Clubloze Kramer wil conditie op peil houden: meetrainen in de Jupiler League

    Clubloze Kramer wil conditie op peil houden: meetrainen in de Jupiler League

    maandag 12 februari 2018 om 11:30

    Michiel Kramer is maandag opgedoken bij Telstar. De 29-jarige spits zag onlangs zijn contract bij Feyenoord ontbonden worden en houdt in afwachting van een nieuwe club zijn conditie op peil in Velsen-Zuid.

    Volgens het Haarlems Dagblad zal Kramer in ieder geval deze week nog meetrainen bij de verrassende nummer vier van de Jupiler League. De boomlange aanvalsleider speelde de voorbije tweeënhalfjaar bij Feyenoord, maar had zich in Rotterdam-Zuid onmogelijk gemaakt. Nadat hij halverwege de bekerwedstrijd tegen Heracles Almelo een broodje kroket had gegeten en tijdens de transferperiode geen nieuwe club kon vinden, werd het contract van Kramer ontbonden.

    Waar de spits zijn carrière gaat vervolgen, is vooralsnog onduidelijk. Kramer was vlak voor het verstrijken de transferdeadline in onderhandeling met het Engelse Bolton Wanderers, maar kwam er niet uit met de Championship-club. Ook werd hij gelinkt aan Anderlecht, dat echter geen concrete interesse in de geboren Rotterdammer lijkt te hebben.

    Poll

    Zou Kramer een goede spits zijn voor Anderlecht?

    (1413 stemmen)

    Plaats een reactie

    Quareck +7142
    maandag 12 februari 2018 om 11:32
    Haha de Sky is the limit.. die komt er wel!
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18883
    maandag 12 februari 2018 om 11:49
    Denk dat het Michiel ontzettend is tegen gevallen wat betreft interesse voor hem.
    Misschien had ie dan toch naar ADO of Sparta moeten gaan. Maar daar voelde hij zich te goed voor. Helaas
    Vind ik leuk
    Quareck +7142
    maandag 12 februari 2018 om 11:56
    Dat had hij zeker moeten doen! Maar hij had verwacht dat hij kon gaan kiezen tussen 12 clubs uit binnen en buitenland. Ik denk dat hij zichzelf ernstig overschat
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 12:00
    Den haag heeft hem niet nodig.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 12:01]
    Vind ik leuk
    5697956 +3746
    maandag 12 februari 2018 om 12:11
    Hoewel Velsen-Zuid verschrikkelijk saai is, lijkt het me een goede zet van Kramer om bij Telstar zijn conditie op peil te houden. Bij de Witte Leeuwen speelt hij bovendien om de prijzen. Prima club!
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 12:32
    Hij voelde zich niet te goed voor ons! Wij wilden hem anderhalf jaar contracteren, maar hij wil slechts een half jaar. Hij hoopt komend jaar 1 jaar in het buitenland te ballen.
    Voor elke niet-topclub is hij echt wel een aanwinst
    Vind ik leuk
    Leeuw +6070
    maandag 12 februari 2018 om 11:56
    Hé, toon wat respect voor Telstar. Sinds lange tijd hebben ze een leuke ploeg die knokt voor wat het waard is. :)
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +25101
    maandag 12 februari 2018 om 14:14
    Heerlijke kroketten hoor, in de kantine van Telstar
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 11:32
    Hahaha... Heerlijk voor deze eikel 1ste klas.

    Lach me rot als er niemand komt.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12710
    maandag 12 februari 2018 om 11:33
    Hij had naar Sparta moeten gaan..
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 11:34
    De lekkerste broodjes kroket vind je bij Telstar!
    Vind ik leuk
    Liwwadder +3914
    maandag 12 februari 2018 om 11:40
    zal jan boskamp ff sturen.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31789
    maandag 12 februari 2018 om 11:35
    Haha. Raar menneke. Blij dat hij weg is.
    Vind ik leuk
    dezink +1163
    maandag 12 februari 2018 om 11:36
    Onze lokale cafetaria Friet van Piet zoekt nog iemand voor de komende midzomeravond competitie .
    Vind ik leuk
    Sargon +1477
    maandag 12 februari 2018 om 11:36
    Kan naar Groningen als vervanger van Veldwijk.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12710
    maandag 12 februari 2018 om 12:02
    Niet eens een slecht idee..
    Vind ik leuk
    elmoo +651
    maandag 12 februari 2018 om 11:38
    Als ze maar kroketten hebben is Kramer tevreden.
    Vind ik leuk
    5697956 +3746
    maandag 12 februari 2018 om 12:25
    Ik denk dat die krokettengrap best wel 2017 is.
    Vind ik leuk
    Johan_D +3503
    maandag 12 februari 2018 om 11:44
    Ik heb gehoord dat ze bij Telstar heerlijke broodjes kroket hebben ....
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 11:44
    Er zitten dus niet zo veel clubs te wachten op dit kroketje...
    Vind ik leuk
    Dedan002 +2710
    maandag 12 februari 2018 om 11:44
    Had gewoon lekker voor Sparta gekozen, domoor.
    Vind ik leuk
    Foebele +54947
    maandag 12 februari 2018 om 11:46
    Helemaal zijn niveau dat Telstar.
    Vind ik leuk
    Mr-Baser +31
    maandag 12 februari 2018 om 11:49
    Kramer hierbij alvast het adres voor al je lekkere snacks :)

    Bastiaans Friture
    Pontplein 1, 1981 BZ Velsen-Zuid

    https://www.google.nl/maps/dir/1981+EK+Velsen-Zuid/Bastiaans+Friture,+Pontplein+1,+1981+BZ+Velsen-Zuid/@52.4599122,4.6308946,17z/data=!3m1!4b1!4m13!4m12!1m5!1m1!1s0x47c5f03a2196fec1:0xcc30cb72069265bc!2m2!1d4.6331912!2d52.4572504!1m5!1m1!1s0x47c5f0380774c231:0x215ee58fe0b40141!2m2!1d4.6329301!2d52.4625741
    VP lezers niet allemaal gaan bestellen daar nu he....
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 15:03]
    Vind ik leuk
    Setovitch +1432
    maandag 12 februari 2018 om 11:50
    dat is toch ook geqoon zijn niveau...
    Vind ik leuk
    Mojo +40
    maandag 12 februari 2018 om 11:51
    Echt een kroket eerste klas , zou nu onder advocaat zeker een paar goals op zijn naam hebben staan. Ps. Bij de snack iN velsen hebben ze wel de lekkerste kroketten !!
    Vind ik leuk
    Mr-Baser +31
    maandag 12 februari 2018 om 12:08
    We gaan met zn alle naar ---> Bastiaans Friture
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 12:01
    Toch een goede spits die met zijn goals verleden jaar sterk bij gedragen heeft aan het terechte kampioenschap van Feyenoord. Wel een spits voor de middenmoot nu.
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +920
    maandag 12 februari 2018 om 12:09
    Wel een leuke club voor hem!
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 12:11
    Nu hebben ze wel twee culthelden. Melvin platje en michiel kroket kramer!
    Vind ik leuk
    remakil +5927
    maandag 12 februari 2018 om 12:11
    Ah, dus nu zit hij eindelijk op het juiste niveau...
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 12:11]
    Vind ik leuk
    Knorrenboef +1102
    maandag 12 februari 2018 om 12:14
    Ik hoop dat hij met Van der Vaart een snackbar gaat beginnen.
    Vind ik leuk
    Starkoo +618
    maandag 12 februari 2018 om 12:34
    Ja kan die mooi met Boskamp kroketen eten lol
    Vind ik leuk
    El Lobo +2050
    maandag 12 februari 2018 om 13:09
    Er komt vast wel een club voor hem..

    Uit Zimbabwe, Kosovo, Tsjaad of Kazachstan
    Vind ik leuk
    Gid010 +668
    maandag 12 februari 2018 om 13:35
    Het broodje kroket kan hij daar mooi aftrainen:) hij had gewoon naar Sparta kunnen gaan ook al is het voor een half jaar. Daar voelde zijn ego toch iets te groot voor. Vorig jaar kampioen geworden, seizoen erop degradatievoetbal spelen met sparta. Dat ziet hij als persoonlijke degradatie.
    Vind ik leuk
    Mass +5344
    maandag 12 februari 2018 om 13:45
    HAHA...Niemand wil die kroket...
    Vind ik leuk
    RebelVox +7999
    maandag 12 februari 2018 om 13:50
    Fc Groningen zoekt nog een spits
    Vind ik leuk
    Cookee +10894
    maandag 12 februari 2018 om 14:04
    Denkend aan de briljante, zeer originele Hollandse humor dan verwacht ik dan meteen grappen over kroketten. Maar nee... niet één !!
    Vind ik leuk
    Het Brein +4123
    maandag 12 februari 2018 om 14:12
    Dat is wel zijn niveau...voortschrijdend inzicht :)
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11414
    maandag 12 februari 2018 om 14:36
    Bij telstar mag je na de wedstrijd in de kantine wel een broodje kroket eten.
    Vind ik leuk
    Blindsy +12376
    maandag 12 februari 2018 om 15:04
    Denk dat Kramer van een lange vakantie mag gaan genieten. Het Engelse Championship was niet goed genoeg voor meneer, en voor Feyenoord heeft hij een zandbak-club afgezegd.
    Benieuwd waar hij 1 juli as zal opduiken. Maar ik vrees dat het geen beste club zal zijn.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws