Kluivert hoort van Engelse geruchten: 'Nog genoeg tijd, geld is geen reden'

Kluivert hoort van Engelse geruchten: 'Nog genoeg tijd, geld is geen reden'

woensdag 14 februari 2018 om 09:20

Justin Kluivert wil naar de top, maar hij neemt de tijd. De achttienjarige aanvaller waakt ervoor om te vroeg de stap naar het buitenland te maken, vertelt hij aan Voetbal International.

Toch moet Kluivert nog altijd zijn handtekening zetten onder een nieuw contract, terwijl hij in Engelse media in verband wordt gebracht met onder meer Manchester United. "Grappig, maar ik weet niets meer dan iedereen. Het is een leuk gerucht, buitenlandse interesse is nooit verkeerd, maar meer is het niet. Uiteindelijk is het mijn doel, de top halen. Maar nu telt mijn ontwikkeling."

"Ik heb nog genoeg tijd om te groeien, en geld is geen reden", vervolgt Kluivert. "Dat is iets voor later, niet voor nu" Hij wil de stap pas maken als er voldoende perspectief is, stelt hij. "Ik heb in mijn jeugd jongens naar het buitenland zien vertrekken. Dat klonk mooi, maar ik vond het niet slim. Zoiets moet je niet te vroeg doen."

Poll

Bereikt Kluivert de wereldtop?

(2214 stemmen)

Plaats een reactie

woensdag 14 februari 2018 om 09:24
Kluivertprimeur.nl
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 10:47
Kluivert moet zo snel mogelijk vertrekken bij Ajax. Ik neem aan dat hij ambities heeft en prijzen wil winnen, bij Ajax win je die niet.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:44
Geld is geen reden....totdat hij zijn weeksalaris te horen krijgt...Dan zijn de koffers gepakt!
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 12:37
Weet ik zo net niet.... Vergis je niet hé hij komt al uit een welvarend gezin
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 13:16
Dat wel, maar ook Justin zwicht voor 200.000 per week
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:53
Ach, het is wat. Vooral frustratie klinkt er in door bij jou.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 20:55
Nee, ik.zou alleen gefrustreerd zijn als ik Armeense roots zou hebben.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 09:24
Meschien Thaise massage salon
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 09:33
Staan ze bekend om in Engeland .
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:28
Ik wil echt niet de spellingsnazi gaan uithangen hier maar dit is wel een beetje treurig.....
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:48
Zo zijn jullie toch allemaal een beetje denk aan gayparade
Vind ik leuk
Stoep +1855
woensdag 14 februari 2018 om 09:27
Never nooit niet. Ajax is zijn top.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 09:33
Kun je dat zeggen over iemand van 18?
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 09:49
Stoep is een gefrustreerd mannetje! Hij kan het niet lijen dat bij Ajax het geld met de vrachtwagen binnengebracht wordt, en zijn boeren pummels ieder jaar kampioen MOETEN worden om de begroting dicht te krijgen! Dus ja, ik begrijp hem wel
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 09:58
Haha, wat een mannetje. Zit nog niet lang op deze site, maar het valt me op dat de PSV'ers met name niet echt objectief kunnen kijken naar t voetbal en al helemaal niet naar hun cluppie. Ze menen nog steeds dat ze het beste team hebben van de eredivisie. Om te janken gewoon.
Vind ik leuk
Stoep +1855
woensdag 14 februari 2018 om 10:19
Staan bovenaan, dus duidelijk
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 12:25
Bovenaan staan wil niet zeggen dat je je voetbalspel op orde hebt. Ja, ze pakken de punten en staan goed bovenaan, maar het voetbal is niet om over naar huis te schrijven. De beste wint niet altijd in het voetbal
Vind ik leuk
Stoep +1855
woensdag 14 februari 2018 om 12:37
De beste wint altijd in iedere sport. Leukste voetbal speelt Az in ons land maar dat is niet het belangrijkst.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 10:19
De ajacieden daarentegen kijken wel objectief naar hun eigen ploeg.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 12:24
Al een heel stuk objectiever, al kan ik niet goed begrijpen dat ze zo veel zien in Veltman...
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 12:36
Ik heb anders tal van Ajacieden hier gezien die dachten dat Van de Beek en De Jong na 3 goede wedstrijden al goed genoeg waren voor Barcelona.

Het chronisch overschatten van de eigen talenten en het neerkijken op talenten van andere clubs komt hier bij allerlei mensen voor.
Vind ik leuk
Stoep +1855
woensdag 14 februari 2018 om 10:02
Kusje erop krijgt hem stijf v Kluivert en de centen. Al ben ik geen Psv-er hoop ik wel dat ook dit jaar Ajax weeeeeer niks wint.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 10:05
Geen PSV-er???

Bij iedere topic over Ajax weet je niet hoe snel je weer een of andere kut opmerking moet maken! Maar owee als het over de pummels uit eindhoven gaat....

Dan weet stoepje niet hoe snel hij er met 2 gestrekte benen in moet komen
Vind ik leuk
Stoep +1855
woensdag 14 februari 2018 om 10:07
Gefrustreerde. Haha. Ben blij dat Ajax de centen uitgeeft azn Kuipers, Makkelie,Blom en Gozobuy, anders was het al beslist. Haha
Vind ik leuk
rpaulp50 +6787
woensdag 14 februari 2018 om 10:07
Echte wereldtop kan je herkennen als ze er echt al staan meteen op hun 18e.
Johan was 16......Bergkamp 17 jaar......
Vind ik leuk
inimini +1690
woensdag 14 februari 2018 om 12:22
Toen was de Nederlandse competitie 1 van de sterkste competities, dus kon je deze spelers goed inpassen in een ervaren ploeg.

Nu bestaat het hele elftal uit tieners en begin twintigers. Dus zal een speler die de potentie heeft om top te worden,dit nooit kunnen laten zien in de NL competitie, maar pas later duidelijk worden als hij de stap naar het buitenland maakt.
Vind ik leuk
rpaulp50 +6787
woensdag 14 februari 2018 om 19:59
De vraag was; "haalt hij de wereldtop".
Of de medespelers goed of slecht zijn maakt niet zoveel uit, is wel een verschil maar wereldtop herken je meteen.
Die spelen waar dan ook met wie dan ook of ze dat al jaren doen, zo indrukwekkend.
De Ligt komt er dichtbij........
Sanchez liet ook in een mindere ploeg zien dat hij die potentie heeft.
Vind ik leuk
inimini +1690
donderdag 15 februari 2018 om 00:58
Voor aanvallende spelers is de herkenbaarheid daarin relatief, de bruyne is daar een voorbeeld van. De manier van voetballen, medespelers en de ontwikkeling. Bij een verdediger zie je sneller of hij wel of niet de capaciteiten heeft om een grote te worden.
Vind ik leuk
Stoep +1855
woensdag 14 februari 2018 om 10:15
Ja hoor. Ons niveau is gelijk aan Cyprus/ malta/ Luxemburg. Als je dan zo goed bent als de meeste Ajaxfans hierboven zeggen moet je er heel hoog bivenuit schieten en dat doet hij niet. Hij kan zich wel verbeteren tov Ajax hoor. Maar dan denk ik aan Brighton, Mainz of Leganes.
Vind ik leuk
Rodajc +8078
woensdag 14 februari 2018 om 11:48
Wat een slechte reactie.
Vind ik leuk
Stoep +1855
woensdag 14 februari 2018 om 12:47
Want?
Vind ik leuk
Rodajc +8078
woensdag 14 februari 2018 om 12:52
Op wat voor basis baseer je dat deze clubs een verbetering zijn tov Ajax? Ik kan er namelijk geen bedenken. Verder is er een ranglijst voor competities, waarin Nederland ver boven de door jouw genoemde landen staat. Daarnaast gaat er in onze competitie veel meer geld om en halen wij vaak de beste spelers uit landen als Denemarken en Oostenrijk, qua niveau gelijk aan onze competitie.
Vind ik leuk
Stoep +1855
woensdag 14 februari 2018 om 13:56
Klaassen werd hier de lucht in geprezen en heeft gefaald bij middenmoter Everton. Verder speelt er buiten Robben niemand in de absolute top. Dat zegt genoeg, denk ik. De door mij genoemde landen spelen Europees voetbal en dat is mijn antw op de rest.
Vind ik leuk
Johan.l +4284
woensdag 14 februari 2018 om 09:39
Gelukkig hebben we Stoep die heeft er verstand van, bedankt jongen
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 09:44
Vooral ook een prachtige onderbouwing van zijn punt.
Vind ik leuk
Stoep +1855
woensdag 14 februari 2018 om 10:03
Goede onderbouwing he! Dus jij ziet dat ook? Is ook niet zo moeilijk
Vind ik leuk
Edward +253
woensdag 14 februari 2018 om 10:12
Hebbie een stoep(tegel) op je hoofd gehad dat je zoveel onzin uitkraamt
Vind ik leuk
Stoep +1855
woensdag 14 februari 2018 om 10:17
Koop jij maar een kinderkaartje.
Vind ik leuk
Johan.l +4284
woensdag 14 februari 2018 om 12:30
Die is niet leuk stoep, probeer het nog eens opnieuw
Vind ik leuk
Stoep +1855
woensdag 14 februari 2018 om 10:02
Idd, thx
Vind ik leuk
Stoep +1855
woensdag 14 februari 2018 om 10:10
Klopt en graag gedaan.
Vind ik leuk
Kees Bman +3665
woensdag 14 februari 2018 om 09:52
Carnaval is voorbij en er is er nog een zo blauw al een tientje.
Vind ik leuk
Stoep +1855
woensdag 14 februari 2018 om 10:20
Zou ik 2 paracetamol nemen kerel.
Vind ik leuk
Kees Bman +3665
woensdag 14 februari 2018 om 10:57
Goed innemen met water anders ga er weer langs lullen ,succes hoor.
Vind ik leuk
Stoep +1855
woensdag 14 februari 2018 om 13:48
Gelukt? Voel je je nu ook beter?
Vind ik leuk
Kees Bman +3665
woensdag 14 februari 2018 om 13:53
Voortreffelijk en jij al naar de toilet geweest want dat doet ook wonderen.
Vind ik leuk
Stoep +1855
woensdag 14 februari 2018 om 13:58
Absoluut lekker gepoept ook maar niet nat en das minder shit. Maar wel lekker gepoept ja met pag 819 . Lekker man
Vind ik leuk
Kees Bman +3665
woensdag 14 februari 2018 om 14:11
Mooi dan kan je de dag weer fris fruitig doorstaan.
Vind ik leuk
Stoep +1855
woensdag 14 februari 2018 om 14:16
Dankje! Zal zeker gebeuren.
Vind ik leuk
Hansdeg +964
woensdag 14 februari 2018 om 09:29
Onmiddellijk gaan hebben een prachtige tribune in een mooi stadion
Vind ik leuk
Kees Bman +3665
woensdag 14 februari 2018 om 09:50
Manchester ,Real,Bayer,AcMilan de betere clubs maar voor Kluivert is dat een stap te hoog,ik denk middenmoter Engeland .
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 10:03
Net zoals Lozano, die heeft bij de absolute top ook helemaal niets te zoeken! Hij laat zich tegen Sparta al als een zielige jankbal vallen, laat staan als hij tegenover een caliber hoger staat!
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 09:32
Gewoon daar blijven. Je moet zorgen met de rest dat ajax het bayern van Nederland wordt.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 09:36
Geruchten //// ?????? Eerst Spanje nu weer Engeland Flauwekul niemand wil hem
Vind ik leuk
Garinsha +3904
woensdag 14 februari 2018 om 09:44
Hoe weet jij dat zo zeker..

Spreken we hier met die dikke vette Italiaan?
Vind ik leuk
Kees Bman +3665
woensdag 14 februari 2018 om 09:53
Er was ook interesse van de Graafschap had ik gehoord.
Vind ik leuk
Nikos85 +749
woensdag 14 februari 2018 om 10:21
Iedereen wil hem nu hebben voor een fooitje omdat ze bang zijn dat ie straks ontzettend duur is, that's all. Als ie dan toch zo graag garantie wilt op de pegels moet ie vragen om verkoop en twee jaar terug verhuren ofzo dat zou nog wel werken.
Vind ik leuk
Kees Bman +3665
woensdag 14 februari 2018 om 09:48
Strik erom en weg ermee de matennaaier.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 09:57
Jij bent geen fan?
Vind ik leuk
Kees Bman +3665
woensdag 14 februari 2018 om 10:01
Nee ik vind het een overdreven manneke media gebral want zoveel is het niet sorry.
Vind ik leuk
Jordtt +943
woensdag 14 februari 2018 om 09:50
Ga nou maar bijtekenen Justin. je bent echt nog lang niet klaar voor een stap. Depay was topscoorder enzo en mislukt ook gewoon in de PL... oftewel; eerst constant een topper zijn in NL, dan een tussenstap ala Wijnaldum/van Dijk/ de Vrij- en dan de stap naar de top. dat is de nieuwe route voor Eredivisiespelers.
Vind ik leuk
Vak-DD +10718
woensdag 14 februari 2018 om 09:51
Of te wel, er is nog niet genoeg geboden !
Vind ik leuk
2cents +45837
woensdag 14 februari 2018 om 10:01
Oftewel Kluivert gaat z’n contract uitdienen en dan in 2019 gratis weg. Net als z’n Pa ooit deed.
Vind ik leuk
Vak-DD +10718
woensdag 14 februari 2018 om 15:17
Dat zou ook nog kunnen.
Vind ik leuk
stratumseind +127799
woensdag 14 februari 2018 om 10:00
Tis alweer kluivertjes dag . Benieuwd wanneer " just" zijn wekelijkse visie weer geeft over zijn ploeggenoten.....
Vind ik leuk
rpaulp50 +6787
woensdag 14 februari 2018 om 10:02
Nee, komt fysiek te kort en is niet van een Iniesta klasse.
Vind ik leuk
xaja32 +44
woensdag 14 februari 2018 om 10:49
Justin is er nog lang niet 1 goede helft tegen Twente b of een club uit het rechter rijtje is nog veel te mager
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:45
Ajax is top, buitenland is het kerkhof van goede voetballers.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 13:47
Het is puur een kwestie van tijd dat je die stap zal maken.
Teken een nieuw contract bij Ajax , speel er nog 1/2/3 seizoenen , blijf je lekker ontwikkelen en op die manier kan Ajax er ook nog wat leuks aan verdienen.

Buiten dat kom je dan ook heel anders binnen bij een club , zit een groot verschil tussen of ze je ophalen voor niks of rond de 40/50 miljoen moeten neerleggen.

Het is echt voor alle partijen en je toekomst beter om dat te doen.

Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Kluivert hoort van Engelse geruchten: 'Nog genoeg tijd, geld is geen reden'