Perez haalt uit: Kijk mij eens goed bezig zijn, kijk mij eens hard werken

Perez haalt uit: "Kijk mij eens goed bezig zijn, kijk mij eens hard werken"

Gepubliceerd: zondag 11 februari 2018 om 21:30zo 11-02-2018 om 21:30

Kenneth Perez heeft geen goed woord over voor Bilal Basacikoglu, die tegen Vitesse met rood van het veld gestuurd werd. Perez haalt hard uit naar de Feyenoorder.

Basacikoglu kwam met twee benen in op Thulani Serero en mocht met rood vertrekken. "Het was voor de bank. Zo van: kijk mij eens goed bezig zijn, kijk mij eens hard werken", zegt Perez bij FOX Sports. "Het is volkomen belachelijk. Hij zit natuurlijk niet lekker bij Feyenoord. Hij dacht dat hij dit seizoen niet aan spelen toe zou komen en dan doet hij nu zoiets. Dan maak je zo'n belachelijke overtreding."

Ronald de Boer is het met Perez eens. "Ongelooflijk. Ik vind sowieso al dat hij niet lekker in de wedstrijd zat. Twee dingen: waarom doe je dat op de middenlijn? En ten tweede: ik vind het knap dat hij met twee benen in de lucht een bal af wil pakken. Dan weet je toch dat dit rood is?"

Poll

Heeft Perez gelijk?

(784 stemmen)

Plaats een reactie

Midden-Noord +94678
zondag 11 februari 2018 om 21:31
Het is toch ook gewoon een lul, echt geen schim meer van de speler die hij was in Friesland.
Vind ik leuk
Morris +23642
zondag 11 februari 2018 om 21:32
Deze speler had al eerder verkocht moeten worden.
V geel had moeten door selecteren na het kampioenschap.
Vind ik leuk
murmur27 +1609
zondag 11 februari 2018 om 22:05
Klopt, was ik ook van mening dat Feyenoord mensen moest verkopen en door selecteren met het binnen gekomen geld. (na de kampioenschap)

Alleen waren de Feyenoorders hier grotendeels oneens mee.
Vind ik leuk
buddha +10488
zondag 11 februari 2018 om 23:24
er is geen club die hem wil hebben natuurlijk.
Vind ik leuk
Sonneillon +781
zondag 11 februari 2018 om 23:41
Galatasaray nog afgelopen winterstop
Vind ik leuk
kees ee +786
zondag 11 februari 2018 om 21:34
ken-net(h) heeft per definitie GEEN gelijk, wat mij betreft.
Vind ik leuk
Koeroe +12439
zondag 11 februari 2018 om 21:57
Wat Bilal betreft zeker wel
Vind ik leuk
yuuup +10445
maandag 12 februari 2018 om 05:34
Dat is niet zo snugger.
Vind ik leuk
zomer +1356
zondag 11 februari 2018 om 21:34
Echt een belachelijke overtreding
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 21:35
Hij hoort helemaal niet thuis bij Feyenoord, lekker laten gaan die gast! Dit is niet het niveau wat ze na moeten streven
Vind ik leuk
Klopper456 +2968
zondag 11 februari 2018 om 21:40
Hele lompe overtreding maar wel toneelspel van Serero. Hij wordt niet eens geraakt.
[Reactie gewijzigd op zondag 11 februari 2018 om 21:40]
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 21:42
Dat ben ik met je eens, maar alle voetballers kunnen acteren hé ;)
Vind ik leuk
Sazzz +11026
zondag 11 februari 2018 om 21:52
Dan moet je eens heel goed naar de benen van bilal kijken. Hij klemt het been van Serero af
Vind ik leuk
River ice +1753
zondag 11 februari 2018 om 22:50
Het is rood ja alleen al voor het inkomen. Daarna een dikke 10 voor ze duikeling. Hij raakt hem niet miss licht schrampen. En als bilal stil ligt springt serero op. Kan niet van de sliding komen. 4 wedstrijden voor bilal. 1 of 2 voor het maten naaien serero op basis vam de beelden. Dat zielige gedoe moet weg uit het voetbal.
Vind ik leuk
yuuup +10445
maandag 12 februari 2018 om 05:43
Ja daardoor was de doorbloeding naar zijn voet even iets minder, maar het had nog uren kunnen duren voordat hij daar iets van het gemerkt en dan was zijn voet misschien een beetje gaan slapen. Als was Serero gewoon blijven staan, had Bilal vol met z'n zaakje op zijn been geklapt. Dat had pas een actie geweest. En geen scheids die er iets van had kunnen zeggen.
Vind ik leuk
fey010 +145
zondag 11 februari 2018 om 21:41
Ik vond het geen rood. oké 2 benen maar het was op de bal. geel was goed genoeg. dan had Bruns er van mij ook met rood afgegaan. De rode kaart van Malacia vond ik dan wel terecht.
Vind ik leuk
Antikunstgras +13801
zondag 11 februari 2018 om 21:56
Bedankt voor je mening
Vind ik leuk
yuuup +10445
maandag 12 februari 2018 om 05:37
Geel was inderdaad goed. Maar het ligt er natuurlijk aan hoe de scheidsrechter het zag vanuit zijn hoek. Ik kan me voorstellen dat het vanaf een andere kant net lijk alsof hij hem wel vol raakt. Daarom is het ook zo stom om het twee benen vooruit te gaan. Het ziet er bij voorbaat al grof uit. Ook als er zoals nu niet heel veel gebeurt.
Vind ik leuk
Tjoep Cola +6792
zondag 11 februari 2018 om 21:51
De mening van Perez interesseert mij niet.
Vind ik leuk
Sazzz +11026
zondag 11 februari 2018 om 21:53
En toch lezen...
Vind ik leuk
Tjoep Cola +6792
zondag 11 februari 2018 om 22:04
Niet lezen, alleen reageren.
Vind ik leuk
stratumseind +191645
zondag 11 februari 2018 om 21:54
Kennieth vind tegenwoordig alles middelmaat.... nou ja bijna alles dan
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 22:01
Ik breek mijn tong altijd over zijn achternaam en hij breekt iemands benen. Zo gaat dat.
Die Perez is toch ook een engnek eerste klas, nare meneer.
Vind ik leuk
zondag 11 februari 2018 om 22:04
tja ik heb zo een pleuris hekel aan ajaksied Perez dat die wat mij betreft nooit gelijk kan hebben
Vind ik leuk
Guust +6090
zondag 11 februari 2018 om 22:14
Ze hadden beter Linssen kunnen halen die nu bij Vitesse speelt, was vorig seizoen al goed, zou niet misstaan met zijn karakter en ook nog vaak scoren, beter dan een Boëtius.
Vind ik leuk
Maan88 +6602
zondag 11 februari 2018 om 22:43
Belachelijk inkomen en terecht rood. Maar ik zeg heel eerlijk, Feyenoord is beter af zonder hem. Is gewoon een verliespost en moet je zsm verkopen. Feyenoord moet op die positie gewoon iemand van de jeugd erin knallen.
Vind ik leuk
Gid010 +710
zondag 11 februari 2018 om 23:26
Ik denk niet zozeer dat Bilal dat deed om zich te bewijzen. Ik neig meer te denken dat Feyenoord op dat moment in de fase van de wedstrijd zat, dat het aan het kantelen was. 1-1 viel vlak voor rust. Vitesse kwam veel feller de kleedkamer uit, dat frustreerde Bilal. Mentale weerbaarheid van een speler is minstens zo belangrijk als de kwaliteit van een speler. Elke speler kan een slechte keuze maken, dat deed Bilal. Dat was dom, daarnaast was Haps ook al uit het veld geschopt. Dan merkt je dat sommige spelers extra door getergd zijn. Vilena had ook een incidentje met die speler die Haps uit het veld had geschopt. Wanneer je zelfbeheersing verliest, kan je eraf gestuurd worden.
Vind ik leuk
Sonneillon +781
zondag 11 februari 2018 om 23:39
als iemand een sliding bij de middellijn maakt, verdient hij sowieso een rode kaart, ook al raak je niemand, op die plek een sliding slaat helemaal nergens op
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 07:26
Bilal spoort niet en kan gewoon niet voetballen. Dt is weer geb leken
Vind ik leuk
Hega +19
maandag 12 februari 2018 om 12:34
3,5 mio weg. Een van de vele miskopen !
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws