Kramer krijgt zak geld mee en tekent later alsnog: 'Niets over te zeggen'

    Kramer krijgt zak geld mee en tekent later alsnog: 'Niets over te zeggen'

    maandag 12 februari 2018 om 22:40

    De voorkeur van Michiel Kramer ging uit naar een buitenlands avontuur, maar de kersverse spits van Sparta vond niets naar zijn zin. Maandag tekende de ex-Feyenoorder een contract tot het einde van het seizoen in Rotterdam.

    "Ik wachtte op een buitenlands avontuur. Dat kwam niet", zegt Kramer tegen RTV Rijnmond. "Op de laatste speeldag speelde er wel iets in het buitenland, maar er zat een beetje tijdsdruk achter. Daarom kozen we voor contractontbinding bij Feyenoord, zodat ik net even wat meer tijd had. Het is er niet van gekomen en ben juist blij dat ik nu hier sta. Ik wilde niet te lang wachten, ook richting m'n gezin en vrouw niet. Die wilden ook gewoon duidelijkheid. Die heb ik ze gegeven."

    Toen Kramer nog onder contract stond bij Feyenoord, sprak hij ook met Sparta. De onderhandelingen liepen toen stuk, naar verluidt vanwege het salaris. Feyenoord verscheurde het contract van Kramer, waardoor de spits een zak geld mee heeft gekregen. Nu heeft hij alsnog getekend bij Sparta. "Daar heb ik helemaal niets over te zeggen. Mensen moeten lekker denken en zeggen wat ze willen. Ik heb daar geen boodschap aan."

    Poll

    Kan Kramer Sparta voor degradatie behoeden?

    (1087 stemmen)

    Plaats een reactie

    jeepee +762
    maandag 12 februari 2018 om 22:44
    Succes, Michiel.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 22:47
    Ik heb ook druk, kga nu schijten
    Vind ik leuk
    stollie38 +18108
    maandag 12 februari 2018 om 22:48
    Schijtbakken wc?
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 22:49
    Je zou bijna denken dat ik psv supporter ben he :p
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:19
    Hahahah
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8948
    maandag 12 februari 2018 om 22:48
    Echt paniekvoetbal van Sparta. Wat moet je met Kramer als je al Friday, Muhren en Ache hebt.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 23:11
    In de spits zetten.
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3878
    maandag 12 februari 2018 om 23:17
    Kunnen ze in ieder geval alles of niks spelen als het moet.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 22:49
    Heeft dit gewoon op een hele sluwe wijze uitgespeeld met zijn zaakwaarnemer (en ik verdenk Don Leo). Half jaar salaris mee van Feyenoord, transfervrij weggaan, tekenbonus bij Sparta en na de zomer weer elders tekenen voor weer een tekenbonus..
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12852
    maandag 12 februari 2018 om 22:58
    Sluwe manier? Ongetwijfeld door zijn zaakwaarnemer, wanr kramer heeft geen verstand.
    Vind ik leuk
    HERTOG 1 +215
    maandag 12 februari 2018 om 23:38
    Stond hij bij Feyenoord nog een half jaar onder Contract?
    Vind ik leuk
    The Rock +1848
    maandag 12 februari 2018 om 23:56
    ja
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 00:10
    Nee hij kreeg een zak geld mee omdat ze hem aardig vonden :)
    Vind ik leuk
    orion73 +1447
    dinsdag 13 februari 2018 om 07:32
    Kan zomaar zijn dat er afspraken zijn tussen hem en Feyenoord dat hij de oprotpremie maar gedeeltelijk krijgt indien hij alsnog tekent bij een andere Nederlandse club. We kennen de afspraken niet.
    Vind ik leuk
    Sideburnn +2884
    dinsdag 13 februari 2018 om 08:32
    Misschien dacht Kramer in het team van Sparta zoals ze voor de winterstop speelden en tegen Telstar....hier valt geen eer te behalen.
    En na de wedstrijden van afgelopen weken weer...hier kan ik wel wat mee.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13596
    dinsdag 13 februari 2018 om 09:56
    Ja... en ondertussen al 4 wedstrijden gemist door dat "slimme" gedoe als Beenhakker hier ook een hand in zou hebben.

    Vind ik leuk
    Vak-DD +11387
    maandag 12 februari 2018 om 23:00
    De voorkeur van Michiel Kramer ging uit naar een buitenlands avontuur, maar de kersverse spits van sparta vond niets naar zijn zin. Ik denk eerder dat hij eerlijk had moeten zeggen, de buitenlandse clubs waren totaal niet geïnteresseerd in mij en daarom koos ik maar voor sparta.
    Vind ik leuk
    HERTOG 1 +215
    maandag 12 februari 2018 om 23:36
    Vitesse had hem binnen moeten halen.
    1000× beter dan Castaignos.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11387
    dinsdag 13 februari 2018 om 07:58
    Aan de ene kant wel, maar als Matavz weer terug is dan heb je een hoop gezeik met hem op de bank.
    Vind ik leuk
    maandag 12 februari 2018 om 23:09
    Heeft alleen centen gekost,smetje op het blazoen van v.Geel.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 23:10]
    Vind ik leuk
    VLUUPIK +167
    maandag 12 februari 2018 om 23:18
    Daar hoort hij ook.. succes Michiel!
    Vind ik leuk
    HERTOG 1 +215
    maandag 12 februari 2018 om 23:40
    Nou zoals Feyenoord gisteren speelde horen die in de JL thuis.
    Vind ik leuk
    VLUUPIK +167
    maandag 12 februari 2018 om 23:51
    Tja was inderdaad dramatisch.

    Laten we maar gewoon alles op alles zetten voor die beker.
    Anders heb je helemaal geen EL.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 03:21
    Heb je de rest van de nederlandse top gezien dan?.

    Alsof dat maar een haar beter was.

    Bij psv was bergwijn voor het eerst in jaren zichtbaar opgesteld en scoorde 2 wereldgoals tegen de nr 18 waardoor een moeizame 1-2 werd behaald tegen de nr laatst.

    Bij ajax moest de scheids met een belachelijke pingel voor de 3 punten zorgen tegen de nr op een na laatst!.
    Vind ik leuk
    Sideburnn +2884
    dinsdag 13 februari 2018 om 08:36
    Nou....heb natuurlijk alleen Sparta-PSV gezien....maar als de nummer 18 beter is dan de nummer 1....
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7275
    dinsdag 13 februari 2018 om 09:11
    Dan wint de nummer 1 alsnog....
    Vind ik leuk
    HERTOG 1 +215
    maandag 12 februari 2018 om 23:34
    Ik weet niet of Sparta nog dit seizoen Feyenoord tegen komt.
    Maar gun je dan de winnende goal in die wedstrijd.
    Succes!!!!
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19564
    maandag 12 februari 2018 om 23:38
    Deze recidivist ziet het gewoon als een mogelijkheid om nog een keer bewust rood te pakken als Ajax op bezoek komt.
    Vind ik leuk
    Rodajc +14598
    dinsdag 13 februari 2018 om 00:25
    Heeft hij nou eigenlijk wel met Telstar meegetraind?
    Vind ik leuk
    JustH +15476
    dinsdag 13 februari 2018 om 01:14
    Nee, hij had zich wel omgekleed, toen belde Ome Leo
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 05:16
    Hou Sparta erin!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31702
    dinsdag 13 februari 2018 om 06:25
    Die kwam er wel maar jij wees bolton af ;).
    Vind ik leuk
    WHAAAAAA +138
    dinsdag 13 februari 2018 om 07:05
    Wees niet zo negatief gozer.
    De meeste mensen vindt het leuk dat je voor Sparta heb getekend en zijn blij voor je dat je bij een club zit waar je weer lekker veel kan spelen.
    Vind ik leuk
    mason +1894
    dinsdag 13 februari 2018 om 07:35
    Kom volgend jaar maar naar heerenveen voor een 2e kans om je te bewijzen.
    Vind ik leuk
    De Hout +1725
    dinsdag 13 februari 2018 om 09:01
    Hoe zijn de kroketten op Het Kasteel?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 10:37
    Snelle leerling van advocaat die is ook zo rijk geworden
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 16:05
    Sparta gaat met 2 spitsen spelen: Kramer en Friday.
    Kort erachter loopt Muhren en aan de zijkant komt Dos Santos opdraven. Verder achterin dichttimmeren en zo kun je heel listig counteren
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws