Jonge Ajacied 'wordt steeds meer man': 'Zodat ze bang van hem worden'

    Jonge Ajacied 'wordt steeds meer man': 'Zodat ze bang van hem worden'

    dinsdag 13 februari 2018 om 20:45

    Bij Ajax zijn ze blij met de ontwikkeling van Danilho Doekhi. De negentienjarige verdediger speelt dit seizoen bij Jong Ajax, waar hij het steeds beter doet. Trainer Michael Reiziger is lyrisch over Doekhi.

    "Het is een grote jongen die sterk is in de lucht", zegt hij tegen Ajax TV. "Hij wordt steeds beter in de een-tegen-een. Je ziet ook dat hij steeds meer een man wordt. Daardoor is hij belangrijk voor de verdediging. Opbouwend wordt hij ook steeds sterker. Hij heeft een goed lichaam, dus hij mag soms wat meer van zich afbijten. Zodat ze meer bang van hem worden. Hij heeft die uitstraling. Hij weet het misschien nog niet, maar hij kan een goede verdediger worden."

    Doekhi is een neef van Winston Bogarde, de assistent-trainer van Reiziger. "Op het trainingsveld behandelt hij iedereen hetzelfde. Ik merk niet echt dat we familie zijn. Daar denk ik niet echt aan. Wat ik van hem leer? Bepaalde situaties. Hij probeert uit te leggen hoe ik moet staan en hoe ik duels aan moet gaan of juist niet."

    Plaats een reactie

    dinsdag 13 februari 2018 om 20:46
    Ja ja komt er weer een
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3604
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:53
    En door !
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 21:10
    Of dit er weer 1 word is afwachten.Dit is wel een echte verdediger! Groot sterk en een goede mentaliteit
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 21:13
    Laten we hopen goed voor Nederlands voetbal
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:47
    En meevoetballend?
    Vind ik leuk
    thebigeasy +595
    dinsdag 13 februari 2018 om 21:08
    Wil nu alleen nog maar Italiaanse slopers in Oranje ;-)
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13327
    dinsdag 13 februari 2018 om 21:14
    Die Italiaanse slopers gaan ook niet naar het WK.
    Vind ik leuk
    thebigeasy +595
    dinsdag 13 februari 2018 om 21:20
    Interesseert mij geen reet. Als verdediger wil ik gewoon gasten zien die er in knallen. Simplistisch? Ja klopt, maar dat vind ik gewoon prettig om te zien.
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1044
    woensdag 14 februari 2018 om 05:43
    Beetje domme opmerking , Italianen mogen niet meedoen in het Nederlands elftal
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91169
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:51
    Yeaaaah Juventus 1-0 voor :p

    De Londenaren krijgen vandaag voetballes!

    Per sempre Juventus
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26098
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:56
    Wie??

    VP, krijgen we nu ook stukjes van andere spelers van andere 'jong' ploegen of krijgen we alleen de hele selectie van jong Ajax voor de kiezen?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 21:02
    Ja en allemaal briljantjes
    Vind ik leuk
    Cookee +10548
    dinsdag 13 februari 2018 om 21:22
    Die Ajax-jeugd is zo goed, maar geen hofleverancier van Oranje... sterker nog niet eens van de eigen club.
    Ik vraag me af waarom iemand zo'n ventje zo wil ophemelen, laat hem zijn kans pakken en dan gaan we het zien, nu kan het alleen tegenvallen.
    Nu zal men wel wat namen opnoemen, zal allemaal wel, maar ik vind het talent van Ajax-1 vrij bleekjes.
    En de ranglijst en het internationale platform bewijst dat ik gelijk heb.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 21:24]
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 21:29
    Gino demon van jong fc Utrecht naar rijnsburgse boys, is het wat?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26098
    dinsdag 13 februari 2018 om 21:34
    Aardig talent. Niet goed genoeg voor ED. In de Juup balt hij aardig mee. Kan in de hoofdklasse goed mee. Speler met veel snelheid.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 21:40
    Het zij je vergeven, maar Tweede divisie spelen we. Goed om te horen in ieder geval.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26098
    dinsdag 13 februari 2018 om 22:10
    Ok.. Moet goed komen dan toch!
    Vind ik leuk
    HansVites +4727
    woensdag 14 februari 2018 om 01:30
    Binnenkort word de naam VP veranderd in AP
    Vind ik leuk
    Stoep +1779
    dinsdag 13 februari 2018 om 21:35
    Ajaxsite! Pffff
    Vind ik leuk
    stratumseind +164395
    woensdag 14 februari 2018 om 00:50
    Deze jongen past perfect bij de club : doekie nodig?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 00:51]
    Vind ik leuk
    myrthewit +1602
    woensdag 14 februari 2018 om 00:53
    Heb hem laatst een hele wedstrijd kunnen zien en hij viel me niet tegen. Conditie moet alleen beter. Zie er meer in dan in die Bergsma.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Jonge Ajacied 'wordt steeds meer man': 'Zodat ze bang van hem worden'