Opsteker voor Ajax: geblesseerde verdedigers keren terug op het trainingsveld

    Opsteker voor Ajax: geblesseerde verdedigers keren terug op het trainingsveld

    woensdag 14 februari 2018 om 15:32

    Ajax heeft woensdag goed nieuws gekregen in aanloop naar de competitiewedstrijd tegen PEC Zwolle van zondagmiddag. De Amsterdammers mochten Nick Viergever en Daley Sinkgraven weer verwelkomen op het trainingsveld.

    Beide linksbenige verdedigers waren lange tijd uit de roulatie en speelden op 18 november tegen NAC Breda (0-8) hun voorlopig laatste wedstrijd voor Ajax. Viergever liep een enkelblessure op en trainde woensdag voor het eerst weer mee met de selectie. Of hij in Zwolle zijn rentree kan maken, is vooralsnog echter onduidelijk. Sinkgraven kampt al sinds april met knieklachten, maar kan inmiddels weer voor zichzelf trainen, meldt Ajax via de eigen website.

    Van een lege ziekenboeg is voorlopig nog geen sprake bij de Amsterdammers. Kasper Dolberg, Vaclav Cerny en Benjamin van Leer kampen allen met een knieblessure en staan voorlopig nog buitenspel. Trainer Erik ten Hag liet onlangs al weten dat hij dit seizoen niet meer rekent op Cerny en Van Leer.

    Plaats een reactie

    Florian87 +11000
    woensdag 14 februari 2018 om 15:34
    Mooi, een extra verdediger erbij kan geen kwaad!
    Vind ik leuk
    Mr. O +1018
    woensdag 14 februari 2018 om 15:38
    Haha, in het veld neem ik aan?
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 15:39
    De redder in nood, krijgen we nu dan eindelijk dat beloofde galavoetbal met Nicky Viergever. Tot nu toe is hotseknotbegoniavoetbal, maar ja wat wil je met een Tukker als coach die als voetballer alleen maar kon schoppen en ballen hoog het stadion uit maaiden.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30321
    woensdag 14 februari 2018 om 15:56
    Want Louis van Gaal, Guus Hiddink en Dick Advocaat waren allemaal topvoetballers.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9880
    woensdag 14 februari 2018 om 20:45
    Maar die mannen behaalde resultaten......
    Ten Hag zelf over zijn kwaliteiten: "Mijn aanpak werkt altijd...."
    of hij al 5 keer de CL heeft gewonnen....( 3 jaar in de ED ha ha )
    Ik wachten geduldig ( nou ja....) tot Marc zijn team bij elkaar heeft gekocht en ten Hag de beste Trainer van de hele wereld wordt.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30321
    woensdag 14 februari 2018 om 21:56
    Volgens mij zijn ze allemaal niet in hun eerste maand kampioen geworden.
    Het ging mij erom dat de redenatie 'hij kon niet goed voetballen, dus hij is geen goede trainer.' gewoon niet opgaat.
    Die quote ken ik niet en had ongetwijfeld meer context dan dit.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9880
    donderdag 15 februari 2018 om 08:57
    Wie zegt dat dan ? ( eerste maand etc., )
    "Niet goed voetballen etc.," ben ik met je eens.
    Quote, zie:https://telegraafvandaag.nl/video/ten-hag-mijn-aanpak-werkt-overal
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30321
    donderdag 15 februari 2018 om 09:18
    Jij zegt 'maar die mannen behaalden resultaten' alsof het een tegenstelling is met Ten Hag. Die heeft nog niet heel veel resultaat kunnen halen met Ajax :p

    Oh, dat is wel heel erg letterlijk. Ik kijk het later
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9880
    donderdag 15 februari 2018 om 09:28
    Precies, ten Hag moet nog helemaal beginnen en moet zich nog bewijzen.
    Ik zou voorzichtig zijn met mijn uitspraken als ik hem was, het ziet er niet goed uit bij Ajax en ik verwacht / "eis" helemaal niet dat hij meteen Kampioen wordt.
    Ze kunnen beter dit seizoen opgeven mbt het Kampioenschap en wat gaan proberen, experimenteren, ten Hag is nu veel te krampachtig
    en als de dood voor puntenverlies. Om de speelruimte te creëren voor vernieuwing moet die druk er af.
    Volgend seizoen heb je dan een concept met spelers
    ( aankopen ) die in dat concept passen, hoop ik.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 15 februari 2018 om 09:29]
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 16:39
    Zoiezo maar Viergever komt niet meer aan bod als je het mij vraagt
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 16:40]
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2260
    woensdag 14 februari 2018 om 17:04
    Past ook niet bij ajax
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 17:06
    Als backup altijd handig, psv heeft interesse
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2260
    woensdag 14 februari 2018 om 17:08
    Als psv hem wolt dan weet je het toch? Niet geschikt voor de echte top
    Vind ik leuk
    stratumseind +171828
    woensdag 14 februari 2018 om 15:36
    Lucky ajax
    Vind ik leuk
    Florian87 +11000
    woensdag 14 februari 2018 om 15:38
    Ja he, wat een mazzel hebben wij bij Ajax :D
    Vind ik leuk
    Florian87 +11000
    woensdag 14 februari 2018 om 15:40
    Hoeveel '' Valentijntjes '' komen er vanavond op bezoek? Ik neem aan dat jij deze dag extra lief bent voor je Valentijntjes? :D
    Vind ik leuk
    stratumseind +171828
    woensdag 14 februari 2018 om 15:43
    Ik hou het rustig : eentje maar .... Ik word al weer een jaartje ouder dus .....
    Vind ik leuk
    Florian87 +11000
    woensdag 14 februari 2018 om 15:45
    Je stelt me teleur, ik had wel gedacht dat jij de Brabantse Hugh Hefner zou zijn :D
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 15:53
    Met die "kutkop" van hem zie je inderdaad de vergelijking :)
    Vind ik leuk
    stratumseind +171828
    woensdag 14 februari 2018 om 16:40
    In de zomer wil ik nog wel eens momenten hebben dat ik probeer om op mijn held en grote voorbeeld te lijken . Dan komt dat bubbelding buiten beter tot zijn recht.....
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 19:05
    Bubbelding als in die beerput buiten? ;-)
    Vind ik leuk
    stratumseind +171828
    woensdag 14 februari 2018 om 20:02
    Is er ook iets anders dat bubbelt buiten dan?
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 20:28
    Momenteel niet met al dat schijtbakkenvoetbal
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 16:40
    Jij mag God op je blote knieën bedanken dat ajax bestaat, anders had jij geen leven
    Vind ik leuk
    stratumseind +171828
    woensdag 14 februari 2018 om 16:42
    Ik zal het doen als ik m tegen kom . In de tussentijd hou ik jullie hier van de straat
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 17:05
    Slim van je. Multifunctioneel.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171828
    woensdag 14 februari 2018 om 17:09
    Ik kan veel dingen tegelijkertijd dus ik doe het graag
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 20:27
    Echt een wijf :-P
    Vind ik leuk
    stratumseind +171828
    woensdag 14 februari 2018 om 20:31
    Geen idee ik heb nog nooit een wijf op de bank zien liggen aan een fles bier terwijl ze zapt....dat zijn 3 dingen tegelijkertijd dat is zelfs voor vrouwen teveel
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 21:34
    Sorry kerel maar dan moet ik je toch ongelijk geven. Sterker nog, voor deze activiteit hebben ze in Finland 1 woord, Kalsarikännit, je zou haast denken dat ze dat woord speciaal voor jou hebben uitgevonden! (Zoek maar op ;-) )
    Vind ik leuk
    stratumseind +171828
    woensdag 14 februari 2018 om 21:37
    Ik heb nog een broek aan ....
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 21:41
    “Nog”? Dus je moet nog beginnen met pilsen?
    Vind ik leuk
    stratumseind +171828
    woensdag 14 februari 2018 om 21:46
    Wel nee daar ben ik ff mee bezig maar ik heb nog meer op het programma......
    Vind ik leuk
    RtdDub +13610
    woensdag 14 februari 2018 om 15:38
    Leen Feyenoord er effe een voor een week.
    Alle linksbacks zijn stuk
    Zullen proberen hem heel terug te geven maar gezien de trend van de afgelopen tijd kan het ook wel eens na een minuut of 20 weer voorbij zijn.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 15:40
    Liever niet uitlenen aan subtop cluppie
    Vind ik leuk
    Koeroe +12635
    woensdag 14 februari 2018 om 15:41
    Edit: laat maar ook
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 15:42]
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 15:42
    :-)
    Vind ik leuk
    Stoep +1764
    woensdag 14 februari 2018 om 16:33
    Subtopclubje heeft al 4 jaar ern prijs. Dat kunnen ze in Amsterdam over Ajax niet zeggen.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 16:34
    Stoeptegel zegt ook weer eens wat...
    Vind ik leuk
    Stoep +1764
    woensdag 14 februari 2018 om 16:35
    Haha
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 16:36
    ;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 17:01
    Ajax doet het voor de cijfer 2 liever tikkie takkie voetbal dan een prijs nou dan zitten ze weer goed dit jaar
    Vind ik leuk
    Jari +377
    woensdag 14 februari 2018 om 15:41
    Dan mag je Sinkgraven wel even lenen die zit volgens traditie helaas toch zo weer in de lappenmand ;)
    Vind ik leuk
    RtdDub +13610
    woensdag 14 februari 2018 om 15:43
    Had al zo'n vermoeden dat die het zou worden. vandaar die 20 minuten.
    Vind ik leuk
    Jari +377
    woensdag 14 februari 2018 om 15:50
    Ook nog kieskeurig zeker??! ;)
    Vind ik leuk
    RtdDub +13610
    woensdag 14 februari 2018 om 16:39
    Nee.... realistisch.
    Ik zou ook eerst de broze rommel uitlenen.
    Vind ik leuk
    Jari +377
    woensdag 14 februari 2018 om 16:42
    Rommel??
    Dan had ik wel Dijks gezegd i.p.v. Sinkgraven :)
    Vind ik leuk
    RtdDub +13610
    woensdag 14 februari 2018 om 16:45
    Ja... iets wat snel stuk is, is rommel.
    Doen zijn grotere voetbalkwaliteiten niks aan af.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 15:47
    Jullie mogen Woudenberg wel weer terug.....
    Vind ik leuk
    RtdDub +13610
    woensdag 14 februari 2018 om 16:45
    Hou liever die 3,5 ton die hij op heeft gebracht.
    Als zelfs Bulthuis als betere optie wordt gezien is het echt triest gesteld.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6676
    woensdag 14 februari 2018 om 15:50
    Al zullen ze niet in actie komen tegen Zwolle denk ik, zullen wel wedstrijdritme missen. Bovendien zie ik ze niet als basisspelers.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21556
    woensdag 14 februari 2018 om 15:51
    Yes
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 16:10
    Sinkgraven vanaf volgend seizoen doorschuiven als middenvelderer want ik denk dat daar toch het een en ander verterkt. Verder vind ik Sinkgraven ook meer een middenvelder/ links/half dan een back.

    Maar we zullen zien. Het is goed voor Ajax om hem weer erbij te hebben.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 16:11]
    Vind ik leuk
    Ginovanni +19859
    woensdag 14 februari 2018 om 16:32
    Met je eens.
    Mits blessurevrij kan Sinkgraven komend seizoen verrassen op de positie van de vertrekkende Ziyech.

    Viergever mag van mij verlengen als speler voor de 'breedte.'
    Ervaring en is geen amokmaker.;-).
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 16:11
    Ajax ajax ajax pfffffffffffffff ,begint wel een kut-site te worden hiero i.p.v vp -site.
    Het mag wel wat minder opvallend hoor wat jullie voorkeur heeft.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5430
    woensdag 14 februari 2018 om 16:29
    Volgens mij had dat kleine Kluivertje wat doekoe overgemaakt naar VP om allemaal artikelen te laten plaatsen Over hoe goed hij eigenlijk wel niet is..Wil zeker toch nog verkocht worden, vast weer zo'n slecht advies van Ratjola.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 16:41
    Ja ja nu gaat het gebeuren maak je borst maar nat
    Vind ik leuk
    ajaxdev +482
    woensdag 14 februari 2018 om 17:12
    Mooi welkom terug. Eindelijk weer enige concurentie achterin. Wöbber erin, frenkie naar de bank en volgens mij gaat het dan wel lopen. Frenkie of Siem de Jong als back-up voor schöne en/of van beek.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws