'Real Madrid krijgt budget van 600 miljoen: spits moet 300 miljoen kosten'

    'Real Madrid krijgt budget van 600 miljoen: spits moet 300 miljoen kosten'

    woensdag 14 februari 2018 om 13:44

    Er komen steeds meer verhalen over een bijzonder drukke transferzomer voor Real Madrid en Sports Illustrated weet te melden dat het budget dat de Madrilenen ter beschikking stellen enorm is.

    De club wil na dit seizoen voor 600 miljoen euro (!) aan versterkingen naar de club halen. Topprioriteit voor Real Madrid is, naast Neymar, ook Harry Kane. Tottenham Hotspur-voorzitter Daniel Levy is echter goed op de hoogte van de transfersituatie bij Real Madrid en vraagt een recordbedrag van 300 miljoen euro voor de spits.

    Ondertussen denkt Real ook na over een leven zonder Zinedine Zidane, die door de tegenvallende prestaties in Madrid zwaar onder vuur ligt. De club overweegt om, net als Kane, ook Mauricio Pochettino weg te kapen bij Tottenham Hotspur. De Argentijn heeft daar nog een contract tot medio 2021. Eerder deed Real Madrid al zaken met Tottenham over Gareth Bale en Luka Modric.

    Lees ook: 'Real Madrid zeker van Neymar-komst: bizarre zomer aanstaande'

    Plaats een reactie

    woensdag 14 februari 2018 om 13:48
    300 miljoen voor Kane.

    Doe ff normaal hoor....

    Dan zou PSV Brenet voor zeker 2 miljoen moeten kunnen verkopen!
    Vind ik leuk
    Jordtt +1033
    woensdag 14 februari 2018 om 15:15
    Nou dat zou te gek zijn natuurlijk. compleet debiel die voetbalwereld.

    Nee dat gelul altijd over Brenet: prima rechtsback.
    Vind ik leuk
    Guust +5310
    woensdag 14 februari 2018 om 15:22
    Linksback
    Vind ik leuk
    Jordtt +1033
    woensdag 14 februari 2018 om 16:21
    Nee het is een prima rechtsback. Op links vind ik em niks. Hij is duidelijk rechtsbenig..
    Vind ik leuk
    Mario1984 +526
    woensdag 14 februari 2018 om 15:23
    PSV heeft een bod van 5 miljoen geweigerd op Brenet. Dus 2 miljoen is toch te laag.
    Vind ik leuk
    Jordtt +1033
    woensdag 14 februari 2018 om 16:26
    Ze moeten hem sws niet laten gaan, nu zou t afdanken zijn... Maar arias vertrekt ws komende zomer, dan heb je al een vervanger met wat eredivisie ervaring...
    Vind ik leuk
    Alain2708 +12848
    woensdag 14 februari 2018 om 13:49
    Doe eens gek!
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 13:50
    300 miljoen voor Kane... Met deze transferbedragen vrees ik dat onze mooie en geliefde sport wordt kapot gemaakt door de rijke stinkerds die veel te veel geld in clubs steken
    Vind ik leuk
    RtdDub +10830
    woensdag 14 februari 2018 om 13:59
    Nu pas?

    Dat is al in werking gezet met de invoering van de CL. Duurde nog eventje voor het kaf van het koren gescheiden was maar met de laatste regel, 4 vaste plaatsen in de groep voor de "top4" is de rest de definitieve genadeklap toegediend.

    Maar volgens Fopper gisteren moeten we het voorbeeld van Basel volgen en dan komt het allemaal goed.
    Die deden het gisteravond net zo goed als Feyenoord tegen City dus..... we kunnen lekker alles bij het oude laten.

    Vind ik leuk
    WHAAAAAA +140
    woensdag 14 februari 2018 om 13:53
    Ken je nagaan 1/2 maanden geleden zei Daniel Levy dat als Madrid hem wil kopen dat ze 200 miljoen moeten neerleggen.
    Nu zitten we al op de 300.000.000 mensen..

    Deze man is echt een keiharde onderhandelaar en weet precies hoe die het maximale eruit kan halen.

    Vraag me trouwens af of Zidane ze eigen ruiten heeft ingegooid dit seizoen door afgelopen seizoen geen enkele speler te hebben gekocht.
    Vind ik leuk
    Jordtt +1033
    woensdag 14 februari 2018 om 16:25
    Ja, een succesteam moet doorselecteren, maar dat is zo moeilijk. 2x op de cl: mag t een keer wat minder gaan?! Ongelooflijk toch. Ga maar doorselecteren zonder rumoer in de selectie krijgen. Wat hadden Benzema, Bale en CR ervan gevonden als je er nog een wereldtopper bij had gehaald afgelopen zomer?
    Vind ik leuk
    popiejopie +2292
    woensdag 14 februari 2018 om 13:55
    Als PSG Neymar al wil laten gaan zal dit niet voor minder zijn dan 500 miljoen.
    Vind ik leuk
    RtdDub +10830
    woensdag 14 februari 2018 om 13:55
    Ze hebben daar echt ruzie met hun geld in dat Madrid dat ze maar naar Levy terug blijven gaan.
    Die vraagt geheid 2x te veel en krijgt het aan de rit ook nog gewoon van die desperate Madrilenen.

    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 13:56
    Ik zal lewondoski die kan nog 3 jaar mee en voor de rest nog 1 goeie middenvelder en Lcardi en bounichi ex juve
    En de Gea anders die Belg.

    Verkopen Bale Benzema Isco
    Daar ontvang je denk ik wel minimaal 250 miljoen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 13:59]
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3389
    woensdag 14 februari 2018 om 14:06
    Wie is Lewondoski dan?
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 14:09
    Bayer spits
    Vind ik leuk
    Fce9091 +1839
    woensdag 14 februari 2018 om 14:23
    Leverkusen?
    Vind ik leuk
    035 +4441
    woensdag 14 februari 2018 om 15:02
    Even kijken hoe hij heet........
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +2980
    woensdag 14 februari 2018 om 14:12
    en Lcardi en Bounichi? haha
    Vind ik leuk
    Mr. O +852
    woensdag 14 februari 2018 om 15:12
    Das Haags voor Bonucci en Lcardi voor Lucardi...
    Oh shit!
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 15:19
    Juist ;)
    Vind ik leuk
    badeend. +1280
    woensdag 14 februari 2018 om 14:04
    en de schulden lopen maar op... en wij steunen de eu maar... en de eu steunt de spaanse banken...
    Vind ik leuk
    rinirat +1801
    woensdag 14 februari 2018 om 14:06
    Kane is zeker geen 100 miljoen waard.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 14:10
    Jawel in deze tijd wel. Ik denk 150 miljoen.
    Vind ik leuk
    Sanders +3375
    woensdag 14 februari 2018 om 14:13
    Als je tegenwoordig voor neymar 250 neerlegt ben je tegenwoordig zeker wel minimaal 150 kwijt voor kane. Beste spits die er rond loopt voor de lange termijn.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 14:16
    Als ze echt Kane en Neymar binnen zouden halen dan zijn ze meteen weer terug aan de top!

    Ik zie het alleen niet gebeuren maar wie weet
    Vind ik leuk
    WHAAAAAA +140
    woensdag 14 februari 2018 om 14:35
    Ze denken dat ze een heel nieuw team gaan neerzetten maar zo makkelijk gaat dat echt niet worden.

    Ze kijken naar wat ze denken te kunnen krijgen voor hun eigenspelers die ze dan willen verkopen , probleem is alleen dat ze hier mis zitten.

    De bedragen die hun denken te krijgen voor Ronaldo en Bale gaan ze echt niet krijgen.

    Ronaldo is te oud en Bale te vaak geblesseerd.

    Het is bijna onmogelijk dat ze Neymar en Kane tegelijkertijd kunnen halen.
    Alleen al voor deze 2 spelers ben je in totaal 1 miljard kwijt.
    Dat gaan ze echt niet redden.

    600 miljoen "Bizar Bedrag" maar je mag al blij wezen als je Neymar daarvoor kan halen.

    *Dat bedoel ik inclusief ze contract dus niet alleen puur de transfersom.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 14:37]
    Vind ik leuk
    Johan29 +49
    woensdag 14 februari 2018 om 14:43
    Compleet gestoord!
    Vind ik leuk
    Laliga +1826
    woensdag 14 februari 2018 om 14:45
    600 mil heb je ze allebij wel
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18228
    woensdag 14 februari 2018 om 14:47
    Real ging toch voor Belotti?
    Vind ik leuk
    Roodbergen +8666
    woensdag 14 februari 2018 om 15:07
    Suc6 koop je, tenminste dat proberen ze
    Vind ik leuk
    14forever +8381
    woensdag 14 februari 2018 om 15:13
    Ben benieuwd als zo een bedrag zou worden uitgegeven, ook Real zou worden doorgelicht.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8073
    woensdag 14 februari 2018 om 15:13
    Nou dan gaat er iig iets gebeuren op de transfermarkt deze zomer.600
    Miljoen ? Daar kunnen ze ongeveer de hele eredivisie voor opkopen.niet normaal !
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 15:38
    Castaignos voor 400 roepies?
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1561
    woensdag 14 februari 2018 om 15:47
    Verkocht!
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1561
    woensdag 14 februari 2018 om 15:47
    Staande ovatie van mij als UEFA die nieuwe regel (en het liefst ASAP) invoert waarbij clubs maar 100m netto mogen uitgeven. Dan zou Real in dit geval eerst moeten zorgen dat ze spelers verkopen voor een half MILJARD(!...).
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 15:48]
    Vind ik leuk
    Farmer +11257
    woensdag 14 februari 2018 om 15:57
    Absurd, verbieden!

    Dit heeft niks meer met voetbal of gezond beleid te maken: Met Zidane hebben ze ee n gok genomen door hem als hoofdcoach van Real aan te stellen, die gok is nu verkeerd uitgepakt, dus moet het maar wéér met veel te veel geld gecompenseerd worden?
    Verbieden, ze hebben Zidane met hun volle verstand aangesteld, laat hem zn contract maar uitdienen!
    'Wie zn gat verbrand moet op de blaren zitten'. De normale mens mag ook de consequenties van zijn of haar fouten dragen.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 17:36
    Zidane heeft het perfect gedaan. Hij is 2 jaar in dienst en heeft 9 prijzen.
    Vind ik leuk
    Farmer +11257
    woensdag 14 februari 2018 om 21:43
    ja, t gaat éventjes minder en húp,gelijk weg. 'houdbaarheidsdatum overschreden', Blik vol miljoenen er tegenaan.

    Gewoon dé meest absurde geldsmijterij in de wereld. In mijn ogen is Real Madrid niet de grootste club vd wereld, maar de club die er, verreweg, het meeste geld in heeft gepompt door de jaren heen. Dat heeft niks met voetbal te maken.
    En als je de bedragen ziet die betaald worden aan 'salaris'. Naja... Al zijn het soms dé allerbesten vd wereld(Ronaldo bv), dan nóg...
    Zó veel geld?

    En 500 meter van het zelfde stadion zitten de mensen te bedelen voor een aalmoes...

    Het gaat er niet om of Zidane de boel nog op de rails kan krijgen of niet, het is het spektakel en de aandacht die ze met dit 'geweld' vergaren. De prestige: "Wij smijten even 600 miljoen over de balk, leggen de lat wéér hoger, kijk ons dan".
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 16:05
    Ja dit gaat nergens meer over smh
    Vind ik leuk
    City boy +363
    woensdag 14 februari 2018 om 16:22
    laat verdomme kane met rust!!!!!!

    jullie hebben bale al van ze gestolen laat kane met rust
    Vind ik leuk
    Skipopski +51
    woensdag 14 februari 2018 om 16:25
    daar koop je bijna 6 fastfood-etende dembele's voor. excl prive kok.
    Vind ik leuk
    Farmer +11257
    woensdag 14 februari 2018 om 21:44
    Wat dacht je hoeveel fast-food je er voor kan kopen ^^

    "Mag ik voor 600 miljoen aan triple-whoppers met kaas"

    "Ja, 150 miljoen aan éxtra bacon!". Dat zijn nog es 'transfers' :P
    Vind ik leuk