Schaars: 'Wij zijn ook niet zo onder de indruk van PSV. Spelen hetzelfde als Roda'

    Schaars: 'Wij zijn ook niet zo onder de indruk van PSV. Spelen hetzelfde als Roda'

    maandag 12 februari 2018 om 21:06

    SC Heerenveen is aan een wisselvallige fase bezig en mag zaterdagavond op bezoek bij koploper PSV. Aanvoerder Stijn Schaars laat echter weten dat de Friezen wel degelijk met vertrouwen naar Noord-Brabant afreizen.

    "Wij zijn ook niet onder de indruk van PSV. Wij gaan er gewoon hetzelfde doen als wat we met Heerenveen altijd doen", liet voormalig PSV'er Schaars na afloop van de 1-1 tegen Roda JC weten aan FOX Sports. Volgens Schaars was de thuiswedstrijd tegen de behoudend opererende Limburgers een goede generale repetitie. "PSV speelt niet veel anders dan Roda: ook vanuit een heel gesloten organisatie, maar dan met meer voetbal in de ploeg."

    De linkspoot beseft echter dat Heerenveen bijzonder goed op zijn hoede moet zijn in Eindhoven. "PSV is vreselijk goed in goals maken en in de omschakeling. We zullen het beter moeten doen dan vandaag (zaterdag, red.), anders gaan we geen resultaat halen."

    PSV en Heerenveen trappen zaterdag om 19.45 uur af in het Philips Stadion.

    Poll

    Wat wordt PSV-Heerenveen?

    (1002 stemmen)

    Plaats een reactie

    maandag 12 februari 2018 om 21:11
    Goeie kans om punten te pakken.
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +3343
    maandag 12 februari 2018 om 21:13
    Voetbal uit het zuiden denk ik
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 21:16
    Een kenner dat hoor je zo.
    Vind ik leuk
    Gid010 +668
    maandag 12 februari 2018 om 21:16
    Tja die spelers van psv zijn waarschijnlijk net zo min onder de indruk van Stijn Schaars die voor Heerenveen speelt en op de 9e plek staat, als dat Stijn net zo min onder de indruk is van Psv. Die woorden zullen vast inpsirerend gaan werken in de kleedkamer bij Heerenveen. We gaan het zien.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 21:18
    Er kan een verrassing in de lucht komen; een gelijkspel,mits dat sc Heerenveen 100 tot 150% inzet toont en eens karakter heeft voor een goed resultaat! Tegen topploegen kan sc Heerenveen nog weleens een vuist maken!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89516
    maandag 12 februari 2018 om 21:19
    Daar ontbreekt het de Friezen dit seizoen aan, op karakter.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89516
    maandag 12 februari 2018 om 21:19
    ''Wij gaan er gewoon hetzelfde doen als wat we met Heerenveen altijd doen",


    Da's niet zo veel dan....
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 21:21
    Niet veel, maar genoeg om PSV te laten verliezen. Ajax gaat van PEC winnen en huppa 4 punten nog maar.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89516
    maandag 12 februari 2018 om 21:23
    Dat stippel je mooi voor jezelf uit. Hahaha

    Zal ik vertellen hoe voetbal wel eens in zijn werk gaat? :p

    Edit: En buiten dat is het voor ons belangrijk dat PSV wint. Heerenveen staat een plekje achter ons en mogen niet dichterbij komen. Maar zelf moeten we blijven winnen.

    Chelsea 1-0 voor.....Hazard
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 21:25]
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 21:26
    Ach, ik doe mijn best. Is het trouwens zo onrealistisch ? PSV heeft het vaak moeilijk met Heerenveen.
    Ik wil horen hoe voetbal wel eens in zijn werk gaat. Zeer benieuwd, want blijkbaar snap ik er niente van.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89516
    maandag 12 februari 2018 om 21:28
    Dat het niet altijd loopt zoals je wilt dat het loopt. Wel mooie gedachten en die horen er ook bij. In mijn hoofd rollen we WillemII ook op van het weekend. Iig succes en het mag wel spannend worden tussen ajax en PSV.

    Belangrijkste is toch mijn eigen club.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 21:34
    Dit idd. Ieder’s eigen club is het belangrijkst voor een persoon. Spannend worden tussen Ajax en PSV, oh ja graag. Thanks man, jij ook succes met je club!!!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89516
    maandag 12 februari 2018 om 21:36
    Dank je gozah ;)
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8172
    maandag 12 februari 2018 om 21:37
    En Ajax heeft het nooit moeilijk tegen Zwolle......5-1 in de beker kan ik me nog herinneren. Zwolle heeft gewoon een hele goede ploeg en op kunstgras.......2-1 Zwolle
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 22:34
    Ach, ik voel aan mijn water dat Ajax pec gaat oprollen.
    Vind ik leuk
    MeAgain +6492
    maandag 12 februari 2018 om 22:33
    Ajax heeft het dit seizoen tegen vrij wel iedereen lastig. Pec Zwolle speelt best goed voetbal. Denk dat Ajax zo maar eens punten kan laten liggen.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 21:28
    Nou, voor mij als Ajacied is het ten eerste belangrijk dat Mijn Ajax wint met het liefst oogstrelend voetbal. Ten tweede zou het dan leuk zijn als Heerenveen goed zal zijn en wint.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89516
    maandag 12 februari 2018 om 21:29
    Snap je helemaal Edgar.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20979
    maandag 12 februari 2018 om 21:37
    Stijn heeft ook nooit indruk gemaakt bij Psv.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89516
    maandag 12 februari 2018 om 21:40
    Was een nuttige speler en meer niet nee. Niet bijzonder, waterdragertje.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 21:23
    Gelukkig zijn wij wel onder de indruk van Heerenveen!!
    Vind ik leuk
    Stoep +1764
    maandag 12 februari 2018 om 21:24
    Eerst wachten wie Ajax fluit.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89516
    maandag 12 februari 2018 om 21:26
    Het publiek?
    Vind ik leuk
    Stoep +1764
    maandag 12 februari 2018 om 21:47
    Ik bedoel niet Ziyec!
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 21:30
    Schaars al PSV nou alleen maar meer prikkelen met zijn uitspraken.
    Vind ik leuk
    plato68 +241
    maandag 12 februari 2018 om 21:31
    Als je Roda dan nog niet op de knieën krijgt dan wordt PSV met meer voetbal in de ploeg al helemaal lastig.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 21:35
    Niemand is onder de indruk van PSV maar nog minder van de rest.
    Vind ik leuk
    Laliga +2178
    maandag 12 februari 2018 om 21:59
    Verwacht eigenlijk dat zowel psv als ajax punten kunnen verspelen haha , denk zelf dat dat de ajax spelers nog gekker zou maken dan als psv wint
    Vind ik leuk
    Rodajc +14678
    maandag 12 februari 2018 om 22:08
    Wij misten met Avdijaj, Schahin en Gustafson en in mindere mate Gnjatic 4 van onze beste spelers, anders zou het voetballend echt niet zo behoudend zijn geweest hoor.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 22:14
    Elke week opnieuw moeten we hier hier lezen dat PSV puntverlies gaat lijden de aankomende wedstrijd. Moe word je van deze kleuters!
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 22:21
    Wat is het toch een rare wereld. Als je denkt dat Psv punten verliest, dan ben je meteen een kleuter.
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5569
    maandag 12 februari 2018 om 22:18
    LANDSKAMPIOEN AWW YEAH
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 23:51
    Hij begint heel stoer, maar zwakt het daarna af. Herenveen gaat deze wedstrijd niet winnen. Deze wedstrijd wordt in eindhoven gespeeld dus PSV gaat gewoon winnen. Zwolle -ajax wordt of een gelijkspel of ajax wint hetzelfde als afgelopen weekend met een cadeautje. Zwolle gaat zeker niet winnen. Ik hoop natuurlijk wel dat zwolle wint, maar ik geloof het niet. Ze doen het leuk, maar komen net tekort als ajax en psv op hun best zijn denk ik. Dus ik geloof niet dat de voorsprong kleiner wordt dit weekend.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 23:52]
    Vind ik leuk
    Kerim Hemdi +2499
    dinsdag 13 februari 2018 om 00:28
    Ach, daar heb je er weer eentje die neerbuigend is over hoe PSV speelt en dus weer op een nederlaag gaat worden getrakteerd. Na de wedstrijd zal zijn reactie weer passen in het rijtje van teams van weer net niet!
    Vind ik leuk
    14forever +8590
    dinsdag 13 februari 2018 om 02:23
    Ik zie Heerenveen wel een puntje pakken hoor. Zolang ze.maar niet naief gaan aanvallen. Zoals hij zegt kan psv dodelijk zijn in de omschakeling.
    Vind ik leuk
    De Belsj +917
    dinsdag 13 februari 2018 om 09:31
    Goed om te lezen dat PSV hetzelfde speelt als Roda. Een LICHTEND voorbeeld voor de club uit de LICHTSTAD.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws