PSV'er wacht met smart op kans: 'Ik heb het gevoel dat ik er klaar voor ben'

    PSV'er wacht met smart op kans: 'Ik heb het gevoel dat ik er klaar voor ben'

    dinsdag 13 februari 2018 om 18:55

    Armando Obispo wacht met smart op zijn debuut voor PSV. De achttienjarige centrale verdediger heeft het gevoel dat hij er klaar voor is, maar weet momenteel drie spelers voor zich.

    "Het is lastig in te schatten hoe dichtbij je er bent", zegt Obispo tegen PSV TV. Trainer Phillip Cocu geeft vooralsnog de voorkeur aan Daniel Schwaab en Nicolas Isimat-Mirin in het hart van de defensie. "En dan heb je ook Derrick (Luckassen, red.) nog. Dat zijn momenteel de drie spelers die mijn concurrenten zijn."

    "Vind ik het erg? Natuurlijk wil je spelen. Dat wil iedereen", vervolgt Obispo, die sinds eind januari officieel lid is van de selectie van PSV. "Ik heb het gevoel dat ik er klaar voor ben, maar dat zal nog moeten blijken." Obispo kwam dit seizoen veertien keer in actie voor Jong PSV in de Jupiler League.

    Lees meer over:EredivisiePSV

    Poll

    Verdient Obispo een kans?

    (890 stemmen)

    Plaats een reactie

    dinsdag 13 februari 2018 om 19:00
    Dat wordt een goede een pareltje.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:08
    Eerst maar is een kans krijgen, duurt minimaal 2 jaar
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13703
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:18
    Kan jij nou nooit serieus reageren?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:21
    Kut is dat he? Heb jij ook vaak last van op ajax topics
    Vind ik leuk
    Imback +172
    dinsdag 13 februari 2018 om 22:06
    Waarom jij altijd zo negatief ? Huilebalk ..
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:00
    Moet je wel verstand hebben om normaal te reageren en met zaagsel lukt dat niet
    Vind ik leuk
    Pino61 +12659
    dinsdag 13 februari 2018 om 21:06
    Tis toch zo, bij psv krijg je pas na jaren een kans. 2 jaar is denk ik juist erg snel, de Amsterdam flow is juist erg positief.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13703
    dinsdag 13 februari 2018 om 21:09
    Als je goed genoeg bent dan word je gewoon opgesteld.
    Al ben je 16!
    Vind ik leuk
    Pino61 +12659
    dinsdag 13 februari 2018 om 21:11
    Niet bij Cocu
    Vind ik leuk
    thebigeasy +624
    dinsdag 13 februari 2018 om 21:22
    Zie Mauro
    Vind ik leuk
    MeAgain +6462
    dinsdag 13 februari 2018 om 21:32
    Hoeveel van die super talenten die bij Ajax wel zo vroeg al een kans krijgen pakken punten voor de club en hoeveel punten heeft de club dit al gekost? Bij PSV moet je minstens net zo goed zijn wil je een kans krijgen. Het eerste elftal is geen speeltuin waar je kan proberen. Je moet het zien als je rijbewijs halen. In Amsterdam mag je al alleen over straat rijden zonder rijbewijs want daar leer je het beste van. Bij de meeste andere clubs moet je gewoon eerst je rijbewijs halen voordat je alleen de weg op mag.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46024
    dinsdag 13 februari 2018 om 22:29
    Juist. Die Ajax fans denken dat ze slim zijn om jonge spelers zo snel te laten debuteren...vorig jaar is Ajax geen kampioen geworden mede door wat fouten van de jongeren.


    Bazoer Ghazi en Tete zijn typische voorbeelden van spelers die je te snel brengt. Die hebben aan het grote werk mogen ruiken en dan zet je ze op de bank....je creert zelf ontevreden spelers.
    Breng ze, wanneer ze er echt klaar voor zijn.
    Vind ik leuk
    B. Alrond +1389
    woensdag 14 februari 2018 om 06:48
    Ik ken og wel een overgewaardeerde jonge Amsterdamse verdediger. Die verdedigde zo knullig dat zijn land daardoor het WK misliep.
    Vind ik leuk
    Iggy +3769
    dinsdag 13 februari 2018 om 21:13
    Op iemand die alleen maar kinderlijke onzin verkoopt?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:18
    Gek dat het al niet gebeurd is als je een centraal duo hebt van Isimat en Schwaab toch?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:28
    Het valt mee dat Mauro zoveel mag meespelen, die kan echt heel goed worden en gelukkig ziet cocu dat ook in
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:30
    Ik zie het niet zo in Mauro man, Gudmundsson vind ik meer hebben maar onze eigen talenten hebben natuurlijk nóg veel meer ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:33
    Dat is 1 ding wat zeker is. Maar in hoeverre gaat onze jeugd nog de kans krijgen.
    De ene na de andere Transfer word gerealiseerd. En dan word er weer geen Ervaring binnengehaald. Alleen tagliafico dan
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 19:33]
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:37
    Als ze goed genoeg zijn dan krijgen ze de kans wel, Frenkie Donny en Kluivert zijn dit jaar echt doorgebroken dus dat is wel lekker.

    Ze zien nu wel in dat je het niet red met enkel jeugd, dat vind ik wel een goede zaak eigenlijk.Je hebt wel gelijk dat ze meer ervaren spelers als Tagliafico moeten gaan halen
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:39
    Dat is waar pik :)

    Laten we tagliafico maar zien als een goed begin.
    We moeten ook niet teveel ervaring hebben, dat speelse is vaak juist erg leuk om naar de kijken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:43
    Dat vind ik ook, mischien moeten we Lozano ook maar even ophalen van de zomer, die heeft nu ook ervaring in de Eredivisie en wij moeten achter Neres en Kluivert nog wel iets op de bank hebben ;-)
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3583
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:46
    Een kussentje misschien?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:58
    Nee joh, die gaat naar het buitenland denk ik. En wij moeten geen Bayern worden die de concurrenten zwakker maken
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:59
    Haha Maatje werk nou mee :p ff die gasten uit Eindje een beetje opnaaien af en toe toch? Haha hun sterspeler bij ons op de bank ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:11
    Ze vinden mij al zoeen lieve jongen :p ben ook echt niet onder de indruk van Lozano. Laten we arias maar ophalen dan
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:12
    Is goed jongen, regel jij dat even? Haha :p
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:16
    Ik zal brands na juventus tegen Tottenham even bellen :p die heeft nu geen tijd, die gaat met die dik gevulde Brabantse portomonee zeker aankloppen bij Tottenham
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:19
    Is goed maatje :)
    Vind ik leuk
    SimonSays +6217
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:54
    Jullie mogen ze allemaal hebben! Wij worden nog kampioen met 11 bakstenen in het veld hahaha. Van concurrentie is toch geen sprake :p
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 21:01
    Haha :p leuke reactie. Die ga ik niet haten
    Vind ik leuk
    SimonSays +6217
    dinsdag 13 februari 2018 om 21:15
    Weet je zeker dat je Ajacied bent? Haten zit hen in het bloed! Mag best hoor, maak van je hart geen moordkuil.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 21:31
    Valt best mee, heb een hekel aan je club maar sommige gasten zijn wel oké. Je moet het toch met elkaar doen :p
    Vind ik leuk
    SimonSays +6217
    dinsdag 13 februari 2018 om 21:43
    Dat snap ik, het moet ook niet makkelijk voor je zijn om ons prijzen te zien winnen..

    "Het met elkaar moeten doen", dat is wel de Amsterdamse kleedkamergedachte! Ben je dus toch een Ajacied hehe! ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 21:48
    Agja het is ook heel lang Andersom geweest, toen wisten jullie niet eens hoe een prijs eruit zag ;)
    Geniet er nog maar even van, overmars heeft de pincode van de overvolle bankrekening achterhaald en schuwd het niet om hem te gebruike
    Vind ik leuk
    SimonSays +6217
    dinsdag 13 februari 2018 om 21:55
    Nu winnen we er zo veel dat we niet weten waar we ze moeten laten:p Wat dat betreft is het goed dat Overmars de titel probeert te kopen, wellicht houdt het ons scherp. Als jullie trainer nou ook een keer fatsoenlijk de tijd krijgt, hebben wij volgend seizoen misschien eindelijk weer eens een beetje concurrentie!
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 21:58
    Ga lekker een keer op de koffie bij Jack zou ik zeggen
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46024
    dinsdag 13 februari 2018 om 22:34
    Wij blijven relaxed hier in Brabant.
    Je hebt zelf niet door dat je wanhopig overkomt :)

    Je mag alles zeggen, ook dat wij veel slechtere spelers hebben dan Ajax....des te meer zoet smaakt een mogelijk kampioenschap.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 22:35]
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13703
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:52
    Je hebt Veltman, Huntelaar, Ziyech, Schöne, S.de Jong, Viergever.
    Hoeveel ervaring wil je er nog bij halen dan?
    Lijkt me genoeg ervaring toch?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:00
    Dat is waar maar, huntelaar doet het niet goed, siem hetzelfde.
    Viergever en ziyech gaat weg en schone word te langzaam.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13703
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:05
    Beter de echte toppers in wording behouden.
    Zoals de Ligt, Kluivert en Neres.
    Aanvullen met een werkpaard a la Litmanen en ervaring zoals Rijkaard toen.
    Ik adviseer Sneijder of vd Vaart haha
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:10
    Haha ga weg man :p
    Vind ik leuk
    MeAgain +6462
    dinsdag 13 februari 2018 om 21:33
    Frenkie, haha
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14486
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:46
    Mauro is ook 18 en Albert is 20
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:49
    De Ligt ook en die heeft wel indruk op me gemaakt, ik heb Mauro nog niet echt dingen zien doen waarvan ik denk : ja dit is er 1, Gudmundsson wel
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14486
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:54
    De Ligt is ook wel echt een toptalent hè? Bovendien heeft iedereen zo z'n eigen manier van ontwikkelen.

    Vind het wel raar dat Gudmundsson nauwelijks speeltijd kreeg, maar Bergwijn bijna elke pot speelt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:57
    Dat ben ik wel met je eens! Maar toch heeft Bergwijn het de laatste wedstrijd wel laten zien.

    Mischien gaat het vertouwen zich nu wel uit betalen
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14486
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:16
    Bergwijn bakt er meestal niks van en heeft één keer een goeie dag. Zelfs Bilal Basakoliglu kan zulke dagen hebben
    Vind ik leuk
    Always PSV +11688
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:15
    Ach PSV 23 doelpunten tegen Ajax 21. Obispo krijgt echt wel een kans. Blessures en schorsingen zijn er altijd.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20839
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:31
    Schwaab is 1 van beste cv van de eredivisie. Isimat is wisselvallig.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:42
    Hahaha
    Vind ik leuk
    Bizzy +20839
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:54
    ?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 21:06
    Schwaab 1 van de beste Cv werkt op mijn lachspieren
    Vind ik leuk
    Bizzy +20839
    dinsdag 13 februari 2018 om 21:13
    Zou zeggen bestudeer eerst de stats van Psv en Schwaab, zgn fact check.

    Als Schwaab echt zo slecht is dan zou Psv iedere wedstrijd op de slachtbank liggen.

    Tijd om je ajax brilletje af te doen.
    Schwaab en Mathijs de Ligt is het beste wat de eredivisie op dit moment te bieden heeft.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 08:10
    De reden dat Psv niet iedere wedstrijd op de slachtbank ligt is om dat ze met 11 man verdedigen.... dat is makkelijker voor de Cv natuurlijk.

    Ik vind De Ligt Viergever Van Beek Botteghin Kashia en nog wel een paar stuk voor stuk beter dan Schwaab
    Vind ik leuk
    Bizzy +20839
    woensdag 14 februari 2018 om 08:18
    Dat mag je vinden beste man.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 08:20
    I know ;) ieder zijn mening
    Vind ik leuk
    Ale +4728
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:28
    Dat is al vrij snel. Ik neem aan dat jij het over zijn debuut hebt...
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:34
    Ja klopt, in een beker wedstrijd tegen spakenburg ofzo
    Vind ik leuk
    koeman88 +57
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:14
    Je hebt het over Ten Hag? Ja prima idee dat ze een trainer iets langer de tijd geven bij Ajax ;)
    Vind ik leuk
    diekertjedap +4499
    dinsdag 13 februari 2018 om 21:13
    'nee hoor, 2 goeie wedstrijden , hebben hetzelfde water als in amsterdam.
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +3343
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:12
    Pareltjes komen alleen uit de Ajax opleiding
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:24
    Juist Patrick, goed gezien en een scherp antwoord maat
    Vind ik leuk
    numann14 +92
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:35

    Welke pareltjes, eerst maar een presteren en dat valt, begrijpelijk, toch nog wat tegen....
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:37
    Dat noemen ze de pareltjes van Amsterdam, je kunt ze ook wel bestempelen als de in de toekomst binnenkomende miljoenen
    Vind ik leuk
    Rikkie1993 +895
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:15
    Leuk man! Gloryhunter zijn en als er geen glory meer is!! alleen nog blij worden van het geld! Blij dat ik van voetbal en mn clubbie hou meer waard dan al het geld en succes
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 20:15]
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:19
    Ja vast en zeker, ze gaan alleen naar het voetbal voor de bier en frituur.
    Als ik psv op tv kijk zie je 30.000 kramers zitten.
    Stelletje vetkleppen
    Vind ik leuk
    Rikkie1993 +895
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:27
    En jij komt wss nooit in die kille bunker! Maar loopt alleen over het succes van weleer en het geld van nu te lullen mooi man! Supporter ben je normaal gesproken omdat je voetbal leuk vindt en je van een club houdt! Maarja clubliefde en ajax is ook water en vuur
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:31
    Nee ik kom nooit in een koude kille bunker
    Ik kom in het o zo mooie Amsterdam in het mooiste stadion van Nederland. Ik geniet elke wedstrijd van mijn club iets wat voor jullie amper mogelijk is. Trek jezelf af op de stand zou ik zeggen. Is de enige optie
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2261
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:45
    Waarop baseer je dat?
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2261
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:46
    En bij cocuutje zal het nog wel paar jaar duren
    Vind ik leuk
    koeman88 +57
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:12
    Ben erg benieuwd naar deze jongen idd
    Vind ik leuk
    Butsbal +15270
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:00
    Schwaab-kindje-schwaab een concurrent ???
    Vind ik leuk
    Dobbel +803
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:01
    Geen idee of Obispo er meteen zou staan in PSV 1, maar daar krijgt hij de kans nog niet voor. Maakt vaak indruk bij Jong PSV, en straalt onverzettelijkheid en rust uit. Veel meer dan dat bijvoorbeeld Isimat dat op het moment doet. Jammer dat PSV nooit in de 60ste minuut met 3-0 voor staat, anders zou die best wel eens de wei in kunnen draven.
    Vind ik leuk
    Ale +4728
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:31
    Al speelt PSV een potje 11 tegen 3, dan nog zal cocu zijn elftal niet laten aanvallen. Dus 3_0 zal het nooit worden..
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 19:31]
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2261
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:49
    Psv is en blijft een vervelende saaie ploeg om naar te kijken jeemig je zou maar supporter zijn GAAAAAAAAAAPPPPPPPPP
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1039
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:02
    Nu al stukkie beter dan de ligt
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +3343
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:17
    Hahaha,jij kijkt nooit voetbal de ligt is in alles beter en verder
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1039
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:20
    In alles?
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +3343
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:21
    Ja in alles,verdedigend opbouwend koppend schietend en zelfs lopend
    Vind ik leuk
    yabba1000 +1045
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:21
    ik denk dat de ligt idd ietsje verder is en dat komt alleen omdat ie al in de eredivisie speelt. laat obispo het eerst maar eens laten zien in het eerste. Ik zie de ligt alleen nog aardig wat fouten maken en ik ben al zeg ik het zelf redelijk objectief.
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +3343
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:25
    Dan moet ik je zeggen dat je niet veel van de Ligt ziet,met Frankie naast hem wat geen verdediger is lost hij bijna alles alleen op in het centrum
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1039
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:35
    Volgens mij heet die jongen frenkie , iedereen kan zich vergissen natuurlijk .
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +3343
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:38
    Autocorrectie
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1039
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:41
    Tuurlijk
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2261
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:50
    Geef voorbeeld dan
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26397
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:04
    Never change a winning team! Tot volgend seizoen, Obispo.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12687
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:06
    Volgen De Mos is hij beter dan De Ligt.. Lijkt me nogal sterk want dan zou hij allang in de basis staan..
    Vind ik leuk
    stratumseind +170938
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:11
    Goei werk hè tijd nodig
    Vind ik leuk
    Objectief1 +2633
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:12
    Bij PSV krijg je pas de kans als je het verdient en ligt de lat nou eenmaal wat hoger dan in Amsterdam. Je zult in Eindhoven dus moeten knokken om een basissplaats, maar dat is nou eenmaal inherent aan een topclub als PSV!
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 22:27
    Whahahahaha. Ga door dit is vermakelijk, Subjectief.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:16
    Bij een 2-0 voorsprong laten debuteren in de 80e minuut voor Brenet of swaab (draaicirkel van een bus) of Ismat
    Vind ik leuk
    Stoep +1764
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:16
    Obispo zal zijn kans krijgen, maar het gaat Psv zo makkelijk af dat het niet nodig is.
    Vind ik leuk
    Mari +9255
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:26
    Geduld jongen. Je tijd komt wel. (Zeker met Sjwaab voor je)
    Wat Lukassen betreft: een miskoop?
    Zoveelste speler die goed is bij AZ, maar daarbuiten niet?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:36
    Vrees het ergste voor je. Als je wilt spelen zou ik maar zo snel mogelijk een andere club zoeken, bij PSV is de jeugd kansloos.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2261
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:44
    18 jaar en al volop praatjes pffff
    Vind ik leuk
    zwollie +7853
    dinsdag 13 februari 2018 om 21:33
    Met cocu als trainer kun je heeeeeeel lang wachten.
    Vind ik leuk
    Het Brein +4116
    dinsdag 13 februari 2018 om 23:12
    Als hij een beetje talent heeft, dan moet hij een kans krijgen! Schwaab en Isimat is het slechtste centrum in 10 jaar tijd..
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws