'Ik heb lang niet zo'n talent als De Jong gezien. Die gaat de wereldtop halen'

    'Ik heb lang niet zo'n talent als De Jong gezien. Die gaat de wereldtop halen'

    woensdag 14 februari 2018 om 09:00

    Merab Jordania is al vijf jaar lang weg bij Vitesse, maar blijft het Nederlands voetbal met belangstelling volgen. De Georgiër stelt vast dat het niveau in de Eredivisie hard achteruit is gegaan de laatste jaren, maar dat er nog genoeg talent rondloopt op de Nederlandse velden.

    "Wat is er de laatste jaren gebeurd?", vraagt hij zich af tegenover Voetbal International. "Feyenoord tegen Manchester City bijvoorbeeld. Dat waren jochies tegen mannen. Sowieso valt het niveau in de Eredivisie me tegen." Jordania is wél onder de indruk van Ajacied Frenkie de Jong. "Lang geleden dat ik zo'n groot talent heb gezien. Het is gevaarlijk om hem te vergelijken met Johan Cruijff, maar aan de bal zie ik zeker gelijkenissen. Die gaat de wereldtop halen."

    Ook PEC Zwolle-verdediger Philippe Sandler valt in de smaak bij Jordania. De Georgische miljonair vergelijkt hem met Virgil van Dijk, die Jordania ooit van FC Groningen naar Vitesse wilde halen. "Hij kostte een paar miljoen. Toen ze hoorden dat ene Jordania van Vitesse interesse had, werd het bedrag verdubbeld. Wij hadden Guram Kashia al en haakten af. Toen hij naar Liverpool ging, heb ik daar met een paar vrienden hartelijk om gelachen."

    Lees ook: Onthulling Jordania: "Mijn zoon wil een club in Nederland kopen. Hij is serieus"

    Lees meer over:Eredivisie

    Plaats een reactie

    D0mmeLFCT65 +17667
    woensdag 14 februari 2018 om 09:03
    Jaa Jordania is er ook nog. Volgende!!
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 09:04
    Nee joh Cruijff Messi of ronaldo pfffff
    Vind ik leuk
    stratumseind +147774
    woensdag 14 februari 2018 om 09:08
    Al weer 1 die de wereldtop gaat halen .... Tjonge jonge het kan niet op daar ... En dat alles zonder hoofdprijs achter hun naam...
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 09:11
    Bij Ajax heb je geen prijzen nodig om de absolute top te halen. M.a.w. brengt een talentje van Ajax meer op zonder prijzen, dan een talentje van PSV met een hele tas vol!
    Vind ik leuk
    Senn +6199
    woensdag 14 februari 2018 om 09:16
    Welk talentje zou jij willen zijn?
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7482
    woensdag 14 februari 2018 om 09:19
    Reactie verwijderd door vp
    Vind ik leuk
    stratumseind +147774
    woensdag 14 februari 2018 om 09:21
    Hahaha de zuurgraad is weer dusdanig groot dat je er weer een glimlach op mijn gezicht tovert.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7482
    woensdag 14 februari 2018 om 09:23
    Dat denk jij, ik ben dr in het geheel niet zuur over, voetbal is voor mij bijzaak en hier zit ik een uurtje per dag terwijl ik koffie drink en me verveel. Als er iets op mijn werk of met mijn gezin is word ik zuur dit is nog niks.
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1044
    woensdag 14 februari 2018 om 09:25
    Jij hebt helemaal geen gezin , net zoals Ajax al voor de 4e x geen prijsje pakt
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 09:27
    Kun je niet zeggen ghalid zijn tweede geworden in europa
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1044
    woensdag 14 februari 2018 om 09:28
    Ojaa dat tellen ze tegenwoordig als prijs ofniet ?
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 09:29
    Tuurlijk is dat een prijs voor zo'n klein koud clubje
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7482
    woensdag 14 februari 2018 om 09:27
    Wat jij zegt boeit me weinig pikkie
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1044
    woensdag 14 februari 2018 om 09:29
    Boeit je wel want je reageert op alles wat ik zeg :)
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7482
    woensdag 14 februari 2018 om 09:33
    Bijna op alles, dit boeide me echt niet
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3615
    woensdag 14 februari 2018 om 09:59
    Dean wat ik me afvraag is of dat de vuilnisbak vol zit bij Ajax ,anders moet je hem een keertje legen kunnen er weer nieuwe in ,wat een Ajax lul verhaal weer bah bah.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7482
    woensdag 14 februari 2018 om 10:40
    Wees maar niet bang hoor net zoals onze vuile was gewoon buiten hangt om te luchten worden ook de vuilnisbakken goed leeg gehouden. Dat heb je met een rijke club he die hoeven op de schoonmaak niet te bezuinigen
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3615
    woensdag 14 februari 2018 om 10:55
    Oké dan weet ik dat :-)
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +2967
    woensdag 14 februari 2018 om 11:59
    Bij PSV komt de gemeente de bakken legen,die helpen PSV namelijk met alles
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7482
    woensdag 14 februari 2018 om 14:07
    Ze wachten daar net zolang tot het zelf de bak uitrent en dat neemt dan plaats op de tribunes
    Vind ik leuk
    thierryer +1247
    woensdag 14 februari 2018 om 09:30
    Volgens mij is het voor jou belangrijker dat Ajax 4 jaar geen prijs pakt dan dat Psv kampioen wordt. Calimero gedrag is pijnlijk!
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1044
    woensdag 14 februari 2018 om 09:32
    Neehoor het is voor mij beide geweldig , valt prima te combineren ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 09:53
    Grote Ghalid, zal ik je ticket betalen? Gewoon terug gaan waar je vanaf komt, jij blij, iedereen blij
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1044
    woensdag 14 februari 2018 om 10:06
    Probleem is dat ik daar al ben lieve vriend
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 10:07]
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 09:33
    Als er iets op mijn werk is lach ik daar hartelijk om, mensen doen alsof werk het belangrijkste in hun leven is, werk is een daad die men verricht tegen een vergoeding van geld of goederen(het doel), kijk ik en mijn gezin kunnen riant leven van mijn inkomen, maar als mijn baas morgen besluit mij op straat te zetten ga ik gewoon ander werk doen, weliswaar voor een minder royale vergoeding, maar zo lang mijn gezin gewoon kan blijven eten en de hypotheek is beyaald dan vind ik het wel in orde.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7482
    woensdag 14 februari 2018 om 09:35
    Dan ben je heus wel even zuur, of ben je zuurder als je club verliest in het weekend? want geloof me je werk kwijt zijn en ander werk vinden is toch even stressen.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 09:41
    Weet je wat stressen is? Slecht werkende domotica waardoor de sloten van je huis niet meer automatisch werken, zuur wordt ik van dubbelvla of pudding mi vel, of als er een dikke kras op mijn audi zit.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7482
    woensdag 14 februari 2018 om 14:14
    Maakt dat uit is een Audi geen Mercedes of BMW, hij is toch wel van je vrouw he?
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 14:23
    Nee hij is van mij, het is een rs4, ieder zijn voorkeur BMW is not my cyp of tea, en Mercedes tja liever een ster in mijn voorruit dan een ster in mijn grill, maar ach eigen keuze. Mijn vrouw rijd een Zafira OPC de kids moeten toch ergens in vervoert worden.
    Vind ik leuk
    Spiegel +8929
    woensdag 14 februari 2018 om 09:23
    Pisvee. Chapeau! Zelf verzonnen?

    Ajakkes.
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1044
    woensdag 14 februari 2018 om 09:30
    Jaa vergis je niet in zijn creatieve brein haha
    Vind ik leuk
    Jozef +34570
    woensdag 14 februari 2018 om 13:11
    Oeps spiegeltje toch...

    Terecht dat je iemand terecht wijst als er weer een eens weinig origineel of beledigend wordt gereageerd, maar laat dan iig zelf zien hoe het wel hoort....
    Vind ik leuk
    Spiegel +8929
    woensdag 14 februari 2018 om 13:14
    Dat was het hele punt van mijn ietwat cynisch getinte post Jozef.
    Vind ik leuk
    Jozef +34570
    woensdag 14 februari 2018 om 15:35
    Nou, vooruit dan maar...
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7482
    woensdag 14 februari 2018 om 14:15
    Kom je net onder je steen vandaan dat je dat moet vragen?
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5169
    woensdag 14 februari 2018 om 09:24
    Ajax is dit seizoen imo net zo slecht, wat een grafwedstrijden spelen jullie zeg. Lood om oud ijzer met PSV
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 09:24]
    Vind ik leuk
    Stoep +1786
    woensdag 14 februari 2018 om 09:26
    Nee hoor, Ajax is zelfs slechter. 7 pt
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7482
    woensdag 14 februari 2018 om 14:16
    Minder gelukkig in blessure tijd bedoel je?
    Vind ik leuk
    Stoep +1786
    woensdag 14 februari 2018 om 14:20
    Maar gelukkiger met penaltys.
    Vind ik leuk
    Stoep +1786
    woensdag 14 februari 2018 om 09:25
    Psv had idd op 9 pt voorsprong moeten staan ja, maar Gozobuy....
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 09:43
    En als het geluk van de laatste minuten en secondes er niet waren geweest? Hoe was de verhouding in punten dan geweest? Het is maar een vraag hoor, maar daar zal je waarschijnlijk niet op willen reageren....
    Vind ik leuk
    Spiegel +8929
    woensdag 14 februari 2018 om 09:47
    Het is geen geluk als je het keer op keer afdwingt.
    Kan niet spreken van geluk.

    Geluk is een onterechte penalty mee krijgen tegen de nr 16 van de eredivisie die tot dan toe het overwicht had (in de 2e helft).

    Of je nu in minuut 30 of minuut 90+3 scoort. Dat maakt dan niet uit.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 11:46
    Geluk is ook een goal maken na een overtreding en dan 20 minuten vol in de verdediging moeten tegen de nummer laatst.....en dan ook nog piepen over de scheidsrechter....
    Of datzelfde Twente wat in de 93e minuut een eigen doelpunt maakt zodat het toch nog 4-3 wordt....Of een cadeautje krijgen van de keeper van PEC zodat je na een kansloze wedstrijd toch in de 93e minuut nog kan winnen...of uit bij Excelsior, dat hun eigen doelpunt wel telt en de bijna eigen goal van Isimat net niet waardoor je met 1-2 wint. Of thuis tegen Heracles, dat die verdediger voor een schouderduw een meter buiten de 16 een rode kaart krijgt en een penal tegen...
    Of de uitwedstrijd tegen Twente, waar PSV zeker 60 minuten geen enkele aanspraak maakte op ook maar iets, toch nog winnen dankzij 2 countergoals....
    We gaan eerst zaterdag maar eens afwachten, Heerenveen heeft nog wat goed te maken van die naaipartij van vorig jaar. Dan moeten jullie nog uit naar Feijenoord en AZ en thuis tegen Ajax...maar Ajax heeft in Amsterdam ook met mazzel gewonnen van PSV dus ik denk dat ze wel met poep in de broek naar Eindje gaan.....
    Vind ik leuk
    Spiegel +8929
    woensdag 14 februari 2018 om 11:48
    We gaan het zien. Voorlopig kunnen wij meer achterover leunen dan Ajax.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 11:53
    Goeie reactie, lekker inhoudelijk ook....blijft toch vervelend als je wordt afgetroefd op feiten...
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7482
    woensdag 14 februari 2018 om 14:18
    Haha de pot verwijd de ketel dat hij zwart ziet, maar eerlijk is eerlijk Pisvee heeft wel even meer dan een paar maal geluk gehad. Met wat meer geluk in de afronding stond het in minuut 14 3-0 en dan was het geluk niet meer nodig geweest
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 14:19]
    Vind ik leuk
    Spiegel +8929
    woensdag 14 februari 2018 om 15:04
    GELUKkig maar dat PSV 7 punten los staat. Wel sportief van de heersende Ajacieden ons die voorsprong hebben gegeven.

    Zo komen ook elke week dichter bij...

    Maar goed, zolang je drie letters al niet goed kan schrijven, ben je al niet meer serieus te nemen natuurlijk.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7482
    woensdag 14 februari 2018 om 16:12
    Niet door jou idd, echter kan ik niet zeggen dat ik daar enige moeite voor wil doen. Dus de ambitie om het jou naar de zin te maken bezit ik totaal niet
    Vind ik leuk
    Spiegel +8929
    woensdag 14 februari 2018 om 16:18
    Je hebt het over moeite doen terwijl de variant welke je nu gebruikt meer letters, en dus meer moeite kost...

    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 10:02
    laatste minuten en secondes tellen ook mee......hahaha wat een fucking domme opmerking is dit...
    Vind ik leuk
    Stoep +1786
    woensdag 14 februari 2018 om 10:09
    Dat is er nu eenmaal. Het is geen zaalvoetbal v 2x kwartier. Het zijn 90 min plus en daarvoor moet je power hebben. En daarin is Psv zelfs beter.
    Vind ik leuk
    Grijs +1169
    woensdag 14 februari 2018 om 10:23
    Mensen die in de laatste minuut scoren geluk vinden, zijn mensen die de hele wedstrijd hopen op puntverlies en dan in de laatste minuut teleurgesteld worden. Uit frustratie en teleurstelling gaan ze dan schreeuwen dat het geluk is.

    Als je eigen club in de laatste minuut de deksel op de neus krijgt, dan heb ik alle begrip voor deze 'valse emotie'. Maar om prestaties van een andere club af te doen als 'geluk' is wel heel erg sneu.
    Vind ik leuk
    ficusje +1850
    woensdag 14 februari 2018 om 10:44
    Ach ja,lucky ajax is zo ook ontstaan.vroeger won ajax altijd in de laatste minuut.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7482
    woensdag 14 februari 2018 om 14:20
    Als je een paar maal in minuut 93 of meer scoort heb je toch aan geluk geen gebrek. Dat het een zuiver en goed doelpunt is dat is een ander verhaal
    Vind ik leuk
    Stoep +1786
    woensdag 14 februari 2018 om 14:20
    Als die wedstrijden 80 min duren wint Psv in de 80 e min. Simpel toch
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +2967
    woensdag 14 februari 2018 om 12:01
    Nijhuis kan er ook wat van
    Vind ik leuk
    dezink +1140
    woensdag 14 februari 2018 om 10:12
    Daar hebben we weer een Pisvee...knap hoor , ik noteer hem even .
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7482
    woensdag 14 februari 2018 om 10:33
    Wist niet dat je dat spaarde, nou speciaal voor jouw dan nogmaals Pisvee
    Vind ik leuk
    dezink +1140
    woensdag 14 februari 2018 om 14:07
    Ik spaar ze eigenlijk alleen van Bartje Pisvee , maar kennelijk zitten jullie in dezelfde groep.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7482
    woensdag 14 februari 2018 om 14:11
    We hebben niet net als jullie een anti groep, enkel de grootste clubs hebben dat, goed om te lezen dat er hier zoveel Ajaxfoben zijn
    Vind ik leuk
    dezink +1140
    woensdag 14 februari 2018 om 14:48
    Waar lees je ergens dat ik in een anti groep zit ?? Sterker nog ik laat iedere club in zijn waarde terwijl jij mijn club heel kinderachtig voor Pisvee uitmaakt .
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7482
    woensdag 14 februari 2018 om 14:58
    Ach als Pisvee al tegen het zere been is dan heb je het hier vast wel zwaar
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7482
    woensdag 14 februari 2018 om 10:33
    Om je dag goed te maken......Pisvee
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 11:55
    Hier nog een pisvee speciaal voor jou.
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +2967
    woensdag 14 februari 2018 om 12:02
    Hier nog een pisvee
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +2967
    woensdag 14 februari 2018 om 12:03
    Nieuwe naam gsv gemeente sport vereniging
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 14:17
    Echt he. Zonder de gemeente hadden ze misschien niet meer bestaan. Maar was er nou niet ook een schandaal daar bij psv? Zoiets las ik ooit. Had de gemeente daar dan ook geld in gestoken?
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +2967
    woensdag 14 februari 2018 om 14:24
    Dat zal best bij gsv kan alles
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 09:22
    Heb liever prijzen
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +2967
    woensdag 14 februari 2018 om 14:23
    Prijzen hebben wij ook meer,veel meer
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 14:25
    Blijf lekker in het verleden
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +2967
    woensdag 14 februari 2018 om 14:27
    Die van jullie zijn ook in het verleden,of kunnen jullie prijzen in de toekomst halen
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 15:19
    Ja hoor de aankomende is al binnen. Maar dat is logisch zonder concurrentie
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 16:28
    Die is zeker bijna binnen. Maar stel het lukt niet....ga je dan ook zo een grote mond hebben?
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 16:38
    Tuurlijk wat de meeste Ajax supporters kunnen kan ik ook
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 16:40
    Je kan dus niet een normaal antwoord geven op een normale vraag. Maar waarschijnlijk weet je niet beter...
    Vind ik leuk
    stratumseind +147774
    woensdag 14 februari 2018 om 09:22
    Een echte Ajacied denkt alleen maar aan geld . Elke andere voetbalsupporter denkt aan winnen.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7482
    woensdag 14 februari 2018 om 09:29
    De Brands heeft het ook altijd over geld hoor, of sterker het ontbreken ervan
    Vind ik leuk
    ficusje +1850
    woensdag 14 februari 2018 om 10:48
    Daarom hadden ze bij psv geen geld,roepen gewoon de sociale dienst erbij.en die wil wat grond en klaar is kees.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147774
    woensdag 14 februari 2018 om 11:08
    Zo is het , het winnen van wedstrijden is bij ons veel belangrijker
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 11:49
    Staat Brands nog steeds op het vliegveld te wachten op die linksback die veel beter is als Tagliafico?? Of heeft iemand hem al verteld dat je met beloften, kralen en spiegeltjes geen voetballers kunt kopen??
    Vind ik leuk
    stratumseind +147774
    woensdag 14 februari 2018 om 11:52
    Nee Brands is met de plaatselijke eindhovense timmerman in conclaaf hoe de uitbreiding van de prijzenkast er uit moet komen te zien . Er moet immers binnenkort weer een schaal meer in.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 11:55
    Ook timmermannen moeten betaald worden...of beloven ze hem ook geld wat misschien volgend seizoen binnenkomt??
    En de kachel moet ook nog gemaakt worden, anders is het wat koud zaterdag...
    Vind ik leuk
    stratumseind +147774
    woensdag 14 februari 2018 om 11:58
    De timmerman en gasfitter werken pro deo . Het zijn beiden namelijk PSV supporters die ook maar 1 ding willen : winnen . Ook voor hun komt geld niet op de eerste plaats. Ik weet dat dat voor een Ajacied gek klinkt maar zo is het nou eenmaal buiten amsterdam
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 12:17
    Ik woon in Friesland en werk in Groningen dus ik weet ongeveer hoe het werkt buiten Amsterdam hoor....Al heeft het bedrijf wel een vestiging gehad in Amsterdam....
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7482
    woensdag 14 februari 2018 om 14:25
    Wat weet jij er nou van je woont er niet en je komt er niet! Jij praat enkel uit eigen ervaring en die is zo 1953 ouwe pik
    Vind ik leuk
    stratumseind +147774
    woensdag 14 februari 2018 om 14:33
    Kan je mij aub niet zo serieus nemen.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 16:41
    Een echte topclub denkt groot, dus hadden ze er al eentje moeten hebben die groot genoeg is. Dus toch zelf niet gerekend op meer succes???
    Vind ik leuk
    stratumseind +147774
    woensdag 14 februari 2018 om 16:43
    Bij ons geen grootspraak met afkortingen , wij kijken gaandeweg het seizoen hoe we er voor staan en dat is dit jaar weer prima dus...
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 16:51
    Helemaal geen grootspraak straat? Maar als jullie thuis spelen, begint dan niet altijd alles met het nummer van Tina Turner....simply the best???
    Vind ik leuk
    stratumseind +147774
    woensdag 14 februari 2018 om 16:54
    Dat valt onder de noemer Brabants zelfvertrouwen.......
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 17:01
    Hahaha...je moet toegeven, daar was ik wel ff scherp.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147774
    woensdag 14 februari 2018 om 17:02
    Ik wurm me er uit ...........
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 18:52
    Zo kan het ook...elkaar een beetje uit de tent lokken. Dan blijft het leuk, kunnen anderen nog wat van leren...
    Vind ik leuk
    stratumseind +147774
    woensdag 14 februari 2018 om 20:05
    Zo is Het maar net, het word hier allemaal veel te serieus genomen
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7482
    woensdag 14 februari 2018 om 14:23
    Zou ik ook zeggen als er geen voetbal te vinden is, en geld is niet het belangrijkste maar bij het zien van de berg in Amsterdam worden we wel blij met het oog op de toekomst. Zo kun je gewoon een speler halen zonder dat als hij flopt je weer bij iedereen moet bedelen
    Vind ik leuk
    stratumseind +147774
    woensdag 14 februari 2018 om 14:31
    Ik bespeur nog steeds veel woede en ergernis bij je . Das niet goed voor je bloeddruk
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7482
    woensdag 14 februari 2018 om 14:37
    Valt wel mee hoor, kan hier altijd ff lekker vitten zodat ik mijn vrouw en kinderen weer aankan met al dat geklier
    Vind ik leuk
    stratumseind +147774
    woensdag 14 februari 2018 om 15:06
    Ahh mooi toch , dus ik heb ook nog eens een therapeutische functie hier
    Vind ik leuk
    Spiegel +8929
    woensdag 14 februari 2018 om 09:22
    Oke, spelen wij voor de prijzen. Oke?
    Veel plezier op je berg met geld.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7482
    woensdag 14 februari 2018 om 14:28
    Enkel om prijzen te blijven winnen heb je in het huidige voetbal geld nodig. Een Lozano kost over 2 jaar nog meer dan nu. Hoe gaat PSV in hemelsnaam voorbereid zijn op de toekomst. Jullie roepen en bleren maar zien ook dat het bij Ajax binnen nu en een jaar een trein word die overal overheen dendert.
    Vind ik leuk
    Stoep +1786
    woensdag 14 februari 2018 om 09:24
    Welk ex toptalentje v Ajax speelt in de top dan?
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1044
    woensdag 14 februari 2018 om 09:27
    Ricardo van rhijn ! En van der wiel !
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 09:33
    Je vergeet jeroen Verhoeven de pizza man
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1956
    woensdag 14 februari 2018 om 09:54
    welke prijzen heeft psv meer dan ajax? we staan nog steeds 10 schalen en 3 cl bekers voor! dus over welke prijzen hebben jullie het steeds daar in boeren land? en jullie laatse verdiende prijs dateert van tijdperk depay! zet jezelf echt voor lul als je psv met ajax gaat vergelijken in prijzen! en die 7 punten gaan als ijs smelten als de zon weer gaat schijnen. je weet dat boeren niet goed tegen de zon kunnen en dan verliezen de eej serie wedstrijden aan het einde van de rit en dat al jaren! en ajax heeft altijd een moeizame strat gekend.. de komende wedstrijden gaat psv gewoon punten laten liggen. ik geef je garantie dat psv het niet gaar redden! en dan kunnen jullie dan echt begin met strippen.. psv is een gezonken titanic! luuk gratis weg van ginkel terug naar engeland en de rest staat te koop..geen geld er zal niet veel meer overblijven van psv! kunnen jullie volgende jaar degradatie voetbal spelen.. money is power. ajax word binnen nu en 2jr gewoon de b.munchen van nederland wen er maar aan!
    Vind ik leuk
    Stoep +1786
    woensdag 14 februari 2018 om 10:05
    7 pt, mafketel
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 11:50
    Nog wel...
    Vind ik leuk
    Stoep +1786
    woensdag 14 februari 2018 om 12:44
    Fluit Kuipers,Makkelie,Gozobuy en Blom jullie de rest vh seizoen dan?
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 14:52
    Daar ga ik wel van uit. KNVB is al jaren op de hand van Ajax....Zondag bij PEC hebben we Blom al. Zaterdag hebben jullie Higler tegen Heerenveen, kun je daar wat mee? Gözübüyük helpt jullie anders ook nog wel eens met een kaart voor de tegenstander, of Janssen. Die geeft zelfs een penal en rood voor een schouderduw een meter buiten de 16...
    En Naaihuis heeft jullie ook aardig geholpen bij Sparta. Sowieso fluit hij altijd tegen Ajax, ook als hij een andere wedstrijd fluit...
    Vind ik leuk
    Stoep +1786
    woensdag 14 februari 2018 om 15:20
    Je kan het allemaal wel omdraaien maar iedereen weet en ziet het, behalve fans vd nr 2 vd competitie.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 15:45
    Ik draai helemaal niks om... De penalty/rode kaart tegen Heracles heeft iedereen gezien. De penalty die Bergwijn kreeg tegen Twente werd hij niet geraakt, heeft iedereen gezien. De overtreding van Bergwijn voorafgaand aan de goal tegen Sparta heeft iedereen gezien....
    Ik zal al jouw argumenten even opzoeken....oh wacht, je hebt zoals gewoonlijk geen argumenten. Alleen dom geblaat....
    Vind ik leuk
    Stoep +1786
    woensdag 14 februari 2018 om 16:28
    Wat ben jij uitgeteerd. Het is iig een gegeven dat Ajax 7 pt teveel heeft dankzij de scheidsrechters en psv 2. Zijn er dus 5. Die tellen we dan op kom je uit op 12. Want alledrie jouw argumenten zijn Sjakie Swart argumenten. Heracles was iedereen duidelijk ja net als de strafschop tegen Twente, dat waren er 2 maar je mag er maar 1 geven. En nu tegen Sparta kreeg Mauro een dreun maar gaf de scheidsrechter terecht de voordeelregel. Anders dan het naschoppen van Ziyech tegen Feijenoord wat overal behalve bij npo ajax gezien werd als rode kaart. Zondag was overduidelijk met Gozobuyuk. Tegen Twente uit zuivere handsbal Veltman etc etc. Ik zei eerst 11 maar dus 12 pt verschil had het moeten zijn. Maar 7 zal genoeg zijn.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 10:11
    Wat een gefrustreerde reactie... We vergelijken de prijzen die de afgelopen jaren gepakt zijn want voetbal is een sport die zich in het heden afspeelt en niet in het verleden! Verder verkondig je allemaal onzin, de laatste prijs stamt uit de tijd jaren na het “Depay tijdperk”..
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1956
    woensdag 14 februari 2018 om 13:03
    welke succes heeft psv gehaald heden? dankzij de graafschap en schaal voor de rest niks van de tijdperk depay! en heden staan jullie 7 pubten voor. maar hoe vaak heeft psv met meet dan 7 punten gestaan en gaven alles weg aan het einde van de rit..ajax doet elke jaar mee tot de laatste dag. 4x op rij kampion finale el. en heeft een vermogen opgebouwd van 200mlj en een selctie dat bij elkaar rond de 200mlj is en op eigen kracht.. wat hebben die boeren niks alles van phillips en de gemente gekregen. ken je plaats bedel club meer niet.. in de zomer ging brands zelf bij city smeken om centen.. ik zou me diep schamen als dat mijn club was. en je maar bezig houden met Ajax.. jullie zullen never nooit in de buurt van ajax komen.. sportief niet financeel niet opleiding niet geschiedenis niet. en dat zijn feiten zwart op wit. dus laat die ajax haat je maar blind maken terwijl je club. volgend jaar geen drol meer voorstelt.. en zelfs die jaar pure geluk meer niet en dat zal opraken.. dus inplaats van met ajax bezig hou je lkkr bezig met je eigen stront club bezig.
    Vind ik leuk
    Shenzen +303
    woensdag 14 februari 2018 om 10:19
    Het Bayern van Nederland...doe even normaal zeg haha
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1044
    woensdag 14 februari 2018 om 10:33
    Volgende jaar . Je doet je naam weer eer aan buitenlandse vriend
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 09:46
    Moet ik daar serieus antwoord op geven?

    Naar mijn weten was gisteren Ericsen gisteren toch de man van de wedstrijd! Godverdoeme die leverde me weer een paas af
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1044
    woensdag 14 februari 2018 om 10:34
    Het is eriksen :)
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 10:35
    Dat scheelt maar een lettertje, dat is nog altijd beter dan dat het een miljoentje of 5 scheelt natuurlijk he
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 09:22
    Straks spelen er 11 van Ajax bij Barca Stratum, dat kun je nu al van te voren invullen ;)
    Vind ik leuk
    Stoep +1786
    woensdag 14 februari 2018 om 09:26
    Geen een
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1044
    woensdag 14 februari 2018 om 09:35
    Naar barca b misschien . Snap ik wel hoor , misschien kunnen ze daar een prijsje pakken hahah
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 10:57
    Jij bent te dom voor sarcasme zie ik alweer...
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 09:23
    2 plaats europaleage
    Vind ik leuk
    thierryer +1247
    woensdag 14 februari 2018 om 09:29
    Moet je nagaan, niet eens hoofdprijs nodig! Extra knap!
    Vind ik leuk
    stratumseind +147774
    woensdag 14 februari 2018 om 09:52
    Valt wel mee de tribunes in Europa worden voller en voller met ex ajacieden
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 10:36
    Ja, en bij PSV komen er steeds meer huurlingen bij, want hun zijn blij met die afgedankte bankzittertjes uit Engeland
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8360
    woensdag 14 februari 2018 om 10:20
    Ajax krijgt de hoofdprijzen voor hun spelers, spelen de EL en halen de EL finale, bezitten een eigen vermogen van 150 miljoen.

    Feyenoord wint het Kampioenschap, zijn snel en teleurstellend afgedroogd in de CL waar ze niets te zoeken hadden, en hebben dan
    naast al die verroeste Bekers uit de vorige eeuw nu een mooi glanzend schaaltje staan maar geen cent te makke.......

    PSV wint de hoofdprijs en Ajax is de lachende tweede, zet em op jongens in de CL .......ha ha, arm PSV.


    Vind ik leuk
    HJR +6846
    woensdag 14 februari 2018 om 10:20
    Heren, dit artikel gaat niet over Ajax, maar over Jordania. Hij noemt een paar voorbeelden waaronder een Ajacied en het moet gelijk weer over Ajax gaan :(
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 09:11
    Dacht dat ie nigel luuk of siem bedoelde.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 09:13
    Henk
    Vind ik leuk
    pim4ever +972
    woensdag 14 februari 2018 om 09:15
    Haha, als talent?
    Vind ik leuk
    Mari +6651
    woensdag 14 februari 2018 om 09:28
    Vanuit de achterhoede komen aan dribbelen. Frenkie heeft nog helemaal niets laten zien, behoudens zijn feilen (geen falen!) als laatste man.
    Op het middenveld met een mannetje bij je wordt een heel ander verhaal.
    Vind ik leuk
    Jordtt +1033
    woensdag 14 februari 2018 om 09:52
    ik denk dat er een interview met Jordanië is geweest... Lekker uitbuiten door VP.
    Vitesse heeft wel mooi naast van Dijk gegrepen, dus hartelijk om lachen is toch gek. Je bent nu alleen maar goed geweest voor de prijs opschroeven voor Groningen...
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 10:29
    Wanneer komt het besef dat onze spelers geen toppers zijn. Redelijke spelers maar zeker niet top.
    Vind ik leuk
    hoebie60 +95
    woensdag 14 februari 2018 om 10:43
    Ik zie maar eeen talent de top halen, in mijn ogen de ligt, is veel verder dan een de jong of bergwijn, en daarbij lekker nuchter.
    Vind ik leuk
    Jeroen Aarts +1154
    woensdag 14 februari 2018 om 10:55
    Als hij echt zo'n groot talent was dan had hij allang bij een grote club gespeeld.
    Vind ik leuk
    JoeyC +1346
    woensdag 14 februari 2018 om 11:15
    Geen verkeerde voetballer die Frenkie. Jammer dat hij al een tijdje misbruikt wordt als verdediger. Komt veel beter tot zijn recht als middenvelder. Ik zou hem graag op de positie van Ziyech zien. Hopelijk sowieso vanaf volgend seizoen, wanneer Ziyech vertrokken is uit Amsterdam.

    Sandler heb ik nooit echt op gelet tot aan zijn “transfer” naar Man City. Komt vooralsnog te onrustig op mij over. Had misschien net zoals Van Dijk zich beter langzaam stap voor stap naar boven kunnen werken. Nu wordt hij 1 van de zovele talenten in de jeugdboerderij van Man City.

    Over het niveau van de Eredivisie: die is inderdaad gedaald en andere competities zijn sterker geworden. Vooral oost-Europese landen zijn sterk gegroeid qua niveau en ook financiële mogelijkheden. Begin deze eeuw stonden er nog vaak 2 Nederlandse clubs in de CL. Af en toe nog zelfs 3. Komend seizoen mogen we blij zijn als er al 1 club zich weet te plaatsen voor het hoofdtoernooi. De bittere realiteit.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26775
    woensdag 14 februari 2018 om 12:32
    Nou voorlpig haalt geen 1 eredvisiespeler meer de wereldtop. Niveau van de eredivisie gaat er ieder jaar op achteruit en de spelers komen vooral fysiek tekort. En conditioneel.
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1513
    woensdag 14 februari 2018 om 13:33
    Wow. Dit was weer een bijzonder zuur topic om te lezen door de accounts die vooral bezig zijn met trollen en elkaars vliegen vangen.

    Sjapoo mensen. Nu allemaal naar bed graag. Het is een beetje kinderachtig hier.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 13:35]
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 20:14
    Dat zijn idd gevaarlijke vergelijkingen. Cruijff zo’n beetje de allerbeste ooit.
    De Jong heeft wel wat van Cruijff. Het loopje, het voetbal simpel houden (en dat is het moeilijkste wat er is), verder heeft hij een Cruijffiaanse versnelling. (De manier waarop hij versnelt is erg mooi om te zien).
    Maar het niveau Cruijff gaat nooit meer evenaarde worden door een Nederlandse speler of ik moet me wel donders vergissen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Ik heb lang niet zo'n talent als De Jong gezien. Die gaat de wereldtop halen'