PSV'er wacht met smart op kans: 'Ik heb het gevoel dat ik er klaar voor ben'

PSV'er wacht met smart op kans: 'Ik heb het gevoel dat ik er klaar voor ben'

dinsdag 13 februari 2018 om 18:55

Armando Obispo wacht met smart op zijn debuut voor PSV. De achttienjarige centrale verdediger heeft het gevoel dat hij er klaar voor is, maar weet momenteel drie spelers voor zich.

"Het is lastig in te schatten hoe dichtbij je er bent", zegt Obispo tegen PSV TV. Trainer Phillip Cocu geeft vooralsnog de voorkeur aan Daniel Schwaab en Nicolas Isimat-Mirin in het hart van de defensie. "En dan heb je ook Derrick (Luckassen, red.) nog. Dat zijn momenteel de drie spelers die mijn concurrenten zijn."

"Vind ik het erg? Natuurlijk wil je spelen. Dat wil iedereen", vervolgt Obispo, die sinds eind januari officieel lid is van de selectie van PSV. "Ik heb het gevoel dat ik er klaar voor ben, maar dat zal nog moeten blijken." Obispo kwam dit seizoen veertien keer in actie voor Jong PSV in de Jupiler League.

Lees meer over:EredivisiePSV

Poll

Verdient Obispo een kans?

(890 stemmen)

Plaats een reactie

dinsdag 13 februari 2018 om 19:00
Dat wordt een goede een pareltje.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 19:08
Eerst maar is een kans krijgen, duurt minimaal 2 jaar
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 19:18
Kan jij nou nooit serieus reageren?
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 19:21
Kut is dat he? Heb jij ook vaak last van op ajax topics
Vind ik leuk
Imback +171
dinsdag 13 februari 2018 om 22:06
Waarom jij altijd zo negatief ? Huilebalk ..
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:00
Moet je wel verstand hebben om normaal te reageren en met zaagsel lukt dat niet
Vind ik leuk
Pino61 +11941
dinsdag 13 februari 2018 om 21:06
Tis toch zo, bij psv krijg je pas na jaren een kans. 2 jaar is denk ik juist erg snel, de Amsterdam flow is juist erg positief.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 21:09
Als je goed genoeg bent dan word je gewoon opgesteld.
Al ben je 16!
Vind ik leuk
Pino61 +11941
dinsdag 13 februari 2018 om 21:11
Niet bij Cocu
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 21:22
Zie Mauro
Vind ik leuk
MeAgain +4236
dinsdag 13 februari 2018 om 21:32
Hoeveel van die super talenten die bij Ajax wel zo vroeg al een kans krijgen pakken punten voor de club en hoeveel punten heeft de club dit al gekost? Bij PSV moet je minstens net zo goed zijn wil je een kans krijgen. Het eerste elftal is geen speeltuin waar je kan proberen. Je moet het zien als je rijbewijs halen. In Amsterdam mag je al alleen over straat rijden zonder rijbewijs want daar leer je het beste van. Bij de meeste andere clubs moet je gewoon eerst je rijbewijs halen voordat je alleen de weg op mag.
Vind ik leuk
jaja_PSV +24895
dinsdag 13 februari 2018 om 22:29
Juist. Die Ajax fans denken dat ze slim zijn om jonge spelers zo snel te laten debuteren...vorig jaar is Ajax geen kampioen geworden mede door wat fouten van de jongeren.


Bazoer Ghazi en Tete zijn typische voorbeelden van spelers die je te snel brengt. Die hebben aan het grote werk mogen ruiken en dan zet je ze op de bank....je creert zelf ontevreden spelers.
Breng ze, wanneer ze er echt klaar voor zijn.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 06:48
Ik ken og wel een overgewaardeerde jonge Amsterdamse verdediger. Die verdedigde zo knullig dat zijn land daardoor het WK misliep.
Vind ik leuk
Iggy +2268
dinsdag 13 februari 2018 om 21:13
Op iemand die alleen maar kinderlijke onzin verkoopt?
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 19:18
Gek dat het al niet gebeurd is als je een centraal duo hebt van Isimat en Schwaab toch?
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 19:28
Het valt mee dat Mauro zoveel mag meespelen, die kan echt heel goed worden en gelukkig ziet cocu dat ook in
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 19:30
Ik zie het niet zo in Mauro man, Gudmundsson vind ik meer hebben maar onze eigen talenten hebben natuurlijk nóg veel meer ;)
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 19:33
Dat is 1 ding wat zeker is. Maar in hoeverre gaat onze jeugd nog de kans krijgen.
De ene na de andere Transfer word gerealiseerd. En dan word er weer geen Ervaring binnengehaald. Alleen tagliafico dan
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 19:33]
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 19:37
Als ze goed genoeg zijn dan krijgen ze de kans wel, Frenkie Donny en Kluivert zijn dit jaar echt doorgebroken dus dat is wel lekker.

Ze zien nu wel in dat je het niet red met enkel jeugd, dat vind ik wel een goede zaak eigenlijk.Je hebt wel gelijk dat ze meer ervaren spelers als Tagliafico moeten gaan halen
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 19:39
Dat is waar pik :)

Laten we tagliafico maar zien als een goed begin.
We moeten ook niet teveel ervaring hebben, dat speelse is vaak juist erg leuk om naar de kijken.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 19:43
Dat vind ik ook, mischien moeten we Lozano ook maar even ophalen van de zomer, die heeft nu ook ervaring in de Eredivisie en wij moeten achter Neres en Kluivert nog wel iets op de bank hebben ;-)
Vind ik leuk
Kees Bman +1246
dinsdag 13 februari 2018 om 19:46
Een kussentje misschien?
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 19:58
Nee joh, die gaat naar het buitenland denk ik. En wij moeten geen Bayern worden die de concurrenten zwakker maken
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 19:59
Haha Maatje werk nou mee :p ff die gasten uit Eindje een beetje opnaaien af en toe toch? Haha hun sterspeler bij ons op de bank ;)
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:11
Ze vinden mij al zoeen lieve jongen :p ben ook echt niet onder de indruk van Lozano. Laten we arias maar ophalen dan
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:12
Is goed jongen, regel jij dat even? Haha :p
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:16
Ik zal brands na juventus tegen Tottenham even bellen :p die heeft nu geen tijd, die gaat met die dik gevulde Brabantse portomonee zeker aankloppen bij Tottenham
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:19
Is goed maatje :)
Vind ik leuk
SimonSays +1207
dinsdag 13 februari 2018 om 20:54
Jullie mogen ze allemaal hebben! Wij worden nog kampioen met 11 bakstenen in het veld hahaha. Van concurrentie is toch geen sprake :p
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 21:01
Haha :p leuke reactie. Die ga ik niet haten
Vind ik leuk
SimonSays +1207
dinsdag 13 februari 2018 om 21:15
Weet je zeker dat je Ajacied bent? Haten zit hen in het bloed! Mag best hoor, maak van je hart geen moordkuil.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 21:31
Valt best mee, heb een hekel aan je club maar sommige gasten zijn wel oké. Je moet het toch met elkaar doen :p
Vind ik leuk
SimonSays +1207
dinsdag 13 februari 2018 om 21:43
Dat snap ik, het moet ook niet makkelijk voor je zijn om ons prijzen te zien winnen..

"Het met elkaar moeten doen", dat is wel de Amsterdamse kleedkamergedachte! Ben je dus toch een Ajacied hehe! ;)
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 21:48
Agja het is ook heel lang Andersom geweest, toen wisten jullie niet eens hoe een prijs eruit zag ;)
Geniet er nog maar even van, overmars heeft de pincode van de overvolle bankrekening achterhaald en schuwd het niet om hem te gebruike
Vind ik leuk
SimonSays +1207
dinsdag 13 februari 2018 om 21:55
Nu winnen we er zo veel dat we niet weten waar we ze moeten laten:p Wat dat betreft is het goed dat Overmars de titel probeert te kopen, wellicht houdt het ons scherp. Als jullie trainer nou ook een keer fatsoenlijk de tijd krijgt, hebben wij volgend seizoen misschien eindelijk weer eens een beetje concurrentie!
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 21:58
Ga lekker een keer op de koffie bij Jack zou ik zeggen
Vind ik leuk
jaja_PSV +24895
dinsdag 13 februari 2018 om 22:34
Wij blijven relaxed hier in Brabant.
Je hebt zelf niet door dat je wanhopig overkomt :)

Je mag alles zeggen, ook dat wij veel slechtere spelers hebben dan Ajax....des te meer zoet smaakt een mogelijk kampioenschap.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 22:35]
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 19:52
Je hebt Veltman, Huntelaar, Ziyech, Schöne, S.de Jong, Viergever.
Hoeveel ervaring wil je er nog bij halen dan?
Lijkt me genoeg ervaring toch?
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:00
Dat is waar maar, huntelaar doet het niet goed, siem hetzelfde.
Viergever en ziyech gaat weg en schone word te langzaam.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:05
Beter de echte toppers in wording behouden.
Zoals de Ligt, Kluivert en Neres.
Aanvullen met een werkpaard a la Litmanen en ervaring zoals Rijkaard toen.
Ik adviseer Sneijder of vd Vaart haha
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:10
Haha ga weg man :p
Vind ik leuk
MeAgain +4236
dinsdag 13 februari 2018 om 21:33
Frenkie, haha
Vind ik leuk
Noudyo. +12355
dinsdag 13 februari 2018 om 19:46
Mauro is ook 18 en Albert is 20
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 19:49
De Ligt ook en die heeft wel indruk op me gemaakt, ik heb Mauro nog niet echt dingen zien doen waarvan ik denk : ja dit is er 1, Gudmundsson wel
Vind ik leuk
Noudyo. +12355
dinsdag 13 februari 2018 om 19:54
De Ligt is ook wel echt een toptalent hè? Bovendien heeft iedereen zo z'n eigen manier van ontwikkelen.

Vind het wel raar dat Gudmundsson nauwelijks speeltijd kreeg, maar Bergwijn bijna elke pot speelt.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 19:57
Dat ben ik wel met je eens! Maar toch heeft Bergwijn het de laatste wedstrijd wel laten zien.

Mischien gaat het vertouwen zich nu wel uit betalen
Vind ik leuk
Noudyo. +12355
dinsdag 13 februari 2018 om 20:16
Bergwijn bakt er meestal niks van en heeft één keer een goeie dag. Zelfs Bilal Basakoliglu kan zulke dagen hebben
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:03
Obispo is helemaal niet beter dan de Ligt zoals Aad loopt te beweren. Schuurs van Fortuna is het grootste talent op de positie als centrale verdediger in de JL.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:06
Heb jr de laatste 3 wedstrijden zeker niet gezien is nog slechter dan veltman
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:08
Lul niet zo slap man, van de week speelde Schuurs een geweldige wedstrijd. Flikker een eind op wanneer je niet weet waar je het over hebt.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 21:23
Alles wat jullie halen zijn briljantjes mafklapper 7 punten
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:15
Ach PSV 23 doelpunten tegen Ajax 21. Obispo krijgt echt wel een kans. Blessures en schorsingen zijn er altijd.
Vind ik leuk
Bizzy +11590
dinsdag 13 februari 2018 om 20:31
Schwaab is 1 van beste cv van de eredivisie. Isimat is wisselvallig.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:42
Hahaha
Vind ik leuk
Bizzy +11590
dinsdag 13 februari 2018 om 20:54
?
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 21:06
Schwaab 1 van de beste Cv werkt op mijn lachspieren
Vind ik leuk
Jens1999 +11989
dinsdag 13 februari 2018 om 21:06
Matthijs de Ligt is beter dan die Duitser....xD
Vind ik leuk
Bizzy +11590
dinsdag 13 februari 2018 om 21:13
Vermoeiend. Als jij dat vind, prima toch
Vind ik leuk
MeAgain +4236
dinsdag 13 februari 2018 om 21:39
Dan die Duitser die jullie vorig seizoen hadden? Maar die kon er ook werkelijk geen hout van.
Vind ik leuk
Jens1999 +11989
dinsdag 13 februari 2018 om 21:40
Klopt helemaal..... dat was ook niks...
Vind ik leuk
Bizzy +11590
dinsdag 13 februari 2018 om 21:13
Zou zeggen bestudeer eerst de stats van Psv en Schwaab, zgn fact check.

Als Schwaab echt zo slecht is dan zou Psv iedere wedstrijd op de slachtbank liggen.

Tijd om je ajax brilletje af te doen.
Schwaab en Mathijs de Ligt is het beste wat de eredivisie op dit moment te bieden heeft.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 08:10
De reden dat Psv niet iedere wedstrijd op de slachtbank ligt is om dat ze met 11 man verdedigen.... dat is makkelijker voor de Cv natuurlijk.

Ik vind De Ligt Viergever Van Beek Botteghin Kashia en nog wel een paar stuk voor stuk beter dan Schwaab
Vind ik leuk
Bizzy +11590
woensdag 14 februari 2018 om 08:18
Dat mag je vinden beste man.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 08:20
I know ;) ieder zijn mening
Vind ik leuk
Jens1999 +11989
dinsdag 13 februari 2018 om 21:06
Matthijs de Ligt is de beste cv in de competitie.... op zeker beter dan Schwaab.. en dat voor een 18 jarige...
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 21:07
Dat zeker!
Vind ik leuk
Bizzy +11590
dinsdag 13 februari 2018 om 21:25
Die 2 ontlopen elkaar niet. Ajax en Psv hebben hun defensie redelijk op orde. Punt van aandacht blijft de LB positie bij Psv.
Vind ik leuk
MeAgain +4236
dinsdag 13 februari 2018 om 21:41
Hoeveel heeft Mathijs te doen per wedstrijd en hoeveel werk moet swaab verzetten per wedstrijd? De ligt heeft al heel wat foutjes achter zijn naam staan dacht ik zo. Maar ja dat mag bij Ajax. Bij PSV moet dat er eerst uit in de jeugdopleiding voordat ze in het eerste terecht komen.
Vind ik leuk
Jens1999 +11989
dinsdag 13 februari 2018 om 21:45
De Ligt speelt tot nu toe een prima seizoen.... of denk je dat de topclubs blind zijn en voor de lol achter de Ligt aanzitten....?
Vind ik leuk
MeAgain +4236
dinsdag 13 februari 2018 om 21:49
Jij hebt weinig verstand van zaken, zal Je een beetje helpen. Dat er topclubs achter de ligt aan zitten heeft met zijn leeftijd en talent te maken. Swaab heeft zijn beste tijd wel gehad
Vind ik leuk
Ale +2147
dinsdag 13 februari 2018 om 19:28
Dat is al vrij snel. Ik neem aan dat jij het over zijn debuut hebt...
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 19:34
Ja klopt, in een beker wedstrijd tegen spakenburg ofzo
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:14
Je hebt het over Ten Hag? Ja prima idee dat ze een trainer iets langer de tijd geven bij Ajax ;)
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 21:13
'nee hoor, 2 goeie wedstrijden , hebben hetzelfde water als in amsterdam.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 19:12
Pareltjes komen alleen uit de Ajax opleiding
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 19:24
Juist Patrick, goed gezien en een scherp antwoord maat
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 19:35

Welke pareltjes, eerst maar een presteren en dat valt, begrijpelijk, toch nog wat tegen....
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 19:37
Dat noemen ze de pareltjes van Amsterdam, je kunt ze ook wel bestempelen als de in de toekomst binnenkomende miljoenen
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:15
Leuk man! Gloryhunter zijn en als er geen glory meer is!! alleen nog blij worden van het geld! Blij dat ik van voetbal en mn clubbie hou meer waard dan al het geld en succes
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 20:15]
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:19
Ja vast en zeker, ze gaan alleen naar het voetbal voor de bier en frituur.
Als ik psv op tv kijk zie je 30.000 kramers zitten.
Stelletje vetkleppen
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:27
En jij komt wss nooit in die kille bunker! Maar loopt alleen over het succes van weleer en het geld van nu te lullen mooi man! Supporter ben je normaal gesproken omdat je voetbal leuk vindt en je van een club houdt! Maarja clubliefde en ajax is ook water en vuur
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:31
Nee ik kom nooit in een koude kille bunker
Ik kom in het o zo mooie Amsterdam in het mooiste stadion van Nederland. Ik geniet elke wedstrijd van mijn club iets wat voor jullie amper mogelijk is. Trek jezelf af op de stand zou ik zeggen. Is de enige optie
Vind ik leuk
Hugo59 +467
dinsdag 13 februari 2018 om 19:45
Waarop baseer je dat?
Vind ik leuk
Hugo59 +467
dinsdag 13 februari 2018 om 19:46
En bij cocuutje zal het nog wel paar jaar duren
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:12
Ben erg benieuwd naar deze jongen idd
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 00:32
Als je Schwaab en Isimat voor je hebt ben je tweede/derde keus, een parel met een barst dan!
Vind ik leuk
Butsbal +6509
dinsdag 13 februari 2018 om 19:00
Schwaab-kindje-schwaab een concurrent ???
Vind ik leuk
Dobbel +524
dinsdag 13 februari 2018 om 19:01
Geen idee of Obispo er meteen zou staan in PSV 1, maar daar krijgt hij de kans nog niet voor. Maakt vaak indruk bij Jong PSV, en straalt onverzettelijkheid en rust uit. Veel meer dan dat bijvoorbeeld Isimat dat op het moment doet. Jammer dat PSV nooit in de 60ste minuut met 3-0 voor staat, anders zou die best wel eens de wei in kunnen draven.
Vind ik leuk
Ale +2147
dinsdag 13 februari 2018 om 19:31
Al speelt PSV een potje 11 tegen 3, dan nog zal cocu zijn elftal niet laten aanvallen. Dus 3_0 zal het nooit worden..
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 19:31]
Vind ik leuk
Hugo59 +467
dinsdag 13 februari 2018 om 19:49
Psv is en blijft een vervelende saaie ploeg om naar te kijken jeemig je zou maar supporter zijn GAAAAAAAAAAPPPPPPPPP
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 19:02
Nu al stukkie beter dan de ligt
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 19:10
Hahaha deze jongen is zwaar de lul. Aad de Mos vind het namelijk een talent.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 19:11
Ojaa en alles wat Aad zegt gebeurd andersom he !! Hahahaha wat een humor joh ! Kleuter
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 19:12
Haha nu al beter dan De Ligt, wie is hier nu (De Kleuter) Ramos en Piqué zijn nu al zenuwachtig want De Ligt komt eraan. Obispo kennen ze echt niet
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 19:14
Wie is hier nu ramos en piqué , ik niet . Vind het een beetje een raar gesprek worden
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 19:15]
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 19:16
Graag gedaan, maar niemand hier in Nederland kent Obispo. Gaat echt amper minuten maken dit seizoen. PSV heeft llaffe coach, die durft geen talenten de kansen te geven op zulke posities.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 19:46]
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 19:19
Psv is helemaal geen coach joh , psv is een club . Je vind t vast niet erg als ik afhaak in deze geweldige discussie
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:20
Als ze er klaar voor zijn wel. Maar het hoeft geen speeltuin te worden. Aan het eind wil hij met de schaal staan. Aardig op weg lijkt mij.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 19:24
Precies wat ik dacht ;) maar die kleine Ghalid heeft altijd vreemde opmerkingen en moet vaak als enige lachen om zijn eigen berichten :p
Vind ik leuk
Hugo59 +467
dinsdag 13 februari 2018 om 19:50
Lol
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 19:17
Hahaha,jij kijkt nooit voetbal de ligt is in alles beter en verder
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 19:20
In alles?
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 19:21
Ja in alles,verdedigend opbouwend koppend schietend en zelfs lopend
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 19:47
Heb jij drugs op? Maakt niet uit maar dat verklaard een hoop.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 19:21
ik denk dat de ligt idd ietsje verder is en dat komt alleen omdat ie al in de eredivisie speelt. laat obispo het eerst maar eens laten zien in het eerste. Ik zie de ligt alleen nog aardig wat fouten maken en ik ben al zeg ik het zelf redelijk objectief.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 19:25
Dan moet ik je zeggen dat je niet veel van de Ligt ziet,met Frankie naast hem wat geen verdediger is lost hij bijna alles alleen op in het centrum
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 19:35
Volgens mij heet die jongen frenkie , iedereen kan zich vergissen natuurlijk .
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 19:38
Autocorrectie
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 19:41
Tuurlijk
Vind ik leuk
Hugo59 +467
dinsdag 13 februari 2018 om 19:50
Geef voorbeeld dan
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:06
Je hebt er geen verstand van, Schuurs wordt in de JL gezien als het grootste talent op de positie van centrale verdediger, Obispo is minder dan Schuurs en al helemaal minder dan de Ligt.
Vind ik leuk
SjeH +111
dinsdag 13 februari 2018 om 21:16
Als het bij jullie allemaal zo goed en geweldig is, waarom kijken jullie dan alleen maar naar andere clubs. En vooral naar PSV de laatste tijd! Krijg je last van je nek van hoor, omhoog kijken.....;)
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 19:04
Never change a winning team! Tot volgend seizoen, Obispo.
Vind ik leuk
MojoRisin +4089
dinsdag 13 februari 2018 om 19:06
Volgen De Mos is hij beter dan De Ligt.. Lijkt me nogal sterk want dan zou hij allang in de basis staan..
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 19:11
Natuurlijk is hij niet beter dan de beer uit Abcoude. De Mos vond Isimat ook beter dan Sanchez van Ajax vorig jaar. Helemaal gestoord die Aad
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 19:13
Als ie bij Ajax had gespeeld dan zou ie allang al in het eerste spelen
Vind ik leuk
Stack5 +1066
dinsdag 13 februari 2018 om 19:25
Sterker nog, hij had z'n debuut in het nederlands elftal een jaar geleden al gemaakt.
Vind ik leuk
stratumseind +101642
dinsdag 13 februari 2018 om 19:11
Goei werk hè tijd nodig
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 19:12
Bij PSV krijg je pas de kans als je het verdient en ligt de lat nou eenmaal wat hoger dan in Amsterdam. Je zult in Eindhoven dus moeten knokken om een basissplaats, maar dat is nou eenmaal inherent aan een topclub als PSV!
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 19:39
'' Bij PSV krijg je pas de kans als je het verdient en ligt de lat nou eenmaal wat hoger dan in Amsterdam. ''

Vandaar dat kluns Hendrix nog steeds in de basis staat?
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:17
Nog altijd beter dan wat er bij Ajax rondloopt. Wordt tijd voor een grote schoonmaak in Amsterdam. Wat er gekocht is, is vrijwel allemaal middelmaat. Breedte investeringen.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:29
Haha, beter dan wat er bij Ajax rondloopt. Ben jij echt dom of wil je gewoon dom overkomen? Flikker toch op pannenkoek, Hendrix is niks!
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:30
Denk een beetje om je woorden moppie.
PSV staat niet voor niks bovenaan ;)

Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:35
Reactie verwijderd door vp
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:36
Stoer man op internet zulk taalgebruik tentoonspreiden, Nogmaals pas een beetje op je woorden.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:41
Ik pas voor niemand op en al helemaal niet voor gasten zoals jij die erg dom zwetsen.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:43
Dat is al een stuk netter je leert het wel!
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:46
Ik leer nooit van gajes en al helemaal niet van gajes uit Grunn!
Verder stoppen we maar weer voor vanavond, het gaat anders uit de hand lopen en dat ben jij niet waard. Pisnicht!
Vind ik leuk
Jens1999 +11989
dinsdag 13 februari 2018 om 21:09
Die kneus komt altijd alleen online bij succes... vorig seizoen was ie amper op de site.... die gast is echt een succes supporter....
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 21:13
Ik merk het, irritant zulke figuren Jens.
Vind ik leuk
Jens1999 +11989
dinsdag 13 februari 2018 om 21:15
Waarom doe je het dan.... blijf niet weg wanneer het minder gaat.... ik weet bijna wel zeker dat jij ook nooit in het stadion zit bij PSV....
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 21:20
Ik ben op deze site in voor en tegenspoed. Echter was ik in het begin FCgrunn en daarna Derby1. Vandaar dat jij mij waarschijnlijk niet kent ;)

p.s. hoe weet jij dat zo zeker? Glazen bol?
Vind ik leuk
Jens1999 +11989
dinsdag 13 februari 2018 om 21:23
Lieg niet.... jij komt of online als er wat positiefs over PSV staat... of als er iets over Ajax te zeiken is.... glazenbol heb ik niet nodig..... jij valt vaak genoeg door de mand met je succes supporter gedrag.... en types zoals jij komen niet in het stadion... jij bent een teletekst kneus....xD
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 21:26
Ok wat jij wil, maar ook voor jou geldt: ''let een beetje op je woorden''.
Vind ik leuk
Jens1999 +11989
dinsdag 13 februari 2018 om 21:28
Dat maak ik nog altijd zelf wel uit.... niemand die mij gaat zeggen wat ik wel en niet mag zeggen..... jij dus ook niet....
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 21:29
Ik probeer je een beetje te helpen in de opvoeding, aangezien dat je mama blijkbaar niet goed gelukt is.

Sterkte ermee.
Vind ik leuk
Jens1999 +11989
dinsdag 13 februari 2018 om 21:34
Kijk wat een kneus jij bent... gaat over opvoeding beginnen en haalt mijn moeder erbij.... zegt genoeg wat je tyfus moer jouw voor opvoeding heeft gegeven... xD
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 21:40
Komt door je taalgebruik. Kennelijk heeft je mama je niet geleerd dat zulk taalgebruik ongepast is.
Vind ik leuk
Jens1999 +11989
dinsdag 13 februari 2018 om 21:43
Moeders heeft mij geleerd gasten zoals jij gewoon aan te pakken zoals het hoort.... op de harde manier... misschien moet jij je moer maar eens vragen waarom ze een troll heeft als zoon... want dat ben jij...
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 21:45
Maar ik scheld in ieder geval niet ;)
Vind ik leuk
Jens1999 +11989
dinsdag 13 februari 2018 om 21:47
Met al die troll accounts die jij steeds maakte wel...hypocriet gezwel dat ben jij..... discussie afgesloten......#Kneus
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 21:54
Wederom kan je het niet zonder schelden af. Ook voor jou geldt: ''sterkte ermee mopje''.
Vind ik leuk
stollie38 +13658
dinsdag 13 februari 2018 om 21:43
Ach jouw opvoeding is al jaren te laat. Moet jij niet Bluf stalken als Sabian Gym. Maar beginnen over moeders omdat jij je Ajax afgunst wil laten gelden. Is ook overdreven.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 21:45
Sabian Gym?

Valt wel op dat jullie allemaal kontenkruipertjes van elkaar zijn en elkaar door dik en dun steunen haha. Kun je het alleen niet af?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 21:46]
Vind ik leuk
stollie38 +13658
dinsdag 13 februari 2018 om 21:50
Tuurlijk wel, maar jullie zijn ook samen te vinden op VP. Ach ja dat heb je met werkelozen he. Haha kontenkruipers. Denk eerder dat je jouw vriendje bedoeld.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 21:53
Ja vervelend als je werkloos bent. Sterkte ermee
Vind ik leuk
stollie38 +13658
dinsdag 13 februari 2018 om 21:55
Denk eerder jij. Maar goed je bent simpel om verder te discussiëren. Er komt toch geen zinnig woord uit jou. Waarschijnlijk ben je nog puberaal.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 21:57
Nogmaals sterkte man, hopelijk voor jou kom je snel uit deze negatieve spiraal.
Vind ik leuk
stollie38 +13658
dinsdag 13 februari 2018 om 21:59
Och heb nergens last van. Voel me goed. Misschien jij wellicht?
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 22:01
Och heden het is nog erger dan ik dacht. Je zit nog in de ontkenningsfase. Probeer eerst hieruit te komen jongen en dan weer langzaam aansterken. Sterkte, je zult het nodig hebben.
Vind ik leuk
stollie38 +13658
dinsdag 13 februari 2018 om 22:03
Laat maar. Je bent echt vermoeiend en dom. Weet niet wat je nu aan het kletsen bent maar beetje nutteloos. Iets te veel aan de poeder gezeten?
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 22:06
Je ontkend het niet eens. Nogmaals sterkte. Er zijn instanties die je hierbij kunnen helpen man. Je staat er niet alleen voor.
Vind ik leuk
stollie38 +13658
dinsdag 13 februari 2018 om 22:10
Ben klaar met je. Ik stop nu omdat je geen gesprek met je kan voeren, maar ja dat heb je met sommige PSV supporters hun niveau is te laag.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 22:12
''Ik stop nu omdat je geen gesprek met je kan voeren''

Wat klopt er niet aan deze zin?
Laat maar denk niet dat jij het snapt.
Vind ik leuk
stollie38 +13658
dinsdag 13 februari 2018 om 22:13
Precies laat maar.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 00:56
Laat dat uitschot gaan man!
Zo iemand als Derby geef je een beuk op zijn smoelwerk en hij rent weg!
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 00:54
Wanneer jij dat zo goed weet allemaal loop je zelf zeker bij die instanties? Of laat jij je vrouw de hoer uithangen om het gezin te onderhouden?
Derby de meest hypocriete knurft van de site!
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:24
Een zeer nuttige speler, komen ze in Amsterdam net te kort, als het op buffelen en intercepties aankomt. Maar ja, het is wat je wil zien hè. Ik zie meneertje Hakim nog geen bal onderscheppen. Hoop dat ie nog een seizoen bij Ajax blijft.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 22:27
Whahahahaha. Ga door dit is vermakelijk, Subjectief.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 19:16
Bij een 2-0 voorsprong laten debuteren in de 80e minuut voor Brenet of swaab (draaicirkel van een bus) of Ismat
Vind ik leuk
Stoep +1869
dinsdag 13 februari 2018 om 19:16
Obispo zal zijn kans krijgen, maar het gaat Psv zo makkelijk af dat het niet nodig is.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 19:49
Die tijden veranderen spoedig. PSV staat op 1 maar voetbalt als de nummer 2,3. Ajax komt eraan dat weten ze ook
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:26
De wens is de vader van de gedachte. Dit team raakt niet snel in paniek. En ik verwacht dat Ajax in huidige vorm ook nog punten laat liggen
Vind ik leuk
Stoep +1869
dinsdag 13 februari 2018 om 20:38
Psv is debeste,zie ranglijst. Voetbalt ook het beste. Het meest aantrekkelijkst is het idd niet want dat speelt Az en dat weet iedereen.
Vind ik leuk
Mari +3341
dinsdag 13 februari 2018 om 19:26
Geduld jongen. Je tijd komt wel. (Zeker met Sjwaab voor je)
Wat Lukassen betreft: een miskoop?
Zoveelste speler die goed is bij AZ, maar daarbuiten niet?
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 19:36
Vrees het ergste voor je. Als je wilt spelen zou ik maar zo snel mogelijk een andere club zoeken, bij PSV is de jeugd kansloos.
Vind ik leuk
Hugo59 +467
dinsdag 13 februari 2018 om 19:44
18 jaar en al volop praatjes pffff
Vind ik leuk
zwollie +4867
dinsdag 13 februari 2018 om 21:33
Met cocu als trainer kun je heeeeeeel lang wachten.
Vind ik leuk
Het Brein +2653
dinsdag 13 februari 2018 om 23:12
Als hij een beetje talent heeft, dan moet hij een kans krijgen! Schwaab en Isimat is het slechtste centrum in 10 jaar tijd..
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

PSV'er wacht met smart op kans: 'Ik heb het gevoel dat ik er klaar voor ben'