Veldwijk in de problemen: Ik ga er niet vanuit dat Faber dit verzint

    Veldwijk in de problemen: "Ik ga er niet vanuit dat Faber dit verzint"

    maandag 12 februari 2018 om 09:20

    Lars Veldwijk moet maandag op gesprek komen bij trainer Ernest Faber en technisch manager Ron Jans. De spits van FC Groningen moet zich verantwoorden voor het weigeren van een invalbeurt, ook al ontkent hijzelf.

    "Hier zit je natuurlijk helemaal niet op te wachten", aldus Jans tegenover RTV Noord over de onrust in het Noordlease Stadion. "We gaan morgenochtend eerst alle partijen horen, maar ik ga er natuurlijk niet vanuit dat Faber dit verzint."

    De technisch manager van Groningen lijkt weinig hoop te hebben op beterschap. "Dat ligt in ieder geval helemaal aan beide heren. Als je de woorden van Ernest Faber na afloop hoort, dan lijkt een verzoening in ieder geval ver weg."

    Als de lezing van Faber klopt, wacht Jans een moeilijke beslissing. "Dit gedrag van Veldwijk is natuurlijk ontoelaatbaar. Maandag maar weer even overleggen met elkaar, over wat de beste oplossing is. Het is denk ik heel eenvoudig als je dingen afspreekt. Je laat gewoon je collega's in de steek en dat is respectloos."

    Plaats een reactie

    komoanFC +2108
    maandag 12 februari 2018 om 09:23
    Ik ben benieuwd, eigenlijk geloof ik Faber niet.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 09:27
    Haha aparte situatie inderdaad, ze zullen beide niet toegeven dat ze liegen dus dit word een soap :p
    Vind ik leuk
    Maan88 +3898
    maandag 12 februari 2018 om 09:34
    Zullen toch wel camera’s en microfoons bij de dugout staan?
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8819
    maandag 12 februari 2018 om 09:39
    En getuigen zat lijkt me
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22077
    maandag 12 februari 2018 om 10:39
    Je hebt toch een staf waar je alles in overleg meedoet?
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 10:50
    En de 1 is vrienden met Veldwijk en de ander is vrienden met Faber... dat schiet niet echt op
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22077
    maandag 12 februari 2018 om 10:53
    Er zullen vast meer mensen die er heel dichtbij zitten het één en ander hebben meegekregen.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 11:21
    Maar dan nog, als iemand het goed met Veldwijk kan vinden en niet echt met Faber? Veel mensen zullen dan gewoon hun mond houden :p
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22077
    maandag 12 februari 2018 om 12:28
    Tsja, aan de andere kant interesseert het me geen ene bal en ze zoeken het maar lekker uit daar.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 12:40
    Haha
    Vind ik leuk
    Sjaakhaak +2550
    maandag 12 februari 2018 om 09:27
    Hoezo zou hij dit moeten verzinnen?
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 09:30
    Faber en veldwijk zitten al langer met elkaar in de clans.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 09:30
    Nou lieve kinderen we zullen het vanzelf lezen in de fabertjeskrant
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 09:38
    Waarom zou de ander dit verzinnen? Je blijft toch gissen
    Vind ik leuk
    HanV +4357
    maandag 12 februari 2018 om 09:53
    Ik had begrepen dat het via de assistent ging? De assistent had het van de warmlopende Veldwijk begrepen dat die niet wou invallen.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11411
    maandag 12 februari 2018 om 14:24
    Zou Faber zoiets verzinnen dan staat hij er niet best op. Aan de andere kant als hij gelijk heeft dan zou ik als supporter die veldwijk gewoon uitkotsen, en als club direct ontslaan.
    Vind ik leuk
    Maan88 +3898
    maandag 12 februari 2018 om 09:34
    Je gelooft je eigen trainer niet? Kom op man, Faber is niet swerelds beste trainer maar heeft wel status door zijn ervaring bij PSV op het hoogste niveau als speler. Zelfs in de CL. Die ervaring neemt hij ook mee als trainer. En dit seizoen is het een en al gekloot onderling bij FC Groningen. Veldwijk per direct contract ontbinden en Mahi in de zomer gelijk de eerste transferdag verkopen. Snel wat jeugd door laten stromen en wat gerichte aankopen doen en zo snel mogelijk een nieuwe frisse selectie neerzetten. Voor Faber is een seizoen als dit natuurlijk een drama. Zowel sportief als persoonlijk op deze manier. Maar ik denk dat hij dit wel meeneemt in de rest van zijn carrière en hier alleen maar een sterkere trainer van zal gaan worden.
    Vind ik leuk
    Pec010 +2092
    maandag 12 februari 2018 om 09:34
    Jans moet zich inmiddels ook kapot geschrokken zijn. Waar hij eerder een mooie positieve club achterliet is hij nu terug gekomen bij dit zooitje. Het gaat van rel naar rel en het voetbal lijkt nergens op. Succes daar in het hoge noorden.
    Vind ik leuk
    Cookee +10894
    maandag 12 februari 2018 om 14:18
    Maar Jans is zelf ook een pap en nathouder daar.
    Alleen maar verliezers deze soap... Veldwijk was een prima spitsie.
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +920
    maandag 12 februari 2018 om 09:37
    Wie is de mol!!
    Vind ik leuk
    michelhx +3687
    maandag 12 februari 2018 om 09:43
    Miscommunicatie dus? Lijkt me een sterk verhaal.
    Vind ik leuk
    thebigeasy +624
    maandag 12 februari 2018 om 09:47
    Ik denk dat Faber het hier wel bij het rechte eind heeft. Bij het vorige verhaal rond Veldwijk over het stappen, stuurde Veldwijk ook een niets zeggend twitter berichtje de wereld in. Tel daarbij op het bericht van Te Wierik die erg duidelijk was dat er een aantal oudere spelers er gewoon geen zin in hebben ( de verwijzing naar Veldwijk was wel heel duidelijk), dan kun je redelijk stellen dat Veldwijk erg slecht ligt daar.
    Vind ik leuk
    Laliga +2165
    maandag 12 februari 2018 om 09:47
    Heel de bank zat erbij als het goed is dus zal dan niet een welles nietes worden
    Vind ik leuk
    El Cazador +6669
    maandag 12 februari 2018 om 10:08
    Einde verhaal van Faber, ook al ken ik Lars van de Legmeervogels niet als het braafste jongentje van de klas, maar nu geef ik hem meer dan het voordeel van de twijfel, Dag Faber.
    Vind ik leuk
    Kesse Vodde +7230
    maandag 12 februari 2018 om 10:11
    Vaag verhaal dit. Het gaat gelukkig verder wel erg goed met Groningen.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13612
    maandag 12 februari 2018 om 10:27
    Ik heb het donkerbruine vermoeden dat het hier inderdaad om een misverstand of een leugentje van Faber gaat.
    Mahi die er uit zou gaan en toen weer niet (volgens een bericht hier gisteren) en Fabertje die maar wat graag de aandacht op dit voorva richt ipv zijn eigen presteren.
    Vind ik leuk
    ajaxjj3187 +1094
    maandag 12 februari 2018 om 10:34
    Vreemd om vooraf en publique de trainer niet in twijfel te trekken maar je speler wel
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 22:27
    Dit idd.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 22:28]
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 14:09
    Contract ontbinden en naar Nec voor de rest van het seizoen.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 19:28
    Een stom gedoe,de een zegt dat Veldwijk werk (invalbeurt) weigerde,en Ron Jans twijfelt aan zijn coach Faber en de speler Veldwijk,gewoon voetballen lijkt mij mij beter daar FC.Groningen beslist nog onzeker is van handhaving nà de laatste wedstrijd in de Ere-Divisie,vervolgens alle commotie binnen de club houden en de media niet meteen informeren bij onrust !
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 22:27
    Andere wisselspelers hebben het misschien gehoord.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws