Schaars: 'Wij zijn ook niet zo onder de indruk van PSV. Spelen hetzelfde als Roda'

Schaars: 'Wij zijn ook niet zo onder de indruk van PSV. Spelen hetzelfde als Roda'

maandag 12 februari 2018 om 21:06

SC Heerenveen is aan een wisselvallige fase bezig en mag zaterdagavond op bezoek bij koploper PSV. Aanvoerder Stijn Schaars laat echter weten dat de Friezen wel degelijk met vertrouwen naar Noord-Brabant afreizen.

"Wij zijn ook niet onder de indruk van PSV. Wij gaan er gewoon hetzelfde doen als wat we met Heerenveen altijd doen", liet voormalig PSV'er Schaars na afloop van de 1-1 tegen Roda JC weten aan FOX Sports. Volgens Schaars was de thuiswedstrijd tegen de behoudend opererende Limburgers een goede generale repetitie. "PSV speelt niet veel anders dan Roda: ook vanuit een heel gesloten organisatie, maar dan met meer voetbal in de ploeg."

De linkspoot beseft echter dat Heerenveen bijzonder goed op zijn hoede moet zijn in Eindhoven. "PSV is vreselijk goed in goals maken en in de omschakeling. We zullen het beter moeten doen dan vandaag (zaterdag, red.), anders gaan we geen resultaat halen."

PSV en Heerenveen trappen zaterdag om 19.45 uur af in het Philips Stadion.

Poll

Wat wordt PSV-Heerenveen?

(1002 stemmen)

Plaats een reactie

Jens1999 +17909
maandag 12 februari 2018 om 21:08
Dat gaat puntverlies opleveren voor PSV.... Ajax kleine overwinning op Zwolle.... en de inhaalrace kan beginnen....
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 21:14
Dus je schat heerenveen hoger in dan zwolle op dit moment?
Vind ik leuk
R2 +4821
maandag 12 februari 2018 om 21:34
Wat heb je nog als je ook de hoop laat varen. Ik snap het wel, hoop alleen wel dat t laatste beetje hoop wordt weggevaagd dit weekend. ;)
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 21:39
Haha laat ze maar hopen in amsterdam zijn al 3 jaar wanhopig
Vind ik leuk
Jens1999 +17909
maandag 12 februari 2018 om 21:51
Wanhopig moet je pas worden wanneer je als de regerend kampioen.... 22 punten achter staat....
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 23:03
Haha nee hoor is gewoon een klote seizoen na 18 jaar zijn we wel wat gewend in rotterdam gewoon die beker pakken en volgend seizoen alles zetten op het feit dat we vanaf dan elke wedstrijd moeten winnen ... :) en betreft wanhopigheid als je zovveel geld hebt en als ik jullie moet geloven de beste talenten van de wereld en dan 3 jaar mogelijk 4 jaar geen kampioen worden dat is pas erg
Vind ik leuk
Jarinr10 +4418
maandag 12 februari 2018 om 23:19
Met 10-0 verliezen in Eindhoven das pas erg!
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 23:24
Zeker dat is meer dan erg maar dat jij nou weer iets erbij gaat halen waar het niet over gaat net als die jens1999 gaat nergens over het ging erom dat jens heerenveen hoger inschatte dan pec dat vond ik wel merkwaardig ja dat jullie gelijk feyenoord erbij moeten betrekken zegt genoeg over jullie als ik me clubvoorkeur niet bekend had gemaakt dan ging het over het feit dat ik geen punten en komma's gebruik mijn punt is dat de kans groter is dat jullie verliezen van pec dan dat psv verliest van heerenveen en jens doe nou net voorkomen als dat andersom is
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 23:26]
Vind ik leuk
Jarinr10 +4418
maandag 12 februari 2018 om 23:37
Je zegt zelf 3 of 4 jaar geen kampioen das pas erg.Nou dan weet ik wel ergere dingen.1 ding geef ik je wel gelijk dat Pec uit lastiger is dan Heerenveen thuis.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 23:42
het ging nog niet eens zozeer om 3.4 jaar maar meer om het feit dat met de mogelijkheden die jullie hebben vind ik dat 3 jaar mogelijk 4 best wel erg is ja los van het feit dat 18 jaar veel erger is dat weten we nu wel
Vind ik leuk
Jarinr10 +4418
maandag 12 februari 2018 om 23:54
Heb je ook gelijk in.Mag ook niet gebeuren als je de rijkste club bent.Alleen PSV en Feyenoord verleden jaar verspelen bijna geen punten.En dan heb je nog de kampioenswedstrijd tegen de superboeren die je niet wint.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 00:03
Jaa zeker die wedstrijd hadden jullie helemaal aan jezelf te danken maar daar gaat het ook niet om voorderest het feit is alleen wel dat psv 7 punten voorstaat en als het er dit weekend meer worden dan is het klaar
Vind ik leuk
Jarinr10 +4418
dinsdag 13 februari 2018 om 00:09
Ja dan is t afgelopen.Als ik nou een overtuigend Ajax zag had ik er wel geloof in.Want bij PSV kan t kwartje ook de andere kant opvallen.Helaas voor mij is dat Bij Ajax ook t geval.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 00:18
En precies dat is de reden dat ik niet snap dat iedereen maakt zeikt op psv alles is gewoon kut alleen psv is het minst kut
Vind ik leuk
Jarinr10 +4418
dinsdag 13 februari 2018 om 01:00
Ja t niveau in de eredivisie is bedroevend.Als de nr 1 al zo speelt kun je nagaan hoe slecht de rest is.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 00:10
Heerlijke wedstrijd was dat.;~)
Vind ik leuk
Jarinr10 +4418
dinsdag 13 februari 2018 om 00:22
Ja dat was echt genieten!
Vind ik leuk
Jens1999 +17909
maandag 12 februari 2018 om 23:56
2012-2013 Eredivisie 09-03-2013 SC Heerenveen-PSV 2-1 (2-0)
2013-2014 Eredivisie 23-11-2013 PSV-SC Heerenveen 1-1 (0-0)
2013-2014 Eredivisie 05-04-2014 SC Heerenveen-PSV 3-0 (1-0)
2014-2015 Eredivisie 28-09-2014 SC Heerenveen-PSV 1-0 (0-0)
2014-2015 Eredivisie 18-04-2015 PSV-SC Heerenveen 4-1 (3-1)
2015-2016 Eredivisie 22-08-2015 SC Heerenveen-PSV 1-1 (0-0)
2015-2016 Eredivisie 12-03-2016 PSV-SC Heerenveen 1-1 (0-0)
2016-2017 Eredivisie 01-10-2016 SC Heerenveen-PSV 1-1 (0-0)
2016-2017 Eredivisie 22-01-2017 PSV-SC Heerenveen 4-3 (2-1)
2017-2018 Eredivisie 10-09-2017 SC Heerenveen-PSV 2-0 (2-0)

van de laatste 10 keer.... wist PSV maar 2 keer te winnen..... vergelijk dat even met PEC......
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 00:02
Ja leuk en aardig maar als ik de hele tijd naar het verleden moet gaan kijken kan ik net zo goed historicus gaan worden maar als we zo gaan beginnen kijk maar naar de beker finale pec won 5-1 haha ja dat gaat nergens over dit seizoen is pec duidelijk beter dan voorgaande seizoenen en dan heerenveen jullie spelen uit op kunstgras psv speelt thuis kortom het ligt meer voor de hand dat psv wint en jullie verliezen dan andersom
Vind ik leuk
Jarinr10 +4418
dinsdag 13 februari 2018 om 00:20
In de eredivisie ligt op voorhand niks voor de hand.Er valt gewoon helemaal niks over te zeggen.Misschien is t kunstgras wel in t voordeel voor een ploeg als Ajax.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 22:05
Mooie club he vitesse.
Vind ik leuk
MeAgain +4869
maandag 12 februari 2018 om 22:29
Clupie uit Amsterdam speelt niet beter dan PSV. Jouw club had gisteren al het geluk van de wereld dat ze een panalty kregen waar ze geen recht op hadden anders was de achterstand van jouw club nu 9 punten. Jullie speelden tegen een zwak en gehandicapt Twente dat spelers miste en dan speelden jullie ook nog thuis. Het zou mij niks verbazen wanneer komend weekend PSV en Ajax allebei punten zouden laten liggen. Gewoon, omdat het kan.
Vind ik leuk
Jens1999 +17909
maandag 12 februari 2018 om 23:58
Zeker was dat geluk.... net zoals het geluk dat PSV mocht doorspelen na een overtreding te hebben gemaakt... waardoor er 1-1 gescoord mocht worden..............
Vind ik leuk
MeAgain +4869
dinsdag 13 februari 2018 om 06:38
Zolang PSV niet voorstaat blijven ze wel een beetje voetballen. Ook dan was er nog wel een andere goal gevallen. De pest is zodra ze voorstaan in de verdediging gaan.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 23:45
Eerst zien, dan geloven
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 14:42
En toen werd je wakker
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 21:11
Goeie kans om punten te pakken.
Vind ik leuk
Patrickj3 +1951
maandag 12 februari 2018 om 21:13
Voetbal uit het zuiden denk ik
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 21:16
Een kenner dat hoor je zo.
Vind ik leuk
Gid010 +683
maandag 12 februari 2018 om 21:16
Tja die spelers van psv zijn waarschijnlijk net zo min onder de indruk van Stijn Schaars die voor Heerenveen speelt en op de 9e plek staat, als dat Stijn net zo min onder de indruk is van Psv. Die woorden zullen vast inpsirerend gaan werken in de kleedkamer bij Heerenveen. We gaan het zien.
Vind ik leuk
#KeizerIn +4462
maandag 12 februari 2018 om 21:18
Wij gaat toch verliezen van PEC. PEC speelt totaalvoetbal en heeft goed positiespel eigenlijk zoals Ajax zou moeten spelen. Van 't Schip volgend jaar eerste trainer Ajax, Keizer assistent en als Van 't Schip vertrekt Keizer hoofdtrainer maken en nog een ervaren assistent ernaast zoals Jonk ofz en we kunnen de CL in. Maar met Ten Hag gaan we het niet redden.
Vind ik leuk
Richard020 +12524
maandag 12 februari 2018 om 22:15
Keizer ontslagen en jij roept op om Keizer weer terug te nemen als assistent haha! Wat een lolbroek ben jij, Keizer komt niet meer terug, serieus zielig aan het worden om Ten Hag nu al af te schrijven. Verder ben jij ook niet echt serieus te nemen, jij geloofd te veel in je eigen waanzin ( Keizer was volgens jou de nieuwe pep aan het worden ) en Veltman is bij jou onomstreden, heb je gisteren die fout van Veltman gezien?
Vind ik leuk
#KeizerIn +4462
maandag 12 februari 2018 om 22:25
Ik ben gewoon niet zo'n meeluller ik basseer mijn mening op 3 punten.
1. Feiten
2. Mensen met verstand van zaken.
3. Wat ik zelf ziek.
Dus ik lul niet iedereen maar na wat ze hier allemaal zeggen. En ja ik heb die fout gezien, maar Veltman zijn fouten worden altijd heel groot gemaakt maar ik denk dat Veltman na De Ligt de minste fouten maakt. Zijn laatste fout na die van dit weekend is al een hele lange tijd terug.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 21:18
Er kan een verrassing in de lucht komen; een gelijkspel,mits dat sc Heerenveen 100 tot 150% inzet toont en eens karakter heeft voor een goed resultaat! Tegen topploegen kan sc Heerenveen nog weleens een vuist maken!
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 21:19
Daar ontbreekt het de Friezen dit seizoen aan, op karakter.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 21:19
''Wij gaan er gewoon hetzelfde doen als wat we met Heerenveen altijd doen",


Da's niet zo veel dan....
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 21:21
Niet veel, maar genoeg om PSV te laten verliezen. Ajax gaat van PEC winnen en huppa 4 punten nog maar.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 21:23
Dat stippel je mooi voor jezelf uit. Hahaha

Zal ik vertellen hoe voetbal wel eens in zijn werk gaat? :p

Edit: En buiten dat is het voor ons belangrijk dat PSV wint. Heerenveen staat een plekje achter ons en mogen niet dichterbij komen. Maar zelf moeten we blijven winnen.

Chelsea 1-0 voor.....Hazard
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 21:25]
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 21:26
Ach, ik doe mijn best. Is het trouwens zo onrealistisch ? PSV heeft het vaak moeilijk met Heerenveen.
Ik wil horen hoe voetbal wel eens in zijn werk gaat. Zeer benieuwd, want blijkbaar snap ik er niente van.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 21:28
Dat het niet altijd loopt zoals je wilt dat het loopt. Wel mooie gedachten en die horen er ook bij. In mijn hoofd rollen we WillemII ook op van het weekend. Iig succes en het mag wel spannend worden tussen ajax en PSV.

Belangrijkste is toch mijn eigen club.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 21:34
Dit idd. Ieder’s eigen club is het belangrijkst voor een persoon. Spannend worden tussen Ajax en PSV, oh ja graag. Thanks man, jij ook succes met je club!!!
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 21:36
Dank je gozah ;)
Vind ik leuk
Henk 1971 +4963
maandag 12 februari 2018 om 21:37
En Ajax heeft het nooit moeilijk tegen Zwolle......5-1 in de beker kan ik me nog herinneren. Zwolle heeft gewoon een hele goede ploeg en op kunstgras.......2-1 Zwolle
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 21:49
Zwolle thuis voor PSV, slagadertje Pieters en 0 punten. Daarbuiten Ajax kampioen. Heerenveen heeft al eerder dit siezoen PSV vernederd
Vind ik leuk
Henk 1971 +4963
maandag 12 februari 2018 om 22:16
Lekker blijven dromen Bossche bol.....
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 09:42
Henkie we komen er aan. Je bent nog niet af van je grootste nachtmerrie. Wza
Vind ik leuk
MeAgain +4869
maandag 12 februari 2018 om 22:34
2-0 ja dan ben je wel vernederd.
Vind ik leuk
Henk 1971 +4963
maandag 12 februari 2018 om 22:48
Lozano gaat sportief revanche nemen......3-0
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 09:42
Rode kaart en volledig met positie spel vernederd
Vind ik leuk
Henk 1971 +4963
dinsdag 13 februari 2018 om 10:15
Wanneer wordt jij eens realistisch en vermeld je niet meer alles wat je hoopt?
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 11:07
Henkie met je eeuwige Ajax syndroom. Altijd wakker worden met de gedachten van shit er is een club uit Amsterdam die in alles groter is dan mijn plaatselijke gemeenteclubje.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 11:09
Heerenveen uit kreeg Lozano rood, en heerste Schaars met zijn mannen het positiespel. Ik snap dat boertjes niet de slimste zijn maar iets van dit seizoen moet jij je toch ook wel kunnen herinneren Henkie1971
Vind ik leuk
Henk 1971 +4963
dinsdag 13 februari 2018 om 12:34
Jij kan je beter druk maken over je eigen mentale gesteldheid want lezen kan je ook al niet. Ik zei dat lozano sportief revanche gaat nemen. Maar blijkbaar snapt een Bossche bol niet wat je dan bedoeld. En denk maar niet dat ik 1 seconde aan dat schoonmaakmiddel denk.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 13:39
Hahaha non stop 24’uur per dag Henkie. Het Ajax syndroom kom je niet zo maar van af. Lozano gaat weer spartelen en vallen. Uiteraard word er van jou vrij weinig verwacht Henkie. Maakt niet uit.
Vind ik leuk
Henk 1971 +4963
dinsdag 13 februari 2018 om 19:17
Ik heb gelukkig een PSV syndroom......regelmatig kampioen worden en dan echt feest vieren zoals het hoort zonder de binnenstad te slopen. Jij als Bosschenaar kan altijd nog naar FC den Bosch toch nog een troost voor je.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 22:34
Ach, ik voel aan mijn water dat Ajax pec gaat oprollen.
Vind ik leuk
MeAgain +4869
maandag 12 februari 2018 om 22:33
Ajax heeft het dit seizoen tegen vrij wel iedereen lastig. Pec Zwolle speelt best goed voetbal. Denk dat Ajax zo maar eens punten kan laten liggen.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 12:16
PSV heeft dit jaar zo veel geluk het is gewoon ongekend. Heerenveen heeft PSV dit seizoen al eerder compleet vernederd. Ik zie ze wel stunten in Eindhoven. Stadion zal niet vol zitten en de sfeer gelaten. Odegaard gaat voetballes geven op het middenveld
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 12:17]
Vind ik leuk
MeAgain +4869
dinsdag 13 februari 2018 om 19:05
Ik denk het ook. Bijna alle wedstrijden van PSV zijn al uitverkocht.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 19:11
Haha normaal doen, dat theater stadionnetje zit zelden vol.
Vind ik leuk
MeAgain +4869
dinsdag 13 februari 2018 om 21:46
Jij weet niet eens hoe het thuis is. Ajax verkoopt lang niet al zijn kaarten. Die geven er elke wedstrijd tig weg. De rest word verkocht aan toeristen die eens in de hoofdstad zijn en een wedstrijdje meepakken.
Hoeveel fans heeft Ajax op papier en hoeveel heeft PSV er? Hoeveel mensen passen er in dat stadion van de gemeente? En hoeveel passen er in het Philips stadion? Procentueel gezien is het Stadion in Eindhoven meer gevuld dan bij jullie vriend.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 09:02
Mu met cijfers komen dan toerist. Gaat toch weg man de No show Ratio in Eindhoven ligt 1.5 % lager dan in de Arena over boekjaar 2016-2017. Zo ongelooflijk stoer gedrag weet dan van je. Ajax is altijd stijf uitverkocht alleen is er net als de rest van Nederland helaas een No-Show Ratio. Alleen is die Eindhoven van alle topclubs het hoogst gemiddeld over het laatste volledige seizoen. Opta zoek maar op.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 21:28
Nou, voor mij als Ajacied is het ten eerste belangrijk dat Mijn Ajax wint met het liefst oogstrelend voetbal. Ten tweede zou het dan leuk zijn als Heerenveen goed zal zijn en wint.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 21:29
Snap je helemaal Edgar.
Vind ik leuk
Bizzy +14774
maandag 12 februari 2018 om 21:37
Stijn heeft ook nooit indruk gemaakt bij Psv.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 21:40
Was een nuttige speler en meer niet nee. Niet bijzonder, waterdragertje.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 21:23
Gelukkig zijn wij wel onder de indruk van Heerenveen!!
Vind ik leuk
Stoep +1865
maandag 12 februari 2018 om 21:24
Eerst wachten wie Ajax fluit.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 21:26
Het publiek?
Vind ik leuk
Stoep +1865
maandag 12 februari 2018 om 21:47
Ik bedoel niet Ziyec!
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 21:30
Schaars al PSV nou alleen maar meer prikkelen met zijn uitspraken.
Vind ik leuk
plato68 +210
maandag 12 februari 2018 om 21:31
Als je Roda dan nog niet op de knieën krijgt dan wordt PSV met meer voetbal in de ploeg al helemaal lastig.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 21:35
Niemand is onder de indruk van PSV maar nog minder van de rest.
Vind ik leuk
Laliga +1456
maandag 12 februari 2018 om 21:59
Verwacht eigenlijk dat zowel psv als ajax punten kunnen verspelen haha , denk zelf dat dat de ajax spelers nog gekker zou maken dan als psv wint
Vind ik leuk
Rodajc +8021
maandag 12 februari 2018 om 22:08
Wij misten met Avdijaj, Schahin en Gustafson en in mindere mate Gnjatic 4 van onze beste spelers, anders zou het voetballend echt niet zo behoudend zijn geweest hoor.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 22:14
Elke week opnieuw moeten we hier hier lezen dat PSV puntverlies gaat lijden de aankomende wedstrijd. Moe word je van deze kleuters!
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 22:21
Wat is het toch een rare wereld. Als je denkt dat Psv punten verliest, dan ben je meteen een kleuter.
Vind ik leuk
Rodapaus +4422
maandag 12 februari 2018 om 22:18
LANDSKAMPIOEN AWW YEAH
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 22:21
Kan me niet schelen wie kampioen wordt. Als PSV t maar niet is. Az Ajax Feijenoord. Alles is voor de internationale uitstraling beter als psv.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 22:28
Heerenveen maakt goede kans tegen PSV. Heerenveen heeft een leuke selectie. En tegen PSV hebben ze meer kans dan tegen Roda. Bij psv doet namelijk Luuk de Jong mee. Dus is psv in principe zwakker als Roda
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 23:51
Hij begint heel stoer, maar zwakt het daarna af. Herenveen gaat deze wedstrijd niet winnen. Deze wedstrijd wordt in eindhoven gespeeld dus PSV gaat gewoon winnen. Zwolle -ajax wordt of een gelijkspel of ajax wint hetzelfde als afgelopen weekend met een cadeautje. Zwolle gaat zeker niet winnen. Ik hoop natuurlijk wel dat zwolle wint, maar ik geloof het niet. Ze doen het leuk, maar komen net tekort als ajax en psv op hun best zijn denk ik. Dus ik geloof niet dat de voorsprong kleiner wordt dit weekend.
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 23:52]
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 00:28
Ach, daar heb je er weer eentje die neerbuigend is over hoe PSV speelt en dus weer op een nederlaag gaat worden getrakteerd. Na de wedstrijd zal zijn reactie weer passen in het rijtje van teams van weer net niet!
Vind ik leuk
14forever +7809
dinsdag 13 februari 2018 om 02:23
Ik zie Heerenveen wel een puntje pakken hoor. Zolang ze.maar niet naief gaan aanvallen. Zoals hij zegt kan psv dodelijk zijn in de omschakeling.
Vind ik leuk
Dicky +14874
dinsdag 13 februari 2018 om 05:39
Zonde dat deze jongen zijn carrière tussen die Foppeduikers afsluit. Maar goed, Heerenveen is dan misschien niet onder de indruk van PSV. Maar niemand is onder de indruk van Heerenveen. PSV wint aanstaande Zaterdag met minimaal 3 goals verschil.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 09:31
Goed om te lezen dat PSV hetzelfde speelt als Roda. Een LICHTEND voorbeeld voor de club uit de LICHTSTAD.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Schaars: 'Wij zijn ook niet zo onder de indruk van PSV. Spelen hetzelfde als Roda'