Avontuur in de VS na snel vertrek bij NAC: Dolblij met deze kans

    Avontuur in de VS na snel vertrek bij NAC: "Dolblij met deze kans"

    dinsdag 13 februari 2018 om 16:26

    Thomas Enevoldsen vervolgt zijn loopbaan in de Verenigde Staten. De dertigjarige Deen heeft een contract gesigneerd bij Orange County SC. Tot voor kort was Enevoldsen in dienst bij NAC Breda. Daar werd zijn verbintenis eind januari ontbonden. 

    NAC meldde twee weken geleden dat Enevoldsen een akkoord had bereikt met een club in het buitenland. Dat blijkt dus Orange County SC te zijn. Dat is een satellietclub van Los Angeles FC. Die ploeg werd enkele jaren geleden pas opgericht. 

    "Ik ben dolblij dat ik deze kans krijg'', zegt Enevoldsen op de website van zijn nieuwe werkgever. "Amerika is een prachtig land en ik kijk er er naar uit om hier als voetballer aan de slag te gaan. Orange County is een geweldige plek, het klimaat is heerlijk en LA is dichtbij. Het was een kans die ik niet kon laten schieten."

    In Nederland speelde Enevoldsen eerder (2009-2012) voor FC Groningen. Na avonturen in België en zijn vaderland haalde NAC hem in augustus 2017 terug naar de Eredivisie. 

    Plaats een reactie

    dinsdag 13 februari 2018 om 16:38
    Die zien we nooit meer............... Terug
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91570
    dinsdag 13 februari 2018 om 16:47
    Over een paar maanden is hij weer terug in Europa. Er komen er de laatste tijd een hele hoop terug.
    Vind ik leuk
    Toubo Wedo +247
    dinsdag 13 februari 2018 om 16:50
    dacht dat ik las "Avontuur in de VS na snel vertrek bij NAC: "Dolberg met deze kans"

    Duimpje omhoog als je dat ook dacht.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 16:55
    Wat heeft dolberg hier eigenlijk mee te maken?
    Vind ik leuk
    Toubo Wedo +247
    dinsdag 13 februari 2018 om 16:56
    Veel
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 16:59
    Oo oke zit je hier wel goed? Je doet rare praat
    Vind ik leuk
    Toubo Wedo +247
    dinsdag 13 februari 2018 om 17:01
    Ik kan niet tippen aan de amsterdamse flow.
    Je moet mijn excuses maar aanvaarden....yo
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 17:03
    Duimpie omhoog dan maar
    Vind ik leuk
    Toubo Wedo +247
    dinsdag 13 februari 2018 om 17:05
    Eindelijk een Amsterdammer die mij tenminste iets gunt :)
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 17:05]
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 17:06
    Ik ben de moeilijkste niet hoor, vond 90 ook wel mooi afgerond
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1486
    dinsdag 13 februari 2018 om 18:37
    Welcome in Amerika.
    Vind ik leuk
    Rodajc +14351
    dinsdag 13 februari 2018 om 21:01
    Prima plek om als matige voetballer je carriere af te sluiten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 21:10
    It’s all about the money.
    Vind ik leuk
    Het Brein +4009
    dinsdag 13 februari 2018 om 23:14
    Leuke speler, toen Groningen nog wat voorstelde...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws