Boze Allegri accepteert kritiek niet: 'We hebben niet 8-0 verloren hoor!'

    Boze Allegri accepteert kritiek niet: 'We hebben niet 8-0 verloren hoor!'

    woensdag 14 februari 2018 om 09:34

    Een razendsnelle 2-0 voorsprong bleek voor Juventus niet genoeg voor de zege in het Champions League-duel met Tottenham Hotspur (2-2). Italiaanse journalisten toonden zich na afloop kritisch, maar kregen Massimiliano Allegri op hun dak.

    "Ik accepteer de kritiek niet", foeterde de coach van Juventus. "Het is onzin dat we depressief moeten zijn na een gelijkspel in de strijd om de Champions League tegen een sterk team als Tottenham Hotspur. Jullie hebben geen idee hoe goed de andere teams zijn. 2-2 teleurstellend? We hebben niet 8-0 verloren hoor!"

    "Deze ploeg is de laatste jaren zes keer kampioen geworden, heeft drie keer op rij de beker gewonnen en heeft twee keer in de Champions League-finale gestaan", vervolgde Allegri. "Dit ondanks de deelname van sterkere ploegen als Real Madrid, Barcelona, Paris Saint-Germain en Bayern München aan dit toernooi. Winnen is iets heel speciaals en daar moet waardering voor zijn."

    Allegri noemt het wel 'vervelend' dat de Oude Dame de wedstrijd niet over de streep kon trekken. "Maar ik heb nooit gedacht dat we deze strijd in het eerste duel konden beslissen. "Kom op, dit is de Champions League! Juventus is nooit de favoriet geweest voor deze ontmoeting: het is altijd fifty-fifty geweest."

    Poll

    Gaat Juventus het nog redden na het 2-2 gelijkspel?

    (406 stemmen)

    Plaats een reactie

    pim4ever +972
    woensdag 14 februari 2018 om 09:43
    Helaas niet, we mogen toch hopen dat deze anti-voetbal ploeg uitgeschakeld wordt.
    Vind ik leuk
    LifeErazor +1485
    woensdag 14 februari 2018 om 09:45
    anti voetbal?

    Juventus heeft omschakelings voetbal op een hoger niveau getilt.
    Jammer dat verdedigen nog steeds zo onderschat door je. Wezenlijk onderdeel van het spelletje wat voetbal heet.
    Vind ik leuk
    pim4ever +972
    woensdag 14 februari 2018 om 09:53
    Juventus speelt het ultieme anti voetbal en dat zal in Londen nog wel gekker worden.
    Structureel loeren op een counter, het versieren van een penalty, het aansmeren van kaarten moet je in Turijn zijn..
    Vind ik leuk
    The Genius +2956
    woensdag 14 februari 2018 om 10:08
    Dat hele "anti-voetbal" gezeur. De definitie van voetbal is volgens mij iets in de trant van 11v11, twee doelen en een bal.

    anti anti anti, bleg word er moe van. Dat iedereen het lekker op zijn eigen manier mag doen kan natuurlijk niet.
    Vind ik leuk
    pim4ever +972
    woensdag 14 februari 2018 om 10:28
    Er zullen gerust mensen zijn die genieten van een "fraaie swalbe" of een goed uitgevoerde elleboogstoot.
    Ik niet..
    Vind ik leuk
    The Genius +2956
    woensdag 14 februari 2018 om 11:07
    Kijk als dat bedoelt wordt met "anti voetbal" ben ik de eerste die schreeuwt dat ik er niet van houd. een Swalbe mag van mij ten alle tijden met geel gepaard gaan; ze moeten hier ook veel en veel harder tegen optreden, idem met de elleboogstoten.

    Sidenote van een elleboog is dat, je kent het vast wel als je zelf sport, je natuurlijke bewegingen maakt terwijl die totaal niet natuurlijk lijken als je er met 40 camera beelden naar gaat kijken..


    Maarrrrr..... ik heb niet het idee dat als "men" over anti voetbal praat ze dit soort zaken bedoelen...
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1044
    woensdag 14 februari 2018 om 12:37
    Nee maar jij geniet ook niet van sex , jij denkt dat sex alleen iets is om je voort te planten . Is niet erg hoor
    Vind ik leuk
    R2 +4905
    woensdag 14 februari 2018 om 10:25
    De penalty's waren beiden terecht. De omschakelingen van Juventus zijn vaak fenomenaal. Zo anti voetbal, vind ik het niet. Als je vanuit een georganiseerde verdediging toch vrijwel alle wedstrijden kan winnen, doe je het toch goed. Daarbij scoort Juventus ook nog vrij veel in de competitie.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +2816
    woensdag 14 februari 2018 om 12:21
    Dynamo Kiev kon vroeger ook zo verschrikkelijk goed countervoetbal / omschakelvoetbal spelen. Was heel mooi om te zien hoor
    Vind ik leuk
    R2 +4905
    woensdag 14 februari 2018 om 18:36
    Er waren wel meer ploegen. Vind op dit moment ook dat T. Donetsk in die categorie valt van "mooi countervoetbal". Real Madrid had het ook een tijd tot een kunst verheven en won daarmee alle te winnen prijzen.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +2816
    donderdag 15 februari 2018 om 09:47
    Ja Shakthar Donetsk kan er ook wat van. Ik vergeet ook de UEFA-cupfinale van HSV tegen IFK Gothenborg in 1982 nooit meer . De tweede wedstrijd in Hamburg (0-3) was prachtig.
    Vind ik leuk
    LifeErazor +1485
    woensdag 14 februari 2018 om 11:21
    Daar kan je het gehele zuid europese en zuid amerikaanse voetbal van betichten...

    maar volgens mij zag ik Kane ook nog een schwalbe maken in de 16..

    Iedereen probeert elkaar op het veld wel op een bepaalde manier te naaien.
    Vind ik leuk
    Mr. O +858
    woensdag 14 februari 2018 om 15:47
    Tis dat ze broekjes aanhebben...
    Vind ik leuk
    Rodajc +12801
    woensdag 14 februari 2018 om 11:33
    Doen tenminste alles voor de winst.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +18173
    woensdag 14 februari 2018 om 10:06
    Juventus is niet om aan te gluren. Kampioen of niet, het is vreselijk. Als een team door Mancini , Allegri of Benitez getraind wordt dan sla ik even over. "Kunst van het verdedigen "me reet. Ik verheug op me Bayern en genoot van Spurs.
    Vind ik leuk
    Emnu +1893
    woensdag 14 februari 2018 om 10:22
    Onverwachtse woorden, uit de PSV hoek...
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +18173
    woensdag 14 februari 2018 om 10:32
    PSV speelt nog steeds aanvallender dan Juventus. Die hebben nog veel meer kwaliteit om aan te vallen en toch geen enkele intentie. Wat zal Mandzukic zich ellendig voelen, dat hij meer verdediger is dan aanvaller. Ben blij als ze eruit vliegen
    Vind ik leuk
    LifeErazor +1485
    donderdag 15 februari 2018 om 07:08
    Hahaha... jouw reactie druipt af van vooringenomenheid.
    Jij moet en zal het italiaanse voetbal en specifiek Juventus haten om het oude cattanacio..

    PSV doet precies dat. Alleen ben je voor die club dus wil je het niet zien/horen.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +2816
    donderdag 15 februari 2018 om 09:49
    Nee hoor, PSV valt aan tegen de kleintjes maar dat doet Juve ook. En PSV uit bij Ajax was alles behalve aanvallend.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 10:54
    Is het andere mensen ook opgevallen dat er bij Juventus een aantal volledig gedrogeerd rondliepen. Mandzukic stond echt stijf van de dope, kijk maar eens naar zijn ogen.
    Met het smerige verleden van Juventus zou mij dit helemaal niks verbazen.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +2816
    donderdag 15 februari 2018 om 09:57
    Dat het je niks zou verbazen is heel iets anders als dat het werkelijk waar is. Je mag denken dat ze gedrogeerd rondliepen maar ze hoeven zich toch niet te verdedigen tegen wat jij denkt. Misschien aan de dopingcontroleurs over laten ?
    Vind ik leuk
    Sytz +2975
    woensdag 14 februari 2018 om 14:08
    Anti-voetbal!? Eerder de kunst van het verdedigen bedoel je. Prachtige omschakelingen, persoonlijk vind ik het heerlijk om naar te kijken.
    Vind ik leuk
    Ale +3972
    woensdag 14 februari 2018 om 16:22
    Het is geen psv!
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14605
    woensdag 14 februari 2018 om 09:44
    Ja, maar probeer maar eens 2-2 terug te draaien in een uitwedstrijd. Niet bepaald een appeltje eitje
    Vind ik leuk
    Jordtt +1042
    woensdag 14 februari 2018 om 09:48
    Nouja gewoon een wedstrijd winnen.. Wordt altijd zo heftig over gedaan, maar het is gewoon gelijk: kan alle kanten nog op. Tuurlijk Juventus is beter vanuit de defensie kunnen spelen, maar dat kan ooknog wel denk ik. Spurs gaat toch wel aanvallen in eigen huis.
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14605
    woensdag 14 februari 2018 om 10:11
    Klopt, maar je bent toch ook wel met mij eens, als je 2-2 thuis speelt, dan ben je niet bepaald in het voordeel
    Vind ik leuk
    Jordtt +1042
    woensdag 14 februari 2018 om 10:56
    Nee in het voordeel niet. Maar wat Allegri zegt: het is echt nog helemaal open in de return. Gelukkig maar ook :) nog zo een wedstrijd als gister zou leuk zijn toch?! ;)
    Vind ik leuk
    The Genius +2956
    woensdag 14 februari 2018 om 10:09
    terug draaien hoef je niet eens te proberen;)

    meer on topic; wordt wel echt moeilijk ja. Des te leuker om te kijken!
    Vind ik leuk
    RtdDub +10880
    woensdag 14 februari 2018 om 09:44
    Was raar potje.
    Voor het zelfde geld had het ook gewoon 4-0 bij de rust kunnen staan als Higuain niet net naast schiet en die penalty niet als een wezenloos had genomen.
    Want die goal van Kane kwam ook gewoon na een vreselijke fout op het middenveld en was dus erg vermijdbaar, haast on-Juventus (1 tegengoal in de laaste 15 potjes)
    En na 90 minuten mag Juve eigenlijk gewoon nog blij zijn met 2-2
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 09:45]
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 09:56
    maar als er gewoon voor buitenspel gefloten was had het misschien wel 0-4 kunnen zijn?
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 09:59
    Wat een kansloze opmerking, was een prima Pot met twee verschillende speelstijlen, mooi om te zien!
    Vind ik leuk
    K V ASSEL +194
    woensdag 14 februari 2018 om 10:24
    Volgens mij was Tottenham voetballend veel beter en daardoor moest Juventus verdedigen...
    Is niets moeilijks aan.
    Tottenham maakte indruk, geweldige Dembele en Eriksen.
    En volgens mij een fantastische trainer.
    Vind ik leuk
    Jordtt +1042
    woensdag 14 februari 2018 om 10:58
    Die twee speelde fantastisch inderdaad! Eriksen kreeg vaak kritiek over afwezigheid in de topwedstrijden, toont dit seizoen echt het tegendeel!
    Vind ik leuk
    Mr. O +858
    woensdag 14 februari 2018 om 15:56
    Eriksen viel me gisteren op die vrije trap en die voorzet op Kane na,toch behoorlijk tegen
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 16:00]
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 10:26
    Genoot van spurs??? Ze hadden heel veel balbezit, maar het was meer getik naar mekaar, hoewel de wedstrijd best leuk was om te zien doordat beiden ploegen er vol voor gingen
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 10:42
    Bij zulke wedstrijden zien we wat de nederlandse spelers tekort komen. Wat een power.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26788
    woensdag 14 februari 2018 om 12:29
    Buffon had die bal van eriksen moeten hebben klaar.
    Vind ik leuk
    Mr. O +858
    woensdag 14 februari 2018 om 16:01
    Eens
    Vind ik leuk
    remakil +4906
    woensdag 14 februari 2018 om 12:41
    Tja, in Italië kan de maffia nog wel wat regelen. Nu moet je vooral in Zwitserland zijn voor een goede fix...

    Dus als er wat autootjes richting UEFA gaan, of andere "sponsorgelden", dan zal er wel wat mogelijk zijn in de return. Dan fluit Çakır of Eriksson en die leggen hem zo op de stip, of fluiten elk duel tegen Tottenham...
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 12:42]
    Vind ik leuk
    WHAAAAAA +140
    woensdag 14 februari 2018 om 13:43
    Je hebt groot gelijk beste man.

    Meeste trainers hadden gek geworden en door die vragen waarschijnlijk hun team afgevallen maar jij niet , respect gewoon.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 16:44
    Precies als Tottenham het kan in Turijn waarom kan Juve het dan niet in Londen!?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Boze Allegri accepteert kritiek niet: 'We hebben niet 8-0 verloren hoor!'