Perez: 'In de A1 was hij echt dé man en dachten ze bij PSV: dit moet hem worden'

Perez: 'In de A1 was hij echt dé man en dachten ze bij PSV: dit moet hem worden'

maandag 12 februari 2018 om 15:04

Kenneth Perez hoopt dat Steven Bergwijn eindelijk zijn belofte gaat inlossen. De aanvaller van PSV leidde zijn ploeg zaterdag met twee wonderschone doelpunten naar een 1-2 zege op Sparta.

"In de A1 was hij echt dé man en dachten ze bij PSV: dit moet dan het talent worden dat vanuit de jeugdopleiding doorbreekt", aldus Perez bij FOX Sports. "Ik heb het niet gezien, tot gisteren (zaterdag, red.). Ik zag eindelijk wat ze waarschijnlijk bedoelen in Eindhoven."

De Deense analist vond Bergwijn het hele seizoen onrustig in zijn afronding. "Natuurlijk gaat het bij de senioren ietsje sneller, waardoor je waarschijnlijk gehaaster beslissingen gaat nemen. Dat is dit seizoen heel veel geweest. Blind, te snel willen schieten... Als je heel even één seconde neemt, creëer je meer mogelijkheden voor jezelf. Laten we hopen dat het een soort eyeopener was: hier kan hij op voortborduren."

Plaats een reactie

stratumseind +128120
maandag 12 februari 2018 om 15:07
Wij hebben zoveel goei
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:16
Ik ben vooral benieuwd naar Sekou Sidibe en Zakaria Aboukhlal. Zou zomaar kunnen dat zij volgend seizoen al hun debuut gaan maken. Vooral Sidibe is een talent met absurd veel potentie.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:19
Laatst interview met die aboukhlal gezien. Gaat niks worden. Weer zon 'stoer' ventje. Voetbalt over een paar jaar bij Utrecht.
Vind ik leuk
Ruud40 +10794
maandag 12 februari 2018 om 16:59
Nee, Bergwijn gaat het wel redden en wordt een wereldtopper omdat ie nu in één wedstrijd tegen de vermoedelijke degradant twee keer gescoord heeft?

Zoveelste megasupertop-talent van 1 van de top 3 in Nederland die na wat zal het zijn een goed kwartiertje (?) tegen een absolute laagvlieger in Nederland doorgebroken is?

Je zou verwachten dat dat pas geroepen wordt als een speler langere tijd bijzondere dingen laat zien in de Nederlandse competitie. Maar twee doelpunten maken tegen een ploeg als Sparta is echt geen wereldprestatie.

Aan de andere kant hoop voor Real Madrid. Misschien maakt Odegaard er ook wel twee tegen Sparta, (kennelijk bijna net zo moeilijk als twee keer tegen Bayern scoren of zo) dan kan ie eindelijk terug want klaar voor de top.....jaja wie geloofd het?
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 17:00]
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 18:55
Oh Bergwijn vind ik al helemaal niks. De hele tijd hetzelfde: pingel pingel pingel bal kwijt. Hij schoot de tweede lekker binnen maar de eerste zou door heel veel keepers gehouden zijn. Erger me dood aan die kerel.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:21
Aboukhlal ook vorig jaar bij willem2 gekocht
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:25
Klopt. Ze komen niet allemaal uit Eindhoven he..
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:00
Hadden jullie die Sidibe niet net gehaald?
Waar komt hij vandaan dan?
Vind ik leuk
Nistel +2623
maandag 12 februari 2018 om 16:24
Sidibe is 7 jaar geleden overgekomen van Germinal Beerschot. Die loopt al heel wat jaartjes in de PSV jeugd rond dus.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:39
Oh oké, dank voor de informatie. Zal eens wat opzoeken.
Vind ik leuk
Bizzy +14698
maandag 12 februari 2018 om 16:02
Sidibe is goed. Maar wat dacht je van Andrew Mendonca, Joel Piroe of Jordan Teze. Laatst genoemde verwacht ik veel van
Vind ik leuk
Hugo59 +1360
maandag 12 februari 2018 om 16:43
Arabische les voor de rest van de ploeg
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:50
absoluut, zie vaak wedstrijden van onder de 16 en die kerel kan echt ballen. maar degene wie ik het liefst zo snel mogelijk zie ballen is cody gakpo.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:23
Wahahah welke nachtmerrie hebt jij beleeft, Brenet is ook al zo'n supertalent dat voor 5 miljoen weg mag.
Vind ik leuk
stratumseind +128120
maandag 12 februari 2018 om 15:24
Met brenet 7 punten voorsprongpret
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 15:30]
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:25
Midden in een seizoen worden geen prijzen verdeeld zelfs niet voor het lelijkste voetbal van de eredivisie niet.
Vind ik leuk
Eendracht +12130
maandag 12 februari 2018 om 15:29
Ook niet voor de grootste calimero reactie??
Zonde voor je joh...
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:34
Ik schat AZ al hoger in dan PSV, elke keer met de hakken over de sloot daarmee ga je geheid een keer op je bek. Tegen Ajax en direct daarna tegen Groningen koste PSV ook al 5 punten.
Vind ik leuk
035 +2684
maandag 12 februari 2018 om 15:45
Met je hakken over de sloot betekent wel dat je niet nat gaat. :-)
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:54
Maar op zijn minsten natte voeten oploopt
Vind ik leuk
035 +2684
maandag 12 februari 2018 om 15:59
Als je over de sloot bent niet!!!
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:52
Nee, dan kan je beter met flitsend voetbal 0-0 spelen tegen VVV...

Ik mag daarnaast toch hopen dat je met "ik schat AZ al hoger in" toch niet bedoeld dat je ook Ajax al hoger inschat. Anders moet je wellicht ook even de reactie van De Ligt lezen. Die snapthet tenminste. Erg leuk wanneer je afgeeft op het spel van de concurrent, maar dat is niet zo gepast wanneer je er zelf net zo weinig van bakt en gewoon op achterstand staat. En we zullen inderdaad geheid nog een keer op onze bek gaan, maar die ruimte hebben we inmiddels ingebouwd.

Overigens wanneer je de statistieken van de teams van Cocu erbij pakt presteren die na de winterstop altijd beter dan voor de winterstop. Het is maar dat je het weet...;-)
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:04
Ik schat de prestatie van AZ inderdaad hoger in dan die van PSV omdat AZ een begroting heeft van 26 miljoen en PSV 63 miljoen.

Ik schat Ajax hoger in dan PSV omdat de selectie veel meer kwaliteit herbergt dan PSV, mocht PSV kampioen worden is het een terechte kampioen maar ik geloof er niet in met het vertoonde spel.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 08:35
Je spreekt jezelf behoorlijk tegen en daarbij verdraai je je eigen woorden.

Eerst schat je AZ hoger in en daarna is het ineens de prestatie van AZ. Maar toch schat je Ajax hoger in en gaat het niet om de prestatie. Maar om de kwaliteit, beetje vreemd vindt je niet?

Hebben wij ook niet gewoon 10 miljoen meer begroot dan PSV? Waarom is dit niet knap van PSV dan?
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:02
AZ pakt geen punten tegen de topclubs van NLD.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:08
Verschil in begroting maar qua veldspel kijk ik liever naar AZ dan PSV. 26 miljoen vs. 63 miljoen.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:11
Daar ging mijn reactie niet om, maar goed hij is duidelijk overgekomen ;)
Vind ik leuk
jaja_PSV +33250
maandag 12 februari 2018 om 16:16
Je valt in herhaling...
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:47
Die herhaling is al heel het seizoen aan de gang. Is pure afgunst
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 17:05
Bij jullie verdelen ze de prijzen midden in het seizoen, tsja!
Vind ik leuk
Jarinr10 +4098
maandag 12 februari 2018 om 17:18
Ja en waar staat AZ? Hoeveel toppers hebben ze gewonnen? Het gaat gewoon om resultaat, en dat heeft PSV goed begrepen.Die weten ook als we gaan aanvallen dan is t zelfmoord met hun verdediging.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:30
vind et grappig dat iedereen zeurt dat het steeds met de hakken over de sloot moet gebeuren,,terwijl ajax 7 punten achter staat betekend toch dat psv wat goeds doet en ajax niet dit seizoen
en afgelopen week was het voor jullie ook WEER met de hakken over de sloot ,,open je ogen
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 15:39
PSV speelt shit, maar pakt elke keer wel weer de punten (hoe zeer ik dat ook betreur als Ajacied) maar dit was vorig jaar ook het geval bij Feyenoord. Je moet een beetje geluk hebben in je mindere periode. Ik hoop dat wij de titel pakken, dat sowieso, maar vrees wel voor PSV.
Vind ik leuk
stratumseind +128120
maandag 12 februari 2018 om 15:30
Komt dat ff goed uit , veel te koud nog om buiten bier te drinken op het stadhuisplein.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:32
We zullen zien wie kampioen wordt aan het einde van het seizoen, denk dat AZ, Ajax en Feyenoord alvast denken kom maar op.
Vind ik leuk
Bizzy +14698
maandag 12 februari 2018 om 16:04
Sinds wanneer koppel je tempratuur aan bier ? :)

Het is toch altijd feest op Stratumseind
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:34
Met gruwelijk lelijk voetbal is Ajax 4 x (dus) kampioen geworden onder Frons de Boer.
Als je weekelijks in het stadion zit, lijkt het mij een ramp als jou ploeg je niet vermaakt met oogstrelend voetbal, echter als zomaar een fan van PSV, boeit het mij niet hoe ze spelen, ik zie toch alleen maar de samenvattingen op tv.. En die zijn nog net om aan te zien.. :)
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 15:49]
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:39
4 x zelfs kampioen geworden onder de Boer, en ook dat was kampioen van de armoe. Vraag elke Ajacied hoe blij ze waren met Bosz en dat mooie voetbal. Stel PSv wordt kampioen en loten zwakke tegenstanders in de voorrondes CL dan kom je in de play-offs een Shakhter tegen en ben je weer met de neus op de feiten gedrukt vervolgens voor plaatsing EL loot je een Engelse ploeg en vlieg je er weer uit met dat geweldig voetbal van Cocu.

Nu zeg ik niet dat Ajax er beter vanaf zou komen hoor maar die heeft wel meer kans om door te komen dan PSV omdat ze veel meer kwaliteit herbergen.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:47
Ik ga ook niet beweren dat het niet zo is.. maar daar kan PSV en Ajax niks aan doen.. Dat komt omdat het hele voetbal verrot is.. Kun je niemand binnen Ajax of PSV de schuld van geven..
Ze zouden het best beter kunnen doen dan PSV maar dan nog is het maar de vraag of dat iets beter doen wel een ronde verder betekend in de EL..
Betwijfel het...
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:57
Natuurlijk ken je daar iedereen de schuld van geven maar ook de clubs zelfs aangezien zij het te voeren beleid promoten binnen de club. Neem eens Hans Nijland en Groningen, sinds hij er zit heeft Groningen een gezonde begroting en eigen vermogen maar is de club op sterven na dood.
Vind ik leuk
isnake +1921
maandag 12 februari 2018 om 15:49
Dan moeten ze dat maar eens laten zien. En dan ook consistent, want dat doen ze niet.... getuige de kloof.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:55
Die extra kwaliteiten weten ze dan al een seizoen lang goed te verbergen...

Kan me de jank-reacties nog herinneren na PSV-Twente en de onterechte pingel en de goal in de laatste minuut. Dan kunnen we denk ik constateren dat Ajax het er 3 maanden later niet veel beter vanaf brengt.

Dus met die extra kwaliteiten zal het ook wel meevallen.
Vind ik leuk
WRFM +702
maandag 12 februari 2018 om 16:26
Heb je ajax gister gezien pannekoek
Dan voetbalt psv toch echt beter
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:13
Ehh hij mocht juist niet weg voor 5 miljoen...
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:15
Eerst goed laten voorlichten graag dan pas reageren, PSV wou eerste een vervanger huren voor hem te verkopen maar de vervanger nam het verkeerde vliegtuig.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 18:00
En dus mocht ie niet weg.

Had Benfica 30 miljoen geboden dan had ie weg gemogen.
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 18:27]
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:16
Haha normaal reageer ik niet op een discussie tussen andere mensen maar dit slaat alles dat dit uit jou mond komt aangezien jij voor de club bent met de beste talenten van de wereld zoals bazoer dolberg kishna el ghazi moet jij toch wel beter weten bij jou club is alles wat kan lopen en tegen een bal aan kan schieten een super talent dus wat had je te zeggen over psv...?
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:18
Als jij eerst leert spellen praten we weer.

Even een bonus 3 - 1 was het toch met dat amateurelftal van je?
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 16:19]
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:19
Hahahahahaha ik zweer het op alles wat mij lief is ik wist dat je het over de interpunctie en spelling ging hebben want over de rest kan je niks zeggen omdat het de waarheid is
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:20
Je verliest in de Kuip met 1 - 4 van Ajax en uit met 2 - 0 en PSV met 3 - 0 denk dat verder commentaar overbodig is.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:23
Haha wees eens even eerlijk tegen me neem je jezelf serieus of niet want ik heb nergens gezegd dat feyenoord het goed doet of dat ik recht van spreken heb over mijn ploeg dit seizoen maar jullie in amsterdam blazen elk seizoen zo hoog van de toren maar staan wel steeds achter en ondertussen al 3 jaar niks met al jullie supertalenten want dat is ook waar het over ging over de talenten dat jij feyenoord erbij moet halen zegt genoeg je weet dat ik gelijk heb dus eerst gooi je het maar op mijn spelling daarna op feyenoord het zou je sieren als je gewoon toegeeft dat ik gelijk heb
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:25
Je lult gewoon onzin, Ajax is de beste was altijd de beste en zal altijd de beste blijven. Als dat FC Rotjeknor van je de beker mist hebben ze niets aan het einde van het seizoen....hoever wil je zinken als club en supporter.

Dat jullie slechts eenmaal per 18 jaar kampioen worden zegt alles.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:28
Hahaha je geeft weer geen reactie die arrogantie ook is de beste en zal dat ook altijd blijven hoezo 3 jaar geen kampioen dan want de beste die word kampioen en wat bedoel je precies met hoe ver kan je zinken als we geen prijs halen want dan liggen jullie al op de zeebodem onderhand na 3 jaar droog te staan
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:34
Volgens mij is de Rotterdamse haven groter en een nieuw stadion moet het water tegenhouden was het toch? De komende jaren is er maar een kampioen en die heet Ajax omdat wij alles kunnen kopen wat ons hartje begeert, spelers die wij niet willen kopen PSV en jullie dit zijn dus spelers die niet de kwaliteit hebben om aan de Ajax norm te voldoen.

De spelers van Feyenoord zijn technisch minder dan die van Ajax waar hogeschool voetbal voorop staat, Feyenoord heeft geen enkele creatieve speler niet eentje wij bij Ajax hebben ze in overvloed en nu breekt er toevallig ene Mauro door bij PSV maar die hebben ook gebrek aan creatieve spelers.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:39
Jij moet gaan werken bij comedy central werkelijk waar 1 om die onzin die je uitkraamt 2 voor de herhalingen want dit hoorde ik de afgelopen 3 jaar ook al maar kampioen worden ho maar och wat zijn jullie spelers goed zo goed dat ze niet eens europees spelen wees er maar trots op dat jullie alles kunnen kopen maar ga dan niet over jullie geweldige talenten praten want als die zo geweldig waren hoefde je de rest niet te kopen
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:26
Oh dit zie ik nu pas ja 3-1 ja dat is klote maar wel uit en met 9 man jullie verloren thuis 2-1 van vitesse met 11 man wat is erger ?
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:48
Je reactie vermogen past bij een Rotterdammer. Jullie noemen Ajax de aartsvijand en verliezen in je eigen kuip met 1- 4 een geweldig resultaat.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:51
Weer gaat deze reactie nergens over WE HEBBEN HET TOCH NIET OVER FEYENOORD JIJ ZAT TE ZEIKEN OP DE TALENTEN VAN PSV TERWIJL JULLIE HET ALLEMAAL NIET SNAPPEN BEHALVE DE LIGT ZELF HIJ SCHAAMT ZICH VOOR ZIJN EIGEN CLUB EN ZEGT ZELF DAT NIEMAND MOET ZEIEKEN OP PSV WANT ZELF ZIJN ZE GEEN HAAR BETER. Zo snap je het nu ?
En jij begon over de 3-1 ik zeg alleen jullie verloren er zelfs thuis 2-1 van begin jij over de klassieker ben jij wel 100?
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 19:11
Doe eens ff rustig aan man. Stoere toetsenbordhoolie ;-)
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 19:16
Haha hou op hoor ik ben rustig ik zeg alleen wat ik vind en dan opeens ben ik een toetsenbord hoolie als je teruglees de discussie zie je dat hij de hele tijd zegt dat mijn spelling niet goed is terwijl hii al vanaf mijn eerste reactie moeite heeft met begrijpend lezen vandaar de hoofdletters
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 19:21
Hahaha
Zeg vooral wat je vindt, doe ik ook namelijk ;-)
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 19:25
Haha dat is mooi ondanks ik je nooit zou kunnen begrijpen dat je in een mooie stad woont met een geweldige voetbalclub feyenoord en toch nog voor iemand anders bent maakt niet weg dat iedereen dat moet doen alleen ik vind hier wel dat als je een discussie met iemand aangaat en diegene het niet kan winnen switchen ze gelijk naar het onderwerp spelling
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 19:27
Mooiste stad zeker!!

Feyenoord geweldig? Zeker niet! Heb ik ook nooit gevonden.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 19:28
Haha nee dat merk ik aan je clubvoorkeur maar dat maakt ook niet uit verder ieder z'n ding
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 19:31
;-) ik kom je nog wel tegen hier.
Vind ik leuk
Bizzy +14698
maandag 12 februari 2018 om 16:05
Let maar op die Jordan Teze is de volgende die aan deur klopt.
Vind ik leuk
Hugo59 +1360
maandag 12 februari 2018 om 16:48
Kloppen ja maar binnen laten??met cocuutje?lachen hoor
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:08
Kenneth Perez word nog een echte psv fan :)
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 15:09]
Vind ik leuk
JustH +8804
maandag 12 februari 2018 om 15:25
Je kan ook stellen dat Perez redelijk objectief is.
Vind ik leuk
035 +2684
maandag 12 februari 2018 om 15:47
Juist!
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:21
Perez is de enige die objectief is en wellicht ook de beste analist van Nederland en dat voor een Deen1
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:08
Bergwijn komt er wel. Dit seizoen echt doorbreken en volgend seizoen beoordelen.
Vind ik leuk
yuuup +7998
maandag 12 februari 2018 om 15:14
Dat is nog eens mild. De Ligt, Kluivert ect. worden na een paar weken al afgekraakt.
Vind ik leuk
snibbo +152
maandag 12 februari 2018 om 15:16
Nou ik ben dan toch benieuwd door wie?
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:24
Alks Bergwijn ooit bij Ajax had gespeeld hadden we hem nu al verhuurd aan een club zonder plasticveld.
Vind ik leuk
Pagan1964 +2649
maandag 12 februari 2018 om 15:27
Goeie bijdrage, heeft echt goed met het onderwerp te maken
Vind ik leuk
yuuup +7998
maandag 12 februari 2018 om 16:24
Nee jouw reactie heeft lekker veel met het onderwerp te maken.
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 16:25]
Vind ik leuk
Pagan1964 +2649
dinsdag 13 februari 2018 om 10:45
Ik ben in ieder geval in staat om objectief te reageren in artikelen over andere clubs, moet je ook eens proberen in plaats van dat geschreeuw
Vind ik leuk
yuuup +7998
dinsdag 13 februari 2018 om 23:51
Ik schreeuw niet. Ik constateer enkel dat jouw reactie net zo weinig met het artikel te maken heeft als die van degene waar je reactie aan gericht was. Dat je objectief bent is mooi.
Vind ik leuk
Pagan1964 +2649
woensdag 14 februari 2018 om 11:37
Ik reageer op iemand die iets negatiefs zegt zonder reden. Maar als jou dat meer stoort als die mensen die er alleen maar op uit zijn om een andere clubs negatief te bejegenen ?? Ik ben voor Feyenoord maar Ajax en PSV zijn ook gewoon mooie clubs en je hebt ze nodig. Dan moet je ze ook met respect behandelen. Helemaal niet nodig om zonder goede reden spelers van de tegenstander naar beneden te halen
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:33
Waarschijnlijk door pubers zonder voetbal verstand. Of analisten die willen scoren.
Als je realistisch bent dan zie je, ondanks dat het misschien niet altijd top is, dat jongens zoals de Ligt, Kluivert, Bergwijn en nu bijv Mauro ontzettend veel potentie hebben.
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 15:45]
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:36
Kluivert vind ik redelijk overschat, heb niet het idee dat daar nog meer in zit als wat je nu van hem ziet..
Vind ik leuk
yuuup +7998
maandag 12 februari 2018 om 16:23
Amen to that.
Vind ik leuk
Leeuw +4366
maandag 12 februari 2018 om 15:08
Philip Cocu is degene die de ontwikkeling van deze jongens goed kan beschrijven. Helaas voor Kenneth Perez want die ziet weinig goeds bij PSV-ers.

Ja, is duidelijk. Ik ben geen fan van Kenneth Perez.
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 15:09]
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:45
Bij Ajax was hij veel beter hij is echt wel achter uit gegaan daar heeft perez gelijk in... hij heeft hem toen van dicht bij gezien dus geen kijk? En nee perez haat Ajax meer die heeft hem geen trainer gemaakt zit die gozer nog dwars.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:09
Enige wat hem ontbreekt is afmaken maar dat deed hij wel goed tegen Sparta voor de rest heeft hij alles van een buitenspeler... Als nog werkt aan afwerking kan het een topper worden.
Vind ik leuk
masterpsv +12419
maandag 12 februari 2018 om 15:36
Juist, afmaken is zijn min punt rendement moet en kan beter als hij 3 kansen krijgt moet eentje erin!
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:43
Ja joh. Anders hebben ze bij PSV hun eigen Younes
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:40
Laat dat topper nu nog maar een paar jaar achterwegen, dat heb ik nu al te vaak gehoord/ gelezen over div spelers de afgelopen jaren.. Tegenwoordig ben je al snel een topper..
Of ik heb iets gemist en betekend het word topper tegenwoordig wat anders?
Als 3 mislukte zangers ook al 'de toppers' worden genoemd..
Vind ik leuk
Stoep +1865
maandag 12 februari 2018 om 15:10
Perez positief over Psv? Zal hij het oneerlijke van Gozobuy niet kunnen hebben of is hij ziek.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:12
Koorts denk ik. Hahaha
Vind ik leuk
jaja_PSV +33250
maandag 12 februari 2018 om 16:20
Duurt altijd een dagje bij Perez....eert afzeiken in t weekend, daarna komt het besef dat hij niet echt objectief overkomt.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:17
Wordt niks!
Vind ik leuk
Eendracht +12130
maandag 12 februari 2018 om 15:25
Gelukkig ben jij al geslaagd...
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:20
Komt uit de Ajax Jeugd, en is dus weer geen eigen jeugd.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:42
Ach alles komt uit onze jeugd niks nieuws en dat weten ze daar ook
Vind ik leuk
Doe dan! +7148
maandag 12 februari 2018 om 15:26
Weer geen eigen jeugd
Vind ik leuk
Eendracht +12130
maandag 12 februari 2018 om 15:31
Weer geen prijzen.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:37
Bij Ajax hadden we allang gezien dat dit niks werd ;) daarom lieten we hem vertrekken
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:38
Ja tenslotte hebben jullie eigen godenzonen.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:45
Uiteraard daarom mochten jullie hem hebben, wij stellen bij Ajax hogere eisen aan een speler.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:57
Precies! Daar past Bergzwijn niet tussen :p
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:06
Ach kom op, je zal het wel als grap bedoelen maar Bergzwijn?
Noem hem gewoon netjes bij de naam gozah ;)
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:08
Natuurlijk is dat maar een grap :p maar onze jongens krijgen ook vaak namen als Te Ligt, Veltvrouw etc dus ik vond deze wel leuk :)
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:10
Ik vind ''ZWIJN'' heel denigrerend naar de persoon Bergwijn toe.

Het zal wel aan mij liggen dan.....
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:12
Dat ligt aan jou inderdaad ;-)

Is maar een geintje gozahh
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:14
Dacht dat het al aan mij lag, zal wel oud worden :p
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:17
37 staat er in je profiel, dat valt wel mee toch? Het is maar net hoe jij je voelt :p
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:38
Dan ligt het aan het blowen :P
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:44
Weer fout gezien.. net als bij zoveel mislukte aankopen.. Suljemani, Machlas, Ivan Gabrich..enz enz..
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:50
Als ik moet kiezen tussen de selectie van PSV en alles wat daar achter zit of die van Ajax en wat er achter zit is de keuze heel simpel temeer daar PSV al voormalige jeugdspelers haalt van Ajax die mislukt zijn in het buitenland daarnaast een linksback willen overnemen die aan de kwaliteitsnorm tekort komt die Ajax stelt ben je erg goed bezig.

Behalve de onderstaande 5 kan ik nog minimaal 10 anderen noemen die PSV nodig had omdat ze zo goed scouten.

Vanenburg
Arnessen
Lerby
Malen
Brenet
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:57
Echte Ajacieden spelen toch niet voor PSV? Dan zullen dat geen echte Ajacieden geweest zijn, en zijn ze vrij om naar PSV te gaan.. Het zegt ook wat over PSV dat ze liever daar spelen dan voor Ajax..
Die eerste 3 spelers dachten waarschijnlijk, bij Ajax winnen we geen Europa cup 1 en bij PSV wel..
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:00
Ajax heeft 4 Europa Cups 1, 2 wereldbekers een UEFA Cup en een Jaarbeursbeker en hadden 3 wereldbekers kunnen zijn maar ze hadden geen behoefte tegen de schopfamilie uit zuid Amerika te spelen in 1971.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 15:42
Sinds zijn vertrek alleen maar slechter geworden bij PSV
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 18:10
Overmars!!! Kopen die gast!!!
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 23:40
Die Perez moet zijn mondje eens houden, hij praat alleen maar in het voordeel van ajax-spelers en kraakt PSV en Feyenoord spelers af, begint erg op te vallen, beetje jammer weer!
Bergwijn moet niet van die nare trekjes vertonen, zoals Ziyech en dat soort lui ook doen, maar ja zal een trend zijn, stukje ruggengraat.
Hij is nog lang niet aan zijn plafond, ontwikkelt zich prima, snel, sterk, goed schot, en daarbij staat ie bij JongOranje ook wel als centrale spits. Komt er wel!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Perez: 'In de A1 was hij echt dé man en dachten ze bij PSV: dit moet hem worden'