Avontuur in de VS na snel vertrek bij NAC: Dolblij met deze kans

Avontuur in de VS na snel vertrek bij NAC: "Dolblij met deze kans"

dinsdag 13 februari 2018 om 16:26

Thomas Enevoldsen vervolgt zijn loopbaan in de Verenigde Staten. De dertigjarige Deen heeft een contract gesigneerd bij Orange County SC. Tot voor kort was Enevoldsen in dienst bij NAC Breda. Daar werd zijn verbintenis eind januari ontbonden. 

NAC meldde twee weken geleden dat Enevoldsen een akkoord had bereikt met een club in het buitenland. Dat blijkt dus Orange County SC te zijn. Dat is een satellietclub van Los Angeles FC. Die ploeg werd enkele jaren geleden pas opgericht. 

"Ik ben dolblij dat ik deze kans krijg'', zegt Enevoldsen op de website van zijn nieuwe werkgever. "Amerika is een prachtig land en ik kijk er er naar uit om hier als voetballer aan de slag te gaan. Orange County is een geweldige plek, het klimaat is heerlijk en LA is dichtbij. Het was een kans die ik niet kon laten schieten."

In Nederland speelde Enevoldsen eerder (2009-2012) voor FC Groningen. Na avonturen in België en zijn vaderland haalde NAC hem in augustus 2017 terug naar de Eredivisie. 

Plaats een reactie

dinsdag 13 februari 2018 om 16:38
Die zien we nooit meer............... Terug
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 16:47
Ja wel hoor. In de Verenigde Staten.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 16:50
Fijne reis dan.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 16:52
Och. Wil ik ooit nog wel eens heen. Maar denk niet die kant op. Who knows. Maar wat Midden-Noord hieronder al typt; denk dat hij gauw weer elders opduikt.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 16:54
Wat hij zegt interesseert me niet :). Ik ga liever naar Spanje
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 17:01
Succes in Spanje :-)
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 17:03
Dankjewel kerel, wat is er met je oude account gebeurd?
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 17:12
Gebanned. Had iets over Nouri getypt blijkbaar. Was blijkbaar niet in goede aarde gevallen.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 17:16
dan kom ik dit tegen XD.
Hoe heb ik dit stuk kunnen missen XDD
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 17:17]
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 17:24
Oke man, je bent ook wel een stuk relaxter met 2.0 haha
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 18:13
Dat denk jij. Duveltje zit nog in de doos :-P
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 16:47
Over een paar maanden is hij weer terug in Europa. Er komen er de laatste tijd een hele hoop terug.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 16:50
dacht dat ik las "Avontuur in de VS na snel vertrek bij NAC: "Dolberg met deze kans"

Duimpje omhoog als je dat ook dacht.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 16:52
Euh neen. Wij kunnen lezen :-)
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 16:53
Ah :(

Duimpje zal komen tough :)
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 17:02
Alstu. 2 duimpjes.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 17:04
Kijk mensen, daarom hou ik van twentenaren, die voelen met je mee.
Leer hier wat van mensen uit de randstad.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 17:11
Elke provincie heeft zo zijn voor- en nadelen. Moet zeggen dat mensen uit Amsterdam/Haarlem die kant op ook best aardig zijn hoor. Maar overal heb je wel tuig en dergelijke rondlopen. Maar dank u. Kom niet eens uit Twente maar dat terzijde haha.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 17:15
Waar je ook vandaan komt, dat jou omgeving ook zo mag zijn als jou :)
Vind ik leuk
fedor2501 +1901
dinsdag 13 februari 2018 om 18:37
De belangrijkste vraag is eigenlijk; Houden twentenaren van jou?
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 16:55
Wat heeft dolberg hier eigenlijk mee te maken?
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 16:56
Veel
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 16:59
Oo oke zit je hier wel goed? Je doet rare praat
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 17:01
Ik kan niet tippen aan de amsterdamse flow.
Je moet mijn excuses maar aanvaarden....yo
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 17:03
Duimpie omhoog dan maar
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 17:05
Eindelijk een Amsterdammer die mij tenminste iets gunt :)
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 17:05]
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 17:06
Ik ben de moeilijkste niet hoor, vond 90 ook wel mooi afgerond
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 18:37
Welcome in Amerika.
Vind ik leuk
Rodajc +4568
dinsdag 13 februari 2018 om 21:01
Prima plek om als matige voetballer je carriere af te sluiten.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 21:10
It’s all about the money.
Vind ik leuk
Het Brein +2653
dinsdag 13 februari 2018 om 23:14
Leuke speler, toen Groningen nog wat voorstelde...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Avontuur in de VS na snel vertrek bij NAC: "Dolblij met deze kans"