ADO Den Haag zorgt voor uniek contract: clubman vastgelegd voor onbepaalde tijd

ADO Den Haag zorgt voor uniek contract: clubman vastgelegd voor onbepaalde tijd

Gepubliceerd: vrijdag 9 februari 2018 om 12:55vr 09-02-2018 om 12:55

ADO Den Haag en Robert Zwinkels gaan langer met elkaar door. De clubman pur sang heeft een contract voor onbepaalde tijd getekend.

Zwinkels gaat nog minimaal twee jaar door als speler, zo maakte ADO-trainer Fons Groenendijk bekend tijdens de persconferentie voorafgaand aan de wedstrijd tegen Groningen van zondag. Zwinkels bevestigde onlangs al dat de intentie er was om te verlengen. "Alleen is het een wat moeilijker verhaal dan met een tijdelijk contract. Het is ook een unieke situatie", zei hij tegen het Algemeen Dagblad.

Zwinkels speelde gedurende zijn gehele loopbaan voor ADO en met de contractverlenging lijkt daar ook geen verandering meer in te komen. Hij begon vorig seizoen als tweede doelman achter Ernestas Setkus. Nadat Setkus in de uitwedstrijd bij Go Ahead Eagles een rode kaart kreeg, greep Zwinkels zijn kans en miste sindsdien geen duel meer.

Plaats een reactie

Bep Slatter +11804
vrijdag 9 februari 2018 om 12:57
Jaja ze zijn er nog, mooie deal.
Vind ik leuk
JCJWZ +14883
vrijdag 9 februari 2018 om 13:37
De Totti van Ado! Mooi hoor!
Vind ik leuk
RtdDub +13354
vrijdag 9 februari 2018 om 13:00
Beetje jammer dat je zenuwachtig moet gaan door een wet die totaal niet op voetbal van toepassing zou moeten zijn: Het beperkte aantal contracten wat je in serie mag tekenen voor 1 werkgever.
Vind ik leuk
Kopsterk +7079
vrijdag 9 februari 2018 om 13:04
Grote complimenten aan ADO, echt een menselijke club ben je dan, fijn dat Zwinkels ook zekerheid heeft nu!
Vind ik leuk
Doe dan! +6382
vrijdag 9 februari 2018 om 13:15
Redelijke Eredivisie, leuk voor hem dat hij zich vorig jaar in het elftal heeft geknokt.
Vind ik leuk
3Bier +14429
vrijdag 9 februari 2018 om 13:39
Leuk dit soort clubmensen. Al zal een gebrek aan interesse van andere clubs ook wel de oorzaak zijn dat hij zou lang in den haag is blijven hangen.
Keept op dit moment volgens mij het beste seizoen uit zijn carrière.
Vind ik leuk
Vak-DD +12418
vrijdag 9 februari 2018 om 13:39
Leuk voor Zwinkels, maar niet uniek. John van den Brom kon toen ook een levenslang contract tekenen bij Vitesse.
Vind ik leuk
Rodajc +18822
vrijdag 9 februari 2018 om 22:35
Zelfs Rutjes heeft dat bij ons.
Vind ik leuk
vrijdag 9 februari 2018 om 13:55
Terecht.
Rots in de branding.
Gefeliciteerd Robert.
Vind ik leuk
jeepee +755
vrijdag 9 februari 2018 om 14:24
Oprecht leuk. Gefeliciteerd!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws