Feyenoord akkoord met voorstel aanklager: Basacikoglu en Malacia geschorst

Feyenoord akkoord met voorstel aanklager: Basacikoglu en Malacia geschorst

maandag 12 februari 2018 om 13:48

Feyenoord moet het voorlopig stellen zonder Tyrell Malacia en Bilal Basacikoglu. De schikkingsvoorstellen van de aanklager betaald voetbal zijn maandag geaccepteerd door de Rotterdammers.

Malacia moet één wedstrijd missen, terwijl Feyenoord het drie wedstrijden, waarvan één voorwaardelijk, moet stellen zonder Basacikoglu. De twee Feyenoorders kregen zondag in de verloren competitiewedstrijd tegen Vitesse (3-1) een directe rode kaart van scheidsrechter Dennis Higler.

Feyenoord ontving de schikkingsvoorstellen van de aanklager maandagochtend en is inmiddels akkoord gegaan, zo communiceert de club. Door de schorsing mist Malacia de thuiswedstrijd tegen Heracles Almelo van aankomende zondag. Basacikoglu mist naast het duel met Heracles ook de topper tegen PSV een week later.

Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst liet na de nederlaag tegen Vitesse al weten niet blij te zijn met Basacikoglu. Malacia kreeg juist complimenten.

Plaats een reactie

maandag 12 februari 2018 om 13:54
Er word geen huis advocaat ingeschakeld deze keer? Haha :p
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 13:57
Ik mag toch hopen dat de knvb de schorsingen voortaan zo perfect is gaan omschrijven dat zelfs een advocaat geen hulp meer kan bieden
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 14:28
had gehoopt op een langere zit voor bilal. scheelt weer n hoop ergernis
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 14:29]
Vind ik leuk
5697956 +2085
maandag 12 februari 2018 om 14:32
Malacia? Wie is dat nou weer?
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 14:39
heb je 3 maanden onder de grond geleefd ofzo
Vind ik leuk
5697956 +2085
maandag 12 februari 2018 om 15:19
Ik hou van voetbal, niet van 010.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:25
wauww..
Vind ik leuk
5697956 +2085
maandag 12 februari 2018 om 15:26
Doe niet zo Amerikaans joh. Wie volgt er nou 010?
Vind ik leuk
Stack5 +1109
maandag 12 februari 2018 om 16:31
Hebben jullie verloren van Feyenoord ofzo? Afgelopen seizoen waren Vitesse en Utrecht nog de gebeten hond bij je en nu Feyenoord?
Vind ik leuk
5697956 +2085
maandag 12 februari 2018 om 16:37
:) o je kent me nog.
Vind ik leuk
Stack5 +1109
maandag 12 februari 2018 om 18:40
Ik onthou wel wie slechte verliezers zijn ja.
Vind ik leuk
5697956 +2085
maandag 12 februari 2018 om 19:44
Valt wel mee gap. Ik heb gewoon nog wat last van VVV en Roda JC. Aankomend weekeinde rijgen we NAC aan het spit.
Vind ik leuk
Stack5 +1109
maandag 12 februari 2018 om 20:08
Dat snap ik. Maar als je dat afreageert op andere clubs, dan ben je een slechte verliezer. Jouw cluppie verneukt het tegen die clubs. Daar kunnen wij allemaal niks aan doen.
Vind ik leuk
cj_fey +2857
maandag 12 februari 2018 om 15:26
Vooral ook 010, TOP man!
Vind ik leuk
5697956 +2085
maandag 12 februari 2018 om 15:26
Dat is jullie netnummer.
Vind ik leuk
Kaar +80
maandag 12 februari 2018 om 17:33
Joh, je meent het?!
Vind ik leuk
5697956 +2085
maandag 12 februari 2018 om 15:27
Jullie zullen in de halve finale een flinke dreun krijgen van Willem II.
Vind ik leuk
Decimius +1596
maandag 12 februari 2018 om 16:43
kleuter
Vind ik leuk
Kaar +80
maandag 12 februari 2018 om 17:33
Ach toch.....
Vind ik leuk
Dicky +9271
maandag 12 februari 2018 om 14:39
Het grootste talent voor de linksback positie in Nederland.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 14:58
Vergeet je nou onzen brenetje zomaar ?
Vind ik leuk
JCJWZ +11214
maandag 12 februari 2018 om 14:58
Inderdaad, een pareltje uit de jeugdopleiding van Feijenoord. Terecht dat Malacia maar 1 wedstrijd krijgt overigens.
Vind ik leuk
5697956 +2085
maandag 12 februari 2018 om 15:20
Daar geloof ik niks van. Die linksbackpositie is ingeruimd voor Lex Ouwejan, een van de beste linksbacks van Europa.
Vind ik leuk
Dicky +9271
maandag 12 februari 2018 om 16:38
Ouwejan? Wie is dat nou weer? ;)
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 16:40]
Vind ik leuk
Blindsy +3297
maandag 12 februari 2018 om 14:44
Huisadvocaten schakel je in wanneer je een zekere mate van onrecht hebt zien ontstaan, of gewoon kansen ziet om op beschuldigingen te schieten. Volgens mij is daar in dezen geen enkele sprake van / mogelijkheid toe. 2 Terechte rode kaarten, gewoon mee dealen, dus.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:35
Ik kan me nog iets met Vilhena herinneren wat ook gewoon terecht was ;)
Vind ik leuk
Blindsy +3297
maandag 12 februari 2018 om 17:18
Dan had je vast net een fles van je nickname leeggedronken. Je bent in ieder geval de situatie in zijn geheel vergeten.
Ga maar na: elleboog zonder te kijken (wat meestal betekent: niet expres), een scheidsrechter die het tijdens de wedstrijd al beoordeeld en er geen overtreding in zag.. zelfs na het bestuderen van de beelden tijdens de hoorzitting nog steeds vond een schorsing onterecht te vinden... en speciaal voor dit gevalletje een tribunaal opgericht met 2 advocaten, daar waar de KNVB normaal gesproken alleen vakbroeders uit de voetballerij een vermeende overtreding laat beoordelen...
Nee, Toontje moest gewoon hangen, als 'straf' voor eerdere successen van de 'huisadvocaat'....
Het ging totaal niet om het sportieve Ja of Nee... maar puur om de juridische kant van het verhaal. 2 Advocaten die Feyenoords huisadvocaat juridisch moesten bestrijden, de KNVB had Vilhena net zo goed zonder zaak kunnen veroordelen. Er was nl. niks democratisch aan. Veroordelen terwijl zelfs de scheidsrechter het flauwekul vond. Nog nooit vertoond in Nederland. En wij toeschouwers maar wekelijks zwaardere overtredingen zien die niet eens bestraft worden, maar Vilhena ondertussen de zwaarste schorsing van het seizoen opleggend. Lachwekkend.

Je moet echt met betere voorbeelden komen, JD.
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 17:24]
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:04
Ajax en PSV hebben geen huis advocaat nodig.
Vind ik leuk
Feye1908 +7687
maandag 12 februari 2018 om 15:22
Het zijn eindelijk eens normale voorstellen
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 21:12
Bij een reëel voorstel niet
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 13:55
Bilal mis je niet, komt alleen maar goed uit.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 13:55
En waarom wordt van Bronckhorst niet geschorst voor zijn totale wanbeleid?
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 13:56
Mooi man. Lekker zo door gaan.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 14:02
Doe normaal man....
Vind ik leuk
feyeniels +19968
maandag 12 februari 2018 om 13:57
Jammer dat Basacikloglu niet de rest van het seizoen geschorst is.
Vind ik leuk
Fyce +10
maandag 12 februari 2018 om 15:15
Te dom om te poepen dat je als 'fan' je club zo te 'kakken' zet.
Vind ik leuk
Obl93 +893
maandag 12 februari 2018 om 13:57
Gewoon terechte schorsingen. Weet iemand trouwens hoe het zit met de blessure van Larsson? Zie hem in deze vorm toch liever dan Boetius.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 13:58
Een paar weken, helaas
Vind ik leuk
J Kiprich +9771
maandag 12 februari 2018 om 13:59
Die van Malacia kan je nog betwijfelen gezien de positie van de andere verdediger.
Vind ik leuk
Obl93 +893
maandag 12 februari 2018 om 14:02
Zeker waar, maar aangezien je toch rood hebt gehad en het "maar" 1 wedstrijd is, zou ik er niet tegen in beroep gaan. Volgens mij is Haps gewoon weer fit volgend weekend en in het uiterste kan Jan-Scharie daar spelen.
Vind ik leuk
BassieN +9693
maandag 12 februari 2018 om 14:06
Desnoods Geertruida
Vind ik leuk
Obl93 +893
maandag 12 februari 2018 om 14:21
Ook een optie! maar dat is meer een centrale verdediger/ middenvelder toch?
Vind ik leuk
BassieN +9693
maandag 12 februari 2018 om 15:17
Is meer een CB ja maar hij is redelijk snel en kan ook op RB uit de voeten, dan kan uit nood LB ook wel
Vind ik leuk
Enden +2234
maandag 12 februari 2018 om 15:02
Hij was de laatste verdediger. Jan Arie is niet de snelste
Vind ik leuk
Degraaf +12348
maandag 12 februari 2018 om 15:23
Klopt Kiprich, was ook geen zware overtreding. Maar Beerens is wel heel snel dus ik twijfel als die had kunnen inhalen. Maar één wedstrijd is meer dan voldoende.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:34
die andere verdedigers hadden hem alleen kunne bijhalen als het jonny vd burger king wa geweest (kijk maar goed in de herhaling op het moment dat i hem pakt liggen ze meter of 4 5 achter de andere verdedigers (die ook nog veel meer meters moeten maken)
Vind ik leuk
J Kiprich +9771
maandag 12 februari 2018 om 13:58
Die acceptatie van Bilal is wel te begrijpen met de wedstrijd tegen PSV in aantocht.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 13:58
Terechte schorsingen. Malacia tegen PSV weer terug. Bilal zal nu eindelijk niet meer worden opgesteld???
Vind ik leuk
2cents +41153
maandag 12 februari 2018 om 13:59
Zowel de KNVB als Feyenoord bevestigen hiermee dat de overtreding van Bilal door de scheidsrechter juist was beoordeeld.

Of is dit de manier van de Feyenoord-leiding om te zorgen dat de trainer Bilal voorlopig even niet kan opstellen?
Vind ik leuk
Hoogeveen +4626
maandag 12 februari 2018 om 14:02
Beide ;)
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 13:59
Zullen ze in Eindhoven mooi van balen; Bilal dr niet bij.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 14:59
Precies
Vind ik leuk
14forever +7432
maandag 12 februari 2018 om 14:02
Hmmm.2 wedstrijdjes maar...
Vind ik leuk
BassieN +9693
maandag 12 februari 2018 om 14:03
Prima schorsing, is echt geen 3 wedstrijden waard hoor zo'n overtreding
Vind ik leuk
14forever +7432
maandag 12 februari 2018 om 14:04
Dan verschillen we daar van mening.
Vind ik leuk
RtdDub +3328
maandag 12 februari 2018 om 15:04
Lomp inkomen? Ja.
Raakt ie Serero? Niet of nauwelijks.

Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:06
Serrero springt 2 seconden later. Bilal speelt wel netjes de bal.
Vind ik leuk
RtdDub +3328
maandag 12 februari 2018 om 15:10
Serero heeft een beetje teveel met Veltman op hetzelfde trainingsveld gestaan, Kunnen beide gillen als speenvarkens.

Zo..... https://m.popkey.co/f16a8b/OoYxj_s-200x150.gif
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:17
Bij deze wedstrijd viel geen rode kaart ... toevallig.

https://www.telegraaf.nl/sport/1415620/veltman-speelt-met-vuur-in-aren-a
Vind ik leuk
14forever +7432
maandag 12 februari 2018 om 15:45
Het is met 2 benen en vanachter, als Serero niet opspringt ,breekt hij hem in 2
Vind ik leuk
RtdDub +3328
maandag 12 februari 2018 om 15:52
Hij springt pas op nadat Bilal de bal al, door Serero's benen heen, heeft weggegleden.
Het was een domme, lompe sliding van achteren en daar kan je rood voor krijgen.
Zou dat wel graag consequenter getrokken willen zien worden.

Maar Serero werd nauwelijks geraakt voor dat ie als door een scherpschutter geraakt, opsprong en naar de grond ging.
Vind ik leuk
BassieN +9693
maandag 12 februari 2018 om 14:03
Waarom Bilal niet gewoon de rest van het seizoen geschorst?
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 14:06
Toch vreemd hoe er met twee mten gemeten word bij de knvb.
Matavz 5 wedstrijden voor iets wat niet eens een ellenboogstoot was en bilal 3 voor iets waarmee je iemand zijn carriere kan beeindigen.
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 14:07]
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:00
kan beeindigen = als je h'm raakt

daar zit ook het verschil in in het aantal wedstrijden
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:10
Dacht dat het om de intentie ging dumbfries werd ook niet geraakt.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:00
Dat komt omdat Vitesse gwn de grootste scheitclub van Nederland is ;)
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:00
scheitclub...ja......ik ga er niet eens op in
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:02
Erg verstandige beslissing
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:11
Zag gelukkig de knipoog
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 14:06
Bilal ben ik niet rouwig om malacia wel maar even buiten de rode kaart om .
Wat is dat ventje goed zeg aanvallend moet ie nog iets beter zijn momementen gaan kiezen maar dat heeft ook te maken met ervaring maar verdedigend is het echt een topper met een geweldige tackle
Vind ik leuk
Teo Smith +16480
maandag 12 februari 2018 om 14:35
Bilal kun je wel missen ;).
Vind ik leuk
Gid010 +107
maandag 12 februari 2018 om 14:40
Dit geeft Gio de mogelijkheid om een gewoon een jeugdspeler op te stellen als linksbuiten. Je kan nu niet ineens op Boetius terugvallen als je 2,3 dagen geleden uitspreekt dat je geen goed gevoel over Boetius hebt. Dat zal in de komende dagen dan ook niet snel verbeteren. Ik vind dat hij een kans moet geven aan Toure of Hanson, spelers van eigen jeugd. Zij kunnen vrijuit spelen, acties maken, Jorgensen eens goed bedienen met voorzetten. Dat zag je heel weinig laatste wedstrijden. Linksback wordt de gelegenheid Vilena, Diks. Het wordt wel een probleem als Haps het niet red, dat is nu nog enige snelle back voor de linkerkant. Die heb je nodig tegen Kuwas van Heracles. Malacia was in de wedstrijd een van de betere, die rode kaart is minder erg verwijtbaar als die kaart van Bilal
Vind ik leuk
Cookee +6457
maandag 12 februari 2018 om 15:07
Malacia doet leuk mee dus maar even shoppen in de jeugd dan.
Kom op moet Fey bang worden van Heracles?
Dan ben je wel ver gezakt met je 55milj begroting.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:09
55 miljoen? De helft komt eerder.
Vind ik leuk
2cents +41153
maandag 12 februari 2018 om 15:13
De begroting van Feyenoord ging voor het huidige seizoen zelfs omhoog naar 64 miljoen...
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:29
Incl. CL zeker dan? Feyenoord zat op 35. Ze goochelen maar wat, omdat PSV dat ook doet.
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 15:30]
Vind ik leuk
2cents +41153
maandag 12 februari 2018 om 15:33
Het jaar ervoor was het 59 miljoen. Zonder CL.
Vind ik leuk
Degraaf +12348
maandag 12 februari 2018 om 15:31
Sorry 2cents zag jouw reactie pas nadat ik onderstaand had geplaatst.
Vind ik leuk
2cents +41153
maandag 12 februari 2018 om 15:33
Maakt niks uit toch? Blijft 64 miljoen. ;)
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:14
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/778998/-met-budget-van-32-5-miljoen-wordt-feyenoord-n-keer-in-de-twee-jaar-kampioen-.html

Ik bedoel dit verschil in de top 3. Budget of begroting. Hoe je het noemen wil.
Vind ik leuk
2cents +41153
maandag 12 februari 2018 om 16:15
Jij hebt het over het spelersbudget.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:37
Het te besteden geld. Feyenoord gaf 12 miljoen uit aan spelerssalarissen en nu 17 miljoen. En PSV en Ajax zitten rond de 30 miljoen.
Vind ik leuk
2cents +41153
maandag 12 februari 2018 om 16:51
Dat is dus niet de begroting. En als de begroting omhoog gaat dan gaat meestal een substantieel deel daarvan weer naar het spelersbudget. De salarissen dus.
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 16:51]
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:56
Ik geloof die hoogte van de bgroting nooit zo. Dat is volgens mij grootdoenerij van PSV en Feyenoord.
Vind ik leuk
2cents +41153
maandag 12 februari 2018 om 17:05
Grappig dat de bedragen achteraf wel weer overeenkomen met de cijfers uitzet jaarverslag. Allemaal uit de duim gezogen? ;)
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 17:10
Het schuiven met bedragen. PSV rekende altijd de CL mee. Daarom doet Feyenoord dat nu ook denk ik.

Daarom komt PSV ook 5 miljoen te kort. Rare Romeinen.
Vind ik leuk
2cents +41153
maandag 12 februari 2018 om 17:18
Dat standaard CL meerekenen ligt al een tijdje in het verleden hoor. Wel gaat de begroting omhoog als ze zeker weten dat ze deelnemen aan een CL poulefase. Je bent dan namelijk ook verzekerd van een bepaald bedrag. En ook bepaalde kosten natuurlijk. Dat noem ik ook geen schuiven met bedragen hoor.

Dat PSV nu geld tekort komt heeft inderdaad te maken met het begroten van de poulefase van Europees voetbal, EL in dit geval, wat niet gehaald werd. Ook Ajax deed dat en haalde het niet. Dus ook voor Ajax is dat een strop. Alleen hebben zij reserves en een enorm transferoverschot.
Vind ik leuk
Degraaf +12348
maandag 12 februari 2018 om 16:39
Klopt Wim, daar zit het verschil in, die 32 miljoen is spelers budget en 64 mil het totale budget, maar dat is bij elke club zo, die 80 milj begroting bij Ajax is natuurlijk ook geen spelersbudget, maar het ging om de begroting.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 17:11
Begroting. Budget. Waar gaat het nou om? Het geld wat er in je portemonnee zit. Lijkt mij.
Allemaal gedoe voor de buitenwacht.
Vind ik leuk
Degraaf +12348
maandag 12 februari 2018 om 16:30
Hahaha, dat is waar.
Vind ik leuk
Degraaf +12348
maandag 12 februari 2018 om 15:29
Feyenoord heeft voor dit seizoen een begrotingen van 64 milj, Heracles 11,5 milj.

https://sportnieuws.nl/voetbal/binnenland/nieuwe-begrotingen-eredivisieclubs-top-3-mijlenver-op-rest/
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 15:29]
Vind ik leuk
Cookee +6457
maandag 12 februari 2018 om 16:00
Voer voor psychologen waarom Fey niet beter speelt.
Karsdorp komt door en draait naadloos mee.
Malacia komt door, draait naadloos mee.
Sven van Beek komt door en draait naadloos mee.
En dan komen Basacicoglu en Larson.
Vind ik leuk
RtdDub +3328
maandag 12 februari 2018 om 15:07
Als je nu Boetius weer passeert kan je hem net zo goed meteen zijn contract afkopen en wegdoen.

En ja, Kuwas is een lekker spelertje.
Aan de andere kant is het Heracles met zijn 3 buitenshuis behaalde punten waar hij het dus ook niet laat zien.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:08
Gio zal wel moeten. De gehele linkerflank is weg.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:00
Dat zijn mooie verhalen. Lekker schorsen die rommel. Dan kramer maar weer halen zeker van velzen zuid.
Vind ik leuk
Spiegel +4301
maandag 12 februari 2018 om 15:03
Godver, nu kan Bilal niet ten faveure van een betere voetballer worden opgesteld tegen PSV :(
Vind ik leuk
Cookee +6457
maandag 12 februari 2018 om 15:04
Basacicoglu was zo blij dat ie eens mee mocht doen, die dacht ik gooi er even een tackle uit. Typisch geval van je willen laten zien... en dat levert een kaart op... op een moment dat ie juist de kans krijgt om zich te laten zien, sneu voor club en voor speler.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:11
Het levert een rode kaart op. Maar dat hoeft niet. Dat ligt aan de scheidsrechter. En die ziet toch ook Serrero 2 seconden later op springen.
Ik tenminste wel.
Vind ik leuk
Cookee +6457
maandag 12 februari 2018 om 16:04
Nou hij raakt Serero niet eens. Heel collegiaal van Serero.
Maar als je zo komt inglijden dan heb je geen sturing over waar je voet gaat, dus het had wel anders kunnen lopen.
En vooral de plek van de overtreding is dom, dom, bij de midlijn.
Ik zag een gefrustreerde speler en een typische aanvallers overtreding.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:08
Maar dat geldt toch ook als je bijna iemand zijn kop er af schiet? Dat kan ook anders aflopen. Elke tackle kan anders aflopen. Elk kopduel ook.
Elke keer als je in het vliegtuig stapt kan het ook anders aflopen. Maar het hoeft niet. Je kan ook afwachten hoe het afloopt.
Vind ik leuk
Cookee +6457
maandag 12 februari 2018 om 16:49
Ja, maar als je bij de midlijn met 2 benen ingaat dan schrikt die tegenstander zich ook p-pokke toch?
Fluiten voor een overtreding doet men ook om te voorkomen dat ze dat allemaal gaan doen. Als men zo van Persie aanvalt dan wordt jij ook niet blij toch? Want we willen leuke spelers nog lang zien spelen. Van Basten zijn carriere was voorbij na 1 charge... die te ver ging, dat willen we niet en daarom fluiten we ook op intentie van blesseren.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:25
voor de club was het jammer dat ze ineens met 10 man stonden
maar voor Bilal was het gewoon weer terug naar de realiteit

terug naar de bank of tribune !!!!
Vind ik leuk
Cookee +6457
maandag 12 februari 2018 om 16:07
Geef hem nou de kans, hij had wel een goede voorzet ook.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:24
ik gun het h'm van harte

hij zit al dacht ik in zijn 3e contract jaar (als het niet meer is)

maar soms is het ook gewoon beter om afscheid van elkaar te nemen of verhuur h'm desnoods mocht er toch potentie in de jongen zitten maar ik zie het niet.
Vind ik leuk
Cookee +6457
maandag 12 februari 2018 om 16:57
Bij een club als H'veen klapt men al wanneer het gras groen blijkt, bij Fey verwacht men ietsje meer.
Zowel Bilal en Larson laten hun vorm van H'veen niet zien, hoop dat van Geel snapt dat hij spelers moet halen die lef hebben. Kijk naar jullie eigen jeugd, die doen makkelijk mee met de groten.
Aan de andere kant Ruud Vormer is nu de held in Belgie en die deed bij jullie niet mee, is er iets mis met de steun van publiek naar spelers bij jullie? Want dat zou zonde zijn.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:13
Kunnen we nog ruilen met 10 wedstrijden voor bilal en nul voor malacia?.
Vind ik leuk
Mari +3553
maandag 12 februari 2018 om 16:23
Vitesse zou in beroep gaan
Vind ik leuk
poklane +3784
maandag 12 februari 2018 om 16:33
Jammer dat Bilal maar voor 2 wedstrijden geschorst is
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 18:34
Dit is het einde van Basacikoglu bij Feyenoord, hij heeft het echt verprutst nu. Als ze in de zomer nog steeds met hem doorgaan, dan is er echt sprake van wanbeleid. Vorige week had ik nog lof voor hem dat hij zich altijd professioneel opstelt en hard werkt, maar dat je dan zo met je beloning omgaat is gewoon oliedom. Ongeschikt om voor een topclub uit te komen, die jongen hoort te voetballen bij degradatieclubs, of gewoon naar Turkije sturen waar vroeger al veel interesse vandaan kwam voor hem.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 23:16
Bilal zijn contract afkopen zodat hij zijn niveau Kramer achterna kan naar Sparta. Dan voorkomen we dat hij start of invalt en wordt Gio een beetje geholpen...
Vind ik leuk
Bennie498 +1178
dinsdag 13 februari 2018 om 08:54
Feyenoord moet niet accordeon aan met straf Bilal. Bilal moet nooit meer spelen voor Feyenoord!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Feyenoord akkoord met voorstel aanklager: Basacikoglu en Malacia geschorst