Basacikoglu aangepakt: 'Dan is hij ongeschikt voor een grote club als Feyenoord'

Basacikoglu aangepakt: 'Dan is hij ongeschikt voor een grote club als Feyenoord'

maandag 12 februari 2018 om 16:50

Jean-Paul Boëtius lijkt op het tweede plan geraakt bij Feyenoord, aangezien niet hij maar Bilal Basacikoglu tegen Vitesse de vervanger was van de geblesseerde Sam Larsson. Die keuze werd echter niet gemaakt op basis van kwaliteit, denkt Kenneth Perez.

"Het kan snel verkeren in het voetbal. Nu gaat Boëtius weer spelen, want Larsson is er niet en Bilal kreeg een rode kaart. Nu is het aan Boëtius om het weer te laten zien. Blijkbaar heeft Bilal harder gewerkt en er meer ingestopt tijdens de trainingen dan Boëtius, want op kwaliteit kun je het niet verliezen van Bilal. Boëtius kan alleen verliezen op inzet", zegt Perez bij FOX Sports.

Ronald de Boer ziet nog een andere oorzaak. "Wat kan meespelen bij Bilal is dat hij vrij is op trainingen. Hij heeft geen spanning, kan het gewoon laten zien", aldus de oud-international. "Dat had ik ook toen ik net een contract had bij Ajax: dat ik het wel op de training liet zien, maar niet in de wedstrijd. Dat kan bij hem ook zo zijn."

Perez is het daar niet mee eens. "Hij heeft ook bij Heerenveen in de Eredivisie gevoetbald. Het is geen jeugdspeler. Als dat het is, is hij ongeschikt voor een grote club als Feyenoord."

Poll

Is Basacikoglu ongeschikt voor Feyenoord?

(1348 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 12 februari 2018 om 16:57
100%. tot nu toe met de stemmen, heb zelf ook ja gestemd. Maar dat in het geval dat hij echt stress heeft van een echte wedstrijd, en uiteraard dat hij het weinig tot niet heeft laten zien wat hij dan wel zou moeten kunnen.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 17:01
Boetius heeft echt geen stress. Meer een grote mond. Hij zal wel niet luisteren naar Gio op de training of zoiets. Of er de kantjes vanaf lopen.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 17:10
Weet het echt niet, maar dat wat jij zegt eventueel de reden is kan ik wel geloven.
Vind ik leuk
13 +5671
maandag 12 februari 2018 om 17:11
Ik vind het moeilijk om me Boëtius voor te stellen met een grote mond. Heb eerder het gevoel dat zowel Larsson als Boëtius alleen maar onzeker worden van elkaars concurrentie. (Maar ik ben niet bij de trainingen haha.)
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 17:14
Ik ook niet. Maar de jeugdspelers klieken natuurlijk graag samen. En de vorige keer liep het ook al fout met Vilhena en Boetius.
Boetius zou het wel eens laten zien in het buitenland. En Vilhena idem dito.
Laat het op het veld zien, denk je dan.

Het liep fout, na AZ uit. Boetius als spits. Misschien was hij daarom boos.
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 17:16]
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 17:23
Misschien moet Gio donderdag avond een boksring afhuren, met 2 paar bokshandschoenen.
Kom maar op klootzak, ik lust je rauw.

Keuze A : JP rent weg.
Keuze B : Ram Gio tot moes.

Misschien prikkel je hem zo wel.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 17:30
En van Geel moet eens een dagje naar NewCastle gaan van de week. Met Jørgensen.
Vind ik leuk
13 +5671
maandag 12 februari 2018 om 17:35
En dan?
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 17:53
Dan kunnen die jongens hun teleurstelling kwijt. Hun lopen nu boos rond. Toon daar een beetje begrip voor, als clubleiding. En laat zien dat je daar begrip voor hebt, als club.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:58
Hij is ook ongeschikt voor de top 3
Maar ik denk als die jongen weer bij een hereveen az Utrecht. Speelt dat hij weer aan zijn niveau toe komt.
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 16:59]
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 17:00
Heeft zich gewoon niet doorontwikkeld.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 17:02
Klopt terwijl hij bij hereveen pannen van het dak speelde
Maar dat is met meer spelers toch een soort kuip vrees. ;-)
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 17:13
Ongetwijfeld maar sommige lossen hun belofte gewoonweg niet in. Of dat met de Kuip te maken heeft laat ik in het midden.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:59
Ongeschikt!
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:59
Gio heeft links geen keuze meer. Misschien vdHeijde - Vilhena - Boetius.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 18:09
Vilhena is ook hopeloos door mand gevallen, dacht eerder nog hmmm maar die tijd ligt al maanden achter mij.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 19:08
Dat noemen ze geloof ik een functionele speler. Ik noem het bangigheid van de trainer.

Maar ... Hij heeft nu wel al 7x gescoord. Hiep hiep hoera.
Vind ik leuk
Cookee +6287
maandag 12 februari 2018 om 20:19
Vilhena hadden na de doorbraak toch wel een click samen, veel combinaties waarom is dat nu weg?
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 21:27
Aan het begin van het seizoen, liep het ook wel redelijk, hun samen. Er moet haast wel iets gebeurd zijn.

Ik denk dat Boetius gewoon uit vorm is. Al kan er ook iets met Gio voorgevallen zijn.
Vind ik leuk
Cookee +6287
dinsdag 13 februari 2018 om 20:46
Nee, Wim ik bedoelde toen ze net doorbraken jaren terug, toen was het leuk en speels en namen ze positie over en nu is het voorzichtig en behoudend. Jammer man.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 16:59
Die jonge is gewoon niet goed genoeg,deze zomer afscheid nemen en weer door
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 17:01
Gauw wegdoen deze Bilal, ook Boetius de weg naar de uitgang wijzen.!
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 17:02
Aan kwaliteit hebben beiden tekort dus moet je kijken wie meer rendement oplevert met zijn beperkingen, zal lood om oud ijzer zijn.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 17:02
vind ze allebei niet goed genoeg !!!!
Vind ik leuk
JanTa48 +1955
maandag 12 februari 2018 om 17:10
Niet Gio maar v. Geel moest zich diep schamen dat hij zo'n slechte selectie heeft samengesteld en dat voor een club bij de top3 hoort te zijn. Je moet van Gio niet verwachten dat hij met deze selectie kan toveren en toch, heb ik het idee dat ze PSV gaan pakken.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 18:13
Je kunt van, van Geel niet meer verwachten dan dit omdat het geld niet aanwezig is om betere spelers te halen. Er wordt gekocht op aanraden van scouts en als die verzaken krijg je deze selectie zonder enig creativiteit nu heeft van Geel, Ayoub aangetrokken voor volgend seizoen en zou ook Labyad graag bij Feyenoord zien.
Vind ik leuk
Cookee +6287
maandag 12 februari 2018 om 20:20
Van Geel haalt spelers die bij hun club verreweg de besten zijn.
maar ze laten het niet zien bij Feyenoord.
Ruud Vormer eerst, Kramer toen.
En dat duurt nou al een tijdje, ook Toornstra was bij ADO dominanter.
Lijkt wel of niemand zich wil bewijzen.
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 20:24]
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 17:19
Nu Feijenoord voor de titel is uitgeschakeld zou ik, als ajax fan, alvast doorschakelen naar het nieuwe seizoen (Willem van Hanegem zei ook zoiets). M.n. het middenveld vraagt om vraagt snel om verandering om er een soepele eenheid van te maken, zet bijv. Tony Vilhena op links en Renato Tapia midden mid. Of iets riskanter Jordy Werhmann. Slechter kan het mijn inziens niet worden.
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 17:20]
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 18:14
Ayoub is al binnen zou Labyad ook halen indien mogelijk.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 17:19
Heel eerlijk, ik prijs zijn inzet, maar hij komt gewoonweg tekort
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 17:33
Bilal is gewoon ongeschikt. Goed trainen is leuk maar het draait om de wedstrijden!
Boetius leek goed op weg na avonturen in het buitenland maar gooit er dus op de training met de pet naar. Ook ongeschikt.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 17:34
Zelfde Perez die Neres niks vond!

Een azijnpisser
Vind ik leuk
Cookee +6287
maandag 12 februari 2018 om 20:25
Richt je nou op argumenten van Perez ipv op de man spelen.
Omdat Perez 1x mis zat betekent niet dat het altijd zo is.
Vind ik leuk
Teo Smith +16382
maandag 12 februari 2018 om 17:44
Bilal moet naar ern willem 2 of een spor in turkijke. Houdoe.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 17:54
Feyenoord is op dit moment geen “grote club”, dat hij dat zou moeten laten zien bij AZ en Utrecht lukt hem ook niet. Hij zal beter gaan voetballen in Turkije denk ik. Hij past daar wel. Bilal heeft genoeg kwaliteit om in de basis te spelen bij een Feyenoord, maar denk dat hij gewoon niet het gevoel heeft dat Gio hem genoeg vertrouwen geeft.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 18:05
Hij heeft al vaak genoeg vertrouwen gekregen door keer op keer in te mogen vallen en niks te laten zien. Hij komt gewoon tekort voor Feyenoord en hij stond er zondag bij gebrek aan beter, al had ik alsnog JP Boetius opgesteld
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 01:21
Weet ik ook. Ze voelen zich tegenwoordig al heel snel minderwaardig, dat weten wij. Hij zal vast een aparte behandeling willen hebben om uiteindelijk er uit te laten komen wat er in zit.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 08:55
Als hij die wil, zal hij toch echt dingen moeten laten zien zoals Ziyech dat doet, maar dat zit er voor hem helaas niet in...
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 18:02
Ook niet goed genoeg voor de subtop!
Vind ik leuk
Wurmpie +199
maandag 12 februari 2018 om 18:34
Ik vindt de scout nog slechter hoe kun je daar wat in zien 1jaar leuk voetballen en hup kopen pffffff
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 18:47
Basasikoglu = tikkeltje slechter dan een middelmaat

Feyenoord = gwn middelmaat

Goede match lijkt me zo.
Vind ik leuk
Bennie498 +1174
maandag 12 februari 2018 om 18:56
Niet alleen Bilal is ongeschikt ook Gio . Als je Bilal ziet lopen die denkt echt dat hij goed is . Kijk ff momenten terug hoevaak hij de bal verspeeld of over de zijlijn aan lopen . Een bal gaat halen terwijl iedereen ziet dat de inworp voor Vitesse is en doodgewoon die bak in het veld gooien wat een enorme sukkel is het eigenlijk .
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 18:59]
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 19:30
Bilal en Boetius zouden nooit meer het Feyenoord shirt mogen dragen.
Vind ik leuk
Cookee +6287
maandag 12 februari 2018 om 20:27
Ik vond die witte broek ook niks waarom niet in het groene uitshirt?
Vind ik leuk
Gid010 +86
maandag 12 februari 2018 om 22:38
Helaas moet je concluderen dat Bilal niet heeft gebracht wat je er van hebt verwacht. Wat voor progressie ziet Feyenoord nog in hem?
Heeft de technische staf zoveel tijd nodig gehad om het in te zien?
Afronding was een groot probleem, hebben ze daar extra met hem voor getraind?

Je moet wel nageven dat Bilal wel inzet toont als hij minuten geeft. Hoe kan je het vertrouwen van je trainer zo schaden als je eindelijk weer eens een kans krijgt. Dit zou zijn jaar moeten zijn of worden, of wat de bedoeling ook mocht zijn.. Hij heeft ook al te maken gehad dat er betere spelers zijn geweest op zijn plek. Dan valt dit incident ook heel slecht bij de achterban. Hij kan het al eigenlijk niet meer goed doen.

Het is genant om te zien hoe het team zo afglijdt, ook al pakken ze de beker, het is en blijft een dramatisch seizoen!
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 08:23
Kuip stress?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Basacikoglu aangepakt: 'Dan is hij ongeschikt voor een grote club als Feyenoord'