Clubloze Kramer wil conditie op peil houden: meetrainen in de Jupiler League

Clubloze Kramer wil conditie op peil houden: meetrainen in de Jupiler League

Gepubliceerd: maandag 12 februari 2018 om 11:30ma 12-02-2018 om 11:30

Michiel Kramer is maandag opgedoken bij Telstar. De 29-jarige spits zag onlangs zijn contract bij Feyenoord ontbonden worden en houdt in afwachting van een nieuwe club zijn conditie op peil in Velsen-Zuid.

Volgens het Haarlems Dagblad zal Kramer in ieder geval deze week nog meetrainen bij de verrassende nummer vier van de Jupiler League. De boomlange aanvalsleider speelde de voorbije tweeënhalfjaar bij Feyenoord, maar had zich in Rotterdam-Zuid onmogelijk gemaakt. Nadat hij halverwege de bekerwedstrijd tegen Heracles Almelo een broodje kroket had gegeten en tijdens de transferperiode geen nieuwe club kon vinden, werd het contract van Kramer ontbonden.

Waar de spits zijn carrière gaat vervolgen, is vooralsnog onduidelijk. Kramer was vlak voor het verstrijken de transferdeadline in onderhandeling met het Engelse Bolton Wanderers, maar kwam er niet uit met de Championship-club. Ook werd hij gelinkt aan Anderlecht, dat echter geen concrete interesse in de geboren Rotterdammer lijkt te hebben.

Poll

Zou Kramer een goede spits zijn voor Anderlecht?

(1413 stemmen)

Plaats een reactie

Quareck +7465
maandag 12 februari 2018 om 11:32
Haha de Sky is the limit.. die komt er wel!
Vind ik leuk
D0mmeLFCT65 +20607
maandag 12 februari 2018 om 11:49
Denk dat het Michiel ontzettend is tegen gevallen wat betreft interesse voor hem.
Misschien had ie dan toch naar ADO of Sparta moeten gaan. Maar daar voelde hij zich te goed voor. Helaas
Vind ik leuk
Quareck +7465
maandag 12 februari 2018 om 11:56
Dat had hij zeker moeten doen! Maar hij had verwacht dat hij kon gaan kiezen tussen 12 clubs uit binnen en buitenland. Ik denk dat hij zichzelf ernstig overschat
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 12:00
Den haag heeft hem niet nodig.
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 12:01]
Vind ik leuk
5697956 +3692
maandag 12 februari 2018 om 12:11
Hoewel Velsen-Zuid verschrikkelijk saai is, lijkt het me een goede zet van Kramer om bij Telstar zijn conditie op peil te houden. Bij de Witte Leeuwen speelt hij bovendien om de prijzen. Prima club!
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 12:32
Hij voelde zich niet te goed voor ons! Wij wilden hem anderhalf jaar contracteren, maar hij wil slechts een half jaar. Hij hoopt komend jaar 1 jaar in het buitenland te ballen.
Voor elke niet-topclub is hij echt wel een aanwinst
Vind ik leuk
Leeuw +6197
maandag 12 februari 2018 om 11:56
Hé, toon wat respect voor Telstar. Sinds lange tijd hebben ze een leuke ploeg die knokt voor wat het waard is. :)
Vind ik leuk
Plattekar bv +32254
maandag 12 februari 2018 om 14:14
Heerlijke kroketten hoor, in de kantine van Telstar
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 11:32
Hahaha... Heerlijk voor deze eikel 1ste klas.

Lach me rot als er niemand komt.
Vind ik leuk
MojoRisin +14645
maandag 12 februari 2018 om 11:33
Hij had naar Sparta moeten gaan..
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 11:34
De lekkerste broodjes kroket vind je bij Telstar!
Vind ik leuk
Liwwadder +3880
maandag 12 februari 2018 om 11:40
zal jan boskamp ff sturen.
Vind ik leuk
Smithsonian +41536
maandag 12 februari 2018 om 11:35
Haha. Raar menneke. Blij dat hij weg is.
Vind ik leuk
dezink +1188
maandag 12 februari 2018 om 11:36
Onze lokale cafetaria Friet van Piet zoekt nog iemand voor de komende midzomeravond competitie .
Vind ik leuk
Sargon +1498
maandag 12 februari 2018 om 11:36
Kan naar Groningen als vervanger van Veldwijk.
Vind ik leuk
MojoRisin +14645
maandag 12 februari 2018 om 12:02
Niet eens een slecht idee..
Vind ik leuk
elmoo +713
maandag 12 februari 2018 om 11:38
Als ze maar kroketten hebben is Kramer tevreden.
Vind ik leuk
5697956 +3692
maandag 12 februari 2018 om 12:25
Ik denk dat die krokettengrap best wel 2017 is.
Vind ik leuk
Johan_D +3515
maandag 12 februari 2018 om 11:44
Ik heb gehoord dat ze bij Telstar heerlijke broodjes kroket hebben ....
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 11:44
Er zitten dus niet zo veel clubs te wachten op dit kroketje...
Vind ik leuk
Dedan002 +2950
maandag 12 februari 2018 om 11:44
Had gewoon lekker voor Sparta gekozen, domoor.
Vind ik leuk
Foebele +53581
maandag 12 februari 2018 om 11:46
Helemaal zijn niveau dat Telstar.
Vind ik leuk
Mr-Baser +30
maandag 12 februari 2018 om 11:49
Kramer hierbij alvast het adres voor al je lekkere snacks :)

Bastiaans Friture
Pontplein 1, 1981 BZ Velsen-Zuid

https://www.google.nl/maps/dir/1981+EK+Velsen-Zuid/Bastiaans+Friture,+Pontplein+1,+1981+BZ+Velsen-Zuid/@52.4599122,4.6308946,17z/data=!3m1!4b1!4m13!4m12!1m5!1m1!1s0x47c5f03a2196fec1:0xcc30cb72069265bc!2m2!1d4.6331912!2d52.4572504!1m5!1m1!1s0x47c5f0380774c231:0x215ee58fe0b40141!2m2!1d4.6329301!2d52.4625741
VP lezers niet allemaal gaan bestellen daar nu he....
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 15:03]
Vind ik leuk
Setovitch +1421
maandag 12 februari 2018 om 11:50
dat is toch ook geqoon zijn niveau...
Vind ik leuk
Mojo +40
maandag 12 februari 2018 om 11:51
Echt een kroket eerste klas , zou nu onder advocaat zeker een paar goals op zijn naam hebben staan. Ps. Bij de snack iN velsen hebben ze wel de lekkerste kroketten !!
Vind ik leuk
Mr-Baser +30
maandag 12 februari 2018 om 12:08
We gaan met zn alle naar ---> Bastiaans Friture
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 12:01
Toch een goede spits die met zijn goals verleden jaar sterk bij gedragen heeft aan het terechte kampioenschap van Feyenoord. Wel een spits voor de middenmoot nu.
Vind ik leuk
ForzaVVV +1086
maandag 12 februari 2018 om 12:09
Wel een leuke club voor hem!
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 12:11
Nu hebben ze wel twee culthelden. Melvin platje en michiel kroket kramer!
Vind ik leuk
Knorrenboef +1113
maandag 12 februari 2018 om 12:14
Ik hoop dat hij met Van der Vaart een snackbar gaat beginnen.
Vind ik leuk
Starkoo +626
maandag 12 februari 2018 om 12:34
Ja kan die mooi met Boskamp kroketen eten lol
Vind ik leuk
El Lobo +2154
maandag 12 februari 2018 om 13:09
Er komt vast wel een club voor hem..

Uit Zimbabwe, Kosovo, Tsjaad of Kazachstan
Vind ik leuk
Gid010 +710
maandag 12 februari 2018 om 13:35
Het broodje kroket kan hij daar mooi aftrainen:) hij had gewoon naar Sparta kunnen gaan ook al is het voor een half jaar. Daar voelde zijn ego toch iets te groot voor. Vorig jaar kampioen geworden, seizoen erop degradatievoetbal spelen met sparta. Dat ziet hij als persoonlijke degradatie.
Vind ik leuk
Mass +5799
maandag 12 februari 2018 om 13:45
HAHA...Niemand wil die kroket...
Vind ik leuk
RebelVox +9494
maandag 12 februari 2018 om 13:50
Fc Groningen zoekt nog een spits
Vind ik leuk
Cookee +12188
maandag 12 februari 2018 om 14:04
Denkend aan de briljante, zeer originele Hollandse humor dan verwacht ik dan meteen grappen over kroketten. Maar nee... niet één !!
Vind ik leuk
Het Brein +4700
maandag 12 februari 2018 om 14:12
Dat is wel zijn niveau...voortschrijdend inzicht :)
Vind ik leuk
Vak-DD +12091
maandag 12 februari 2018 om 14:36
Bij telstar mag je na de wedstrijd in de kantine wel een broodje kroket eten.
Vind ik leuk
Blindsy +17335
maandag 12 februari 2018 om 15:04
Denk dat Kramer van een lange vakantie mag gaan genieten. Het Engelse Championship was niet goed genoeg voor meneer, en voor Feyenoord heeft hij een zandbak-club afgezegd.
Benieuwd waar hij 1 juli as zal opduiken. Maar ik vrees dat het geen beste club zal zijn.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws