'PSV en Feyenoord strijden met Engelse clubs om handtekening Standard-talent'

'PSV en Feyenoord strijden met Engelse clubs om handtekening Standard-talent'

woensdag 14 februari 2018 om 12:46

PSV en Feyenoord strijden om een talent van Standard Luik, Lausberg Dragan. De vijftienjarige linkspoot wordt ook begeerd door Engelse clubs.

Dat meldt RMC Sport. Dragan wordt gezien als een van de pareltjes van de jeugdopleiding van Standard Luik. Dat is hem op belangstelling van buitenlandse clubs komen te staan. De centrale verdediger annex vleugelverdediger kan naast PSV en Feyenoord ook kiezen uit Southampton en Stoke City, beiden actief in de Premier League.

Standard heeft zelf nog niet eens een heel seizoen de beschikking over Dragan. Afgelopen zomer werd hij overgenomen van OH Leuven. Een contract heeft hij nog niet in Luik, omdat hij pas vijftien jaar is en op zijn zestiende zijn eerste profverbintenis mag tekenen. In april bereikt hij die leeftijd, maar verwacht wordt dat hij eerder al de overstap naar het buitenland maakt.

Plaats een reactie

woensdag 14 februari 2018 om 12:49
Reactie verwijderd door vp
Vind ik leuk
Jens1999 +12433
woensdag 14 februari 2018 om 12:50
Ben je er weer RDB2402..... pas maar op dat je niet weer een ban krijgt..... xD
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 12:51
Wil jij niet op mij reageren mot ou nie
Vind ik leuk
Jens1999 +12433
woensdag 14 februari 2018 om 12:52
Ik reageer op wie en op wat ik wil... dat jij dat niet wil dat boeit mij niet...
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 12:58
Reactie verwijderd door vp
Vind ik leuk
Jens1999 +12433
woensdag 14 februari 2018 om 13:00
Ik denk eerder jij.... ik wens je alvast succes voor het aanmaken straks van een nieuw accountje....xD
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 12:59
Wat ben je tog een opstandige puber jensje.
Vind ik leuk
Jens1999 +12433
woensdag 14 februari 2018 om 13:01
Ajacieden laten zich niks verbieden.... al helemaal niet door een boertje....
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 13:03
Echt wel , wij verbieden jullie kampioen te worden. En dat lukt erg goed hoor knul
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 13:05
1-0 voor Ghalid.
Vind ik leuk
Jens1999 +12433
woensdag 14 februari 2018 om 13:10
Zolang de titel nog niet beslist is......kan het niet 1-0 voor ghalidje staan... zelfs als tukkertje moet jij dat weten...
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 13:36
Op dit moment staat het 1-0 voor hem. De wedstrijd is echter nog niet gespeeld. Zodra Ajax echter kampioen wordt zal hij verliezen. Echter heb ik vertrouwen dat dit niet gaat gebeuren. PSV kan nog 3 keer verliezen en 1 keer gelijkspelen en dan heeft het 83 punten wat normaal gesproken genoeg is voor een kampioenschap.
Vind ik leuk
Bullet +1765
woensdag 14 februari 2018 om 13:54
Raar om dat zo te stellen. andere jaren was dat mss genoeg, maar als Ajax alles zou winnen, heb je niks aan 83 punten. Zeg niet dat ze dat doen, maar jouw zin is natuurlijk een beetje kul
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 14:07
Ik maak deze redenering op basis van wat er vroeger is gebeurd en het feit dat Ten Hag een nieuwe coach is, wat toch voor wat verschuivingen kan zorgen. Misschien heb je wel gelijk hoor maar ik probeer dit realistisch te bekijken. Het bestaat gewoon niet dat PSV alles gaat winnen en dus met 91 punten zal eindigen. Dus kijk je naar wat waar gebeurt als alle topwedstrijden verloren worden, AZ, Feyenoord en Ajax. Dan heb je nog 85 punten. Calculeer een gelijkspel tegen Utrecht en op basis daarvan redeneer ik.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 14:01
Hmm als ze 3 keer verliezen en Ajax blijft alles winnen dan staat Ajax twee punten voor dumbo! Rekenen kun je niet!!
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 14:04
Wees nou ff een beetje realist. Denk je dat Ajax nog 11 potjes gaat winnen? Ik denk het namelijk niet.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 14:12
Er zijn in het verleden geklets dingen gebeurt. Denk maar aan die periode dat ze zelfs 10 punten voor stonden en Mertens zei dat ze het niet meer gingen weggeven. En toen gebeurde het alsnog. Zolang de bal rolt!!!
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 14:22
Heb gehoord dat jij gepest word ?
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 14:27
Dat kan inderdaad, maar om me nou dom te noemen omdat ik een voorspelling maak.
Ik gebruik ook de term: "normaal gesproken" dus het is mogelijk dat de verwachtingen niet werkelijkheid worden.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 16:22
Ja zoals de Graafschap uit, weet je nog?
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 17:18
Geklets Bart snap ik niet of bedoel je gekkere
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 14:14
Niet om het één of ander, maar hij zegt toch dat hij er van uitgaat dat Ajax niet alles wint.
Hij gaat er ook van uit dat PSV er nog drie verliest.
Maar als PSV niet 3x verliest en de rest gewoon ook wint, staat Ajax nog steeds met lege handen, al zou het alles nog winnen.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 14:54
No shit. Hij heeft het alleen over de punten die PSV al dan niet gaat halen. En we weten allemaal dat ook Ajax zeer zeker punten gaat laten liggen.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 17:17
Als de hemel naar beneden komt zijn Alle mussen dood
Vind ik leuk
John040 +513
woensdag 14 februari 2018 om 14:32
voorlopig hebben de GODENZONEN alweer 3 jaar geen prijs behalve de grootste jankers en bluffers. En na dit seizoen WEER HELLEMAAL NIETS IN AMSTERDAM.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 15:44
De J.C. Schaal het enige recordje in 104 jaar bestaan, triest.......
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 16:35
Maar jij gaat er van uit dat jullie vanaf nu altijd kampioen gaam worden? Wat wil je eigenlijk zeggen? Als wij zeggen dat we 4 keer achter elkaar kampioen zijn geworden dan moeten wij niet in het verleden leven? Maar jij zegt al een aantal jaar niets in amsterdam, en dat is dan niet in het verleden kijken, omdat een psvsupporter dat zegt...??
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 17:19
Hoppa John heel goe jonge
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 14:19
Jij bent grappig zeg. Haha. En wat ga je zeggen wanneer psv geen kampioen wordt? Je weet zelf ook dat geen enkele club elk jaar kampioen wordt....
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 14:25
Dankjewel vriend !
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 17:35
Hahaha inderdaad al jaren!
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 13:03
Kneusjes zijn het jens en jij ook
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 16:29
It takes one 2 know one, zullen we maar zeggen...
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 16:35]
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 13:24
Als je vanavond weer je aardappeltje met bloemkool en een gehaktbal eet, denk dan ook even aan 'boertjes'.
Beetje respect zou je sieren.
Vind ik leuk
Cookee +6415
woensdag 14 februari 2018 om 13:49
Mooie zinvolle discussie Jens.
Vind ik leuk
J Kiprich +9770
woensdag 14 februari 2018 om 17:09
Zat jij niet in het groente en fruit?
Vind ik leuk
Jens1999 +12433
woensdag 14 februari 2018 om 17:58
Jaja.....wat is daarmee...?...was jij niet die zogenaamde HBO'er die het verschil niet wist tussen poggen en pochen...?
Vind ik leuk
J Kiprich +9770
woensdag 14 februari 2018 om 18:04
Oh, vond ik wel ironisch dat je voor je inkomen mede afhankelijk bent van "boertjes".
Vind ik leuk
Jens1999 +12433
woensdag 14 februari 2018 om 18:12
Je hebt wel meer soorten boertjes...komisch is leuk....dat vond ik toen jij als HBO'er niet eens pochen wist te schrijven... poggen hoe kom je erop als ' HBO'er '...
Vind ik leuk
J Kiprich +9770
woensdag 14 februari 2018 om 18:19
Niemand met HBO maakt schrijffouten. Daar heb je echt een solide punt. Wilde je verder nog over de prestaties van anderen opscheppen. Je had ook een auto van pappie en mammie gekregen toch? Een mooie sportieve Polo was het geloof ik?
Vind ik leuk
Jens1999 +12433
woensdag 14 februari 2018 om 20:32
Goed onthouden.... schrijf meteen even op....16 maart tot 28 maart ga ik op vakantie.... duiken op Bonaire... ouders gaan ook mee.... je snapt het denk ik al...?
Vind ik leuk
El Unicum +2048
vrijdag 16 februari 2018 om 10:33
Heel goed Jensje. Een redenatie zo dom dat inderdaad geen enkele HBO'er die kan maken. Klasse.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 13:10
Zeg je dat ook in het echye leven?
Dan kon je wel eens een stomp krijgen.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 14:00
Wil je normaal Nederlands praten? Anders verstaan de normale mensen je niet.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 14:04
Daar hoor jij echt niet bij
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 16:23
Takes one to know one!
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 16:39
Gewoon Nederlands praten joh wil je interessant doen doe dat lekker met je zelf
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 16:50
Jij hebt al genoeg problemen met Nederlands dus ik dacht ik probeer een Universele taal.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 16:51
Dat heb je helemaal goed arrogante neus
Vind ik leuk
JCJWZ +11193
woensdag 14 februari 2018 om 15:08
Wil jij dan niet op Ajax topics reageren, wij moeten jou ook niet.
Vind ik leuk
Jens1999 +12433
woensdag 14 februari 2018 om 15:13
Zonder Ajax kunnen ze niet leven...
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 15:23
Sorry maar kan ik niet serieus, aangezien je een dorosgek als profielfoto hebt :)
Vind ik leuk
stratumseind +102013
woensdag 14 februari 2018 om 13:23
Crisje Jansen is er ook weer . Althans iedere dag een uurtje en dan verwijderd hij zichzelf weer
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 13:27
Dat is Blufke aka Chris jansen niet. Die Blufke aka Chris . Die heeft gisteren weer een ban gehad die was weer bezig tegen mij en eendracht.
Vind ik leuk
stratumseind +102013
woensdag 14 februari 2018 om 13:37
Dat bedoel ik ook niet , blufke was in een ander topic zojuist weer helemaal los aan het gaan met zijn stratumobsessie . 1 voordeel na een uur verwijderd ie zelf zijn eigen shit weer.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 13:39
Of VP ruimt Blufke zijn account op maar als hij dat zelf ook aan mee werkt is het alleen maar mooi.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 13:56
Wat zijn er toch een stelletje stumpers hier. Zielige knakkers. En weer door naar. Plop! Goed weekend allemaal.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 14:17
Heey, hej noe ah weekend?
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 14:45
Ik wel. 5-ploegen systeem hè? ;-)
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 14:56
Oke, 4 dagen vrij dus.
Nou prettig weekend dan ;-)
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 14:57
5 dagen in deze haha. Zondag even een snipperdagje en komt mij niet geheel slecht uit ook (FC Twente - Sparta). Dank u.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 14:59
Hup Twente!
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 14:23
Als zijn drugs is uitgewerkt en bij volle verstand is verwijderd ie t weer . Al is hij op volle verstand nog niet helemaal pluis .
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 14:24]
Vind ik leuk
Niels92 +9455
woensdag 14 februari 2018 om 13:28
Wie is Crisje Jansen?
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 13:31
Blufke zei dat hij Chris Jansen heten tegen stratum. Daarna zei hij ik heet Chris Jansen en niet Cris Jansen. Hij zei ik heb niets te verbergen en was weer bezig tegen stratum..
Vind ik leuk
stratumseind +102013
woensdag 14 februari 2018 om 13:47
Blufke. Hij is de laatste paar dagen met een nieuwe techniek gestart. Hij logt in gaat op de bekende wijze een uur tegen mij tekeer in een nog extremere vorm als wat we al van m kende en vervolgens delete hij zijn eigen waanzin .

Gisteren ging het zelfs zo ver dat ie mij uitdaagde om mijn email adres aan hem te geven zodat we een ontmoeting af konden spreken ..... Hij zei dat ie niks te verbergen had en sloot af met zijn eigen naam " cris Jansen"
Daarmee wilde hij laten zien dat niet hij maar ik zo gek als een deur ben.......
Vind ik leuk
Niels92 +9455
woensdag 14 februari 2018 om 13:52
Haha :)

Het begint triest te worden :(
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 15:01
Hij kon niet eens zijn eigen voornaam spellen.. Daarna zei hij tegen mij het is Chris* niet Cris.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 14:47
Mja, dat soort figuren heb je helaas tegenwoordig, ik vind je een mooie kerel maar (en daarmee keur ik dat soort gelul zeker niet goed) je bent laatste tijd wel dusdanig aan het zuigen dat de kans natuurlijk aanwezig is dat je met dit soort figuren te maken krijgt.

Als je over straat loopt kan je wel elke keer als je zo'n hanggroepje met Gucci tasjes ziet gaan roepen dat je het lelijk vind en dat het rare snuiters zijn maar dan loop je een keer de kans dat er een opstaat, naar je toe loopt en wat terug zegt of je een klap verkoopt. Hoort niet natuurlijk, maar je zoekt het wél op en je weet nu eenmaal dat er hier een aantal rondhangen met het IQ van een amoebe.
Vind ik leuk
stratumseind +102013
woensdag 14 februari 2018 om 15:02
Heb ik 1 geluk : ik kom hier op zeker geen Gucci tasjes tegen......
Vind ik leuk
Noudyo. +12916
woensdag 14 februari 2018 om 16:53
Ik zou hem gewoon ontmoeten Straat. Is waarschijnlijk een 11-jarig kind dat tegen je wil rapbattlen
Vind ik leuk
stratumseind +102013
woensdag 14 februari 2018 om 16:57
Rappen is niet echt mijn ding......
Vind ik leuk
Noudyo. +12916
woensdag 14 februari 2018 om 17:02
Nee inderdaad, professioneel bier drinken zit er meer in
Vind ik leuk
stratumseind +102013
woensdag 14 februari 2018 om 17:04
Kijk dan kan ik mijn beestje beentje voor zetten natuurlijk , maar ja crisje drinkt alleen melk naar eigen zeggen.....
Vind ik leuk
Noudyo. +12916
woensdag 14 februari 2018 om 17:07
Kinderbier misschien een optie?
Vind ik leuk
stratumseind +102013
woensdag 14 februari 2018 om 17:10
Beter groene thee immers thee is......
Vind ik leuk
davidben +2710
woensdag 14 februari 2018 om 14:00
Koopclubs
Vind ik leuk
Mari +3493
woensdag 14 februari 2018 om 20:07
Wat is een RDB2402
Vind ik leuk
wijze man +2197
woensdag 14 februari 2018 om 13:10
Echt weer een conversatie tussen een PSVer en Ajacied op niveau...
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 13:14
Begrijp ik nie domme man
Vind ik leuk
Iggy +2269
woensdag 14 februari 2018 om 13:25
Ach jochie toch!
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 13:59
Reactie verwijderd door vp
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 23:43]
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 14:03
Zo zo Bart school uit weer een dagje gepest
Vind ik leuk
stratumseind +102013
woensdag 14 februari 2018 om 14:13
Bartje ga anders weer snel met je verjaardagscadeautje spelen
Vind ik leuk
14forever +7383
woensdag 14 februari 2018 om 15:16
Dom ventje..
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 15:24
Dit trek ik me heel erg aan.
Vind ik leuk
Eusebio +1464
woensdag 14 februari 2018 om 15:40
Kijk naar je eigen gok, goochem!
Vind ik leuk
Jens1999 +12433
woensdag 14 februari 2018 om 12:49
Overmars zal hem dan wel gaan ophalen....xD
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 12:50
Nu jat je de grap van twinnie Jens
Vind ik leuk
Jens1999 +12433
woensdag 14 februari 2018 om 12:53
Gelijk gereageerd... en inderdaad Twinnie aka RDB2402 is zeker een grap net als jij dat bent....
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 12:55
De grap van twinnie , snap dat lezen lastig is voor je haha . Alles liever dan een kontekruipertje jensje :)
Vind ik leuk
Jens1999 +12433
woensdag 14 februari 2018 om 12:59
Reactie verwijderd door vp
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 13:02
Reactie verwijderd door vp
Vind ik leuk
Jens1999 +12433
woensdag 14 februari 2018 om 13:03
Zie je wel al weer zo'n opmerking.... het wordt steeds erger.... op zeker dat jij er dus zo eentje bent.... brrrrrr engnek......
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 13:17
Discriminatie dit he jensje . Dat kan natuurlijk niet , en al helemaal niet aangezien de club support uit de nummer 1 gaystad van de wereld !!
Vind ik leuk
Richard020 +11638
woensdag 14 februari 2018 om 13:18
Laat dat schorem links liggen, die hebben niks anders te doen dan de hele dag ruzie te zoeken.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 14:00
Dan is 95% dat hier op VP reageert schorem... Het grappigste is dat je er zelf ook aan mee doet, want je doet nu ook niks anders dan ruzie zoeken..
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 14:53
Psvers zeker niet?
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 12:50
Ken hem voorderest niet iemand die toevallig wat meer weet over hem?
Vind ik leuk
Stack5 +1087
woensdag 14 februari 2018 om 12:57
Hij heeft rode schoenen.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 12:59
Met witte veters ? anders hoeven we hem niet
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 12:59]
Vind ik leuk
Shenzen +222
woensdag 14 februari 2018 om 13:05
Er worden zoveel jongens aan clubs gelinkt, tis niet meer bij te houden..misschien google gebruiken of de standard site ofzo.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 13:15
Haha daar heb je helemaal gelijk in ondertussen hebben we de zuid tropische messi en de groenlandse ronaldo al binnen dus op naar de champions leauge finale
Vind ik leuk
Shenzen +222
woensdag 14 februari 2018 om 13:26
Als tegenstander dan Bayern in die finale ;)
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 13:42
Nee want die hebben zirkzee weggekocht bij ons haha nee zonder dollen bayern prima team nooit hele gekke bedragen uitgegeven enige jammere vind ik dat ze zovveel bij dortmund weghalen maakt de competitie er niet beter op
Vind ik leuk
Shenzen +222
woensdag 14 februari 2018 om 13:47
Ja zirkzee..dat is een goede, sorry daarvoor!
ja Bayern heeft wel het eea bij Dortmund op gepikt idd..maar Dortmund is groot genoeg om daar mee om te gaan en zichzelf weer te versterken hoor..al was peter bosz halen niet echt wijs..
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 13:48
Haha nee geen sorry dat pleuris joch wou zelf toch al weg hahaha liever naar bayern dan naar een concurent en dat over dortmund is ook zo maar lewa enzo zijn ook weer niet voor de hoofdprijs gegaan en sowieso een spits als lewa vinden is bijna onmogelijk voor dortmund voor dat geld zeker
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 13:49]
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 12:50
Kansloos, dat jochie weet ook wel dat ie bij PSV geen kansen gaat krijgen. Gefeliciteerd Feyenoord!
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 13:06
Mauro Junior.
Vind ik leuk
Ricklek +1486
woensdag 14 februari 2018 om 12:51
Als hij slim is gaat hij of naar Southampton of psv of Fey. 3 clubs die jeugd wel kans geven.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 12:53
Of je kiest voor de warme gemoedelijke club of voor de koude kille club...
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 12:55
Dan zal ik inderdaad voor Feyenoord kiezen.
Bedankt voor de voorzet!
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 13:33
Zeker koude en regenachtige avonden in Stoke-on-Trent
Vind ik leuk
Kees Bman +1319
woensdag 14 februari 2018 om 12:54
Zou Marc Overmars dit echt nog niet geweten hebben anders was hij al opweg geweest(PSV tintje)naar Ajax.
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 13:48]
Vind ik leuk
RtdDub +3293
woensdag 14 februari 2018 om 12:57
15-jarige linksbenige centrale verdediger?Lekker naar Stoke gaan.
Ben je gelijk van dat Engelse gezeik "can he do it on a cold tuesday night at the brittania" af.

Vind ik leuk
Feye1908 +7666
woensdag 14 februari 2018 om 12:58
Jemig laat zo’n kind eerst lekker bij Standard doorbreken. Enerzijds zeuren we wel over de NL talenten die weggeplukt worden om vervolgens net zo hard mee te doen.

Wat mij betreft hoog tijd dat er een verbod komt op het actief hengelen naar buitenlandse spelers onder de 18. Ook zouden deze kinderen pas na hun 18e bij een zaakwaarnemer mogen worden ingeschreven. Controle op de naleving van de regels is wellicht lastig maar je moet ergens beginnen.
Vind ik leuk
Ricklek +1486
woensdag 14 februari 2018 om 13:02
If you can't beat them, join them.
Vind ik leuk
Grijs +777
woensdag 14 februari 2018 om 13:34
Die gozer weet eindelijk in welke kleedkamer hij zich mag melden en er wordt alweer aan hem getrokken.

Een minimum van 2 of 3 seizoenen bij een club zou ik niet gek vinden (is volgens mij ook vele malen beter voor je ontwikkeling). Al zal dat wel weer tegen de Europese arbeidsregels in gaan...

Vind ik leuk
Kees Bman +1319
woensdag 14 februari 2018 om 13:49
Gas erop anders word het niks.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 13:00
Heeft PSV al weer geld dan?
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 13:10
Gescout door de burgemeester van Eindhoven
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 13:16
dat kind zal niet zo duur zijn en gaat van het potje van de jeugdopleiding betaald worden daar zit genoeg geld in
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 13:17]
Vind ik leuk
Kees Bman +1319
woensdag 14 februari 2018 om 13:52
Ja PSV HEEFT GELD GENOEG,anders ff bellen naar ASML,VDL .
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 13:59
anders de gemeente eindhoven wel.
Vind ik leuk
Kees Bman +1319
woensdag 14 februari 2018 om 14:12
Ook goed geld is geld Groninger.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 14:16
hadden wij maar er wat meer van
Vind ik leuk
Kees Bman +1319
woensdag 14 februari 2018 om 14:23
Duurder inkopen en dat is voor elke club en duurder verkopen niet mee ja zeggen tegen de top drie of vier.
Vind ik leuk
Niels92 +9455
woensdag 14 februari 2018 om 14:26
Wanneer PSV geld genoeg heeft, vertel eens hoe het dan komt dat PSV zelf heeft aangegeven de transfersom van Locadia gebruikt te hebben om de transfersom van Romero terug te storten en het gat in de begroting te dichten van 5 miljoen?
Vind ik leuk
Kees Bman +1319
woensdag 14 februari 2018 om 14:34
Ze hebben geld maar met spelers kan je ook weer geld maken ,ben ik nu zo slim of jij zo ...
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 15:10
Inderdaad jij bent dom.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 15:34
of Staf Depla..
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 13:07
Kijk toch nog een linksback naar PSV.. Cocu ook weer blij.
Vind ik leuk
Kees Bman +1319
woensdag 14 februari 2018 om 14:35
Hoezo is het al rond dan.
Vind ik leuk
stratumseind +102013
woensdag 14 februari 2018 om 13:22
Ik snap niet dat v geel met al zijn geld niet een keer aan verversing denkt.......
Vind ik leuk
Shenzen +222
woensdag 14 februari 2018 om 13:32
Dat is nou eenmaal niet zijn sterkste punt.
misschien terug naar Roda, daar is het een beetje rommelig.
trouwens stratum, is de bar al open?
Midden-Noord is er nog niet met zijn speciale rokertjes dus een paar pintjes zouden er wel in gaan :D
Vind ik leuk
stratumseind +102013
woensdag 14 februari 2018 om 13:34
De bar is altijd open.... Half litertje maar doen ? Om mee te beginnen hè!
Maar ik bedoelde eigenlijk met verversen dat wat v geel naast hem heeft staan.....
Vind ik leuk
Shenzen +222
woensdag 14 februari 2018 om 13:41
Ja lkkr hoor een half litertje! wat heb je op tap?
ik snap je bedoeling qua verversen nu wel ja hahaha..wat zou brands daar tegen geeltje zeggen? mart wat leuk dat je je moeder een x meeneemt naar t stadion..
Vind ik leuk
stratumseind +102013
woensdag 14 februari 2018 om 13:49
Hahahahahaha heerlijke opmerking
Vind ik leuk
yuuup +6654
woensdag 14 februari 2018 om 13:29
Wat jammer voor die jongen.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 13:52
Beste mensen van VP, de laatste tijd (weken, maanden) wordt de site geregeerd door trolls en andere eencellen die heel de site kapot maken. Dat de stagiaires van jullie niet alles bij kunnen houden prima, en is het voor velen gewoon niet leuk meer zo. Reageren op een topic doe ik minder en minder omdat er steeds hatelijk op gereageerd kan worden (door en op alles en iedereen) is het nu zo moeilijk om een permanente Ip ban te geven of iets soort gelijks?

De lol vd site is al heel ver verdwenen mede door de trolls en andere “stemming” makers.

Helaas vind ik ook dat jullie (VP) mede debet zijn aan jullie eigen teloorgang. Ten eerste jullie laten alles maar je gang gaan, en ten tweede posten jullie vaak artikelen dubbel zodat elke provocatie 2/3x herhaalt en dus verergert wordt.

Qua informatie en nieuwswaarde krijgt de site nog wel een klein voldoende. Voor al een andere een hele dikke onvoldoende.

Groetjes TGVW.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 13:57
Als ik die jongen was ging in naar feyenoord, bij psv krijgt hij toch geen kans.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 14:11
Er bestaat natuurlijk geen enkele reden om een stap achteruit te zetten en van Standard te verkassen naar PSV of Feijenoord. En hetzelfde zou uiteraard voor Ajax gelden.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 14:11
Ik zie de vrouw van Marcel Brands nooit op zo'n foto staan....
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 14:35
Helaas opnieuw een topic gekaapt door kansloze lichtgewichtjes, schreeuwerige primeurpubertjes en ander internettuig, mede mogelijk gemaakt door een gebrek aan opvoeding, afkomst uit asociale milieus en het lankmoedige optreden van moderators.
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 14:39]
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 15:05
Zal wel naar Engeland gaan om na een paar jaar bij PSV in het tweede te gaan spelen....
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 15:16
Jongens Jongens, wat is het hier een laag niveau, het gaat hier over een artikel over een Talent van Standard Luik, niet of PSV of Ajax kampioen word!!?? wat ik zowat in elk onderwerp weer lees....bedenkelijk niveau maken jullie er zo van.
Even over deze Topic, lijkt mij dat de NL topclubs genoeg talent hebben, ze moeten alleen meer lef tonen, en eens opstellen, wat zeker goed kan in de Eredivisie, zeker als je in een wedstrijd voorstaat. normaal kun je niet tegen de centjes uit Engeland op....
Vind ik leuk
Noudyo. +12916
woensdag 14 februari 2018 om 17:01
Heb ik dus ook al. Er wordt hier steeds minder over voetbal gepraat en steeds meer onzin
Vind ik leuk
Blindsy +3294
vrijdag 16 februari 2018 om 11:17
Ik denk dat we nu al 'veel plezier in Engeland' kunnen zeggen. Mooie kop, om te zeggen dat we meestrijden.. maar onze nationale top maakt meestal geen schijn van kans, wanneer Engelse PL-clubs zich in de strijd mengen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 16 februari 2018 om 11:18]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'PSV en Feyenoord strijden met Engelse clubs om handtekening Standard-talent'