Ik vroeg: Feyenoord? Volgens mij waren jullie in gesprek met andere clubs

    "Ik vroeg: Feyenoord? Volgens mij waren jullie in gesprek met andere clubs"

    woensdag 14 februari 2018 om 12:32

    Yassin Ayoub kan niet wachten om voor Feyenoord te gaan spelen. De middenvelder van FC Utrecht kon bijna niet geloven dat de Rotterdammers hem wilden hebben.

    "Mijn zaakwaarnemer belde en zei: wat vind je van Feyenoord? Ik vroeg: Feyenoord? Volgens mij waren jullie in gesprek met andere clubs", zegt Ayoub in gesprek met Harry Vermeegen voor RUR. "Maar hij zei: wat vind je ervan? Ik vertelde dat ik daar natuurlijk graag wilde voetballen, maar dat ik die kans nooit heb gehad. Toen zei mijn zaakwaarnemer: maar wat als die kans zich voor gaat doen? Ze willen je heel graag hebben voor de zomer en je hebt bedenktijd gekregen om na te denken of je daar wil spelen."

    Ayoub heeft er vertrouwen in dat hij een succes wordt in De Kuip. "Het zou raar zijn als ik zou zeggen: ik ga het niet maken. Ik denk dat ik met de speelstijl die ik heb van toegevoegde waarde kan zijn. Ik heb de strijd, het vechten, maar ook het creatieve. Ik houd van hard werken, voetbal is nu eenmaal een loopsport, maar het is ook een denksport." De eerste kennismaking met Het Legioen was in ieder geval al goed. "Ik voelde me vereerd dat, toen ik een goede wedstrijd speelde thuis tegen Feyenoord, de Feyenoord-fans toch voor me zongen: 'We zingen Aya-youbie-youbie-yay!'"

    Poll

    Wordt Ayoub een succes bij Feyenoord?

    (6171 stemmen)

    Plaats een reactie

    D0mmeLFCT65 +18899
    woensdag 14 februari 2018 om 12:41
    Met zijn mentaliteit zie ik hem zeker slagen. Topgozer!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 12:41]
    Vind ik leuk
    Stack5 +3048
    woensdag 14 februari 2018 om 12:42
    Op dat moment stond feyenoord 0-1 voor. Ik had ook een beetje het idee dat het was om ons te provoceren. Zoals ook elkaars goal tune gezongen wordt na een doelpunt.
    Vind ik leuk
    frhoi +936
    woensdag 14 februari 2018 om 14:51
    gebeurde ook na de wedstrijd. zolang hebben wij niet 0-1 voor gestaan
    Vind ik leuk
    Stack5 +3048
    woensdag 14 februari 2018 om 16:20
    Oke das wel mooi dan. Overigens niks mis met een beetje provocatie beide kanten op hoor. Ik geniet daar altijd wel van.
    Vind ik leuk
    henkmeijer +3162
    woensdag 14 februari 2018 om 12:43
    Lijkt me een goede vervanger voor Vilhena of El Ahmadi als 1 die 2 weggaat.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 februari 2018 om 09:22
    Vilhena gaat waarschijnlijk stap hogerop hiervoor een grote zak geld vragen en een gratis vervanger die het niveau meer dan goed aankan geweldige zet van van Geel en die Vilhena miljoenen in een goeie linksbuiten stoppen
    Vind ik leuk
    Rodajc +14769
    woensdag 14 februari 2018 om 12:45
    Typische Feyenoordaankoop. Altijd maar weer die subtoppers, zo komen ze nooit verder.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 12:47
    Jullie wel topclub stellen totaal niks voor
    Vind ik leuk
    Rodajc +14769
    woensdag 14 februari 2018 om 12:52
    Ik kan niks van jouw reactie maken...
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 12:53
    Dat snap ik duitser
    Vind ik leuk
    Rodajc +14769
    woensdag 14 februari 2018 om 13:08
    Haha maar jouw zin is geen fatsoenlijk Nederlands, dat zie je zelf toch ook wel?
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 12:45
    Lijkt onderhand wel Marokkaans elftal
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 12:53
    Ayoub goeie kerel harry vermeegen zit aan de drugs
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 12:53
    Gratis vervanger van vertrekkende Vilhena. Je gaat er financieel zeker op vooruit maar ik denk dat Feyenoord een stapje hoger moet. Met Eredivisie aankopen alleen redt je het niet.
    Maar goed gratis dus sowieso geen miskoop.
    Vind ik leuk
    Rekka10 +38
    woensdag 14 februari 2018 om 12:58
    Ik denk dat je met Ayoub er niet alleen financieel op vooruit gaat. Als je ziet hoe Vilhena nu speelt, dat is echt niet Feyenoordwaardig.
    Vind ik leuk
    Johan_51 +20
    woensdag 14 februari 2018 om 13:00
    als vervanger van vilhena slaagt hij zeker, ik vind dat de meest overschatte voetballer van Feyenoord.
    Vind ik leuk
    Rood&wit +3527
    woensdag 14 februari 2018 om 13:10
    Dan heb je toch een andere wedstrijd van jezelf voor ogen Ayoub! Je speelde als een natte krant zo slecht!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 13:11]
    Vind ik leuk
    BS +1127
    woensdag 14 februari 2018 om 13:14
    Sinds dat hij getekend heeft bij Feyenoord heeft hij zijn normale niveau niet meer gehaald
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +9004
    woensdag 14 februari 2018 om 16:26
    Tegen Feyenoord was hij 1 vd beteren op het veld....dus als dat minder is dan zijn normale niveau is dan ben ik zeer tevreden. De wedstrijd daar weer voor was hij idd drama, maar tegen PEC en AZ volgens mij niet:)
    Vind ik leuk
    Cookee +10891
    woensdag 14 februari 2018 om 13:14
    Ik vind Ayoub een prachtige speler, maar Larsson bij Feyenoord is ook omgeturnd en Haps komt weinig meer op. Ik zou willen dat clubs spelers in hun waarde laten, er zijn al zo weinig interessante spelers.
    Trainers bouwen zekerheid in, ook bij de andere 2 tob-clubs.
    Vind ik leuk
    1UEU +160
    woensdag 14 februari 2018 om 14:42
    Erg jammer, nogmaals, dat Ayoub er vandoor gaat. Dit filmpje bevestigd zijn top mentaliteit maar weer, gaat zeker een groot succes worden.. Jammer genoeg komt hij niet uit voor het Nederlandse elftal (wat momenteel uiteraard een heeeeele begrijpbare keuze is).
    Vind ik leuk
    Aarebei +159
    woensdag 14 februari 2018 om 15:21
    met ze rare geloof. heeft de kuip al een gebedsruimte ? Hebben we in Utrecht speciaal voor hem aangelegd
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2260
    woensdag 14 februari 2018 om 17:12
    Vreemd gedoe al dat geprevel op het veld voor het begin na een dorlpunt enz.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 16:50
    Samen met Karim zou het weleens the dream kunnen worden
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2260