Bondscoach Koeman op de tribune: 'Denk niet dat hij voor mij kwam, haha'

    Bondscoach Koeman op de tribune: 'Denk niet dat hij voor mij kwam, haha'

    maandag 12 februari 2018 om 21:18

    Ronald Koeman zat zondag op de tribune bij het duel tussen Vitesse en Feyenoord, maar Bryan Linssen denkt niet dat de bondscoach speciaal voor hem kwam. De uitblinker van de Arnhemmers had met twee treffers een groot aandeel in de 3-1 overwinning op de landskampioen.

    "Haha, oké. Nou, ik hoop dat hij zich heeft vermaakt. Het is dan inderdaad een mooi moment om een hoofdrol op te eisen, maar ik heb niet het vermoeden dat hij hier voor mij kwam hoor, haha", zegt Linssen tegen ELF Voetbal. "Ook al maak ik wel een prima seizoen door bij Vitesse. Ik heb inmiddels redelijk wat doelpunten gemaakt. En ook in de Europese wedstrijden gescoord."

    Linssen is sinds zijn transfer naar Vitesse alleen maar beter gaan spelen. "Ik heb me verder ontwikkeld sinds mijn transfer van FC Groningen. En als team maken we ook stappen. We kunnen goed en mooi voetballen. Je hebt alleen soms met tegenstanders te maken die ver inzakken. Daar hebben we moeite mee."

    Linssen erkent dat Vitesse beter speelt tegen de topclubs uit de Eredivisie. "Wij spelen het liefst tegen teams als PSV, Feyenoord, Ajax en AZ, teams die ook vooruit willen voetballen. Ons doel is om zo hoog mogelijk te eindigen en dan met een goed gevoel de play-offs in te gaan. We gaan weer voor Europees voetbal."

    Poll

    Moet Linssen in aanmerking komen voor Oranje?

    (520 stemmen)

    Plaats een reactie

    WHAAAAAA +138
    maandag 12 februari 2018 om 21:23
    Als je durft deze stelling te gebruiken dan durf ik ook te zeggen dat PSV hem moet kopen aan het einde van het seizoen.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 21:31
    Linssen is de eerste die geselecteerd moet worden voor Oranje.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89516
    maandag 12 februari 2018 om 21:34
    Dat vermoeden heb ik ook Brian.
    Vind ik leuk
    Lebeast*AZ* +1502
    maandag 12 februari 2018 om 21:44
    Het is zo fijn, om steeds meer te lezen Ajax, PSV, Feyenoord EN AZ. Stukje bij beetje beginnen we echt meer en meer aanspraak te maken op een constante top 4 club.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11423
    maandag 12 februari 2018 om 22:55
    De top drie zal altijd de top drie blijven, ook al eindig je als subtopper een keer derde.
    Vind ik leuk
    Lebeast*AZ* +1502
    dinsdag 13 februari 2018 om 01:47
    Tuurlijk, de traditionele top 3 blijft. Maar je ziet toch wel dat steeds meer mensen AZ als directe club daaronder benoemen..
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11423
    dinsdag 13 februari 2018 om 07:56
    Dit seizoen zit de derde plek er zeker in voor jullie.
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +3343
    maandag 12 februari 2018 om 21:48
    Ik hoop wel dan ie voor Linssen kwam,de rest op het veld speelde als brandhout of is niet Nederlands
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 21:59
    Onzin, bij Vitesse 6 en bij Feyenoord met El Ahmadi meegerekend 8. Linssen was sowieso de beste Nederlander op het veld.
    Vind ik leuk
    Thobar +4361
    dinsdag 13 februari 2018 om 00:26
    Kan zijn maar die zijn dan blijkbaar het brandhout
    Vind ik leuk
    ENNMG +104
    maandag 12 februari 2018 om 22:11
    Mag hopen dat hij inderdaad niet voor jou kwam nee, we zijn al diep genoeg gezonken
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11423
    maandag 12 februari 2018 om 22:56
    Weer zo'n kansloos persoon van die J.L. club uit havanna aan de waal. Die hebben de hele dag niks te doen dan nieuwe accounts aanmaken en Vitesse afzeiken. Word je nou niet moe van elke dag weer nieuwe accountjes aanmaken en jezelf voor gek zetten.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 22:58]
    Vind ik leuk
    ENNMG +104
    dinsdag 13 februari 2018 om 09:49
    Rustig maar, mag toch mijn mening geven... Gelijk zijn ze op hun pik getrapt daar in de glasbak
    Vind ik leuk
    HERTOG 1 +215
    maandag 12 februari 2018 om 22:38
    Idd Linssen, maar zeker ook niet voor 1 Feyenoord er.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11423
    maandag 12 februari 2018 om 22:52
    Zolang je als speler bij Vitesse speelt komt er geen één bondscoach voor je kijken.
    Vind ik leuk
    HERTOG 1 +215
    maandag 12 februari 2018 om 23:22
    Cocu vergeten?
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11423
    dinsdag 13 februari 2018 om 07:59
    Dat is lang geleden, net als dat er nog een paar oudjes een keer mochten meedoen.
    Vind ik leuk
    HERTOG 1 +215
    dinsdag 13 februari 2018 om 10:29
    Propper Janssen,zeg nooit dat ze in de toekomst voor Faye komen kijken.
    Nu vooral dat men krap zitten bij Oranje voor lb positie.
    Vind ik leuk
    Rodajc +14678
    dinsdag 13 februari 2018 om 00:56
    Óf hij zat er gewoon om 2 van zijn oud-clubs te bekijken?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws