'Als oud-speler van Ajax en Feyenoord beschikt hij over alle troeven'

    'Als oud-speler van Ajax en Feyenoord beschikt hij over alle troeven'

    woensdag 14 februari 2018 om 20:11

    Kenneth Vermeer heeft het keepersprobleem opgelost bij Club Brugge, dat er dit seizoen al vier versleet. Dat stelt Hans Galjé, keeperstrainer en ex-doelman van de Belgische topclub.

    Vermeer kreeg de laatste twee wedstrijden een kans onder de lat bij Club Brugge. Dat verliep met wisselend succes. Hij blunderde bij zijn debuut, maar stopte een penalty in zijn tweede optreden. Galjé heeft genoeg gezien en verwacht veel van Vermeer.

    "In principe beschikt hij als oud-speler van Ajax en Feyenoord over alle troeven om onder de lat te staan. Je hebt naast zijn atletisch vermogen ook nog een uitstekende techniek en puike reflexen", zegt de oud-keeper van onder meer Ajax en Club Brugge in Sport/Voetbalmagazine.

    De foutjes die Vermeer maakte zijn een gevolg van een gebrek aan wedstrijdritme, stelt Galjé. "Kenneth heeft zeker kwaliteiten, maar tijd en vooral wedstrijdritme nodig. Ik ga ervan uit dat Ivan Leko (trainer, red.) hem dat zal geven, want hij oogt fit. Nu weer veranderen, zou ook niet goed zijn. Zelfs ervaren doelmannen van boven de dertig hebben vertrouwen en duidelijkheid nodig."

    Plaats een reactie

    woensdag 14 februari 2018 om 20:14
    Kenneth mag niet meer worden uitgesproken in een zin samen met Ajax.

    Ff zonder dollen, hopen dat ie nou een keer succes krijgt in zijn carrière. Toch wel heel veel pech gehad hoor....
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 20:15
    Zie hem nog wel bij PSV verschijnen mocht zoet vertrekken.
    Weet niet echt wat ik van hem moet vinden.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 20:16]
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 20:16
    Prachtig om meneer Galjé met zéér veel respect over Ajax en Feyenoord horen te praten.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 20:18]
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +24081
    woensdag 14 februari 2018 om 22:53
    Precies. Zoals het hoort! Jammer dat dat tegenwoordig opvalt en niet normaal is.
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5169
    woensdag 14 februari 2018 om 20:22
    Zouden ze hem na dit seizoen misschien willen ruilen tegen Jones...?
    Vind ik leuk
    FSCeara +8073
    woensdag 14 februari 2018 om 20:37
    Best meevoetballende keeper van de laatste 10 jaar in NL.jammer dat Gio hem heeft laten gaan en voor klones heeft gekozen.
    Vind ik leuk
    Setovitch +1462
    woensdag 14 februari 2018 om 20:51
    Brugge moet hem volgend jaar ook vastleggen zou ik zeggen...
    Vind ik leuk
    13 +10575
    donderdag 15 februari 2018 om 01:10
    Ze hebben optie tot koop bedongen.
    Vind ik leuk
    Setovitch +1462
    donderdag 15 februari 2018 om 13:14
    Zijn ze toch zo gek nog niet die belgen ;p
    Vind ik leuk
    Rodajc +12796
    woensdag 14 februari 2018 om 21:45
    Wist niet dat Belgen ook al zo opportunistisch waren na 1 aardige (geen buitengewoon goede) wedstrijd, vooral nadat hij die eerste wedstrijd aantoonde wat zijn grote beperking is.
    Vind ik leuk
    orion73 +1291
    woensdag 14 februari 2018 om 22:55
    Hans Galjé.......niet bepaald de beste keeper uit de geschiedenis van Ajax. Beetje hetzelfde als wanneer Frans Hoek zijn mening geeft. Dan neem je het gelijk een stuk minder serieus.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Als oud-speler van Ajax en Feyenoord beschikt hij over alle troeven'