Perez: 'In de A1 was hij echt dé man en dachten ze bij PSV: dit moet hem worden'

    Perez: 'In de A1 was hij echt dé man en dachten ze bij PSV: dit moet hem worden'

    maandag 12 februari 2018 om 15:04

    Kenneth Perez hoopt dat Steven Bergwijn eindelijk zijn belofte gaat inlossen. De aanvaller van PSV leidde zijn ploeg zaterdag met twee wonderschone doelpunten naar een 1-2 zege op Sparta.

    "In de A1 was hij echt dé man en dachten ze bij PSV: dit moet dan het talent worden dat vanuit de jeugdopleiding doorbreekt", aldus Perez bij FOX Sports. "Ik heb het niet gezien, tot gisteren (zaterdag, red.). Ik zag eindelijk wat ze waarschijnlijk bedoelen in Eindhoven."

    De Deense analist vond Bergwijn het hele seizoen onrustig in zijn afronding. "Natuurlijk gaat het bij de senioren ietsje sneller, waardoor je waarschijnlijk gehaaster beslissingen gaat nemen. Dat is dit seizoen heel veel geweest. Blind, te snel willen schieten... Als je heel even één seconde neemt, creëer je meer mogelijkheden voor jezelf. Laten we hopen dat het een soort eyeopener was: hier kan hij op voortborduren."

    Plaats een reactie

    stratumseind +147321
    maandag 12 februari 2018 om 15:07
    Wij hebben zoveel goei
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 15:16
    Ik ben vooral benieuwd naar Sekou Sidibe en Zakaria Aboukhlal. Zou zomaar kunnen dat zij volgend seizoen al hun debuut gaan maken. Vooral Sidibe is een talent met absurd veel potentie.
    Vind ik leuk
    Jeroen Aarts +1153
    maandag 12 februari 2018 om 15:19
    Laatst interview met die aboukhlal gezien. Gaat niks worden. Weer zon 'stoer' ventje. Voetbalt over een paar jaar bij Utrecht.
    Vind ik leuk
    Ruud40 +12244
    maandag 12 februari 2018 om 16:59
    Nee, Bergwijn gaat het wel redden en wordt een wereldtopper omdat ie nu in één wedstrijd tegen de vermoedelijke degradant twee keer gescoord heeft?

    Zoveelste megasupertop-talent van 1 van de top 3 in Nederland die na wat zal het zijn een goed kwartiertje (?) tegen een absolute laagvlieger in Nederland doorgebroken is?

    Je zou verwachten dat dat pas geroepen wordt als een speler langere tijd bijzondere dingen laat zien in de Nederlandse competitie. Maar twee doelpunten maken tegen een ploeg als Sparta is echt geen wereldprestatie.

    Aan de andere kant hoop voor Real Madrid. Misschien maakt Odegaard er ook wel twee tegen Sparta, (kennelijk bijna net zo moeilijk als twee keer tegen Bayern scoren of zo) dan kan ie eindelijk terug want klaar voor de top.....jaja wie geloofd het?
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 17:00]
    Vind ik leuk
    Jeroen Aarts +1153
    maandag 12 februari 2018 om 18:55
    Oh Bergwijn vind ik al helemaal niks. De hele tijd hetzelfde: pingel pingel pingel bal kwijt. Hij schoot de tweede lekker binnen maar de eerste zou door heel veel keepers gehouden zijn. Erger me dood aan die kerel.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 15:21
    Aboukhlal ook vorig jaar bij willem2 gekocht
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 15:25
    Klopt. Ze komen niet allemaal uit Eindhoven he..
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    maandag 12 februari 2018 om 16:00
    Hadden jullie die Sidibe niet net gehaald?
    Waar komt hij vandaan dan?
    Vind ik leuk
    Nistel +3567
    maandag 12 februari 2018 om 16:24
    Sidibe is 7 jaar geleden overgekomen van Germinal Beerschot. Die loopt al heel wat jaartjes in de PSV jeugd rond dus.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    maandag 12 februari 2018 om 16:39
    Oh oké, dank voor de informatie. Zal eens wat opzoeken.
    Vind ik leuk
    Bizzy +18567
    maandag 12 februari 2018 om 16:02
    Sidibe is goed. Maar wat dacht je van Andrew Mendonca, Joel Piroe of Jordan Teze. Laatst genoemde verwacht ik veel van
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1826
    maandag 12 februari 2018 om 16:43
    Arabische les voor de rest van de ploeg
    Vind ik leuk
    yabba1000 +733
    maandag 12 februari 2018 om 16:50
    absoluut, zie vaak wedstrijden van onder de 16 en die kerel kan echt ballen. maar degene wie ik het liefst zo snel mogelijk zie ballen is cody gakpo.
    Vind ik leuk
    Bizzy +18567
    maandag 12 februari 2018 om 16:05
    Let maar op die Jordan Teze is de volgende die aan deur klopt.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1826
    maandag 12 februari 2018 om 16:48
    Kloppen ja maar binnen laten??met cocuutje?lachen hoor
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 15:08
    Kenneth Perez word nog een echte psv fan :)
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 15:09]
    Vind ik leuk
    JustH +13065
    maandag 12 februari 2018 om 15:25
    Je kan ook stellen dat Perez redelijk objectief is.
    Vind ik leuk
    035 +4410
    maandag 12 februari 2018 om 15:47
    Juist!
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +17519
    maandag 12 februari 2018 om 15:08
    Bergwijn komt er wel. Dit seizoen echt doorbreken en volgend seizoen beoordelen.
    Vind ik leuk
    yuuup +8947
    maandag 12 februari 2018 om 15:14
    Dat is nog eens mild. De Ligt, Kluivert ect. worden na een paar weken al afgekraakt.
    Vind ik leuk
    snibbo +322
    maandag 12 februari 2018 om 15:16
    Nou ik ben dan toch benieuwd door wie?
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +17519
    maandag 12 februari 2018 om 15:33
    Waarschijnlijk door pubers zonder voetbal verstand. Of analisten die willen scoren.
    Als je realistisch bent dan zie je, ondanks dat het misschien niet altijd top is, dat jongens zoals de Ligt, Kluivert, Bergwijn en nu bijv Mauro ontzettend veel potentie hebben.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 15:45]
    Vind ik leuk
    yuuup +8947
    maandag 12 februari 2018 om 16:23
    Amen to that.
    Vind ik leuk
    Leeuw +4938
    maandag 12 februari 2018 om 15:08
    Philip Cocu is degene die de ontwikkeling van deze jongens goed kan beschrijven. Helaas voor Kenneth Perez want die ziet weinig goeds bij PSV-ers.

    Ja, is duidelijk. Ik ben geen fan van Kenneth Perez.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 15:09]
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 15:45
    Bij Ajax was hij veel beter hij is echt wel achter uit gegaan daar heeft perez gelijk in... hij heeft hem toen van dicht bij gezien dus geen kijk? En nee perez haat Ajax meer die heeft hem geen trainer gemaakt zit die gozer nog dwars.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 15:09
    Enige wat hem ontbreekt is afmaken maar dat deed hij wel goed tegen Sparta voor de rest heeft hij alles van een buitenspeler... Als nog werkt aan afwerking kan het een topper worden.
    Vind ik leuk
    masterpsv +13911
    maandag 12 februari 2018 om 15:36
    Juist, afmaken is zijn min punt rendement moet en kan beter als hij 3 kansen krijgt moet eentje erin!
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1513
    maandag 12 februari 2018 om 15:43
    Ja joh. Anders hebben ze bij PSV hun eigen Younes
    Vind ik leuk
    Stoep +1786
    maandag 12 februari 2018 om 15:10
    Perez positief over Psv? Zal hij het oneerlijke van Gozobuy niet kunnen hebben of is hij ziek.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 15:12
    Koorts denk ik. Hahaha
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +40182
    maandag 12 februari 2018 om 16:20
    Duurt altijd een dagje bij Perez....eert afzeiken in t weekend, daarna komt het besef dat hij niet echt objectief overkomt.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 15:17
    Wordt niks!
    Vind ik leuk
    Eendracht +13915
    maandag 12 februari 2018 om 15:25
    Gelukkig ben jij al geslaagd...
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 15:20
    Komt uit de Ajax Jeugd, en is dus weer geen eigen jeugd.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 15:42
    Ach alles komt uit onze jeugd niks nieuws en dat weten ze daar ook
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6825
    maandag 12 februari 2018 om 15:26
    Weer geen eigen jeugd
    Vind ik leuk
    Eendracht +13915
    maandag 12 februari 2018 om 15:31
    Weer geen prijzen.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 15:37
    Bij Ajax hadden we allang gezien dat dit niks werd ;) daarom lieten we hem vertrekken
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 15:38
    Ja tenslotte hebben jullie eigen godenzonen.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 15:57
    Precies! Daar past Bergzwijn niet tussen :p
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    maandag 12 februari 2018 om 16:06
    Ach kom op, je zal het wel als grap bedoelen maar Bergzwijn?
    Noem hem gewoon netjes bij de naam gozah ;)
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 16:08
    Natuurlijk is dat maar een grap :p maar onze jongens krijgen ook vaak namen als Te Ligt, Veltvrouw etc dus ik vond deze wel leuk :)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    maandag 12 februari 2018 om 16:10
    Ik vind ''ZWIJN'' heel denigrerend naar de persoon Bergwijn toe.

    Het zal wel aan mij liggen dan.....
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 16:12
    Dat ligt aan jou inderdaad ;-)

    Is maar een geintje gozahh
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    maandag 12 februari 2018 om 16:14
    Dacht dat het al aan mij lag, zal wel oud worden :p
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 16:17
    37 staat er in je profiel, dat valt wel mee toch? Het is maar net hoe jij je voelt :p
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    maandag 12 februari 2018 om 16:38
    Dan ligt het aan het blowen :P
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 15:42
    Sinds zijn vertrek alleen maar slechter geworden bij PSV
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 18:10
    Overmars!!! Kopen die gast!!!
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 23:40
    Die Perez moet zijn mondje eens houden, hij praat alleen maar in het voordeel van ajax-spelers en kraakt PSV en Feyenoord spelers af, begint erg op te vallen, beetje jammer weer!
    Bergwijn moet niet van die nare trekjes vertonen, zoals Ziyech en dat soort lui ook doen, maar ja zal een trend zijn, stukje ruggengraat.
    Hij is nog lang niet aan zijn plafond, ontwikkelt zich prima, snel, sterk, goed schot, en daarbij staat ie bij JongOranje ook wel als centrale spits. Komt er wel!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Perez: 'In de A1 was hij echt dé man en dachten ze bij PSV: dit moet hem worden'