Perez haalt uit: Kijk mij eens goed bezig zijn, kijk mij eens hard werken

    Perez haalt uit: "Kijk mij eens goed bezig zijn, kijk mij eens hard werken"

    zondag 11 februari 2018 om 21:30

    Kenneth Perez heeft geen goed woord over voor Bilal Basacikoglu, die tegen Vitesse met rood van het veld gestuurd werd. Perez haalt hard uit naar de Feyenoorder.

    Basacikoglu kwam met twee benen in op Thulani Serero en mocht met rood vertrekken. "Het was voor de bank. Zo van: kijk mij eens goed bezig zijn, kijk mij eens hard werken", zegt Perez bij FOX Sports. "Het is volkomen belachelijk. Hij zit natuurlijk niet lekker bij Feyenoord. Hij dacht dat hij dit seizoen niet aan spelen toe zou komen en dan doet hij nu zoiets. Dan maak je zo'n belachelijke overtreding."

    Ronald de Boer is het met Perez eens. "Ongelooflijk. Ik vind sowieso al dat hij niet lekker in de wedstrijd zat. Twee dingen: waarom doe je dat op de middenlijn? En ten tweede: ik vind het knap dat hij met twee benen in de lucht een bal af wil pakken. Dan weet je toch dat dit rood is?"

    Poll

    Heeft Perez gelijk?

    (784 stemmen)

    Plaats een reactie

    Midden-Noord +84728
    zondag 11 februari 2018 om 21:31
    Het is toch ook gewoon een lul, echt geen schim meer van de speler die hij was in Friesland.
    Vind ik leuk
    Dicky +18731
    zondag 11 februari 2018 om 21:38
    Ja, maar bij Heerenveen was hij dan ook gewoon een grote jongen. Die jongen moet gewoon naar een club waar hij onomstreden is. De subtop is prima voor hem. Hij kan best voetballen vind ik. Die assist vandaag was best aardig. Die tackle is precies wat Perez zegt. Een tackle om zich te laten zien. Stom, maar het heeft een oorzaak.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 01:57
    Die jongen zit bij een club uit de subtop.
    Vind ik leuk
    Damaverick +161
    maandag 12 februari 2018 om 09:14
    Bij Heerenveen was hij net droog achter de oren (pas een half seizoen echt doorgebroken), toen hij zich te goed voelde voor sc Heerenveen en een transfer heeft geforceerd.
    Vind ik leuk
    Morris +21894
    zondag 11 februari 2018 om 21:32
    Deze speler had al eerder verkocht moeten worden.
    V geel had moeten door selecteren na het kampioenschap.
    Vind ik leuk
    murmur27 +1522
    zondag 11 februari 2018 om 22:05
    Klopt, was ik ook van mening dat Feyenoord mensen moest verkopen en door selecteren met het binnen gekomen geld. (na de kampioenschap)

    Alleen waren de Feyenoorders hier grotendeels oneens mee.
    Vind ik leuk
    buddha +8004
    zondag 11 februari 2018 om 23:24
    er is geen club die hem wil hebben natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Sonneillon +536
    zondag 11 februari 2018 om 23:41
    Galatasaray nog afgelopen winterstop
    Vind ik leuk
    kees ee +505
    zondag 11 februari 2018 om 21:34
    ken-net(h) heeft per definitie GEEN gelijk, wat mij betreft.
    Vind ik leuk
    Koeroe +11158
    zondag 11 februari 2018 om 21:57
    Wat Bilal betreft zeker wel
    Vind ik leuk
    yuuup +8947
    maandag 12 februari 2018 om 05:34
    Dat is niet zo snugger.
    Vind ik leuk
    zomer +914
    zondag 11 februari 2018 om 21:34
    Echt een belachelijke overtreding
    Vind ik leuk
    zondag 11 februari 2018 om 21:35
    Hij hoort helemaal niet thuis bij Feyenoord, lekker laten gaan die gast! Dit is niet het niveau wat ze na moeten streven
    Vind ik leuk
    Klopper456 +2519
    zondag 11 februari 2018 om 21:40
    Hele lompe overtreding maar wel toneelspel van Serero. Hij wordt niet eens geraakt.
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 februari 2018 om 21:40]
    Vind ik leuk
    zondag 11 februari 2018 om 21:42
    Dat ben ik met je eens, maar alle voetballers kunnen acteren hé ;)
    Vind ik leuk
    Sazzz +11204
    zondag 11 februari 2018 om 21:52
    Dan moet je eens heel goed naar de benen van bilal kijken. Hij klemt het been van Serero af
    Vind ik leuk
    River ice +1219
    zondag 11 februari 2018 om 22:50
    Het is rood ja alleen al voor het inkomen. Daarna een dikke 10 voor ze duikeling. Hij raakt hem niet miss licht schrampen. En als bilal stil ligt springt serero op. Kan niet van de sliding komen. 4 wedstrijden voor bilal. 1 of 2 voor het maten naaien serero op basis vam de beelden. Dat zielige gedoe moet weg uit het voetbal.
    Vind ik leuk
    yuuup +8947
    maandag 12 februari 2018 om 05:43
    Ja daardoor was de doorbloeding naar zijn voet even iets minder, maar het had nog uren kunnen duren voordat hij daar iets van het gemerkt en dan was zijn voet misschien een beetje gaan slapen. Als was Serero gewoon blijven staan, had Bilal vol met z'n zaakje op zijn been geklapt. Dat had pas een actie geweest. En geen scheids die er iets van had kunnen zeggen.
    Vind ik leuk
    fey010 +151
    zondag 11 februari 2018 om 21:41
    Ik vond het geen rood. oké 2 benen maar het was op de bal. geel was goed genoeg. dan had Bruns er van mij ook met rood afgegaan. De rode kaart van Malacia vond ik dan wel terecht.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11998
    zondag 11 februari 2018 om 21:56
    Bedankt voor je mening
    Vind ik leuk
    yuuup +8947
    maandag 12 februari 2018 om 05:37
    Geel was inderdaad goed. Maar het ligt er natuurlijk aan hoe de scheidsrechter het zag vanuit zijn hoek. Ik kan me voorstellen dat het vanaf een andere kant net lijk alsof hij hem wel vol raakt. Daarom is het ook zo stom om het twee benen vooruit te gaan. Het ziet er bij voorbaat al grof uit. Ook als er zoals nu niet heel veel gebeurt.
    Vind ik leuk
    zondag 11 februari 2018 om 21:50
    Intrigerend dat gesuggereerd wordt dat Bilal Basacikoglu met zijn dwaze actie een statement zou hebben willen afgeven; alsof er een weloverwogen en rationeel motief aan ten grondslag zou hebben gelegen.
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 februari 2018 om 21:50]
    Vind ik leuk
    zondag 11 februari 2018 om 22:24
    Als spelers geen vaste basisplaats hebben of niet lekker in hun vel zitten zie je ze vaak geforceerd voetballen wat kan leiden tot dit soort overtredingen.

    Geldingdrang alleen uit het zich vaak op verkeerde manieren, acties te ver doorvoeren of domme overtredingen.
    Vind ik leuk
    zondag 11 februari 2018 om 22:48
    Ongetwijfeld. Niettemin is de lezing van Perez wat mij betreft speculatief.
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +4586
    zondag 11 februari 2018 om 21:51
    De mening van Perez interesseert mij niet.
    Vind ik leuk
    Sazzz +11204
    zondag 11 februari 2018 om 21:53
    En toch lezen...
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +4586
    zondag 11 februari 2018 om 22:04
    Niet lezen, alleen reageren.
    Vind ik leuk
    JustH +13065
    zondag 11 februari 2018 om 22:38
    Dus eigenlijk weet je niet waar je op reageert ?
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +4586
    zondag 11 februari 2018 om 22:53
    Bij Perez ken ik de toon al.
    Vind ik leuk
    JustH +13065
    zondag 11 februari 2018 om 23:01
    Beetje dom dit
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +4586
    zondag 11 februari 2018 om 23:04
    Inderdaad, en die man is elke week aan het woord bij Fox.
    Vind ik leuk
    JustH +13065
    zondag 11 februari 2018 om 23:14
    vind Perez zeker niet dom over voetbal praten.
    Ik doelde op jou.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147313
    zondag 11 februari 2018 om 21:54
    Kennieth vind tegenwoordig alles middelmaat.... nou ja bijna alles dan
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1362
    zondag 11 februari 2018 om 21:59
    Bilal is een clown . Feyenoord is eigenlijk mede schuldig wel trainer stelt hem op ? Juist Gio de aardige man die er werkelijk geen klote van kan. Altijd excuus altijd dezelfde lul verhalen . Feyenoord Rotterdam schaam je kapot !
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1362
    zondag 11 februari 2018 om 22:00
    Bilal is een clown . Feyenoord is eigenlijk mede schuldig wel trainer stelt hem op ? Juist Gio de aardige man die er werkelijk geen klote van kan. Altijd excuus altijd dezelfde lul verhalen . Feyenoord Rotterdam schaam je kapot ! Het rugnummer wat hij draagt gaf hem de gedachte een goede speler te zijn.
    Vind ik leuk
    zondag 11 februari 2018 om 22:01
    Ik breek mijn tong altijd over zijn achternaam en hij breekt iemands benen. Zo gaat dat.
    Die Perez is toch ook een engnek eerste klas, nare meneer.
    Vind ik leuk
    zondag 11 februari 2018 om 22:04
    tja ik heb zo een pleuris hekel aan ajaksied Perez dat die wat mij betreft nooit gelijk kan hebben
    Vind ik leuk
    Guust +5298
    zondag 11 februari 2018 om 22:14
    Ze hadden beter Linssen kunnen halen die nu bij Vitesse speelt, was vorig seizoen al goed, zou niet misstaan met zijn karakter en ook nog vaak scoren, beter dan een Boëtius.
    Vind ik leuk
    Maan88 +2702
    zondag 11 februari 2018 om 22:43
    Belachelijk inkomen en terecht rood. Maar ik zeg heel eerlijk, Feyenoord is beter af zonder hem. Is gewoon een verliespost en moet je zsm verkopen. Feyenoord moet op die positie gewoon iemand van de jeugd erin knallen.
    Vind ik leuk
    Gid010 +671
    zondag 11 februari 2018 om 23:26
    Ik denk niet zozeer dat Bilal dat deed om zich te bewijzen. Ik neig meer te denken dat Feyenoord op dat moment in de fase van de wedstrijd zat, dat het aan het kantelen was. 1-1 viel vlak voor rust. Vitesse kwam veel feller de kleedkamer uit, dat frustreerde Bilal. Mentale weerbaarheid van een speler is minstens zo belangrijk als de kwaliteit van een speler. Elke speler kan een slechte keuze maken, dat deed Bilal. Dat was dom, daarnaast was Haps ook al uit het veld geschopt. Dan merkt je dat sommige spelers extra door getergd zijn. Vilena had ook een incidentje met die speler die Haps uit het veld had geschopt. Wanneer je zelfbeheersing verliest, kan je eraf gestuurd worden.
    Vind ik leuk
    Sonneillon +536
    zondag 11 februari 2018 om 23:39
    als iemand een sliding bij de middellijn maakt, verdient hij sowieso een rode kaart, ook al raak je niemand, op die plek een sliding slaat helemaal nergens op
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 07:26
    Bilal spoort niet en kan gewoon niet voetballen. Dt is weer geb leken
    Vind ik leuk
    Hega +4
    maandag 12 februari 2018 om 12:34
    3,5 mio weg. Een van de vele miskopen !
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Perez haalt uit: "Kijk mij eens goed bezig zijn, kijk mij eens hard werken"