Hij is minimaal de 222 miljoen euro die voor Neymar betaald werd waard

"Hij is minimaal de 222 miljoen euro die voor Neymar betaald werd waard"

dinsdag 13 februari 2018 om 10:09

Gareth Bale is minimaal zoveel waard als Neymar. Dat vindt de zaakwaarnemer van de Welshman, Jonathan Barnett, in gesprek met Tuttosport.

"Hij is minimaal de 222 miljoen euro die voor Neymar betaald werd waard", stelt Barnett over zijn cliënt in de aanloop naar het Champions League-duel tussen Real Madrid en Paris Saint-Germain. Bale wordt al maanden in verband gebracht met een vertrek bij Real Madrid, al heeft hij de laatste tijd wel zijn basisplaats terug.

"Gareth is heel blij bij Real Madrid. Hij houdt van de club", aldus Barnett, die niet vindt dat Cristiano Ronaldo bij Real Madrid moet vertrekken om van Bale dé ster van de club te maken. "Gareth heeft een vertrek van Ronaldo niet nodig. Hij is al een ster bij Real Madrid. Hij is nu gelukkig in Madrid, al kunnen dingen in het voetbal snel veranderen."

Poll

Is Bale 222 miljoen euro waard?

(872 stemmen)

Plaats een reactie

dinsdag 13 februari 2018 om 10:16
Nee, Bale is 100 miljoen waard... wat eigenlijk te veel is
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 10:17]
Vind ik leuk
Noudyo. +12403
dinsdag 13 februari 2018 om 10:30
Tegenwoordig is niks te veel meer in het voetbal
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 10:45
Bale is ook geen 100 miljoen waard als je kijkt hoeveel wedstrijden hij speelt, speelt iets van 15/20% de rest van de tijd is hij geblesseerd.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 10:55
Dat komt er ook nog bij kijken ja...
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 11:07
Hij heeft Real ruim 1.2 miljoen per wedstrijd gekost buiten zijn salaris om omdat hij altijd geblesseerd is.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 13:05
Precies,als je meeneemt hoe vaak hij geblesseerd is en wat hij ook nog moet verdienen is zijn aankoopwaarde €500
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 10:17
Altijd geBalesseerd.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 10:17
Dit is toch geen nieuws? Een zaakwaarnemer die z'n speler totaal niet realistisch op waarde schat?
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 10:18
Na zijn blessures is hij dat echt niet waard. Daarvoor misschien wel, desalniettemin is dat voor iedereen te veel geld.
Vind ik leuk
Mari +3341
dinsdag 13 februari 2018 om 10:18
Youp van het Hek heeft net gezegd dat hij ergens (bij Piet de Leeuw?)niet meer wil verschijnen, misschien kan deze man zijn plaats innemen
Vind ik leuk
pico323 +4148
dinsdag 13 februari 2018 om 10:19
niemand is dat geld waard. NIEMAND
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 11:07
Ik heb gisteren wat pasta gemaakt, als ik dat kan maaken voor minimaal 20.000, toeschouwers gratis voedsel en gratis, vind ik wel dat ik dat waard mag zijn.
Toch?
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 11:48
Neymar dus wel.

Linksom of rechtsom verdient hij zijn 222 miljoen + salaris gewoon terug.
Vind ik leuk
RtdDub +2982
dinsdag 13 februari 2018 om 10:21
Of 111 aangezien hij de helft van de tijd stuk is.

Deze idioterie van de zaakwaarnemer verdient geen serieus antwoord.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 10:22]
Vind ik leuk
Dezeun +1011
dinsdag 13 februari 2018 om 10:23
En neymar is ook geen 222mlj waard
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 11:50
Als je ziet wat de transfer van Neymar naar PSG de club al heeft opgeleverd dan is hij die 222 miljoen dubbel en dwars waard.

PSG wordt ineens gezien als één van de absolute topclubs terwijl het hiervoor altijd een ik wil wel maar ik kan niet club was.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 12:38
Let maar op tegen real, psg nog steeds geen topclub
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 13:46
Ik denk eerder dat Real wordt afgedroogd
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 14:45
PSG gaat real hoogstwaarschijnlijk afdrogen
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 23:20
Achja zie je maar weer. Matige ploeg psg. Geen topclub
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 12:05
Jawel hij is het wel waard, tenminste dat is wat ze er voor betaald hebben.. En de kans dat PSG er ook nog uiteindelijk veel aan verdiend is heel groot..
Voetballers zijn ordinaire handelswaar geworden..
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 10:32
Gerrit? Die is 888 miljoen waard.
Wat zeg ik? Gerrit is onbetaalbaar !!!
Vind ik leuk
Emnu +1061
dinsdag 13 februari 2018 om 10:37
Ik zou Bale bij Ajax een prestatie contract geven, mits hij transfervrij binnen te halen is.
Vind ik leuk
mason +1341
dinsdag 13 februari 2018 om 10:38
Geen 1 voetballer is 222 miljoen waard! Onzin bedragen dit.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 10:42
250 miljoen roebels misschien.
Vind ik leuk
stratumseind +101677
dinsdag 13 februari 2018 om 10:43
Nu Brands de vraagprijs weet is het slechts een kwestie van tijd
Vind ik leuk
cj_fey +2824
dinsdag 13 februari 2018 om 10:56
Inderdaad, tegen dat Bale met (voetbal-)pensioen gaat moet het kunnen ;)
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 12:22
En Marcelo dan? Die komt toch naar PSV?
Vind ik leuk
stratumseind +101677
dinsdag 13 februari 2018 om 12:31
Das allemaal al in kannen en kruiken.....
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 10:56
HELLLLLLLL NO!!!
Vind ik leuk
RedNas +2268
dinsdag 13 februari 2018 om 11:05
Zolang Real hem niet kwijt wilt zal een club ruim een half miljard euro moeten betalen, dat is tenslotte de afkoopsom die is opgenomen in zijn contract.
Aangezien de eigenaar degene is die de (subjectieve) waarde ergens van kan vaststellen, is hij dus veeeeel meer waard dan 222 miljoen.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 11:19
De man is meer geblesseerd dan dat die speelt.
Er is geen enkele club die dit voor hem neer zal leggen.

*Als die nooit geblesseerd had geweest dan had er ongetwijfeld een club geweest die dat ongeveer voor hem had willen betalen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 11:19]
Vind ik leuk
Liwwadder +3714
dinsdag 13 februari 2018 om 11:47
Betaald voetbal gaat dr aan!
Vind ik leuk
Ricklek +1486
dinsdag 13 februari 2018 om 11:59
Bale is geen 222 miljoen waard maar dat was neymar ook niet.
Vind ik leuk
allround +1211
dinsdag 13 februari 2018 om 12:23
geen enkele voetbalspeler is meer dan 10 miljoen waard. De voetbalwereld, met alle idioten er om heen, zijn gek geworden. Kan ook niet anders, wanneer je met idioten te maken hebt. ;)
Vind ik leuk
Garinsha +3022
dinsdag 13 februari 2018 om 12:50
die Neymar doet soms als een oud wijf maar Bale komt echt niet in de buurt van Neymar... dus is zeker het geld niet waard.. wat Neymar eigenlijkk ook niet is magoed.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 12:57
Neymar is is niet eens 222 mlj waard.
Hooguit 120 mlj. Zoveel heeft hij ook niet laten zien... meer sterallures.
Hij is goed maar 222.
Dan bale... ook hooguut 100mlj. Maar de prijzen worden opgedreven doordat veel clubs belangstelling hebben....
Misschien weer tijd om naar oude te gaan. En max bedragen van 100 mlj instellen.
Maar ja dat zal de corrupte Eufa en Fifa wel tegen gaan want die verdienen er ook aan.
Maar zou leuker zijn voor voetbal.

Daarom heb ik respect voor Juventus spelers die trouw bleven im club in nood.

Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 13:00
Allebei opnemen. Knetter gek die twee. Bale zou ik op dit moment niet kopen voor 15 miljoen. Heeft veel te weinig laten zien.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 13:03
Die wil alleen maar zijn provisie opschroeven.
Vind ik leuk
Laliga +742
dinsdag 13 februari 2018 om 13:48
Heeft nooit de verwachting echt ingelost vind ik.. jammer van de blessures
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 14:42
misscien 70M waard op zn hoogst
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 15:16
Niemand is 222 miljoen waard!!
Vind ik leuk
wijze man +2176
woensdag 14 februari 2018 om 07:40
Ik denk dat meneertje de zaakwaarnemer 25% bedongen heeft van de eventuele transfersom
Vind ik leuk