Een voetballer die het fijn vindt om op de bank te zitten moet meteen stoppen

"Een voetballer die het fijn vindt om op de bank te zitten moet meteen stoppen"

Gepubliceerd: woensdag 14 februari 2018 om 19:50wo 14-02-2018 om 19:50

Jorn Vancamp zat voor de winterstop vooral op de bank bij Roda JC, maar sinds de Belg in de basis staat werd er nog maar één keer verloren door de ploeg uit Kerkrade. De verklaring voor zijn opleving is volgens de aanvaller simpel: hard werken.

"In de winterstop heb ik hard gewerkt op de trainingen", zegt Vancamp tegen ELF Voetbal. "Die vorm heb ik nu en ik hoop dat ik die nog lang kan vasthouden. Ik heb er hard voor gewerkt en heb er een hoop voor moeten opgeven, dus dat stemt tevreden. Een voetballer die het fijn vindt om op de bank te zitten moet meteen stoppen. Dat vindt niemand leuk. Ik heb mijn kans gekregen en heb die gegrepen."

Een goed voorbeeld daarvan is het fraaie doelpunt van Vancamp tegen AZ. "Het was een mooie actie en een belangrijke goal. Dat is ook wel een van mijn kwaliteiten, dat ik soms gewoon schiet. Soms vliegt hij dan wel eens lekker binnen, ik hoop er nog veel zoals deze te kunnen maken. Maar met lelijke goals ben ik ook blij."

Plaats een reactie

Het laatste formule 1 nieuws - GPBlog.com
woensdag 14 februari 2018 om 20:01
Hij is beter dan die schahin
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 20:02
En demouge
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 20:05
Haha dat helemaal ja ;)
Vind ik leuk
Rodajc +18122
woensdag 14 februari 2018 om 22:14
Daar ben ik het mee oneens, Schahin is erg belangrijk voor ons. Al heeft Vancamp wel aardig wat potentie.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 22:18
Ik vind die Schahin maar een lompe speler, heeft weinig vernuft
Vind ik leuk
Rodajc +18122
woensdag 14 februari 2018 om 22:42
Hij heeft zijn eigen (fysieke) kwaliteiten, en hij heeft ook best wel wat inzicht hoor. Aan 11 tactische wonderen op het veld heb je ook niks.
Vind ik leuk
Haka Zieyech +1421
woensdag 14 februari 2018 om 20:03
Nog maar 1 x verloren na de winterstop. Dan is Ajax ongemerkt aan een goede reeks bezig.

Keep it up Roda
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 20:03]
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 20:06
Dit is een geweldige speler. Tegen Ajax, moet ik bekennen, speelde hij ook goed. ‘Soms schiet ik gewoon’. Prachtig dat hij dit zegt. Dat moet je ook doen. Bij Ajax gebeurt dit bv. te weinig. Zo’n zondagschot die in het kruis vliegt. En dan niet alleen met vrije trappen. Schone en Ziyech moeten dit vaker doen.
Vind ik leuk
rjc71 +1606
woensdag 14 februari 2018 om 20:19
Roda heeft eindelijk na jaren weer een team dat kan winnen..
Een team waar rust heerst..
Hopelijk komen we boven de streep terecht.. En volgend jaar een prima basis Nee zetten.. Draaien we dan weer mee in het linkerrijtje..
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws