Ajax deelt sneertje uit aan PSV: Nou, wij proberen tenminste te voetballen

    Ajax deelt sneertje uit aan PSV: "Nou, wij proberen tenminste te voetballen"

    zondag 11 februari 2018 om 23:14

    Het spel van Ajax tegen FC Twente toonde veel gelijkenissen met dat van PSV, zegt Lasse Schöne. De Deense middenvelder kan het niet laten om een sneertje uit te delen richting de koploper.

    "Nou, wij proberen tenminste te voetballen. Daar zit wel een verschil in", zegt Schöne tegen Metro. "Ik check altijd wel wat ze hebben gedaan, maar we moeten vooral naar onszelf kijken. Bij ons gaan dingen fout omdat we risico nemen in onze opbouw. Dan loop je het gevaar dat het veldspel er niet altijd goed uitziet. We moeten beter, daarvan zijn we ons bewust. En daar werken we ook hard aan."

    Ajax won met 2-1 van Twente, maar Schöne wil niet te lang stilstaan bij de manier waarop. "Ik ben vooral blij dat we in een week tijd negen punten heeft gehaald. Dat is het enige wat telt: alles winnen en hopen dat PSV punten morst. Komende week kunnen we weer gericht trainen. Vergeet ook niet dat we de derde trainer in een half jaar tijd voor de groep hebben staan. Iedere coach heeft een ander idee op de manier waarop’ie wil opbouwen."

    Plaats een reactie

    Noudyo. +14486
    zondag 11 februari 2018 om 23:16
    Dat klopt. Simpel.

    Ik vraag mij af wat de vraag was van de journalist, want Lasse zegt natuurlijk niet uit het niets: ''Nou, wij proberen tenminste te voetballen. Daar zit wel een verschil in"
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 februari 2018 om 23:22]
    Vind ik leuk
    2cents +56354
    zondag 11 februari 2018 om 23:24
    Jullie speelden beiden slecht?
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8156
    zondag 11 februari 2018 om 23:25
    Juist ja......proberen, ha,ha. Wat een tobbers, daar zijn wij nog goed bij!!!
    Echt weer iets voor die Amsterdammertjes van die kut praat verkopen en zo proberen PSV uit de tent te lokken.
    Nou bij deze nogmaals: Helemaal niets, helemaal niets in Amsterdam.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 00:03
    Henk 1971: Je bent minimaal 46 jaar oud. Lees je reactie nog eens en ga jezelf daarna in slaap huilen.
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1470
    maandag 12 februari 2018 om 01:02
    Volgens mij heeft Schone jou uit de tent gelokt.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14353
    maandag 12 februari 2018 om 10:18
    Als Henk de kans kreeg was hij bij Schone zelfs de tent ingelokt. Ouwe viespeuk;)
    Vind ik leuk
    Fc hamkel +1294
    maandag 12 februari 2018 om 07:09
    Klopt Henk schone spant altijd de kroon met zijn grote mond jammer dat je dat soort gasten nooit buiten tegenkomt dan kun je ze een keer goed de waarheid in dr gezicht zeggen
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8708
    maandag 12 februari 2018 om 09:21
    Hopelijk ben je in spreken begrijpelijker als in je taalgebruik online?
    Vind ik leuk
    Fc hamkel +1294
    maandag 12 februari 2018 om 13:28
    Volgens mij is dit gewoon goed te begrijpen dat jij een debiel bent die het niet begrijpt kan ik helaas weinig aan doen. Achterstandswijk? Gast ik weet niet waar jij deze info vandaan haalt met je domme opmerkingen. Als je inhoudelijk op mijn comment reageert prima maar ga geen onzin verkondigen
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 13:28]
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8708
    maandag 12 februari 2018 om 09:20
    Henk met het IQ van een goudvis komt uit 1971, uit welke achterstandswijk zit jij drie hoog achter verstopt met een te goedkoop biertje in de hand?
    Vind ik leuk
    R2 +5111
    zondag 11 februari 2018 om 23:16
    Zelfs na zo'n slechte wedstrijd nog een sneer naar PSV. Man man man man. Als de grootte van de praatjes nou gelijk zou zijn aan de huidige stand.
    Vind ik leuk
    zondag 11 februari 2018 om 23:29
    Ironisch dat Schone dat zegt en dat Ajax zelf heel lelijk kut voetbal speelt dat niet om aan te gluren is.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8708
    maandag 12 februari 2018 om 09:23
    Je kijkt het niet eens en toch heb je altijd een oordeel, dacht dat mevrouw carnaval zou vieren? Toch ben je dag in dag uit hier en in de ochtenden al actief! Je bent gebaseerd op een leugen en probeert heel stoer over te komen..........
    Vind ik leuk
    Bongo +1365
    zondag 11 februari 2018 om 23:17
    Wat een held.
    Vind ik leuk
    buddha +8872
    zondag 11 februari 2018 om 23:19
    is dat degene die vorig jaar bleef roepen dat ajax wel ff kampioen zou worden ?
    Vind ik leuk
    Butsbal +15270
    zondag 11 februari 2018 om 23:23
    Ja al 5 wedstrijden houdt het geluk op
    Vind ik leuk
    Bertus +5680
    maandag 12 februari 2018 om 07:38
    Vind ik niet, de strafschop noem ik wel degelijk geluk. Krijgen ze hem niet dan verspelen ze gewoon terecht 2 punten.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15270
    maandag 12 februari 2018 om 07:39
    Zoals de strafschop van Ajax gisteren
    Vind ik leuk
    stratumseind +170938
    zondag 11 februari 2018 om 23:30
    ja en geloof het of niet het jaar daarvoor riep ie het ook al .....
    Vind ik leuk
    Eendracht +15992
    zondag 11 februari 2018 om 23:59
    Is wel een volhouder.. dat dan weer wel..
    Vind ik leuk
    stratumseind +170938
    zondag 11 februari 2018 om 23:20
    Struisvogels doen ook altijd hetzelfde kunstje als wat lasse al 3 jaar op rij doet
    Vind ik leuk
    zondag 11 februari 2018 om 23:28
    Haha echt leert het ook nooit.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8708
    maandag 12 februari 2018 om 09:26
    Ach hij krijgt vanzelf gelijk is het dit jaar niet dan is het volgend jaar! de toekomst ziet er prima uit en de titel komt vanzelf weer. Vorig jaar is het op een puntje na bijna gelukt en als ze zo dichtbij komen dit jaar wil ik die grootbekken zoals jouw nog wel horen
    Vind ik leuk
    stratumseind +170938
    maandag 12 februari 2018 om 10:23
    Het jaar ervoor kwamen ze ook al 1 puntje tekort dus echt dichterbij komen jullie niet
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8708
    maandag 12 februari 2018 om 12:46
    we wachten af.....goed dat jij het van te voren weet. Heb je dat vaker kunnen we rijk mee worden ouwe?
    Vind ik leuk
    stratumseind +170938
    maandag 12 februari 2018 om 12:57
    Ik zeg wel vaker dat er meer naar me geluisterd zou moeten worden maar ja
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89510
    zondag 11 februari 2018 om 23:21
    Dat doen alle clubs in de eredivisie, alleen blijft het bij proberen.
    Vind ik leuk
    mirkoff +2165
    zondag 11 februari 2018 om 23:22
    Zucht wat een sneue opmerking weer.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15270
    zondag 11 februari 2018 om 23:22
    Tegen PEC weer lekker op je bek.
    Seizoen klaar.
    Vind ik leuk
    zondag 11 februari 2018 om 23:22
    Dat is dan ook het verschil tussen arrogantie en realisme
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19555
    zondag 11 februari 2018 om 23:26
    Schöne is wel van de sneertjes...
    Vind ik leuk
    Spiegel +10051
    maandag 12 februari 2018 om 00:12
    Ik vind alleen dat Schöne de laatste Ajacied is die praatjes moet hebben.

    De koek is op bij hem. Altijd een sierlijke voetballer geweest met een geweldige trap, die trap is er nog steeds. Hij kan het alleen niet allemaal meer belopen.
    Denk dat Ajax moet doorselecteren en bij hem moet beginnen.
    Vind ik leuk
    Maan88 +3874
    zondag 11 februari 2018 om 23:27
    Twente thuis altijd Lasse’tig!
    Typisch een ajax opmerking dit om weer een sneer uit te delen aan PSV terwijl je zelf ontzettend belabberd voetbalt en goed weg komt dat die guzubuyuk nog dacht dat het 5 december was. Wat een kapsoneszak zeg. Kijken of ajax je na dit seizoen nog nodig heeft als ze weer geen titel behalen, dan wordt je bedankt en vergeten lasse. Maar dan heb jij het iig wel geprobeerd.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8708
    maandag 12 februari 2018 om 09:33
    Ach elke speler die tweede staat van welk team ook zou hetzelfde zeggen zelfs bij AZ zeiden ze het een paar weken terug ook nog. En kijk wat jullie sukkels zelf al het hele jaar roepen dat is niet triest?
    Vind ik leuk
    zondag 11 februari 2018 om 23:27
    Woorden doen me dit seizoen vrij weinig meer. Als de titel gewonnen wordt kan Nederland denken wat het wil maar dan heeft PSV het toch echt beter gedaan dan Ajax dit jaar.
    Vind ik leuk
    zondag 11 februari 2018 om 23:28
    Hebben we die Schone weer hou die grote bek dicht leren het nooit.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 00:38
    Schone mag zeggen dat ze het proberen,niks mis mee. Maar het heeft ze tot nu toe nog steeds 7 punten minder opgeleverd! dus wie is er dan beter aan het voetballen?!
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12852
    maandag 12 februari 2018 om 06:47
    Je moest toch naar het carnaval? Half 12 en je reageert op een ajax topic. Was het gezellig dat half uurtje dat je er was?
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 06:49]
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8708
    maandag 12 februari 2018 om 09:34
    Moet jij zeggen internetheld
    Vind ik leuk
    stratumseind +170938
    dinsdag 13 februari 2018 om 16:36
    Topic 10:37 ..... Het heet cris Jansen .....
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 16:44
    Gisteren avond rond 10 was Blufke 2 keer bezig en werd zijn account verwijderd daarna maakte hij weer eentje aan met zijn uitgemolken carnavals verhaal ... Die werd ook snel verwijderd.
    Vind ik leuk
    stratumseind +170938
    dinsdag 13 februari 2018 om 16:45
    Hij is helemaal van god los nu in dat topic
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 16:47
    Ja zag het nou net . Wat een idioot.
    Vind ik leuk
    zondag 11 februari 2018 om 23:28
    Maak deze man aanvoerder.
    Geweldige vent met een Ajax instelling.


    Tutututu Lasse Schone!
    Vind ik leuk
    Ricar +96
    zondag 11 februari 2018 om 23:28
    Blijven proberen lasse.......tja het is februari het ziet er naar uit dat het niets word dit jaar dus indekken 4.0 is begonnen
    Vind ik leuk
    zondag 11 februari 2018 om 23:29
    Een grote smoel vol met excuses, daar zijn ze goed in in amsterdam zelf geen haar beter , 7 punten achterstaan, maar oohh wat is psv slecht haha zo zie je maar weer dat sjaak zwart geen seniele ouwe gek is zo zijn ze allemaal in amsterdam
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +12045
    maandag 12 februari 2018 om 01:44
    Hoeveel staat Feyenoord achter dan op psv!! 22 punten ... wat doet die Gio het goed man....

    Wat voor een excuses heb jij dan??? We moeten nog 18 jaar wachten totdat we de volgende titel pakken??

    Helemaal niets in Amsterdam pffff
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 02:20
    Maar het gaat hier toch niet over feyenoord? Het gaat er hier om dat zoals altijd ze in amsterdam een grote smoel hebben maar presteren ho maar met zo'n bankrekening en dan nog niet kampioen kunnen worden . Ze schreeuwen allemaal dat psv zo slecht is maar zelf zijn jullie geen haar beter.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 02:22]
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +12045
    maandag 12 februari 2018 om 09:13
    Grote smoel en presteren... volgens mij presteren we elk jaar redelijk tot goed en geld krijg je door goede in en verkoop niet door transfers te weigeren.

    En ik weet niet of je het weet maar een team koop je niet bij elkaar. Zo werkt dat niet. En maar goed ook
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 09:15]
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 13:45
    Redelijk tot goed? Dus 3 jaar zonder prijzen is redelijk tot goed? Hahaha oke blijf zo doorgaan dan zou ik zeggen
    Vind ik leuk
    Max Delius +2747
    zondag 11 februari 2018 om 23:29
    Die Deense lul deelde vorig jaar 'sneertjes' uit aan Feyenoord, dit jaar aan PSV en aan het eind van beide seizoenen staat die Deense lul met lege handen en een broekzak vol met 'sneertjes'.
    Vind ik leuk
    zondag 11 februari 2018 om 23:30
    Alle psvers weer boos Haha.
    En hij blijft zn uitspraken gewoon doen.



    Oh en hij zegt wederom niks geks.
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 februari 2018 om 23:30]
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2409
    zondag 11 februari 2018 om 23:36
    De titel van dit hele artikel is op 1 zinnetje gericht.. Sneu! Ajax en PSV hebben allebei een andere manier van spelen net zoals Barca, Real en Athletico alle 3 totaal anders spelen.. Niets mis mee en lekker in hun waarde laten, zo ook bij Ajax en PSV.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 00:33
    Amen!!
    Vind ik leuk
    Verratti +2009
    zondag 11 februari 2018 om 23:38
    Tenminste. Wat is je beroep dan. Niet voetballen. Het peil daalt wel erg hard.
    Vind ik leuk
    Rikkie1993 +895
    maandag 12 februari 2018 om 00:07
    En wij winnen zonder hulp van de knvb
    Vind ik leuk
    edje2307 +370
    maandag 12 februari 2018 om 00:16
    Laat Psv in godsnaam kampioen worden en niet die snavels!!
    Vind ik leuk
    remakil +5914
    maandag 12 februari 2018 om 00:38
    Wat zijn die kleuters van Ajax nou de hele tijd aan het dissen op PSV? Is dat hun manier om punten in te lopen soms? Als ik PSV was, zou ik lekker elke week met kutvoetbal blijven winnen... haha
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 02:11
    Zielig figuur die Schöne! Elk jaar begint hij weer te zeiken dat ze in Amsterdam het beste voetbal spelen. En dat hij voelt dat de concurrent punten gaat verspelen op korte termijn. Wat vaak dan die domme Amsterdammers zelf doen.

