'Opmerkelijke situatie bij Willem II: Van de Looi geeft duw aan verslaggever'

'Opmerkelijke situatie bij Willem II: Van de Looi geeft duw aan verslaggever'

woensdag 14 februari 2018 om 18:45

Erwin van de Looi lijkt in zijn laatste maanden als trainer van Willem II niets meer te moeten hebben van het Brabants Dagblad. Een verslaggever van de krant kreeg onlangs een duw in de rug van de trainer.

Dat meldt Voetbal International. Het weekblad schrijft dat de relatie tussen Willem II en het Brabants Dagblad is afgekoeld tot ver onder het vriespunt. Max van der Put, de verslaggever in kwestie, heeft te horen gekregen dat hij niet langer welkom is bij de perspraatjes van Van de Looi. Ook werd hij geweerd bij een openbare training.

Daar blijft het niet bij. Na de 3-0 zege van Willem II op VVV-Venlo, precies een week geleden, kreeg Van der Put een duw in de rug van Van de Looi. De verslaggever was op dat moment aanvaller Mo El Hankouri aan het interviewen. Vorige week meldde VI al dat Reinier Robbemond, rechterhand van Van de Looi bij Willem II, zich bij het Brabants Dagblad had beklaagd over een wedstrijdverslag in de krant.

Lees meer over:EredivisieWillem II

Plaats een reactie

woensdag 14 februari 2018 om 18:50
Waar maken ze zich druk over? XD
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 18:53
Ik zou van de looi ook wel een duw willen geven, wat een vogelverschrikkelijke vent
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:14
Ja sterk geredeneerd. Geen speld tussen te krijgen.
Vind ik leuk
GetRekt +1146
woensdag 14 februari 2018 om 18:51
Op z'n minst een gele kaart, bal was niet in de buurt.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:13
Nou het moet toch niet gekker worden wat een opmerkelijk nieuws! Iemand die iemand een duw geeft soort van!

Mijn moeder spreekt er ook schande van, dat je het weet.
Vind ik leuk
pinkelman +3276
woensdag 14 februari 2018 om 19:19
Een duw. Geeft niets, dat deden de grote van deze aarde (Louis ) ook al en toen kwam Bayern Munchen hem kort daarna een contract in Alkmaar aanbieden.
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 19:20]
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:19
Dat die Vd Looi uberhaupt nog genoemd wordt bij andere clubs... onbegrijpelijk... de sulligste man van nederland. Wie wil er nou zo'n sul als hoofdtrainer?
Vind ik leuk
palko +1803
woensdag 14 februari 2018 om 19:42
Jammer dat de videoreferee net een snipperdag had. Het incident tussen Erwin van de Looi en Max van der Put had zeker vermakelijke beelden opgeleverd.
Vind ik leuk
Rodajc +4568
woensdag 14 februari 2018 om 21:42
Die videoref helpt Willem II toch wel.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 23:19
Als ge dah mar wit Xd
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:44
Beklagen over een wedstrijdverslag. Hier laat Van der Looi zien ongeschikt voor de top te zijn.
Vind ik leuk
Rodajc +4568
woensdag 14 februari 2018 om 21:43
Het is een duw, boeie. Zijn toch geen mietjes ofwel?
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 23:19
Nee, hun gaan niet janken om een videoref
Vind ik leuk
Rodajc +4568
woensdag 14 februari 2018 om 23:27
Je weet het maar nooit!
Vind ik leuk
donderdag 15 februari 2018 om 00:23
Iets beweren omdat een verslaggever dit zegt is typisch de journalistiek waardoor VI zoveel klanten verliest.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Opmerkelijke situatie bij Willem II: Van de Looi geeft duw aan verslaggever'