Linssen krijgt Faber op z'n dak: Pfff… Van dat stuk heb ik buikpijn gehad

    Linssen krijgt Faber op z'n dak: "Pfff… Van dat stuk heb ik buikpijn gehad"

    woensdag 14 februari 2018 om 12:18

    Bryan Linssen maakte zich eerder dit seizoen niet populair bij FC Groningen door de tactiek van zijn oude trainer Ernest Faber af te kraken. De Vitesse-aanvaller voelde zich rot over dat interview.

    "Pfff… Van dat stuk heb ik buikpijn gehad", zegt Linssen in gesprek met Voetbal International. "Ik heb die uitspraken in de krant wel gedaan, maar ze gaven geen compleet beeld. Want ik had een heel erg goede band met Faber. Ik vond dat hij soms te veel wisselde, maar los daarvan had ik eigenlijk niks op hem aan te merken als trainer."

    "Alleen mijn kritiek stond in dat artikel. Faber was er niet blij mee. Logisch. Hij lag op dat moment al van allerlei kanten onder vuur. Snap ik niet zo goed; als ik de selectie van FC Groningen bij mijn komst vergelijk met die van nu, zie ik een wereld van verschil. In ervaring, in kwaliteit. Daar kan Faber weinig aan doen", aldus Linssen.

    Lees ook: Faber krijgt trap na van vertrokken speler: "Dan speel ik de bal liever terug"

    Plaats een reactie

    Bengelino +11992
    woensdag 14 februari 2018 om 12:25
    Ach joh laat gaan, in Grun is het een pleuriszooitje
    Vind ik leuk
    Johan.l +4117
    woensdag 14 februari 2018 om 12:39
    Trouwens waar is Grun gebleven?
    Vind ik leuk
    HansVites +4922
    woensdag 14 februari 2018 om 12:27
    Die Faber gaat toch niet naar Vitesse komen dat die Linssen zich alvast indekt naar de nieuwe trainer.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 12:44
    Heeft Faber een Russisch paspoort dan?
    Vind ik leuk
    arnhem_026 +333
    woensdag 14 februari 2018 om 15:03
    nee geen russisch paspoort maar een nederlandse. en laat nou net toevallig alle trainers van Vitesse de laatste jaren een Nederlands paspoort hebben gehad (behalve 1 jaar Ferrer) ;)
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11411
    woensdag 14 februari 2018 om 15:23
    Gefeliciteerd met jouw honderdste account als nekker en Vitesse jager. Is er nou echt niks nuttigs te doen in jouw kansloze leven.
    Vind ik leuk
    henkmeijer +3162
    woensdag 14 februari 2018 om 12:33
    Heb je spijt of vind je de situatie 'zielig' voor Faber? Ik vind Faber een beperkte trainer al voordat hij bij de FC kwam. Raar wisselbeleid en weinig uitstraling. Lijkt me voor Groningen en Faber beter dat hij per direct stopt en dan hopen op een schokeffect.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 12:36]
    Vind ik leuk
    RtdDub +13612
    woensdag 14 februari 2018 om 12:33
    Kijkend naar het presteren van Faber zou ik er maar niet zo'n buikpijn van hebben.
    Vind ik leuk
    pico323 +6043
    woensdag 14 februari 2018 om 12:42
    Faber naar Vitesse nooit mag ik hopen.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3994
    woensdag 14 februari 2018 om 12:45
    Is herkaanbaar Bryan,
    Ik gaf laatst een intervieuw in de buurtkrant.
    Op de vraag hoe ik het in deze buurt vond antwoorde ik:
    "Nou ik vind dit een leuke en behulpzame buurt. Laatst hielp de buurvrouw mijn vrouw met ramenlappen omdat zij rampzalig haar arm had gebroken.
    Ik zou vanavond graag mijn buurman helpen met de kast en het bed inelkaar zetten.
    Alle werk gewoon delen. Ik met de buurman en mijn vrouw met de buurvrouw. Dat kan gewoon in deze buurt".

    Lieten ze ook woorden weg.
    Mijn vrouw las; "Ik vind dit een leuke buurvrouw. Mijn vrouw rampzalig.
    Ik zou vanavond graag het bed delen met de buurvrouw. Dat kan gewoon in deze buurt".

    Nou je weet wel hoe dat afliep met mijn vrouw.........:-(

    Vind ik leuk
    remakil +5927
    woensdag 14 februari 2018 om 13:05
    Pffttt, weer een voetballer met een zwak karakter... :P
    Gaat hij weer lopen zalven.
    Vind ik leuk
    WHAAAAAA +138
    woensdag 14 februari 2018 om 13:21

    Ja.. je kan wel zeggen dat je een goede band met hem had en dat je eigenlijk niks op hem aan had te merken maar als dat echt het geval was geweest dan had dat betekend dat je respect voor die man zou hebben en als dat het geval had geweest dan had je dat nooit gezegd.

    Niets meer dan logica dus het kan niet kloppen wat je zegt.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 13:22]
    Vind ik leuk
    Fooligan +1025