    Dus vooral doorgaan met onzin spuien Lasse, dan zijn we nog sneller kampioen!
    Vind ik leuk
    yapi +2
    maandag 12 februari 2018 om 02:23
    Dat is nou net het verschil met kampioen worden en niet. Je probeert et, maar pakt net zo moeilijk de punten als PSV terwijl die 7 punten los staan?? Zeg eerlijk Ajax is nou ook niet echt kampioenswaardig ofwel?
    Vind ik leuk
    san the man +1084
    maandag 12 februari 2018 om 02:50
    Idd proberen ziet er ook niet uit! Maar dat is in Nederland al 10 jaar het geval. Alleen nu ziet ons voetbal! Er slechter uit als ooit!
    Vind ik leuk
    san the man +1084
    maandag 12 februari 2018 om 02:51
    En dan mag schone zeggen wat ie wil Ajax 2jaar terug was beter als nu
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 04:00
    Kortom je bent gewoon een naïeve domme Deen die mooi voetbal boven resultaat stelt... # achterhaald #denieuwerealiteit
    Vind ik leuk
    yuuup +9497
    maandag 12 februari 2018 om 05:19
    Gaan we weer met Schone. Nou bij deze de schoonheidsprijs. Nu blij?
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1039
    maandag 12 februari 2018 om 05:49
    Nou wij proberen tenminste een prijsje mee te pikken haha
    Vind ik leuk
    SjeH +306
    maandag 12 februari 2018 om 06:17
    En het janken gaat maar door in Amsterdam. Ze zijn meer met PSV bezig dan met hunzelf. Nu beginnen ze ook al hetzelfde te spelen. Zelfs de scheids vond ze gisteren zielig en gaf ze dus maar een penalty kado.
    Vind ik leuk
    Pds010 +1179
    maandag 12 februari 2018 om 06:56
    Was vorig seizoen bij ons ook.
    Vind ik leuk
    Martinus69 +4457
    maandag 12 februari 2018 om 06:36
    Gewoon zielig. Elke kans aangrijpen om af te geven of zielig te doen. Krijg steeds minder respect voor deze Ajax selectie.

    Vind ik leuk
    Pds010 +1179
    maandag 12 februari 2018 om 06:55
    Na vorig jaar het hele seizoen Feyenoord te hebben geirriteerd begint hij nu met PSV...
    Lasse ga is lekker voetballen en zorg dat je team geen punten laat liggen anders ben je voor het 4e jaar op rij geen kampioen.. ( wat ik natuurlijk ook hoop )
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 06:55]
    Vind ik leuk
    Rjc1980 +1167
    maandag 12 februari 2018 om 07:45
    Ajax wilt voetballen... en psv niet...man man man, wat een onzin. PSV staat bovenaan en dat telt. PSV heeft blijkbaar voor resultaat gekozen ipv spel. Nou prima, het rendeert voor hun dus wat is het probleem?
    Vind ik leuk
    DrDeef +2091
    maandag 12 februari 2018 om 07:55
    De stuitende zelfoverschatting en arrogantie van deze man altijd. Straks in juli roept ie nog dat ze PSV gaan inhalen terwijl de schaal dan al 3 maanden in Eindhoven ligt. Wat een lachwekkend figuur.
    Vind ik leuk
    berwi +450
    maandag 12 februari 2018 om 09:11
    ja met 12 man
    Vind ik leuk
    rovers +92
    maandag 12 februari 2018 om 09:37
    proberen ...lukt alleen niet.
    Vind ik leuk
    rovers +92
    maandag 12 februari 2018 om 09:37
    proberen ...lukt alleen niet.
    Vind ik leuk
    Nick Kools +12403
    maandag 12 februari 2018 om 10:20
    Die Schone moet eens zijn muil houden, dit doet hij nu al een paar seizoenen op rij.
    Wordt beetje irritant.
    Vind ik leuk
    Trotse Fan +796
    maandag 12 februari 2018 om 11:37
    Wat vervelend he! Beter dat ie naar zijn eigen clubje gaat kijken en toe gaat geven dat het er niet inzit dit jaar.
    Vind ik leuk
    Mass +5344
    maandag 12 februari 2018 om 13:47
    Flikker toch op calimero schone!!!
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 20:35
    dat is dan nog veel erger. Zij proberen het wel maar kunnen het dus echt niet.
    psv kan het wel maar wil en hoeft het niet als ze een maal voor staan.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 20:36
    dat is dan nog veel erger. Zij proberen het wel maar kunnen het dus echt niet.
    psv kan het wel maar wil en hoeft het niet als ze een maal voor staan.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 22:07
    Als we de kansen wat meer af zouden maken, dan heb ik een donkerbruin vermoeden dat Ajax aan kop zou staan.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws