Zwaar versterkt Feyenoord 2 verliest toch; Van Persie doet een uur mee

    Zwaar versterkt Feyenoord 2 verliest toch; Van Persie doet een uur mee

    maandag 12 februari 2018 om 16:08

    Robin van Persie heeft maandag wedstrijdritme opgedaan bij de reserves van Feyenoord. De aanvaller speelde een uur mee bij de ploeg van coaches Roy Makaay en Jan Wouters.

    Van Persie kon niet voorkomen dat Feyenoord 2 in de eigen Kuip verloor van Jong Heerenveen: 0-1. Dat terwijl niet de minste namen meededen bij de Rotterdammers. Naast Van Persie waren onder meer Justin Bijlow, Kevin Diks, Eric Botteghin, Sofyan Amrabat, Jean-Paul Boëtius en Dylan Vente van de partij. Allen maakten zij dit seizoen al minuten in de hoofdmacht.

    De bezoekers maakten desondanks al vroeg in de wedstrijd de enige goal van de middag. Buitenspeler Marco Rojas tikte van dichtbij binnen. Van Persie werd na een uur afgelost door Orkun Kökcü. Hij keerde vorige maand na veertien jaar terug bij Feyenoord. Sindsdien moet de 34-jarige routinier het vooral stellen met korte invalbeurten in het eerste elftal.

    In vijf competitiewedstrijden scoorde Van Persie één keer. Coach Giovanni van Bronckhorst gaf al meermaals aan dat Van Persie de komende periode rustig wordt gebracht.

    Plaats een reactie

    maandag 12 februari 2018 om 16:11
    Heujj Van Persie een uur? Het oude Menneke kan dus toch langer mee dan 10 minuten Gio...
    Vind ik leuk
    Dexterinho +1247
    maandag 12 februari 2018 om 16:37
    Hij had gister al warm gelopen natuurlijk :)
    Vind ik leuk
    Cookee +9640
    maandag 12 februari 2018 om 17:39
    De damp sloeg er vanmiddag nog van af.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +36071
    maandag 12 februari 2018 om 16:13
    Die Amrabat. Die had ik toch al wel echt in Feyenoord 1 verwacht.
    Vind ik leuk
    Stack5 +2507
    maandag 12 februari 2018 om 16:16
    Dat verbaasd mij ook ja. Zeker op dit moment is het niveau van Feyenoord echt niet veel hoger dan bij ons. En bij ons was het echt één van de uitblinkers.
    Vind ik leuk
    Connie Veren +4833
    maandag 12 februari 2018 om 20:15
    je ziet dar RVP toch wel meer minuten aankan he. Ik snap dat deze wat minder intensief waren vandaag, maar toch.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    maandag 12 februari 2018 om 16:14
    Ritme opdoen moet hij in de Eredivisie. Jammer dat Gio en zijn staf het zo aanpakken. Ik had van de week nog een discussie maar weet niet meer met wie.


    Na aanleiding van ons gesprek eis ik een Rectificatie. Hahaha
    Vind ik leuk
    palko +1788
    maandag 12 februari 2018 om 16:45
    @Tsja, Midden-Noord, met al wekenlang amper 10 speelminuutjes in het Rotterdamse vlaggenschip bouwt Robin van Persie m.i. niet veel spelritme op. Toen ik daar gisteren mijn verbazing over uitsprak kreeg ik hier van iemand flink de wind van voren. En werd er geroepen dat Van Persie stap voor stap gebracht moet worden. Gelijktijdig traint het voetbalicoon al weken volop mee met de Feyenoord selectie. Ik beoordeel het gebrek aan voldoende speelminuten meer als pas op de plaats, in plaats van stapje voor stapje vooruit. Hopenlijk dwingen de vele blessures van de Club van Zuid Giovanni van Bronckhorst ertoe dat Van Persie thuis tegen Heracles Almelo een basisplaats krijgt. En dat hij wordt gewisseld als de pijp leeg is.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 16:53]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    maandag 12 februari 2018 om 16:51
    Ik denk dat wij wel eens met dezelfde persoon in aanvaring zijn geweest.
    Vind ik leuk
    Cookee +9640
    maandag 12 februari 2018 om 17:25
    Net of we een auto gekocht hebben die in de garage moet blijven.
    Vind ik leuk
    Dexterinho +1247
    maandag 12 februari 2018 om 18:08
    Het is dan ook geen nieuwe auto meer he :D Wel een mooie auto die je eigenlijk alleen op zondag als de zon schijnt uit de garage moet halen
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 18:09]
    Vind ik leuk
    Cookee +9640
    maandag 12 februari 2018 om 18:25
    Haha, je gaat mooi mee in m'n beeldspraak.
    Hoesje eroverheen, zaterdags poetsen en in de was zetten.
    Niet meer aankomen, zeker niet als het regent. :)
    En dan zie je dat ie onder de kont wegrot in de garage.
    Vind ik leuk
    Kramertje +819
    maandag 12 februari 2018 om 16:20
    niet best 1- 0 verliezen met deze spelers

    Vind ik leuk
    Patrickj3 +2966
    maandag 12 februari 2018 om 16:20
    Niet best,half eerste elftal en niet winnen van jong Heerenveen
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 16:22
    Moeilijk he ........... lezen.
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +2966
    maandag 12 februari 2018 om 16:24
    Wat heb ik verkeerd gelezen dan.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 16:27
    Echt he, je hebt gelijk.
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +2966
    maandag 12 februari 2018 om 16:28
    Of niet heel vreemd
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 16:40
    Ben het met je eens, weet niet wat je precies bedoeld. Maar Patrick en Vitesse hebben een punt, maar wel een kleine.

    Oke, sinds wanneer is Biljow een basisspeler? of Diks als goed beschouwt, is maar gehuurd en speelt alleen als het niet anders kan. Vente en van Persie? Hoeveel minuten hebben zij in totaal gespeeld :)
    En Amrabat speelt al tijden op en positie die niet bij hem hoort, dus is weer even wennen om van verdediger weer middenvelder te worden.
    Edit, en dat is dus absoluut niet de helft :)
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 16:41]
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 16:33
    Is zeker niet best nee maar wel grappig dat vp er niet bij zet dat veerman van amersfoort woudenberg vlapp en nog een paar ook gewoon meededen dus niet alleen feyenoord 2 was versterkt
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +2966
    maandag 12 februari 2018 om 16:34
    Oh dan valt hèt mee.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 16:37
    Jezus die amsterdammers zijn echt dom lees mijn eerste zin wat zeg ik daar ? Oke dan heb je mijn antwoord is zeker niet best nee maar dat vp wel even duidelijk maakt dat feyenoord versterkt was en heerenveen niet vind ik raar
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +2966
    maandag 12 februari 2018 om 16:40
    Scheelt dat Rotterdammers om hun intelligentie bekent staan.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 16:43
    Ik ben voor feyenoord woon in amersfoort ik zeg niet dat ik slim ben maar wat mij opvalt is dat als je hier met een amsterdammer in discussie gaat ze altijd het onderwerp veranderen jij leest niet goed bij mijn eerste reactie in letterlijk de eerste zin geeft ik aan dat het zeker niet best is daarna reageer jij met iets wat dus nergens op slaat dan zeg ik dat en dan heb je het over de intelegentie van rotterdammers ??? Nou 1 ding weet ik wel rotterdammers werken tenminste hard in amsterdam blazen ze alleen maar hoog van de toren
    Vind ik leuk
    035 +4410
    maandag 12 februari 2018 om 16:51
    Is een fan/supporter van Ajax per definitie een Amsterdammer? Jij woont, als andere dan toch ook niet in Rotterdam?
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 16:53
    je hebt gelijk schaakmaat kan ik niks tegen in brengen alleen ik spreek dat woord nooit uit ik kan het ook ander verwoorden maar dan krijg ik een ban haha
    Vind ik leuk
    035 +4410
    maandag 12 februari 2018 om 17:11
    Ok. Vroeger had je betaald voetbal in Amersfoort. Speelde aan de Amsterdamse straatweg op de hoek naar het dierenpark. Weet jij waarschijnlijk niet. Welk woord spreek jij nooit uit? Haha.
    Een ban krijg je alleen als je het erg bont maakt.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 17:17
    Weet daar niet veel van nee klopt maar weet wel waar het is wat je bedoeld haha en die naam van die club uit amsterdam vroeg kreeg ik een klap op me achterhoofd als ik het zei ben dat dus snel afgeleerd haha :)
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 17:18]
    Vind ik leuk
    035 +4410
    maandag 12 februari 2018 om 17:24
    1 keer goed terugslaan en dat probleem is getackeld. :-))))

    Waarschijnlijk krijg jij die klap van jouw partner. (als het van een ouder is kun je daar een klacht over indienen bij jeugdzorg. :-)) )
    Maar de club heet Ajax en dat mag je best zeggen hoor, ook al kost dat een klap op jouw kop. :-)
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 16:42
    Je hebt ook gelijk, lekker makkelijk om Feyenoord even te bashen.

    Maar over je 1 zin te spreken, je hebt in die comment ook maar 1 zin geplaatst :)
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 16:46
    haha goed punt maar als ik hier was voor een dictee had ik er misschien op gelet
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 16:54
    Daar heb je ook gelijk in, maar je bracht zelf je 1e zin ter sprake :)
    Maar maakt mij niet uit hoor, vond het grappig.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 16:55]
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 16:57
    Haha en jou reactie klopt ook ik moest ook serieus lachen maar heb een discussie hier en het valt me op dat als je mensen de waarheid zegt gaan ze gelijk over op spelling inplaats van inhoudelijk verder te gaan over het onderwerp
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 16:59
    Dat gebeurd inderdaad heel veel, en niet alleen op dit forum. Dat is dan een zwakte vanuit hun kant.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 17:01
    Haha achja vind het het wel grappig los daarvan je bent scherp haha moest er wel om lachen
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 16:42
    En ook Halbe was er bij
    Vind ik leuk
    035 +4410
    maandag 12 februari 2018 om 16:52
    Zijlstra?
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 17:02
    Jaja
    Vind ik leuk
    Hupfean +3575
    maandag 12 februari 2018 om 17:08
    Het is gewoon logisch dat spelers die tegen het 1e aanzitten ritme op doen bij jong. Niks vreemds aan. En ook goed voor RvP, Feyenoord zal hem nog nodig hebben. Dus ipv 10/20 minuten in het 1e kan hij versneld meer ritme op doen bij het 2e.
    Vind ik leuk
    Cookee +9640
    maandag 12 februari 2018 om 17:32
    Dat H'veen stiekum 6 basisspelers opstelt en dat niet meldt in het persbericht is tekenend opnieuw voor die club.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 17:33]
    Vind ik leuk
    Pukstra +850
    maandag 12 februari 2018 om 20:46
    Och gossie... heb je hem weer. De hele dag VP afspeuren of er nog een berichtje over heerenveen voorbij komt. Zodat je weer even commentaar kan geven. Begint wat sneu te worden
    Vind ik leuk
    Voebtal +3624
    maandag 12 februari 2018 om 16:39
    Is dat jong Heerenveen zoo goed?
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 16:40
    Nou .. nee
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +2966
    maandag 12 februari 2018 om 16:40
    Nee Feijenoord is zo slecht
    Vind ik leuk
    ficusje +1845
    maandag 12 februari 2018 om 16:49
    Als het om de beker ging,was het goed gekomen.competitie verband is het ver te zoeken.
    Vind ik leuk
    Hupfean +3575
    maandag 12 februari 2018 om 17:04
    Jong Heerenveen koploper in een onbeduidende competitie, volgend seizoen maar beginnen in de 3e divisie.
    Vind ik leuk
    onbemind +194
    maandag 12 februari 2018 om 17:09
    Feyenoord moet volgend seizoen met een nieuw elftal voor de dag komen
    om weer aan een kampioenschap te denken. Het elftal van nu is opgebrand.
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +1752
    maandag 12 februari 2018 om 17:29
    De kwaliteit spat er vanaf bij feyenoord..
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 17:40
    Waar zijn de 'competitievervalsing-klagers' nu??
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 18:43
    Beleid is zoals gewoonlijk weer hopenloos bij Feyenoord.
    Vind ik leuk
    fr1963 +2446
    maandag 12 februari 2018 om 22:42
    Met weinig centjes 3 prijzen in 2 jaar.... de zodenzonen staan met de vette bankrekening al voor het 4e jaar droog. Over wanbeleid gesproken....
    Vind ik leuk
    meloen87 +713
    maandag 12 februari 2018 om 18:50
    Van Bronckhorst kan roepen wat hij wilt, maar hij moet toch echt RVP nu snel in de basis laten starten, want Feyenoord kan gewoon niet verder met Toornstra in de basis. Gister was het weer waardeloos, ook tegen Groningen was hij zo zwak, ondanks die goal.
    Vind ik leuk
    Hvdp +618
    maandag 12 februari 2018 om 19:03
    In mei of juni’s is van persie klaargestoomd voor het wk
    Jammer dat we ons niet hebben geplaatst
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1362
    maandag 12 februari 2018 om 19:24
    Zwaar versterkt ? Diks Boeitius?? Wat een arrogantie
    Vind ik leuk
    WHAAAAAA +140
    maandag 12 februari 2018 om 20:06
    Dat die moet opbouwen kan ik begrijpen maar lezen dat de grote van Persie mee doet me de reserves van Feyenoord om vervolgens onderuit te gaan tegen jong Heereveen "en ook al had die gewonnen" vindt het een triest verhaal en dat moet hij helemaal niet willen en ook zeker niet doen.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 20:17
    Totaal schandalig hoe dit 2e team speelt, echt bizar slecht. Mackaay kan er ook geen hout van, geen enkel team onder zijn leiding presteert wat. Sommige topvoetballers kunnen gewoon niet coachen en kunnen beter wat anders gaan doen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Zwaar versterkt Feyenoord 2 verliest toch; Van Persie doet een uur mee