'PSV en Feyenoord strijden met Engelse clubs om handtekening Standard-talent'

    'PSV en Feyenoord strijden met Engelse clubs om handtekening Standard-talent'

    Gepubliceerd: woensdag 14 februari 2018 om 12:46wo 14-02-2018 om 12:46

    PSV en Feyenoord strijden om een talent van Standard Luik, Lausberg Dragan. De vijftienjarige linkspoot wordt ook begeerd door Engelse clubs.

    Dat meldt RMC Sport. Dragan wordt gezien als een van de pareltjes van de jeugdopleiding van Standard Luik. Dat is hem op belangstelling van buitenlandse clubs komen te staan. De centrale verdediger annex vleugelverdediger kan naast PSV en Feyenoord ook kiezen uit Southampton en Stoke City, beiden actief in de Premier League.

    Standard heeft zelf nog niet eens een heel seizoen de beschikking over Dragan. Afgelopen zomer werd hij overgenomen van OH Leuven. Een contract heeft hij nog niet in Luik, omdat hij pas vijftien jaar is en op zijn zestiende zijn eerste profverbintenis mag tekenen. In april bereikt hij die leeftijd, maar verwacht wordt dat hij eerder al de overstap naar het buitenland maakt.

    Plaats een reactie

    woensdag 14 februari 2018 om 12:49
    Reactie verwijderd door vp
    Vind ik leuk
    Iggy +3989
    woensdag 14 februari 2018 om 13:25
    Ach jochie toch!
    Vind ik leuk
    14forever +8796
    woensdag 14 februari 2018 om 15:16
    Dom ventje..
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 15:24
    Dit trek ik me heel erg aan.
    Vind ik leuk
    Eusebio +1438
    woensdag 14 februari 2018 om 15:40
    Kijk naar je eigen gok, goochem!
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 12:50
    Ken hem voorderest niet iemand die toevallig wat meer weet over hem?
    Vind ik leuk
    Stack5 +3090
    woensdag 14 februari 2018 om 12:57
    Hij heeft rode schoenen.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 12:59
    Met witte veters ? anders hoeven we hem niet
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 12:59]
    Vind ik leuk
    Shenzen +311
    woensdag 14 februari 2018 om 13:05
    Er worden zoveel jongens aan clubs gelinkt, tis niet meer bij te houden..misschien google gebruiken of de standard site ofzo.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 13:15
    Haha daar heb je helemaal gelijk in ondertussen hebben we de zuid tropische messi en de groenlandse ronaldo al binnen dus op naar de champions leauge finale
    Vind ik leuk
    Shenzen +311
    woensdag 14 februari 2018 om 13:26
    Als tegenstander dan Bayern in die finale ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 13:42
    Nee want die hebben zirkzee weggekocht bij ons haha nee zonder dollen bayern prima team nooit hele gekke bedragen uitgegeven enige jammere vind ik dat ze zovveel bij dortmund weghalen maakt de competitie er niet beter op
    Vind ik leuk
    Shenzen +311
    woensdag 14 februari 2018 om 13:47
    Ja zirkzee..dat is een goede, sorry daarvoor!
    ja Bayern heeft wel het eea bij Dortmund op gepikt idd..maar Dortmund is groot genoeg om daar mee om te gaan en zichzelf weer te versterken hoor..al was peter bosz halen niet echt wijs..
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 13:48
    Haha nee geen sorry dat pleuris joch wou zelf toch al weg hahaha liever naar bayern dan naar een concurent en dat over dortmund is ook zo maar lewa enzo zijn ook weer niet voor de hoofdprijs gegaan en sowieso een spits als lewa vinden is bijna onmogelijk voor dortmund voor dat geld zeker
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 13:49]
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6631
    woensdag 14 februari 2018 om 12:50
    Kansloos, dat jochie weet ook wel dat ie bij PSV geen kansen gaat krijgen. Gefeliciteerd Feyenoord!
    Vind ik leuk
    Ricklek +1843
    woensdag 14 februari 2018 om 12:51
    Als hij slim is gaat hij of naar Southampton of psv of Fey. 3 clubs die jeugd wel kans geven.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 12:53
    Of je kiest voor de warme gemoedelijke club of voor de koude kille club...
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 12:55
    Dan zal ik inderdaad voor Feyenoord kiezen.
    Bedankt voor de voorzet!
    Vind ik leuk
    The Iceman +11732
    woensdag 14 februari 2018 om 13:33
    Zeker koude en regenachtige avonden in Stoke-on-Trent
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3508
    woensdag 14 februari 2018 om 12:54
    Zou Marc Overmars dit echt nog niet geweten hebben anders was hij al opweg geweest(PSV tintje)naar Ajax.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 13:48]
    Vind ik leuk
    RtdDub +13521
    woensdag 14 februari 2018 om 12:57
    15-jarige linksbenige centrale verdediger?Lekker naar Stoke gaan.
    Ben je gelijk van dat Engelse gezeik "can he do it on a cold tuesday night at the brittania" af.

    Vind ik leuk
    Feye1908 +8767
    woensdag 14 februari 2018 om 12:58
    Jemig laat zo’n kind eerst lekker bij Standard doorbreken. Enerzijds zeuren we wel over de NL talenten die weggeplukt worden om vervolgens net zo hard mee te doen.

    Wat mij betreft hoog tijd dat er een verbod komt op het actief hengelen naar buitenlandse spelers onder de 18. Ook zouden deze kinderen pas na hun 18e bij een zaakwaarnemer mogen worden ingeschreven. Controle op de naleving van de regels is wellicht lastig maar je moet ergens beginnen.
    Vind ik leuk
    Ricklek +1843
    woensdag 14 februari 2018 om 13:02
    If you can't beat them, join them.
    Vind ik leuk
    Grijs +1210
    woensdag 14 februari 2018 om 13:34
    Die gozer weet eindelijk in welke kleedkamer hij zich mag melden en er wordt alweer aan hem getrokken.

    Een minimum van 2 of 3 seizoenen bij een club zou ik niet gek vinden (is volgens mij ook vele malen beter voor je ontwikkeling). Al zal dat wel weer tegen de Europese arbeidsregels in gaan...

    Vind ik leuk
    Kees Bman +3508
    woensdag 14 februari 2018 om 13:49
    Gas erop anders word het niks.
    Vind ik leuk
    pim4ever +1085
    woensdag 14 februari 2018 om 13:00
    Heeft PSV al weer geld dan?
    Vind ik leuk
    Dexterinho +1312
    woensdag 14 februari 2018 om 13:10
    Gescout door de burgemeester van Eindhoven
    Vind ik leuk
    Boyette +71
    woensdag 14 februari 2018 om 13:16
    dat kind zal niet zo duur zijn en gaat van het potje van de jeugdopleiding betaald worden daar zit genoeg geld in
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 13:17]
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3508
    woensdag 14 februari 2018 om 13:52
    Ja PSV HEEFT GELD GENOEG,anders ff bellen naar ASML,VDL .
    Vind ik leuk
    groninger +1754
    woensdag 14 februari 2018 om 13:59
    anders de gemeente eindhoven wel.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3508
    woensdag 14 februari 2018 om 14:12
    Ook goed geld is geld Groninger.
    Vind ik leuk
    groninger +1754
    woensdag 14 februari 2018 om 14:16
    hadden wij maar er wat meer van
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3508
    woensdag 14 februari 2018 om 14:23
    Duurder inkopen en dat is voor elke club en duurder verkopen niet mee ja zeggen tegen de top drie of vier.
    Vind ik leuk
    pim4ever +1085
    woensdag 14 februari 2018 om 15:34
    of Staf Depla..
    Vind ik leuk
    Boyette +71
    woensdag 14 februari 2018 om 13:07
    Kijk toch nog een linksback naar PSV.. Cocu ook weer blij.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3508
    woensdag 14 februari 2018 om 14:35
    Hoezo is het al rond dan.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174731
    woensdag 14 februari 2018 om 13:22
    Ik snap niet dat v geel met al zijn geld niet een keer aan verversing denkt.......
    Vind ik leuk
    Shenzen +311
    woensdag 14 februari 2018 om 13:32
    Dat is nou eenmaal niet zijn sterkste punt.
    misschien terug naar Roda, daar is het een beetje rommelig.
    trouwens stratum, is de bar al open?
    Midden-Noord is er nog niet met zijn speciale rokertjes dus een paar pintjes zouden er wel in gaan :D
    Vind ik leuk
    stratumseind +174731
    woensdag 14 februari 2018 om 13:34
    De bar is altijd open.... Half litertje maar doen ? Om mee te beginnen hè!
    Maar ik bedoelde eigenlijk met verversen dat wat v geel naast hem heeft staan.....
    Vind ik leuk
    Shenzen +311
    woensdag 14 februari 2018 om 13:41
    Ja lkkr hoor een half litertje! wat heb je op tap?
    ik snap je bedoeling qua verversen nu wel ja hahaha..wat zou brands daar tegen geeltje zeggen? mart wat leuk dat je je moeder een x meeneemt naar t stadion..
    Vind ik leuk
    stratumseind +174731
    woensdag 14 februari 2018 om 13:49
    Hahahahahaha heerlijke opmerking
    Vind ik leuk
    yuuup +9940
    woensdag 14 februari 2018 om 13:29
    Wat jammer voor die jongen.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 13:52
    Beste mensen van VP, de laatste tijd (weken, maanden) wordt de site geregeerd door trolls en andere eencellen die heel de site kapot maken. Dat de stagiaires van jullie niet alles bij kunnen houden prima, en is het voor velen gewoon niet leuk meer zo. Reageren op een topic doe ik minder en minder omdat er steeds hatelijk op gereageerd kan worden (door en op alles en iedereen) is het nu zo moeilijk om een permanente Ip ban te geven of iets soort gelijks?

    De lol vd site is al heel ver verdwenen mede door de trolls en andere “stemming” makers.

    Helaas vind ik ook dat jullie (VP) mede debet zijn aan jullie eigen teloorgang. Ten eerste jullie laten alles maar je gang gaan, en ten tweede posten jullie vaak artikelen dubbel zodat elke provocatie 2/3x herhaalt en dus verergert wordt.

    Qua informatie en nieuwswaarde krijgt de site nog wel een klein voldoende. Voor al een andere een hele dikke onvoldoende.

    Groetjes TGVW.
    Vind ik leuk
    groninger +1754
    woensdag 14 februari 2018 om 13:57
    Als ik die jongen was ging in naar feyenoord, bij psv krijgt hij toch geen kans.
    Vind ik leuk
    De Belsj +915
    woensdag 14 februari 2018 om 14:11
    Er bestaat natuurlijk geen enkele reden om een stap achteruit te zetten en van Standard te verkassen naar PSV of Feijenoord. En hetzelfde zou uiteraard voor Ajax gelden.
    Vind ik leuk
    Sheriff +32
    woensdag 14 februari 2018 om 14:11
    Ik zie de vrouw van Marcel Brands nooit op zo'n foto staan....
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 15:05
    Zal wel naar Engeland gaan om na een paar jaar bij PSV in het tweede te gaan spelen....
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 15:16
    Jongens Jongens, wat is het hier een laag niveau, het gaat hier over een artikel over een Talent van Standard Luik, niet of PSV of Ajax kampioen word!!?? wat ik zowat in elk onderwerp weer lees....bedenkelijk niveau maken jullie er zo van.
    Even over deze Topic, lijkt mij dat de NL topclubs genoeg talent hebben, ze moeten alleen meer lef tonen, en eens opstellen, wat zeker goed kan in de Eredivisie, zeker als je in een wedstrijd voorstaat. normaal kun je niet tegen de centjes uit Engeland op....
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14241
    woensdag 14 februari 2018 om 17:01
    Heb ik dus ook al. Er wordt hier steeds minder over voetbal gepraat en steeds meer onzin
    Vind ik leuk
    Blindsy +14241
    vrijdag 16 februari 2018 om 11:17
    Ik denk dat we nu al 'veel plezier in Engeland' kunnen zeggen. Mooie kop, om te zeggen dat we meestrijden.. maar onze nationale top maakt meestal geen schijn van kans, wanneer Engelse PL-clubs zich in de strijd mengen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 februari 2018 om 11:18]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws