'Chagrijn' bij Feyenoord: 'Niets van gemerkt, lig soms helemaal in een deuk hier'

    'Chagrijn' bij Feyenoord: 'Niets van gemerkt, lig soms helemaal in een deuk hier'

    zaterdag 10 februari 2018 om 13:31

    Robin van Persie bestrijdt de verhalen dat Feyenoord niet hard genoeg zou trainen. De spits vindt het heerlijk om in Rotterdam op het trainingsveld te staan.

    "Daar wordt juist goed gewerkt in mijn ogen. De vonken vliegen er vanaf en de oefenvormen zijn heerlijk. Ik heb in de afgelopen acht jaar acht keer een andere trainer gehad. In Turkije kreeg ik gelukkig met Dick Advocaat te maken. Dat vond ik geweldig. Heerlijk passen en trappen, positiespelletjes, lekkere Nederlandse trainingen. Ik vond dat erg prettig", zegt Van Persie in gesprek met De Telegraaf. "Bij Feyenoord voelt het weer vertrouwd zoals met Dick. Scherpe trainingen. Ik word wel eens helemaal blij van een fantastische pass in een training die voelt als een wedstrijd. Deze week nog trainden we op maandag negentig minuten volle bak."

    Van Persie weet ook niets van 'chagrijn' in de Feyenoord-selectie. "Heb ik niet gemerkt. Er is humor in de groep, ik lig soms helemaal in een deuk hier. En dat heb ik zelfs een beetje gemist in het buitenland. Engelse humor is leuk, maar om al die slappe dingen hier kan ik ook lachen. Humor is belangrijk in een groep. Het zit gewoon goed in de selectie. Als je maar weet wanneer je moet presteren", aldus de spits.

    Plaats een reactie

    Bulldog 1 +907
    zaterdag 10 februari 2018 om 13:39
    Engelse humor moet je snappen van persie. ik zelf vind Engels humor.
    Geweldig.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 10 februari 2018 om 13:40]
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15330
    zaterdag 10 februari 2018 om 13:40
    Welke Engelse humor bedoel je dan. Mr Bean?
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +907
    zaterdag 10 februari 2018 om 13:42
    Nee serie zo als vroeger allo allo. of zo is wel heel oud hé.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 10 februari 2018 om 13:44]
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18352
    zaterdag 10 februari 2018 om 13:44
    Allo allo, keeping up appearences, heerlijk man.
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +907
    zaterdag 10 februari 2018 om 13:45
    Hwahaha lekker dome humor.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15330
    zaterdag 10 februari 2018 om 13:47
    Wat valt daar aan te snappen dan? Gud meuning?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89123
    zaterdag 10 februari 2018 om 13:50
    Herr Otto Flick, geweldige personages man.
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +907
    zaterdag 10 februari 2018 om 13:55
    Dat is die ouwe kerel toch.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89123
    zaterdag 10 februari 2018 om 13:58
    Dat is de Gestapo-officier, met het brilletje en mank lopend :p
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +907
    zaterdag 10 februari 2018 om 14:00
    Ja die vind ik dan het leukst :-)
    Je kent ze wel allemaal bij naam groot fan of zo. Ik zelf keek het altijd bij me oma die had het altijd op staan toen was ik 13 nu ben ik al oud 27pffff.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89123
    zaterdag 10 februari 2018 om 14:02
    Ja ik keek het ook vroeger altijd, maar dan vooral met mijn opa. Maar dan begon ik te kijken in de jaren 80 :p

    Ik ken ze ook allemaal bij naam ja. Ben ook fan van British comedy.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 10 februari 2018 om 14:02]
    Vind ik leuk
    Cookee +10000
    zaterdag 10 februari 2018 om 14:12
    Fawlty Towers, Monty Python, Not the Nine o clock news...
    Maar voor mij dus allemaal oude series.
    Hedendaagse Little Brittain is zo voorspelbaar flauw. Dat is niveautje Holland.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89123
    zaterdag 10 februari 2018 om 14:13
    Die oude zijn toch het leukst.
    Vind ik leuk
    Cookee +10000
    zaterdag 10 februari 2018 om 14:48
    Man, in die tijd had ik nog wel eens tranen in de ogen van het lachen.
    Nu ook wel tranen in de ogen als ik TV kijk maar de oorzaak is een andere. :)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89123
    zaterdag 10 februari 2018 om 14:49
    Die oorzaak weet ik maar al te goed. Zo veel vermijden als kan bied verlichting.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15090
    zaterdag 10 februari 2018 om 17:03
    Wordt voorspelbaar omdat jij ouder wordt en de meeste grappen wel kent. Zoals ook dat alles sneller gaat in de wereld tegenwoordig, nee hoor. Je wordt zelf slomer...
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15330
    zaterdag 10 februari 2018 om 14:27
    It is I, Leclerc!
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18352
    zaterdag 10 februari 2018 om 13:58
    Benny Hill...:p
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +6049
    zaterdag 10 februari 2018 om 14:11
    The painting of the fallen Madonna with the big boobies :'). Heerlijk dat jeugdsentiment op zaterdagmiddag
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 februari 2018 om 15:37
    Listen carefully i only say this once
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +907
    zaterdag 10 februari 2018 om 13:54
    Niks daarom is het ook leuk ;-)
    Vind ik leuk
    Cookee +10000
    zaterdag 10 februari 2018 om 14:08
    Nou ook niet mijn smaak.
    Maar het idee bedenken van een komische serie over de oorlog is wel gedurfd.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15330
    zaterdag 10 februari 2018 om 14:10
    Dit bedoel je ironisch mag ik hopen?
    Vind ik leuk
    Cookee +10000
    zaterdag 10 februari 2018 om 14:38
    Nee, de oorlog was erg, maar 't leven ging door en men probeerde te overleven.
    Het programma draait op alle vooroordelen die ze ook over zichzelf heen gooien het is leuk.
    Ook de Engelse piloten worden als idioten neergezet. Ik zie ook iets met meer niveau. Maar wat vind jij dan leuk?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 10 februari 2018 om 14:39]
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15330
    zaterdag 10 februari 2018 om 14:42
    Het ging me om het gedurfde omdat er eerder comedy's waren die over de oorlog ging zoals Dad's army. Hier bekend als Daar komen de schutters.
    Vind ik leuk
    Cookee +10000
    zaterdag 10 februari 2018 om 14:45
    Ja, klopt. Dat was ook mooi en soms vertederend die ouwe baasjes die probeerden alles te regelen.

    De eerste serie die ik zag speelde in London, ging over bussen, ik leerde daar mijn Engels mee. Weet jij nog hoe dat heette? Meen dat die baas een Hitler snor had?
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15330
    zaterdag 10 februari 2018 om 14:52
    Ik weet welke je bedoelt maar heb even moeten googlen. Dat moet: On the buses zijn geweest.
    Vind ik leuk
    Cookee +10000
    zaterdag 10 februari 2018 om 15:39
    Oh, dank je. Zal eens kijken of het goed was.
    Ik was toen denk ik 9 of zo.
    Ik sprak Engels met een cockney accent zei de leraar... ha ha.
    Ja verdomd dat is het.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 10 februari 2018 om 15:40]
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15330
    zaterdag 10 februari 2018 om 15:44
    Ah, de tijd voor nasynchronisatie. Haha, altijd fijn om zoiets van je leraar te horen. Mede dankzij tv dat ik redelijk vloeiend Engels en Duits spreek.

    Edit: Ben jij al zo oud? ;-)
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 10 februari 2018 om 15:46]
    Vind ik leuk
    Cookee +10000
    zaterdag 10 februari 2018 om 16:01
    Ik voel me niet oud maar de spiegel vind van wel.:)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89123
    zaterdag 10 februari 2018 om 13:48
    Is ook leuk, maar Fawlty Towers is toch het einde.
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +907
    zaterdag 10 februari 2018 om 13:54
    Kan die afleveringen niet. allemaal bij naam maar idd.
    Ik ga dan kapot.
    mister bean vind ik dan weer te flauw sommige stukjes zijn stiekem wel geinig.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89123
    zaterdag 10 februari 2018 om 14:01
    Toets maar in en je ligt in een deuk. John Cleese is echt een van de betere British comedy acteurs.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15330
    zaterdag 10 februari 2018 om 13:59
    Dan liever Monty Python en Little Britain.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89123
    zaterdag 10 februari 2018 om 14:03
    Ja man, ook helemaal top.
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +907
    zaterdag 10 februari 2018 om 14:07
    Ja die is ook wel leuk.
    Vind ik leuk
    Cookee +10000
    zaterdag 10 februari 2018 om 14:40
    De aflevering met de Ierse bouwondernemer o' Reilly... waarbij een deur verdwenen was...
    Break here... lick of paint. Job done. Hilarisch.
    Vind ik leuk
    14forever +8512
    zaterdag 10 februari 2018 om 14:15
    Hahaha met politieagent die dat rare accentje deed
    Vind ik leuk
    Bizzy +20038
    zaterdag 10 februari 2018 om 14:05
    Benny Hil
    Vind ik leuk
    Bizzy +20038
    zaterdag 10 februari 2018 om 14:06
    Uitstappen uit de EU was toch wel de grootste grap.
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +907
    zaterdag 10 februari 2018 om 14:11
    Zouden wij ook moeten doen.
    Vind ik leuk
    nacier +242
    zaterdag 10 februari 2018 om 14:23
    Begrijp wel dat jij dat zegt, als ik zo je zinsopbouw bekijk, niet teveel nadenken; gewoon doen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 10 februari 2018 om 14:24]
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +907
    zaterdag 10 februari 2018 om 14:25
    Idd dat is mijn motto.
    Vind ik leuk
    14forever +8512
    zaterdag 10 februari 2018 om 14:14
    Monthy pyton, mr bean
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 februari 2018 om 14:14
    Haha :p
    Vind ik leuk
    fr1963 +2804
    zaterdag 10 februari 2018 om 14:39
    Engelse Bulldog zeker?
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +907
    zaterdag 10 februari 2018 om 15:33
    Old english en een amirkaan heb ik
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +907
    zaterdag 10 februari 2018 om 15:35
    Hwahaha ik snap het kwam pas laat binnen hwahwa.
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 februari 2018 om 14:40
    De opstelling die Gio maakt is natuurlijk al humor op zich :p
    Vind ik leuk
    Cookee +10000
    zaterdag 10 februari 2018 om 14:42
    Dat wel maar een broodje kroket is geen humor.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12273
    zaterdag 10 februari 2018 om 15:10
    Ik lach mij soms ook de krampen om feyenoord. Ook om andere clubs maar daar gaat dit topic niet over.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 10 februari 2018 om 16:27]
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15330
    zaterdag 10 februari 2018 om 13:39
    Mooie humor voor te lachen, altijd belangrijk!
    Vind ik leuk
    orion73 +1357
    zaterdag 10 februari 2018 om 13:43
    De laatste zin is precies waar het bij Feyenoord aan ontbreekt.
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1506
    zaterdag 10 februari 2018 om 13:49
    Een like voor het troll gehalte met een kleine kern van waarheid
    Vind ik leuk
    orion73 +1357
    zondag 11 februari 2018 om 09:28
    Troll gehalte is het geenszins hoor. Gewoon realiteit als je Feyenoord ziet spelen. Ze missen de absolute wil om te winnen. Ze hebben echt iemand nodig die ze meetrekt zoals Kuyt en nu misschien RvP.
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1456
    zaterdag 10 februari 2018 om 13:54
    Niks van gemerkt . 5 punten verloren aan VVV . 3 punten thuis tegen NAC . 2 Punten thuis tegen PEC. 2 punten uit bij Roda.2 tegen Heerenveen thuis. Slap gelul van ene G van B. Aardige man geen trainer. Alle waar voor gestreden is in nog gaan 5 maanden helemaal weg . Dit jaar misschien de beker. Elk jaar kampionen kan niet maar dit is weer het oude liedje mijlen achterstand die niet in te lopen is met het huidige beleid en deze trainers staf.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 10 februari 2018 om 17:06]
    Vind ik leuk
    Rekka10 +38
    zaterdag 10 februari 2018 om 14:05
    Tegen VVV zelf 5 punten, maar ik vraag me ook erg af hoe Feyenoord ineens zo teruggevallen kan zijn. 19 punten achter op een koploper die haar wedstrijden wel wint, maar echt niet overtuigend is.
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1456
    zaterdag 10 februari 2018 om 17:07
    Idd 5 punten thx
    Vind ik leuk
    Foebele +54050
    zaterdag 10 februari 2018 om 14:17
    De vedette aan het werk. Als Toornstra zoiets zegt komt het toch allemaal net wat anders over, nu denkt iedereen, ja Robin heeft overal gespeeld, die weet wel of de training hard genoeg is of niet.

    Gewoon goed dat hij terug is!
    Vind ik leuk
    Dexterinho +1296
    zaterdag 10 februari 2018 om 14:20
    Lekker Gio
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 10 februari 2018 om 14:21]
    Vind ik leuk
    fer65 +232
    zaterdag 10 februari 2018 om 14:53
    Alsje maar weet wanneer je moet presteren ,dat jij nu net ff moet zeggen Robin pfffff geen goed moment.Jij vind het best relax de teaining om datje weet dat ze in het buitenland engeland veel harder trainen ,maar goed lul maar wat in de ronte zo jouw uit komt.
    Vind ik leuk
    WHAAAAAA +139
    zaterdag 10 februari 2018 om 16:17
    Ik vond hem altijd arrogant overkomen maar niets blijkt minder waar.
    Als ik naar ze commentaar luister sinds die bij Feyenoord is en zie hoeveel plezier en passie die heeft in en voor het spelletje dan wordt je er zelf positief van.

    Vond het ook altijd gelul als een trainer zei , bij een club of als bondscoach : Ja hij speelt niet veel maar is erg belangrijk voor de groep.

    Maar ik moet ze toch gelijk en er ziet zeker wat in.

    Heb ook nooit begrepen dat hij aanvoerder was van het Nederlands elftal maar ook dat snap ik nu achteraf.

    Het is echt een goede man.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Chagrijn' bij Feyenoord: 'Niets van gemerkt, lig soms helemaal in een deuk hier'