Flinke smet op zege Feyenoord: 'Het ziet er waarschijnlijk niet goed uit'

    Flinke smet op zege Feyenoord: 'Het ziet er waarschijnlijk niet goed uit'

    vrijdag 9 februari 2018 om 06:50

    Feyenoord vreest voor een langdurige absentie van Sam Larsson. De Zweedse vleugelspeler viel donderdag al in de eerste helft van de wedstrijd tegen FC Groningen (3-0) geblesseerd uit.

    "Een hamstringblessure. Het ziet er waarschijnlijk niet goed uit", laat Van Bronckhorst weten aan het Algemeen Dagblad. Opvallend genoeg bracht de oefenmeester niet Jean-Paul Boëtius, maar Bilal Basacikoglu als vervanger van Larsson.

    Van Bronckhorst deelt een pluim uit aan Robin van Persie, die als invaller schitterend doel trof. "Dit doelpunt tekent de voetballer die Robin is, het was een prachtige treffer. We hebben allemaal gezien wat hij kan brengen. Hij traint goed, wordt sterker en fitter. Robin heeft nu een aantal invalbeurten gehad, dat bouwen we rustig op."

    Ook Jerry St. Juste krijgt complimenten. "Hij had na een aantal tikken last van zijn ribben, in de rust was er twijfel of hij door kon gaan. Maar hij speelde fantastisch in de tweede helft. Dat typeert zijn karakter", aldus Van Bronckhorst.

    Plaats een reactie

    AllAdIn +14929
    vrijdag 9 februari 2018 om 06:58
    Mooie goal van v.Persie, leuk dat hij weer terug is.

    Off topic: Zou er misschien een dagje niet ''geziekt'' kunnen worden en normaal over voetbal gepraat kunnen worden?
    Zou een verademing zijn!
    Vind ik leuk
    derksen +8740
    vrijdag 9 februari 2018 om 07:12
    Jij vraagt wel veel lol
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14929
    vrijdag 9 februari 2018 om 10:13
    Whahahaha, wie niet vraagt wie niet wint.. ;-)
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +8410
    vrijdag 9 februari 2018 om 08:08
    at your service
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14929
    vrijdag 9 februari 2018 om 10:13
    Toppie gozer! :-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 februari 2018 om 11:02
    pleurt op
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14929
    vrijdag 9 februari 2018 om 11:14
    Serieus? Ben jij echt ook zo'n onvolwassen persoon?

    Grapjes kan altijd, maar zieken om het zieken is toch kleuter gedrag?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 februari 2018 om 11:15]
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 februari 2018 om 12:39
    Welkom in de grote mannen wereld. stel je niet zo aan sentimentele wereldverbeteraar en geniet van je lunch, fijn weekend!
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14929
    vrijdag 9 februari 2018 om 12:54
    Hoezo grote mannen wereld? Is elkaar afzeiken de grote mannen wereld?
    En ik ben totaal geen wereldverbeteraar, maar normaal over voetbal praten is toch niet zo gek?
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 februari 2018 om 12:56
    Het wereldje van het grote internet wel. Morgen Spurs - Arsenal, geniet ervan
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14929
    vrijdag 9 februari 2018 om 13:01
    Onzin, maar dat weet je zelf ook wel. En morgen ga ik zeker kijken!
    Fijn weekend alvast, en veel kijkplezier..
    Vind ik leuk
    derksen +8740
    vrijdag 9 februari 2018 om 07:11
    We hebben altijd bilal en komtgeenlantaarnpaalboetiusvoorbij gio!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29582
    vrijdag 9 februari 2018 om 07:19
    Betekent dat dat we bilal vaker gaan zien.
    . Aub niet...
    Vind ik leuk
    Tafkaz +4609
    vrijdag 9 februari 2018 om 07:25
    Als ie elke wedstrijd een assist geeft en wat mooie steekballen zoals gister, dan doet ie t iig beter dan Boetius.

    Op 3 keer stom balverlies na, was Bilal niet de verkeerd gister imo
    Vind ik leuk
    Julio-dvd +1915
    vrijdag 9 februari 2018 om 08:43
    Inderdaad gewoon prima wedstrijd van Bassie! Maar alle haters kunnen dat niet toegeven. Hoop dat ie nu een leuke serie kan neerzetten
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 februari 2018 om 07:25
    Geluk bij een ongeluk. Gelukkig hebben wij Van Persie nog. Volgend seizoen staan wij 12 en 19 punten voor op Ajax en PSV.
    Vind ik leuk
    Kramertje +898
    vrijdag 9 februari 2018 om 09:09
    toch is het altijd vreemd wanneer Bilal het veld in komt dat hij vaak meer ruimte krijgt dan andere buitenspelers om een actie te maken.
    in meedere wedstrijden ging dat fout maar ik moet ook toegeven dat hij gisteren veel rustiger aan de bal was en beter speelde dan de vorige keren.
    (mischien omdat de aandacht momenteel meer op Van Persie is gericht)
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 februari 2018 om 09:12
    Genieten van een top voetballer als van Persie. Ben zelf voor Ajax en kan zo genieten van een rasvoetballer als Robin. Dit hebben we nodig in Nederland. Respect.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 februari 2018 om 09:12]
    Vind ik leuk