Bondscoach Koeman op de tribune: 'Denk niet dat hij voor mij kwam, haha'

Bondscoach Koeman op de tribune: 'Denk niet dat hij voor mij kwam, haha'

maandag 12 februari 2018 om 21:18

Ronald Koeman zat zondag op de tribune bij het duel tussen Vitesse en Feyenoord, maar Bryan Linssen denkt niet dat de bondscoach speciaal voor hem kwam. De uitblinker van de Arnhemmers had met twee treffers een groot aandeel in de 3-1 overwinning op de landskampioen.

"Haha, oké. Nou, ik hoop dat hij zich heeft vermaakt. Het is dan inderdaad een mooi moment om een hoofdrol op te eisen, maar ik heb niet het vermoeden dat hij hier voor mij kwam hoor, haha", zegt Linssen tegen ELF Voetbal. "Ook al maak ik wel een prima seizoen door bij Vitesse. Ik heb inmiddels redelijk wat doelpunten gemaakt. En ook in de Europese wedstrijden gescoord."

Linssen is sinds zijn transfer naar Vitesse alleen maar beter gaan spelen. "Ik heb me verder ontwikkeld sinds mijn transfer van FC Groningen. En als team maken we ook stappen. We kunnen goed en mooi voetballen. Je hebt alleen soms met tegenstanders te maken die ver inzakken. Daar hebben we moeite mee."

Linssen erkent dat Vitesse beter speelt tegen de topclubs uit de Eredivisie. "Wij spelen het liefst tegen teams als PSV, Feyenoord, Ajax en AZ, teams die ook vooruit willen voetballen. Ons doel is om zo hoog mogelijk te eindigen en dan met een goed gevoel de play-offs in te gaan. We gaan weer voor Europees voetbal."

Poll

Moet Linssen in aanmerking komen voor Oranje?

(520 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 12 februari 2018 om 21:21
Goede speler! Bouwt zijn carrière geduldig op. Kan denk wel subtop Bundesliga eindigen denk ik zomaar.
Vind ik leuk
Stoep +1874
maandag 12 februari 2018 om 21:26
Subtop bundesliga? Nee hoor. Ander niveau
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 21:23
Als je durft deze stelling te gebruiken dan durf ik ook te zeggen dat PSV hem moet kopen aan het einde van het seizoen.
Vind ik leuk
Dicky +9271
maandag 12 februari 2018 om 21:27
Nah tegen 020 en PSV vond ik Vitesse niet zo best moet ik zeggen. Maar Linssen is een geweldige speler voor de subtop. Dat is ook direct zijn plafond. Ik denk niet dat dit materiaal voor het Nederlands elftal is.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 21:32
Is het lastig om gewoon Ajax te zeggen voor jou?
Vind ik leuk
Dicky +9271
maandag 12 februari 2018 om 21:33
Onmogelijk zelfs.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 21:35
Geen Haagse ouders?

Iets in jou is Haags, hahaha.
Vind ik leuk
Dicky +9271
maandag 12 februari 2018 om 21:43
Ik ben één grote mengelmoes. Van mijn moeders kant komt mijn Oma uit Kerkrade, Opa uit Den Haag. Van mijn Vaders kant komt mijn Oma uit Winschoten en mijn Opa uit de metropool Velp. Dus ja, ergens is er een Haagse invloed. Maar een heel klein beetje hoor ;)
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 21:44
Zie ik zag het direct, op een bepaalde manier jezelf uit. Hart op de tong, ja ik heb dat direct door :D
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 09:22
Je vergeet niet al te snugger ;)
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 10:26
Hahaha lijp.......het is dat een PSVer het zegt :p
Vind ik leuk
Rodajc +4692
dinsdag 13 februari 2018 om 00:32
Tjezus multicultureel haha.
Vind ik leuk
Dicky +9271
dinsdag 13 februari 2018 om 05:35
O nie? ;)
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 21:35
Ok. Dan adviseer ik je om je te controleren.
Vind ik leuk
Dicky +9271
maandag 12 februari 2018 om 21:37
Niet nodig, iedereen weet ik met 020 bedoel.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 21:39
Hehe, mee eens. Ach, ik vind het allemaal best. Dat sommigen zich überhaupt kunnen ergeren omdat iemand 020 of 030 zegt, is mij altijd een raadsel gebleven.
Ja, maar... hoor ik dan .... dat is denigrerend. Wat een gelul eerste klas denk ik dan.
Vind ik leuk
13 +5779
maandag 12 februari 2018 om 22:53
Ik begrijp het ook nooit, liever dat ze het over 010 hebben dan diverse andere wel vervelende benamingen. Ervaar 010 totaal niet als denigrerend.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 21:55
volgens mij had Ajax biks te vertellen in eigen huis? Scoorde in de laatste minuten de aansluitingstreffer maar Vitesse is eigeblijk nooit in de problemen geweest. Tuurlijk is Ajax beter, maar in Eindhoven, Amsterdam en Rotterdam ben je niet veel minder geweest. Tegen AZ in eigen huis werden we helemaal zoek gespeeld.
Vind ik leuk
Vak-DD +9021
maandag 12 februari 2018 om 22:53
Moet zo wie zo niet aan de top drie clubs verkocht worden, dan maar naar het buitenland.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 05:42
als ik toch zie wat voor kwaliteit die topclubs hebben rondrennen dan kan linssen daar prima mee, en dan bedoel ik bij alle 3 de zogenaamde " top " clubs
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 10:44
Wat heeft Vitesse gemaakt tegen 020 dan Dicky
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 21:31
Linssen is de eerste die geselecteerd moet worden voor Oranje.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 21:34
Dat vermoeden heb ik ook Brian.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 21:42
Luc Castaignos was de speler waar Koeman voor kwam
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 21:45
Hahahaha, yeah right sherlock!!
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 21:44
Het is zo fijn, om steeds meer te lezen Ajax, PSV, Feyenoord EN AZ. Stukje bij beetje beginnen we echt meer en meer aanspraak te maken op een constante top 4 club.
Vind ik leuk
Vak-DD +9021
maandag 12 februari 2018 om 22:55
De top drie zal altijd de top drie blijven, ook al eindig je als subtopper een keer derde.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 01:47
Tuurlijk, de traditionele top 3 blijft. Maar je ziet toch wel dat steeds meer mensen AZ als directe club daaronder benoemen..
Vind ik leuk
Dicky +9271
dinsdag 13 februari 2018 om 05:50
Dit seizoen zeker. En terecht natuurlijk. Feyenoord heeft een kutseizoen en AZ maakt daar goed gebruik van. Maar volgend jaar kan het weer heel anders zijn en dan wordt AZ niet meer genoemd. Vorig seizoen was er bijvoorbeeld alle lof voor Utrecht en werd AZ niet genoemd. Voorafgaand aan het seizoen werden Vitesse en Utrecht genoemd als ploegen die de concurrentie met PSV aan zouden kunnen en werd AZ ook niet genoemd. Ik hoop dat AZ derde wordt en de beker pakt. Dat zou hartstikke mooi zijn voor AZ. Maar meer dan een subtopper is het niet en zal het ook nooit meer worden. Want wat je bij AZ net als bij bijvoorbeeld Utrecht ziet is dat ze het ene jaar bij de eerste 4 eindigen om vervolgens het jaar erop 6 of 8ste eindigen. Dat is typerend voor een subtopper. Topploegen doen ieder jaar mee voor de prijzen. Niet af en toe een keer voor een plek bij de eerste 3 en de beker.
Vind ik leuk
Vak-DD +9021
dinsdag 13 februari 2018 om 07:56
Dit seizoen zit de derde plek er zeker in voor jullie.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 21:48
Ik hoop wel dan ie voor Linssen kwam,de rest op het veld speelde als brandhout of is niet Nederlands
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 21:59
Onzin, bij Vitesse 6 en bij Feyenoord met El Ahmadi meegerekend 8. Linssen was sowieso de beste Nederlander op het veld.
Vind ik leuk
13 +5779
maandag 12 februari 2018 om 22:58
El Ahmadi telt dus niet mee, want daar kan Koeman niets mee.
Vind ik leuk
Thobar +3150
dinsdag 13 februari 2018 om 00:26
Kan zijn maar die zijn dan blijkbaar het brandhout
Vind ik leuk
ENNMG +117
maandag 12 februari 2018 om 22:11
Mag hopen dat hij inderdaad niet voor jou kwam nee, we zijn al diep genoeg gezonken
Vind ik leuk
Vak-DD +9021
maandag 12 februari 2018 om 22:56
Weer zo'n kansloos persoon van die J.L. club uit havanna aan de waal. Die hebben de hele dag niks te doen dan nieuwe accounts aanmaken en Vitesse afzeiken. Word je nou niet moe van elke dag weer nieuwe accountjes aanmaken en jezelf voor gek zetten.
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 22:58]
Vind ik leuk
ENNMG +117
dinsdag 13 februari 2018 om 09:49
Rustig maar, mag toch mijn mening geven... Gelijk zijn ze op hun pik getrapt daar in de glasbak
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 22:38
Idd Linssen, maar zeker ook niet voor 1 Feyenoord er.
Vind ik leuk
13 +5779
maandag 12 februari 2018 om 22:59
Wel, Malacia.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 23:21
Het was een geintje bedoeld, maar idd een leuke voetballer.
Hoop voor hem niet, dat hij net zoals velen talenten die de Hemel wordt ingeprezen.
Net zo hard weer vallen.
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 23:24]
Vind ik leuk
Vak-DD +9021
maandag 12 februari 2018 om 22:52
Zolang je als speler bij Vitesse speelt komt er geen één bondscoach voor je kijken.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 23:22
Cocu vergeten?
Vind ik leuk
Vak-DD +9021
dinsdag 13 februari 2018 om 07:59
Dat is lang geleden, net als dat er nog een paar oudjes een keer mochten meedoen.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 10:29
Propper Janssen,zeg nooit dat ze in de toekomst voor Faye komen kijken.
Nu vooral dat men krap zitten bij Oranje voor lb positie.
Vind ik leuk
Rodajc +4692
dinsdag 13 februari 2018 om 00:56
Óf hij zat er gewoon om 2 van zijn oud-clubs te bekijken?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Bondscoach Koeman op de tribune: 'Denk niet dat hij voor mij kwam, haha'