twee kan je rustig een hele wedstrijd laten spelen. Wie je er ook bij zet, desnoods niemand, ze zullen Feyenoord de beker bezorgen en nog op de tweede plaats in de competitie, met op de laatste dag nog kans op kampioenschap Hup.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7370
    vrijdag 9 februari 2018 om 08:08
    Hey wimpie hup uit bed jij en zorg er samen met je goede vriend cor even voor dat er nog meer toptalenten het eerste van Feyenoord gaan halen...
    Vind ik leuk
    peinke +1746
    vrijdag 9 februari 2018 om 09:02
    Wie twijfelt daaraan dan? Tobtrainer.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 februari 2018 om 10:38
    oke dan Wimpy, Larsson geen buitenspeler voor ons , dus vrees ongegrond , 1 wedstrijd gaat het 10 wedstrijden helemaal niks hij was bang om J P in te brengen , nou Bilal is ook niet geweldig 1 voorzet en hij wordt weer de hemel in geprezen ,verder zag ik ook die Diks kan niks weer warm lopen wat moeten wij nou met zulke spelers achterhoede stond goed maar toch ook weer een paar grote foute !! En ja als klap op de vuurpijl daar kwam hij dan onze grote Robin ,werd tijd duurde in mijn ogen nog veel te lang breng die jongen na de rust ,dus gouden wissels !!! Snap ik niet goed Wimpy , en ja dat moet me toch van het hart FC Grun was helemaal niks
    Vind ik leuk
    13 +10017
    vrijdag 9 februari 2018 om 11:58
    Had je graag extra likes gegeven, maar doe niet aan meerdere accounts. Dat we nog maar een hoop mooie RvP-momentjes mogen meemaken, mede mogelijk gemaakt door Gio.
    Vind ik leuk
    Alain2708 +9378
    vrijdag 9 februari 2018 om 06:58
    Mooie goal van v.Persie, leuk dat hij weer terug is.

    Off topic: Zou er misschien een dagje niet ''geziekt'' kunnen worden en normaal over voetbal gepraat kunnen worden?
    Zou een verademing zijn!
    Vind ik leuk
    derksen +8365
    vrijdag 9 februari 2018 om 07:12
    Jij vraagt wel veel lol
    Vind ik leuk
    Alain2708 +9378
    vrijdag 9 februari 2018 om 10:13
    Whahahaha, wie niet vraagt wie niet wint.. ;-)
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7370
    vrijdag 9 februari 2018 om 08:08
    at your service
    Vind ik leuk
    Alain2708 +9378
    vrijdag 9 februari 2018 om 10:13
    Toppie gozer! :-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 februari 2018 om 11:02
    pleurt op
    Vind ik leuk
    Alain2708 +9378
    vrijdag 9 februari 2018 om 11:14
    Serieus? Ben jij echt ook zo'n onvolwassen persoon?

    Grapjes kan altijd, maar zieken om het zieken is toch kleuter gedrag?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 februari 2018 om 12:39
    Welkom in de grote mannen wereld. stel je niet zo aan sentimentele wereldverbeteraar en geniet van je lunch, fijn weekend!
    Vind ik leuk
    Alain2708 +9378
    vrijdag 9 februari 2018 om 12:54
    Hoezo grote mannen wereld? Is elkaar afzeiken de grote mannen wereld?
    En ik ben totaal geen wereldverbeteraar, maar normaal over voetbal praten is toch niet zo gek?
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 februari 2018 om 12:56
    Het wereldje van het grote internet wel. Morgen Spurs - Arsenal, geniet ervan
    Vind ik leuk
    Alain2708 +9378
    vrijdag 9 februari 2018 om 13:01
    Onzin, maar dat weet je zelf ook wel. En morgen ga ik zeker kijken!
    Fijn weekend alvast, en veel kijkplezier..
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 februari 2018 om 15:02
    In elke gedeelte van NL, gaat men anders met elkaar om.
    Hij bedoelt t niet slecht hoor.
    Vind ik leuk
    Alain2708 +9378
    zaterdag 10 februari 2018 om 10:36
    Ooohhh, gelukkig! ;-)
    Vind ik leuk
    derksen +8365
    vrijdag 9 februari 2018 om 07:11
    We hebben altijd bilal en komtgeenlantaarnpaalboetiusvoorbij gio!
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21070
    vrijdag 9 februari 2018 om 07:19
    Betekent dat dat we bilal vaker gaan zien.
    . Aub niet...
    Vind ik leuk
    Tafkaz +4424
    vrijdag 9 februari 2018 om 07:25
    Als ie elke wedstrijd een assist geeft en wat mooie steekballen zoals gister, dan doet ie t iig beter dan Boetius.

    Op 3 keer stom balverlies na, was Bilal niet de verkeerd gister imo
    Vind ik leuk
    Julio-dvd +1659
    vrijdag 9 februari 2018 om 08:43
    Inderdaad gewoon prima wedstrijd van Bassie! Maar alle haters kunnen dat niet toegeven. Hoop dat ie nu een leuke serie kan neerzetten
    Vind ik leuk
    Guusman +5944
    vrijdag 9 februari 2018 om 07:24
    " Flinke smet op zege Feyenoord: 'Het ziet er waarschijnlijk niet goed uit. "

    Of het ziet er wél of het ziet er níet goed uit VP.
    Welke is het nou?
    Keuzes keuzes.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 februari 2018 om 07:25
    Geluk bij een ongeluk. Gelukkig hebben wij Van Persie nog. Volgend seizoen staan wij 12 en 19 punten voor op Ajax en PSV.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 februari 2018 om 07:28
    Dat hij niet voor Boetius koos is niet opvallend, die is hopeloos uit vorm maar goed, de wissels van Gio staan onder een vergrootglas dus nu is iedere wissel opmerkelijk.
    Bij Fox vonden ze de wissel ook vreemd maar die komen allemaal uit een ei.
    Bassi heeft goed gevoetbald, hoop dat hij het vertrouwen krijgt want ik zie hem liever dan Boetius.In ieder geval prima wissels van Gio.
    Vind ik leuk
    Kramertje +801
    vrijdag 9 februari 2018 om 09:09
    toch is het altijd vreemd wanneer Bilal het veld in komt dat hij vaak meer ruimte krijgt dan andere buitenspelers om een actie te maken.
    in meedere wedstrijden ging dat fout maar ik moet ook toegeven dat hij gisteren veel rustiger aan de bal was en beter speelde dan de vorige keren.
    (mischien omdat de aandacht momenteel meer op Van Persie is gericht)
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 februari 2018 om 09:12
    Genieten van een top voetballer als van Persie. Ben zelf voor Ajax en kan zo genieten van een rasvoetballer als Robin. Dit hebben we nodig in Nederland. Respect.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 februari 2018 om 10:38
    wat een schijtclub dat groningen kut boeren
    Vind ik leuk