Kramer krijgt zak geld mee en tekent later alsnog: 'Niets over te zeggen'

Kramer krijgt zak geld mee en tekent later alsnog: 'Niets over te zeggen'

maandag 12 februari 2018 om 22:40

De voorkeur van Michiel Kramer ging uit naar een buitenlands avontuur, maar de kersverse spits van Sparta vond niets naar zijn zin. Maandag tekende de ex-Feyenoorder een contract tot het einde van het seizoen in Rotterdam.

"Ik wachtte op een buitenlands avontuur. Dat kwam niet", zegt Kramer tegen RTV Rijnmond. "Op de laatste speeldag speelde er wel iets in het buitenland, maar er zat een beetje tijdsdruk achter. Daarom kozen we voor contractontbinding bij Feyenoord, zodat ik net even wat meer tijd had. Het is er niet van gekomen en ben juist blij dat ik nu hier sta. Ik wilde niet te lang wachten, ook richting m'n gezin en vrouw niet. Die wilden ook gewoon duidelijkheid. Die heb ik ze gegeven."

Toen Kramer nog onder contract stond bij Feyenoord, sprak hij ook met Sparta. De onderhandelingen liepen toen stuk, naar verluidt vanwege het salaris. Feyenoord verscheurde het contract van Kramer, waardoor de spits een zak geld mee heeft gekregen. Nu heeft hij alsnog getekend bij Sparta. "Daar heb ik helemaal niets over te zeggen. Mensen moeten lekker denken en zeggen wat ze willen. Ik heb daar geen boodschap aan."

Poll

Kan Kramer Sparta voor degradatie behoeden?

(1087 stemmen)

Plaats een reactie

jeepee +818
maandag 12 februari 2018 om 22:44
Succes, Michiel.
Vind ik leuk
PSV NR1 +1589
maandag 12 februari 2018 om 22:47
ver gezonken
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 22:47
Das wel te hopen anders blijft ti liggen
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 16:12
Hoezo ver gezonken? Omdat je gebruik maakt van je recht om zelf te bepalen waar je werkt? Dat recht staat in onze grondwet...
Lekker even van achter het toetsenbord goedkoop een voetballer een duw geven. Stoer!

Iedereen in Nederland krijgt een afkoopsom mee als de arbeidsrelatie door de werkgever wordt beëindigd. Dat heet transitievergoeding.

Het enige wat Michiel is gezonken is dat hij van de nummer 4 naar een degradatiegevaar is verkast. En daarbij wens ik Michiel veel succes.
Vind ik leuk
PSV NR1 +1589
dinsdag 13 februari 2018 om 19:34
had hij beter terug naar den haag kunnen gaan ook met hem red sparta het niet
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 22:47
Ik heb ook druk, kga nu schijten
Vind ik leuk
stollie38 +16410
maandag 12 februari 2018 om 22:48
Schijtbakken wc?
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 22:49
Je zou bijna denken dat ik psv supporter ben he :p
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 12:19
Hahahah
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 22:48
Echt paniekvoetbal van Sparta. Wat moet je met Kramer als je al Friday, Muhren en Ache hebt.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 23:11
In de spits zetten.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 23:17
Kunnen ze in ieder geval alles of niks spelen als het moet.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 22:49
Heeft dit gewoon op een hele sluwe wijze uitgespeeld met zijn zaakwaarnemer (en ik verdenk Don Leo). Half jaar salaris mee van Feyenoord, transfervrij weggaan, tekenbonus bij Sparta en na de zomer weer elders tekenen voor weer een tekenbonus..
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 22:58
Sluwe manier? Ongetwijfeld door zijn zaakwaarnemer, wanr kramer heeft geen verstand.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 23:38
Stond hij bij Feyenoord nog een half jaar onder Contract?
Vind ik leuk
The Rock +1378
maandag 12 februari 2018 om 23:56
ja
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 00:10
Nee hij kreeg een zak geld mee omdat ze hem aardig vonden :)
Vind ik leuk
orion73 +1054
dinsdag 13 februari 2018 om 07:32
Kan zomaar zijn dat er afspraken zijn tussen hem en Feyenoord dat hij de oprotpremie maar gedeeltelijk krijgt indien hij alsnog tekent bij een andere Nederlandse club. We kennen de afspraken niet.
Vind ik leuk
Sideburnn +1912
dinsdag 13 februari 2018 om 08:32
Misschien dacht Kramer in het team van Sparta zoals ze voor de winterstop speelden en tegen Telstar....hier valt geen eer te behalen.
En na de wedstrijden van afgelopen weken weer...hier kan ik wel wat mee.
Vind ik leuk
RtdDub +6900
dinsdag 13 februari 2018 om 09:56
Ja... en ondertussen al 4 wedstrijden gemist door dat "slimme" gedoe als Beenhakker hier ook een hand in zou hebben.

Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 22:54
Dat broodje kroket pakt straks wel heel gunstig voor Kramer uit.
Vind ik leuk
Vak-DD +10703
maandag 12 februari 2018 om 22:57
Lekker met Advocaat bitterballen eten na de wedstrijd.
Vind ik leuk
Kevindo +570
maandag 12 februari 2018 om 23:13
En zeker geen mosterd na de maaltijd..
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 22:58
Twee ballen per wedstrijd in de 16 bij Sparta. Succes.
Vind ik leuk
Sideburnn +1912
dinsdag 13 februari 2018 om 08:34
Heb je de laatste wedstrijden van Sparta gezien???
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 09:41
Drie ballen in de 16?
Vind ik leuk
Sideburnn +1912
dinsdag 13 februari 2018 om 18:54
Klopt...jij doelt op de laatste 2 minuten tegen PSV....die worden dan niet afgemaakt...en daar willen je met Kramer dan wat meer trefzeker mee zijn....
Vind ik leuk
Vak-DD +10703
maandag 12 februari 2018 om 23:00
De voorkeur van Michiel Kramer ging uit naar een buitenlands avontuur, maar de kersverse spits van sparta vond niets naar zijn zin. Ik denk eerder dat hij eerlijk had moeten zeggen, de buitenlandse clubs waren totaal niet geïnteresseerd in mij en daarom koos ik maar voor sparta.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 23:36
Vitesse had hem binnen moeten halen.
1000× beter dan Castaignos.
Vind ik leuk
Vak-DD +10703
dinsdag 13 februari 2018 om 07:58
Aan de ene kant wel, maar als Matavz weer terug is dan heb je een hoop gezeik met hem op de bank.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 23:09
Heeft alleen centen gekost,smetje op het blazoen van v.Geel.
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 23:10]
Vind ik leuk
13 +9603
maandag 12 februari 2018 om 23:45
Nee hoor. Beker mede binnengehaald en ook belangrijke punten in kampioensjaar.
Vind ik leuk
VLUUPIK +102
maandag 12 februari 2018 om 23:18
Daar hoort hij ook.. succes Michiel!
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 23:40
Nou zoals Feyenoord gisteren speelde horen die in de JL thuis.
Vind ik leuk
VLUUPIK +102
maandag 12 februari 2018 om 23:51
Tja was inderdaad dramatisch.

Laten we maar gewoon alles op alles zetten voor die beker.
Anders heb je helemaal geen EL.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 03:21
Heb je de rest van de nederlandse top gezien dan?.

Alsof dat maar een haar beter was.

Bij psv was bergwijn voor het eerst in jaren zichtbaar opgesteld en scoorde 2 wereldgoals tegen de nr 18 waardoor een moeizame 1-2 werd behaald tegen de nr laatst.

Bij ajax moest de scheids met een belachelijke pingel voor de 3 punten zorgen tegen de nr op een na laatst!.
Vind ik leuk
Sideburnn +1912
dinsdag 13 februari 2018 om 08:36
Nou....heb natuurlijk alleen Sparta-PSV gezien....maar als de nummer 18 beter is dan de nummer 1....
Vind ik leuk
Kopsterk +6953
dinsdag 13 februari 2018 om 09:11
Dan wint de nummer 1 alsnog....
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 23:34
Ik weet niet of Sparta nog dit seizoen Feyenoord tegen komt.
Maar gun je dan de winnende goal in die wedstrijd.
Succes!!!!
Vind ik leuk
Ajacied_8 +5509
maandag 12 februari 2018 om 23:38
Deze recidivist ziet het gewoon als een mogelijkheid om nog een keer bewust rood te pakken als Ajax op bezoek komt.
Vind ik leuk
PSV NR1 +1589
maandag 12 februari 2018 om 23:41
Hopelijk kan hij wel een frietkraam kopen van dat geldzakje?
kan hij in de rust broodjes kroket verkopen
Vind ik leuk
Rodajc +7931
dinsdag 13 februari 2018 om 00:25
Heeft hij nou eigenlijk wel met Telstar meegetraind?
Vind ik leuk
JustH +8804
dinsdag 13 februari 2018 om 01:14
Nee, hij had zich wel omgekleed, toen belde Ome Leo
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 05:16
Hou Sparta erin!
Vind ik leuk
Teo Smith +19152
dinsdag 13 februari 2018 om 06:25
Die kwam er wel maar jij wees bolton af ;).
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 07:05
Wees niet zo negatief gozer.
De meeste mensen vindt het leuk dat je voor Sparta heb getekend en zijn blij voor je dat je bij een club zit waar je weer lekker veel kan spelen.
Vind ik leuk
mason +1481
dinsdag 13 februari 2018 om 07:35
Kom volgend jaar maar naar heerenveen voor een 2e kans om je te bewijzen.
Vind ik leuk
De Hout +1152
dinsdag 13 februari 2018 om 09:01
Hoe zijn de kroketten op Het Kasteel?
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 10:37
Snelle leerling van advocaat die is ook zo rijk geworden
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 16:05
Sparta gaat met 2 spitsen spelen: Kramer en Friday.
Kort erachter loopt Muhren en aan de zijkant komt Dos Santos opdraven. Verder achterin dichttimmeren en zo kun je heel listig counteren
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Kramer krijgt zak geld mee en tekent later alsnog: 'Niets over te zeggen'