'Barcelona moet zes miljoen salaris betalen na concrete interesse Mourinho'

'Barcelona moet zes miljoen salaris betalen na concrete interesse Mourinho'

woensdag 14 februari 2018 om 14:48

Samuel Umtiti wil zes miljoen euro zien van FC Barcelona. De Catalaanse grootmacht probeert met man en macht het contract van de Franse verdediger verlengen, maar die heeft een goede onderhandelingspositie.

Umtiti tekende anderhalf jaar geleden een contract tot medio 2021 bij Barcelona, maar heeft een ontsnappingsclausule van 'slechts' zestig miljoen euro in zijn contract staan. Dat is een schijntje voor geïnteresseerde clubs. Omdat Barça hem absoluut niet wil verliezen, is de club er veel aan gelegen om het contract van Umtiti te verlengen. Dat meldt Sport.

In de winterse transferperiode was Manchester United concreet voor Umtiti. Manager José Mourinho was bereid de minimale afkoopsom van zestig miljoen euro te betalen én probeerde Umtiti te paaien met een dikke salarisverhoging, naar circa zes miljoen euro per jaar. De Franse international wimpelde United af omdat hij bij Barcelona wilde blijven, maar Umtiti wil nu wel hetzelfde verdienen als wat United hem een maand geleden bood.

Plaats een reactie

woensdag 14 februari 2018 om 14:52
Barca zal daar helaas in mee moeten gaan.
Als hun het niet doen, doet de concurrentie het wel.
Zie hem het liefst bij Barça blijven.
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 14:52]
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 14:59
Hij wilt zelf het liefst ook bij Barca blijven dus dat komt wel goed denk ik
Vind ik leuk
power +2003
woensdag 14 februari 2018 om 15:53
snap niet waarom Mourinho steeds nieuwe spelers kopen, prestatie zeer matig.

uiteindelijk een goede keus van Umtiti lekker bij barca blijven
Vind ik leuk
Mr. O +329
woensdag 14 februari 2018 om 16:05
Hoezo een keuze van Umtiti?
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 17:25
Volgens de tekst wimpelde hij zelf Man. U. af en koos er dus voor om bij Barca te blijven.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 14:52
Gelijk heeft hij...

Zeer sterk ontwikkeld!
Vind ik leuk
Mdam +287
woensdag 14 februari 2018 om 14:54
Gewoon verkopen die gast. Tegenwoordig draait alles om geld en is clubliefde ver te zoeken bij de voetballertjes.
Vind ik leuk
RtdDub +3293
woensdag 14 februari 2018 om 15:06
Hoeveel clubliefde voor Barcelona verwacht je na 1,5 seizoen van een Fransman die in Yaounde geboren is?
Vind ik leuk
Mdam +287
woensdag 14 februari 2018 om 15:31
clubliefde is een groot woord maar ik neem aan dat hij bij de ene club een beter gevoel heeft dan bij de ander. Alleen als de 1 een euro meer biedt is dat gevoel ineens verdwenen
Vind ik leuk
RtdDub +3293
woensdag 14 februari 2018 om 15:35
Klopt.

Speelt bij spelers van Afrikaanse afkomst ook best vaak mee dat ze een hele stam in het vaderland moet onderhouden dus die zijn vaak nog net iets geiler op geld.

Maar clubliefde zal je met een 1000 watt schijnwerper nog niet gaan vinden in de top
Vind ik leuk
Laliga +783
woensdag 14 februari 2018 om 16:13
Iniesta messi busquets toch voorbeelden van clubliefde denk ik.. zelfde geld voor ramos bij real . Al moet ik wel bekennen dat clubliefde in de absolute top iets makkelijker is dan bij een gemiddelde club .
Vind ik leuk
RtdDub +3293
woensdag 14 februari 2018 om 16:36
Kan me ook niet herinneren dat er voor die gasten ooit serieus belangstelling is geweest.
En dan bedoel ik echte belangstelling en niet belangstelling geruchten de wereld insturen voor betere contracten.
Had Ramos nog wel eens een handje van
Vind ik leuk
#Keizerout +12039
woensdag 14 februari 2018 om 16:00
Mourinho bood 6 miljoen en toch zit hij nog in Barcelona.
Clubliefde noem jij dat dan toch?
Vind ik leuk
Mdam +287
woensdag 14 februari 2018 om 16:15
alleen als hij die 6 miljoen ook gaat krijgen, anders is ie weg
Vind ik leuk
#Keizerout +12039
woensdag 14 februari 2018 om 16:42
Dat staat nergens, al sluit ik dat inderdaad niet uit.
Het punt is alleen, jij verwijt spelers dat ze weggaan als er een euro meer wordt geboden.
Dan krijgt iemand 6 miljoen keer die euro aangeboden en hij blijft.
En dan is het nog niet goed.
Vind ik leuk
#Keizerout +12039
woensdag 14 februari 2018 om 15:59
Hahaha
Vind ik leuk
Sanders +2105
woensdag 14 februari 2018 om 15:08
Ben het wel met je eens, maar ik ben wel benieuwd wat jij in zijn schoenen had gedaan. Beetje makkelijk praten vanaf de zijlijn.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 15:14
Vind het altijd maar een drogargument, als de speler niet presteert wordt hij net zo makkelijk verkocht, maar als de speler weg wilt wanneer hij goed heeft gepresteerd heeft hij geen "clubliefde".
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 15:10
Clubliefde bij topclubs? Dat is er nooit geweest, die spelers zitten daar puur voor zichzelf.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 15:13
Zelfs Messi heeft geen clubliefde plukt barcelona iedere jaar kaal door elke jaar salaris verhoging te vragen en zelfs met dreigen te vertrekken.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 15:18
Inderdaad, zouden dat soort spelers er nog zitten als ze maar 1 miljoen o.i.d. verdienen?
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 15:20
Dat valt te betwijfelen :p
Vind ik leuk
Rodajc +4682
woensdag 14 februari 2018 om 22:55
Nee dan voelen ze zich weer niet "gewaardeerd".
Vind ik leuk
Degraaf +12318
woensdag 14 februari 2018 om 15:18
En dat doet jouw vriendje CR7 niet bij Madrid?
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 15:24
Dat zegt hij toch ook niet?
Vind ik leuk
Degraaf +12318
woensdag 14 februari 2018 om 15:58
Ik had het toch ook niet tegen jou?
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 17:36
Ja dus? Jij reageert toch ook ongevraagd ergens op? Hypocriet
Vind ik leuk
Degraaf +12318
woensdag 14 februari 2018 om 17:41
Ik reageerde op "Lozano-Cr7-PSV-Real Madrid" slimpie!!
Vind ik leuk
donderdag 15 februari 2018 om 08:25
Ja en hij had het ook niet tegen jou? slimpie

Dat gebeurd nu eenmaal op dit soort sites, dat mensen ongevraagd reageren op iets wat je zegt.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:54
@Lozano best uw klep houden wat Messi betreft ,ik ken er nog zo ene , of is dat weer iemand die u account gebruikt zogezegd?
Vind ik leuk
power +2003
woensdag 14 februari 2018 om 20:43
50% van Barca draait om Messi, Barca heeft afgelopen jaren genoeg omzet gedraaid als Messi salaris verhoging krijg hartstikke terecht
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 15:15
Lahm, Totti, Iniesta, Messi, Gerard, Robert Swinkels enz enz
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 15:23
Ik zeg topclubs en jij komt met Swinkels?

Totti en Gerard hebben inderdaad hun clubliefde bewezen door aanbiedingen van de grotere clubs af te slaan maar hebben natuurlijk over salaris niet te klagen gehad.

Jij denkt trouwens serieus dat Messi door zijn clubliefde bij Barca voetbalt?
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 15:33
Robert Swinkels was de komische noot in het verhaal;)
Messi kun je over discussiëren;)
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 17:21
Voorruit dan maar
Vind ik leuk
19AZ82 +1228
woensdag 14 februari 2018 om 15:47
En natuurlijk Ard van Peppen niet vergeten.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 14:57
Gelijk betalen anders is die weg.
Vind ik leuk
Arbee +1352
woensdag 14 februari 2018 om 15:03
Als je ziet wat voor salarissen er in de voetballerij rondgaan, is zes miljoen niet eens zo'n heel hoog bedrag. Zeker niet voor zo'n goede voetballer als Umtiti.
Vind ik leuk
berwi +341
woensdag 14 februari 2018 om 15:06
geldwolven
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 15:50
we kunnen tegenwoordig beter spreken van geldliefde dan van clubliefde....
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 15:55
Groot gelijk heeft hij.
Betalen maar Barça
Vind ik leuk
Mr. O +329
woensdag 14 februari 2018 om 16:08
Mwa, ik denk dat 5.999.999,99 ook wel genoeg is...
Vind ik leuk
Ale +2189
woensdag 14 februari 2018 om 16:17
Doei. Ga je lekker antivoetbal spelen.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 16:29
Die Mourinho kan van alles willen maar als Umtiti z,n verstand gebruikt blijft ie gewoon bij Barca.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 20:00
Men moet niet alles geloven, bij mijn weten is hij zeer gelukkig bij Barça , al weet je nooit met een halve gare speciale one , als die zijn zinnen zet op iemand ... en vermits Mourinho heel defensief laat voetballen is een verdediger als Umtiti een natte droom voor hem.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:38
Hij heeft zich erg goed ontwikkeld , speelt goed , staat in de basis , heeft bewezen een goeie verdediger te zijn en is een meerwaarde voor Barcelona geworden.

Groot gelijk heb je.
Vind ik leuk
Setovitch +1085
woensdag 14 februari 2018 om 21:06
als barca slim is leggen ze dat geld gelijk neer echt een geweldige cv beter als pique en die krijgt meer
Vind ik leuk
Liwwadder +3720
woensdag 14 februari 2018 om 21:36
geloof er niks van dat hij dit nu eist. Als dat wel zo is dan zakt het voetbal erg snel af hoor.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Barcelona moet zes miljoen salaris betalen na concrete interesse Mourinho'