'PSV en Feyenoord strijden met Engelse clubs om handtekening Standard-talent'

    'PSV en Feyenoord strijden met Engelse clubs om handtekening Standard-talent'

    woensdag 14 februari 2018 om 12:46

    PSV en Feyenoord strijden om een talent van Standard Luik, Lausberg Dragan. De vijftienjarige linkspoot wordt ook begeerd door Engelse clubs.

    Dat meldt RMC Sport. Dragan wordt gezien als een van de pareltjes van de jeugdopleiding van Standard Luik. Dat is hem op belangstelling van buitenlandse clubs komen te staan. De centrale verdediger annex vleugelverdediger kan naast PSV en Feyenoord ook kiezen uit Southampton en Stoke City, beiden actief in de Premier League.

    Standard heeft zelf nog niet eens een heel seizoen de beschikking over Dragan. Afgelopen zomer werd hij overgenomen van OH Leuven. Een contract heeft hij nog niet in Luik, omdat hij pas vijftien jaar is en op zijn zestiende zijn eerste profverbintenis mag tekenen. In april bereikt hij die leeftijd, maar verwacht wordt dat hij eerder al de overstap naar het buitenland maakt.

    Plaats een reactie

    woensdag 14 februari 2018 om 12:49
    Reactie verwijderd door vp
    Vind ik leuk
    Jens1999 +20610
    woensdag 14 februari 2018 om 12:50
    Ben je er weer RDB2402..... pas maar op dat je niet weer een ban krijgt..... xD
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 12:51
    Wil jij niet op mij reageren mot ou nie
    Vind ik leuk
    Jens1999 +20610
    woensdag 14 februari 2018 om 12:52
    Ik reageer op wie en op wat ik wil... dat jij dat niet wil dat boeit mij niet...
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 12:58
    Reactie verwijderd door vp
    Vind ik leuk
    Jens1999 +20610
    woensdag 14 februari 2018 om 13:00
    Ik denk eerder jij.... ik wens je alvast succes voor het aanmaken straks van een nieuw accountje....xD
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1044
    woensdag 14 februari 2018 om 12:59
    Wat ben je tog een opstandige puber jensje.
    Vind ik leuk
    Jens1999 +20610
    woensdag 14 februari 2018 om 13:01
    Ajacieden laten zich niks verbieden.... al helemaal niet door een boertje....
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1044
    woensdag 14 februari 2018 om 13:03
    Echt wel , wij verbieden jullie kampioen te worden. En dat lukt erg goed hoor knul
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 13:05
    1-0 voor Ghalid.
    Vind ik leuk
    Jens1999 +20610
    woensdag 14 februari 2018 om 13:10
    Zolang de titel nog niet beslist is......kan het niet 1-0 voor ghalidje staan... zelfs als tukkertje moet jij dat weten...
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 13:36
    Op dit moment staat het 1-0 voor hem. De wedstrijd is echter nog niet gespeeld. Zodra Ajax echter kampioen wordt zal hij verliezen. Echter heb ik vertrouwen dat dit niet gaat gebeuren. PSV kan nog 3 keer verliezen en 1 keer gelijkspelen en dan heeft het 83 punten wat normaal gesproken genoeg is voor een kampioenschap.
    Vind ik leuk
    Bullet +2920
    woensdag 14 februari 2018 om 13:54
    Raar om dat zo te stellen. andere jaren was dat mss genoeg, maar als Ajax alles zou winnen, heb je niks aan 83 punten. Zeg niet dat ze dat doen, maar jouw zin is natuurlijk een beetje kul
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 14:07
    Ik maak deze redenering op basis van wat er vroeger is gebeurd en het feit dat Ten Hag een nieuwe coach is, wat toch voor wat verschuivingen kan zorgen. Misschien heb je wel gelijk hoor maar ik probeer dit realistisch te bekijken. Het bestaat gewoon niet dat PSV alles gaat winnen en dus met 91 punten zal eindigen. Dus kijk je naar wat waar gebeurt als alle topwedstrijden verloren worden, AZ, Feyenoord en Ajax. Dan heb je nog 85 punten. Calculeer een gelijkspel tegen Utrecht en op basis daarvan redeneer ik.
    Vind ik leuk
    John040 +1926
    woensdag 14 februari 2018 om 14:32
    voorlopig hebben de GODENZONEN alweer 3 jaar geen prijs behalve de grootste jankers en bluffers. En na dit seizoen WEER HELLEMAAL NIETS IN AMSTERDAM.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 15:44
    De J.C. Schaal het enige recordje in 104 jaar bestaan, triest.......
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 16:35
    Maar jij gaat er van uit dat jullie vanaf nu altijd kampioen gaam worden? Wat wil je eigenlijk zeggen? Als wij zeggen dat we 4 keer achter elkaar kampioen zijn geworden dan moeten wij niet in het verleden leven? Maar jij zegt al een aantal jaar niets in amsterdam, en dat is dan niet in het verleden kijken, omdat een psvsupporter dat zegt...??
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 17:19
    Hoppa John heel goe jonge
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 14:19
    Jij bent grappig zeg. Haha. En wat ga je zeggen wanneer psv geen kampioen wordt? Je weet zelf ook dat geen enkele club elk jaar kampioen wordt....
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1044
    woensdag 14 februari 2018 om 14:25
    Dankjewel vriend !
    Vind ik leuk
    Objectief1 +2355
    woensdag 14 februari 2018 om 17:35
    Hahaha inderdaad al jaren!
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 13:03
    Kneusjes zijn het jens en jij ook
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 16:29
    It takes one 2 know one, zullen we maar zeggen...
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 16:35]
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 13:24
    Als je vanavond weer je aardappeltje met bloemkool en een gehaktbal eet, denk dan ook even aan 'boertjes'.
    Beetje respect zou je sieren.
    Vind ik leuk
    Cookee +9639
    woensdag 14 februari 2018 om 13:49
    Mooie zinvolle discussie Jens.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +14969
    woensdag 14 februari 2018 om 17:09
    Zat jij niet in het groente en fruit?
    Vind ik leuk
    Jens1999 +20610
    woensdag 14 februari 2018 om 17:58
    Jaja.....wat is daarmee...?...was jij niet die zogenaamde HBO'er die het verschil niet wist tussen poggen en pochen...?
    Vind ik leuk
    J Kiprich +14969
    woensdag 14 februari 2018 om 18:04
    Oh, vond ik wel ironisch dat je voor je inkomen mede afhankelijk bent van "boertjes".
    Vind ik leuk
    Jens1999 +20610
    woensdag 14 februari 2018 om 18:12
    Je hebt wel meer soorten boertjes...komisch is leuk....dat vond ik toen jij als HBO'er niet eens pochen wist te schrijven... poggen hoe kom je erop als ' HBO'er '...
    Vind ik leuk
    J Kiprich +14969
    woensdag 14 februari 2018 om 18:19
    Niemand met HBO maakt schrijffouten. Daar heb je echt een solide punt. Wilde je verder nog over de prestaties van anderen opscheppen. Je had ook een auto van pappie en mammie gekregen toch? Een mooie sportieve Polo was het geloof ik?
    Vind ik leuk
    Jens1999 +20610
    woensdag 14 februari 2018 om 20:32
    Goed onthouden.... schrijf meteen even op....16 maart tot 28 maart ga ik op vakantie.... duiken op Bonaire... ouders gaan ook mee.... je snapt het denk ik al...?
    Vind ik leuk
    Eanske +3919
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:33
    Heel goed Jensje. Een redenatie zo dom dat inderdaad geen enkele HBO'er die kan maken. Klasse.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 13:10
    Zeg je dat ook in het echye leven?
    Dan kon je wel eens een stomp krijgen.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 14:00
    Wil je normaal Nederlands praten? Anders verstaan de normale mensen je niet.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 14:04
    Daar hoor jij echt niet bij
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 16:23
    Takes one to know one!
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 16:39
    Gewoon Nederlands praten joh wil je interessant doen doe dat lekker met je zelf
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 16:50
    Jij hebt al genoeg problemen met Nederlands dus ik dacht ik probeer een Universele taal.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 16:51
    Dat heb je helemaal goed arrogante neus
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13183
    woensdag 14 februari 2018 om 15:08
    Wil jij dan niet op Ajax topics reageren, wij moeten jou ook niet.
    Vind ik leuk
    Jens1999 +20610
    woensdag 14 februari 2018 om 15:13
    Zonder Ajax kunnen ze niet leven...
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 15:23
    Sorry maar kan ik niet serieus, aangezien je een dorosgek als profielfoto hebt :)
    Vind ik leuk
    stratumseind +147774
    woensdag 14 februari 2018 om 13:23
    Crisje Jansen is er ook weer . Althans iedere dag een uurtje en dan verwijderd hij zichzelf weer
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 13:27
    Dat is Blufke aka Chris jansen niet. Die Blufke aka Chris . Die heeft gisteren weer een ban gehad die was weer bezig tegen mij en eendracht.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147774
    woensdag 14 februari 2018 om 13:37
    Dat bedoel ik ook niet , blufke was in een ander topic zojuist weer helemaal los aan het gaan met zijn stratumobsessie . 1 voordeel na een uur verwijderd ie zelf zijn eigen shit weer.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 13:39
    Of VP ruimt Blufke zijn account op maar als hij dat zelf ook aan mee werkt is het alleen maar mooi.
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1044
    woensdag 14 februari 2018 om 14:23
    Als zijn drugs is uitgewerkt en bij volle verstand is verwijderd ie t weer . Al is hij op volle verstand nog niet helemaal pluis .
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 14:24]
    Vind ik leuk
    davidben +4158
    woensdag 14 februari 2018 om 14:00
    Koopclubs
    Vind ik leuk
    Mari +6651
    woensdag 14 februari 2018 om 20:07
    Wat is een RDB2402
    Vind ik leuk
    Iggy +3214
    woensdag 14 februari 2018 om 13:25
    Ach jochie toch!
    Vind ik leuk
    14forever +8381
    woensdag 14 februari 2018 om 15:16
    Dom ventje..
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 15:24
    Dit trek ik me heel erg aan.
    Vind ik leuk
    Eusebio +1449
    woensdag 14 februari 2018 om 15:40
    Kijk naar je eigen gok, goochem!
    Vind ik leuk
    Jens1999 +20610
    woensdag 14 februari 2018 om 12:49
    Overmars zal hem dan wel gaan ophalen....xD
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1044
    woensdag 14 februari 2018 om 12:50
    Nu jat je de grap van twinnie Jens
    Vind ik leuk
    Jens1999 +20610
    woensdag 14 februari 2018 om 12:53
    Gelijk gereageerd... en inderdaad Twinnie aka RDB2402 is zeker een grap net als jij dat bent....
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1044
    woensdag 14 februari 2018 om 12:55
    De grap van twinnie , snap dat lezen lastig is voor je haha . Alles liever dan een kontekruipertje jensje :)
    Vind ik leuk
    Jens1999 +20610
    woensdag 14 februari 2018 om 12:59
    Reactie verwijderd door vp
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1044
    woensdag 14 februari 2018 om 13:02
    Reactie verwijderd door vp
    Vind ik leuk
    Jens1999 +20610
    woensdag 14 februari 2018 om 13:03
    Zie je wel al weer zo'n opmerking.... het wordt steeds erger.... op zeker dat jij er dus zo eentje bent.... brrrrrr engnek......
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1044
    woensdag 14 februari 2018 om 13:17
    Discriminatie dit he jensje . Dat kan natuurlijk niet , en al helemaal niet aangezien de club support uit de nummer 1 gaystad van de wereld !!
    Vind ik leuk
    Richard020 +12915
    woensdag 14 februari 2018 om 13:18
    Laat dat schorem links liggen, die hebben niks anders te doen dan de hele dag ruzie te zoeken.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 14:00
    Dan is 95% dat hier op VP reageert schorem... Het grappigste is dat je er zelf ook aan mee doet, want je doet nu ook niks anders dan ruzie zoeken..
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 14:53
    Psvers zeker niet?
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 12:50
    Ken hem voorderest niet iemand die toevallig wat meer weet over hem?
    Vind ik leuk
    Stack5 +2528
    woensdag 14 februari 2018 om 12:57
    Hij heeft rode schoenen.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 12:59
    Met witte veters ? anders hoeven we hem niet
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 12:59]
    Vind ik leuk
    Shenzen +303
    woensdag 14 februari 2018 om 13:05
    Er worden zoveel jongens aan clubs gelinkt, tis niet meer bij te houden..misschien google gebruiken of de standard site ofzo.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 13:15
    Haha daar heb je helemaal gelijk in ondertussen hebben we de zuid tropische messi en de groenlandse ronaldo al binnen dus op naar de champions leauge finale
    Vind ik leuk
    Shenzen +303
    woensdag 14 februari 2018 om 13:26
    Als tegenstander dan Bayern in die finale ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 13:42
    Nee want die hebben zirkzee weggekocht bij ons haha nee zonder dollen bayern prima team nooit hele gekke bedragen uitgegeven enige jammere vind ik dat ze zovveel bij dortmund weghalen maakt de competitie er niet beter op
    Vind ik leuk
    Shenzen +303
    woensdag 14 februari 2018 om 13:47
    Ja zirkzee..dat is een goede, sorry daarvoor!
    ja Bayern heeft wel het eea bij Dortmund op gepikt idd..maar Dortmund is groot genoeg om daar mee om te gaan en zichzelf weer te versterken hoor..al was peter bosz halen niet echt wijs..
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 13:48
    Haha nee geen sorry dat pleuris joch wou zelf toch al weg hahaha liever naar bayern dan naar een concurent en dat over dortmund is ook zo maar lewa enzo zijn ook weer niet voor de hoofdprijs gegaan en sowieso een spits als lewa vinden is bijna onmogelijk voor dortmund voor dat geld zeker
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 13:49]
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6826
    woensdag 14 februari 2018 om 12:50
    Kansloos, dat jochie weet ook wel dat ie bij PSV geen kansen gaat krijgen. Gefeliciteerd Feyenoord!
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 13:06
    Mauro Junior.
    Vind ik leuk
    Ricklek +1793
    woensdag 14 februari 2018 om 12:51
    Als hij slim is gaat hij of naar Southampton of psv of Fey. 3 clubs die jeugd wel kans geven.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 12:53
    Of je kiest voor de warme gemoedelijke club of voor de koude kille club...
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 12:55
    Dan zal ik inderdaad voor Feyenoord kiezen.
    Bedankt voor de voorzet!
    Vind ik leuk
    The Iceman +6730
    woensdag 14 februari 2018 om 13:33
    Zeker koude en regenachtige avonden in Stoke-on-Trent
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3615
    woensdag 14 februari 2018 om 12:54
    Zou Marc Overmars dit echt nog niet geweten hebben anders was hij al opweg geweest(PSV tintje)naar Ajax.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 13:48]
    Vind ik leuk
    RtdDub +10830
    woensdag 14 februari 2018 om 12:57
    15-jarige linksbenige centrale verdediger?Lekker naar Stoke gaan.
    Ben je gelijk van dat Engelse gezeik "can he do it on a cold tuesday night at the brittania" af.

    Vind ik leuk
    Feye1908 +8513
    woensdag 14 februari 2018 om 12:58
    Jemig laat zo’n kind eerst lekker bij Standard doorbreken. Enerzijds zeuren we wel over de NL talenten die weggeplukt worden om vervolgens net zo hard mee te doen.

    Wat mij betreft hoog tijd dat er een verbod komt op het actief hengelen naar buitenlandse spelers onder de 18. Ook zouden deze kinderen pas na hun 18e bij een zaakwaarnemer mogen worden ingeschreven. Controle op de naleving van de regels is wellicht lastig maar je moet ergens beginnen.
    Vind ik leuk
    Ricklek +1793
    woensdag 14 februari 2018 om 13:02
    If you can't beat them, join them.
    Vind ik leuk
    Grijs +1169
    woensdag 14 februari 2018 om 13:34
    Die gozer weet eindelijk in welke kleedkamer hij zich mag melden en er wordt alweer aan hem getrokken.

    Een minimum van 2 of 3 seizoenen bij een club zou ik niet gek vinden (is volgens mij ook vele malen beter voor je ontwikkeling). Al zal dat wel weer tegen de Europese arbeidsregels in gaan...

    Vind ik leuk
    Kees Bman +3615
    woensdag 14 februari 2018 om 13:49
    Gas erop anders word het niks.
    Vind ik leuk
    pim4ever +972
    woensdag 14 februari 2018 om 13:00
    Heeft PSV al weer geld dan?
    Vind ik leuk
    Dexterinho +1250
    woensdag 14 februari 2018 om 13:10
    Gescout door de burgemeester van Eindhoven
    Vind ik leuk
    Boyette +54
    woensdag 14 februari 2018 om 13:16
    dat kind zal niet zo duur zijn en gaat van het potje van de jeugdopleiding betaald worden daar zit genoeg geld in
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 13:17]
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3615
    woensdag 14 februari 2018 om 13:52
    Ja PSV HEEFT GELD GENOEG,anders ff bellen naar ASML,VDL .
    Vind ik leuk
    groninger +1137
    woensdag 14 februari 2018 om 13:59
    anders de gemeente eindhoven wel.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3615
    woensdag 14 februari 2018 om 14:12
    Ook goed geld is geld Groninger.
    Vind ik leuk
    groninger +1137
    woensdag 14 februari 2018 om 14:16
    hadden wij maar er wat meer van
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3615
    woensdag 14 februari 2018 om 14:23
    Duurder inkopen en dat is voor elke club en duurder verkopen niet mee ja zeggen tegen de top drie of vier.
    Vind ik leuk
    pim4ever +972
    woensdag 14 februari 2018 om 15:34
    of Staf Depla..
    Vind ik leuk
    Boyette +54
    woensdag 14 februari 2018 om 13:07
    Kijk toch nog een linksback naar PSV.. Cocu ook weer blij.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3615
    woensdag 14 februari 2018 om 14:35
    Hoezo is het al rond dan.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147774
    woensdag 14 februari 2018 om 13:22
    Ik snap niet dat v geel met al zijn geld niet een keer aan verversing denkt.......
    Vind ik leuk
    Shenzen +303
    woensdag 14 februari 2018 om 13:32
    Dat is nou eenmaal niet zijn sterkste punt.
    misschien terug naar Roda, daar is het een beetje rommelig.
    trouwens stratum, is de bar al open?
    Midden-Noord is er nog niet met zijn speciale rokertjes dus een paar pintjes zouden er wel in gaan :D
    Vind ik leuk
    stratumseind +147774
    woensdag 14 februari 2018 om 13:34
    De bar is altijd open.... Half litertje maar doen ? Om mee te beginnen hè!
    Maar ik bedoelde eigenlijk met verversen dat wat v geel naast hem heeft staan.....
    Vind ik leuk
    Shenzen +303
    woensdag 14 februari 2018 om 13:41
    Ja lkkr hoor een half litertje! wat heb je op tap?
    ik snap je bedoeling qua verversen nu wel ja hahaha..wat zou brands daar tegen geeltje zeggen? mart wat leuk dat je je moeder een x meeneemt naar t stadion..
    Vind ik leuk
    stratumseind +147774
    woensdag 14 februari 2018 om 13:49
    Hahahahahaha heerlijke opmerking
    Vind ik leuk
    yuuup +8974
    woensdag 14 februari 2018 om 13:29
    Wat jammer voor die jongen.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 13:52
    Beste mensen van VP, de laatste tijd (weken, maanden) wordt de site geregeerd door trolls en andere eencellen die heel de site kapot maken. Dat de stagiaires van jullie niet alles bij kunnen houden prima, en is het voor velen gewoon niet leuk meer zo. Reageren op een topic doe ik minder en minder omdat er steeds hatelijk op gereageerd kan worden (door en op alles en iedereen) is het nu zo moeilijk om een permanente Ip ban te geven of iets soort gelijks?

    De lol vd site is al heel ver verdwenen mede door de trolls en andere “stemming” makers.

    Helaas vind ik ook dat jullie (VP) mede debet zijn aan jullie eigen teloorgang. Ten eerste jullie laten alles maar je gang gaan, en ten tweede posten jullie vaak artikelen dubbel zodat elke provocatie 2/3x herhaalt en dus verergert wordt.

    Qua informatie en nieuwswaarde krijgt de site nog wel een klein voldoende. Voor al een andere een hele dikke onvoldoende.

    Groetjes TGVW.
    Vind ik leuk
    groninger +1137
    woensdag 14 februari 2018 om 13:57
    Als ik die jongen was ging in naar feyenoord, bij psv krijgt hij toch geen kans.
    Vind ik leuk
    De Belsj +931
    woensdag 14 februari 2018 om 14:11
    Er bestaat natuurlijk geen enkele reden om een stap achteruit te zetten en van Standard te verkassen naar PSV of Feijenoord. En hetzelfde zou uiteraard voor Ajax gelden.
    Vind ik leuk
    Sheriff +32
    woensdag 14 februari 2018 om 14:11
    Ik zie de vrouw van Marcel Brands nooit op zo'n foto staan....
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 14:35
    Helaas opnieuw een topic gekaapt door kansloze lichtgewichtjes, schreeuwerige primeurpubertjes en ander internettuig, mede mogelijk gemaakt door een gebrek aan opvoeding, afkomst uit asociale milieus en het lankmoedige optreden van moderators.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 14:39]
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 15:05
    Zal wel naar Engeland gaan om na een paar jaar bij PSV in het tweede te gaan spelen....
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 15:16
    Jongens Jongens, wat is het hier een laag niveau, het gaat hier over een artikel over een Talent van Standard Luik, niet of PSV of Ajax kampioen word!!?? wat ik zowat in elk onderwerp weer lees....bedenkelijk niveau maken jullie er zo van.
    Even over deze Topic, lijkt mij dat de NL topclubs genoeg talent hebben, ze moeten alleen meer lef tonen, en eens opstellen, wat zeker goed kan in de Eredivisie, zeker als je in een wedstrijd voorstaat. normaal kun je niet tegen de centjes uit Engeland op....
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14606
    woensdag 14 februari 2018 om 17:01
    Heb ik dus ook al. Er wordt hier steeds minder over voetbal gepraat en steeds meer onzin
    Vind ik leuk
    Blindsy +9580
    vrijdag 16 februari 2018 om 11:17
    Ik denk dat we nu al 'veel plezier in Engeland' kunnen zeggen. Mooie kop, om te zeggen dat we meestrijden.. maar onze nationale top maakt meestal geen schijn van kans, wanneer Engelse PL-clubs zich in de strijd mengen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 februari 2018 om 11:18]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'PSV en Feyenoord strijden met Engelse clubs om handtekening Standard-talent'