VP-voetbalkantine: 'Man City is topfavoriet om de Champions League te winnen'

    VP-voetbalkantine: 'Man City is topfavoriet om de Champions League te winnen'

    dinsdag 13 februari 2018 om 17:00

    De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

    Stelling 1: 'Kluivert is na dit seizoen klaar voor Premier League-top'
    Stelling 2: 'Groningen moet het contract van Lars Veldwijk ontbinden'
    Stelling 3: 'Man City is topfavoriet om de Champions League te winnen'

    Plaats een reactie

    dinsdag 13 februari 2018 om 11:06
    Stelling 1: Wie bedenkt in godsnaam die stellingen. Dit is de discussie niet eens waard.
    Vind ik leuk
    Youri99 +8190
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:30
    Ik stel voor dat we de stellingen voor vandaag gaan boycotten zodat ze voortaan eens beter nadenken
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +17667
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:35
    Ook niet gewoon de premier league, maar de top ervan... Kluivert is daar nog lang niet klaar voor.
    Beter nog 2 jaar bij Ajax.
    Vind ik leuk
    Nick Kools +12702
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:08
    Stelling 1: Wat een onzin zeg!!
    Vind ik leuk
    Janzijnvader +14354
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:09
    De alcohol van het weekendje carnaval heeft zeker effect gehad op deze stelling?
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +17667
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:05
    Halbe heeft VP getipt over een overstap van Kluivert naar united. Hij was bij een gesprek op het veld tussen Justin en zoals hij hem noemt "moumou".
    Vandaar de stelling;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:09
    Stelling 2: Hans Teeuwen is na dit seizoen klaar om Ronaldo op te volgen bij Real Madrid.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:41
    VP zou het ermee eens zijn
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:09
    Stelling 1:
    Dit is een stelling van niks, natuurlijk niet! De enige spelers die in de ED klaar zijn voor een overstap naar een competitie van niveau de Prem zijn:
    Ziyech, Lozano, Arias, Onana, Zoet, Jörgensen en Jahanbaksh.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 11:11]
    Vind ik leuk
    Stoep +1786
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:15
    Maar niet de top. Alleen de Ligt en Lozano
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:01
    de Ligt en Lozano ook niet voor de top. Niemand uit de eredivisie is klaar voor de top
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1044
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:08
    Eens , weet je zeker dat Bilal er ook nog niet klaar voor is ??
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:19
    Bilal wel uiteraard hahahah
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:10
    Stelling 3: Kramer kan binnen 10 minuten 6 broodjes kroket naar binnen werken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:11
    Eens!
    Vind ik leuk
    Stoep +1786
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:15
    Eens
    Vind ik leuk
    Jansie +11
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:07
    das ook een kwaliteit hoor.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:35
    Dat zou ik persoonlijk knapper vinden dan 20 goals per seizoen maken.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3019
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:34
    Warme of koude?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:35
    10 minuten na frituren.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3019
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:41
    Dan zeg ik nee
    Vind ik leuk
    TenHagOut# +137
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:13
    Rot maar lekker op Kluivertje. Als je te arrogant bent om voor Ajax te blijven spelen dan hebben we je niet meer nodig. Meteen een goed seizoen draaien en denken dat ie de wereld aankan. Schop die gast eruit voor 80 miljoen en koop een speler die tenminste nog hart voor de club heeft.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 11:13]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84735
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:20
    Welke spelers hebben tegenwoordig een hart voor de club. Niet de spelers van ADO meerekenen.
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1044
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:09
    8 miljoen bedoel je ?
    Vind ik leuk
    Stoep +1786
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:14
    Onbegrijpelijk. 2 aardige wedstrijden gespeeld. Zal nooit hoger gaan spelen dan middenmoot Engeland. Vp een ajaxsite? Pffff
    Vind ik leuk
    stratumseind +147774
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:17
    In de voetbalkantines is de tap al vroeg open getrokken vandaag
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84735
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:18
    Proost.....


    Dan draai ik er maar eentje. :p
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 11:19]
    Vind ik leuk
    Shenzen +303
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:31
    Wel doorgeven af en toe ;)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84735
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:33
    Hahaha, moet je opschieten :D
    Ach verrek we draaier er gewoon nog 1...
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:43
    Ah shit ben ik te laat om mee te doen?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84735
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:44
    Nooit te laat, de dag is nog maar net geboren ;)
    Vind ik leuk
    Shenzen +303
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:50
    Nee joh, gezellig! :D
    Vind ik leuk
    Shenzen +303
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:45
    Ja dat lijkt me een prima plan ;)
    Vind ik leuk
    035 +4441
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:39
    Sta jij er achter vandaag? :-)
    Vind ik leuk
    stratumseind +147774
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:02
    Altijd dat weet je toch
    Vind ik leuk
    Quareck +6746
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:17
    Laten we beginnen met constant genoeg voor de Nederlandse top, dan kijken we over een paar jaar wel verder.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84735
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:17
    Stelling 1: Nee, maar ik zie het hem wel gewoon doen.
    Vind ik leuk
    HJR +6846
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:32
    Inderdaad, die gaat gewoon, zal zo dom zijn. Dan half jaartje op de bank bij Man United, verhuurd worden aan Newcastle, daar ook niet in de basis na paar slechte wedstrijd en het seizoen erop, speelt hij in de first division.

    Beter nog een jaar bij Ajax en dan kijken of je klaar bent voor de Engelse middenmoot of Duitsland subtop, dan maar weer verder kijken.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84735
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:34
    Ja dat denk ik en misschien wel meer dan een jaar blijven. Denk zeker twee of drie. Je moet echt heel goed zijn wil je slagen in de PL. Zie al die mislukte spelers tot nu toe. Zelfs de beste van de Eredivisie zijn biedt je geen enkele slagingskans.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3019
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:36
    Maar bedoelen ze niet gewoon met Play Station?
    Vind ik leuk
    Kramertje +823
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:18
    nee precies vreemde stelling weer.

    mischien is deze beter

    Zijlstra kan niet aanblijven als minister na leugen over ontmoeting met Poetin : ja of nee
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:36
    Even vergeten dat je op VP zit en niet op nu.nl?
    Vind ik leuk
    Kramertje +823
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:17
    sorry Henkie was maar een grapje

    (maar is het een ja of een nee hahaha)
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:19
    In dat geval; ja
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:20
    Heeft hij totaal niks te zoeken
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:20
    Stelling 2: moet Feyenoord gio ontslaan?
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6826
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:29
    Stelling 1: natuurlijk (nog) niet.
    Vind ik leuk
    TheMariner +3009
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:31
    Stelling1: Tuuuuuuurlijk.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:38
    Van het Ajax dat met haar pirouettevoetbal de harten van Volendam-Zuid steelt naar het verguisde schrikdraadvoetbal van Manchester City is slechts een kleine stap.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:42
    Als Kluivert naar United gaat zal hij net zo eindigen als Depay..
    Vind ik leuk
    R2 +4904
    dinsdag 13 februari 2018 om 14:50
    Naar mijn mening is Memphis niet geëindigd en draait hij tot nu toe een prima seizoen in Lyon. Kluivert doet het opzich leuk de laatste weken, maar komt eigenlijk pas net kijken.
    Vind ik leuk
    aartstyle +700
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:46
    Stelling 1: WTF? Is dat degene die afgelopen zondag 10 minuutjes leuk gevoetbald heeft? Die de hele 2e helft tot aan zijn wissel onzichtbaar was. Welke gek heeft deze stelling bedacht? Wat is de volgende? Of hebben ze ook een fifa e-sport competitie in engeland. Justin schijnt best goed in fifa te zijn!
    Vind ik leuk
    Kopsterk +6970
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:50
    Stelling 1: VP wil het vuurtje opstoken en een volkomen onzin stelling neerplempen, onmogelijk serieus te nemen en mensen die hier JA op zeggen die hebben echt een flatgebouw voor hun hoofd want die snapper er echt geen pepernoot van, man man man...
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:08
    Het puberidool Justin Kluivert is een kindsterretje en de posterboy van menig idolate primeurpassant. In dier voege is de stelling doelgroepgericht.
    Vind ik leuk
    Shenzen +303
    dinsdag 13 februari 2018 om 11:58
    Nou na dit seizoen is misschien wat overdreven!
    Gewoon lkkr bij je cluppie blijven en daar alles voor geven, dan zou het aangezien je echt wel talent hebt best wel eens kunnen gebeuren..
    Vind ik leuk
    Jansie +11
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:05
    Welke zakkenwasser heeft deze stelling bedacht? Kluivert zegt zelf toch ook dat ie er nog niet klaar voor is. stelling 2 weet ik ook al, De bedenker van de stellingen, spoort niet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 17:04
    Klopt, die moet z'n schedel laten lichten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:09
    Wat een onzin.Niet serieus te nemen dit.

    Wissel speler in diemen -zuid ,wat denk je zelf!.
    Vind ik leuk
    Garinsha +4323
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:10
    Stomme stelling vp..

    TUURLIJK NIET.

    jullie houden van mensen voeden zie ik.. ga vooral zo door.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +36101
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:11
    Stelling 1: absoluut niet. Kluivert heeft een geweldig talent. Zijn dribbel en snelheid vormen een bizar zeldzame combinatie.
    Maar fysiek komt ie nog veel te veel te kort, zijn inzicht laat enorm te wensen over en zijn spel is veel te grillig.
    Allemaal niet gek, maar vooralsnog is het niks meer dan een leuk en interessant talent.
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1044
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:11
    Stelling 4: is sylvana Simons een lelijke trol ?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 12:24]
    Vind ik leuk
    plein19 +1411
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:12
    Onzin. Kluivert moet eerst maar eens constant worden
    Vind ik leuk
    Ajax0345 +61
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:22
    hij is te ligt voor welke competitie dan ook. zijn naam is niet genoeg.
    Vind ik leuk
    MOTM +509
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:26
    Kluivert doet er beter aan in NL nog wat te rijpen.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +3838
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:32
    Kluivert is nog lang niet klaar bij Ajax en moet zich daar verder gaan ontwikkelen waar hij alle tijd voor krijg maar dat zal niet snel gebeuren bij welke PL club dan ook. Hij moet zich niet gek laten maken door Raiola die bekend staat als een talentensloper, voor dat je het beseft sta op huurbasis bij een middenmoter in de eredivisie.
    Vind ik leuk
    Bhj +1170
    dinsdag 13 februari 2018 om 12:34
    Hebben we het dan over Patrick? In welke functie?

    Justin zeker niet, die moet nog 2 tot 3 jaar zeker blijven bij Ajax, maar dat weet hij ook wel.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 13:32
    nee zelfs over 5 jaar niet
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5018
    dinsdag 13 februari 2018 om 13:36
    Stelling 1) Voor zijn zaakwaarnemer vast wel ja. Moet gewoon nog bijtekenen bij Ajax.
    Vind ik leuk
    RtdDub +10830
    dinsdag 13 februari 2018 om 14:09
    Stelling 1: Nee.
    Stelling 2: Nee
    Stelling 3: Ja

    Geloof namelijk direct dat stelling 3 om 1700 online komt.
    Vind ik leuk
    Gid010 +673
    dinsdag 13 februari 2018 om 14:36
    Stelling 1 Laat me niet nog harder lachen zeg.. zijn praatjes voor de camera maken blijbaar meer indruk dan wat hij in het veld laat zien. Door alleen maar te scoren tegen clubs in het rechterrijtje die onderaan staan, ben je echt niet klaar voor de Premier Leaugue Top. Als hij dat doet na dit seizoen wordt het een Premier Leaugue FLOP!! Hij heeft het Nederlands elftal niet eens gehaald. De bedenker van deze stelling is voor Ajax.

    Stelling 2 Als er een contract ontbonden moet worden, is het die van Faber.
    Faber wilde hem eerder al in de beloften doen, omdat hij het in Lars niet ziet zitten. Laat hij Lars 40 minuten warm lopen om dan voor 5 min in te vallen. Faber praat over werkweigering, Lars zegt dat hij niet gehoord heeft dat hij moest invallen. Wie liegt er nu?

    Dat hij teruggezet is, is in deze fair genoeg. Contractontbinding gaat te ver, straks maakt hij goals voor de nieuwe trainer in het nieuwe seizoen en staat Groningen misschien wel in het linkerrijtje..ook dat is voetballerij
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5018
    dinsdag 13 februari 2018 om 15:45
    Stelling 2) Groningen moet niks. Nee dus.
    Vind ik leuk
    El Cazador +5397
    dinsdag 13 februari 2018 om 16:28
    Stelling 1: hef dit item op!!
    Stelling 2: de voetbalkantine hier kent geen vrienden
    Stelling 3: offtopic rubriek is onzin, jullie verzinnen de stellingen, hef het op!!
    Vind ik leuk
    Farmer +11257
    dinsdag 13 februari 2018 om 16:31
    Stelling1 :

    Welke paddestoelrokende idioot verzint dat jochies die nét uit de poepluiers zijn ,al naar Engeland moeten?
    Stelling 2: Kap es met die sensatie-journaille, en laat de club dit intern beslissen. Contract verscheuren is kapitaalvernietiging.

    stelling 3: Laat maar zitten VP, als jullie niks beters weten te verzinnen dan het oppervlakkige bovenstaande,..... naja... vul zelf maar in..
    Vind ik leuk
    Toubo Wedo +247
    dinsdag 13 februari 2018 om 17:23
    Dat is echt iets wat ik zou schrijven bij stelling 1 XD
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 17:23]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84735
    dinsdag 13 februari 2018 om 17:23
    Stelling 3: JA, samen met PSG maken ze voor mij een grote kans.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 17:33
    City wint sowieso de CL, dat staat vast
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 17:37
    Volgens Guardiola zelf is de ploeg waar Messi speelt altijd de favoriet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 17:40
    Stelling 3: Man city vs Psg wie gaat er winnnen??
    Vind ik leuk
    Kesse Vodde +7277
    dinsdag 13 februari 2018 om 17:43
    Zie ik City wel winnen. PSG moet dan wel eerst ff langs Real Madrid en of ze dat gaat lukken weet ik niet.
    Vind ik leuk
    Kesse Vodde +7277
    dinsdag 13 februari 2018 om 17:42
    "Man City is topfavoriet om de Champions League te winnen"

    Op dit moment wel. Ik acht de gevestigde orde zoals Real, Barca, Bayern en toch ook PSG momenteel niet in staat om ze over 2 wedstrijden uit te schakelen.

    Het kan echter zomaar anders zijn na morgen bijvoorbeeld. Als Real een mooie uitslag neerzet tegen PSG dan pakken zij de draad weer op en kunnen ze van iedereen winnen. Dat gevoel heb ik bij Real Madrid sowieso altijd. In de poulefase kunnen ze zomaar 2e worden met her en der een uitglijder, als het de knockout fase bereikt dan trekken ze bijna altijd aan het langste eind.

    Neemt niet weg dat City absoluut dé kanshebber is.
    Vind ik leuk
    Gid010 +673
    dinsdag 13 februari 2018 om 17:46
    Stelling 3 Nee, ze spelen goed voetbal. Ze zijn favoriet, ik zie ze niet als topfavoriet. Teams gaan zich ook aan City aanpassen, dan weet ik niet of ze het gaan halen bij de laatste 4.
    Vind ik leuk
    meloen87 +713
    dinsdag 13 februari 2018 om 18:25
    1. Lachwekkend, absoluut niet. Maar het zou me niks verbazen dat hij aankomende zomer al zou vertrekken naar een topclub in Engeland. Ze hebben zat geld, ze zien dat hij een groot talent is, ze zullen hem laten rijpen bij andere clubs. Het is te hopen dat hij zal doorbreken, want we weten allemaal heel goed wat er gebeurd met de jonge talenten die vroeg naar Engeland vertrekken.
    2. Gaat wel een beetje ver, maar als het weinig zou kosten, dan gewoon doen. Je hebt niks aan een speler die weigert te voetballen voor z'n club.
    3. Eens, ze waren echt ijzersterk in de groepsfase. Maar het blijft een vloek de Champions League voor Engelse ploegen. Maar 4x keer de CL gewonnen in de afgelopen 34 jaar. Spanje domineert al jaren de CL, en dat zullen ze dit seizoen ook waarschijnlijk gaan doen. Ik hoop echt dat dit seizoen geen Spaanse club in de finale staat.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 21:38
    Stelling 1: te bespottelijk voor woorden. Nee, natuurlijk niet.
    Stelling 2: nee
    Stelling 3: nee.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    VP-voetbalkantine: 'Man City is topfavoriet om de Champions League te winnen'