Kluivert hoort van Engelse geruchten: 'Nog genoeg tijd, geld is geen reden'

Kluivert hoort van Engelse geruchten: 'Nog genoeg tijd, geld is geen reden'

Gepubliceerd: woensdag 14 februari 2018 om 09:20wo 14-02-2018 om 09:20

Justin Kluivert wil naar de top, maar hij neemt de tijd. De achttienjarige aanvaller waakt ervoor om te vroeg de stap naar het buitenland te maken, vertelt hij aan Voetbal International.

Toch moet Kluivert nog altijd zijn handtekening zetten onder een nieuw contract, terwijl hij in Engelse media in verband wordt gebracht met onder meer Manchester United. "Grappig, maar ik weet niets meer dan iedereen. Het is een leuk gerucht, buitenlandse interesse is nooit verkeerd, maar meer is het niet. Uiteindelijk is het mijn doel, de top halen. Maar nu telt mijn ontwikkeling."

"Ik heb nog genoeg tijd om te groeien, en geld is geen reden", vervolgt Kluivert. "Dat is iets voor later, niet voor nu" Hij wil de stap pas maken als er voldoende perspectief is, stelt hij. "Ik heb in mijn jeugd jongens naar het buitenland zien vertrekken. Dat klonk mooi, maar ik vond het niet slim. Zoiets moet je niet te vroeg doen."

Poll

Bereikt Kluivert de wereldtop?

(2214 stemmen)

Plaats een reactie

Het laatste formule 1 nieuws - GPBlog.com
Janzijnvader +16766
woensdag 14 februari 2018 om 09:24
Kluivertprimeur.nl
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 10:47
Kluivert moet zo snel mogelijk vertrekken bij Ajax. Ik neem aan dat hij ambities heeft en prijzen wil winnen, bij Ajax win je die niet.
Vind ik leuk
Plattekar bv +31865
woensdag 14 februari 2018 om 11:44
Geld is geen reden....totdat hij zijn weeksalaris te horen krijgt...Dan zijn de koffers gepakt!
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 12:37
Weet ik zo net niet.... Vergis je niet hé hij komt al uit een welvarend gezin
Vind ik leuk
Plattekar bv +31865
woensdag 14 februari 2018 om 13:16
Dat wel, maar ook Justin zwicht voor 200.000 per week
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:53
Ach, het is wat. Vooral frustratie klinkt er in door bij jou.
Vind ik leuk
Plattekar bv +31865
woensdag 14 februari 2018 om 20:55
Nee, ik.zou alleen gefrustreerd zijn als ik Armeense roots zou hebben.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 09:24
Meschien Thaise massage salon
Vind ik leuk
Groteghalid +1003
woensdag 14 februari 2018 om 09:33
Staan ze bekend om in Engeland .
Vind ik leuk
De Liefhebber +11047
woensdag 14 februari 2018 om 11:28
Ik wil echt niet de spellingsnazi gaan uithangen hier maar dit is wel een beetje treurig.....
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:48
Zo zijn jullie toch allemaal een beetje denk aan gayparade
Vind ik leuk
Hansdeg +1386
woensdag 14 februari 2018 om 09:29
Onmiddellijk gaan hebben een prachtige tribune in een mooi stadion
Vind ik leuk
Kees Bman +3978
woensdag 14 februari 2018 om 09:50
Manchester ,Real,Bayer,AcMilan de betere clubs maar voor Kluivert is dat een stap te hoog,ik denk middenmoter Engeland .
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 10:03
Net zoals Lozano, die heeft bij de absolute top ook helemaal niets te zoeken! Hij laat zich tegen Sparta al als een zielige jankbal vallen, laat staan als hij tegenover een caliber hoger staat!
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 09:32
Gewoon daar blijven. Je moet zorgen met de rest dat ajax het bayern van Nederland wordt.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 09:36
Geruchten //// ?????? Eerst Spanje nu weer Engeland Flauwekul niemand wil hem
Vind ik leuk
Garinsha +5011
woensdag 14 februari 2018 om 09:44
Hoe weet jij dat zo zeker..

Spreken we hier met die dikke vette Italiaan?
Vind ik leuk
Kees Bman +3978
woensdag 14 februari 2018 om 09:53
Er was ook interesse van de Graafschap had ik gehoord.
Vind ik leuk
Nikos85 +1413
woensdag 14 februari 2018 om 10:21
Iedereen wil hem nu hebben voor een fooitje omdat ze bang zijn dat ie straks ontzettend duur is, that's all. Als ie dan toch zo graag garantie wilt op de pegels moet ie vragen om verkoop en twee jaar terug verhuren ofzo dat zou nog wel werken.
Vind ik leuk
Kees Bman +3978
woensdag 14 februari 2018 om 09:48
Strik erom en weg ermee de matennaaier.
Vind ik leuk
LinkeLoutje +6838
woensdag 14 februari 2018 om 09:57
Jij bent geen fan?
Vind ik leuk
Kees Bman +3978
woensdag 14 februari 2018 om 10:01
Nee ik vind het een overdreven manneke media gebral want zoveel is het niet sorry.
Vind ik leuk
Jordtt +1419
woensdag 14 februari 2018 om 09:50
Ga nou maar bijtekenen Justin. je bent echt nog lang niet klaar voor een stap. Depay was topscoorder enzo en mislukt ook gewoon in de PL... oftewel; eerst constant een topper zijn in NL, dan een tussenstap ala Wijnaldum/van Dijk/ de Vrij- en dan de stap naar de top. dat is de nieuwe route voor Eredivisiespelers.
Vind ik leuk
Vak-DD +11959
woensdag 14 februari 2018 om 09:51
Of te wel, er is nog niet genoeg geboden !
Vind ik leuk
2cents +58923
woensdag 14 februari 2018 om 10:01
Oftewel Kluivert gaat z’n contract uitdienen en dan in 2019 gratis weg. Net als z’n Pa ooit deed.
Vind ik leuk
Vak-DD +11959
woensdag 14 februari 2018 om 15:17
Dat zou ook nog kunnen.
Vind ik leuk
stratumseind +190938
woensdag 14 februari 2018 om 10:00
Tis alweer kluivertjes dag . Benieuwd wanneer " just" zijn wekelijkse visie weer geeft over zijn ploeggenoten.....
Vind ik leuk
rpaulp50 +13157
woensdag 14 februari 2018 om 10:02
Nee, komt fysiek te kort en is niet van een Iniesta klasse.
Vind ik leuk
xaja32 +212
woensdag 14 februari 2018 om 10:49
Justin is er nog lang niet 1 goede helft tegen Twente b of een club uit het rechter rijtje is nog veel te mager
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:45
Ajax is top, buitenland is het kerkhof van goede voetballers.
Vind ik leuk
WHAAAAAA +135
woensdag 14 februari 2018 om 13:47
Het is puur een kwestie van tijd dat je die stap zal maken.
Teken een nieuw contract bij Ajax , speel er nog 1/2/3 seizoenen , blijf je lekker ontwikkelen en op die manier kan Ajax er ook nog wat leuks aan verdienen.

Buiten dat kom je dan ook heel anders binnen bij een club , zit een groot verschil tussen of ze je ophalen voor niks of rond de 40/50 miljoen moeten neerleggen.

Het is echt voor alle partijen en je toekomst beter om dat te doen.

Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws