'Real Madrid zeker van Neymar-komst: bizarre zomer aanstaande'

'Real Madrid zeker van Neymar-komst: bizarre zomer aanstaande'

Gepubliceerd: woensdag 14 februari 2018 om 10:58wo 14-02-2018 om 10:58

Real Madrid staat voor een historische transferperiode. Volgens The Independent wil de in crisis verkerende Koninklijke een groot aantal sterren kopen, maar ook verkopen.

Neymar staat centraal in wat een van de meest bizarre zomers voor de club moet worden. Bij de clubleiding is men er stellig van overtuigd dat de Braziliaan gaat komen, maar door anderen wordt er getwijfeld over de stelligheid waarmee de komst van de Paris Saint-Germain-ster wordt aangekondigd door het geld wat er voor nodig is.

Real Madrid is echter hoopvol door een nieuwe deal met Adidas en stadionsponsoren. Bovendien is het van plan om een groot deel van de huidige selectie in de verkoop te zetten, inclusief de grootste sterren. Gareth Bale, Karim Benzema en Keylor Navas zijn beschikbaar op de transfermarkt en misschien wel het meest opvallend: zelfs het vertrek van Cristiano Ronaldo is bespreekbaar als er een megabod op tafel ligt. Tot voor kort was dit ondenkbaar. Ook Luka Modric zou mogen vertrekken bij een groot bod.

Volgens The Independent is dit een teken dat er grote veranderingen aan zitten te komen in Madrid. 'Verwacht wordt dat het een van de drukste transferperiodes in jaren wordt voor Real Madrid. Niet alleen door de hoogte van de bedragen, maar ook door het aantal transfers', schrijft de Engelse kwaliteitskrant.

Plaats een reactie

Het laatste formule 1 nieuws - GPBlog.com
MojoRisin +14426
woensdag 14 februari 2018 om 11:05
Ronaldo naar United ?
Vind ik leuk
Bengelino +12716
woensdag 14 februari 2018 om 11:09
Nee schijnt dat hij naar Anzi gaat scholen en ziekenhuizen bouwen met Guus
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:34
Zou wel leuk zijn idd, on topic : dat gaat dan wel een duur geintje worden voor Real, Psg heeft niet voor niets 222 miljoen neergelegd voor hem
Vind ik leuk
Bergwag +1038
woensdag 14 februari 2018 om 13:51
PSG heeft helemaal niets neergelegd, die sjeiks hebben dat gedaan. PSG gaat er op verdienen, ik vraag me af in hoeverre die sjeiks deze transfer kunnen en willen tegenhouden.
Vind ik leuk
Nikos85 +1413
woensdag 14 februari 2018 om 19:21
Ik vraag me af in hoeverre dit geen illegale constructie is om deze transfer bij de club op de balans te krijgen zodat ze ineens dik in de plus staan. Het word echt tijd voor duidelijke regels en beteugelen van die externe geldschieters dit loopt zwaar uit de hand.
Vind ik leuk
Bergwag +1038
donderdag 15 februari 2018 om 00:59
Tja, denk dat dat hetzelfde werkt als een talent uit de jeugd... Maar idd moeten er goede regels komen. Spelers moeten gewoon gekocht worden via eigen middelen ofzo. Ben je gelijk van al dat gezeik af en draai je bedrijven als Doyen mooi de nek om. Alhoewel je de constructie van Neymar dan weer niet te pakken hebt...
Vind ik leuk
Stig +1749
woensdag 14 februari 2018 om 11:07
Ronaldo naar Barca zou pas een stunt zijn, dodelijke voorhoede.
Ronaldo - Suarez - Messi
Vind ik leuk
LinkeLoutje +6838
woensdag 14 februari 2018 om 11:20
Welke club gaat er nu nog een recordbedrag voor Ronaldo ophoesten... Alleen Mourinho is zo gek.
Vind ik leuk
Stig +1749
woensdag 14 februari 2018 om 11:27
Als ze dat doen winnen ze nog 3 keer de champions league en hebben ze het geld al terug, + de opbrengst van de merchandising.
Vind ik leuk
LinkeLoutje +6838
woensdag 14 februari 2018 om 11:32
Dat merchandising verhaal is dus wel een broodje aap. Daar wordt helemaal niet zoveel aan verdient met zo'n transfer.
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 11:33]
Vind ik leuk
Johan.l +4048
woensdag 14 februari 2018 om 12:16
Ja dat klopt een paar € per stuk
Vind ik leuk
Mosquito +20057
woensdag 14 februari 2018 om 12:24
Ik zie graag Modriç naar Barça gaan.
Vind ik leuk
Nummer Diez +3083
woensdag 14 februari 2018 om 11:29
toch liever niet sorry Stig
Vind ik leuk
Stig +1749
woensdag 14 februari 2018 om 13:15
Ieder zijn mening :)
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 12:35
Haha dat zal wat zijn. Zal wel leuk zijn
Vind ik leuk
Gu3rilla +15963
woensdag 14 februari 2018 om 12:51
Ronaldo is past it. Grootste van zijn spel komt neer op hoe atheltisch hij is. Hij word oud en het is overduidelijk te zien.
Vind ik leuk
Nikos85 +1413
woensdag 14 februari 2018 om 19:28
Ja het gaat hard ineens. De gek die hier veel voor betaald zal idd mpurinho zijn niemand anders is zo stom dit te doen hij is 33...
Vind ik leuk
Argento8523 +7025
woensdag 14 februari 2018 om 11:10
Ronaldo 33 inmiddels

Een fenomeen natuurlijk....dat staat op zich

Maar van de week gaf hij zelf in een interview al aan dat hij 'niet meer alles kan

Nog 2 tot 3 top jaren??
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:15
Ik denk dat hij nog 2 jaar door gaat op zijn pensioen veilig te stellen
Vind ik leuk
Kees Bman +3978
woensdag 14 februari 2018 om 11:18
Ik hoop het ,is een goede voetballer als zijn haar goed zit.
Vind ik leuk
LinkeLoutje +6838
woensdag 14 februari 2018 om 11:22
Dat pensioen zit wel snor hoor. Het gaat hem alleen om presteren.

Toch jammer dat er een eind aan het tijdperk gaat komen. Wat hebben we mazzel gehad...
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:25
Jep, dat is zeker jammer! Ik zie hem liever dan Messi (dat is natuurlijk ieder zijn mening, maar ik vindt hem de beste)

Gewoon alleen maar bezig om de beste te zijn! Prachtige voetballer!

Mag zijn carrière wel af komen sluiten in Amsterdam!
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 11:26]
Vind ik leuk
LinkeLoutje +6838
woensdag 14 februari 2018 om 11:29
Ik ben zelf meer Messi fan. Maar alle respect voor Ronaldo. Het is toch fantastisch dat je überhaupt een keuze kunt maken!
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:45
Haha echt he! Eigenlijk moeten we niet kiezen en genieten van allebei!

Benieuwd wie het volgende fenomeen wordt! Zelf ben ik namelijk niet zo een fan van Neymar!

Vind ik leuk
LinkeLoutje +6838
woensdag 14 februari 2018 om 11:50
Ik ook niet... Net als Mbappé het voor mij nog niet is. Of Dembélé.

Vrees dat we nog even moeten wachten.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 12:01
Was het echt helemaal eens met je reactie en toen ik dat laatste las dacht ik hebben we het nou over ronaldo of over zijn achterlijke tweeling broer mofaldo? Die laatste heeft er inderdaad wel oren naar want hij heeft net als ten hag een spraak gebrek dus voelde die zichzelf gelijk wat meer op z'n gemak
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 12:24
Tijdperk? valt ook wel mee.
Vind ik leuk
Argento8523 +7025
woensdag 14 februari 2018 om 12:47
Ja daar zal hij zich vreselijk druk om moeten maken :P
Vind ik leuk
Laliga +2621
woensdag 14 februari 2018 om 11:17
Okei voor bale en benzema en navas same kan je misch neymar kopen nu want reken maar dat ze 300 vragen. Dan verkoop je modric en navas , zal je een nieuwe middenvelder voor terug moeten kopen wat je meer dan 100 gaat kosten , plus een keeper , geruchten zijn coutrouis die ook echt al snel 70 kost denk ik. Dit gaat allemaal echt niet gebeuren...
Vind ik leuk
Kees Bman +3978
woensdag 14 februari 2018 om 11:20
Zoet is voor een leuk bedrag tekoop.
Vind ik leuk
Cappie +7651
woensdag 14 februari 2018 om 11:23
65, minimaal.
Vind ik leuk
Kees Bman +3978
woensdag 14 februari 2018 om 11:33
65 Miljoen is een leuke prijs ,als Zoet maar wil.
Vind ik leuk
STRIJDERS +85
woensdag 14 februari 2018 om 11:53
Lekker flauw weer
Vind ik leuk
Kees Bman +3978
woensdag 14 februari 2018 om 11:54
Hoezo ,het is gewoon de waarde .
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 12:03
Haha kijk wat Cillessen waard is!
Neem 1/4 en je weet de waarde van Zoet ongeveer
Vind ik leuk
Kees Bman +3978
woensdag 14 februari 2018 om 12:10
Hè Zoet speelt wekelijk bij PSV en Jaspertje nooit dat is het verschil in waarde . "kusje"
Dus jaspertje zal daar rondlopen (en mag daar blij om zijn )en hopen op een invalbeurtje .
Dus de conclusie Zoet is veel beter.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 12:13
Je hebt gelijk, Zoet is een Topper!!


Zo een grote zelfs dat er nog geen degradatie kandidaat zich voor hem gemeld heeft!
Vind ik leuk
Kees Bman +3978
woensdag 14 februari 2018 om 12:22
Real Madrid is er mee bezig maar dan moeten ze Ronaldo verkopen en dat wil Ronaldo weer niet het is en blijft ingewikkeld dat voetbal.
Vind ik leuk
Kees Bman +3978
woensdag 14 februari 2018 om 12:12
Misschien iets voor MVV.
Vind ik leuk
Nummer Diez +3083
woensdag 14 februari 2018 om 11:33
Courtois voor 70 dat zal te weinig zijn vrees ik, als je leest wat Chelsea wil betalen om hem zijn contract te laten tekenen vrees ik dat je 70 x2 zult moeten doen , ben echt benieuwd naar de transferperiode .
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 11:39]
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 12:38
Ik denk zeker dat hij 100 miljoen waard is. 60 miljoen kost cillessen.
Misschien ruilen met Navas plus 40 miljoen. Ik vind Navas geen slechte keeper.
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 12:43]
Vind ik leuk
Nummer Diez +3083
woensdag 14 februari 2018 om 19:42
ik ook niet , volledig eens met u , heeft toch twee seizoenen alles gegeven .
Maar dit is Real , ze willen altijd en overal de overtreffende trap bezitten, en dan wordt je zoals Navas bij het groot vuil gezet, schande!
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 20:29
Zeker veel punten gered vorige seizoen. Let maar op vanavond hij gaat ze redden
Vind ik leuk
Rodajc +18121
woensdag 14 februari 2018 om 11:30
Ronaldo wordt steeds minder, hoort niet meer bij de besten maar net daaronder. Ook niet zo vreemd als je ziet dat hij het al die jaren van zijn fysiek moest hebben, dat wordt nu gewoon steeds minder.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:50
Dat roept men al vanaf 2013.
Vind ik leuk
Rodajc +18121
woensdag 14 februari 2018 om 12:23
Nee hoor, nu is er toch duidelijke achteruitgang zichtbaar. Maar volgens mij ben je niet compleet objectief hierin...;-)
Vind ik leuk
popiejopie +2927
woensdag 14 februari 2018 om 13:16
Maar ik denk dat je het nu (sinds dit seizoen) niet meer kan ontkennen.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 13:18
Hij is niet in beste vorm, maar dat heeft wel vaker begin seizoen. Rond deze tijd begint hij vaak te pieken.
Vind ik leuk
popiejopie +2927
woensdag 14 februari 2018 om 13:42
Ronaldo's statistieken zijn ongekend natuurlijk maar nemen na zijn 31ste elk jaar weer af. Natuurlijk heeft hij een groot aandeel gehad in de successen van Real vorig jaar maar heeft eigenlijk alleen in de CL eindfase goed gepresteerd. Hij werd zelfs geregeld uitgefloten door zijn eigen fans.
Vind ik leuk
fr0do +1490
woensdag 14 februari 2018 om 11:37
Als ik United was zou ik modric ook halen
Vind ik leuk
Kees Bman +3978
woensdag 14 februari 2018 om 11:58
Zeker weten dat is een harde snelle en goed werkende voetballer zou niet misstaan bij PSV ,maar wij hebben Mauro is te vergelijken.
Vind ik leuk
WHAAAAAA +135
woensdag 14 februari 2018 om 11:39
Weet een ding zeker en dat is dat Ronaldo niet naar Man.Utd gaat , afgelopen transfer periode heeft Mourinho aangegeven dat hij niet geintereseerd is in hem.

Wordt nog niet zo makkelijk voor hem om een nieuwe "grote" club te vinden , dit zal het bewijs zijn naar al die Ronaldo fans dat is er maar een "De" beste van de wereld is en dat was / is en blijft Messi.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 11:41
ik sta er niet van te kijken als Ronaldo en Neymar met elkaar van club ruilen
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 11:41]
Vind ik leuk
SvL +394
woensdag 14 februari 2018 om 11:43
Iedere club wilt ronaldo kopen . Zijn social media en sponsoren neem je ook mee wat weer aantrekkelijk maakt. Het gaat nietmeer alleen om het sportieve gebied op vandaag vandaar die gekke bedragen. Ik meen toen hij naar madrid ging werd al voor 90 miljoen aan shirts verkocht.
Vind ik leuk
RtdDub +13420
woensdag 14 februari 2018 om 12:17
Ik weet wel dat marketingwaarde van Ronaldo gigantisch is maar je bent gek als je voor de voetballer Ronaldo nog meer dan €30 miljoen zou betalen.
33 jaar en geen schaduw meer van zichzelf gewoon een pure afmaker tegenwoordig. Kan niet eigenhandig nog wedstrijden kantelen zoals hij dat in het verleden wel kon.
Puur op houdbaarheidsdatum en kwaliteit geen €100 miljoen speler.
Vind ik leuk
Smithsonian +41011
woensdag 14 februari 2018 om 12:20
Rotclub.
Vind ik leuk
Kees Bman +3978
woensdag 14 februari 2018 om 12:28
Hoezo rotclub ik zie ze liever dan Barcelona alleen dit seizoen is Barca heer en meester.
Vind ik leuk
Smithsonian +41011
woensdag 14 februari 2018 om 12:29
Enkel koopclubs en amper wat opleiden. En als er wat door komt zitten ze grotendeels op de bank
Vind ik leuk
Nummer Diez +3083
woensdag 14 februari 2018 om 19:48
Dat is niet de eerste keer dat Barça heer en meester is hoor, Wikipedia helpt u verder .
Vind ik leuk
Kees Bman +3978
woensdag 14 februari 2018 om 21:16
Dat klopt maar kijk eens naar de cijfers van de laatste 30 jaar .
Vind ik leuk
thierryer +1966
woensdag 14 februari 2018 om 12:24
Ronaldo naar United
Modric naar City
Benzema naar arsenal
Bale naar Liverpool
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 14:05
Lol grappen maker
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 12:39
Toch ben ik benieuwd naar vanavond. Dit is de enige wedstrijd waar ik niet weet wie doorgaat.
Vind ik leuk
Ryan82 +1051
woensdag 14 februari 2018 om 12:50
iedereen mag weg de materiaalman, de stadionspeaker, de stoeltjes, de cornervlaggen alles..
Vind ik leuk
WHAAAAAA +135
woensdag 14 februari 2018 om 13:28
Eerlijk is eerlijk , ondanks ze leeftijd blijft het natuurlijk een geweldige voetballer en atleet maar ik denk dat de meeste top clubs geen trek in hem hebben vanwege ze persoonlijkheid.

Ze weten allemaal als ze hem aan trekken dat hij ervan gaat dat het alleen maar om hem draait en de meeste hebben daar geen trek in.

Nogmaals hij gaat echt niet naar Man.Utd terug.
*Hij zou wel willen maar Mourinho wil het niet.

Het zou idd kunnen als Real Madrid Neymar echt wil halen dat hij wordt betrokken in een spelersruil+een hoop miljoenen erbij , en mijn mening is dat die dan ze handjes mag dicht knijpen als die PSG terecht komt.
Vind ik leuk
hoebie60 +196
woensdag 14 februari 2018 om 13:30
Er is er maar 1 waar je nu voor moet gaan, mbappe zekerheid
Vind ik leuk