Jansma dolt met Verbeek: 'Eigenlijk speelt PSV knap schijtbakkenvoetbal'

    Jansma dolt met Verbeek: 'Eigenlijk speelt PSV knap schijtbakkenvoetbal'

    maandag 12 februari 2018 om 10:13

    Gertjan Verbeek is onder de indruk van de zakelijke manier waarop PSV zijn wedstrijden wint. De trainer van FC Twente denkt echter dat de Eredivisie-koploper niet te lang vast moet houden aan de huidige behoudende speelstijl.

    "Ze zijn geduldig, raken niet in paniek en blijven continu de dingen doen ze moeten doen. Dat geeft stabiliteit", aldus Verbeek zondagavond bij Studio Voetbal. "Ze kunnen ook heel veel in dezelfde samenstelling voetballen. Alleen Marco van Ginkel is af en toe een vraagteken, maar voor de rest is het heel vast. Ze durven op een geringe voorsprong de wedstrijd uit te voetballen." Het komt Verbeek op een sneertje van tafelgenoot Kees Jansma te staan. "Je zou het knap schijtbakkenvoetbal kunnen noemen."

    De FC Twente-trainer plaatst echter een kanttekening bij het spel van de Eindhovenaren. "Je kunt daar in Nederland kampioen mee worden, maar uiteindelijk kun je niet alleen maar naar resultaten kijken. Je moet uiteindelijk wel naar een hoger niveau om je team te ontwikkelen en interessant te blijven voor sponsoren. Dan moet je ook beter gaan voetballen. Want als je dit voetbal speelt in de Champions League, dan heb je weinig kans."

    Lees meer over:EredivisiePSV

    Plaats een reactie

    Smithsonian +31897
    maandag 12 februari 2018 om 10:16
    Schijtbakken talkshow behalve keesie.
    Vind ik leuk
    2cents +56636
    maandag 12 februari 2018 om 10:19
    Met die sponsoren raakt Verbeek wel een puntje natuurlijk. Die inkomsten gaan in Eindhoven volgens mij naar beneden. In Amsterdam gaan ze juist omhoog. Dat heeft dus meer met uitstraling te maken dan met prijzen.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 10:29
    Maar wat heeft Amsterdam met dit artikel te maken?
    Vind ik leuk
    2cents +56636
    maandag 12 februari 2018 om 10:38
    Ach gut. Met wie moet ik dan vergelijken? Barca?
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46322
    maandag 12 februari 2018 om 12:41
    Gewoon niet vergelijken.
    Vind ik leuk
    2cents +56636
    maandag 12 februari 2018 om 13:45
    Waarom? Je moet altijd vergelijken, dat doe je ook bij het bepalen van een marktconforme prijs vwb shirtsponsoring. Bij de directies van onze clubs doen ze dat daarom ook. En wij doen het hier, met z’n allen, de hele dag door.

    Kijk maar eens naar de discussies over het spel van PSV en wat daar op volgt als Ajax een slechte wedstrijd speelt..
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 13:45]
    Vind ik leuk
    PinPelado +1701
    maandag 12 februari 2018 om 10:29
    Whahahahahahaha. Qua sponsoring doet Ajax het inderdaad uitstekend. Maar verder parasiteren ze nog steeds uit behaalde resultaten van het verleden. Niks mis mee.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46322
    maandag 12 februari 2018 om 12:42
    Ajax heeft geluk dat ze in een dichtbevolkt gebied zijn gevestigd. That's all.

    Idem dito voor huisprijzen. Kan je als Amsterdamse makelaar ook niet naar jezelf betrekken.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 13:23]
    Vind ik leuk
    John040 +2380
    maandag 12 februari 2018 om 11:10
    Pas een mexicaanse sponsor erbij. Dus dat gejank slaat nergens op.
    Vind ik leuk
    2cents +56636
    maandag 12 februari 2018 om 11:12
    Gejank? De totale inkomsten gaan omlaag. Of niet?
    Vind ik leuk
    Senn +7274
    maandag 12 februari 2018 om 12:20
    Wat is eigenlijk je punt in deze discussie?
    Vind ik leuk
    2cents +56636
    maandag 12 februari 2018 om 13:24
    Dat Verbeek op het gebied van sponsoring weleens gelijk kan hebben.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14437
    maandag 12 februari 2018 om 12:10
    Groepskorting voor een tripje naar Zuid-Amerika ja, hoevaak vliegt die Mexicaanse Maatschappij binnen Europa?
    Vind ik leuk
    John040 +2380
    maandag 12 februari 2018 om 11:15
    Ja Ajax doet het goed qua sponsors maar 4 jaar zonder prijzen doen ze toch gaan twijffelen die lopen zo weg. En dadelijk zonder bestuur Van der Sar stapt op en in kielzog Overmars. En de huidige trainersstaf voldeed ook al niet. De spelers weten het dan ook niet meer of ze blijven of niet alles stort in elkaar. Bij PSV 2 of 3 gerichte aankopen jeugd erin passen klaar.
    Vind ik leuk
    2cents +56636
    maandag 12 februari 2018 om 11:44
    Klaar voor wat precies?
    Vind ik leuk
    John040 +2380
    maandag 12 februari 2018 om 11:47
    Beter voetbal met linksbenige verdedigers. Kijk ik zou het als Ajax supporter erger vinden dan PSV supporter het vertoonde spel omdat Ajax vanaf de zomer 14 nieuwe spelers heeft gehaald en nog steeds geen goed voetbal speelt terwijl hun een betere selectie hebben. Dat is realiteit PSV heeft een trainer die dat begrijpt en ook de supporters bij Ajax beide niet.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 11:48]
    Vind ik leuk
    2cents +56636
    maandag 12 februari 2018 om 11:50
    Zie jij veel Ajacieden die blij zijn met het spel van hun club?

    Denk je dat veel PSVers vrolijk worden van het spel?
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14437
    maandag 12 februari 2018 om 12:11
    Psvers kijken alleen naar het resultaat, hoe maakt ze niet uit, zo wanhopig zijn ze.
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1039
    maandag 12 februari 2018 om 12:44
    Vind juist als Ajax zijnde 4 jaartjes niks erg wanhopen , Maja wie ben ik ;)
    Vind ik leuk
    2cents +56636
    maandag 12 februari 2018 om 13:50
    Stiekem maken ze zich meer druk om het spel van hun club dan ze openlijk toegeven. Een enkeling doet dat al wel. En als je het gemor hoort op de tribune bij PSV, op tv duidelijk hoorbaar, dan is het niet zo zwart-wit. ;)
    Vind ik leuk
    stratumseind +171828
    maandag 12 februari 2018 om 11:15
    Sponsoren kijken of je cl speelt das alles . En dat doe je alleen als je kampioen wordt
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 11:25]
    Vind ik leuk
    2cents +56636
    maandag 12 februari 2018 om 11:16
    Ok, dus Ajax speelt CL. Dat verklaart alles...
    Vind ik leuk
    stratumseind +171828
    maandag 12 februari 2018 om 11:27
    Bij Ajax zou de toename van sponsoren ook veel groter worden als ze cl zouden gaan spelen . Das toch geen hogere wiskunde
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 11:40
    Levert die nieuwe Mexicaanse sponsor nog wat op? of is dat niet bekend.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171828
    maandag 12 februari 2018 om 12:27
    Gratis taco s
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 12:42
    doe mij maar een corona
    Vind ik leuk
    stratumseind +171828
    maandag 12 februari 2018 om 12:59
    Strak plan
    Vind ik leuk
    2cents +56636
    maandag 12 februari 2018 om 11:43
    2015-16 speelde PSV CL, toch ging destijds hun sponsorinkomsten flink omlaag. Het is dus niet het abc’tje wat jij hier voorstelt.

    Verder stijgt het dus bij Ajax en daalt het bij PSV. Zeg je nu dat PSV puur afhangt van Europees voetbal en bij Ajax van iets anders?
    Vind ik leuk
    John040 +2380
    maandag 12 februari 2018 om 11:49
    En ze kijken of je prijzen pakt en dat doet Ajax al 4 jaar nu niet. 4 jaar is heel lang voor Ajax en dat gaan er meer worden op naar de 10 jaar.
    Vind ik leuk
    2cents +56636
    maandag 12 februari 2018 om 11:52
    Denk je dat serieus, 10 jaar? Je praat vooral over hoop.
    Vind ik leuk
    John040 +2380
    maandag 12 februari 2018 om 12:00
    Nee ik ben realist jij niet of heeft Ajax nu wel een prijs gepakt de afgelopen 4 jaar. En ja ik zie de toekomst van PSV beter in dan jij die van Ajax. Wie wil na dit seizoen nog bij Ajax blijven zonder prijzen.Ja en PSV wil hun niet hoor.
    Vind ik leuk
    2cents +56636
    maandag 12 februari 2018 om 13:22
    Realist? Ik heb Ajax ook weleens 5 jaar geen kampioen zien worden. Vervolgens wonnen ze er 4 op rij.

    Jullie praten altijd maar over niet over het verleden mogen praten van Ajax fans, maar wijzen er zelf ook steeds naar. Wat no naïever is, is de toekomst bepalen op basis van de afgelopen 4 jaar. Dat zien we wel aan Feyenoord. Of aan het PSV van afgelopen seizoen vergeleken met dat van nu. Het zegt helemaal niets.

    Enige waar je naar zou kunnen kijken is beleid van clubs met oog op de toekomst. Zelfs dan blijft het voetbal en is het allemaal koffiedik kijken.
    Vind ik leuk
    John040 +2380
    maandag 12 februari 2018 om 12:01
    Ze zijn weggespeelt in voor ronde CL dus wat zever je nu ook in de EL voorronde weg gespeeld yerecht verloren ook van b garnituur.
    Vind ik leuk
    2cents +56636
    maandag 12 februari 2018 om 12:15
    En waar werd PSV in weggespeeld? Ook EL toch?

    Hadden zij ook net een speler verloren aan tragische omstandigheden?
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1039
    maandag 12 februari 2018 om 12:46
    Dat heb Ajax tog echt aan zichzelf te danken
    Vind ik leuk
    2cents +56636
    maandag 12 februari 2018 om 13:18
    Wat is aan Ajax te danken, dat het Nouri verloor?
    Vind ik leuk
    Richard020 +13109
    maandag 12 februari 2018 om 12:16
    En PSV wat liet PSV zien in de voorronde tegen de Kroaten?
    Vind ik leuk
    Vp128 +686
    maandag 12 februari 2018 om 12:34
    Heeft dat niet 'gewoon' te maken met het feit dat er veel meer geld in het voetbal omgaat, en dat sponsors daar in mee moeten?
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 12:36]
    Vind ik leuk
    2cents +56636
    maandag 12 februari 2018 om 13:17
    En daarom is er een daling te zien bij PSV?
    Vind ik leuk
    Vp128 +686
    maandag 12 februari 2018 om 13:57
    Dat is te verklaren door het uit elkaar gaan van Phillips en psv, lijkt me. Heb de cijfers overigens niet bekeken.
    Vind ik leuk
    2cents +56636
    maandag 12 februari 2018 om 14:01
    Buiten Philips had PSV ook een veel lucratievere rugsponsor. Eentje die veel meer betaalde dan dat er nu wordt betaald voor een plekje op die rug.
    Vind ik leuk
    Vp128 +686
    maandag 12 februari 2018 om 14:15
    Dat kan kloppen ja. Maar om te stellen dat het verschil tussen Ajax en psv qua inkomsten, komt door het 'lafbakkenvoetval', lijkt mij erg kort door de bocht.
    Vind ik leuk
    2cents +56636
    maandag 12 februari 2018 om 14:19
    Punt is dat het allemaal meetelt, zeker op langere termijn. Publiek wil in essentie vermaakt worden.

    Anders kopen ze geen kaartje meer voor het voetbal, maar komen alleen nog af op de huldiging.
    Vind ik leuk
    Vp128 +686
    maandag 12 februari 2018 om 14:28
    Natuurlijk telt het mee dat het publiek vermaakt wordt. Dan wordt er immers meer gekeken en is dus de sponsoring meer waard voor de organisatie.

    Echter zijn er nog zoveel meer factoren aanwezig wat het interessant maakt voor de organisaties. Een goede Europese campagne bijvoorbeeld. Bekendheid in binnen- en buitenland. De stad waar de club zich in bevind. Zo kunnen we nog wel even doorgaan.
    Vind ik leuk
    2cents +56636
    maandag 12 februari 2018 om 14:30
    Een goede Europese campagne maakte voor PSV in ieder geval niets uit. Hun goede seizoen in de CL van een paar jaar terug deed de negatieve spiraal niet omslaan.
    Vind ik leuk
    Vp128 +686
    maandag 12 februari 2018 om 14:31
    Heb je een bron voor die cijfers? Ben nu wel benieuwd geworden.
    Vind ik leuk
    2cents +56636
    maandag 12 februari 2018 om 14:34
    Zie de jaarverslagen van PSV.
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3900
    maandag 12 februari 2018 om 10:19
    Gait Jan kan zich beter zorgen gaan maken om Fc Twente dat al zoveel punten heeft gehaald.
    Vind ik leuk
    Garrie +3775
    maandag 12 februari 2018 om 10:19
    Alleen de punten tellen, voor de rest niets!
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 10:20
    Ik ben totaal geen voorstander van het spel van Psv, maar dit is juist wél hoe je in de Champions League moet spelen en niet in de Eredivisie :p
    Vind ik leuk
    slapss +3882
    maandag 12 februari 2018 om 10:59
    Alleen deze spelers zijn niet goed genoeg voor dit spel in de CL. Waar ze in NL soms met hangen en wurgen overeind blijven, gaan ze dat in de CL niet doen. Er moeten 3 degelijke verdedigers bij om dit voetbal op hoger niveau te kunnen spelen.

    Verder heb je een killerspits nodig die aan 1 kans genoeg heeft want in Europa krijg je er niet zoveel als Luukie nodig heeft in NL.
    Vind ik leuk
    Leeuw +6070
    maandag 12 februari 2018 om 10:20
    Verbeek begrijpt ook wel dat PSV kampioen kan worden met dit elftal en versterkingen halen voor CL wedstrijden. Opnieuw een type Guardado, een bewegelijke spits die eraan zit te komen en een linkback, rechtsback(bij vertrek van Arias) en PSV kan hoge ogen gooien.
    Vind ik leuk
    Mo +11699
    maandag 12 februari 2018 om 10:24
    Met een middenveld met Hendrix en Ramselaar word je in de Champions League aan alle kanten voorbij gelopen.
    Vind ik leuk
    Leeuw +6070
    maandag 12 februari 2018 om 10:27
    Ramselaar is geen zwakke schakel. Sterker nog, ik vind hem geweldig spelen als hij ook wordt begrepen door zijn medespelers. Hendriks daarentegen komt te kort voor dat niveau.

    Voor de toekomst hebben wij in ieder geval een rasvoetballer als Rosario die ik hoog heb zitten.
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3900
    maandag 12 februari 2018 om 10:38
    Tijden van hoge ogen gooien is voorbij. 3e plek is al een mooi resultaat in de CL.
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7275
    maandag 12 februari 2018 om 10:21
    Als Verbeek zo blijft spelen in de Eredivise, maakt hij ook geen schijn van kans, heeft hij een hekel aan PSV ofzo, de wedstrijd is alweer weken geleden, nondeju het zit diep bij Gerrit!
    Vind ik leuk
    Smash +3330
    maandag 12 februari 2018 om 10:21
    Joh! Heb je met dit voetbal geen kans in de CL? Geen één Nederlands team heeft kans in de CL, met welk voetbal dan ook. Wat word ik ontzettend moe van deze man.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11856
    maandag 12 februari 2018 om 10:22
    Verbeek heeft over iedereen wat te klagen, maar hij kan beter proberen die wijsheid over te brengen op zijn eigen spelers. Sparta thuis zal ook lastig zat worden.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 10:34
    Ik hoop zo dat Twente die ook verliest, strak onderaan rechtstreekse degradatie.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11856
    maandag 12 februari 2018 om 10:47
    Mijn sympathie zit ook veel meer bij Sparta en Dick Advocaat.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 10:25
    Als Twente zo blijft presteren maken ze volgend jaar een goede kans op een hoge klassering. Alleen dan in de eerste divisie.
    Vind ik leuk
    El Cazador +6809
    maandag 12 februari 2018 om 10:25
    Gert-Jan pareerde de opmerking van schijtlollige popiejopie Jansma perfect.
    Vind ik leuk
    Deltacraft +179
    maandag 12 februari 2018 om 10:26
    Wat Jansma in een paar woorden reageert heeft Verbeek diverse talkshows voor nodig.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20986
    maandag 12 februari 2018 om 10:30
    Catweazel Verbeek laat ook van zich horen. Hij kan zich beter zorgen maken over FC Twente. Degradatie zou een ramp zijn voor die club.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 10:34
    het is lastig als je in een praat programma zit en je mag niet over je eigen Twente praten, dan maar over Psv :)
    Vind ik leuk
    Leeuw +6070
    maandag 12 februari 2018 om 10:41
    Hahaha.. nu weten wij welke club Verbeek het liefst traint.
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3445
    maandag 12 februari 2018 om 10:30
    Gertjan moet zich is 100% focussen op FC Twente.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 10:32
    Het voetbal van psv is gewoon kut, maar met spelers als hendrix, brenet, schwaab is het ook onmogelijk om een hele wedstrijd druk te zetten! heb altijd het idee dat waneer het er op aankomt en ze moeten knokken dat ze te bang zijn om een duel aan te gaan!

    Maar Cocu doet het dus heel goed met deze selectie. als ik kon kiezen als psv fan voor mooi voetbal en dan 2de of 3de worden, of (knap) schijtbakkenvoetbal spelen zoals sommige mensen het noemen en kampioen worden, kies ik toch voor kampioen worden! mooi voetbal is leuk, maar het resultaat staat op 1! en met dit voetbal zit ik ook nagelbijtend met spanning voor de tv, ook vermakelijk als je de overwinning dan over de streep trekt!
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7275
    maandag 12 februari 2018 om 10:41
    Mooi verwoord! Zo is het ook, we weten dat we matige spelers hebben waarom dan proberen tiki taka te spelen, gewoon zakelijk die punten binnenspelen en klaar.
    Vind ik leuk
    Leeuw +6070
    maandag 12 februari 2018 om 10:42
    PSV is geen Manchester City en Philip weet dat als geen ander.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 10:48
    er zijn clubs die beter voetbal spelen. maar tactisch speelt psv gewoon het beste. mogen ze best wat meer complimenten voor krijgen, vooral van die trainertjes in praat programma's die dat als geen ander zouden moeten begrijpen!
    Vind ik leuk
    alffie +1907
    maandag 12 februari 2018 om 11:07
    Ik weet het niet hoor maar volgens velen hier had psv de beste selectie.

    Nu hoor ik hier dat ze een slechte selectie hebben.

    Wat is het nou?
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7275
    maandag 12 februari 2018 om 11:10
    Ik heb nooit gezegd dat we de beste selectie hebben, zeker niet ik denk dat niemand echt een sterkste selectie heeft het is allemaal aan elkaar gewaagd. Ajax dan toch als ik er een zou moeten kiezen ;)
    Vind ik leuk
    alffie +1907
    maandag 12 februari 2018 om 11:12
    :)
    Vind ik leuk
    John040 +2380
    maandag 12 februari 2018 om 11:57
    Kijk PSV is de enige leidende club in alle competities in Europa die zonder linksbenige verdediger speelt. Hoe knap is dat al op zich???? En Ajax dat zichzelf (spelers Veldman de Jong Schöne) beter vind als psv maar ook niet overtuigd jaa dan hebben jullie nog een groter probleem dan PSV toch Alffie dat snap jij als Ajax supporter ook.
    Vind ik leuk
    koeman88 +57
    maandag 12 februari 2018 om 12:11
    Ajax vind ik voetballend beter, maar als het daar even tegenzit, krijgen ze het lastig mentaal. Elftal is volgens mij niet in balans. Wie wil er bij Ajax het vuile werk opknappen? Tegen Twente gisteren ook te nonchalant. Makkelijk gegeven pingel...maar de scheids mee hebben Ajax, PSV en Feyenoord gedurende het seizoen alledrie. Qua voetbal vind ik Ajax beter, maar mentaal schat ik in dat ze het niet redden. Vooral de man met de beslissende steekpass is van boven oververhit. Maar...competitie is nog lang en spannend wat mij betreft.
    Vind ik leuk
    alffie +1907
    maandag 12 februari 2018 om 12:13
    Beste John.
    Het is zeker knap hoe psv het nu doet met deze selectie.
    Zegt volgens mij meer over de competitie of concurrentie.
    Dat hoor je mij ook nergens zeggen?

    Ik had het over de korte en lange termijn.
    En jij als psver moet het daar toch wel mee eens zijn dat ajax daar ver in voor loopt
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1039
    maandag 12 februari 2018 om 12:49
    Klopt , alleen de rest is nog minder ;)
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 10:39
    Jan en Alleman kunnen het voetbal van PSV wel bekritiseren. Echter het voetbal van de concurrentie van PSV is ook niet om aan te zien en van een nog slechter niveau.
    Vind ik leuk
    fr1963 +3120
    maandag 12 februari 2018 om 10:55
    Beetje vergelijkbaar met Feyenoord vorig seizoen. Stabiliteit en vertrouwen zijn het recept om met een redelijk elftal kampioen te worden in Nederland. Ajax heeft teveel dalen gehad en daardoor meer punten verloren. Dankzij de scheids krijgen ze af en toe een paar punten cadeau en zelfs dat helpt niet...
    Het probleem is bekend. Ajax heeft graag centjes dus halen ze potentiële toppertjes die ze binnen 1 of max 2 jaar weer met veel winst willen doorverkopen. Dat is effe leuk, maar een trainer kan er zo nooit een uitgebalanceerd topteam van maken. Hooguit bij toeval en bij hoge uitzondering (Bosz finale EL). Zolang dat het beleid is zal ajax waarschijnlijk langer dan de huidige 4 jaar zonder prijzen en zelfs prijsjes blijven.
    Vind ik leuk
    Quareck +7174
    maandag 12 februari 2018 om 10:59
    Misschien moeten we hopen dat Twente Europees gaat spelen, kijken hoe ver de helden uit Enschede komen onder zijn leiding. Als hij het einde van het jaar haalt met zijn eeuwige commentaar.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 11:00
    Fct pakt met Verbeek gewoon 3 punten. Sparta het slechtste team van de Ere D .
    Vind ik leuk
    Importbrabo +1544
    maandag 12 februari 2018 om 11:00
    Als je wint heb je vrienden...
    Vind ik leuk
    Rodajc +14769
    maandag 12 februari 2018 om 11:21
    Misschien maken we op deze manier juist meer kans dan met dat naïeve aanvallende spel?
    Vind ik leuk
    Hoekie89 +451
    maandag 12 februari 2018 om 11:50
    Het woord van 2018. "Schijtbakkenvoetbal"
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 12:17
    We zijn de enige ploeg die overwintert af en toe in de cl.
    Dus dat zal wel meevallen.
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1912
    maandag 12 februari 2018 om 12:48
    Als je dit voetbal speelt in de Champions League/Europa League heb je volgens mij juist meer kans.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws