Een transfer naar Ajax. Waarom? Ik wil eerst een tussenstap maken

"Een transfer naar Ajax. Waarom? Ik wil eerst een tussenstap maken"

dinsdag 13 februari 2018 om 20:12

Guus Til wil eerst een transfer naar een Nederlandse topclub maken, alvorens hij aan het buitenland wil denken. De middenvelder van AZ ontpopt zich dit seizoen tot revelatie in Alkmaar, maar wil niet te hoog inzetten.

Til kreeg maandagavond bij Peptalk van Ziggo Sport een dilemma voorgeschoteld: een transfer naar Ajax of via AZ naar het buitenland. "Een transfer naar Ajax. Waarom? Ik wil eerst een tussenstap maken. De stap naar het buitenland lijkt me nu een beetje groot. PSV of Feyenoord kan ook."

Til heeft een goed gevoel bij Ajax, mede omdat hij al jaren in Amsterdam woont. "Ik kijk recht tegen de Arena aan vanuit mijn huis. Ik heb m'n hele leven daar gewoond. Iedereen in de Bijlmer praat over Ajax. Het gaat nooit over AZ. Dat is wel een dingetje."

De AZ'er wil voorlopig nog in Nederland blijven, vooral omdat hij zich pas op relatief late leeftijd serieus begon te ontwikkelen. "Ik ben pas op latere leeftijd echt gaan spelen. Bij AZ onder negentien zat ik op de bank en was ik supersub. In het tweede jaar onder negentien ben ik echt alles gaan spelen."

Til woont als AZ'er in Amsterdam. "Mijn buurman is een hele grote Ajax-fan. Hij komt altijd met een Ajax-sjaal binnen voor hij naar de Arena gaat. Succes hè, zegt hij dan. Dat meent hij eigenlijk totaal niet", grapt de twintigjarige middenvelder. Til speelde dit seizoen 22 Eredivisie-wedstrijden onder John van den Brom. Daarin maakte hij zes doelpunten.

Poll

Moeten de Nederlandse topclubs een poging wagen voor Til?

(1696 stemmen)

Plaats een reactie

Ajacied_8 +5761
dinsdag 13 februari 2018 om 20:13
Welkom. Tzt opvolger van Van De Beek.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:35
Denk eerder van Ziyech
Vind ik leuk
Ajacied_8 +5761
dinsdag 13 februari 2018 om 22:06
Ja, maar dan moet die dus deze zomer al komen.

Hij is pas dit seizoen doorgebroken, laat het hem eerst nog maar een jaar zien bij AZ. Daarbij meer en beter scouten want spelers halen bij AZ zijn in het verleden vaak geen toegevoegde waarde gebleken.

Dus zomer 2019 op zijn vroegst, en dan een jaar achter Van De Beek op de bank. Want dat Van De Beek na 2020 nog bij Ajax speelt in bijna ondenkbaar. Die ontwikkelt zich echt goed.

Ik zie Frenkie De Jong op de plek van Ziyech komen, en blijf hopen dat Anita voor de '6' gaat komen. Schone dan reserve.
Vind ik leuk
Nashua +6646
dinsdag 13 februari 2018 om 23:16
Ajax, is voor iedere AZer elke keer een treetje tè hoog
Vind ik leuk
Pino61 +13018
dinsdag 13 februari 2018 om 20:53
Klopt wel, een tussenstop is inderdaad Feyenoord of psv.
Nog niet goed genoeg voor de top en dat is Ajax.
Vind ik leuk
Kees Bman +3660
dinsdag 13 februari 2018 om 21:16
Eenmaal Feyenoord of Psv EN HIJ DROOMT AL NIET MEER OVER Ajax
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 21:37
Ha ha ha jaloerse sukkel!
Vind ik leuk
Kees Bman +3660
dinsdag 13 februari 2018 om 22:04
Zeker niet op een ajaksiet.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 08:17
Geef maar toe parasiet
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 21:47
En waarop baseer jij dat Ajax top is en Feyenoord en PSV niet?
(ik ga er nu quasi serieus op in, want eigenlijk wilde ik zo reageren:)
hahahahahahaha
Vind ik leuk
Kees Bman +3660
dinsdag 13 februari 2018 om 22:09
Gooi het eruit.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 23:30
Haha, en daarom staan ze ook 7 punten achter en spelen ze als een natte krant.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 23:30
Haha, en daarom staan ze ook 7 punten achter en spelen ze als een natte krant.
Vind ik leuk
JustH +8850
woensdag 14 februari 2018 om 01:03
In werkelijk iedere discussie hier komen ze met 7 punten
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 02:16
Hahaha zuiger
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 06:54
Vgm staat psv 1e? Ajax dit jaar alweer 4 jaar niks dus denk dat Ajax een mooi tussenstoppie is :)
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 06:53
Is nu al beter
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:14
Prima speler maar bij Ajax hebben we al beter lopen op het middenveld.Ook in de jeugd komt er op het middenveld weer genoeg aan dus hij lijkt me overbodig
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:21
Niet nodig, hij wilt ook wel de stap naar feyenoord of psv maken.
Het is alleen ajax of we hebben geen interesse :d
Vind ik leuk
Mari +4697
dinsdag 13 februari 2018 om 20:32
Maar hij wil hogerop
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:37
Dan gaat hij naar de eiffeltoren, lijkt me hoog zat
Vind ik leuk
Mari +4697
dinsdag 13 februari 2018 om 20:40
Ja, want als het geen Ajax is heb je in Nederland geen keus
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:44
Klopt als een bus :)
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 21:48
Daarom zijn ze al 4 jaar op rij geen kampioen...
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 21:51
Aaaaaw jochie toch :) kun je zelf niks originelers bedenken. Die word hier al erg vaak gebruikt. Kijk onze prijzenkast en de Finaleplaats van vorig jaar. Tenminste echt voetbal
Vind ik leuk
Kees Bman +3660
dinsdag 13 februari 2018 om 22:08
Hebben jullie een eigen prijzenkast met inhoud ?
Vind ik leuk
Jur74 +6067
dinsdag 13 februari 2018 om 22:44
Zeuren over een grap die vaak gebruikt word, terwijl jullie zelf altijd terug komen met de stoffige prijzenkast :)
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 08:18
Bemoei je er niet mee, jullie hebben alleen een klein plankie
Vind ik leuk
Jur74 +6067
woensdag 14 februari 2018 om 08:34
Ach gut knul. Grapjes over een ander club maken mag, maar als je aan jullie aller clubje komt is de wereld te klein. Als het je niet bevalt als er iets negatiefs over je clubje gezegd word heb je 2 optie's; of je leest het niet of je verwijderd je account!!
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 09:02
Ik heb ook een derde optie en een vierde als ik wil. Wat ben jij toch een sukkeltje net als je club een net niet gevalletje........Een echte kaaskop een hoop blabla maar och wat rennen ze altijd hard
Vind ik leuk
Jur74 +6067
woensdag 14 februari 2018 om 09:23
4 jaar helemaal niks en nog een grote bek! Een echte amsterdammertje. Ik lees meer van je reactie's en je valt altijd iemand aan als er iets negatiefs over je club getypt word, terwijl je zelf vaak negatief bent over een andere club.

Vorige keer al stoer dreigen dat je wel langs zou komen, ik heb je nog steeds niet gezien en dan over hard rennen beginnen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 09:24]
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 09:26
Ben jij van de vp politie? helemaal nooit wat in Alkmaar en jij blijft je maar overal mee bemoeien. Ga gewoon naar de Achterdam en haal die loly op dan hoef je niet zo zuur te doen. Ajax heeft de meeste titels en ook Real en Barca etc staan weleens droog... Ajax word gewoon weer kampioen het is alleen wachten op wanneer. Altijd in de top 3 meestal zelfs top 2 dus de top van Nederland
Vind ik leuk
Jur74 +6067
woensdag 14 februari 2018 om 09:35
Ik mag me dus nergens mee bemoeien? Dit is een discussie site, waar de je op een NORMALE manier kan discussiëren. Wat ik al eerder typte. zodra iemand wat negatiefs zegt over jouw club sta je op je achterste poten, terwijl je altijd negatieve dingen typt over een club. Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.

Hieronder 2 voorbeelden wat voor een persoon jij bent;

DeanJayden +5034woensdag 14 februari 2018 om 08:19Ach je ziet de komende droogte van Pisvee al aankomen

DeanJayden +5034woensdag 14 februari 2018 om 08:17Geef maar toe parasiet
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 09:35
Ga je loly halen jongen, zonde van je werk dit
Vind ik leuk
Jur74 +6067
woensdag 14 februari 2018 om 09:54
Daar heb je voor 1 keer gelijk, zonde van me werk. Mensen die continue schelden kunnen namelijk niet normaal discussiëren.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 10:43
Als je dat al schelden noemt dan vraag ik me af of je überhaupt wel weerbaar bent huilebalk. Wat zit jij toch altijd op alles te janken zeg. Pisvee en iemand die ajaciet als grapje parasiet noemen jezus wat erg. Heb je wel op de rapporteer knop gedrukt. Fijne dag he menneke
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 06:58
Jaa dat was alweer een 2e plekkie voor in die stoffige prijzenkast hahah
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 07:50
Echt origineel! Volgens mij ben jij de papegaai van VP. Gefeliciteerd met die eer
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 08:01
Dankjewel vriend !!
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 08:19
Ach je ziet de komende droogte van Pisvee al aankomen
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 08:43
Dat wat jullie nu meemaken bedoel je haha? Neehoor totaal niet ;)
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 08:59
Psv is geen team en toekomst aan het bouwen, ervoor was een periode lang Ajax kampioen zo gaat dat jochie......Dit kampioenschap met deze selectie is bijzonder te noemen volgend jaar worden de zaken weer anders
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 09:01
Heb liever dat jij t zegt dan iemand met verstand haha
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 09:03
Ik heb het juist van mensen met verstand, zelfs Cocu vind het een wonder
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 09:04
Had ook niet anders verwacht . Mensen napraten kan iedereen .
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 10:47
Ach als jij geen mensen had nagepraat in je leven had je überhaupt niet kunnen praten!
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 10:46
Ja en daarvoor jullie, dus zo gaat het he! je ziet dat in elke normale competitie de top vijf die strijden om het kampioenschap. Meestal een vaste nummer 1 en 2 en vaak een leuk presterend subtoppertje erdoorheen. Als het PSV lukt dit jaar met de nadruk op als, lukt het op deze manier natuurlijk maar eenmaal.
Vind ik leuk
Kees Bman +3660
dinsdag 13 februari 2018 om 21:17
Jij kan een beer laten lachen André.
Vind ik leuk
Hammie +1056
dinsdag 13 februari 2018 om 21:48
Neuzen staan bovenaan toch en zitten nog in de beker toch?
Vind ik leuk
Kees Bman +3660
dinsdag 13 februari 2018 om 22:11
En het tweede ook toch bovenaan of niet dan.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 02:47
Gekochte jeugdspelers en eigen jeugd noemen. Als je dat dan goede eigen jeugd noemt. Ik mag niks zeggen wij hebben bergwijn is ook gewoon een Ajax speler. Maar dat overdreven gedoe over de Ajax opleiding. Onder jonk ging het goed nu is het weer niks meer.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 08:05
Ja whatever... het gaat er om dat Till niet nodig is bij Ajax
Vind ik leuk
MojoRisin +8346
dinsdag 13 februari 2018 om 20:14
Mag van mij komen, op termijn een middenveld samen met Frenkie en Donny..
Vind ik leuk
Ale +3229
dinsdag 13 februari 2018 om 20:52
Er is nog nooit een speler van az bij Ajax doorgebroken. Dus niet doen.
Vind ik leuk
Pino61 +13018
dinsdag 13 februari 2018 om 20:55
Helemaal mee eens.
Vind ik leuk
Pagan1964 +2657
dinsdag 13 februari 2018 om 20:58
En daarom richten jullie je nu op Fortuna Sittard :) ?
Vind ik leuk
Pino61 +13018
dinsdag 13 februari 2018 om 20:59
Verwacht je hier antwoord op?, d8 het niet.
Vind ik leuk
Pagan1964 +2657
dinsdag 13 februari 2018 om 21:00
Ze zeggen dat die Per Schuurs een goeie is, toch ?
Wel een grote stap
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 21:01]
Vind ik leuk
Pino61 +13018
dinsdag 13 februari 2018 om 21:03
Is ook een hele grote stap voor die jongen, jij begrijpt het.
Vind ik leuk
Pagan1964 +2657
dinsdag 13 februari 2018 om 21:05
Ik vraag me af of ze hem eerst in jong Ajax gaan inzetten of niet ?
Vind ik leuk
Pino61 +13018
dinsdag 13 februari 2018 om 21:07
Tuurlijk, eerst bewijzen of ie waardig genoeg is voor de hoofdmacht.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 06:59
Eerst bewijzen of die goed is in 2e worden ??
Vind ik leuk
Kees Bman +3660
dinsdag 13 februari 2018 om 21:22
Misschien is ie wel beter en beland Frenkie of Donny wel op de bank of Justin ,nog een meer en ze kunnen op de bank een potje kaarten.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:15
Aardige jongen die ook aardig kan voetballen.
Zo te horen ook niet onverstandig.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:16
Guus kom naar HUUS want de koeien staan op......!!!
Vind ik leuk
3Bier +4991
dinsdag 13 februari 2018 om 20:18
Spring'n
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:19
Hwahwa jij snapt het.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:22
Guus die liever je kontje kuust :p
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:25
Dat is Guus meuwis. ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:44
De varkes mutt'n vret'n en 't hooi moet van 't land
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:48
Kiek hee Hee jij ken het heel lied. ;-)
Vind ik leuk
PSV NR1 +1589
dinsdag 13 februari 2018 om 20:17
ach ja ze praten hem naar ajax maar zelf zegt hij psv of feyyenoord kan ook dus die kop van dit bericht klopt niet ziggo he
Vind ik leuk
3Bier +4991
dinsdag 13 februari 2018 om 20:22
Ajax in de titel is een garantie voor veel reacties.
Vind ik leuk
PSV NR1 +1589
dinsdag 13 februari 2018 om 20:26
moeten ze normaal doen en zeggen eerst een topclub dan het buitenland maar hier wordt gesugereerd dat hij naar ajax wil maar dat wordt hem aangepraat dus mijn reactie is terecht
Vind ik leuk
3Bier +4991
dinsdag 13 februari 2018 om 20:31
Jou reactie is ook terecht.
Maar is Amsterdammer, woont in de Bijlmer tegenover de Arena. Dus dan is Ajax een leuker verhaal. Was het een Rotterdammer geweest dan hadden ze Feyenoord wel genoemd als potentiële nieuwe club.
Vind ik leuk
PSV NR1 +1589
dinsdag 13 februari 2018 om 20:36
nee dat heeft er mee te maken dat ziggo sponser is van ajax denk je nou echt dat ze hem psv aanpraten?
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:43
De enige Amsterdammers die naar PSV zijn gegaan zijn de afdankertjes of afwijzertjes van Ajax.
Vind ik leuk
Pagan1964 +2657
dinsdag 13 februari 2018 om 21:00
Ik zou maar eens denken wie dat waren en dan je woorden nog eens teruglezen
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 21:02
KAN die niet
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 21:11
Bergwijn, Jozefzoon, Rosario
Vind ik leuk
Pagan1964 +2657
woensdag 14 februari 2018 om 11:40
Vanenburg, Arnesen, Lerby, Bosman, Kieft. Koeman, Ruud Geels, Menzo, Arie Haan
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 11:45]
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 21:18
Denken daar vraag je wel wat
Vind ik leuk
3Bier +4991
dinsdag 13 februari 2018 om 21:12
Sommige mede Ajacieden....
Vaneburg en Koeman vergeten?
Vind ik leuk
Jur74 +6067
dinsdag 13 februari 2018 om 22:47
Koeman kwam van Groningen
Vind ik leuk
3Bier +4991
woensdag 14 februari 2018 om 11:31
Van Groningen naar Ajax. Van Ajax naar PSV
Vind ik leuk
Jur74 +6067
woensdag 14 februari 2018 om 11:50
We bedoelen denk ik hetzelfde, alleen niet goed geformuleerd door mij.
Vind ik leuk
PSV NR1 +1589
dinsdag 13 februari 2018 om 21:33
je bedoelt net als bij ajax die psv afdankertjes huntelaar stam bazoer
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 07:02
Wel kut dat wij kampioen worden met de afdankertjes ofniet haha ?
Vind ik leuk
3Bier +4991
dinsdag 13 februari 2018 om 21:08
Naar Ajax aanpraten? Zal Guus nu alleen maar aan Ajax denken als vervolg stap in zijn carrière? Omdat ze dat bij Ziggo zeggen? Of zal hij daar zelf ook wat over te zeggen hebben?
Vind ik leuk
PSV NR1 +1589
dinsdag 13 februari 2018 om 21:36
Guus begon er niet over het was al aan gesneden maar hij kan beter naar psv speelt hij volgend seizoen
CL voetbal dat is ook het buitenland
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 21:15
Als je met voetbal de titel niet pakt moet het maar zo
Vind ik leuk
Pino61 +13018
dinsdag 13 februari 2018 om 20:57
Feyenoord of psv als tussenstop, je moet wel goed lezen.
Vind ik leuk
Doe dan! +7149
dinsdag 13 februari 2018 om 20:18
Helaas voor hem hebben we al grotere talenten.
Vind ik leuk
Ehv-er +301
dinsdag 13 februari 2018 om 20:19
PSV past beter bij zo’n sympathieke jongen!!
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:19
Leuk interview met Til. Kijk maar eens terug op Ziggo. Spontane en normale gozer.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:24
Spontaan en normaal past echt bij Ajax! Beetje als tegenwicht tegen Ziyech:-))
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:23
Die is ook al binnen.
Vind ik leuk
Sil95 +8435
dinsdag 13 februari 2018 om 20:26
Hij is over een seizoen of 2 van harte welkom als opvolger van Donny.
Vind ik leuk
pos +7266
dinsdag 13 februari 2018 om 20:34
Een echte Ziggo vraag en dus een diplomatiek antwoord zullen we maar zeggen. Gelukkig net 5 jaar getekend dus mocht iemand hem willen halen dan zullen ze weer miljoenen en miljoenen moeten ophoesten.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:37
Max 8-10 miljoen euro. Het is een speler van AZ, die levert niet meer op.
Vind ik leuk
pos +7266
dinsdag 13 februari 2018 om 20:42
Vandaar dat het ook volkomen terecht is dat ze er alles aan doen om ze naar het buitenland te sturen. Til zegt dit nu maar is over een jaar of 2/3 wellicht uitgekeken op de Nederlandse competitie.
Vind ik leuk
Jens1999 +17909
dinsdag 13 februari 2018 om 21:12
Die moet lekker gewoon bij AZ blijven... daarna naar een mooie subtopper in Engeland... en vanuit daar doorgroeien naar de top..... prima speler.... AZ heeft ook echt geweldig talent.... respect voor AZ is op zijn plaats...
Vind ik leuk
Jur74 +6067
dinsdag 13 februari 2018 om 22:48
Ene Vincent vergeten?
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 00:50
Dat was de enige keer dat AZ een echte klapper maakte. Normaal leveren spelers van AZ miljoenen minder op dan spelers van Ajax/PSV, dat weet jij ook wel.
Vind ik leuk
Jur74 +6067
woensdag 14 februari 2018 om 07:24
Dat was in de tijd van Stewart zeker zo. Die gaf bijna geld mee, had ook te maken met het feit dat Az toen moest verkopen. Alle spelers hebben nu langdurige contracten en daar moet dus voor betaald worden.
Vind ik leuk
Rodajc +8020
dinsdag 13 februari 2018 om 20:39
Lijkt me wel een goede opvolger van van Ginkel bij PSV volgend jaar.
Vind ik leuk
Jens1999 +17909
dinsdag 13 februari 2018 om 21:13
Die kost wel een beetje veel geld... AZ verkoopt hem echt niet onder de 10 miljoen +.... niet haalbaar voor PSV....
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 21:17
Wel waar gaan we naar gemeente
Vind ik leuk
Jens1999 +17909
dinsdag 13 februari 2018 om 21:21
Okeeee.....
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 07:04
Hee Jens de kontpiraat !!
Vind ik leuk
Leeuw +4366
dinsdag 13 februari 2018 om 20:41
Waarom zo'n baby stap willen maken? Blijf lekker bij AZ en daarna de Bundesliga.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 20:41]
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:42
Tjah Ajax heeft geen breedte investeringen nodig daar lopen er al genoeg van in Amsterdam. Directe versterkingen dienen er te komen, anders zie ik ze de komende jaren ook niet meedoen voor de titel.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:44
Beste selectie van de ED, nu moet het geluk is een keer meezitten.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 20:49
Dat blijkt niet uit de stand en nee geen scorebordjournalistiek, daarvoor zijn zeven punten iets teveel.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 21:20
Geluk pfffff
Vind ik leuk
Bizzy +14774
dinsdag 13 februari 2018 om 21:02
Az materiaal naar de top van nederland. Ja loopt meestal goed af..hahaaaaa
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 21:06
Prima spelers voor Ajax alhoewel ik daarnaast nog liever heb dat Ajax Calvin Stengs aantrekt, zeker als een Neres gaat vertrekken... maar beiden zeker een prima versterking
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 22:57
Hè Til leuk dit soort uitspraken ik zal niet meer voor je klappen of je toezingen, zak maar in de stront!
Vind ik leuk
SvL +105
dinsdag 13 februari 2018 om 23:56
Kom maar naar PSV.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:32
Kom zelf uit Reigerbos en inderdaad nooit over AZ gehad nee..
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

"Een transfer naar Ajax. Waarom? Ik wil eerst een tussenstap maken"